6226 відвідувачів онлайн

Нардеп "Голосу" воїн Костенко про критику контрнаступу: "Де стандарти? Хто воював так, як ми зараз воюємо?"

костенко

Немає сенсу казати, що контрнаступ ЗСУ надто повільний, адже жодна країна в сучасній історії ще не вела такої війни, яку доводиться вести Україні, із таким противником, як Росія. Відповідно, стандартів для оцінки не може бути.

Таку думку висловив народний депутат "Голосу", секретар парламентського комітету з питань національної безпеки Роман Костенко, повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на Голос.

"Очікування і реалії на полі бою - різні речі. І тільки солдати розуміють, що таке контрнаступ, якою ціною він дається і як доводиться просуватись. Те, що кажуть наші партнери, до прикладу, що контрнаступ йде не так, як очікувалось, чи не такими темпами, то тут виникає питання: де стандарти? Хто воював так, як ми зараз воюємо? Хто в сучасній історії мав такого противника за ресурсами і особовим складом та воював таку війну? Відповідь - ніхто. Тому стандартів нема", - наголосив він.

Сили оборони України виконують завдання, просування є. Так само є і опір ворога.

"Ми наступаємо в тих умовах, які є. Ворог розуміє, які є стратегічні напрямки, і кидає туди всі сили, щоб це просування сповільнити. На Запорізькому напрямку за час літньої кампанії ми змогли вийти на першу так звану "лінію Суровікіна", яка є ще більш захищеною, ніж ті лінії, які ми пройшли, і це реальність. Ми маємо про це говорити", - констатував Костенко.

Топ коментарі
+6
хай критики самі йдуть на фронт воювати! треба розуміти що ЗЕЛЯ здав майже без боїв весь південь- і за цей час ворог окопався та замінував кожний метр землі!
показати весь коментар
05.09.2023 15:20
+5
ото ж то й воно, це повинні бути наші лінії оборони, я вже не кажу про 9 років, ну хоча б щось можна було побудувати з часів, коли про війну волали з кожної праски..., а Буданов сказав, що ми точно знали, звідки буде наступ...
показати весь коментар
05.09.2023 15:34
+5
Вы абсолютно правы, с декабря, по всем СМИ, шапито-95, рассказывало как ОНО пойдет в наступление. Главный шут совместно с абдристовичем уже заявляли про отпуск на черном море. Тем временем воры на должностях зарабатывали на госзакупках, яркий пример ублюдок резников, которого как кажется и не собирались увольнять с поста министра, даже после второго скандала, да незадача, видимо США потребовали чтоб его убрали.
показати весь коментар
05.09.2023 19:18
Коментувати
Сортувати:
хай критики самі йдуть на фронт воювати! треба розуміти що ЗЕЛЯ здав майже без боїв весь південь- і за цей час ворог окопався та замінував кожний метр землі!
показати весь коментар
05.09.2023 15:20 Відповісти
Раз Щеля сдал, то почему он до сих пор не решеткой?
показати весь коментар
05.09.2023 15:25 Відповісти
ото ж то й воно, це повинні бути наші лінії оборони, я вже не кажу про 9 років, ну хоча б щось можна було побудувати з часів, коли про війну волали з кожної праски..., а Буданов сказав, що ми точно знали, звідки буде наступ...
показати весь коментар
05.09.2023 15:34 Відповісти
Правильно, те "эксперты" кино-боевичок посмотрели и говорят - давайте там быстрее, в кино было раз-два и победили
показати весь коментар
05.09.2023 15:21 Відповісти
Собаки брешуть, караван йде.
показати весь коментар
05.09.2023 15:21 Відповісти
Те що наступ продовжується це вже показник.
показати весь коментар
05.09.2023 15:30 Відповісти
Так жаль, что свое время Герои Украины, рискующие своими жизнями, вынуждены тратить на комментирование всякого бреда. Держитесь ребята!!! Контрнаступление будет идти так и столько, сколько Вам потребуется. А на весь этот трёп экспердов не следует обращать внимания.
показати весь коментар
05.09.2023 15:32 Відповісти
якщо мова про загальновійськову наступальну операцію то критерії оцінки є - наступ геть повільний.

але так наші вже два місяці як не наступають, зараз наступ ведеться тактикою вагнера.

тактика вагнера не має аналогів, тож її неможливо оцінити чи порівняти, тут наш вояк правий.
показати весь коментар
05.09.2023 15:38 Відповісти
Тактика Вагнера это забросать противника пушечным мясом.
показати весь коментар
05.09.2023 15:52 Відповісти
з бидляками не розмовляю. кажу один раз. далі тільки ігнор.
показати весь коментар
05.09.2023 15:58 Відповісти
Від бидляка чую.
показати весь коментар
05.09.2023 17:05 Відповісти
Був аналіз на BBC двох ******** операцій сил НАТО і місцевих армій в Мосулі і Раці (Ірак та Сирія) проти ІДІЛ. Ці міста з населенням близько 300 - 400 тисяч людей в кожному. Так там навіть не зважаючи на панування в повітрі і в інших силах ті операції йшли 8-11 місяців кожна. Ті міста були дуже сильно зруйновані. Тому хто б говорив про повільний наступ.
показати весь коментар
05.09.2023 15:40 Відповісти
Уточнення Мосул мав майже 1,5 млн населення. І все одно при всій міці коаліції брали ці міста місяцями. Що вже казати про ЗСУ, які намагаються всілякими способами вибити росіян, яких чисельно більше.
показати весь коментар
05.09.2023 15:50 Відповісти
Браво. А тепер подумайте, чи можливі кордони 91 року, якщо доведеться штурмувати такі великі міста як Донецьк, Маріуполь, Севастополь без панування у повітрі.
показати весь коментар
05.09.2023 16:13 Відповісти
Без переваги в повітрі,а також ураження всіх залізничних,автомобільних мостів та перетинів, тактикою,, малих груп,, та тисяч уколів контрнаступ буде відбуватися до,,морковкіна заговєнія,,як кажуть москалі,що їм і потрібно,бо тоді,,лібо ішак здохне- лібо імір,, ,це тотальна війна,а захід сприймає її нажаль все ще як регіональний конфлікт...
показати весь коментар
05.09.2023 15:40 Відповісти
Ми повинні довіряти …
https://2019timeze.medium.com/%D0%BC%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%BD%D1%96-%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D1%96%D1%80%D1%8F%D1%82%D0%B8-e9f3b22ce227 https://2019timeze.medium.com/ми-повинні-довіряти-e9f3b22ce227

Ми повинні довіряти вищому військовому керівництву ЗСУ.
Воно і лише воно - наша надія на перемогу.
показати весь коментар
05.09.2023 15:44 Відповісти
Якщо хтось може краще ніж наші захисники, вперед хай покаже приклад . Може навіть з піснею
показати весь коментар
05.09.2023 15:45 Відповісти
Я не совсим согласен шо стандартив немае. Стандарти е, вони роблятся зараз. By AFU. Потому що нихто, крим украински войни даже понятие немае як перемогти без превосходство у повтаря. А Зсу ето роблят.
показати весь коментар
05.09.2023 16:02 Відповісти
Когда русня дохнет пачками на поле бою - вот ето лучший вариант переговоров с русни.
показати весь коментар
05.09.2023 16:35 Відповісти
Кацапе, ти сайти сплутав!
Це не мейл. ру!
показати весь коментар
05.09.2023 17:12 Відповісти
Диванна вишивата не згодна.
показати весь коментар
05.09.2023 17:52 Відповісти
Для того щоб наступати треба мати переваги над ворогом. Повітря, арта, кількість, якість ОС. З усього цього в нас є лише перевага у якості ОС та дальності Арти. В усьому іншому ворог переважає. Це диво що є хоч якийсь результат.
Хто і як планував наступати на сильно укріплену лінію оборони я не знаю. Але це АВАНТЮРА.
показати весь коментар
05.09.2023 17:25 Відповісти
Пан Баранов, что значит "хто и як планува", хто по вашему планирует наступления такого масштаба? Генштаб и главком ВСУ. Или для вас это военная тайна?
показати весь коментар
05.09.2023 17:31 Відповісти
Оценивать успех или неуспех контрнаступления можно будет примерно 15 ноября.
А точнее по факту его окончательного завершения.
В случае неуспеха - можно будет выслушивать и критические замечания, если они содержат конструктивную критику. Каждый раз парировать их тем, что вы не можете критиковать потому, что в мире так никто не делал - тоже позиция, но она грозит тем, что и следующее контрнаступление будет неуспешным.
показати весь коментар
05.09.2023 17:29 Відповісти
Вы абсолютно правы, с декабря, по всем СМИ, шапито-95, рассказывало как ОНО пойдет в наступление. Главный шут совместно с абдристовичем уже заявляли про отпуск на черном море. Тем временем воры на должностях зарабатывали на госзакупках, яркий пример ублюдок резников, которого как кажется и не собирались увольнять с поста министра, даже после второго скандала, да незадача, видимо США потребовали чтоб его убрали.
показати весь коментар
05.09.2023 19:18 Відповісти
Знаете, военные планы любят тишину. Чего в условиях шапито-95, с декабря, не было от слова совсем. И еще. Провалился ВЕСЬ генштаб, по вопросам минных полей. Не хочется обвинять Залужного, на этом человеке сейчас висит такой груз что не каждый выдержит включая состояние здоровья, но и его ответственность в этом провале есть. Много говорилось о ракетах АТАМКС и самолетах, а главная проблема оказалась в примитивных минных полях.
показати весь коментар
05.09.2023 19:23 Відповісти
Пів року зелена влада рекламувала вирішальний наступ (який здивує світ у увійде в підручники): чому притомних не можна було днем з вогнем знайти? Чому про міни, катакомби і інженерні споруди ніхто не згадував? Тільки за літаки...Й ржали з зубів дракона
показати весь коментар
05.09.2023 17:47 Відповісти
Это уже мера ответственности Буданова, его разведка , под носом не видела и не знала про минные поля? Или они вс жОП Ермака связаны и танцуют под дудку кротов
показати весь коментар
05.09.2023 19:57 Відповісти
Такі да. Такого, щоб зрадники керували воюючою країною, історія не пам'ятає.
показати весь коментар
05.09.2023 22:17 Відповісти