21441 відвідувач онлайн

Україна не мобілізує 18-річних, тому партнери не ухвалюють рішення щодо санкцій, - Зеленський

Скільки осіб може мобілізувати Україна. Зеленський відповів

Президент Володимир Зеленський назвав мобілізацію проблемою в будь-якій війні.

Про це глава держави заявив в інтерв'ю угорському виданню Válasz Online, передає Цензор.НЕТ.

"Мобілізація є проблемою у будь-якій війні. Україна не є винятком, адже ми хочемо, щоб війна закінчилася. Люди втомлюються. Ми можемо мобілізувати 27 тис. осіб на місяць, а росіяни – 40-50 тис., бо їхні втрати більші. У нас мобілізація можлива через воєнний стан. Ніхто інший не має досвіду, як зупинити Путіна. Саме ми його зупинили", - сказав він.

Зеленський зауважив, що Україна не мобілізувала 18-24-річних, а натомість пропонувала їм річний контракт.

"Я не вважаю, що ми повинні мобілізувати з 18 років", - наголосив він.

За його словами, західні партнери серед причин, чому вони не ухвалили рішення щодо санкцій, називають те, що Україна не мобілізувала осіб віком від 18 років.

"Чесно кажучи ми надали можливість 18-24-річним, щоб показати, що вони теж можуть служити (за контрактом. - Ред.), якщо наші партнери цього хочуть. Це ми їм зараз і дали, відповідно до нашого законодавства. Тільки тим часом тисячі людей воюють на фронті без відповідної зброї", - додав глава держави.

Топ коментарі
+54
І це теж.

Але ще там ніхто не розповідає про золотий спермофонд і не бронює шапіто та стендаперів.

Єдиним обмеженням від мобілізації є вік та стан здоров'я.
показати весь коментар
10.06.2025 12:34 Відповісти
+38
Може це тому що Ізраіль м'ясом не воює?
показати весь коментар
10.06.2025 12:31 Відповісти
+37
У Ізраїля історично населення менше, ніж у країн, які з ним воюють і завжди програють.

Мабуть проблема не у кількості, а у мотивації.
показати весь коментар
10.06.2025 12:25 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 3 з 3
В України населення близько 40 млн, на Росії 140 млн.
І чого ж тоді менше мобілізують в Україні?

Дивина та й годі...
показати весь коментар
10.06.2025 13:06 Відповісти
Ізраїль ніколи не воював з ядерною державою з купою стратегічної авіації та потужним впк.
показати весь коментар
10.06.2025 13:05 Відповісти
Усі, хто не готові відати своє життя олігархату - це не справжні патріоти!
показати весь коментар
10.06.2025 13:02 Відповісти
гітлєр воював як сирський постійно намагався наступати під умовним тьоткіно бронеколонами.
результат відомий.
показати весь коментар
10.06.2025 13:02 Відповісти
От знизили б мобілізаційний вік до 15-ти, бач і наздогнали б росію в кількості. Це ж тільки в цьому причина, що кацапи з листопада 2023-го наступають, так?
показати весь коментар
10.06.2025 13:01 Відповісти
Не приймай, читай вірші.
показати весь коментар
10.06.2025 13:01 Відповісти
Пані Наталья, я не знаю яке ви життя прожили, можливо остаточне скотське, коли відношення до вас як до зудоби вважається вам цілком прийнятним і навіть приємним, але люди які за 30 років не один раз вістоячі свої конституційні права і свободи, навчились це цінувати понад усе, скотського відногення вже ментально не можуть прийняти і внутрішнє і зовнішнє будуть чинити цьому супротив, бо.так їх виховали саме вірші Шевченко, Лесі Українки, Василя Стуса:

Німій, одуреній, забитій,
Невже не встать тобі від ран?
Москві та Жечі Посполитій
Колись жбурнув тебе Богдан.


А потім хтів тобі Мазепа
Від серця щирого добра…
Його ж ти зрадила і степом
Пішла рабинею Петра.
показати весь коментар
10.06.2025 12:59 Відповісти
Обов'язково носи папаху. А то рюмочній можуть виникнути непорозуміння
показати весь коментар
10.06.2025 12:59 Відповісти
Це точно наші партнери? Як ці поняття взагалі між собою пов'язані? Європі так само неприйнятно перестати торгувати з росією, як і Україні відправити свою молодь під КАБи?
показати весь коментар
10.06.2025 12:57 Відповісти
Як кажуть розумні люди, армія потрібна не для того щоб воювати, а для того щоб у ворога і мислі не було на країну напасти. За останні роки президенства Порошенка так і було. А потім сраний скоморох впродовж майже трьох років методично ту армію руйнував. І зараз ти мені кажеш що не треба копирсатися у минулому? Просто все це забути? Та хер там.
показати весь коментар
10.06.2025 12:57 Відповісти
Ну ортодокси в Ізраїлі - це чевонокнижний вид довбойобів, що охороняється законом.
Хоча, навіть серед них є добровольці.
показати весь коментар
10.06.2025 12:56 Відповісти
не опускаюся до плебейського бидляцтва тикання незнайомцям бо з тим бидлом на брудершафт не пив.
показати весь коментар
10.06.2025 12:56 Відповісти
Ну тоді і у нас це якась бійка дітей у парку.

З такими знаннями не розумію, які у вас претензії до Трампа.
показати весь коментар
10.06.2025 12:54 Відповісти
Ми можемо ******** ракети, але замість цього виробляємо асфальт. Чому?
Як асфальт може зміцнити нашу оборону?
показати весь коментар
10.06.2025 12:54 Відповісти
Борги владі? Зеленій? Дай, вгадаю - ти - зебот?
показати весь коментар
10.06.2025 12:53 Відповісти
Не забудь, як летітитна Марс, свою білу папаху, а то марсіани за свого приймуть
показати весь коментар
10.06.2025 12:52 Відповісти
Тупий, чи ідейний провокатор? Щось у тебе від націонал-соціалістів повіяло.
показати весь коментар
10.06.2025 12:52 Відповісти
что ты там сидишь в эстонии ухылянтка, истомилась совсем, тебя в курскую область призвали, вэлком на ноль с конфискацией
показати весь коментар
10.06.2025 12:51 Відповісти
Ну це ж не я почав в арифметику з співвідношенням липових показників без врахування статі, віку, стану здоров'я та країни перебування.

Якщо підходити так тупо, то вихід такий же тупий - вирівнювати у співвідношенні чисельник та знаменник без врахування обставин та законів.
показати весь коментар
10.06.2025 12:51 Відповісти
З якою метою цікавитесь? Хочете отримати облікові дані, чи ще щось? Щодо ресурсу, є таке поняття мобілізаційний ресурс, яке введено у військову доктрину. Це не я придумав. Я ж маю на увазі весь ресурс, а не лише людей. Так зрозуміло буде?
показати весь коментар
10.06.2025 12:50 Відповісти
Ресурси закінчились. Якраз людей ще вистачало. Якби було достатньо ресурсів, то ще довго б боролись. Рік точно протримались би.
показати весь коментар
10.06.2025 12:50 Відповісти
Це дуже дорого! Дешевше замінити ВПК наловленими на вулиці героями.
показати весь коментар
10.06.2025 12:48 Відповісти
шо ти зуби заговарюеш? шо там с конкурсом глави БЕБ та миндичем?
показати весь коментар
10.06.2025 12:47 Відповісти
Ти прочитав написане, чи " на сваєй валнє"?
Для таких як ти писано- немаєу військових прав на примусову мобілізацію. Зеленьський не дав таких прав.
А з тих, хто має права, Зелееьський не питає і не зобов'язує їх. А людей на фронті хронічна нестача,
Заідси і розпоряждення
-"нєхай ваєнніє самі сєбя забєзпєчівають".
Хчеш, щоб не порушувався закон-на мітінг під Банкову, заставляти Зеленьського виконувати конституційні зобов'язання.
показати весь коментар
10.06.2025 12:47 Відповісти
показати весь коментар
10.06.2025 12:47 Відповісти
Вже ні. На пропаганду ведуться лише ті, кому мобілізація не загрожує
показати весь коментар
10.06.2025 12:47 Відповісти
Та з ними ніхто серйозно не воював, не смішіть)
показати весь коментар
10.06.2025 12:46 Відповісти
Заводи розбомбили.
показати весь коментар
10.06.2025 12:46 Відповісти
То розповідайте) Коли, де, чим, зі спільниками чи без. То буде наша маленька таємниця, поліція не дізнається.
показати весь коментар
10.06.2025 12:45 Відповісти
Ну з таким підходом так.

Мобілізують тих, кого змогли наздогнати. Озброїли тим, що є.

Але могли б...
Якби не рейтинг, вибори, важка ноша у кишенях, зобов'язання перед спонсорами, погане харчування, неспокійний сон та недобра атмосфера у бункері.
показати весь коментар
10.06.2025 12:45 Відповісти
є нації дурнуваті і нації розумні.
в дурнуватих націях наявність розуму це об'єкт для кпинів.
в розумних - взірець.
розумні нації летять на марс.
дурнуваті крутять свиням хвости.
показати весь коментар
10.06.2025 12:44 Відповісти
в Ізраїлі ніхто не закриває кордони і не держить армію погранців щоб ловити ухилянтів бо там є одна так би мовити словами Президента Потужна річ - Справедливість. Служити і воювати мають всі без винятків - і клоуни і чиновники, тим паче там чиновником не станеш ніколи не побувавши у війську скільки потрібно. У нас справедливість розтоптали давно, натомість Президент і влада відсторонились від питання мобілізації віддавши все в руки пройдисвітів які організували схеми для кришування і збагачення - бронювання, видача інвалідностей, непридатностей, МСЕКи ТЦК, ВЛК....
показати весь коментар
10.06.2025 12:43 Відповісти
Повністю розумію. 24 було зроблено те що потрібно було робити раніше. Я про військовий стан та мобілізацію. Тим паче що цей урюк чудово знав про напад, але геть нічого не робив для захисту країни.
показати весь коментар
10.06.2025 12:43 Відповісти
Ортодокси. Є і у "обраних людей" невеликий косяк. Це приблизно 5% призовного віку хлопів. Зате 23% військовослужбовців жінки на бойових посадах.
показати весь коментар
10.06.2025 12:42 Відповісти
" Ніхто інший не має досвіду, як зупинити Путіна.
Саме ми його зупинили", - сказав він.

показати весь коментар
10.06.2025 12:41 Відповісти
Ухилянт! А ти вже повернув свії борги владі? Чого досі не в окопі?
показати весь коментар
10.06.2025 12:41 Відповісти
Блін!! Як взагалі Українське військо обходилося без головного стратєга ********** " Саші Бабєнко"

Всі воюють якось " нєправільно" і Тут Сашко Бабєнко, весь в білому, у білій папасі.
"-А ну, прєкратіть ваєвать нєправільно"!
-"Всєм ваєвать правільно!, А хто незрозумєл- із армії вигоню
показати весь коментар
10.06.2025 12:41 Відповісти
А чим озброїти? Лопатами кулеби?
показати весь коментар
10.06.2025 12:41 Відповісти
Так.
показати весь коментар
10.06.2025 12:40 Відповісти
А головне не має ст в КК до тих з ТЦК хто деградує в бурята і вважає це законним.
показати весь коментар
10.06.2025 12:39 Відповісти
24 вже нічого не допомогло б. Треба було продовжувати підсилювати та реорганізовувати армію, як це робив Порох. Але бубочка мав на меті знищити все, що він робив. Просто тому, що це було зроблено Порохом.
показати весь коментар
10.06.2025 12:39 Відповісти
Трохи перефразуючи попередній висер ЗЄ про фінансування ЗСУ:

Ми могли б мобілізувати до ЗСУ, навчити та гарно озброїти стільки, скільки потрібно і виграти цю війну.
Але ж, як тоді виграти наступні вибори?
показати весь коментар
10.06.2025 12:39 Відповісти
Ти винен державі - усе, вона тобі - нічого. Сплачені податки - це рос іпсо від русні та ботів ФСБ, що прийшли за водкою.
показати весь коментар
10.06.2025 12:38 Відповісти
Час припинення руйнівних реформ нав'язаних фріками, особливо в секторі правоохоронному, та судовій гілці влади, а також час зупинити фонтан ідей гетьманцева-желєзняка по руйнуванню економіки і малого та середнього бізнесу України.
показати весь коментар
10.06.2025 12:38 Відповісти
Повністю згоден.
показати весь коментар
10.06.2025 12:37 Відповісти
Людей потрібно берегти а не рахувати цифрами. Не красти, пр справжньому карати злочинців, корупціонерів. Бойовий дух - найкраща зброя, а ви скоти його вбиваєте з 2022 року.
показати весь коментар
10.06.2025 12:37 Відповісти
Будь ласка роздруківку із сумами, скільки і хто винен державі) І заодно не забудьте врахувати 34 років податків у державу, бо це теж ніби як не просто так платилось усіма
показати весь коментар
10.06.2025 12:36 Відповісти
Якщо він не збирався воювати, то повинен був тікати. А так воно і не воює, і не тікає, лише дерибабнить та людей на вулицях ловить. Ніяких реальних реформ в армії, жодного генерала не покарано, єдиного адекватного замінив на дебальцевського м'ясника. Бруківку перекладають кожного року, відбудовують непойми що за космічні гроші. А люди як збирали на пікапи так і збирають вже 4ий рік поспіль. Ніякого прогресу держава, нажаль, не демонструє. Це пряма дорога до поразки.
показати весь коментар
10.06.2025 12:36 Відповісти
Зеленьський всіляко уникає відповідальності за організацію мобілізації
Що б" рєйтінгі не падали", цей чиновник, перекинув всю відповідальність за мобілізацію на самих військових, не надавши жодних прав для примусових дій.
" нєхай ваєнніє самі там как нібудь сєбя абєспєчат"
Немає законів, про арешт і кофіскацію майна у судовому порядку ухилянтів.
МВС І місцева влада НІЯК не відповідає за мобілізацію, а за закогом саме вони повинні забезпечуаати явку д о ТЦК.
Здорові лобурі 18- 24 гуляють по нічним клубам, слухають росіяйську музику, пиячать і є " електоральним резарвом Зеленьського".
показати весь коментар
10.06.2025 12:36 Відповісти
"Саме ми його зупинили" це клоун про Сумщину?
показати весь коментар
10.06.2025 12:35 Відповісти
Значення слова пафос розумієте? То що потрібно було зробити 24 лютого 2022 р.?
показати весь коментар
10.06.2025 12:35 Відповісти
Ресурсе! А ти вже повернув свій борг країні? Чого досі не в окопі?
показати весь коментар
10.06.2025 12:34 Відповісти
І це теж.

Але ще там ніхто не розповідає про золотий спермофонд і не бронює шапіто та стендаперів.

Єдиним обмеженням від мобілізації є вік та стан здоров'я.
показати весь коментар
10.06.2025 12:34 Відповісти
А ви українець?
показати весь коментар
10.06.2025 12:33 Відповісти
Поки це робиться насильно діла не буде, скоріше навпаки.
Так само як і шалені ставки ща виїзд скраїни і будь який інший порятунок від потрапляння на фронт під керівництво тих кого військові не ваажають їх спорідненою душеє, жорстким, вимогливим, але справедливим завжди.
Час негайного утворення нового кабміну без втручання ОП і бикування слуг у раді, час *************** і об'єднання рівних прав влади і опозиції, рівних квот, а не від кількості нардепів у фракції. Час повернення всіх генералів хто першими зустрів ворога і згуртував військових і цивільних.
Час негайного припинення двовладдя в областях і містах і повернення до 100% ї децентралізації і поваги до вибору народу на місцях.
показати весь коментар
10.06.2025 12:33 Відповісти
На щастя сила ******** військ вимірюється технологіями, а не кількістю піхоти. Оскільки піхота не ефективна проти усіх ******** засобів ураження: дронів, арти та КАБів.
показати весь коментар
10.06.2025 12:33 Відповісти
Може це тому що Ізраіль м'ясом не воює?
показати весь коментар
10.06.2025 12:31 Відповісти
Може краще змінити підхід не лише до мобілізації, а до збереження власного ресурсу і більш раціонального його використання, в тому числі і за рахунок ефективності і інноваціям?
показати весь коментар
10.06.2025 12:31 Відповісти
А яка різниця? Все одно воюють дрони, а не люди.
показати весь коментар
10.06.2025 12:31 Відповісти
тим часом тисячі людей воюють на фронті без відповідної зброї", - додав глава держави.

а Сумщину кацапи атакують танковими колонами і армадою авіації??? Ні - там кацапи спокійно заїзжають в села на мотоциклах групами по 5-7, і те саме на Донеччині. Питання що зустріти їх нікому, навіть обіцяних мільйон дронів немає щоб якось дистанційно дістати
показати весь коментар
10.06.2025 12:31 Відповісти
У нас дуже сильна мотівація: воювати за зрадників, мародерів, хабарників та олігархів яким принадлежить усе в цієй країні.
показати весь коментар
10.06.2025 12:31 Відповісти
Ні, він мав подумати, що людей треба берегти. І якщо території можна відвоювати, то людей воскресити - ні.
показати весь коментар
10.06.2025 12:30 Відповісти
Тобто, кожен українець повинен вбити 5 кацапів. Не обов'язково військових. Не обов'язково на фронті.

Збудувати будинок, посадити дерево, виховати дитину і вбити 5 кацапів.
показати весь коментар
10.06.2025 12:30 Відповісти
ЗСУ дало тобі 3+ років, щоб ти підняв ВПК до такого рівня, щоб можна було знищувати кацапів у місцях їх масового скупчення (привіт власним КАБам, Нептунам, Вільхам, Сапсанам), знищити важливі військові виробництва, роз'їбати економіку (бюджетоутворюючі виробництва),... а ти тільки ротом піздиш
показати весь коментар
10.06.2025 12:30 Відповісти
Вася, не у кількості населення справа. Китайців як мурах, але вони не можуть розширюватися, бо від усіх сусідів отримують по іблу.
показати весь коментар
10.06.2025 12:29 Відповісти
Та цьому клоуну за пів року казали про напад. А він робив все щоб кацапам легше було захоплювати території. Нащо зараз такі пафосні твій допис, та його промови...
показати весь коментар
10.06.2025 12:29 Відповісти
сирський воює як вчили - м'ясом.
це гарантована поразка у війні, німці саме так і програли бо хоча вермахт і мав найкращого піхотинця, крігсмаріне мали найкращі підводні човни, люфтваффе мало найкращі месершміти АЛЕ ЦЕ ВСЕ ДО СРАКИ БО ТУПО НЕ ВИСТАЧИЛО ЛЮДЕЙ.
те саме робить сирський.
щоб виграти війну нам треба перестати воювати як сильні - перестати сточувати штурмову піхоту під тьоткіно.
треба почати воювати як слабкі - купувати ідеї як в обороні мати втрати 1 до 7 і краще.
показати весь коментар
10.06.2025 12:28 Відповісти
Де українські ракети ?
показати весь коментар
10.06.2025 12:28 Відповісти
Причем заметь зеля, принудиловку они делали пока только один раз в 22-м году. Пока все держится на бабках и контракте. Правда не понятно если закончатся дурачки которые идут за бабки, не повлечет ли насильственная мобилизация штурму верхнего ларса еще парочки лямов трубоспособного населения которое наполняет твой бюджет
показати весь коментар
10.06.2025 12:28 Відповісти
Так збодри 95 - тий Квартал в окопи - та інших хитровиїбаних - тоді й інші потягнуться
показати весь коментар
10.06.2025 12:26 Відповісти
27:50=1:1,85
30 млн:140 млн = 1:4,7
показати весь коментар
10.06.2025 12:26 Відповісти
Альтернатива, і про що він мав подумати 24 лютого 2022 р. Капітулювати?
показати весь коментар
10.06.2025 12:26 Відповісти
У Ізраїля історично населення менше, ніж у країн, які з ним воюють і завжди програють.

Мабуть проблема не у кількості, а у мотивації.
показати весь коментар
10.06.2025 12:25 Відповісти
Я впевнений що мобілізаційний потенціал московії перевищкює наш по мінімуму разів в 4-5 , а не ось це що написано
показати весь коментар
10.06.2025 12:23 Відповісти
Україна може мобілізувати 27 тис. осіб на місяці, а РФ - 40-50 тис

Чого б це так?
Дивина...
показати весь коментар
10.06.2025 12:23 Відповісти
А те що в них населення більше чим в нас ти не подумав?
показати весь коментар
10.06.2025 12:22 Відповісти
Сторінка 3 з 3