5498 відвідувачів онлайн
51 400 278

МЗС Польщі: В Києві ухвалюють рішення, які ставлять під сумнів заяви про стратегічне партнерство

украина польша

Заступник голови МЗС Польщі Бартош Ціхоцький вважає, що рішення Києва суперечать заявам української влади про стратегічне партнерство країн.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це пише Польське радіо.

"Україна ухвалює нині рішення, що ставлять під сумнів заяви про стратегічне партнерство", - сказав у четвер, 9 листопада, у Сеймі Польщі заступник міністра закордонних справ Бартош Ціхоцький.

Також читайте: "Демократична Польща зазвучала в унісон з авторитарною Росією", - В'ятрович про заборону в'їзду

За його словами, з українського боку не вистачає рішень, що сприятимуть історичному діалогу.

У четвер увечері депутатам Сейму представлено поточну інформацію про "актуальні відносини Польщі з найближчими сусідами та політику польського уряду щодо сусідніх країн, особливо України, Німеччини, Білорусі та Литви у контексті найновіших рішень і заяв представників влади Польської Республіки".

З відповідним клопотанням до голови Ради міністрів звернулася опозиційна партія Громадянська платформа.

Також читайте: Ващиковський: "Ми ніколи не погодимося поставити знак рівності між УПА і Армією Крайовою"

Представляючи інформацію, Ціхоцький сказав, що польський уряд мусить реагувати у "ситуації, коли партнери та союзники Польщі ухвалюють рішення, що суперечать союзницьким, партнерським та сусідським відносинам". Він додав, що прикладом цього є "незрозуміле, скандальне рішення посадових осіб української держави про заборону пошукових робіт та ексгумацій останків польських жертв воєнних конфліктів на території України".

За його словами, стурбованість викликають також заяви голови Українського інституту національної пам'яті Володимира В'ятровича, який "у публічних висловлюваннях вважає цвинтар у Биківні незаконним".

"Ставимо українській стороні запитання - як нам це розуміти?" - поцікавився віце-міністр закордонних справ.

"Ми підтримуємо конструктивний контакт на різних рівнях, включно з найвищим, президентським, де намагаємося ці питання прояснити", - додав Ціхоцький.

За словами представника Міністерства закордонних справ Польщі, віце-прем'єр та міністр культури Пйотр Ґлінський під час консультацій у Києві наприкінці жовтня запропонував "механізм розмов на більш високому рівні ніж донині, на рівні віце-прем'єрів, міністрів культури". Вони мали би вирішити, зокрема, питання щодо місць пам'яті та захисту культурних цінностей.

"Цій конструктивній пропозиції було відмовлено і це тягар не закордонної політики польського уряду, це тягар політики української держави, яка приймає нині рішення, що ставлять під сумнів заяви про стратегічне партнерство", - сказав Ціхоцький.

Він додав, що контактів у відносинах з Україною достатньо. "Не вистачає рішень з українського боку, що сприятимуть поступові у деяких двосторонніх питаннях, які називають історичним діалогом", - підкреслив віце-міністр закордонних справ.

Депутат опозиційної партії Громадянська платформа Славомір Нітрас сказав, що ці дебати - це "рука опозиції, простягнута урядові, бо у відносинах з сусідами Польщі відбулися дуже погані речі, що відкидають нас на роки назад".

Також читайте: Не можна погоджуватися на ситуацію, в якій представники інститутів в Україні поводяться не за принципами добросусідських відносин, - Дуда

"Хочемо вірити, що те, що було поганого, це випадковість, а не свідома політика", - додав він.

"Ми змогли досягти примирення з німцями, а українці бачили у нас свого найліпшого адвоката", - відзначив депутат Громадянської платформи. Політик вважає, що уряд повинен заявити про продовження політики примирення з Україною.

Нагадаємо, сьогодні президент Польщі Анджей Дуда заявив, що розглядає питання візиту в Україну, незважаючи на застереження глави МЗС.
Топ коментарі
+47
Поляки,ау,не суйте свои рыла в чужие дела других государств,в чужую историю,в чужие традиции ,к героям чужих стран. Украина так себя не ведет и более цивилизована в этом вопросе.Не уподобляйтесь кацапским ублюдкам,не берите с них сатанинский пример. Цивилизованные страны так себя позорно не ведут.
показати весь коментар
10.11.2017 13:17 Відповісти
+41
вот и сдулись пшеки...
такое ощущение, что просто повод ждали.
показати весь коментар
10.11.2017 13:13 Відповісти
+40
Когда их самолет со всем руководством Путин взорвал и всем било ето понятно .Что сделали Поляки?Туск полетел к Путину на поклон.Вот и все "вяличия "Польши.
показати весь коментар
10.11.2017 13:17 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 3 з 3
Там половина поляндії німецька. Особливо західна польща.
показати весь коментар
10.11.2017 15:55 Відповісти
лицемерные ляхи, а кто памятники начал сносить? А теперь на дурачка упасть решили.
показати весь коментар
10.11.2017 14:56 Відповісти
Над Польшей распылили дерьмо путина? Какого хрена было украинские памятники трогать? Сильно мешали? А когда Украина предприняла шаги в ответ - вой до небес поднялся! Европейцы хреновы.
показати весь коментар
10.11.2017 15:05 Відповісти
вони хочуть в такий спосіб підлизати сраку ***** - покращують відносини з кацапами , шляхта задрочена манголами
показати весь коментар
10.11.2017 15:08 Відповісти
мабуть бабло ********** и до поляков дошло...
мабуть много бабла....
бо поють в унисон...
показати весь коментар
10.11.2017 15:13 Відповісти
Дружба Польши и Украины ненужна ни западу ни тем более россии,и очень жаль что Поляки ведутся на все это.
показати весь коментар
10.11.2017 15:34 Відповісти
100 років минуло, а ляхи нічому не навчилися.
показати весь коментар
10.11.2017 15:53 Відповісти
Своїми заявами польська влада демонструє, що не готова до діалогу - Святослав Шеремета .

Польські посадові особи вперто і однобоко продавлюють своє бачення історії, хітро-сделани пшеки.


Пишу це, сподіваючись, що здоровий глузд таки переможе.
Своїми діями та заявами щодо заборони в'їзду до Польщі Володимиру В'ятровичу та, ймовірно, мені польська влада черговий раз демонструє, що є не готовою до діалогу з питань історичного минулого.
Польські посадові особи вперто продавлюють своє бачення історії, системно демонструють не повагу до українського законодавства. Вони звикли роками порушувати процедури та законодавство щодо проведення робіт з пошуку та впорядкування поховань та спорудження меморіальнгих обєктів на території України. Демонструють практику подвійних стандартів щодо українських поховань у Польщі та польських поховань в Україні. А тепер забороняють в'їзд людям, які відстоюють принцип дотримання законодавства та хочуть, щоб у Польщі належним чином ставились до українських поховань та місць пам'яті.
http://zik.ua/news/2017/11/10/svoimy_zayavamy_polska_vlada_demonstruie_shcho_ne_gotova_do_dialogu_1203107
показати весь коментар
10.11.2017 15:54 Відповісти
Ще раз нагадаю думку Черчілля про Польщу - "Насправді, суть підлості польської нації лежить не тільки в генної гнилі, але і в історично сформованій політичній ситуації. Нагадаю, що раніше Польща (Річ Посполита / Королівство Польське і Велике Князівство Литовське) було великою європейською державою, в кращі свої часи володіючи також Литвою, Білоруссю, Латвією, Україною. Більш того, в деякі історичні моменти нею приймалися спроби приєднати до себе Росію (Русь) і Священну Римську Імперію (Німеччину).
Якщо образно кажучи, повернутися з небес на землю і подивитися, що Польща являє собою сьогодні, стає ясно, що нинішній стан речей явно гризе польську самосвідомість. Прямо кажучи, Польща сьогодні є в політичному сенсі абсолютним нулем".
показати весь коментар
10.11.2017 15:58 Відповісти
Да это верно Речь Посполита была мировым Государством и как не странно не без помощи Еврейской диаспоры + завования чужих територий и что в конце , концов стало причиной её гибели от Московии, Что могу сказать о противостоянии украинцев и поляков во время и после войны из расказа одной знакомой западенки:- " дрались они постоянно то наши погонят поляков то поляки наших и вот когда наступали поляки мы все убегали в лес потому. что поляки брали на штыки стариков , детей , женщин и бросали в колодцы и можно догадыватся что повидимому не лучше поступали и украинцы в отношении поляков- короче наворочали те и те. так что теперь на этом плохом мы хочем построить хорошее будущее,,,? Вот именно может стоит перевернуть эту страницу вражды и вспомнить о былом могуществе единного Государства и отбросить эти претензии и обвинения друг , друга, которые на радость врагам как Польскому народу так и украинскому, короче не поддавайтесь на провокации,
показати весь коментар
11.11.2017 12:43 Відповісти
Тобто те, що порохориги у порушення Конституції узурпували владу, успадкували та примножили корупцію, торгують з окупантами, чинять бєспрєдєл у судах - поляків *******!
А "свєтлая память" якихось трупаків, яким вже давно усе пох - справа геополітичної важливості.
Це такий словянський ген ідіоматизму?
показати весь коментар
10.11.2017 16:03 Відповісти
Якраз навпаки, їх це дуже турбує, бо коли ще у них виникне можливість повернути Східні креси, як не тоді коли українські владні мародери доводять країну до руїни.
показати весь коментар
10.11.2017 19:10 Відповісти
І як ти собі це уявляєш, що член НАТО та ЄС буде забирати територію у іншої країни?
показати весь коментар
10.11.2017 19:55 Відповісти
По перше, ані статут НАТО чи ЄС не забороняє збільшувати власну територю. По-друге, румуни, члени НАТО і ЄС в повністю законний спосіб віджали континентальний шельф України навколо о. Зміїний. А можна і як ерефія в Криму - провести рехферендум, чи взагалі забрати за борги у прокравшейся влади. Питання лише в одному - коли нинішня українська "влада" доведе Україну до такого стану руїни, що її можна буде розбирати по частках.
показати весь коментар
10.11.2017 20:19 Відповісти
ПРОПОГАНДА БІЛЬШЕ НІЧОГО, ТУТ НЕМАЄ СПЕЦСЛУЖБИ РАБОТАЮТ І СІЮТЬ ПОСІВАЮТЬ МАРАЗМ......................кацапи несплют .
показати весь коментар
10.11.2017 21:54 Відповісти
Не з того боку треба остерігатися окупації
показати весь коментар
11.11.2017 17:27 Відповісти
Якщо історія нічому не вчить, то взагалі остерігатися нема чого. Так само як і в 1919, поки одні закликати битися з більшовиками, а інші - з ляхами, румуни віджали Буковину, а мадьяри з чехами - Закарпаття. А потім, друзі-поляки з більшовиками остаточно знищили УНР поділивши по Збручу.
показати весь коментар
11.11.2017 17:59 Відповісти
Історія не може нічому вчити у принципі, так само як інші видумки та брєдні.
Жити минулим - вбивати майбутнє.
показати весь коментар
12.11.2017 10:09 Відповісти
Смешно слышать о "стратегическом партнёрстве" , которое под угрозой из-за надуманной проблемы эксгумации. Они в Катыни добились того, что пытаются вставить в строку Украине ? Нет, и утёрлись. Теперь решили отыграться, подняв рейтинг своей мутноватой политической силы внутри Польши. Точно, как Орбан в Венгрии, только по другому, тоже надуманному поводу. Лавров бы сказал свою коронную фразу, в адрес таких "стратегических партнёров".
показати весь коментар
10.11.2017 16:22 Відповісти
Україна не вказує як полякам жити у Польщі. Та ясновельможне панство останнім часом майже щодня видає нам нові вказівки, як одягатися, яких героїв вшановувати, кого призначати на державні посади.
Мабуть вже з торгувались з московією і тепер шукають причину звинуватити Україну у псуванні добросусідських відносин. Тож як наші дипломати і президент старанно б не цілували шляхетські сраки, все одно Україна залишиться винна.
показати весь коментар
10.11.2017 16:27 Відповісти
Заткнуться им ВСЕМ нужно. Хотя бы лет на десять.
показати весь коментар
10.11.2017 17:11 Відповісти
то це пам"ять про Степана Андрійовича ставить під "сомнение заявление о стратегическом партнёрстве"?
Пшеки вже осточортіли, якщо чесно. Більше нічим займатися, як тільки у могилах видатних людей інших країн коперсатися?
До чого тут "партнёрство" взагалі, коли пшеки кожного дня придумують собі якісь "повітряні млини" і кидаються на них з криками "банзай"??
В України також є претензії до пшеків, і до речі посполітой, і до армії крайова, та тільки ми знайшли в собі силу перегорнути ці сторінки і спробувати налагодити відносини.. А пшеки все за привидів чіпляються. Самі собі створюють проблеми, і нам також.
показати весь коментар
10.11.2017 17:41 Відповісти
Взагалі-то ця видатна людина була громадянином Польщі засудженим польським судом до страти за тероризм, і у сприйнятті поляків, ніяким чином цей факт не спростувати. І що ми "перегорнули"? Ви знаєте чим для українців супроводжувався Ризський мир 1921 р., скільки українців стали жертвами полонізації і пацифікації, скільки українських сел і їх мешканців знищили поляки під час Волинської різанини, то ж що Ви пробачили, якщо не маєте розуміння масштабів злочину?
показати весь коментар
10.11.2017 19:38 Відповісти
Забули тільки згадати що Сепан Бандера вбив не поляка а українця і тому звинувачувати його як антипольського терориста якось не виходить. Якби він тоді вбив поляка, то був би негайно засуджений до страти і ми про нього сьогодні навіть не знадали б.
показати весь коментар
11.11.2017 01:34 Відповісти
Ну якщо міністр внутрішніх справ Польщі Броніслав Перацький, за вбивство якого Бандеру і його спільників було засуджено до страти, яку згодом замінили на довічне увьязнення, був тим "українцем", то може і Й.Пілсудський потайки носив шаровари і грав на бандурі?
показати весь коментар
11.11.2017 13:19 Відповісти
Броніслава Перацького Бандера не вбивав. Багато дослідників притримуються точки зору на те, що Бантера особисто нікого не вбив. Але є спогади що єдиною власноруч ліквідованою Степаном Бандерою особою був українець (не памятаю прізвище) який обіймав посаду директора гімназії і активно займався ополяченням українців. Враховуючи характер та переконання Степана і його відверту ненависть до "українських гнид" - коллаборантів, яких в той час називали "хрунями", я схильний вважати що такий факт мав місце. Степан вимагав від українських націоналістів жертовності та відданості справі і все намагався спробувати особисто.
показати весь коментар
11.11.2017 14:53 Відповісти
Якщо не вбивав, то за що був засуджений до страти? Від того, що Бандера особисто не натискав на гачок, а був одним з організаторів вбивства Перацького, в очах поляків він не перестане бути терористом, так само як Пілсудський в очах українців не стане визволителем, незважаючи на влаштований в травні 1920 р.разом з Петлюрою парад в Києві.
показати весь коментар
11.11.2017 18:31 Відповісти
Як організатор і провідник організації яка взяла на себе відповідальність за дії своїх членів. Усама Бен Ладен теж особисто в хмарочоси літаками не влітав. Розслідування причин вбивства Перацького, від якого виграла тільки Москва, призвело до викриття НКВДєшного агента Яри, якого бандерівці ліквідували в 1943 році.
показати весь коментар
11.11.2017 18:39 Відповісти
а хто сказав що я пробачив? Навіть пан В"ятрович, який вважається нйдосвідченішим знавцем питання Волинської трагедії, доводить, що вбивства та терор були з обох боків, як з українського, так і з польського, в рівній мірі.. То тепер ми маємо усі в наш час перерізати один одного з поляками?
Ні, шановний. Треба шукати компроміси, домовлятися, а не тицяти один одному у вічі: ти вбивця, ні - ти вбивця. Питання історії дуже блючі питання, і не треба ними маніпуювати задля власних політичних амбіцій жодній з сторін.
показати весь коментар
13.11.2017 12:44 Відповісти
в поляків своя правда, в нас - своя. Не буває, ну майже не буває випадків, в яких винна лише одна сторона-учасник. Тому, цивілізовані народи завжди намагаються шукати компроміси, а не вимагати в протилежної сторони називати своїх Героїв злочинцями. (с прикладами гітлера прошу не турбувати, бо гітлер вбивав людей НЕ на своїй землі,а на окупованіх ним землях).
показати весь коментар
13.11.2017 13:05 Відповісти
Мое отношение к Польше и нашему партнерству. Поляки поддерживают Украину потому что им это выгодно. Они бы палец о палец не ударили без собственного интереса. Только ради Украины - ничего. Так надо полякам и сказать. Если вы ждете за вашу помощь, что Украина под вас ляжет, то ПНХ!
показати весь коментар
10.11.2017 17:42 Відповісти
А в Украине ударили бы палец о палец без собственного интереса? Не смешите... В этом и заключается умение политика, чтобы искать и использовать общие интересы, а не шоколадом торговать...
показати весь коментар
10.11.2017 20:02 Відповісти
При чем тут это. Украина-Польша партнеры и взаимный интерес. Но поляки при этом говорят, что мы им "обязаны" за это. Мы должны быть перед ними на полусогнутых. А мы должны им сказать, если партнеры, то партнеры. Но не лезьте в наши внутренние дела, которые вас не касаются. Не нравится вам УПА так ругайте их сколько влезет. Нам байдуже
показати весь коментар
10.11.2017 21:23 Відповісти
"Поляки поддерживают Украину потому что им это выгодно." - не съёрзывайте с темы... )
показати весь коментар
11.11.2017 00:24 Відповісти
пшеки, а чого ви пхаєтесь працювати у Німеччину?? Там жеж так само "ставят под сомнение", а ви чогось туди лізете, і оте "ставят под сомнение" вам не заважає заробляти там гроші.
показати весь коментар
10.11.2017 17:45 Відповісти
А это уже интересно.
показати весь коментар
10.11.2017 18:17 Відповісти
Украина молчит, думая, что стая сама успокоится. Не успокоится. Там выборы на носу.
И кто больнее пнет Украину - почему то больше выиграет.
Выработайте наконец то позицию и действуйте. Особо оголтелых не пускать в Украину!
показати весь коментар
10.11.2017 18:17 Відповісти
У поляків руки від української крові більш ніж по лікті . Польща порушила Версальський договір і окупувала західну частину України, насаджуючи українцям свою мову і культуру у вигляді паціфікації, теж саме що робили кацапи одноплемінці, московські шовеністи.
Нажаль, поляки останнім часом демонструють нам і світові, що вони по суті нічим не відрізняються від нашого північного сусіда, а в деяких випадках навіть перевершують його своїми заявами і вчинками... Чого варті лише акції руйнування і вандалізм поляків щодо поховань і меморіалів українських воїнів на етнічних українських землях.Чомусь німці мовчать за німецький Вроцлав, Легніцу, Гланьськ... Претензії на "Креси"від поляків чомусь не лунають в сторону Білорусії, чи Литви, бо знають, що за Білоруссю стоїть Росія, яка дає Польщі вказівки, коли і на кого гавкати, а за Литвою стоїть ЄС, які зразу нагадають умови вступу у євроспільноту і поставлять шовіністів на місце. Тут складається така ситуація, що не нас треба не пускати з Бандерою в ЄС, а їх,.. поляків виганяти з цього об`єднання за шовінізм і розпалювання ненависті між народами.
показати весь коментар
10.11.2017 19:01 Відповісти
Народ,у поляков сейчас та же херня,что и у нас.
Как думаете,-сколько процентов населения Украины за совок,
тоесть, за союз с рашей?
Не знаете ? Так я вам скажу,где-то до 30 доходит.
Не верите? Посчитайте на 9-ое мая тех,кто выходит с атрибутами рашки
у нас,в Украине.
А в Польше,та же хрень. А если учесть,что у них у власть попали кремлеботы
/тоесть,наглухо отбитые патриоты, и те,кто поддерживает режим
солнцеликого ХУ/,которые фомы,родства не помнящие,то ждать от них
адекватных разрулений хитросплетений исторических фактов,
вряд ли придется....
показати весь коментар
10.11.2017 19:35 Відповісти
Да хватит уже Польше истерить, шантажировать Украину, антиукраинские нападки уже надоели.
Переписать под себя историю у Польши не получится, а если уж так хочется выяснять отношения, тогда пусть не истерит, а как нормальное, если оно вообще нормальное, адекватное государство договаривается с Украиной о привлечении третьей, незаинтересованной стороны, которая бы помогла разрешить исторические разногласия.
показати весь коментар
10.11.2017 19:46 Відповісти
А мне,почему-то кажется,что двум государствам,легче договориться,
если одно из государств,наконец-то поймет,что у него , и у соседнего государства
нарисовался один враг на двоих...........
показати весь коментар
10.11.2017 20:01 Відповісти
Бандера, УПА боролися за незалежність України і від Польщі, і від парашки, і від Німеччини, і від інших. Тому вони ворог №1 у цих країн. А для незалежної України - вони герої. А все інше (тероризм, бандитизм і що їли маленьких поляків із кацапчиками) - від лукавого. всі країни проходили етап визвольної війни, партизанщини, вбивали поневолювачів. Ну і де тут з точки зору українців злочин? Краще б ці друзі займалися своїми справами.
показати весь коментар
10.11.2017 20:46 Відповісти
Це ви праві ,це наша історія справедлива яку нам заборонено було знати .Ми українці на своїй землі воювали і боролися з всіма гнидами, ми ніначії землі нелізли так як вони всі підлі наволочі щей кудкудачуть ми боролися за своє ............ТРЕМАЙМОСЯ УКРАЇНЦІ І ВСІ НАВОЛОЧІ ДВАЙМО ВІДСІЧ СЛАВА УКРАЇНІ .!!!!!!!
показати весь коментар
10.11.2017 22:09 Відповісти
Понимали-бы так на Донбассе, что надо как - бы там нибыло отстаивать и беречь своё Государство, ведь Украинское Государство нужно не только украинцам но и русским , Просмотрите историю той-же России начиная с Ивана Грозного и его опрычников сколько они крови пролили только с бедных Новгородских Стригольников которых они пилами распиливали на Красной площади не поэтому-ли она наз, Красной от крови мучеников и возмём последний не менее кровожадный сталинский режим забравший только за время мирного строительства более 40мл. жизней, Так вот случись что-то подобное , чтоб росияне могли спасатся в Украине, Украина на сегодня свободное Государство и как показывает жизнь , что украинцы в состоянии приняв Закон об эмпичменте цивилизованным способом поменять власть, а это как - бы там нибыло свидетельство о республиканском устройстве Украины в отличие от России где под прикрытием демократических лозунгов фактически правит диктатура ,незнаю - возможно пока для росиян это хорошо пока обратно не появится какой тиран и тут неисключена возможность Руским понадобится Украина Незалежна,
показати весь коментар
11.11.2017 13:42 Відповісти
Поляки знову затанцювали під дудку Росії. Новий Андрусівський договір? Горбатого виправляє могила.
показати весь коментар
10.11.2017 20:22 Відповісти
В Польше верхушка отрабатывает большие деньги сейчас
показати весь коментар
10.11.2017 20:31 Відповісти
Поки будемо слабкі і немічні - всі сусіди будуть висувати претензії до України. В світі поважають сильних. Пам'ятаю Польщу на початку 1990х. - було розвалене все, вивозили з України весь непотріб. Тоді сиділи тихенько і вчили нас жити.
показати весь коментар
10.11.2017 20:39 Відповісти
...не вчили...
показати весь коментар
10.11.2017 20:46 Відповісти
Чому ми, українці, повинні пригинатися перед якимись мазурами? Може нагадати їм чий був Перемишль? Бив їх Богдан Хмельницький у хвіст і у гриву. Якби не було зради, то і Варшаву взяв би, а вони ще хвоста піднімають.
показати весь коментар
10.11.2017 20:39 Відповісти
В том то и дело.. Их "историческая правда".. например про того же Хмельницкого.. о тех же самых событиях.. совершенно иные.. перекрученные
показати весь коментар
10.11.2017 21:20 Відповісти
Польща нагадує стару проститутку,яка не має клієнтів,знає,що час іі пройшов,але всіляко намагається привернути до себе увагу.Йдіть нахер,поляки,разом зі своіми імперськими замашками.Запхайте свій гонор собі в сраку!
показати весь коментар
10.11.2017 21:07 Відповісти
Неужели в Польше нет адекватных политиков.. которые не будут поднимать "историческую правду".. Потому как она сложна.. В Польше хотят чтоб осудили ОУН.. но разве они не понимают что этого не будет? У них своя колокольня.. у нас своя
Тут только одно правило должно работать.. Прости и тебя простят (ибо есть за что)
показати весь коментар
10.11.2017 21:18 Відповісти
Есть конечно . Вот что говорит один из них , бывшая зам министра МИДа Польши Катажина Пелчиньска

----------------------------------------------

1. Незалежно від «гріхів» української сторони, вживаючи патерналістських аргументів на зразок «розкажемо Вам, яких політиків можете мати, а яких ні», показуємо себе в дуже поганому світлі. З прикрістю треба визнати, що така мова небезпечно нагадує російські звернення до Києва. 2. Польсько-український конфлікт ослаблює й так не надто сильні в Європі позиції прихильників твердої політики щодо Росії. Польські інтереси безпеки не повинні стати заручником історичної політики. 3. Польща та поляки сприймаються в Україні дуже позитивно. В Польщі маємо сотні тисяч мігрантів з України. Краще використати ці засоби, аби поволі, але успішно, достукуватися з нашим історичним візією до українців, ніж знищувати її, не досягаючи натомість нічого. Конфлікти «на вершині» можуть швидко «зійти» донизу зі шкодою для добрих і потрібних суспільних контактів. 4. І найважливіше: така політика не має нині жодних шансів на успіх. Українці не змінять своїх історичних поглядів під польським тиском, незалежно від того, наскільки сильним буде тиск. «Зовнішнє змушування» ніколи не зможе відмінити історичного підходу суверенної держави. Тому сьогодні краще погодитися на непогодження в історичних питання, ніж вести безплідну війну, результатом якої буде лише знищення того, що ще залишилося з польсько-української дружби".
показати весь коментар
10.11.2017 21:47 Відповісти
хорошо .. тогда вопрос. Почему не пишут об этом здесь.. а только негативные высказывания?
показати весь коментар
10.11.2017 22:03 Відповісти
Ну я не знаю . Это скорее вопрос к редакции сайта а не ко мне . ! .
показати весь коментар
10.11.2017 22:08 Відповісти
это больше риторический вопрос.. потому как однобокое освещение вызывает негативный резонанс
показати весь коментар
10.11.2017 22:14 Відповісти
У меня негативный резонанс вызывает не однобокое освещение , а действия польской националистической власти . Надоело смотреть как они там в Польше крушат наши исторические памятники , а от нас требуют что бы мы тут в Украине уважали их историю . К тому же я не люблю когда нас поучают некоторые ...... , возомнившие себя нашими старшими братьями ,, и совсем уж патологически ненавижу всякие ультиматумы . ! Или прекращаем эти " наезды ", садимся и разговариваем по людски , и только на равных ( как предлагает упомянутая мной Катажина ) , или пошли они нахер такие союзнички ..! .
Стоило бежать от одного " старшего брата " , что бы прибежать к другому , такому же " старшему брату " . Что то слишком дохрена их развелось последнее время , и послать некого . !
показати весь коментар
10.11.2017 22:46 Відповісти
Эта Катажина по ходу сейчас никто. Частное мнение. А тут - целый МИД выс*ался.
показати весь коментар
10.11.2017 23:45 Відповісти
Сошлись два соседа , Один из них говорит,-" Ну что будем жить мирно и в добрососедстве или будем разбираться,,,?" Примерно эта пословица применительна в данном случае, Будут разбиратся навредят друг другу и каждыый сам себе,,а ведь в этих разборках никакого проку ,только головная боль,
показати весь коментар
11.11.2017 13:57 Відповісти
ПРОПОГАНДА москаликів помогають ,чому поляки своїм літаком не турбуються ,що маскалі кусочка не віддали і убили всю еліту Польщі .....................мараз зашкалює . Хтось шантаж робить проти України більше нічого .............пішеки пішли би перд...лі СЛАВА УКРАЇНІ !!!!!!!!!!!!...всяке гамно лізе на цю землю українську, що неможемося відмити .........
показати весь коментар
10.11.2017 22:02 Відповісти
Ответ МЗС Польши
МИД Польши: В Киеве принимают решения, которые ставят под сомнение заявления о стратегическом партнерстве - Цензор.НЕТ 9178
показати весь коментар
10.11.2017 22:23 Відповісти
Ни Кравчук ни Кучма не учили историю, з слабыми никто не считается. Мне стыдно за наших политиков, растерзали мою Родину. Результат война и разруха. Лучшие сыны нации отдают свои жизни за ошибки политиков и народа который допустил таких к власти а значит достойный такой жизни.
показати весь коментар
10.11.2017 23:21 Відповісти
мне всегда нравился спор на костях... любимая игра кремля, ну прям в лучших традициях.
надо быть поцом чтобы в момент военных действий с рашкой выяснять отношения на такие глупые темы. Они уже умерли им п****.
показати весь коментар
11.11.2017 00:14 Відповісти
пляхи - *************
показати весь коментар
11.11.2017 00:36 Відповісти
Йдіть *****
показати весь коментар
11.11.2017 01:03 Відповісти
В 2016 році був по роботі в Львові,поляки ще та бідлота.
показати весь коментар
11.11.2017 01:06 Відповісти
Поляки переслідують власні перш за все економічні інтереси. В України сьогодні при владі знаходяться інородці і вони це бачать. Треба бути лютим ворогом народу щоб послідовно проводити політику геноциду українців в Україні. І всі сусіди хочуть мати зиск з жидівської корупції! Наша бідність це запорука їх процвітання! Кожен поляк просто в кайфі від того, що сьогодні він майже безкоштовно трахає українку і ******* чоботом по сраці українського заробітчанина. Ту ж саму насолоду відчуває кацап. Але найбільшу втіху мають яценюки, порошенки та червоненки з турчиновими - багатомільйонні етнічні більшості гризуться між собою, а тим часом крихітна меншина визискує усіх. Якщо ми не приведемо до влади послідовних українських патріотів-українців, то ця країна остаточно перетвориться на "буферну територію" з втратою і самостійності і незалежності. А в буферні території не інвестують навіть тоді, коли їх зберігають. А зберігають їх лише з метою збереження власних в випадку війни - чомусь і кацапи і поляки хочуть воювати в чужій їм Україні... А яценюки їм це дозволяють, а ми, кожний з нас!, дозволяємо корумпованим яценюкам приймати закони які знищують майбутнє для українських дітей в Україні. Якби ми воювали так що з кацапів летіло дрантя, жоден поляк навіть помріяти "про Креси" собі б не дозволив - обісрався б...
показати весь коментар
11.11.2017 02:04 Відповісти
Шухевич об отношениях с Польшей: Возвращаться в историю могут историки, политики не могут эксплуатировать эти события. Мудрые золотые слова!!!
"Давайте не будем обращаться к прошлому: или мы живем сегодня и смотрим в будущее, или мы снова будем разбирать до Болеслава Храброго. Так нельзя. Посмотрите на разные народы - кто-то, где-то с кем-то воевал, имели очень неприятные взаимоотношения, но прошли века. Кто сегодня вспоминает, что Турция и Иран постоянно воевали. И много подобных примеров", - заявил Шухевич.
"Возвращаться в историю могут историки, ученые, но не могут политики эксплуатировать эти события сегодня. Это не тактично и не красиво", - акцентировал он.
"Украинская реакция должна быть твердой. Твердо сказать: господа, перестаньте, мы же также можем, не хотим этого, но можем много чего сказать", - добавил Шухевич.
https://censor.net/v462350
показати весь коментар
11.11.2017 03:13 Відповісти
Проблема польско-украинских отношений заключается только в одном - КТО ПЛАТИТ ЗА МУЗЫКУ, ТОТ И ТАНЦУЕТ ДЕВОЧЕК . Так кто виноват, что платить нечем ?
показати весь коментар
11.11.2017 04:54 Відповісти
Опять хйуло воду мутить..
показати весь коментар
11.11.2017 06:36 Відповісти
Фашисти та інші праворадикльні екстремісти планують сьогодні зібратися в Варшаві для проведення одного з найбільших в Європі маршів.

Про це пише https://apnews.com/7c92733db6f04e8ea912808ecc4837e6/Polish-far-right-march-goes-global,-drawing-people-from-afar AP .
Марш, який проводиться в День незалежності Польщі 11 листопада, залучив десятки тисяч учасників в останні роки. Екстремісти з Швеції, Угорщини, Словаччини та інших країн тепер приєднуються до польських націоналістів у публічному прояві ксенофобських і расистських поглядів.
Гаслом для заходу цього року є "Ми хочемо Бога", слова зі старої релігійної польської пісні, яку президент Дональд Трамп цитував в липні під час відвідування Варшави. Трамп високо оцінив Польщу за те, що він назвав захистом країною західної цивілізації.
Рафал Панковський, глава антиекстремістської асоціації Never Again, каже, що, незважаючи на звернення до Бога, марш не слід розглядати як натхненний релігійними переконаннями. Крайні праві "неоязичники" планують брати участь разом з римсько-католицькими групами.
"Ми знаємо, що Дональд Трамп не дуже релігійна людина, і я думаю, що більшість організаторів теж не дуже релігійні", - сказав соціолог Панковські.
"Але вони використовують християнство як свого роду ідентифікаційний маркер, який в основному означає бути антиісламським зараз".
За його словами, Варшавський марш настільки великий, що може стати найбільшим у світі зібранням крайніх правих екстремістів.
"Серед організаторів Національно-радикальний табір, Національний рух і Загальнопольська молодь, радикальні групи, які беруть початок від антисемітських груп, активних до Другої світової війни", - пише видання.http://www.pravda.com.ua/news/2017/11/11/7161436/
показати весь коментар
11.11.2017 08:23 Відповісти
Стаття яку більшості варто прочитати:
https://inkyiv.net/journal/ukrainu-proderzhat-na-apparate-iskusstvennogo-dyhaniya-let-pyat-dalshe-pridut-sanitary-lesa
показати весь коментар
11.11.2017 09:10 Відповісти
особливо тупим "ольгінським"


Путін є гарантом лише провокацій і війни..

А гарантом у Європі є Євросоюз.І НАТО.))
показати весь коментар
11.11.2017 10:28 Відповісти
Так же, как гарантом возврата Польше Львова, тоже является мосье *****. Эх кацапчеги, кацапчеги, тыщупятсяот лет прошло. А тактика разделяй и властвуй все не меняется. Да?
Но я тебя диванного стратега спешу огорчить, ваш нацлидер настолько туп и глуп, что просрал все полимеры какие возможно. Не прокатит такая тактика, с Украиной по причине аннексии Крыма и войны на Дамбасе, с Полшей по причине того что под Смоленском ваш дуче самолет ихний сбил. Нема технических возможностей для союза, селяви.
показати весь коментар
11.11.2017 11:35 Відповісти
https://www.obozrevatel.com/person/taras-voznyak.htm Тарас Возняк
До Києва нарешті дійшло, що щось не так




всю цю ескалацію вербального погіршення польсько-українських стосунків, а насправді стосунків між певним чином банкрутуючих, в сенсі облаштування цих самих стосунків, польської і української політичних еліт, до знакової для поляків дати 11 листопада - дня проголошення Незалежності Польщі, майбутніх місцевих виборів у Польщі, кар'єрних клопотів міністра Ващиковського, недолугості українських партнерів, нехтування українською стороною важливістю стосунків із Польщею. Багато і розлого можу про це писати та говорити. Але це минуще. Переживемо і цю бурю в склянці.

Ми маємо відповісти на просте запитання - чи з огляду на те, що сталося 70 чи 80, а то й 100 років тому ми готові перекреслити своє майбутнє, чи ні. Якщо так - то так. Якщо ні - то ні. Можливо я загострюю. Однак така ситуація.
Отож, або руйнуємо майбутнє України та Польщі, або ні. Бо, якщо розірвемо стосунки, навіть на рівні емоційному, а до того йдеться, то нам не вистояти поодинці.

Тому як на мене, то ще маємо шанс зупинити парад провінційних декларацій своїх патріотизмів і не продовжувати цей театр абсурду

Ну і не даваймо провокаторам з обох сторін нагнітати напруженість і доводити ситуацію до точки неповернення.

Будьмо пильними.
показати весь коментар
11.11.2017 10:30 Відповісти
Поделу- будьте пыльным и не пиддавайтесь на провокации,,,и в принципе с автором во всём согласен и надеюсь что все ответственные и честне как украинцы так и поляки такого-же мнения- лучше дружить чем враждовать.
показати весь коментар
11.11.2017 14:32 Відповісти
Сторінка 3 з 3