8831 відвідувач онлайн
9 674 66

Демобілізація військових можлива через 36 місяців, за умови наявності зміни і відсутності загострень на фронті, - Залужний

залужний

Головнокомандувач Збройних сил України Валерій Залужний заявив, що разом із Міністерством оборони погоджено, щоб новий законопроєкт про мобілізацію передбачав службу у війську протягом 36 місяців після призову.

Про це Валерій Залужний заявив на брифінгу, передає Цензор.НЕТ.

"Я чітко розумію, що наші бійці зараз на фронті у надскладних і дуже важких умовах роблять свою справу. Звісно, мені б хотілося, щоб люди, які йдуть до війська, і особливо ті, які вже служать, чітко розуміли, скільки їм необхідно буде воювати.

Разом з Міністерством оборони ми погодилися на цифру 36 місяців, сподіваючись на два моменти: перше - що не буде загострення на фронті; друге - що цих людей через 36 місяців буде ким замінити", - сказав головнокомандувач ЗСУ.

При цьому він зазначив, що 36 місяців - цифра "не зовсім реальна у тих умовах, у яких ми перебуваємо".

"Але нам залишається сподіватися на те, що інтенсивність бойових дій не збільшиться і ми зможемо замінити цих людей через 36 місяців", - додав Залужний.

Він також зауважив, що уряд, який реалізує відповідний закон, розуміє, які в країні є можливості.

Головнокомандувач ЗСУ вважає, що до 2025 року вистачить часу на підготовку тих, хто зараз буде мобілізований.

Топ коментарі
+29
виходу немає, але є рішення, котрі можуть вберегти сотні тисяч наших життів: окопуватись, дуже швидко будувати укріплені лінії оборони, залишити розмови про кордони 1991 року до кращих часів, нарощувати власне виробництво зброї, запроваджувати кардинальні зміни в країні...
показати весь коментар
26.12.2023 17:17
+24
Багато хто з моїх побратимів або збухалися, або наклали на себе руки. Це буде катастрофа. Не треба звинувачувати тих, хто висловлює свою думку. Ніхто не хоче воювати вічно. Да і який сенс? Життя дається один раз і точно не людьми в погонах. Військово-політичне керівництво все просрало, втратило довіру, а тепер не знають, що робити
показати весь коментар
26.12.2023 17:27
+20
Не надо было голосовать за пропутинского зеленского
И вы бы тогда о существовании бурятов не знали
показати весь коментар
26.12.2023 17:30
Коментувати
Сортувати:
а якщо війна триватиме й після 36 місяців? невже демобілізують?? от нахіба цей пустий піар?
показати весь коментар
26.12.2023 17:14 Відповісти
Ваші пропозиції?
Нахіба оце ниття?
показати весь коментар
26.12.2023 17:23 Відповісти
...за умови наявності зміни і відсутності загострень на фронті ...
показати весь коментар
26.12.2023 17:26 Відповісти
додай ще звернення від Кращебвтіка - "валєра"
показати весь коментар
26.12.2023 17:54 Відповісти
Поки війна, демобілізації не буде.
Максимум відпустка 3-6 місяців.
показати весь коментар
26.12.2023 17:15 Відповісти
Так. Не існує ніяких чарівних альтернатив. Просто їх нема...
показати весь коментар
26.12.2023 17:25 Відповісти
до кінця війни, видно іншого виходу немае
показати весь коментар
26.12.2023 17:16 Відповісти
виходу немає, але є рішення, котрі можуть вберегти сотні тисяч наших життів: окопуватись, дуже швидко будувати укріплені лінії оборони, залишити розмови про кордони 1991 року до кращих часів, нарощувати власне виробництво зброї, запроваджувати кардинальні зміни в країні...
показати весь коментар
26.12.2023 17:17 Відповісти
Що вам заважає окопуватися і "залишити розмови"? А що заважає впроваджувати кардинальні зміни?
показати весь коментар
26.12.2023 17:22 Відповісти
зелені зрадники яких навибирали
показати весь коментар
26.12.2023 17:37 Відповісти
на своєму рівні я роблю майже все з переліченого. на жаль, для масштабів країни цього недстатньо
показати весь коментар
26.12.2023 17:37 Відповісти
Тобто ви окопуєтесь, робите зброю, будуєте лінії оборони ще й встигаєте тут писати коменти?
Честь і хвала...
показати весь коментар
26.12.2023 17:47 Відповісти
У будь-якої людини є дозвілля. Написати коментар - це трит хвилини. Ви ж не проти, що медійні офіцери взагалі не вилазять з ефірів
показати весь коментар
26.12.2023 18:09 Відповісти
на роту бійців раб Єрмака ,голова облради й одночасно підприємець почав безальтернативний проект ВЕЛИКОГО ЗАХИСНИЦТВА-( ну це коли Мародерством в землю можна зарити офшорні здобутки у рази більші ніжна Великому крадівництві )на 43 молн грн - ОСЬ ЩО ЗВАЖАЄ
показати весь коментар
26.12.2023 17:59 Відповісти
А ЯКЩО КОРОТО відповісти Старому Сірко - ЗЕМАРОДЕРНЯ!!!
показати весь коментар
26.12.2023 18:00 Відповісти
І скільки так будемо стояти в обороні? 10 років? Чи 20?
показати весь коментар
26.12.2023 18:11 Відповісти
Коротше кажучи, триматимемо, поки не вб'ють нах...
показати весь коментар
26.12.2023 17:16 Відповісти
Так. Важкий інвалід, або ж, що краще, груз 200.
Це єдиний шлях з війни.
Ще є по віку, в 60 років. Але ще 16 років на війні... У мене точно дах остаточно відчалить.
показати весь коментар
26.12.2023 17:19 Відповісти
Іншими словами, лише ногами вперед.
показати весь коментар
26.12.2023 17:19 Відповісти
Як багато умовностей. Але головна-залишитися цілим за оті 36місяців..
показати весь коментар
26.12.2023 17:21 Відповісти
Антигуманно
В семьи после трех лет на войне такой интенсивности
Вернутся люди с ужасным посттравматическим синдромом
Это приведет в итоге к тому,что семьи настоящих мужиков
Которые отпахали на войне три года
Начнут распадаться
Что в итоге мы получим?
Огромное количество одиноких мужчин
У которых распались семьи
Которых не будут брать на работу
И это наша благодарность им ?
Это свинство
Всех,кто воюет с первого дня
Пора отпустить ,если они этого хотят
Они же не рабы
Они люди
показати весь коментар
26.12.2023 17:22 Відповісти
Саме так. По собі знаю, бо пройшов війну. Багато хто цього не розуміє. Тільки звинувачують одне одного та на фронт відправляють
показати весь коментар
26.12.2023 17:25 Відповісти
Гуманно буде бурятів в себе вдома приймати.
показати весь коментар
26.12.2023 17:25 Відповісти
Так буряти воюють технологіями. "Ланцети", ракети тощо. Річ про те, що крім людей потрібні технології
показати весь коментар
26.12.2023 17:29 Відповісти
Не надо было голосовать за пропутинского зеленского
И вы бы тогда о существовании бурятов не знали
показати весь коментар
26.12.2023 17:30 Відповісти
Як же ви вже заїбли із своїми бурятами, патріотуни диванні. Буряти, буряти, жінку трахають, кадирівці, кадирівці, жінку трахають, на польшу, абирвалг.
Навіть якщо прийняти на віру, що всюду прийдуть буряти, то описи всіх цих жахів аж нікого вже не мотивують йти воювати і це вже видно давно. Скоріше навпаки подалі триматись що від фронту, що від цієї країни і якщо рятувати свою сім'ю, то переправляючи ії в Європу і самому хоч тушкою хоч чучелом туди потрапити. Бо тут лише смерть.
показати весь коментар
26.12.2023 17:33 Відповісти
Зараз окуповано майже 20% української території, там живуть мільйони українців. І не бояться ніяких бурятів.
показати весь коментар
26.12.2023 18:25 Відповісти
А ви на фронті чи готуєтесь вдома бурятів приймати? Гуманно буде поміняти тих 1.2 млн. солдатів які вже більше півтора роки служать. В цій країні живе 40 млн., а не 1.2 млн.
показати весь коментар
26.12.2023 20:55 Відповісти
Багато хто з моїх побратимів або збухалися, або наклали на себе руки. Це буде катастрофа. Не треба звинувачувати тих, хто висловлює свою думку. Ніхто не хоче воювати вічно. Да і який сенс? Життя дається один раз і точно не людьми в погонах. Військово-політичне керівництво все просрало, втратило довіру, а тепер не знають, що робити
показати весь коментар
26.12.2023 17:27 Відповісти
А ви знаєте? Знаєте що робити?
показати весь коментар
26.12.2023 17:29 Відповісти
Відновити довіру
показати весь коментар
26.12.2023 17:33 Відповісти
Яким чином? Тут вже прошивка. Як у кацапа про бамбльоний банбас.
Не хоче людина воювать, і це нормально, не всі кругом ремби, - її нічим не перепевниш...
показати весь коментар
26.12.2023 17:42 Відповісти
Так вже не раз писали. Але нас, кпріпаків, ніхто не слухає і слухати не будуть. Ваші ТЦК багато звалили у перші дні війни, коли сотні тисяч прийшли добровільно, а двері були зачинені. Про це всі мовчать. Зато тепер вони рейди роблять. Герої, мля. Якщо б не драпали у перші дні і не залишали людей на призволяще - можливо все по іншому було б. Тому що не гигикати потрібно було з Арестовичем, а відмобілізувати ОР-1 та ОР2 ще у грудні 2021. Ось що потрібно було робити. Людей мало в армії? То нехай візьмуть до війська генерала Кривоноса. Но сцикуни в погонах не можуть визнати свою помилку.
показати весь коментар
26.12.2023 17:35 Відповісти
Ви описали причину. Причину ми всі знаємо, - мудре рішення мудрого наріду в 2010, а потім в 2019. Як це все виправити?
показати весь коментар
26.12.2023 17:38 Відповісти
Для початку перестати красти та терміново запускати виробництво ракет, снарядів, дронів.
Злочинці, зрадники, мародери на топ-посадах - мають бути покарані; неадекватні, некомпетентні офіцери чиновники - засуджені/усунені з посад.
Для відновлення довіри громадян до держави і до тієї ж таки мобілізації.
Термінова судова та антикорупційна реформа.
Термінова податкова реформа. Податки мають бути максимально спрощені.
Процес мобілізації має бути максимально реформовано, і по максимально замінено рекрутингом на добровільній основі. Виплати інків компенсації військовим та їх сім'ям мають бути максимально реальними, а не декларативними, якими вони є зараз. Мають максимально враховуватися освіта людини, досвід навички, побажання при рекрутингу/мобілізації. Ці процедури мають бути виписані максимально прозоро. Має бути реальна, карна відповідальність для членів ВЛК за будь-які "перекручення" в діагнозах при оцінці стану придатності/непридатності рекрутів.

Найперше, що треба зробити, вже зараз - розблокувати роботу підприємств ВПК, ввести податкову реформу (це можна зробити надшвидко), скасувати мита на ввіз критично важливих компонентів військового та подвійного призначення.

Проблема, як завжди, лише в тому, що "зелені" рашисти та мародери - не будуть цього робити. А притягнення їх до відповідальності за скоєні злочині є необхідною умовою для відновлення стабільності та довіри в країні, для успіхів ЗСУ на фронті.
показати весь коментар
26.12.2023 18:03 Відповісти
100%. Бо знаю, як воно: тебе беруть кулеметником - потім ти раптово такелажник. Звісно, що в бойових умовах часто треба заміщати обов'язки. Але я глобально. У мене в батальйоні була людина, яка панічно боялася зброї, але він був гарний лікар тощо. Всі ми люди, не залізні. Одне діло, коли людина зрадила і втекла - інша справа, коли людина чогось панічно боїться. Але вона розкриє себе у тиловій або прифронтовій частині
показати весь коментар
26.12.2023 18:15 Відповісти
Додав би ще - скасувати правки проєкту 8271.
Пплатити мобілізованим одноразовий відносно великий бонус. 200, 300тис грн.
Ракети і снаряди - довго, дорого, небезпечно - бо прилетить туди. Все одно потрібно. Але дрони у кожному гаражі робити можна. Не роблять.
Прибрати дебільні правила для ввезення гуманітарки, введені з 1 грудня.
Скасувати мита на інші важливі для війська товари, які не підпадають під військове чи подвійне призначення - турнікети, наприклад; повно таких речей, які не військового, і не подвійного призначення, але дуже потрібні.
З рекрутингом навряд чи вийде покрити потреби, тому слід хоча б урегулювати мобілізаційні заходи, які зараз проходять незаконно - та ж перевірка документів і виписування повісток на вулицях. Нехай перевіряють, але лише на законній основі - тому спростити уповноваження ТЦК на такі дії і внести це до відповідних Порядків - потрібно. Це можна було зробити дуже давно, постановою Кабміну і наказами комендантів областей. Чому не зроблено?
З фантастики - покарати всіх, залучених до бусифікації, незаконних рейдів і т.д. Знати термін, коли тебе демобілізують - теж було б чудово. Теж фантастичне, правда.
Загалом, державі і владі треба продемонструвати, що вони дійсно хочуть, передусім, працювати на перемогу. Враження ж - прямо протилежне.
показати весь коментар
26.12.2023 18:24 Відповісти
Должна быть ответственность офицеров за смерти солдат,сейчас списать наколенник в два раза больше бумаги чем погибшего воина. Мы понимаем когда побратим погиб и это война,и когда по дурости штабных или ещё каких офицеров. Сам был ранен когда в штабисты послали наши три расчета ПТРК на позиции 1 роты ,которой там уже несколько дней небыло,а было хорошо пристреляная ******** позиция. И никто за это не ответил,это один случай а таких сотни тысяч. А побробуй штабисты куда нибудь в боевые перевести,тысячи причин остаться,это дурачье пусть дохнет а он будет в уютном подвале или здании сидеть.
показати весь коментар
26.12.2023 18:49 Відповісти
коли ще в них час у ЗСУ був , щоб бухати?
показати весь коментар
26.12.2023 19:24 Відповісти
Мадам в отпуск не отпускают,за вот уже скоро 2 года был три раза в отпуске,два раза по 5 дней,один раз 10. Начинал воевать на Киевщине и пошло Харьковщине , Запорожье, Северодонецк,Лисичанск,сиверск,Бахмут,соледар,изюм,лиман, сейчас опять Запорожье. Им в кабинетах легко рассуждать а мне в мои 45 уже тяжело кочевать по блиндажам,подвалам,окопам. Очень уже тяжело,хочется бросить все к херам и идти домой,но вышестоящие этого не понимают,и я не один такой, все с кем мы стояли в очереди в военкомат 24.02.22 ,все кто ещё жив,такое же настроение.
показати весь коментар
26.12.2023 18:43 Відповісти
Для подобной войны 45 - летние не подходят
Они могут работать только в обслуге
Ремонт техники
Обеспечение
Работы на войне - много и разной
А вот в окопах нужны молоды
Просто потому что молодые организмы быстрее восстанавливают силы
Быстрее обучаются новым технологиям
У молодых больше адреналина
А без него воевать трудно
А вот 45- летние в окопах быстро превращаются в 55- летних
На самом деле все про современную армию уже давно придумано
Написано в учебниках
Остается только сделать на практике
Но когда всей организацией обороны рулит ВЕРХОВНЫЙ зеленский
Этого не будет
Будет дерьмо
То,которое выбрали для себя 13 миллионов украинцев
Точнее, 13 миллионов дебилов
Разгребаем теперь....
показати весь коментар
26.12.2023 18:54 Відповісти
Да мне скоро 45 ,два раза ранен,контузия,и боевая травма спины. У меня была такая надежда что все таки примут демобилизацию для тех кто два года отвоевал,а теперь как подумаю вытяну Я этот год или нет,хрен его знает. Короче никто про нас ,кто можно сказать спас страну не думает,прискакали в первыми и уйдем или 200 или последними.
показати весь коментар
26.12.2023 19:07 Відповісти
Пан Виталий , у меня нет слов ,которые вас успокоят
Не знаю, где вы берете силы
Но могу сказать, что раз вы живы
Не получили серьезных ранений
Значит у Бога на вас планы
А значит - несмотря ни на что , надо перетерпеть
У вас уже есть опыт на войне
Это самое важное
Опыт и сбережёт вас ,вашу жизнь
Вы только думайте про то, какой кусок жизни у вас еще впереди
И значит - надо выжить
Представьте тех украинских солдат
Которые почти два года в плену
Их там морят голодом,мордуют
У них нет связи с близкими
А вы на своей земле
На связи с родными
Эти украинские солдаты в плену были бы счастливы поменяться с вами
Ищите в себе силы,пан Виталий
У вас точно получится, и вы вернетесь домой
Это нормально,что вас иногда накрывает депрессия
Это как раз неплохо
Потому что человек в это время размышляет о себе,о своей жизни, о будущем
И оно у вас будет....
показати весь коментар
26.12.2023 19:50 Відповісти
https://www.youtube.com/watch?v=flJzBSv7tWA
показати весь коментар
26.12.2023 17:23 Відповісти
І в цей закон "совковий" Залужний закладає корупцію((( Це як з відпустками: нібито тобі гарантована, але на розсуд командира (якщо менше 30% особового складу, то не дають відпустку). Якщо дати хабар командиру, 20-30 тис, як у 77-ій чи 199-ому нц, то дають відпустку(((
показати весь коментар
26.12.2023 17:37 Відповісти
... Сумо...Якось вірилось Залужному... А тепер не надто...(((...
показати весь коментар
26.12.2023 17:49 Відповісти
а що ви хотіли? він і ЗСУ зробили що могли і не могли! стримали орду і тримали майже два роки. За цей час уряд якого нема, президент якого нема мали перевести країну на військові рейки.
Але я вас чомусь винен хтось наприклад залужний. до зє претензій немає? до дєрьмака? до зе-дупутатів? до профнепридатного шмигу і його кабмін?
показати весь коментар
26.12.2023 17:56 Відповісти
27 грудня, у Буковелі, повинен бути відбутись концерт гнид з 95 анусу. Після публікації Бутусова, шо на цьому концерті можна набрати цілковий батальон - і шо ви думаєте - концерт відминили. А чому? Тому шо це виборці головної гниди - їх шкода. А ви, раби, до окопів, беззбройні і радійте обіцянкам кровавого зеленского - міліони дронів......
показати весь коментар
26.12.2023 17:49 Відповісти
Взагалі-то, тут не Китай. Молодого, здорового народцю - жменька. Це якщо чесно.
показати весь коментар
26.12.2023 17:55 Відповісти
Нічого,ось мобілізують карликів з lll групою інвалідності,ампутантів та сліпих з одноокими й одразу переможемо,до речі пан Залужний не проти такої "мобілізації", лише проблема буде з розміром форми для ліліпутів.
показати весь коментар
26.12.2023 18:06 Відповісти
Не всі карлики з 3 групою , не треба ображати. А ось таблеток з собою треба буде брати пару кг.
показати весь коментар
26.12.2023 21:46 Відповісти
Карлики та ампутанти, як би це цинічно не звучало, котрі мають відносно здорові внутрішні органи, вони хоча би мають шанс вижити. А от хронічні хворі, інваліди з серйозними захворюваннями внутрішніх органів, кому показан відповідний режим - в них цих шансів практично немає. Їх просто вирішили вбити взагалі без будь-якого сенсу.
показати весь коментар
26.12.2023 23:19 Відповісти
Ну що ж, все логічно. Велика частина країни досі не живе війною. Важливо, щоб мобілізація стала справедливою. Тобто, якщо це стосується всіх - то всіх. В тому числі і мажорів, і тих у яких життя склалося. Важливо, що Залужний не розповідає казки, як Зєлєнскій.
показати весь коментар
26.12.2023 18:09 Відповісти
Ничего не понял, мне предлагали в ТЦК контракт на год, и то мое НИИ отказало. Сказало, что фиг я защищусь через год. А тут три... Ну думаю, это в разных специальностях.
показати весь коментар
26.12.2023 18:15 Відповісти
Україні потрібні розумні генерали у Генштабі в першу чергу. Тоді й перемоги будуть і загиблих менше буде.
показати весь коментар
26.12.2023 18:18 Відповісти
Хотілося б сказати : який "нарід", такі і генерали, але, слава Богу, генерали ще більш-менш.
показати весь коментар
26.12.2023 18:51 Відповісти
Вояки точно не економісти. Налогоплатників забирати і казати, що грошей мало. Ну абсурд. А сказати винен - ти можеш лише тому, на кого витрачено було багато сил, часу, та ресурсів. Простий цивільний нікому не винен. І конституція тут ні до чого. Цей пункт давно пора виправити. Щоб не було подвійних стандартів.
показати весь коментар
26.12.2023 18:29 Відповісти
36 месяцев выжить на войне статистически невозможно, только в тылу.
после года службы нужен год отдыха.
показати весь коментар
26.12.2023 18:53 Відповісти
36 месяцев ето тоесть без шансов? Если Зеленский подпишет такой закон думаю его правление окончено. Сколько рассказывали про демократию а закончилось все феодализмом. Главное дали всем хозяевам жизни убежать из страны а теперь оставшимся холопам до последнего вздоха защищать заводы и дворцы тех кто убежал. А может вначале разделить имущество убежавших чтобы оставшимся хоть было за что воевать?
показати весь коментар
26.12.2023 19:29 Відповісти
а нефіг було за клоуна голосувати. Що хотіли те і мають. Бовдури над то сліпі, щоб втямити, за кого вони "дефакто" проголосували. Їм же пообіцяли. І багато! Розумні люди розуміють, що ***** захід полякав віддасть. Але руками зе, тут все зробить. Поки ***** під домашнім арештом буцімто, замість нього їздить зе. Сподіваюся "кіно" всім сподобалося. У ЄС вже не говорять по нашу війну
показати весь коментар
26.12.2023 22:44 Відповісти
До гробової дошки ?
показати весь коментар
26.12.2023 20:29 Відповісти
Дякуємо, пане генерале за перспективу. Нам залишилося ще 14 місяців... А там, можливо, вже й не буде кого демобілізовувати.
показати весь коментар
26.12.2023 21:52 Відповісти
Для многих мужчин после 55 три года даже не на передке может кончится белыми тапками.
показати весь коментар
27.12.2023 04:09 Відповісти