9252 відвідувача онлайн
9 017 58

Нардеп "Голосу", воїн Костенко зареєстрував законопроєкт про мотивацію до військової служби: основні положення документа

костенко,роман

У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт №11012 про мотивацію до військової служби. Він передбачає фінансові винагороди, соціальні гарантії, додатковий контроль за підготовкою, підвищення престижу військової служби.

Законопроєкт також має створити основу для початку трансформації нашого війська "армії мобілізованих" до "професійної армії" під час війни. Як інформує Цензор.НЕТ, про це повідомив автор документу, народний депутат "Голосу", секретар Комітету Верховної Ради з питань національної безпеки, оборони та розвідки Роман Костенко.

"Я відкриваю дискусію! В зареєстрованому законопроєкті щодо мотивації військової служби прописано стимули для людей, які вже служать та беруть участь у бойових діях, для тих, хто буде залишатись в армії, для тих, хто зараз має можливість піти, але залишається, і для тих, хто підпише контракти під час дії воєнного стану. Тому що для ефективної асиметричної війни потрібні професіонали, одних мобілізованих недостатньо. І в цьому напрямку має реалізовуватися державна політика", - пояснює народний депутат.

Серед основних положень законопроєкту є:

  • Підвищити рівень мотивації населення вступати до лав сил оборони для проходження військової служби.

  • Встановити виплати військовослужбовцям та командирам за знищення та захоплення ворожої техніки.

  • Військовослужбовці, які під час дії воєнного стану проходять військову службу не менше 12 місяців, із яких мінімум 6 місяців беруть участь у бойових діях, отримують посадовий оклад, оклад за військовим званням, надбавку за вислугу років із коефіцієнтом 1,5. Для тих, хто відслужив не менше 24 місяців, не менше 12 з яких беручи участь в бойових діях - відповідний коефіцієнт = 2.

  • Для тих, хто після 24.02.2022 уклав чи продовжив контракт про проходження служби на строк не менше 3 років або до закінчення воєнного стану, — одноразова грошова допомога:

    • солдатам — 120 000 ₴
    • сержантам і старшинам — 160 000 ₴
    • офіцерам — 200 000 ₴
  • Для тих, хто має право звільнитися зі служби за сімейними обставинами чи станом здоровʼя, але виявив бажання продовжити служити, — щомісячна додаткова винагорода 10 000 грн.

  • Право на кредит на відкриття бізнесу зі ставкою до 5% матимуть усі, хто служив не менше 36 місяців (із них — мінімум 12 бойових) чи не дослужив ці строки у звʼязку з пораненням, а також звільнені з полону.

  • Право на іпотеку на житло під 3% терміном до 20 років матимуть усі, хто служив не менше 36 місяців (із них — мінімум 24 бойових), поранені, що продовжують службу, але мають право на звільнення, звільнені з полону, а також ті, хто не зміг продовжити військову службу через поранення.

  • Законопроєкт вносить додатковий перелік підстав для демобілізації у зв’язку з закінченням строку служби, якщо військовий не висловлює бажання продовжувати військову службу:

    • у разі безперервної служби під час дії воєнного стану протягом 36 місяців;
    • або протягом 18 місяців безперервної служби під час дії воєнного стану, з яких 12 місяців виконуючи бойові накази.
  • Законопроєкт передбачає право на пільгове розмитнення автомобілів для тих, хто проходив військову службу після 24.02.2022. Це право буде запроваджено окремими законопроєктами про внесення змін до Податкового та Митного кодексів України.

  • За державні кошти встановлюється пожиттєве страхування життя та здоровʼя в приватних установах для військових, що відслужили не менше 36 місяців (із них — мінімум 12 бойових), а також для звільнених із полону. Дія страхування поширюється і на їхні сімʼї.

  • Встановлюються мінімальні розміри пенсій особам з інвалідністю внаслідок проведення АТО на Сході України, ООС на Сході України, збройної агресії проти України:

    • I групи - 25 000 гривень
    • II групи - 20 000 гривень
    • III групи - 15 600 гривень
  • Усі призовники, які раніше не проходили військової служби, мають пройти обовʼязковий курс базової загальновійськової підготовки. Він триватиме не менше трьох місяців і включатиме:

    • тактико-стройові заняття (не менше 30% від загальної тривалості курсу)
    • тактичну медицину (не менше 10%)
    • вогневу підготовку (не менше 30%)

Закон встановить механізми контролю за проходженням призовниками навчання.

За неякісну підготовку захисників буде додаткова відповідальність для інструкторів та керівників навчальних центрів.

Після курсу - обовʼязковий іспит і направлення у військову частину. У разі невдалого результату - додаткове навчання до одного місяця.

"Українців не можна щось змусити. Це факт. Але українців можна і потрібно мотивувати. Тому потрібно міняти підходи і балансувати системою примусу, яка існує зараз і яку хочуть посилити та системою заохочень і мотивації захисників", - резюмує представник "Голосу".

Топ коментарі
+12
І це - не новина.
показати весь коментар
14.02.2024 09:32
+11
ті що пішли у військомат у перші дні і місяці не питали скільки їм будуть платить ... ті що зараз не хочуть іти до ТЦК- непідуть ні за які гроші ... !!
показати весь коментар
14.02.2024 09:51
+9
Клоуни - це ми, чомусь держслужбовцям, і різним почесним пенсам, грошей вистачає, вистачає ******* міліардами, никати в офшорах, не платити податки.
Гроші є, але чи буде бажання......
показати весь коментар
14.02.2024 09:56
Коментувати
Сортувати:
Коротше - віина це гроші
показати весь коментар
14.02.2024 09:26 Відповісти
І це - не новина.
показати весь коментар
14.02.2024 09:32 Відповісти
Спочатку ввімкнеться печатний станок - а потім можна приймати закон....
показати весь коментар
14.02.2024 09:27 Відповісти
А раби?😮
показати весь коментар
14.02.2024 09:28 Відповісти
тсс ...
показати весь коментар
14.02.2024 09:54 Відповісти
Плюс земельные участки и недвижимость на рсвобожденных территориях.
показати весь коментар
14.02.2024 09:30 Відповісти
Тобі потрібні город і зруйнована хата в Роботиному?
показати весь коментар
14.02.2024 09:37 Відповісти
хоспаді ... у тих краях, війна проходила, раніше в різні часи, разів 3-4-5.

І що ? 5 -10 років і усе відновлювалось.
показати весь коментар
14.02.2024 09:56 Відповісти
І хто буде його тобі там відновлювати? Сам? А навіщо, повторюю, жителю, скажімо, Житомирщини чи Чернігівщини хата та город в Роботиному чи в Лобковому? Як ти уявляєш це відновлення за 800 - 900 кілометрів? Та і потім з тією хатою що робити? Переселятись туди? Навіщо?
показати весь коментар
14.02.2024 10:04 Відповісти
Як і земля для учасників АТО. На продаж.
Тобто латіфундісти будуть скупати.
показати весь коментар
14.02.2024 10:57 Відповісти
Якщо громадянин не бачить проблем далі 2,5 км від своєї хати, то нащо тут за великі діла базарити ?

А як відбувалися відбудови в усі часи ? Кожен сам свою хату відбудовував ? А в містах ? А заводи ? А рекультивація земель, відновлення лісів вражених війнами ? Держава для чого ?

Хто Вас туди запрошував ? Після війни будуть роботу пропонувати (вже пропонують). Хочте їдьте, хочте, ні. Не захочете Ви, приїдуть турки, вірмени, запросять південних корейців мости відновлювати. І т.д. і т.п.

Менше істерик.
показати весь коментар
14.02.2024 21:33 Відповісти
Поцікався, скільки сіл по всій країні перестало існувати ще до війни. Про яку відбудову зараз ти фантазуєш? Добре, якщо відбудують, хоча б, великі міста.
показати весь коментар
14.02.2024 21:39 Відповісти
Блін ... я ж не стверджую, що будуть відбудовувати покинуті ще 10 років назад хати. Для цього і створювали об*єднані громади, щоб ефективніше на місцях урядували. Але ж тільки рік пройшов - почалася війна. Буде видно.

І міста теж. Якщо буде робота в окрузі, мо і будуть відбудовувати. Типу "Артемсіль"
показати весь коментар
14.02.2024 23:38 Відповісти
Апартаменты зеленского в крыму я думаю будет норм
показати весь коментар
14.02.2024 09:56 Відповісти
На всіх апартаментів зеленського не вистачить.
показати весь коментар
14.02.2024 10:06 Відповісти
Ты уже раздатчиком себя возомнил?
показати весь коментар
14.02.2024 10:04 Відповісти
Це ще до чого?
показати весь коментар
14.02.2024 10:07 Відповісти
ні, просто при таких фінансових можливостях земельні ділянки і нерухомість воїн купить сам. Бо просто корочки атошників та убд отримають багато яких пристосуванців. а от з грошима вже так не вийде.
показати весь коментар
14.02.2024 10:11 Відповісти
Точно, і з дітьми туди переїхати і потім тих дітей збирати по частинам, після того як вони на якусь міну наступлять. Оце гумор! По кварталівьски...
показати весь коментар
14.02.2024 10:18 Відповісти
Не прикидывайся дуриком,владение землей никак не связано с проживанием на ней вместе с детьми и семьей,ее прекрасно можно продать,сдать в аренду,завещать детям-внукам и заложить,плюс создаем огромную прослойку собственников,с которыми не поиграешь в высокие налоги и не будешь игнорировать опасность вторжения захватчиков с востока.
показати весь коментар
14.02.2024 11:38 Відповісти
прийняти можна все що завгодно. навіть 4000 долярів вчителям.
але ж воно не буде працювати, бо популізм наше всьо....
показати весь коментар
14.02.2024 09:31 Відповісти
Та ну, ви що?! Гетьманцев, коли побачить це - застрілиться.
показати весь коментар
14.02.2024 09:36 Відповісти
Навпаки, радітиме.
До кінцевого споживача ці няшки доходити не будуть чи тільки за судовими рішеннями, а ось для "5÷6 ефективних менегерів"- це корито бездонне для "асваєнія" війської допомоги.
Згадайте ситуацію 2022го, тоді теж багато обіцяли.
показати весь коментар
14.02.2024 10:01 Відповісти
Хороший закон. Але його навряд чи потягнуть країни, навіть, з набагато потужнішою економікою.
показати весь коментар
14.02.2024 09:39 Відповісти
Це все добре. Але відставка Залужного і призначення м'ясника Сирського перекреслює навіть такі заохочення.
показати весь коментар
14.02.2024 09:39 Відповісти
клоун.....перед цим треба знищити всіх пенціонерів і інвалідів ітд....україна бідна соціальна країна ....а такі виплати можуть собі дозволити навіть не всі багаті країни .і про це потрібно чесно говорити ....ці виплати .що є то є непосильний тягар і можливо непідйомний ...тут взагалі потрібно чесно говорити про зменшення виплат .тому як мені здається .що ці виплати можуть привезти до катастрофи ...
показати весь коментар
14.02.2024 09:50 Відповісти
Клоуни - це ми, чомусь держслужбовцям, і різним почесним пенсам, грошей вистачає, вистачає ******* міліардами, никати в офшорах, не платити податки.
Гроші є, але чи буде бажання......
показати весь коментар
14.02.2024 09:56 Відповісти
та не має ніяких грошей...були коли їх давали .і то їх не вистачало....держава просто будуе купу пірамід...ці піраміди будуть мати катастрофічні наслідкі....депозити банків в нбу під 25 відсотків ....депозитні сертифікати ...овгзд....роздуті прибутки нац банку ....друк гривні.....виплати потрібно зменшувати всім --правда вчителям лікарям виховатилям і пінсіонерам не зменшиш бо не ма є ку ду ..а всім остальним потрібно зменшувати ...навіть транши сша не зупинять катастрофу і що говне не зменшщать .вони її відстрочать ....без зменшення розхідної частини нічого не буде....я вам скажу .що навіть якщо взагалі чиновникам нічого не платити -це нічого не вирішить.тому як це в маштабах дефіциту бюджету мізер...
показати весь коментар
14.02.2024 11:57 Відповісти
ті що пішли у військомат у перші дні і місяці не питали скільки їм будуть платить ... ті що зараз не хочуть іти до ТЦК- непідуть ні за які гроші ... !!
показати весь коментар
14.02.2024 09:51 Відповісти
На росії йдуть стабільно.
Правда, є нюанси.
показати весь коментар
14.02.2024 10:04 Відповісти
.
показати весь коментар
14.02.2024 09:53 Відповісти
Тоесть если идешь добровольно - то получаешь плюшки, а если через "бусик", то получаешь как раньше? хороший закин
показати весь коментар
14.02.2024 09:54 Відповісти
Костенко, піар зараховано! Тепер ти - мать Тереза українських військових. Але навіть на половину з запропонованого грошей немає й не буде
показати весь коментар
14.02.2024 09:58 Відповісти
В рашці тільки 300 ярдів $ тільки за кордоном конфіскувати можемо. Відсоток з видобутку нафти та газу. Я вже не кажу про скарби, що храняться в підвалах Кремля. Усім вистачить. Тільки перемогти треба.
показати весь коментар
14.02.2024 10:15 Відповісти
Не пройде. Буратіно на крадівництво кожної копійки не вистачає, а тут бач доплати в сотні тисяч.
показати весь коментар
14.02.2024 10:11 Відповісти
Пі&ота ї₴ана, ви добровольцям, що приїхали з-за кордону, та проживали там 10ки років перед тим, як стати на захист батьківщини, за 2 роки не на день не дозволили поїхати додому, до рідних! Гірше ніж пуйло з зеками поводитесь з захисниками! Про яку мотивацію ви зараз вякаєте?!
показати весь коментар
14.02.2024 10:23 Відповісти
З 12 березня 22 року воюю.
Держава в мотивувала - позбавила виплат по місцю роботи.
Зараз в п'яти кілометрах від кордону з паРашею (приходи по декілька разів на день), але це не зона бойових - відповідно премія 30к. гривень.
показати весь коментар
14.02.2024 10:24 Відповісти
И что? Он прекрасно знает, что его документ ПОХЕРЯТ! Так, для самопиара и обозначения своей "значимости" для Украины.
показати весь коментар
14.02.2024 10:24 Відповісти
Ну хоть чтото адекватное
показати весь коментар
14.02.2024 11:08 Відповісти
Любые даже СУПЕР хорошие обещания разобьются о власть которая их НЕ ВЫПОЛНЯЕТ!!!
ДО ТЕХ ПОР пока государство через ее органы и ветви власти не начнут соблюдать ПРАВА человека и гражданин, пока не будет выполняться в полном объеме Конституция - ЛЮБЫЕ законы и нормативы и пустой звук!
Элементарный пример, любые выплаты и льготы власть упрет в "при постатности коштив в бюджети"... а так как бюджет ВСЕГДА власть разворовывала и пазворовывает, что НИКТО НИЧЕГО ПОЛУЧАТЬ НЕ БУДЕТ!!!
показати весь коментар
14.02.2024 11:40 Відповісти
Не хочеться вникати в цифри - є великі сумніви, що держава зможе (особливо після війни, коли закінчаться всі 2плюшки" від союзників) - але напрямок вибраний правильно...

Суджу по собі - заставити мене важко (крім дуже небагатьох речей), але, якщо буде мотивація - можу працювати за "півдурно"(слова мого родича ), бо потрібно на перспективу, а саме головне - мої рідні і близькі будуть забезпечені, хоч й по мінімуму...

Тому - такий закон має бути, той який стимулює!!!
показати весь коментар
14.02.2024 11:48 Відповісти
Моя часть предложений:

- для тех, кто в зоне боевых действий зачитывать ДЕНЬ за ТРИ ДНЯ (!) а НЕ месяц за 3 или год за три !.Так как пожить этот день еще тот квест...

- НАЦИОНАЛИЗИРОВАТЬ в государственную собственность ВСЕ "заводы/пароходы", счета их собственников, финансистов и топ-менеджеров! ВСЕХ добровольцев и мобилизованных которые на нуле АВТОМАТИЧЕСКИ сделать владельцами акций этих "заводов/проходов" ( что бы они еже годно как ДОПОЛНИТЕЛЬНОЕ вознаграждение получали с них дивиденды (!).

Приверно по такому принципу:

- Коэффициент 1 для тех, кто отвоевал на нуле от 12 месяцев и более, а так же для получивших тяжёлые ранения/травмы НА НУЛЕ в результате чего они утратили конечности/ти или орган (не зависимо от срока пребывания на нуле), наследники погибших- в равных долях на них оформляется этот коэффициент 1.

- получившие легкие/средние ранения, контузии, травмы даже если пробыли на нуле менее суток) - коэффициент 0.5

Если они после этого продолжили выполнять боевые задания и общая сумма их пребывания на нуле достигла 12 месяцев - коэффициент вырастает до 1.

ЗАНОНОДАТЕЛЬНО ЗАПРЕТИТЬ отчуждение, аресты, продажу этих акций и приватизацию этих "заводов/пароходов" на срок до 30 лет после окончания войны.

Допускается лишь право наследство в случае смерти владельца акций или признания его недееспособным ( тогда их получает опекун и использует в пользу опекаемого).

СПИСОК НЕ ПОЛНЫЙ!
показати весь коментар
14.02.2024 12:08 Відповісти
"- НАЦИОНАЛИЗИРОВАТЬ в государственную собственность ВСЕ "заводы/пароходы", счета их собственников, финансистов и топ-менеджеров!"

Смєло ми в бой пойдьом
За власть совєтов...
показати весь коментар
14.02.2024 12:41 Відповісти
Да именно ТАК!!! Люди могут воевать ИСКЛЮЧИТЕЛЬНО ЩА СВОЁ!!! А не за то что принадлежит другому!!! Вот люди и получают это в свою собственность и уже защищают СВОЁ!!!
показати весь коментар
14.02.2024 12:59 Відповісти
А если собственник хочет остаться совладельцем - пусть тоже идёт воевать на НУЛЬ!!! И тогда он оставит себе максимум коэффициент 1 - КАК ВСЕ!
показати весь коментар
14.02.2024 13:01 Відповісти
Я веду речь не о малом и среднем бизнесе, а О КРУПНОМ !
показати весь коментар
14.02.2024 13:18 Відповісти
Різниці нема. Почнеться з великого, а закінчиться розкуркулюванням. Це все називається: отнять і подєліть. Вже проходили.
показати весь коментар
14.02.2024 15:20 Відповісти
І далі. Далеко не всі вродились бізнесменами. Таких 1 - 2% від всього населення. Тобто, повториться історія 90-х з ваучерами. Переважна більшість ветеранів свою частку отриманих заводів/параходів просто продадуть за безцінь. І скуплять все знову хто? Правильно, ті ж самі олігархи.
показати весь коментар
14.02.2024 15:25 Відповісти
Я же написал : законом наложить ЗАПРЕТ НА: арест, отчуждение, продажу на протяжении 30 лет и после победы! То есть, это дает страховку от слову потреблении и позволяет и их детям потом стать "владельцами"!
показати весь коментар
14.02.2024 15:45 Відповісти
Добре. Відібрали якийсь завод в Ахметова. Розділили на 50 ветеранів війни. Ахметов, звісно, своє керівництво прибрав, всі зв"язки обрубав. Ні постачання, ні збуту. Далі що?
показати весь коментар
14.02.2024 15:59 Відповісти
Как он это сделает, если за саботаж "его" нужно привлечь к уголовной ответственности!

"Обрубить" "не может", так как существуют договорные отношения между контрагентами и заводом,а не с "ахметовым"!
показати весь коментар
14.02.2024 16:03 Відповісти
И не на "50 ветеранов" а на ВСЕХ ! ВСЕ национализировано делится ВСЕХ о ком я писал. Получается что КАЖДЫЙ имеем не одну акцию одного "завода/прохода" а ВСЕХ СРАЗУ!
И 1000% среди УБДшников есть прекрасные представители у которых был свой бизнес, но они ушли воевать... Так что будет кому и возглавить и т.д.
показати весь коментар
14.02.2024 16:08 Відповісти
Ти в курсі, що половина, якщо не більше, тих, що мають УБД, на нулі не була і близько? І довести це законним способом неможливо. Вони теж отримають свою частку?
показати весь коментар
14.02.2024 16:14 Відповісти
Это ПОВОД тщательней в выдаче УБД в этом разобраться , НО НЕ ПОВОД отказаться от моего предложения?!!
показати весь коментар
14.02.2024 16:23 Відповісти
Дурень ти, хлопче!

Все забрати, розділити, і т.д., тобі про це вже писали, це все пройдено!!

Потрібно зацікавити, а не роздати...

Більшості з тих, кому ти наобіцяв гори-доли, і на фіг це все не впало... Пояснюють тобі - повинні бути гарантії забезпечення середнього, хоча б, рівня проживання...

А твоє розкуркулення вже проходили - результат СиРиСиРи.

Мало було?

Якби не було "розкуркулення", і "дєлєжа награбленного", а нормальний, цивілізаційний, розвиток - дивись і війни б не було, і жили б не гірше, як в Європі...

Так ні "нада падєлить" - та ні, треба навчитись думати, працювати, і не вибирати клоунів, а тих, хто дає можливість працювати і заробляти, а держава ГАРАНТУЄ дотримання законів і мир!
показати весь коментар
14.02.2024 16:53 Відповісти
Я и предлагаю ЗАИНТЕРЕСОВАННОСТЬ - воевать нужно ЗА СВОЕ, а не за блага "ахметовым"!!!
- конда каждый будет имеет СВОЮ долю в "заводах/паразодах" КАЖДЫЙ будет заинтересован в РАЗВИТИ этих "заводов/пароходов" в соответствии будет иметь ДОПОЛНИТЕЛЬНОЕ обеспечение в виде дивидендов в случае успешного развития!!!
- ты не переживай за тех у кого это национализируют - ВОРОВ НЕ НУЖНО жалеть!!!
И это мы его не "проходили", так как это совершенно ДРУГОЕ!!!!
показати весь коментар
14.02.2024 17:05 Відповісти