4357 відвідувачів онлайн

Британська розвідка: Росія втратила в Україні близько 320 тисяч пораненими та вбитими, однак точної цифри не знають навіть у Москві

похорон,росія,ліквідація

Розвідка Великої Британії оцінює втрати російських сил у 320 тисяч пораненими та вбитими. Встановити точну цифру наразі неможливо і, скоріше за все, через брехню у звітах, навіть у Москви немає точних даних.

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на твіттер Міноборони Великої Британії. 

Як зазначається у зведенні, у період з 24 лютого 2022 року по листопад 2023 року офіційні сили Міноборони Росії, ймовірно, втратили від 180 тисяч до 240 тисяч військовослужбовців пораненими та близько 50 тисяч убитими. Найманці групи "Вагнера", ймовірно, втратили близько 40 тисяч пораненими та 20 тисяч убитими.

Таким чином, загалом російська сторона, ймовірно, втратила близько 220-280 тисяч пораненими та близько 70 тисяч убитими. Загальні втрати російських комбатантів оцінюються в діапазоні від 290 до 350 тисяч.

За даними британської розвідки, середнє значення діапазону оцінок становить 320 тисяч загальних втрат російських комбатантів.

Однак "навіть серед російських чиновників, ймовірно, немає повного розуміння цифр втрат через тенденцію брехати у звітах командуванню", зазначаєтьс в повідомленні.

Топ коментарі
+13
британські вчені не знають,
кацапи брешуть
Якщо нічого не допомогає - почитай інструкцію!!!
показати весь коментар
04.12.2023 12:27 Відповісти
+8
Довіряєм нашому Ген. штабу а там рашисти втратили вбитими 332 тисячі, тому цифри які малюють британці далекі від реальних ,та що там говорити вони давали прогноз що Україна протримаєтся максимум три тижні.
показати весь коментар
04.12.2023 12:33 Відповісти
+7
Розвідка Великої Британії оцінює втрати російських сил у 320 тисяч пораненими та вбитими. Встановити точну цифру наразі неможливо ,так що встановила розвідка Великої Британії х/зн???
показати весь коментар
04.12.2023 12:31 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
На сьогодні уся кацапія або трупи або ранені при тому без надії на виздоровлення
показати весь коментар
04.12.2023 12:19 Відповісти
британські вчені не знають,
кацапи брешуть
Якщо нічого не допомогає - почитай інструкцію!!!
показати весь коментар
04.12.2023 12:27 Відповісти
Вполне возможно что британцы и другие не учитывают мобиков из ОРДЛО, их накормили свинцом будь здоров в 22 году.
А я им говорил с 2014 года, что те кто не будет воевать с кацапами будут подыхать за них, а они мне говорили " у нас нет мобилизации, а у хохлов есть''. Вот и поделом.
Теперь я тоже самое говорю остальным гражданам Украины.
Воевать так или иначе будут практически все, но не все за Украину. Вот и весь сказ.
показати весь коментар
04.12.2023 22:37 Відповісти
Воевать так или иначе будут практически все - все правильно
рано или позно - и поляки и американцы - вот и весь сказ
показати весь коментар
05.12.2023 12:00 Відповісти
Там не написано, что убито. Ликвидировано - это выведены из строя. То есть невосполнимые потери: серьезно раненные + убитые.

Тогда получается, что данные из 2х источников полностью совпадают.
показати весь коментар
05.12.2023 05:43 Відповісти
это только ваши домыслы
британские ученые сказали - НЕ знают
в руских ученых - точно счет НИКТО не ведет - ибо корупция
ТОЧНЫЙ счет - только у Генштаба ЗСУ
вы можете с ним или соглашаться или не соглашаться
показати весь коментар
05.12.2023 12:02 Відповісти
Точного подсчета потерь на войне не может быть в принципе.
показати весь коментар
05.12.2023 19:04 Відповісти
Та навіть якщо підари 3 мільйони покладуть в обмін на завойоване, то перемогою це вважатимуть. Ставка на виснаження втратами не працюває, якщо сім'я убитого чи покаліченого куплена.
показати весь коментар
04.12.2023 12:27 Відповісти
3 мільйони? Здається мені, що пуйло здатне покласти пів московії , його бентежіть тільки одне - вижити особисто, пуйло знає, що в кремлі дожив свого віку горбачьов та ще хтось (не пам'ятаю призвища). Як тільки вошть старів, хлянув (слабшав) то його знищували . Це засади первісного племені . На московії первіснообщинний лад тривав майже до приходу Київських князів до них, фіноугрів у волго-окське міжріччя.
показати весь коментар
04.12.2023 17:49 Відповісти
десь так
однако - есть царъ и бояре
бояре - тоже хотят выжить
а холопы - расходный материал - и не только в войне
показати весь коментар
05.12.2023 12:04 Відповісти
Та ми про свої також нічого
показати весь коментар
04.12.2023 12:26 Відповісти
тобі ж пишуть про твої:
"Розвідка Великої Британії оцінює втрати російських сил у 320 тисяч пораненими та вбитими. Встановити точну цифру наразі неможливо і, скоріше за все, через брехню у звітах, навіть у Москви немає точних даних. Джерело: "
показати весь коментар
04.12.2023 12:29 Відповісти
Супер !!! добрий кацап - мертвий кацап !!! Слава ЗСУ !!! Смерть москалям і кацапам !!!
показати весь коментар
04.12.2023 12:28 Відповісти
Розвідка Великої Британії оцінює втрати російських сил у 320 тисяч пораненими та вбитими. Встановити точну цифру наразі неможливо ,так що встановила розвідка Великої Британії х/зн???
показати весь коментар
04.12.2023 12:31 Відповісти
Довіряєм нашому Ген. штабу а там рашисти втратили вбитими 332 тисячі, тому цифри які малюють британці далекі від реальних ,та що там говорити вони давали прогноз що Україна протримаєтся максимум три тижні.
показати весь коментар
04.12.2023 12:33 Відповісти
не радійте, чим більше ця цифра, тим очевидніше, що русні взагалі покуй на втрати. а це для нас дуже сумна перспектива. хоча, судячи по вашим дописам, ви або дурник або п'яний з ранку.
показати весь коментар
04.12.2023 12:38 Відповісти
До повної перемоги! Кордони 91-го! Будем усех бомбить!
показати весь коментар
04.12.2023 12:48 Відповісти
Це не вбитими, а всі втрати, разом з пораненими.
Спершу генштаб так і писав, але журналіздам було приємніше писати вбитими, тому перестали їх виправляти.
показати весь коментар
04.12.2023 14:05 Відповісти
Поля та дороги завалені дохлими кацапами бачив? Відео як знищуються кацапи пачками бачив? Тому не пиши того про що не знаєш.
показати весь коментар
04.12.2023 16:05 Відповісти
От і набралось пачками десь 100 тис.
Читай, що пишуть іноземні мін.оборони.
показати весь коментар
04.12.2023 17:38 Відповісти
Та читав, вони самі точних даних не знають про що самі й кажуть.
показати весь коментар
04.12.2023 21:38 Відповісти
За даними Генштабу втрати вбитими 1 до 40. Тому на даний час загинуло, на жаль, 8 тис. українських вояків.
показати весь коментар
04.12.2023 22:00 Відповісти
Ми знаємо вашу позицію: раша крута, її зроя найкраща, армія непереможна!
показати весь коментар
04.12.2023 13:16 Відповісти
як би ж це зупинило цих тарганів...хоч на якийсь час...
показати весь коментар
04.12.2023 12:42 Відповісти
А ви у що вірите?
показати весь коментар
04.12.2023 13:18 Відповісти
Отже, все чудово!
показати весь коментар
04.12.2023 13:27 Відповісти
Щоправда, ніхто не сказав - влітку якого року.
показати весь коментар
04.12.2023 13:38 Відповісти
Залужний сам в статті сказав про 100 т. трупаків, а тут досі вірять в підрахунки дрістовіча-падалЬяка які двох своїми руками на початку по дві-три тисячі кацапів в день "мочили".
показати весь коментар
04.12.2023 13:09 Відповісти
300 тис. це не вбитими, а всі втрати, разом з пораненими.
Спершу генштаб так і писав, але журналіздам було приємніше писати вбитими, тому перестали їх виправляти.
показати весь коментар
04.12.2023 14:06 Відповісти
"Энди Мир", взагалі то Залужний зазначив що він сподівався на те, що при досягненні цифри втрат вбитими у 100 тисяч Москва усе зрозуміє і зупиниться, але його розрахунок виявився хибним і Кремль не зупиниться не при яких втратах, а зовсім не те що загиблих на момент інтерв'ю було лише 100 тисяч і не більше. А Вам "Maximilian" нагадаю, що у доповіді представника Франції у НАТО своєму парламенту в вересні 2022 року цифра вбитих рашистів вже зазначалась більшою за 100 тисяч. Тому ця еквілібристика із кількістю втрат буде продовжуватися щонайменше до кінця війни. Нагадаю як, приклад, що втрати СРСР у 2-й світовій війні змінювались за весь час декілька разів і починались з декількох млн, а на цей час публікується, навіть Москвою, про загибель більше ніж 40 млн осіб! Тож не вважаю вартим сперечатись з цього приводу бо істина просто НЕВІДОМА!!!
показати весь коментар
04.12.2023 16:18 Відповісти
Залужний писав про втрати кацапії від 150 тисяч дохлих кацапів регулярної армії, це без врахування дохлятини з усіляких пвк, кадирівців, чмонь з дирляндії, кацапогвардії та иншого лайна.
показати весь коментар
04.12.2023 16:09 Відповісти
Он сказал 150 минимум. С тяжело ранеными и не боевыми потерями вполне может быть 330
показати весь коментар
04.12.2023 22:31 Відповісти
Скажіть про людські втрати України на цій війні, гюльчатай!!! Чи це для народних вух демократичного суспільства не призначено?
показати весь коментар
04.12.2023 14:22 Відповісти
можна писати тільки про перемоги.....інакше бан і видалення..
показати весь коментар
04.12.2023 15:36 Відповісти
Це називається військововою пропагандою..... До демократії, обьективної ситуації на фронті і правдивості вона не має нічого спільного. В мене рідний брат служить на фронті вже півтора роки, абсолютно адекватна людина, яка каже як є. Він розповідає мені таке, що якщо Я це напишу то забанять за секунду,а тут одразу назвуть рашистьским ботом...Там правда не те що "око" ріже, а просто "виколює............
показати весь коментар
04.12.2023 16:10 Відповісти
бачите вверху видалені дописи? Це мої...були..
показати весь коментар
04.12.2023 16:15 Відповісти
А ти в нас маєш ліцензію на "правду"?! Усім треба до тебе прислухатись, ти "ВСЕ ЗНАЄШ"?! Тебе звати Петро, чи Павел, а може ти того, ВІН САМ?!
показати весь коментар
04.12.2023 16:21 Відповісти
а смисл? щоб ухилянти дивани свої ще більше пообсирали? чи щоб мудрий нарід вимагав у Зебзда капітуляцію? От який смисл в цьому?
показати весь коментар
05.12.2023 04:41 Відповісти
Могу ошибаться, но логика кровавого сумасш. кремл. ублюдка, похоже такая: при всех огромн. потерях он, тем не менее, остается в плюсе (причем, и по кол-ву, и по качеству). Потери: сотни тысяч, приобретения (на захвачен. территориях) - миллионы. Теряются (убитыми и выехавшими) - проблемн., неблагополучн. и потенц. нелояльные (зеки, должники, алиментщики, бомжи, мигранты (таджики, узбеки...), нацмены (буряты, тувинцы, башкиры, татары, чеченцы, дагест. и проч.), оппозиционеры); приобретаются - лояльные и послушные носители славянск. крови...
показати весь коментар
04.12.2023 14:26 Відповісти
"лояльние і послушние" закінчились на штурмах Северодонецька, а нові пріобретенниє такі послушні, що травлять руснявих в окупації, передають координати ітд ітд, а реально ті що підтримують - такіж зеки\наркомани\пенсіонери і прочий люмпенат яких меншість і ніяки міліонами не раується.
показати весь коментар
04.12.2023 16:00 Відповісти
На жаль не усі, та чим довше буде окупація тим більше буде тих хто покориться. ЛуганДонія із Кримом тому приклад, не забуваємо й про депортацію!!! Тож час то не тільки гроші, а й люди частину з котрих навіть направляють вже вбивати своїх співгромадян!!!
показати весь коментар
04.12.2023 16:25 Відповісти
В Херсоні зеки артилерію ЗСУ на Чорнобаївку наводили.
показати весь коментар
04.12.2023 17:15 Відповісти
В сенсі? Чиї зеки? Як і навіщо наводили? Щось не зрозуміла я ваш коментар, про що він, вибачте..
показати весь коментар
05.12.2023 04:45 Відповісти
Наші зеки, схованими мобілками дзвонили хто мамі, хто знайомому'. З зони видно аеродром. Кількох зеків орки убили за те.
показати весь коментар
05.12.2023 08:39 Відповісти
О, а я нічого не знала про це... Молодці, хлопці, такі поступки потребували неабиякої відваги!
Дякую, що пояснили.
показати весь коментар
05.12.2023 12:25 Відповісти
А Кацапські ЗМІ навперебій повідомляють про безпрецедентні успіхи Вермахту Москалив та паніку в лавах ЗСУ
показати весь коментар
04.12.2023 14:36 Відповісти
Ты попутал ))) Вермахт это Германия. А кацапы это стадо падали
показати весь коментар
04.12.2023 23:22 Відповісти
телєга генерал свр
показати весь коментар
04.12.2023 15:17 Відповісти
Ну якщо то воно, то точно "правда"!
показати весь коментар
04.12.2023 16:33 Відповісти
Але не забувайте й те що кацапи можуть мобілізувати кого завгодно від в'язнів студентів і аж до пенсіонерів
показати весь коментар
04.12.2023 15:09 Відповісти
Не забуваємо і розуміємо, що треба не вмирати задля країни, а жити задля неї та знищення ворога у як можливо більшій кількості!
показати весь коментар
04.12.2023 16:32 Відповісти
Не буду Вангою як що скажу що Гобліноленд московитський може утілізувати в цій війні 1 мільон своїх громадян перед тим як це стане критичним для суспільства кремляндії.
показати весь коментар
04.12.2023 16:03 Відповісти
Тяжко із Вами не погодитись, можете сміливо цю цифру збільшити і навіть не наважусь сказати на скільки, бо для самих рашистів це все одно буде невідомо а публікувати (де інде) все одно будуть стільки скільки треба Кремлю, а все інше буде сприйматися як відверта брехня, а з того що буде йти з-за кордону будуть обирати найменше та й то, називати "перебільшенням"! Це логічно, бо так робилось у більшості воюючих країн задля піднесення бойового духу!!!
показати весь коментар
04.12.2023 16:30 Відповісти
Це основна проблема війни з такою країной як Параша - відсутність яких то не було правил і законів.
У таких випадках воюють високоточною технікою проти кацапського м'яса, але де та техніка, не з фсбшною єрмаковською владою прийде та техніка в Україну.
показати весь коментар
04.12.2023 16:35 Відповісти
НЕ СОГЛАСЕН. Критическим для рашистов будет от 5 миллионов дохлого быдла. А 1 миллион, эти скоты даже не заметят
показати весь коментар
04.12.2023 23:24 Відповісти
То ти замєчтался.
Вже при 300 тисячах свинособак в расєє почався дифіцит робочої сили і спеціалістів.
5 мілйонів людей від 20 і до 50 це практично сама трудоспособна прослойка суспільства Кацапії, без них економіка Параши просто рухне. Тому не мрій.
показати весь коментар
05.12.2023 03:33 Відповісти
Це ти рахуєш їх, як людей...
але це ж не люди - це бидло... в них і так смертність від алкоголізму, наркоманії та суїцидів аж зашкалює, там процент здорових чоловіків, як в бідних голодних регіонах Африки... А тут більш менш трудоспособних свинособак втрачають масово (і це- прекрасно) ...
показати весь коментар
05.12.2023 04:54 Відповісти
а Залужний 2 тижні тому назвав 150 тис. Тобто,зараз десь 160 тис вбитими але Шаптала принципово гне свою лінію-332,9 тис тільки вбитими,тобто ще десь 650 тис.пораненими....Н-да...Так скоро у Рашки армії не залишиться...
показати весь коментар
04.12.2023 18:15 Відповісти
У нас Британська розвідка (в інтерпретації провладних блогерів) по факту перетворилась на таке собі Армянське радіо часів Л.І.Брежнева.
показати весь коментар
04.12.2023 21:24 Відповісти
Знають більше 500 тис вбитими і пораненими
показати весь коментар
04.12.2023 22:29 Відповісти
Толи дождик, толи снег
То ли брешут, то ли нет.
показати весь коментар
05.12.2023 03:48 Відповісти