21788 відвідувачів онлайн

Україна не мобілізує 18-річних, тому партнери не ухвалюють рішення щодо санкцій, - Зеленський

Скільки осіб може мобілізувати Україна. Зеленський відповів

Президент Володимир Зеленський назвав мобілізацію проблемою в будь-якій війні.

Про це глава держави заявив в інтерв'ю угорському виданню Válasz Online, передає Цензор.НЕТ.

"Мобілізація є проблемою у будь-якій війні. Україна не є винятком, адже ми хочемо, щоб війна закінчилася. Люди втомлюються. Ми можемо мобілізувати 27 тис. осіб на місяць, а росіяни – 40-50 тис., бо їхні втрати більші. У нас мобілізація можлива через воєнний стан. Ніхто інший не має досвіду, як зупинити Путіна. Саме ми його зупинили", - сказав він.

Зеленський зауважив, що Україна не мобілізувала 18-24-річних, а натомість пропонувала їм річний контракт.

"Я не вважаю, що ми повинні мобілізувати з 18 років", - наголосив він.

За його словами, західні партнери серед причин, чому вони не ухвалили рішення щодо санкцій, називають те, що Україна не мобілізувала осіб віком від 18 років.

"Чесно кажучи ми надали можливість 18-24-річним, щоб показати, що вони теж можуть служити (за контрактом. - Ред.), якщо наші партнери цього хочуть. Це ми їм зараз і дали, відповідно до нашого законодавства. Тільки тим часом тисячі людей воюють на фронті без відповідної зброї", - додав глава держави.

Топ коментарі
+54
І це теж.

Але ще там ніхто не розповідає про золотий спермофонд і не бронює шапіто та стендаперів.

Єдиним обмеженням від мобілізації є вік та стан здоров'я.
показати весь коментар
10.06.2025 12:34 Відповісти
+38
Може це тому що Ізраіль м'ясом не воює?
показати весь коментар
10.06.2025 12:31 Відповісти
+37
У Ізраїля історично населення менше, ніж у країн, які з ним воюють і завжди програють.

Мабуть проблема не у кількості, а у мотивації.
показати весь коментар
10.06.2025 12:25 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 3
І це теж.

Але ще там ніхто не розповідає про золотий спермофонд і не бронює шапіто та стендаперів.

Єдиним обмеженням від мобілізації є вік та стан здоров'я.
показати весь коментар
10.06.2025 12:34 Відповісти
Може це тому що Ізраіль м'ясом не воює?
показати весь коментар
10.06.2025 12:31 Відповісти
У Ізраїля історично населення менше, ніж у країн, які з ним воюють і завжди програють.

Мабуть проблема не у кількості, а у мотивації.
показати весь коментар
10.06.2025 12:25 Відповісти
Та цьому клоуну за пів року казали про напад. А він робив все щоб кацапам легше було захоплювати території. Нащо зараз такі пафосні твій допис, та його промови...
показати весь коментар
10.06.2025 12:29 Відповісти
У нас дуже сильна мотівація: воювати за зрадників, мародерів, хабарників та олігархів яким принадлежить усе в цієй країні.
показати весь коментар
10.06.2025 12:31 Відповісти
ЗСУ дало тобі 3+ років, щоб ти підняв ВПК до такого рівня, щоб можна було знищувати кацапів у місцях їх масового скупчення (привіт власним КАБам, Нептунам, Вільхам, Сапсанам), знищити важливі військові виробництва, роз'їбати економіку (бюджетоутворюючі виробництва),... а ти тільки ротом піздиш
показати весь коментар
10.06.2025 12:30 Відповісти
Так збодри 95 - тий Квартал в окопи - та інших хитровиїбаних - тоді й інші потягнуться
показати весь коментар
10.06.2025 12:26 Відповісти
Якщо він не збирався воювати, то повинен був тікати. А так воно і не воює, і не тікає, лише дерибабнить та людей на вулицях ловить. Ніяких реальних реформ в армії, жодного генерала не покарано, єдиного адекватного замінив на дебальцевського м'ясника. Бруківку перекладають кожного року, відбудовують непойми що за космічні гроші. А люди як збирали на пікапи так і збирають вже 4ий рік поспіль. Ніякого прогресу держава, нажаль, не демонструє. Це пряма дорога до поразки.
показати весь коментар
10.06.2025 12:36 Відповісти
Як кажуть розумні люди, армія потрібна не для того щоб воювати, а для того щоб у ворога і мислі не було на країну напасти. За останні роки президенства Порошенка так і було. А потім сраний скоморох впродовж майже трьох років методично ту армію руйнував. І зараз ти мені кажеш що не треба копирсатися у минулому? Просто все це забути? Та хер там.
показати весь коментар
10.06.2025 12:57 Відповісти
Я впевнений що мобілізаційний потенціал московії перевищкює наш по мінімуму разів в 4-5 , а не ось це що написано
показати весь коментар
10.06.2025 12:23 Відповісти
Де українські ракети ?
показати весь коментар
10.06.2025 12:28 Відповісти
тим часом тисячі людей воюють на фронті без відповідної зброї", - додав глава держави.

а Сумщину кацапи атакують танковими колонами і армадою авіації??? Ні - там кацапи спокійно заїзжають в села на мотоциклах групами по 5-7, і те саме на Донеччині. Питання що зустріти їх нікому, навіть обіцяних мільйон дронів немає щоб якось дистанційно дістати
показати весь коментар
10.06.2025 12:31 Відповісти
24 вже нічого не допомогло б. Треба було продовжувати підсилювати та реорганізовувати армію, як це робив Порох. Але бубочка мав на меті знищити все, що він робив. Просто тому, що це було зроблено Порохом.
показати весь коментар
10.06.2025 12:39 Відповісти
Повністю розумію. 24 було зроблено те що потрібно було робити раніше. Я про військовий стан та мобілізацію. Тим паче що цей урюк чудово знав про напад, але геть нічого не робив для захисту країни.
показати весь коментар
10.06.2025 12:43 Відповісти
сирський воює як вчили - м'ясом.
це гарантована поразка у війні, німці саме так і програли бо хоча вермахт і мав найкращого піхотинця, крігсмаріне мали найкращі підводні човни, люфтваффе мало найкращі месершміти АЛЕ ЦЕ ВСЕ ДО СРАКИ БО ТУПО НЕ ВИСТАЧИЛО ЛЮДЕЙ.
те саме робить сирський.
щоб виграти війну нам треба перестати воювати як сильні - перестати сточувати штурмову піхоту під тьоткіно.
треба почати воювати як слабкі - купувати ідеї як в обороні мати втрати 1 до 7 і краще.
показати весь коментар
10.06.2025 12:28 Відповісти
Людей потрібно берегти а не рахувати цифрами. Не красти, пр справжньому карати злочинців, корупціонерів. Бойовий дух - найкраща зброя, а ви скоти його вбиваєте з 2022 року.
показати весь коментар
10.06.2025 12:37 Відповісти
Трохи перефразуючи попередній висер ЗЄ про фінансування ЗСУ:

Ми могли б мобілізувати до ЗСУ, навчити та гарно озброїти стільки, скільки потрібно і виграти цю війну.
Але ж, як тоді виграти наступні вибори?
показати весь коментар
10.06.2025 12:39 Відповісти
Вони вже віджили своє. А дрону байдуже кого вбивати - молодих чи старих. Все одно піхота не ефективна проти дронів. Треба ще мобілізувати баб у віці 60+ щоб зменшити дефіцит пенсійного фонду та що зменшити навантаження на мін. охорони здоров'я.
показати весь коментар
10.06.2025 13:26 Відповісти
А те що в них населення більше чим в нас ти не подумав?
показати весь коментар
10.06.2025 12:22 Відповісти
Може краще змінити підхід не лише до мобілізації, а до збереження власного ресурсу і більш раціонального його використання, в тому числі і за рахунок ефективності і інноваціям?
показати весь коментар
10.06.2025 12:31 Відповісти
Це дуже дорого! Дешевше замінити ВПК наловленими на вулиці героями.
показати весь коментар
10.06.2025 12:48 Відповісти
товарищ зеленський: 1. Надай документальне підтвердження вимоги партнерів про спайку "санкції-призов з 18 років". 2. Якщо так переймаєшся долею України як суб'єкт законодавчої ініціативи подай відповідний законопроект до ВР.
І не ухиляйся як від призову, від своїх конституційних обов'язків.
А ми подивимось, який ти хоробрий пацик.
показати весь коментар
10.06.2025 13:20 Відповісти
Ні, завершити війну хоче тільки український народ, оскільки решта отримують бажане: рашка - території, США та ЄС - дешеве вічне ослаблення рашки чужими життями, українська влада та олігархи - безкарний грабунок народу.
показати весь коментар
10.06.2025 13:31 Відповісти
" Ніхто інший не має досвіду, як зупинити Путіна.
Саме ми його зупинили", - сказав він.

показати весь коментар
10.06.2025 12:41 Відповісти
Ну з таким підходом так.

Мобілізують тих, кого змогли наздогнати. Озброїли тим, що є.

Але могли б...
Якби не рейтинг, вибори, важка ноша у кишенях, зобов'язання перед спонсорами, погане харчування, неспокійний сон та недобра атмосфера у бункері.
показати весь коментар
10.06.2025 12:45 Відповісти
Мусорню на фронт відправляй мразь!
показати весь коментар
10.06.2025 13:29 Відповісти
в нас нема еліти, є елітне бидло
показати весь коментар
10.06.2025 14:40 Відповісти
Тобто, кожен українець повинен вбити 5 кацапів. Не обов'язково військових. Не обов'язково на фронті.

Збудувати будинок, посадити дерево, виховати дитину і вбити 5 кацапів.
показати весь коментар
10.06.2025 12:30 Відповісти
Будь ласка роздруківку із сумами, скільки і хто винен державі) І заодно не забудьте врахувати 34 років податків у державу, бо це теж ніби як не просто так платилось усіма
показати весь коментар
10.06.2025 12:36 Відповісти
Та як ви вже задовбали клоуни... От Порошенко б розгубився, от Порошенко б здав. Але чомусь не здав. А ось Зеленський би не здав! Але чомусь здав! Все, набрид. Ходи здоровий. Хай щастить.
показати весь коментар
10.06.2025 13:18 Відповісти
не мобілізуємо 18 річних, бо це - цільова аудиторія Кварталу і навколо квартальних шоу. Плюс, їхні батьки. Це - електоральна база. за яку бориться Зеленський.
показати весь коментар
10.06.2025 13:23 Відповісти
А головне не має ст в КК до тих з ТЦК хто деградує в бурята і вважає це законним.
показати весь коментар
10.06.2025 12:39 Відповісти
в Ізраїлі ніхто не закриває кордони і не держить армію погранців щоб ловити ухилянтів бо там є одна так би мовити словами Президента Потужна річ - Справедливість. Служити і воювати мають всі без винятків - і клоуни і чиновники, тим паче там чиновником не станеш ніколи не побувавши у війську скільки потрібно. У нас справедливість розтоптали давно, натомість Президент і влада відсторонились від питання мобілізації віддавши все в руки пройдисвітів які організували схеми для кришування і збагачення - бронювання, видача інвалідностей, непридатностей, МСЕКи ТЦК, ВЛК....
показати весь коментар
10.06.2025 12:43 Відповісти
шо ти зуби заговарюеш? шо там с конкурсом глави БЕБ та миндичем?
показати весь коментар
10.06.2025 12:47 Відповісти
27:50=1:1,85
30 млн:140 млн = 1:4,7
показати весь коментар
10.06.2025 12:26 Відповісти
Повністю згоден.
показати весь коментар
10.06.2025 12:37 Відповісти
Ти винен державі - усе, вона тобі - нічого. Сплачені податки - це рос іпсо від русні та ботів ФСБ, що прийшли за водкою.
показати весь коментар
10.06.2025 12:38 Відповісти
Ми можемо ******** ракети, але замість цього виробляємо асфальт. Чому?
Як асфальт може зміцнити нашу оборону?
показати весь коментар
10.06.2025 12:54 Відповісти
Ну ортодокси в Ізраїлі - це чевонокнижний вид довбойобів, що охороняється законом.
Хоча, навіть серед них є добровольці.
показати весь коментар
10.06.2025 12:56 Відповісти
І що це міняє?
Багато вже ми отримали ядерних ударів?
Скільки було коврових бомбардувань?
Коли востаннє за лінією фронту були помічені літаки РФ?

ВПК Єгипту, Сирії, Іорданії були у рази більшими, ніж у Ізраїля. Також, як і мобілізаційний ресурс.

Поганому танцору завжди щось заважає.
показати весь коментар
10.06.2025 13:11 Відповісти
Ви хоч намагайтесь читати що написано у коменті, на який ви відповідаєте. Ви запитали що треба було зробити 24 лютого. Я кажу, що нічого особливого не треба було робити саме 24, треба було робити набагато раніше. І якби бубочка продовжив укріплювати армію, може, і війни б не було, бо не ризикнули б зв'язуватись із набагато більш ******** армією.
показати весь коментар
10.06.2025 13:12 Відповісти
После слов президента, остаётся непонятно, почему дети 16-17 лет массово уезжают из страны. Родители что, не хотят санкций против рф ценой риска для жизни своих детей?
показати весь коментар
10.06.2025 13:33 Відповісти
Поки зєля у владі, поки буде все гірше і гірше. Зєля мусить сидіти довічне з конфіскацією, а не гадити. Вибори
показати весь коментар
10.06.2025 14:07 Відповісти
Опять у бениного Оманского Нарика все виноваты...это твои ручные дипломаты, твои безсмыссленные поездки, миллины в пустую, " потужные" планы ни о чем, подготовка к войне и провал мобилизации и т.д как нельзя сделать из гавна пулю, так и нельзя с четырежди уклониста, брехуна, сцикуна, предателя сделать главнокомандующим...
показати весь коментар
10.06.2025 14:30 Відповісти
Ну тоді і у нас це якась бійка дітей у парку.

З такими знаннями не розумію, які у вас претензії до Трампа.
показати весь коментар
10.06.2025 12:54 Відповісти
Це точно наші партнери? Як ці поняття взагалі між собою пов'язані? Європі так само неприйнятно перестати торгувати з росією, як і Україні відправити свою молодь під КАБи?
показати весь коментар
10.06.2025 12:57 Відповісти
От знизили б мобілізаційний вік до 15-ти, бач і наздогнали б росію в кількості. Це ж тільки в цьому причина, що кацапи з листопада 2023-го наступають, так?
показати весь коментар
10.06.2025 13:01 Відповісти
Ну ви ж за це і воюєте. Вмирайте мовчки! Так роблять усі справжні патріоти. А то ще якісь претензії до хабарників та олігархів. Путін нападе!
показати весь коментар
10.06.2025 13:17 Відповісти
Після звільнення зустрів з десяток кадрових військових, молодших за мене, і жодного дня не служивших після 2014-го.Отримують гарну пенсію, ніяке ТЦК їх не бачить, нехай воюють трактористи.
показати весь коментар
10.06.2025 14:06 Відповісти
Парагвай, так Парагвай. Давай дітей під КАБи, може тоді твої обісцяні "партнери" роздупляться ввести якісь санкції на прибиральницю в туалеті *****.
С*ка, та навіть домогосподарка б за 4 роки вже знайшла нормальних союзників, з дорговорами на постачання зброї та людей, а ти вчепився в лівацькиї імпотентів і намагаєшся ім мінет зробити, що б х*й встав! Вони - недієздатні, ти, ідіот!
показати весь коментар
10.06.2025 14:19 Відповісти
Мо краще Сирського на пенсію?
показати весь коментар
10.06.2025 15:47 Відповісти
Україна може мобілізувати 27 тис. осіб на місяці, а РФ - 40-50 тис

Чого б це так?
Дивина...
показати весь коментар
10.06.2025 12:23 Відповісти
В мене є серйозна підозра, що у 2013-2014 роках українці поставили не на того коня. Треба було поглиблювати співпрацю з Китаєм і загравати з ******, попутньо розвиваючи свою армію і економіку за аналогією з Азербайджаном і Казахстаном.
Зв'язавшись з Європою, Україна отримала таких "партнерів", що й ворогу не побажаєш.
показати весь коментар
10.06.2025 13:09 Відповісти
І в Болгарії знищувалися і при Шашличному горіли, а потім ДБР Шашличного визнало, що підривала русня, але зелені не побудували ніяких укриттів для БК, які були заплановані при Пороху
І про це хер там не забувайте...
показати весь коментар
10.06.2025 13:15 Відповісти
Вони навчені воювати лише проти беззбройних цивільних.
показати весь коментар
10.06.2025 13:33 Відповісти
як ви ВаЗелинові все намагаєтеся перекрутити

"У 2001 році фабрику придбала українська корпорація «Рошен», після чого вона отримала назву Липецька кондитерська фабрика «Рошен»https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%84%D0%B0%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B0_%C2%AB%D0%A0%D0%BE%D1%88%D0%B5%D0%BD%C2%BB#cite_note-multiple-1 [1].

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0%B0%D0%B9%D0%BB:Likonf_04.jpg Будівля фабрики станом на грудень 2021 року

Протягом https://uk.wikipedia.org/wiki/2002 2002-https://uk.wikipedia.org/wiki/2004 2004 років побудована та запущена друга виробнича лінія фабрики у селі https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B5%D0%BD%D1%86%D0%BE%D0%B2%D0%BE_(%D0%9B%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%8C) Сенцово за 9 https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%96%D0%BB%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80 км від Липецькаhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%84%D0%B0%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B0_%C2%AB%D0%A0%D0%BE%D1%88%D0%B5%D0%BD%C2%BB#cite_note-multiple-1 [1].

19 березня 2014 року роботу фабрик у Липецьку та Сенцово було призупинено через арешт в Росії коштів компанії «Рошен» та обшуки її офісних та виробничих приміщеньhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%84%D0%B0%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B0_%C2%AB%D0%A0%D0%BE%D1%88%D0%B5%D0%BD%C2%BB#cite_note-multiple-1 [1]." Зайди у Вікіпедію. І в якому розі Порох був обраний Президентом?
показати весь коментар
10.06.2025 13:33 Відповісти
Нема мови про 2+млн броньованих та 1 млн відмазаних!!! Але всі говорять про 18-24!!! Прийде час, мова піде про вагітних та школярів, але про 3 млн підарасів йтися не буде!! Короче.
всі крім них!!!
показати весь коментар
10.06.2025 14:12 Відповісти
"Україна не мобілізує 18-річних, тому партнери не ухвалюють рішення щодо санкцій".
Зеленський, а у цих партнерів є прізвища, покажи посилання де це вони казали.
Нє? Отож)
показати весь коментар
10.06.2025 14:58 Відповісти
Зе-пістеж дістав? Хто може це підтвердити?
показати весь коментар
10.06.2025 16:16 Відповісти
Причем заметь зеля, принудиловку они делали пока только один раз в 22-м году. Пока все держится на бабках и контракте. Правда не понятно если закончатся дурачки которые идут за бабки, не повлечет ли насильственная мобилизация штурму верхнего ларса еще парочки лямов трубоспособного населения которое наполняет твой бюджет
показати весь коментар
10.06.2025 12:28 Відповісти
Ні, він мав подумати, що людей треба берегти. І якщо території можна відвоювати, то людей воскресити - ні.
показати весь коментар
10.06.2025 12:30 Відповісти
А яка різниця? Все одно воюють дрони, а не люди.
показати весь коментар
10.06.2025 12:31 Відповісти
На щастя сила ******** військ вимірюється технологіями, а не кількістю піхоти. Оскільки піхота не ефективна проти усіх ******** засобів ураження: дронів, арти та КАБів.
показати весь коментар
10.06.2025 12:33 Відповісти
"Саме ми його зупинили" це клоун про Сумщину?
показати весь коментар
10.06.2025 12:35 Відповісти
Борги владі? Зеленій? Дай, вгадаю - ти - зебот?
показати весь коментар
10.06.2025 12:53 Відповісти
Твій висер смердить бидломарафоном.
показати весь коментар
10.06.2025 13:38 Відповісти
Явна брехня відносно 18 річних.. Як будете менше красти, то будуть більше допомагати.
показати весь коментар
10.06.2025 13:58 Відповісти
"законы" о мобилизации с 25 лет, "бронь" трехдетных, чиновников, ментов, прокуроров, депутатов, и иже с ними (прям во время войны, ракетных обстрелов артиллерии и т.п.) - то есть, официальное уменьшение моб. ресурса - это откровенная диверсия (ну, пускай, у нас все хорошо, все генералы гениальные стратеги, тактики и т.п. рассчитывали, скажем, оборону на 5 млн человек, а тут им "депутаты", "министры" и остальная гопкомпания - хренак, побеждайте обороняйтесь с лямом, не больше). "законы" о "тцк" прям на второй день полномасштабки - это диверсия, чтобы военкомы вместо мобилизации и нормальной работы всех посылали нафиг и читали что там "избранные" понаписывали, меняли печати, слушали "юристов" и т.д. и т.п., пока Хйло победным маршем киевзатридня. отмена срочной службы (и нихрена вместо нее уже три года) - это диверсия, вместо обучения тактике\стратегии\выживания, слаживания, физ-подготовки и т.п. с 25 лет за месяц-три, считается, "обучили". отсутствие законов о свободном производстве\обороте\владении оружием и бк, национализации энергетики\карьеров\природных ресурсов, отправлении всего этого на постройку нормальных линий обороны\дотов\подземных хранилищ\убежищ, мобилицазации не столько в армию, как на заводы, масштабирование производственных линий и т.д. и т.п. - тоже ничего хорошего.
показати весь коментар
10.06.2025 14:12 Відповісти
про китай пишу не тому що я чи хтось так про нього думає, а тому що він так є. І якби китай став нашим "союзником", то Україна вже була би таким засратим сасілістічєскім болотом, що краще б її не було. Але Китай НІКОЛИ не буде союзником України , бо якби його населяли люди, а не бездушні жовті ящірки, то він би не допомагав пуцькину знищувати наших дітей
показати весь коментар
10.06.2025 14:13 Відповісти
В тому, тупа ти демагогічна скотина, що в Україні строкова служба теж була 17-18 рочків до 2022 року. А зараз мобілізація - це нирнути в шанці під свинособачі дрони і КАБи. Коли ти йдеш в бундесвер чи в армію США то це не значить що ти з 18 років будещь за талібами в пустелі бігати. Ти або спеціально пишеш абсолютну дурню з умислом, або треба перевірити твою дієздатність, якщо ти не можеш порівняти 2 і 3 і зав'язати в гамівну сорочку. Ти щиро не розумієш різницю між добровільним контрактом і мобілізацією?
показати весь коментар
10.06.2025 14:14 Відповісти
на лівобережжі півдня від маріуполя до чонгара збудована найкраща асіальтована дорога за гроші українського бюджету і зараз вона працює на логістику окупантів...
показати весь коментар
10.06.2025 14:20 Відповісти
Називай війни і середній вік населення в цих країнах на момент війни? Коли Європа воювала 80-120 років тому, то ск'ередній вік тоді там був 25 років і фертильність була 5 дітей на жінку. А в нас середній вік нашої старої нації 45 років, третина населення пенсіонери, а на одну жінку навіть немає однієї дитини. То як ви хочете мати при таких умовах мільйонну армію з 20 річних хлопців?
показати весь коментар
10.06.2025 14:48 Відповісти
Що він несе ? він не про Україну думає ,а про рейтинг ,навіщо ти йшов в президенти ?
показати весь коментар
10.06.2025 14:51 Відповісти
Якась ахінея.
показати весь коментар
10.06.2025 15:46 Відповісти
А у кого-то из них что-то отобрали за 6 лет, или я что-то пропустил?
показати весь коментар
10.06.2025 16:10 Відповісти
А для чого мобілізувати 18-25 річних, в нас в тилу ************* величезна кількість поліції, держ. службовців, військових, різних організацій на букви, типу НАБУ і т.д., крутих 45 річних пенсіонерів, різних олігархів, а їхні діти, а родичі, о забула про прокурорів, а ще різні батальйони монако . А 18-25 ще потрібно пожити, сім'ю створити, дітей народити.
показати весь коментар
10.06.2025 19:28 Відповісти
Альтернатива, і про що він мав подумати 24 лютого 2022 р. Капітулювати?
показати весь коментар
10.06.2025 12:26 Відповісти
Зеленьський всіляко уникає відповідальності за організацію мобілізації
Що б" рєйтінгі не падали", цей чиновник, перекинув всю відповідальність за мобілізацію на самих військових, не надавши жодних прав для примусових дій.
" нєхай ваєнніє самі там как нібудь сєбя абєспєчат"
Немає законів, про арешт і кофіскацію майна у судовому порядку ухилянтів.
МВС І місцева влада НІЯК не відповідає за мобілізацію, а за закогом саме вони повинні забезпечуаати явку д о ТЦК.
Здорові лобурі 18- 24 гуляють по нічним клубам, слухають росіяйську музику, пиячать і є " електоральним резарвом Зеленьського".
показати весь коментар
10.06.2025 12:36 Відповісти
Ізраїль ніколи не воював з ядерною державою з купою стратегічної авіації та потужним впк.
показати весь коментар
10.06.2025 13:05 Відповісти
Треба молодь та жінок мобілізовувати - вони краще будуть збивати дрони лопатами, ніж старі чоловіки, які можуть лише бухати.
показати весь коментар
10.06.2025 13:19 Відповісти
а нафуй така Україна, яка партнерствує з китаєм? краще зразу з талібаном чи ще з якимись нелюдами. гамно і мерзота ваш китай
показати весь коментар
10.06.2025 13:30 Відповісти
ти він просто п#№дить, аби п#№діти

винні - всі, лише не ця гундява мразота

ще за 6 років не звикли, чи що?
показати весь коментар
10.06.2025 13:37 Відповісти
якийсь потік свідомості. Зє!лєнський добрий, бо не хоче мобілізовувати 18річних а захід бач поганий бо через доброту зє!лєнського не робить санкції… вся погані, Зеленський - добрий
показати весь коментар
10.06.2025 15:29 Відповісти
Ізраїль ніколи не вів тяжкої війни на виснаження, яку ми зараз ведемо. Він в 40-70 роки виграв кілька битв, які тривали днями чи тижнями. А останні 40 років проводить каральні операції проти бандюків на пікапах, де несе втрати 1 до 100+ Та що говорити Ізраїль за всі свої війни з 1948 року поніс сукупно менше військових втрат, чим Україна в одній лише обороні Бахмути. За майже 80 років Ізраїль втратив лише 10 тисяч солдат і 5 тисяч цивільних вбитими. Наша війна в десятки раз важча
показати весь коментар
10.06.2025 15:52 Відповісти
А може тому, що ви 90% допомоги РОЗКРАДАЄТЕ?!!
показати весь коментар
10.06.2025 16:21 Відповісти
Україна не мобілізовує 18+, значить Україна від партнерів отримує все по-мінімуму.
Це була основна умова представників НАТО щодо України!
Або мобілізація від 18+ до 65, або воюйте чим є! Іншого не дамо!
При такому стані речей, втратах на фронті кількість особового складу ЗСУ стрімко зменшується й колись досягне критичного мінімуму.
А тому, якщо пан Зеленський будучи на посаді Головнокомандуючого ЗСУ на період військового стану не захотів, не зміг, не вважав за потрібне, поставити всю Україну до зброї, значить час втрачено й раша однозначно різними темпами буде пожерати території та населення України!
Який вихід?

Та один!
Все фінасування та дієздатне населення, що не задіяне в обороні України, від студентів (18+) до пенсіонерів (60+) включно, спрямувати на виконання завдань, пов'язаних з нею.
Бо інакше - крах, капітуляція і раша у Ваших домівках! Це не міф, а реалії!!!
Зараз не до культури, спорту, освіти, науки і т. п.! Україна у небезпеці!!!
показати весь коментар
10.06.2025 16:36 Відповісти
А які саме санкції планують ухвалити партнери в обмін на мобілізацію 18-24 річних? Це буде черговий пакет "пекельних" санкцій чи реальне торгівельне ембарго під яке попадуть також країни-посередники через яких орки продають свою сировину і купують західні технології та компоненти для зброї ?
показати весь коментар
10.06.2025 17:14 Відповісти
Ned Stark, як людина з відсутністю будь-якої клепки в голови, мислить як типовий совок-"вся проблема у віці мобілізації", хіба проблема лише у віці? Тобі перечислити в чому наша проблема?
Наші проблеми: Керівництво держави, Командування без стратегічного мислення, проблема підготовки мобілізованих, фортифікації, виготовлення зброї, браковані міни, далекобійна зброя, СЗЧ, проблеми з мобілізацією"бусифікація", і т.д, а говориш за "18 річних" наче вони всі ці наявні проблеми тобі ось тут і зараз все вирішать своїм здоров'ям і життям
показати весь коментар
10.06.2025 17:40 Відповісти
Вася, не у кількості населення справа. Китайців як мурах, але вони не можуть розширюватися, бо від усіх сусідів отримують по іблу.
показати весь коментар
10.06.2025 12:29 Відповісти
А чим озброїти? Лопатами кулеби?
показати весь коментар
10.06.2025 12:41 Відповісти
То розповідайте) Коли, де, чим, зі спільниками чи без. То буде наша маленька таємниця, поліція не дізнається.
показати весь коментар
10.06.2025 12:45 Відповісти
Та з ними ніхто серйозно не воював, не смішіть)
показати весь коментар
10.06.2025 12:46 Відповісти
В України населення близько 40 млн, на Росії 140 млн.
І чого ж тоді менше мобілізують в Україні?

Дивина та й годі...
показати весь коментар
10.06.2025 13:06 Відповісти
Ти своїх вивезла в іспанію???
показати весь коментар
10.06.2025 13:07 Відповісти
Скажіть будьласка, Хто з Хлопців!, воює на нулі, за оТе, що ви там перерахували???? Ні?? немає таких?? то може краще не ******* ?? вам так не здається???( я помітив, що це перший наратив кацапні -- чьто, будєтє ваєвать за дєпутатов-алєХархов? -- ХТО за них воює???? Чи ви не знаєте за ЩО та за Кого!!! воюють наші діти??? -- Сцукі ви, більш додати немає чого!(
показати весь коментар
10.06.2025 13:10 Відповісти
Брехня. СРСР був головним і єдиним підбурювачем і постачальником зброї арабській коаліції. Поцікавтесь кількістю озброєння і живої сили.
показати весь коментар
10.06.2025 13:24 Відповісти
не звизди

хто саме на Заході вимагає від України мобілізації 18-річних?

і допоки м'ясні генерали та полкани на посадах, їм, уйобкам, ніколи не вистачить солдатів
показати весь коментар
10.06.2025 13:35 Відповісти
Пздц. А такой план не сработает? Призвать всех, на год-другой всем олигархам напрячься, начать производить все нужное самим, и выиграть войну? Не сработает? Если ты виграешь войну, за тебя и так все проголосуют. Даже я, если мы войдем в Крым.
показати весь коментар
10.06.2025 14:07 Відповісти
Сторінка 1 з 3