21201 відвідувач онлайн

Україна не мобілізує 18-річних, тому партнери не ухвалюють рішення щодо санкцій, - Зеленський

Скільки осіб може мобілізувати Україна. Зеленський відповів

Президент Володимир Зеленський назвав мобілізацію проблемою в будь-якій війні.

Про це глава держави заявив в інтерв'ю угорському виданню Válasz Online, передає Цензор.НЕТ.

"Мобілізація є проблемою у будь-якій війні. Україна не є винятком, адже ми хочемо, щоб війна закінчилася. Люди втомлюються. Ми можемо мобілізувати 27 тис. осіб на місяць, а росіяни – 40-50 тис., бо їхні втрати більші. У нас мобілізація можлива через воєнний стан. Ніхто інший не має досвіду, як зупинити Путіна. Саме ми його зупинили", - сказав він.

Зеленський зауважив, що Україна не мобілізувала 18-24-річних, а натомість пропонувала їм річний контракт.

"Я не вважаю, що ми повинні мобілізувати з 18 років", - наголосив він.

За його словами, західні партнери серед причин, чому вони не ухвалили рішення щодо санкцій, називають те, що Україна не мобілізувала осіб віком від 18 років.

"Чесно кажучи ми надали можливість 18-24-річним, щоб показати, що вони теж можуть служити (за контрактом. - Ред.), якщо наші партнери цього хочуть. Це ми їм зараз і дали, відповідно до нашого законодавства. Тільки тим часом тисячі людей воюють на фронті без відповідної зброї", - додав глава держави.

Топ коментарі
+54
І це теж.

Але ще там ніхто не розповідає про золотий спермофонд і не бронює шапіто та стендаперів.

Єдиним обмеженням від мобілізації є вік та стан здоров'я.
показати весь коментар
10.06.2025 12:34 Відповісти
+38
Може це тому що Ізраіль м'ясом не воює?
показати весь коментар
10.06.2025 12:31 Відповісти
+37
У Ізраїля історично населення менше, ніж у країн, які з ним воюють і завжди програють.

Мабуть проблема не у кількості, а у мотивації.
показати весь коментар
10.06.2025 12:25 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 3
Зе-пістеж дістав? Хто може це підтвердити?
показати весь коментар
10.06.2025 16:16 Відповісти
на лівобережжі півдня від маріуполя до чонгара збудована найкраща асіальтована дорога за гроші українського бюджету і зараз вона працює на логістику окупантів...
показати весь коментар
10.06.2025 14:20 Відповісти
отже, за дороги дійшло..
а самі дороги дійшли до криму...там були мінні поля...міни зняли, щоби по дорозі було зручно їхати і в березні урочисто відкривати пункт пропуску на крим..
міни склали на склад в чаплинці...після захоплення чаплинки ці міни встановили на лінію суровікіна...а чудових дітей із чаплинки готують до рашистського війська...
то ж не лише дороги на службі ворогу, а й міни і діти...
і овочеві поля..там все в цих полях...хто відповість?
показати весь коментар
10.06.2025 20:28 Відповісти
не звизди

хто саме на Заході вимагає від України мобілізації 18-річних?

і допоки м'ясні генерали та полкани на посадах, їм, уйобкам, ніколи не вистачить солдатів
показати весь коментар
10.06.2025 13:35 Відповісти
ти він просто п#№дить, аби п#№діти

винні - всі, лише не ця гундява мразота

ще за 6 років не звикли, чи що?
показати весь коментар
10.06.2025 13:37 Відповісти
хто саме? є посилання?

і також цікаво, де ця людина зараз
показати весь коментар
12.06.2025 00:29 Відповісти
ну звісно
показати весь коментар
12.06.2025 11:48 Відповісти
Все очевидно - вони співучасники кремлівських воєнних злочинців
показати весь коментар
10.06.2025 16:16 Відповісти
Це кремлівська байка. Ще 15 років тому було доведено що кацапська популяція на болотах становила 89млн. і постійно зменшувалася
показати весь коментар
10.06.2025 16:29 Відповісти
Те що кацап захоплює українські території нечисленною голою і босою піхотою - результат діяльності зрадників ворожих фунтів як зєблан, сирок, дєрьмак та ін.
показати весь коментар
10.06.2025 16:43 Відповісти
У нього вже більше року немає повноважень законодавчої ініціативи. Самопроголошений узурпатор державної влади є кримінальним злочинцем і сам підлягає мобілізації на загальних підставах.
У тилу ошивається мінімум 3 млн. ухилянтів у погонах, які давали клятву на вірність українському народу, який всю цю зрадницьку свору все життя утримує за свій рахунок.
Немає жодної потреби залучати до війни дітей поки ця наволоч жирує і тероризує цивільне населення у безпечному тилу
показати весь коментар
10.06.2025 16:55 Відповісти
Не завершити а перемогти кремлівського агресора
показати весь коментар
10.06.2025 17:00 Відповісти
Якби ЗСУ не сиділи в обороні. Наступає кацап м'ясом а не дронами.
Зєбланівське МО на чолі чорнопикого чебурека замовило дронів лише на 20% потужностей окремих виробників, більшість потужностей ВПК простоює, коли майже половина всіх видатків бюджету спускається на корумповану чиновницьку свору, але не на фінансування закупівлі і виробництва озброєння. Не можемо чи не хочемо за вказівкою з кремля? Не несіть звіздомарафонської маячні.
https://www.google.com/amp/s/www.bbc.com/ukrainian/articles/cg4v07dz3y6o.amp
показати весь коментар
10.06.2025 17:20 Відповісти
Твій висер смердить бидломарафоном.
показати весь коментар
10.06.2025 13:38 Відповісти
Причем заметь зеля, принудиловку они делали пока только один раз в 22-м году. Пока все держится на бабках и контракте. Правда не понятно если закончатся дурачки которые идут за бабки, не повлечет ли насильственная мобилизация штурму верхнего ларса еще парочки лямов трубоспособного населения которое наполняет твой бюджет
показати весь коментар
10.06.2025 12:28 Відповісти
"законы" о мобилизации с 25 лет, "бронь" трехдетных, чиновников, ментов, прокуроров, депутатов, и иже с ними (прям во время войны, ракетных обстрелов артиллерии и т.п.) - то есть, официальное уменьшение моб. ресурса - это откровенная диверсия (ну, пускай, у нас все хорошо, все генералы гениальные стратеги, тактики и т.п. рассчитывали, скажем, оборону на 5 млн человек, а тут им "депутаты", "министры" и остальная гопкомпания - хренак, побеждайте обороняйтесь с лямом, не больше). "законы" о "тцк" прям на второй день полномасштабки - это диверсия, чтобы военкомы вместо мобилизации и нормальной работы всех посылали нафиг и читали что там "избранные" понаписывали, меняли печати, слушали "юристов" и т.д. и т.п., пока Хйло победным маршем киевзатридня. отмена срочной службы (и нихрена вместо нее уже три года) - это диверсия, вместо обучения тактике\стратегии\выживания, слаживания, физ-подготовки и т.п. с 25 лет за месяц-три, считается, "обучили". отсутствие законов о свободном производстве\обороте\владении оружием и бк, национализации энергетики\карьеров\природных ресурсов, отправлении всего этого на постройку нормальных линий обороны\дотов\подземных хранилищ\убежищ, мобилицазации не столько в армию, как на заводы, масштабирование производственных линий и т.д. и т.п. - тоже ничего хорошего.
показати весь коментар
10.06.2025 14:12 Відповісти
"законы" об "обмежено придатных" и "влк"- диверсия - во время войны никаких "обмежено придатных" не было и ничего принимать не надо было, забили все медучреждения\"тцк" военнообязанными все равно - с фиктивными осмотрами, тем самым угробив отсутствием медпомощи кучу народа. сюда же всякое "ежегодное влк" от "министерства". всякие "цифровизации" с гордостью показывающее (и отчитывающееся регулярно онлайн цельными замминистрами обороны) о реальном количестве (до человека) мобилизированных и даже потенциальной пропускной способностью всех "тцк" оптом - тоже диверсия. оффшоры, казино, ломбарды - все очень грустно и по-хорошему всех желательно закрыть навсегда с конфискацией. ни о каком оружии возмездия с такими подходами даже говорить не приходится.
показати весь коментар
10.06.2025 14:25 Відповісти
очевидно, всех баб надо было (можно и сейчас) ставить к стенке панели в 14м году с 18 лет и всех обязать рожать по 4 человека "для государства". иначе - штраф. можно использовать семенной материал главнокомандующего\прокуроров\ментов\депутатов\налоговиков\чиновников и т.п. тогда всего через 10 лет армия - была бы (и никто бы не говорил, что дети чиновников не воюют). профит и повышение морали, и в некотором роде - моральных устоев.
показати весь коментар
10.06.2025 18:42 Відповісти
вы не хотите стать женой наложницей пары тысяч "избранных" людей украинского народа очевидно с исключительным генофондом? а как же эволюция?
показати весь коментар
10.06.2025 19:45 Відповісти
к тому же, феодализм - он именно такой (если, конечно, планирует выжить).
показати весь коментар
10.06.2025 21:06 Відповісти
Наші проблеми: Керівництво держави, Командування без стратегічного мислення.
Я вас умоляю,яке стратегічне мислення?Керівництво держави виконує "оманські домовленості".
показати весь коментар
10.06.2025 20:44 Відповісти
С*ка, та навіть домогосподарка б за 4 роки вже знайшла нормальних союзників, з дорговорами на постачання зброї та людей,
Мушу вас розчарувати.Навіть домогосподарка би не знайшла союзників.Чому?
Відповідь тут:
https://www.youtube.com/watch?v=CnM5iSUc7Nw

Тут фінал:
https://www.youtube.com/watch?v=wl8CsZfbyeo
показати весь коментар
10.06.2025 21:13 Відповісти
Вище по цій гілці коментів я надав 2 посилання на відео для Светлана Круп,які дають чітку відповідь,що зроблять з Україною.Якщо ви не провладний бот,ви подивитесь і зробите висновки.
показати весь коментар
11.06.2025 13:49 Відповісти
зачем эти крайности,? можно мобилизовывать с 20-ти, если косишь, не выучишься и не пойдешь на госслужбу и наоборот+ пряники от учебы до выезда за границу.. мобилизовывать тожно с разними сроками и плюшками... войны 22 года уже давно нет, а война идет..а у нас все отпетлять на добровольцах 22 года хотят....
показати весь коментар
10.06.2025 13:09 Відповісти
Мда... Не знати історію - значить завжди бути дитиною. Людина, яка поважає себе, не говорить про те, чого не знає і в чому не розбирається.
Наприклад, у Війні судного дня Ізраїль воював із коаліцією країн, які мали повну перевагу як у живій силі, так і в техніці.
СРСР: 15 тис. офіцерів, які здійснювали підготовку та управління арабськими військами, ціла дивізія ППО, укомплектована радянськими офіцерами, радянські льотчики, Єгипет і Сирія отримали новітні на той момент ЗРК "Куб", новітні на той момент танки Т-62 та багато іншої новітньої зброї ("Малютка" і т.д.). СРСР безоплатно поставив арабам зброї на 150 мільярдів доларів
Єгипет: 830 000 солдатів, 650 бойових літаків, 2500 танків.
Сирія: 330 000 солдатів, 330 бойових літаків, 2000 танків.
Ірак: 30.000 солдатів, 500 танків, 700 бронетранспортерів, 73 літаки.
Марокко: три бригади -10 тис. солдатів (доправлені в Сирію на радянських суднах)
Йорданія: 150 танків, 200 БТР, 36 гармат.
Саудівська Аравія: танкова бригада 100 танків і т.д.
показати весь коментар
10.06.2025 14:57 Відповісти
Ізраїль виграв війну з РФ ще до її початку, оскільки в разі такої війни, якби склалася критична ситуація, що загрожує існуванню держави, то "заспівали б Єрихонські сурми", тобто прилетіла б ракета Єрихон-3 і знищила б *уйло в його бункері. *уйло панічно боїться смерті, тому така війна ніколи б не почалася.
показати весь коментар
10.06.2025 15:07 Відповісти
"Війна судного дня", - Ізраїль воював з СРСР, який поставив новітню зброю арабам на 150 мільярдів доларів і відправив 15 тисяч військових, які керували армією Єгипту.
Раніше, під час "Війни на виснаження", - у 1968 СРСР погрожував Ізраїлю ядерною війною і відправив підводний човен К-178 у Середземне море з відповідним наказом.
показати весь коментар
10.06.2025 15:36 Відповісти
Це точно наші партнери? Як ці поняття взагалі між собою пов'язані? Європі так само неприйнятно перестати торгувати з росією, як і Україні відправити свою молодь під КАБи?
показати весь коментар
10.06.2025 12:57 Відповісти
От знизили б мобілізаційний вік до 15-ти, бач і наздогнали б росію в кількості. Це ж тільки в цьому причина, що кацапи з листопада 2023-го наступають, так?
показати весь коментар
10.06.2025 13:01 Відповісти
Це буде папіжже. Роки через два.
показати весь коментар
10.06.2025 14:18 Відповісти
І кричати про суверенітет і незалежність при цьому
показати весь коментар
10.06.2025 20:33 Відповісти
Падло завжди на інших відповідальність вішає
показати весь коментар
10.06.2025 19:14 Відповісти
Кожен з них воює за збереження держави. Держава - це зеленський. Кудись уходити він навіть не думає. Так, кожен з них воює за зеленського, подобається вам чи ні
показати весь коментар
10.06.2025 19:15 Відповісти
Важко розбомбити те, чого не існує
показати весь коментар
10.06.2025 19:17 Відповісти
По 40 цивільних людей з кожної області на добу. Цілком достатньо, щоб зникнення цих цивільних ніхто не помічав. Якщо він розмінює наших 27000 на їх 40000 значить втрати 1 до 1.5. Це ******* Україні.
показати весь коментар
10.06.2025 19:28 Відповісти
Є суттєвий нюанс - ви забуваєте сзч, дезертирів та відмовників - як, начебто кажуть, армія - 1 міліон, та зних триста тисяч саме цих - одна тритина. Саме тому зеленский відає накази бусіфікувати українців - і це трижди уклоніст від служби Україні. А потім українськи мудрили обирають саме такого як і вони - без мотівації до України. Все чесно. От тіки орки вже по п'ять-десять кілометрів за добу проходять у 25 році.
показати весь коментар
10.06.2025 19:19 Відповісти
ЗСУ дало тобі 3+ років, щоб ти підняв ВПК до такого рівня, щоб можна було знищувати кацапів у місцях їх масового скупчення (привіт власним КАБам, Нептунам, Вільхам, Сапсанам), знищити важливі військові виробництва, роз'їбати економіку (бюджетоутворюючі виробництва),... а ти тільки ротом піздиш
показати весь коментар
10.06.2025 12:30 Відповісти
якийсь потік свідомості. Зє!лєнський добрий, бо не хоче мобілізовувати 18річних а захід бач поганий бо через доброту зє!лєнського не робить санкції… вся погані, Зеленський - добрий
показати весь коментар
10.06.2025 15:29 Відповісти
Людей потрібно берегти а не рахувати цифрами. Не красти, пр справжньому карати злочинців, корупціонерів. Бойовий дух - найкраща зброя, а ви скоти його вбиваєте з 2022 року.
показати весь коментар
10.06.2025 12:37 Відповісти
шо ти зуби заговарюеш? шо там с конкурсом глави БЕБ та миндичем?
показати весь коментар
10.06.2025 12:47 Відповісти
Ні, він мав подумати, що людей треба берегти. І якщо території можна відвоювати, то людей воскресити - ні.
показати весь коментар
10.06.2025 12:30 Відповісти
А яка різниця? Все одно воюють дрони, а не люди.
показати весь коментар
10.06.2025 12:31 Відповісти
На щастя сила ******** військ вимірюється технологіями, а не кількістю піхоти. Оскільки піхота не ефективна проти усіх ******** засобів ураження: дронів, арти та КАБів.
показати весь коментар
10.06.2025 12:33 Відповісти
Ресурсе! А ти вже повернув свій борг країні? Чого досі не в окопі?
показати весь коментар
10.06.2025 12:34 Відповісти
Ти винен державі - усе, вона тобі - нічого. Сплачені податки - це рос іпсо від русні та ботів ФСБ, що прийшли за водкою.
показати весь коментар
10.06.2025 12:38 Відповісти
Ухилянт! А ти вже повернув свії борги владі? Чого досі не в окопі?
показати весь коментар
10.06.2025 12:41 Відповісти
Заводи розбомбили.
показати весь коментар
10.06.2025 12:46 Відповісти
Це дуже дорого! Дешевше замінити ВПК наловленими на вулиці героями.
показати весь коментар
10.06.2025 12:48 Відповісти
Усі, хто не готові відати своє життя олігархату - це не справжні патріоти!
показати весь коментар
10.06.2025 13:02 Відповісти
Ну ви ж за це і воюєте. Вмирайте мовчки! Так роблять усі справжні патріоти. А то ще якісь претензії до хабарників та олігархів. Путін нападе!
показати весь коментар
10.06.2025 13:17 Відповісти
Треба молодь та жінок мобілізовувати - вони краще будуть збивати дрони лопатами, ніж старі чоловіки, які можуть лише бухати.
показати весь коментар
10.06.2025 13:19 Відповісти
Вони вже віджили своє. А дрону байдуже кого вбивати - молодих чи старих. Все одно піхота не ефективна проти дронів. Треба ще мобілізувати баб у віці 60+ щоб зменшити дефіцит пенсійного фонду та що зменшити навантаження на мін. охорони здоров'я.
показати весь коментар
10.06.2025 13:26 Відповісти
Так, піхота повинна дозріти, щоб померти у 25 років.
показати весь коментар
10.06.2025 13:29 Відповісти
Ні, завершити війну хоче тільки український народ, оскільки решта отримують бажане: рашка - території, США та ЄС - дешеве вічне ослаблення рашки чужими життями, українська влада та олігархи - безкарний грабунок народу.
показати весь коментар
10.06.2025 13:31 Відповісти
Вони навчені воювати лише проти беззбройних цивільних.
показати весь коментар
10.06.2025 13:33 Відповісти
Ні, у дронах рашка вже перевершила Україну. А ми не можемо закупляти зброю через зменшення допомоги.
показати весь коментар
10.06.2025 17:11 Відповісти
Ні, рашисти наступають дронами, знищують логістику. А потім вже йде піхота на ослаблені позиції.
показати весь коментар
10.06.2025 17:59 Відповісти
Існували.
показати весь коментар
10.06.2025 19:59 Відповісти
Скажіть будьласка, Хто з Хлопців!, воює на нулі, за оТе, що ви там перерахували???? Ні?? немає таких?? то може краще не ******* ?? вам так не здається???( я помітив, що це перший наратив кацапні -- чьто, будєтє ваєвать за дєпутатов-алєХархов? -- ХТО за них воює???? Чи ви не знаєте за ЩО та за Кого!!! воюють наші діти??? -- Сцукі ви, більш додати немає чого!(
показати весь коментар
10.06.2025 13:10 Відповісти
В тому, тупа ти демагогічна скотина, що в Україні строкова служба теж була 17-18 рочків до 2022 року. А зараз мобілізація - це нирнути в шанці під свинособачі дрони і КАБи. Коли ти йдеш в бундесвер чи в армію США то це не значить що ти з 18 років будещь за талібами в пустелі бігати. Ти або спеціально пишеш абсолютну дурню з умислом, або треба перевірити твою дієздатність, якщо ти не можеш порівняти 2 і 3 і зав'язати в гамівну сорочку. Ти щиро не розумієш різницю між добровільним контрактом і мобілізацією?
показати весь коментар
10.06.2025 14:14 Відповісти
А молодец ЗЕ! У него все виноваты, но только не он и его зелёная шобла!
показати весь коментар
10.06.2025 13:22 Відповісти
А як прізвище того коня, випадково не Янукович? Куди нас привіз цей кінь разом з х*лом ми бачимо зараз.
показати весь коментар
10.06.2025 14:47 Відповісти
В усякому випадку не у засрашці
показати весь коментар
10.06.2025 14:49 Відповісти
"Україна не мобілізує 18-річних, тому партнери не ухвалюють рішення щодо санкцій".
Зеленський, а у цих партнерів є прізвища, покажи посилання де це вони казали.
Нє? Отож)
показати весь коментар
10.06.2025 14:58 Відповісти
Ти своїх вивезла в іспанію???
показати весь коментар
10.06.2025 13:07 Відповісти
Ми можемо ******** ракети, але замість цього виробляємо асфальт. Чому?
Як асфальт може зміцнити нашу оборону?
показати весь коментар
10.06.2025 12:54 Відповісти
Ти, давай, 25+ мобілізуй краще!
показати весь коментар
10.06.2025 13:15 Відповісти
Не буду сильно сперечатись - видно ти експерт у збиванні лопатами.

Он у кацапії - зеки ще гірші - і гонять і наступають!
показати весь коментар
10.06.2025 13:27 Відповісти
Ned Stark, як людина з відсутністю будь-якої клепки в голови, мислить як типовий совок-"вся проблема у віці мобілізації", хіба проблема лише у віці? Тобі перечислити в чому наша проблема?
Наші проблеми: Керівництво держави, Командування без стратегічного мислення, проблема підготовки мобілізованих, фортифікації, виготовлення зброї, браковані міни, далекобійна зброя, СЗЧ, проблеми з мобілізацією"бусифікація", і т.д, а говориш за "18 річних" наче вони всі ці наявні проблеми тобі ось тут і зараз все вирішать своїм здоров'ям і життям
показати весь коментар
10.06.2025 17:40 Відповісти
А, чим контракт 18-24 поганий ? в тому, що мало прийшло? 500 це мало ? це цілий батальйон, а скільки треба було щоб прийшли 500000 тисяч? А, що головне кількість, чи може все ж таки якість?
показати весь коментар
10.06.2025 18:13 Відповісти
в нас нема еліти, є елітне бидло
показати весь коментар
10.06.2025 14:40 Відповісти
Ванья, А ты КОГДА ЮЛЮ ПОЙДЁШЬ ЗАЩИЩАТЬ ???
Или тебя Зеленский непускает ???
показати весь коментар
10.06.2025 22:26 Відповісти
Так виконуэ.
Вже виконали пункт 1. - потопили флагман кацапського флоту крейсер ,,масква" та заперли чорноморський флот у портах базування.
Та вже виконали пункт 2. - перекрили постачання кацапського газу у эвропу теріторією України та Балтійським морем.
Пункт 3. оманських угод про знищення кацапських загоризонтних станцій дальнього спостереження виконання заблокувало США після ураження трьох станцій.
Якраз зараз виконують пункт 4. по знищенню кацапської дальньої стратегічної авіації та підводних човнів носіїв ядерної зброї. ТУТ США В РОЗДУМІ, АЛЕ КИТАЙСЬКА НАРОДНА РЕСПУБЛІКА ТІКО ЗА ПРОДОВЖЕННЯ.
показати весь коментар
10.06.2025 22:45 Відповісти
бреше про мобілізацію 18 річних. вони не можуть нормально організувати мобілізацю тих кому 25+, точніше тупо її просрали.
показати весь коментар
10.06.2025 16:22 Відповісти
Називай війни і середній вік населення в цих країнах на момент війни? Коли Європа воювала 80-120 років тому, то ск'ередній вік тоді там був 25 років і фертильність була 5 дітей на жінку. А в нас середній вік нашої старої нації 45 років, третина населення пенсіонери, а на одну жінку навіть немає однієї дитини. То як ви хочете мати при таких умовах мільйонну армію з 20 річних хлопців?
показати весь коментар
10.06.2025 14:48 Відповісти
Та так і роблять. Дядьків старше 50 стараються застосовувати в тилу. А загиблих хлопців віком 18-25, котрі на момент вторгнення були на контракті, а також добровільно долучилися до ЗСУ більше за 50+ А середній вік загиблого українського воїна складає 38 років, при тому, що середній вік у самому війську 42 роки. Це свідчить, що гине багато 20-35 річних, котрі в основному і діють на нулі
показати весь коментар
10.06.2025 15:04 Відповісти
Навіть 50+ є в окопах. І Олег Барна 55 річний був в окопах, а багато 30 річних сидять на тилових посадах, в ППО і штабах. Але я кажу про статистику. І вона говорить, що середній вік загиблого військовослужбовця 38 років, що зважаючи на середній вік жителя України не такий вже високий. Якщо б таку війну сьогодні прийшлось вести Японії чи Італії, там була б ще старша армія. А дивитись на вік солдат у війнах, які йшли 100 років тому, або в якійсь Сирії чи Іраку, де дітей і молоді в рази більше чим пенсіонерів, а не так як в нас чи у європейських країнах, де на одну дитину по 2-3 пенсіонера
показати весь коментар
10.06.2025 15:20 Відповісти
Це практично нічого не змінить, ті хто хотів піти у військо серед 22-24 вже давно там, в загальному їх дуже мало, тому навіть бусифікувати не допоможе - ну виловлять ще кілька тисяч, як це змінить ситуацію?

330 млн США мають 1,4 млн контрактну армію, 65 млн Британія має 180 тисячну контрактну армію, а 35 млн Україна теж може мати десь 100 тисячну контрактну армію з 20-35 річних. Але в нас вже мобілізовано майже 1,5 млн людей на таку малу і стару по населенню країну.

А до речі скільки загинуло американських і британських солдат у цих "війнах" серед 400 млн сукупного населення США+Британія? А я скажу - стільки, скільки 35 млн Україна втрачає кожні 2-3 місяці впродовж вже 3,5 років. Ваші порівняння настільки безглузді, що навіть не потребують обговореняя
показати весь коментар
10.06.2025 15:47 Відповісти
Ізраїль ніколи не вів тяжкої війни на виснаження, яку ми зараз ведемо. Він в 40-70 роки виграв кілька битв, які тривали днями чи тижнями. А останні 40 років проводить каральні операції проти бандюків на пікапах, де несе втрати 1 до 100+ Та що говорити Ізраїль за всі свої війни з 1948 року поніс сукупно менше військових втрат, чим Україна в одній лише обороні Бахмути. За майже 80 років Ізраїль втратив лише 10 тисяч солдат і 5 тисяч цивільних вбитими. Наша війна в десятки раз важча
показати весь коментар
10.06.2025 15:52 Відповісти
Ви пропонуєте поголовне бусифікування 22-23 річних сопляків? Ну ви жорстокий. Думаю що переважна більшість 50 річних дядьків самі проти винищення цих хлопчаків, 90+% з яких навіть ще сім'ї не створили
показати весь коментар
10.06.2025 16:02 Відповісти
Послухайте, має бути якась раціональність і ціна за яку, і за що воюємо, якщо перепустити через війну всіх молодих людей у віці 20-30 років, покалічити, вбити і психічно травмувати, то за що тоді воюємо? Ну дядьки за 40 мають вже дорослих дітей, а за 50 дехто ще й онуків. А ви хочете травмувати і так малочисельну молодь, яка має продовжувати український рід
показати весь коментар
10.06.2025 16:07 Відповісти
Молоді так і мають жити - для того і молодість, а вбивати їх на війні це злочин. 50 річні теж колись були молодими - і теж бухали, курили й тр@хались і в них ніхо не забирав ці етапи життя
показати весь коментар
10.06.2025 16:16 Відповісти
Це не емоції, це раціональний розрахунок. Ми не можемо дозволити собі перепустити через війну всю молодь, та навіть і третину з них. Це вже поразка. Не може людина, котра заробляє 15 тисяч гривень 10 з них просаджуватм в барі, це нерозумно і самознищення, а от котра заробляє 100, то цілком може. Всюди є своя межа.
Так от, якщо цю війну не вивезуть 35-55 річні з дозованою допомогою 20-35 річних, то це вже нищівна поразка, ви просто пропонуєте кидатися в крайнощі, котрі ще принесуть більше бідти і горя, а не допоможуть
показати весь коментар
10.06.2025 16:32 Відповісти
У кацапов есть ограничение по возрасту?
показати весь коментар
10.06.2025 13:48 Відповісти
Кроме Ахметова остались еще какие-то олигархи?
показати весь коментар
10.06.2025 14:18 Відповісти
Якраз ці шоу більше розраховані на аудиторію тих, кому за 40+... Тим більше, туди запрошують всяких Потапів і Тін Кароль, яких 18-річні не слухають...
показати весь коментар
10.06.2025 14:30 Відповісти
1. Об'єктивна реальність каже, що жодна з країн НІКОЛИ в історії людства не робила під час мобілізації ставку на осіб у віці 40+. ЦЕ ЗЕБІЛЬНЕ НОУХАУ - призивати у військо людей із віковими хворобами, які "не бачить" ВЛК... Скільки цих 40-річних пробіжать кілометр у броніку та з автоматом?

2. Мобілізація у віці 40+ можлива ЛИШЕ за умови чесних ВЛК, бо у цій віковій категорії мабуть 70-80% - це або непридатні, або обмежено придатні!

3. І так, включаємо мізки, у нас 90% випускників шкіл поступають в універи, тому навіть якщо знизити вік призову до 18 років, то майже нікого з 18-річних не братимуть. У кращому випадку братимуть з 22-23 років, коли універ закінчили.
показати весь коментар
10.06.2025 14:36 Відповісти
Як там кажуть - на одного воюючого ідуть 2-3 обслуговуючі. Дуже просто - на бойові посади призивати у віці 20-40 років. Старше - обслуговуючі посади (водії, механіки, кухарі, і тд і тп), які не потребують великого фізичного навантаження. Виключення зробити для добровольців і осіб із великими бойовим досвідом (за умови, що чесна ВЛК допустить їх).
показати весь коментар
10.06.2025 14:51 Відповісти
У мене кілька друзів у віці 40+ саме в окопах. Причому, в одного було відношення на нормальну посаду, яким підтерлися.
показати весь коментар
10.06.2025 15:07 Відповісти
Ну от якщо знизити вік призову до 22-23 років (віку випуску з універу), то це дозволить трохи покращити пропорцію і зменшити кількість 40-50-річних в окопах - умовно, залишити там тих, хто добровільно хоче залишитися, а також бойових офіцерів.

Про ******* війни - який був вік британських чи американських солдатів у Афгані чи Іраку?
показати весь коментар
10.06.2025 15:31 Відповісти
Ізраїль зараз мобілізує у віці 18-41. В Ізраїлі так само мало дітей у родинах (якщо не рахувати хасидів, але ж їх не призивають!)...
показати весь коментар
10.06.2025 15:45 Відповісти
Які кілька тисяч? 22-24-річних в країні трохи більше, аніж кілька тисяч і добровольцями пішла далеко не більша частина цієї вікової групи. Кілька десятків тисяч легко набереться (при пониженні віку з 27 до 25 набралося ж), а цього вже достатньо, аби замінити значну частину 50-річних в окопах. Ви ж самі кажете, що 50-річних в окопах мало, то стало б ще менше!
показати весь коментар
10.06.2025 15:58 Відповісти
Правильно, війна важча, тому треба, щоб у війську були здорові люди, а "придатні" з гіпертонією, діабетом чи хребцевими грижами... Мій знайомий офіцер, який воює ще з часів АТО, кілька разів скаржився на якість поповнення у віці 40+! Там половина є обузою, якщо не більше! Каже, що краще набрати менше, але молодих!

Ну і так, подивіться, що кажуть про вік призову Жорін, Карась чи ще низка авторитетних офіцерів. Дуже багато військових виступає за зниження віку призову. Вибачте, але для мене їх думка є більш авторитетною!
показати весь коментар
10.06.2025 16:02 Відповісти
Ні, це ви жорстокий, бо вам не жалко молодих здорових, які цілком собі бухають чи курять, зате не жалко 50-річних доходяг з артритом чи гіпертонією...
показати весь коментар
10.06.2025 16:04 Відповісти
Це все емоції, раціональним підходом є мобілізація осіб з нормальним здоров'ям і без серйозних захворювань. Можна, звісно, і 40-річних здорових призивати (є ж такі), але тоді має бути нормальна ВЛК!
показати весь коментар
10.06.2025 16:19 Відповісти
Чому вся проблема? Прочитайте заголовок новини хоча б.
Будуть новини про фортифікації, міни чи СЗЧ - писатиму там коменти на ті теми.
показати весь коментар
10.06.2025 17:56 Відповісти
Поки це робиться насильно діла не буде, скоріше навпаки.
Так само як і шалені ставки ща виїзд скраїни і будь який інший порятунок від потрапляння на фронт під керівництво тих кого військові не ваажають їх спорідненою душеє, жорстким, вимогливим, але справедливим завжди.
Час негайного утворення нового кабміну без втручання ОП і бикування слуг у раді, час *************** і об'єднання рівних прав влади і опозиції, рівних квот, а не від кількості нардепів у фракції. Час повернення всіх генералів хто першими зустрів ворога і згуртував військових і цивільних.
Час негайного припинення двовладдя в областях і містах і повернення до 100% ї децентралізації і поваги до вибору народу на місцях.
показати весь коментар
10.06.2025 12:33 Відповісти
Час припинення руйнівних реформ нав'язаних фріками, особливо в секторі правоохоронному, та судовій гілці влади, а також час зупинити фонтан ідей гетьманцева-желєзняка по руйнуванню економіки і малого та середнього бізнесу України.
показати весь коментар
10.06.2025 12:38 Відповісти
Сторінка 1 з 3