9897 відвідувачів онлайн
15 060 240

КМІС про опитування щодо Зеленського та корупції: "Відповідальність" не означає "причетність"

зеленський

Українці переважно погано розбираються в держуправлінні та бачать у президенті того, хто, на їхню думку, має боротися з корупцією.

Як передає Цензор.НЕТ, про це заявили у Київському міжнародному інституті соціології, коментуючи результати опитування щодо відповідальності президента Зеленського за корупцію в уряді та воєнних адміністраціях.

Там назвали однією з найбільш популярних проблем для соціологів трактування результатів опитувань.

"По-перше, щодо формулювання самого запитання. Респонденти мали відповісти на запитання "Ви згодні чи не згодні з наступними твердженнями?", де одним з тверджень було "Президент несе пряму відповідальність за корупцію в уряді, воєнних адміністраціях" (варіанти відповідей – згоден, скоріше згоден, скоріше не згоден, не згоден + була можливість відмовитися відповідати або сказати "важко сказати")", - йдеться в повідомленні.

За словами соціологів, багато інтерпретаторів ототожнили "відповідальність" із "причетністю", хоча це не так.

"Серед українців досі зберігається бажання мати сильного лідера, від якого очікують рішучих дій. У той же час, серед громадськості є відчутний запит на боротьбу з корупцією. Крім цього, українці переважно погано розбираються в державному управлінні та хто і за що саме несе відповідальність та де може здійснити вплив. Тому, як зазвичай, українці персоналізують в особі Президента (тим більше того, хто користується високою підтримкою) саме того, хто, на їх думку, здатен і має привнести необхідні зміни. Тобто зараз це запитання відображає запит і заклик громадськості до Президента вчинити рішучі дії, спрямовані на боротьбу з корупцією",- пояснили у КМІС.

Також соціологи зазначили, що треба "розуміти загальний політичний контекст і політичні наслідки".

"Наразі В. Зеленський зберігає рекордно високу підтримку (80-85% довіри чи схвалення діяльності залежно від формулювання запитання). При запиті населення на оновлення центральної влади лише чверть хотіли б зміни Президента після Перемоги. Тобто зараз заклик до Президента до боротьби з корупцією не означає зниження і кризу підтримки (проте, звісно, у довготривалій перспективі і особливо після Перемоги та після зміни порядку денного можуть бути істотні зміни)", - пише КМІС.

Нагадаємо, раніше було оприлюднено дані опитування, згідно з якими 78% українців вважають, що Зеленський несе пряму відповідальність за корупцію в уряді та воєнних адміністраціях.

Голова фракції "Слуга народу" Давид Арахамія вважає опитування маніпулятивним.

Топ коментарі
+82
"СБУ та БЕБ сьогодні вранці влаштували маски-шоу Центру Разумкова - помста за опитування про відповідальність Зеленського за корупцію була блискавична. КМІС і Демініціативам приготуватись? А так, взагалі у нас демократія.
Купуємо попкорн і дивимось, як зараз почнуться заяви про російську ІПСО і атаку…."

показати весь коментар
12.09.2023 16:21
+71
показати весь коментар
12.09.2023 16:24
+69
Ги-ги-ги!
Хто ще встав на захист Найвеличнішого БоНеВтіка?
показати весь коментар
12.09.2023 16:21
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 3 з 3
Розумію що ми з одної сторони. Саме жахливе в цієї історії було бачити світлину доніки Ярослава Журавля, с портретом свого загившого батька. Але, за перемогу вдячність гундосику, дерьмаку, та абхасікій мавпі...
показати весь коментар
13.09.2023 13:27 Відповісти
сподобався в темі

Напричуд дивні розсусолювання дописувачів ... Варто усвідомити : поліцейські --це узаконений атрибут насильства держави над всими нами...Тобто поліцейські наділені відповідними повноваженнями... особливо час війни...
Хто застав іще радянські фільми пам*ятає : в оточеній німчурою москві --- міліціянти розстрілювали панікерів на місці .без жодного суду...( у нас же .масове .засилля корегувльниць вогню від рашо--падла.. і .від наводки яких -- щоднини є жертви обстрілів...) Та оскільки ми прагнемо до життя в Європі--варто пригадати к/ф . " Рембо ". у гол. ролі Сільвестора Сталоне... ( Заслужений спецпризначенець повертає з війни і тут поліцейський--дурисвіт починає з нього мотати кишки...) І що ми бачимо? Він спокійно--стримано розставляє ноги. руки кладе на капот авто... і піддається шмону... А міг би за одну мить зробити із поліціянта відбивну. але НЕ посмів. оскільки знав .що існують закони. які доводиться виконувати. навіть скрегочучи зубами...
Згадаємо : свідками чого ми стали? Я пам*ятаю - самозакохану самицю. я.ка зухвало винирювала із прочиненого авта і робила із поліцейських недоумків.( при цьому вигравала своїми жіночими принадами..манірно так .нігтиком . струшувала попілець із цигарочки і жодної спроби. до порозуміння із служителями закону.. . А потім. коли поліцейський зацапав цю пащековану громадяночку-- остання так голосно--провокаційно. верещала: -- Мне больно ! мне больно !!! ( Звичайно --це зовсім НЕ етично. .коли мужик заламує жіночу руку...) НЕ знаю. чи був попереджувальний постріл. але маємо те що маємо... Думаю. що це вагомий урок. для всих нас !

показати весь коментар
9

сподобався в темі

Напричуд дивні розсусолювання дописувачів ... Варто усвідомити : поліцейські --це узаконений атрибут насильства держави над всими нами...Тобто поліцейські наділені відповідними повноваженнями... особливо час війни...
Хто застав іще радянські фільми пам*ятає : в оточеній німчурою москві --- міліціянти розстрілювали панікерів на місці .без жодного суду...( у нас же .масове .засилля корегувльниць вогню від рашо--падла.. і .від наводки яких -- щоднини є жертви обстрілів...) Та оскільки ми прагнемо до життя в Європі--варто пригадати к/ф . " Рембо ". у гол. ролі Сільвестора Сталоне... ( Заслужений спецпризначенець повертає з війни і тут поліцейський--дурисвіт починає з нього мотати кишки...) І що ми бачимо? Він спокійно--стримано розставляє ноги. руки кладе на капот авто... і піддається шмону... А міг би за одну мить зробити із поліціянта відбивну. але НЕ посмів. оскільки знав .що існують закони. які доводиться виконувати. навіть скрегочучи зубами...
Згадаємо : свідками чого ми стали? Я пам*ятаю - самозакохану самицю. я.ка зухвало винирювала із прочиненого авта і робила із поліцейських недоумків.( при цьому вигравала своїми жіночими принадами..манірно так .нігтиком . струшувала попілець із цигарочки і жодної спроби. до порозуміння із служителями закону.. . А потім. коли поліцейський зацапав цю пащековану громадяночку-- остання так голосно--провокаційно. верещала: -- Мне больно ! мне больно !!! ( Звичайно --це зовсім НЕ етично. .коли мужик заламує жіночу руку...) НЕ знаю. чи був попереджувальний постріл. але маємо те що маємо... Думаю. що це вагомий урок. для всих нас !

показати весь коментар
9

відповів на в темі

Якщо вже почали за Рембо, то розкажіть, чим закінчилась, у підсумку, перевірка документів.

Мені подобається

відповів на в темі

Тьолка думала, що якщо її пойобує якийсь там Джумбері (місцевий чурка-бізнесмен, що заробляв на похоронах загиблих воїнів), то вона схопила Бога за бороду і їй все можна. До речі, пристрелити могли і її, якби опинилась на лінії вогню.

Мені подобається 3

сподобався в темі

Напричуд дивні розсусолювання дописувачів ... Варто усвідомити : поліцейські --це узаконений атрибут насильства держави над всими нами...Тобто поліцейські наділені відповідними повноваженнями... особливо час війни...
Хто застав іще радянські фільми пам*ятає : в оточеній німчурою москві --- міліціянти розстрілювали панікерів на місці .без жодного суду...( у нас же .масове .засилля корегувльниць вогню від рашо--падла.. і .від наводки яких -- щоднини є жертви обстрілів...) Та оскільки ми прагнемо до життя в Європі--варто пригадати к/ф . " Рембо ". у гол. ролі Сільвестора Сталоне... ( Заслужений спецпризначенець повертає з війни і тут поліцейський--дурисвіт починає з нього мотати кишки...) І що ми бачимо? Він спокійно--стримано розставляє ноги. руки кладе на капот авто... і піддається шмону... А міг би за одну мить зробити із поліціянта відбивну. але НЕ посмів. оскільки знав .що існують закони. які доводиться виконувати. навіть скрегочучи зубами...
Згадаємо : свідками чого ми стали? Я пам*ятаю - самозакохану самицю. я.ка зухвало винирювала із прочиненого авта і робила із поліцейських недоумків.( при цьому вигравала своїми жіночими принадами..манірно так .нігтиком . струшувала попілець із цигарочки і жодної спроби. до порозуміння із служителями закону.. . А потім. коли поліцейський зацапав цю пащековану громадяночку-- остання так голосно--провокаційно. верещала: -- Мне больно ! мне больно !!! ( Звичайно --це зовсім НЕ етично. .коли мужик заламує жіночу руку...) НЕ знаю. чи був попереджувальний постріл. але маємо те що маємо... Думаю. що це вагомий урок. для всих нас !

показати весь коментар
9

сподобався в темі

Напричуд дивні розсусолювання дописувачів ... Варто усвідомити : поліцейські --це узаконений атрибут насильства держави над всими нами...Тобто поліцейські наділені відповідними повноваженнями... особливо час війни...
Хто застав іще радянські фільми пам*ятає : в оточеній німчурою москві --- міліціянти розстрілювали панікерів на місці .без жодного суду...( у нас же .масове .засилля корегувльниць вогню від рашо--падла.. і .від наводки яких -- що
показати весь коментар
12.09.2023 21:42 Відповісти
Силові структури підпорядковані президенту і, якщо МО купляє яйця по 17, а ніхто не покараний миттєво, навіть не звільнений це свідчить про пряму причетність або заступництво (безкорисне? не смішіть. ) президента.
показати весь коментар
12.09.2023 21:58 Відповісти
Луценко ангел, по сравнению со сворой...
показати весь коментар
12.09.2023 22:29 Відповісти
У порівнянні із зе-шоблою агентів кремля будь-хто, хто добровільно взяв в руки зброю, щоби захищати Україну, є янголом-охоронцем. Бо жодна зелена падла Україну зі зброєю не захищає.
показати весь коментар
13.09.2023 11:46 Відповісти
Он действует по принципу,не можешь победить преступность,возглавь ее.
показати весь коментар
12.09.2023 22:49 Відповісти
Він ї сам і створив
показати весь коментар
13.09.2023 15:39 Відповісти
Він корупцію очолює. Або настільки тупий, що нічого не бачить і не розуміє. Вибирайте варіант.
показати весь коментар
13.09.2023 00:05 Відповісти
У другому варіанті виникає питання щодо самовитості та адекватності, яку має встановити судовомедична експертиза. Терміново.
показати весь коментар
13.09.2023 11:48 Відповісти
В аналізах Зеленського жодних ознак корупції не знайдено!

(с) Клініка "Євролаб"
показати весь коментар
13.09.2023 00:05 Відповісти
Уважно прочитавши цей висновок від КМІС, чітко та однозначно проглядається неймовірна боягузливість, услужливість, і стійка в позі "раком"! Реально даний висновок КМІС абсолютно не відображає те, про що вони надали своє пояснення! Але якщо Скомороху і Ко це гріє яйця, то тхір з ним, нехай буде. Але найбільше здивував у висновку дикий треш щодо підтримки Скомороха - 80-85%!! І це вже відкрита маніпуляція! Бо, по-перше, підтримка у нього дуже різниться по території України - відносно висока на сході (60%+) і близько 15% на заході, не дотягує до 20% у Києві, і перевищує 40% у Харкові, Одесі та Миколаєві. Опитування, яке провели якісь незрозумілі особи у Німеччині начебто серед українців, взагалі показали 70%+. Тобто, якщо навіть прийняти до уваги схиблену любов до скомороха в рядах Батальйонів на Заході, то ну аж ніяк не перескакуємо середній показник рейтингу 46-48%. А це суттєво менше, ніж нам намалював КМІС! Таким чином, ОПа ввімкнула всі важелі протидії обвальному опитуванню, залучивши "достойні" традиції маніпулювання від своїх рашистських колег. А по-друге, і на Заході це добре знають, у нього все летить з рук геть.
показати весь коментар
13.09.2023 00:41 Відповісти
Ще вчора писав, що заворушилась кодла, а виявляється піднялась вже чисто тобі буря...І зараз через всі можливі і неможливі силові блоки(а саме вони в основному підпорядковані президенту або його людям) нам будуть "доводити " як ми не праві. В статті ж ясно написано:- "крім того українці переважно погано розбираються в державному управлінні та хто і за що несе відповідальність..." Отакі ми дурні, виявляється. А от українці єврейської національності розбираються добре(це вже антисемітизм чи ще ні?) тому і будуть нас "вчити". Хоча...марна справа, що показало в 2019, коли собі обрали оце непорозуміння...
показати весь коментар
13.09.2023 05:29 Відповісти
Чтобы торжествовало зло, нужно просто ничего не делать.
Вот это и есть соучастие №1
Обязанности формировать внешнюю политику за счёт назначение послов №2
Быть на защите основ конституции а не комкать её как параллельную реальность №3 (цирк с петициями, с обвинениями - Червинского, и тут же Баканов себе нормально тусит). Гуманюка уже вспоминать бесполезно.
Должностей и смена названий "офис", кабмин вообще не ориентируется в вашем стаде.
И таких номеров с пол сотни. А человек реально лепит горбатого.
Я всего лишь человек, всего лишь человек(Ермак точно так ему не говорит при публичной эйфории).
показати весь коментар
13.09.2023 07:29 Відповісти
Захоплююсь зеленою командою, настільки круто і просто обдурити гоїв, хуцпа світового рівня. Після всіх можливих провалів і викривань підтримка 80%. Янукович відпочиває. Схоже ці гниди ще довго будуть їздити ідіотам по мозгах
показати весь коментар
13.09.2023 07:42 Відповісти
Якщо призначаєш, не реагуєш на масові сигнали, не знімаєш з посад... можливо тому, що маєш....
показати весь коментар
13.09.2023 07:42 Відповісти
русняві методи подання інформації та обгрунтування результатів опитувань у самого з міжнародних інститутів, ОПа намагається задіяти у відмазуванні будь-кого
показати весь коментар
13.09.2023 08:33 Відповісти
Гаага Трибунал !!!!
показати весь коментар
13.09.2023 09:16 Відповісти
Авжеж, Українці ні в чому не розбираються! Тільки найвеличніший віслюк з дермачьком реальні профі!!! Ой як підгорає у віслюка!!!!! Блінкен не дарма прилітав!!! Якщо зелені жополізи почали кампанію відбілювання найвеличнішого, то все йде по плану!!!!
показати весь коментар
13.09.2023 09:19 Відповісти
Щодо Зеленського та успiхiв ЗСУ: "Відповідальність" не означає "причетність"
показати весь коментар
13.09.2023 09:24 Відповісти
Неважливо,кто причетний. КМІС,не крути мізки. ВІДПОВІДАЄ ТОЙ,ХТО УЗУРПУВАЛ ВЛАДУ!Не треба дурнікив з у українців ліпити,мовляв не розуміють високого мистецтва державоутворення!Це такий простий гамбурзький рахунок.
показати весь коментар
13.09.2023 09:28 Відповісти
Смішний висновок.
Зеля привів у владу цих людей. ОПа командує державою. А прєзідєнт не причетний до пограбування українців, як він сам казав.
показати весь коментар
13.09.2023 09:39 Відповісти
Це дуже мені нагадує героя Тома Круза з фільму "Співучасник" 2004 року. "Ти його вбив?!" - "Ні, звичайно. Я лише вистрілив. Його вбила куля. "
показати весь коментар
13.09.2023 10:03 Відповісти
Так, причетність не означає,але і непричетність також не значить!!!
показати весь коментар
13.09.2023 10:08 Відповісти
если директор автобазы не в курсе, что его завхоз тырит запчасти и приторговывает налево, то он х"йовый директор и его надо менять
показати весь коментар
13.09.2023 10:11 Відповісти
Деякі директори автобаз вміють дуже швидко бігати до Ростова.
То може вже час перевірити, як швидко вміють бігати деякі клоуни?
показати весь коментар
13.09.2023 10:32 Відповісти
То що - засцяв КМІС?
Засцяв...
І не того, що до нього завтра теж прийдуть, як до Центра Разумкова.
А того, що опитування ЦР різко протирічить вірнопідданому "опитуванню" КМІСА, згідно з яким 80% українців повністю довіряють зеленському. Ну не можна повністю довіряти людині, яка відповідальна за корупцію. Це ж просто нонсенс та збочення...
А отже виникають великі підозри щодо "професійності та об,єктивності" досліджень КМІСу. А втрата довіри до соціологічної установи - то навіть не маски-шоу сбу та беб. То фактично значить банкрутство. Один раз змухлював - і все, ніхто тобі більше ніяких досліджень не замовляє... Адьо, КМІС!
От тому вони і використали 5-річний запас памперсів за добу.
показати весь коментар
13.09.2023 10:45 Відповісти
Але за влади ЗЕ це можна зрозуміти і навпаки -"Причетність не означає відповідальність!!!"
показати весь коментар
13.09.2023 10:49 Відповісти
---Абракадабра мерзенно--огидної .всепоглинаючюї . корупції --вже давненько " цвіте і пахне" в убогій на розум і патріотизм Україні...( щоправда. до обрання ЗЕ--відосіка--всеж соромилася. трималася тіні. ..) Сьогодні ж вона цинічно--зухвало. (цілком легально ) --плолонила знекровлену навалою ординців нашу матінку--Україну ...
-- Всі народи Світу знають : за жодних обставин НЕ можна допускати до влади синів Сіона оскільки за ними із добіблійних часів ( як тінь ) заповзає БІДА.../ хаос... корупція...несусвітні гешефтні оборудки... криво-присяжне судочинство . зухвале здирнецтво та розкрадання . владолюбство. та зловживання ним--- все це супроводжується цинічною жорсткістю...
--- Но ничто так не тяготило и не оскорбляло русского народа. как власть иудеев. Паньі. ленясь управлять имениями. сами.отдавали их в арендьі иудеям с полньім правом панского господства... И тут--то не бьіло предела истязаниям !!!
" Пам*ятки исторической мьісли Украиньі"
Исторические произведения .
/Вчений. історик--дослідник Костомаров /
показати весь коментар
13.09.2023 10:52 Відповісти
«Зеленский ответственен за коррупцию».

Власть становится на хрупкий лед, критикуя социологов.

Напоминает то, что было при Януковиче -
интервью NV
показати весь коментар
13.09.2023 11:20 Відповісти

Коля Оболонский, героин и рэкет
https://ru.espreso.tv/kolya-obolonskiy-geroin-i-reket-leros-zayavil-o-prichastnosti-tishchenko-k-prestupnoy-gruppe-v-90-kh-godakh

Зеленые не знали кого ведут во власть???

Ермак кум Коли Оболонского
показати весь коментар
13.09.2023 11:27 Відповісти
То він сам не краде, бо надто велика птиця. Він кришує дрібніших крадунів і, напевно, отримує свій відсоток від вкраденого.

Варто лише згадати як важко він розставався з Бакановим, з Рєзніковим. Як створив сінєкуру для Тарана - працювати послом і гріти пузо на пляжах в Словенії. Як він досі тримається за Єрмака, Татарова, Гетьманцева. Хоч ті зашкварені по самі вуха.

Лише після багатьох скандалів і розслідувань коли певний злодій стає надто токсичним і б'є по самому Зеленському, Зеленський його звільняє. Та й то не завжди.
показати весь коментар
13.09.2023 11:28 Відповісти
Є така поговірка -"скажи мені хто твої друзі і я скажу тобі хто ти"
ЗЄ такої не чув?
показати весь коментар
13.09.2023 11:33 Відповісти
Виходить, ЗЄ не відповідає за тих, кого привів до влади? Добре пристроївся.
Всі досягнення мої.
А про все погане хай відповідає хтось
показати весь коментар
13.09.2023 11:30 Відповісти

Коля Оболонский? Головорез преступной группировки Тищенко баллотируется в Раду от партии Зеленского

https://kompromat1.wiki/articles/122540-kolja_obolonckij_golovorez_prestupnoj_gruppirovki_tishchenko_ballotiruetsja_v_radu_ot_partii_zelenskogo
показати весь коментар
13.09.2023 11:38 Відповісти
Найвеличнішого чіпати нізя)
показати весь коментар
13.09.2023 12:21 Відповісти
Біда в тому що був "Зек" президентом, а через одного став "Зе", боюсь що дурні українці вкінці кінців виберуть просто "З" (Z). Це с..ка не смішно, бо від того гинуть люди і більшість серд них ті, що голосували за це ЗЕ.
показати весь коментар
13.09.2023 12:24 Відповісти
якби ж то гинули тільки зебздюки (можна було б на карму спихнути) , але гине у більшості цвіт нації і патріоти своє країни, а зебздюки зелені сердечка шлють оп-і в коментах під марафоном з-за кородону, або в безпечних місцях авідсиджуються і повилазять тільки перед виборами, щоб знову якогось веселого дурника вибрати
показати весь коментар
13.09.2023 15:56 Відповісти
То есть оно и после победы не собирается освободить добровольно кресло?😡
показати весь коментар
13.09.2023 18:40 Відповісти
Нє, падажіть. А хіба в президента немає монобільшості, щоб прийняти будь- який закон? Хіба це не з його подачі керівниками судів і антикорупційних органів попризначали всяких чортів? Хіба випердки Януковича - Татаров, Єрмак і Подоляк сидять не в його ОПі? Та він корупцію очолює.
показати весь коментар
14.09.2023 00:26 Відповісти
Сторінка 3 з 3