6804 відвідувача онлайн
6 444 81

Заяви про швидку перемогу принесли більше шкоди, ніж користі. Суспільство треба готувати до тривалої війни, - нардеп "Голосу", воїн Костенко

костенко

РФ здатна вести війну проти України ще кілька років, тому українське суспільство має бути готовим до цього.

Про це заявив нардеп "Голосу", секретар парламентського комітету з питань національної безпеки, оборони та розвідки Роман Костенко, передає Цензор.НЕТ.

"Відомо, що економічного потенціалу і ресурсів у Росії вистачить на війну до 2025 року, військового - до 2026, а людського - до 2030 року. Ці цифри були названі ще у 2022 році", - пояснив він.

За словами Костенка, природно, що людям хочеться, щоб війна закінчилась якнайшвидше, але заяви про швидку перемогу принесли більше шкоди, ніж користі.

"Суспільство чує те, що їм хочеться: зрозуміло, що війна для нас - це велике горе та жахливе явище в цілому, і всі хочуть, щоб вона скоріше закінчилась. Однак заявами про "2-3 тижні" інформаційна політика була провалена. Люди налаштувались на швидку перемогу, звідси і проблеми з мобілізацією. Все вийшло не так, як їм розповідали, і люди починають усвідомлювати реальний стан речей та розуміти, що швидко нічого не буде. Тому кожному потрібно докладати таких зусиль на своєму напрямку, як і в лютому 2022, щоб війна закінчилась настільки швидко, наскільки це можливо", - наголосив парламентар.

Топ коментарі
+25
Готовиться нужно было на выборах 2019. И думать что одна галочка в бюллетене означает выбор между больной войной и миром, между жизнью и смертью. И умные люди об этом предупреждали стадо придурков, "уставших от войны". Все последовавшее - это только результат выбора.
показати весь коментар
27.10.2023 11:36
+24
Поки буде у владі зе та слуги, війна не закінчится, бо війна для них це джерело безконтрольної та безмежної влади.
показати весь коментар
27.10.2023 11:26
+17
звичайно, нам треба було мати стратегію і давно слід було почати мобілізувати усю країну до довгої віни. Але хто це буде робити? Зеленський з Ермаком думали, що "пронесет". А зараз вже пізно.
показати весь коментар
27.10.2023 11:26
Коментувати
Сортувати:
заяви про швидку перемогу принесли більше шкоди, ніж користі. "зелена лапша" на вуха українського народу саме для шкоди і є.
показати весь коментар
27.10.2023 11:23 Відповісти
показати весь коментар
27.10.2023 11:31 Відповісти
КРАСТИ менше потрібно, а не язиком ляпати!
показати весь коментар
27.10.2023 11:25 Відповісти
Костенко как раз не крадет, а на самом передке.
показати весь коментар
27.10.2023 11:30 Відповісти
звичайно, нам треба було мати стратегію і давно слід було почати мобілізувати усю країну до довгої віни. Але хто це буде робити? Зеленський з Ермаком думали, що "пронесет". А зараз вже пізно.
показати весь коментар
27.10.2023 11:26 Відповісти
Поки буде у владі зе та слуги, війна не закінчится, бо війна для них це джерело безконтрольної та безмежної влади.
показати весь коментар
27.10.2023 11:26 Відповісти
Вибори під час війни не проводяться , отже - замкнене коло ???
показати весь коментар
27.10.2023 11:38 Відповісти
але ж доведеться його розривати... інакше коло плавно трансформується в пряму безкінечну лінію... як на екрані біля ліжка пацієнта в лікарні...
показати весь коментар
27.10.2023 11:46 Відповісти
Як розірвати ?
показати весь коментар
27.10.2023 12:06 Відповісти
варіантів небагато - або народ сам, або ззовні... як один з них (можливо, утопічний, але не більше, ніж примус до проведення виборів) - примус влади з боку народу до створення тимчасового уряду на період війни (звісно, з прийняттям відповідних змін до законодавства), до якого мають увійти представники найбільших політичних партій, військових та стран - найбільших донорів (міністром фінансів, принаймні, бажано бачити когось зі сша чи британії)... неконституційно, зовнішнє управління? а війна у нас по Конституції? ставка найбільша - виживання держави та її народу. але останній має розуміти, хто його в більшій частині нині утримує, і що трапиться, якщо ця підтримка фінансово зупиниться... ще один - "піночет" (смішно?)... але варіант з визнанням самої діючої влади своєї неспроможності, злочинності та відставки взагалі є нежиттєздатним...
показати весь коментар
27.10.2023 12:39 Відповісти
Якби у 2019 році "мудрий" народ не загнав би себе у глухий кут-віддавши парламент під контроль одному центру прийняття рішень, то і не булоби глухого кута, а так да-глухий кут. Немає ніяких законних підстав для припинення знущань зе влади над народом України. Напару з Пу , Зе доконає Україну як в середені держави, так і у зовнішній політиці. Немає гарного сценарію розвитку подій взагалі. Країна вже зруйнована з середени психологічно, економічно, фізично та політично. Зараз йде процес руйнації відносин України з США та Евросоюзом. Зе влада дуже методично йде то того, аби України приймали як безперспективну та вредоносну з точки зору порятунку.
показати весь коментар
27.10.2023 11:56 Відповісти
якби бабі яйця, вона була б дідом
показати весь коментар
27.10.2023 12:25 Відповісти
Заяви, а не дії принесли шкоду? Цікава думка.
показати весь коментар
27.10.2023 11:26 Відповісти
Заява це теж дія
показати весь коментар
27.10.2023 11:30 Відповісти
Як ви заїдали. І буба з розповідями про по потужний контрнаступ і ці з вскукарєками про затяжну війну до якої "треба готуватися". Як, млять, готуватися? Крім пістьошу про "воєнні рейки" яких ніхто не бачив і не знає що це таке, рецептів у вас нема.
Просто позакривайте свої.єдала і робіть роботу...
показати весь коментар
27.10.2023 11:28 Відповісти
"Досить скигліть! Беріть лопату і садіть картоплю!"@
показати весь коментар
27.10.2023 11:29 Відповісти
Беріть косу і косіть зелень.
показати весь коментар
27.10.2023 12:13 Відповісти
" і робіть роботу..." --- так він то робить,бо він на фронті. А звертається він до лапшевухих громадян котрі повелися на марафони і уже от от очікують ледве не параду на красній площі
показати весь коментар
27.10.2023 11:33 Відповісти
Не знаю таких хто очікує параду. Всі все розуміють і бачать що відбувається. Якісь міфічні супер оптимісти які чекають перемоги за два дня і яким всі намагаються "відкрити очі" існують лише в чиїйсь хворобливій уяві.
Більше вибішують якраз оці відкривателі очей ...
показати весь коментар
27.10.2023 11:44 Відповісти
"Всі все розуміють і бачать що відбувається" --- серйозно? Ви в якій реальності живете? Ви на вулицю давно виходили? Весілля,дні народження,клуби,дискотеки, пянки,гулянки, ювілеї і так далі, що зі сторони влади,що зі сторони суспільства. Може вам привести приклад в Чернігові коли люди пішли на виставку дронів і там їх накрила кацапська ракета тому що якраз люди через пару місяців уже забули про війну і що взагалі відубвається. Повторяється ситуація коли відбувалося АТО, тоді люди також сиділи і уваги не звертали на війну на сході, і військові багато про це говорили, і зараз про це кажуть, але зараз ситуація уже зовсім інша, такий ******* може дорого коштувати. Людей котрих безпосередньо торкнулася ця війна вони все розуміють,а люди котрі живуть десь далеко від цього і читають про це тільки в новинах взагалі поняття не мають і не представляють загрози,тому що по марафонах їм транслюють тільки як усе круто, от вони собі живуть як і жили і очікують перемоги уже зовісм скоро
показати весь коментар
27.10.2023 11:51 Відповісти
Якої реакції ви чекаєте від людей? Всі мусять валятися на вулицях і рвати волосся ая-яй? Наш комбат, Слов'ян, в 17-му, тоді вивели з під Волновахи, було перше звільнення у Львів. Там кафе, на вулиці, сіли, він глянув - мамки по вулиці ходять з колясками, діти граються, машини їдуть.
І сказав, - от лише тепер я зрозумів навіщо ми воюєм...
показати весь коментар
27.10.2023 12:00 Відповісти
Реакції яка була на початку війни як мінімум,коли усі равлися щось робити,допомагати,хотіли брати зброю до рук і так далі. Зараз цього немає, війскьові коли приїжджають в Київ говорять,що зараз війни там не має і люди про це не думають. Тільки кацапів відігнали від києва і усі про це уже забули,але на фронті триває війна і дільше і дуже жорстока і жахлива. У нас же під впливом марафону це все забулося, війна уже от от виграна і переживати не варто
показати весь коментар
27.10.2023 12:07 Відповісти
Повторюся, ви перебільшуєте значення тих марафонів. Для України телевізор це навіть близько не те що для Росії. Люди пристосовуються, намагаються жити далі, але практично у кожного є ті хто воює чи навіть загинув. Тому оце відкривання очей "а от на фронті" тільки харить, всі й так знають що там просто взявши ранком телефон і позвонивши на фронт своїм близьким. Так як це роблять мільйони людей щодня, певно і ви теж...
показати весь коментар
27.10.2023 12:23 Відповісти
"але практично у кожного є ті хто воює чи навіть загинув" --- не у кожного, на фронті близько 1 млн людей, і то безпосередньо бойові дії ведуть процентів 10%. ЗСУ зараз це здоровенна структура, де величезний штат тих хто не знаходиться в окопах умовно кажучи. Тому людей у кого хтось загинув не така уже й велика частка.
показати весь коментар
27.10.2023 12:32 Відповісти
Дивні якісь претензії. То всім цивільним треба терміново не їсти, не дихати, не любитися, не віддавати дітей в школу, не ходити по магазинах, і взагалі перестати жити - бо в країні ж війна? А хіба мразія сюди прийшла не для того, щоб люди перестали жити? Ви якось вже стуліть до купи, чого ви прагнете, а то трошки не зрозуміло, на чиєму ви боці.
показати весь коментар
27.10.2023 12:29 Відповісти
Я просто не можу згадати жодної війни коли доля країни висіла на волосині,менша половина країни помирала за цю країну,а інша жила собі так ніби нічого і не відбувалося.
показати весь коментар
27.10.2023 12:34 Відповісти
Особисто я не знаю жодної цивільної людини, яка живе "так, наче нічого не відбувається". Ми з дружиною майже не спимо. Обидва маємо панічні атаки від кожного гучного звуку - очевидно, що потім доведеться довго лікуватися, якщо вдасться вижити. Платимо за комуналку. Віддаємо всі вільні кошти на потреби армії. Що ще ми можемо зробити? Перестати їсти і пити?

Знаєте, в чому ваша біда? В тому, що ви чомусь вирішили, що сотня мажорів - це половина країни.
показати весь коментар
27.10.2023 13:21 Відповісти
багатий
показати весь коментар
27.10.2023 15:32 Відповісти
Готовиться нужно было на выборах 2019. И думать что одна галочка в бюллетене означает выбор между больной войной и миром, между жизнью и смертью. И умные люди об этом предупреждали стадо придурков, "уставших от войны". Все последовавшее - это только результат выбора.
показати весь коментар
27.10.2023 11:36 Відповісти
Те кто между позором и войной в 2019 году выбрали зеленского, в итоге получили и войну и позор
показати весь коментар
27.10.2023 11:43 Відповісти
Отут сто процентів.
Ще ****, Юлій Цезарь 2000 років тому казав - " хочеш миру, готуйсь до війни".
Ну Україна додала - хочеш війни готуйсь до шашликів.
показати весь коментар
27.10.2023 11:48 Відповісти
... і зеленського.
показати весь коментар
27.10.2023 11:55 Відповісти
Так, ви праві. Але що це міняє?
показати весь коментар
27.10.2023 11:51 Відповісти
Сначала ковидла, теперь война. уже 4 года пошли по женской линии
показати весь коментар
27.10.2023 11:30 Відповісти
І невідомо, коли це все закінчиться. В мене найбільший страх того, що старі батьки так і не дочекаються мирного неба. П*здець якийсь безкінечний.
показати весь коментар
27.10.2023 11:33 Відповісти
простим словом скажу---допобєдобєсілісь
показати весь коментар
27.10.2023 11:35 Відповісти
Не може "квартал" говорити гірку правду. Вони коміки в стилі фарсу. Кушайтє!
показати весь коментар
27.10.2023 11:31 Відповісти
И где-то в кабинете сейчас надул губки и захныкал агент "0000.00" Буданов.
показати весь коментар
27.10.2023 11:31 Відповісти
Походу Костенко теж не розуміє в чому проблема,при чому тут 2-3 тижні???Проблема у владі і її діях та зашкварах ось що відбиває бажання, а не у тому що хтось в щось повірив,всі з початку знали що поки чорта з кремля на лафеті не вивезуть доти спокою не буде..
показати весь коментар
27.10.2023 11:32 Відповісти
"Проблема у владі і її діях та зашкварах ось що відбиває бажання" --- бажання має бути у людей незалежно від дій влади,тому що кацапи прийшли сюди знищити українців, і вибирати влада це чи простий громадянин не будуть,це уже доказали Буча,Ірпінь,знищені багатоповерхівки з людьми,відрізані голови і так далі. Яка ще мотивація потрібна для людей коли є велика вірогідність,що коли до тебе прийдуть кацапи то вони тебе на кусочки покромсають і згодують собакам?
показати весь коментар
27.10.2023 11:37 Відповісти
Влада демотивує, тут вже не ясно за що війна, для того щоб тут була міні параша ?..
показати весь коментар
27.10.2023 11:46 Відповісти
"Влада демотивує" --- влада в Україні ніколи не мотивувала. Головною мотивацією у цій війні має бути те що життя кожного українця під загрозою,тому що якщо до тебе добереться кацап то пощади тобі не буде. Уже є купу ідіотів котрі розказували,що влада не мотивує, нікуди йти не буду,і в результаті коли в міста чи села чи містечка добиралися кацапи, збирали от таких от і кидали уже на українські окопи як мясо,там уже ніхто не питав мотивує тебе щось чи ні
показати весь коментар
27.10.2023 11:55 Відповісти
ГЕТЬ ЗАЖЕРЛИВИХ КИЯН!!!! ОТ КОЛИ ЗНІМУТЬ ППО З КИЄВА ТА ЗАХИСТЯТЬ ІНШІ МІСТА, ЩО НАРАЗІ "МЕНШ ДОСТОЙНІ", ОТ ТОДІ ЛЮДИ Й ЗАВОРУШАТЬСЯ!!!! А ТО СТВОРИЛИ СОБІ ОАЗИС СПОКОЮ І РОЗКОШІ, ПОКИ ІНШІ БІДУЮТЬ!!!!! ЗДОХНІТЬ БАГАТІЇЇЇЇЇ! ЗДОХНІТЬ ВСІ!!!!!
показати весь коментар
27.10.2023 15:36 Відповісти
Так як я передбачав..
пам'ятаєте? як грає "Динамо" Київ чи Збірна України? вигрє з рахунком 2-0 ,всі радіють..перемога в кишені...всі кричать -ура..всі розслабились....а на останніх хвилинах пропускають 3 голи.
показати весь коментар
27.10.2023 11:33 Відповісти
Война - херня. Главное на выбарах пабедзить
показати весь коментар
27.10.2023 11:34 Відповісти
в нас ще досі є особи, які на офіційних заходах лякаються людей у військовій формі..., може вони в себе в думках вже перемогли, або їх вже перемогли..., а військові тілько но й ходять, щоб їх лякати...
показати весь коментар
27.10.2023 11:34 Відповісти
у них в думках,навіть і немає війни...війна десь там..десь далеко...на сході України.
показати весь коментар
27.10.2023 11:37 Відповісти
Одним - тривала війна , а іншим - хабарі , розкрадання і відкати ?
показати весь коментар
27.10.2023 11:35 Відповісти
С другой стороны пока война нам дают деньги. И Украинская экономика как-то сводит концы с концами, учитывая, что воруют так как Януковичу и не снилось. Закончись она завтра и экономика рухнет без денежных вливаний. По этому кто в глубоком тылу и кого война не коснулась и не коснется - ее длительное продолжение даже выгодно...
показати весь коментар
27.10.2023 11:40 Відповісти
Якщо зараз , під час війни "воруют так как Януковичу и не снилось..." - і всім про це відомо - це може закінчитися дуже погано !
показати весь коментар
27.10.2023 11:45 Відповісти
Хочеш почути протилежне,тобі на марафон,там уже от от перемога буде
показати весь коментар
27.10.2023 11:38 Відповісти
та вот уже чем перемогать- проблема
показати весь коментар
27.10.2023 11:43 Відповісти
Де і коли конкретно там казали , що "от от перемога буде"...?
показати весь коментар
27.10.2023 12:09 Відповісти
Конкретно так ніхто не говорив,але в тому загальному контексті де на марафоні розказували про те що кацапська економіка уже на межі,що пекельні санкції діють дуже ефективно, що кацапи воювати не вміють,здаються,тікають і так далі багато хто зробив висновок що діло в шляпі як то кажуть. А це звичайна пропаганда під час війни, багато хто цього не розуміє, сидять розвішують вуха і обтікають слиною коли різні там Арестовичі розказують про перемогу за перемогою, хоча уже зараз воно вже переобулося і віщає зовсім протилежне,що само собою говорить що воно меле те що йому треба в данній ситуації
показати весь коментар
27.10.2023 12:17 Відповісти
Тобто - санкції не діють ? Кацапська економіка міцна ? Кацапи воюють добре ? Так цеж кацапська пропаганда - її треба транслювати ?
показати весь коментар
27.10.2023 12:20 Відповісти
"Тобто - санкції не діють ?" --- настільки як нам це припідносять по марафонах не діють звичайно ж. Кацапи навчилися багато що обходити. Получають купу західних компонентів до своєї зброї,це неоднократно говорили наші військові котрі це бачать.

"Кацапська економіка міцна ?" --- получати в місяць по 15 млрд тільки за нафту,хоча раніше було 30 то це все одно ще дуже багато

"Кацапи воюють добре ?" --- дибілами їх назвати можуть тільки ті хто з ними не зіштовхувався на фронті, наші військові говорять що кацапи вчаться, мають багато зброї,техніки, у них є багато досвідчених людей котрі мають досвід з Чечні,Сирії, у них купу тих хто був в разних чвк до війни і там набував досвід і так далі

"Так цеж кацапська пропаганда - її треба транслювати ?" --- те про що не говорять на марафонах це кацапська пропаганда?
показати весь коментар
27.10.2023 12:28 Відповісти
"економічного потенціалу і ресурсів у Росії вистачить на війну до 2025 року, військового - до 2026, а людського - до 2030 ..." - а в нас ? Певен - і ворогу і за кордоном відомі ці цифри , а нам їх чому не кажуть ?
показати весь коментар
27.10.2023 11:41 Відповісти
Яке воно вумне аж страшно. Схоже, що на його думку, майже 2 роки вже - це коротка війна. Коротенька, коротєнєчка.
показати весь коментар
27.10.2023 11:42 Відповісти
Я скажу більше: бажання зепідра утримати свій рейтинг не роблячи непопулярні однак ефективні речі, коштувало 50+ тисяч життів у ковід і тепер понад 100 тисяч загиблих у війні. Тобто країна вже 4 роки заручник одного комедіанта для якого оплески у залі важливіші, а ніж життя мільйонів людей
показати весь коментар
27.10.2023 11:46 Відповісти
Гражданских замордованных еще забыл посчитать
показати весь коментар
27.10.2023 11:47 Відповісти
Смерті від ковіду то афера... списували всіх і сердечників і т.д. тому що за ковідників доплати були плюс не було відповідальності....

Одна моя знайома в минулому заслужений терапевт України.... коли попала в лікарню і отримала список лікарств, відмовилась від них, тому що сказала що це вб'є її печінку і є великий ризик тромбозу....
показати весь коментар
27.10.2023 12:21 Відповісти
Все абсолютно правильно написано, але чомусь це адресується не чинній владі, а суспільству. Це суспільство має розробити загальнодержавну стратегію для багаторічної війни, розгортати виробництво військової промисловості, будувати оборонні споруди, змінити правила мобілізації на чесні і прозорі, пояснити, врешті решт, самому собі, чому воно має воювати за абсолютно некомпетенту владу?
показати весь коментар
27.10.2023 11:48 Відповісти
Кацапи 24.02.22 анонсували наступ, і після того заткнулися, усвідомивши помилку.

А у нас про контрнаступ півроку розповідали!
показати весь коментар
27.10.2023 11:50 Відповісти
То може отим прозеленим на різних телешмарахфонах менше бравади та пафосу про швидку перемогу трандіти!!!!
показати весь коментар
27.10.2023 11:55 Відповісти
Їм краще язика до кінця війни в #опу сховати.
показати весь коментар
27.10.2023 15:49 Відповісти
Якщо врахувати, що Фіцо і Орбан заблокували фінансову допомогу, а в США республіканці теж активно працюють в цьому напрямку - грошовий потік пересихає, а власна економіка ледве дихає. Наступним етапом буде зменшення постачання зброї, а самостійно забезпечити армію ми теж не здатні та й мобілізаційного ресурсу не лише бракує - його якість дедалі гірша. Відтак, якщо нічого не зміниться - ще рік може якось протримаємося, а що буде далі вирішуватимуть без нас.
показати весь коментар
27.10.2023 12:04 Відповісти
Зі шмарклею в любому випадку у нас кирдик. Є надія на вибори.
показати весь коментар
27.10.2023 15:46 Відповісти
"Відомо, що економічного потенціалу і ресурсів у Росії вистачить на війну до 2025 року, військового - до 2026, а людського - до 2030...",-звідки ці цифри? Що до 2025 на московії ресурси скінчаться? Які? Вся їх економіка побудована на експорті природніх ресурсів. Пр військовому теж "ні фсьо так адназначна". За два роки війни ворог втратив не більше 1 млн., мобресурс країни 15÷20 млн. Звідки таке потужнє прискорення могилізації?
Пустопорожні висер захисника бюджетного корита.
Спізнився ти правдолюб "настаящій палковнік" Арестович був першим
ZEteam втрачає позиції через тотальну корумпованість, тож намагається втриматися біля корита за будь-яку ціну.
показати весь коментар
27.10.2023 12:21 Відповісти
"...не більше 1 млн.."...
показати весь коментар
27.10.2023 14:17 Відповісти
показати весь коментар
27.10.2023 15:44 Відповісти
А пан депутат не хоче сказати, хто це все буде безкінечно фінансувати і озьроювати? Про те скільки звшине і що лишиться від країни я вщагалі не згадую.
показати весь коментар
27.10.2023 12:40 Відповісти