9728 відвідувачів онлайн

Сирський про оборону Бахмуту: Весняний контрнаступ не за горами, необхідно виграти час для накопичування резервів. ФОТОрепортаж

Командувач Східного угруповання військ генерал-полковник Олександр Сирський продовжує роботу на фронті і перебуває на найважливіших ділянках фронту разом зі своїми підрозділами.

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на пресцентр Сухопутних військ.

Як зазначається, українські військові дають гідну відсіч ворогу та продовжують утримувати місто.

"Для оборони Бахмуту залучені сили та ресурси, які не дають противнику реалізувати свій задум, ламають його плани та змушують відмовитись від просування вперед", - йдеться у повідомленні.

"Справжні герої зараз - це захисники, які на своїх плечах тримають східний фронт, та не шкодуючи ані себе, ані ворогів завдають йому максимальних втрат. Необхідно виграти час для накопичування резервів та початку весняного контрнаступу, який вже не за горами" - зазначив Сирський.

Командувач постійно тримає на контролі оперативну обстановку на фронті та вживає необхідних заходів щодо утримання Бахмуту під українським контролем.

Сирський про оборону Бахмуту: Весняний контрнаступ не за горами, необхідно виграти час для накопичування резервів 01
Сирський про оборону Бахмуту: Весняний контрнаступ не за горами, необхідно виграти час для накопичування резервів 02
Сирський про оборону Бахмуту: Весняний контрнаступ не за горами, необхідно виграти час для накопичування резервів 03
Сирський про оборону Бахмуту: Весняний контрнаступ не за горами, необхідно виграти час для накопичування резервів 04
Сирський про оборону Бахмуту: Весняний контрнаступ не за горами, необхідно виграти час для накопичування резервів 05
Сирський про оборону Бахмуту: Весняний контрнаступ не за горами, необхідно виграти час для накопичування резервів 06
Сирський про оборону Бахмуту: Весняний контрнаступ не за горами, необхідно виграти час для накопичування резервів 07
Сирський про оборону Бахмуту: Весняний контрнаступ не за горами, необхідно виграти час для накопичування резервів 08
Сирський про оборону Бахмуту: Весняний контрнаступ не за горами, необхідно виграти час для накопичування резервів 09

Топ коментарі
+23
Бахмут - величезна кістка застрягша в горлі ***** . Судячи з того як несамовито ниє вся кацапська пропагандонська машина , як голосно волають тролі в українських соцмережах , як вмовляють залишити вже нарешті той Бахмут - продажні західні ЗМІ і деякі політики , ***** харчить - тужиться , синіє , але ніяк не може її проковтнути . Пічалька ...
показати весь коментар
11.03.2023 11:52 Відповісти
+22
Так, квартал 95 його гарно піарить. Готують на заміну Залужному а то в нього забагато народної любові
показати весь коментар
11.03.2023 12:08 Відповісти
+13
Никто в здравом уме не анонсирует контрнаступление.
Когда в сентябре было наше контрнаступление в Харьковской обл, то этому предшествовало месячное ИПСО о готовящемся контрударе в Херсонской обл. Там понятны были и инструменты и цели такого ИПСО. И, кстати РФ тогда, понимали что это скорее всего именно ИПСО. Но они не смогли точно определить куда именно будет нанесен удар. А ресурсов на укрепление всей линии фронта у них тогда тупо не было.
Сейчас ситуация совершенно другая. Вот поэтому я и не понимаю цели анонсирования нашего контрнаступления.
показати весь коментар
11.03.2023 12:01 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
У вас очень странное представление о "военной науке". Вообще-то "полуокружение" означает два выступающих фланга противника. А "выступающий фланг", при наличии талантов и ресурсов - это гарантированный котел.
Если играете в шахматы, то знаете, что ферзем часто жертвуют чтобы выиграть партию. Не факт, что так будет с Бахмутом. Но вариант такой есть.
показати весь коментар
11.03.2023 11:53 Відповісти
Сирський це Дебальцево. Стратег родом з російського хутора під мухосранськом, протеже дерьмака.
показати весь коментар
11.03.2023 13:05 Відповісти
Зараз почнеться сезон весняних дощів. і на тижні грунт навколо Бахмуту преретвориться на непрохідну для піхоти та техніки багнюк. І для того, щоб утворити це полуоточення, ворог поклав силу-силену солдат і настільки видохся, що вже тиждень не може просуватися. А через дощі він вже не зможе далі змикати кільце за межами міста і відрізати бахмутівську трасу, а у місті його чекає справжне пекло. Зараз йому треба покласти в рази більше людей, щоб перейти крижану воду річки Бахмутівки, брати промзону та багатоповерхову забудівлю, де він буде нести ще в рази більші втрати ніже 1 до 5 при штурмі решти міста
показати весь коментар
11.03.2023 12:16 Відповісти
До промзони вони, судячи з усього, вже зайшли:

https://twitter.com/small10space/status/1634287534799835167
показати весь коментар
11.03.2023 14:43 Відповісти
Понятно, что это дезинформация. Интересно: Зачем? Чтобы противник сделал что?
показати весь коментар
11.03.2023 11:49 Відповісти
Никто в здравом уме не анонсирует контрнаступление.
Когда в сентябре было наше контрнаступление в Харьковской обл, то этому предшествовало месячное ИПСО о готовящемся контрударе в Херсонской обл. Там понятны были и инструменты и цели такого ИПСО. И, кстати РФ тогда, понимали что это скорее всего именно ИПСО. Но они не смогли точно определить куда именно будет нанесен удар. А ресурсов на укрепление всей линии фронта у них тогда тупо не было.
Сейчас ситуация совершенно другая. Вот поэтому я и не понимаю цели анонсирования нашего контрнаступления.
показати весь коментар
11.03.2023 12:01 Відповісти
Трохи не так. Перед контрнаступом в Харківській області, вже по факту вівся контрнаступ на Херсон і загинуло багато вояків яких кидали в наступ по голому степу. Як ви пам'ятаєте- і відео з нашою західною технікою покрошеною теж було вдосталь там. Мабуть наші втрати під Соледаром і Бахмут- це теж така собі кривава обманка для ворога
показати весь коментар
11.03.2023 12:07 Відповісти
Togda kogda bylo nastuplenije Balakleji,tam vet stojali reguliarnyje vojska,teper jest takze no prizyvniki u kacapov.Jesli uze reguliarnyje necego nesmogli zdelat sbezali ili byti ubiti,sto govorit pro prizyvnikam.Kolicestvo necego neizmenit,kak i teper eti prizvnyki nekakoj roli neigrajet
показати весь коментар
11.03.2023 12:16 Відповісти
Pod Iziumom stojali elitnyje kacapov vojska.Postojanije ucastniki paradov kremle.Oni popali v kotiol i vybor zdelan takoj sto ostavyli vse tanki,vsiu texniku i sbezali na avtobusax.Vydymo i kreml neresilsia na to stob ixnija elitnaja divizija byla razgromlena,popal v plen,vopros kto togda bi ucastvoval paradax?Ja govoriu eto elitnyje vojska nicem nesmogli pomoc,tak sto govorit pro mobikax?
показати весь коментар
11.03.2023 12:43 Відповісти
Фактично, спочатку влітку були невдалі спроби наступу під Херсоном, потім - 4 підряд вдалі наступи (Харківський у вересні, Лиманський і Херсонський у жовтні, знову Херсонський у листопаді).
Так що я би не говорив, що була дезінформація, просто не все пішло за планом, як це і буває зазвичай на війні.
показати весь коментар
11.03.2023 12:19 Відповісти
Ну, немножко не так.
Когда москали не повелись на ИПСО , то пришлось подтвердить его действиям. Это было не "неудачное наступление", а имитация наступления.
И не было никакого контрнаступления в правобережье Херсонской обл. Москали отошли (причем достаточно организованно), а мы зашли. В результате враг сохранил почти 30 000 группировку, которую потом перекинули на Донбасс. И это не "зрада". Все ресурсы были брошены на Харьковское контрнаступление. Нам просто некем и нечем было разгромить уходящего противника. Как есть.
показати весь коментар
11.03.2023 13:07 Відповісти
Меньше дивіться марафон, а більше допомагайте напряму армії, взнаєте багато цікавого... може накінець знімете рожеві окуляри
показати весь коментар
11.03.2023 13:37 Відповісти
Меньше лозунгов и "мудрых" советов для дошкольников. Давайте конкретно: Где вы увидели "рожеві окуляри"?
показати весь коментар
11.03.2023 14:00 Відповісти
В тому що на Херсон була імітація наступу, і не відійшла а її звідти випустили і вона зараз наступає на Бахмут і Кремінну
показати весь коментар
11.03.2023 14:58 Відповісти
Вы хотите сказать, что у наших были силы и средства для разгрома 30 000 группировки РФ на правобережье херсонщины, но был некий договорняк и москалям просто дали выйти без потерь?
показати весь коментар
11.03.2023 15:24 Відповісти
Колони бронетехніки вийшли через понтонні переправи без вогневого ураження нашою артою чи ні?
30 тис особового складу це ж ... дох.. чого в кількості автомобілі забезпечення, бронетехніка і т.д., понтонні переправи всі були в зоні нашого ураження...

Я не хочу говорити про якісь договорняки чи не договорняки чи пройоб.... я лише хочу сказати що в таких умовах вийти такій колоні досить складно без дуже суттєвих втрат і якщо вони не втратили боєздатність а одразу їх перекинули на східний напрямок говорить про те що таких втрат не було...
показати весь коментар
11.03.2023 15:44 Відповісти
Я так же "возмущался" в середине ноября 2022 г. А потом по крупицам насобирал информацию, чтобы разобраться. Не претендую на "экспертность", но выводы я сделал такие: Одной причины там нет. Там был целый ряд факторов.
1. Никто не собирался тогда переходить в атаку на Херсонском направлении, т.к. удар планировался в Харьковской обл. Соответственно, не было сконцентрировано необходимое кол-во техники и боеприпасов. А для наступления (как и для преследования противника) необходимо много техники.
2. Враг сумел скрытно провести отход основного контингента. (можно это засчитать как ***** нашей разведки/ГРУ)
3. Когда наши поняли замысел противника, была отведена уже бОльшая часть группировки. Наше командование не могло/не имело возможности быстро предоставить необходимую технику и боеприпасы для преследования противника.
4. Отход был спланирован грамотно. Враг оставил мощный и грамотный арьергард. На левом берегу стояла мощная дальнобойная артиллерия прикрытия + наготове авиация. Т.е. наши преследующие войска могли попасть под очень серьезную раздачу.
5. Не переоценивайте наши возможности по "огневому контролю понтонных переправ". На такие расстояния только Хаймарсы добивают. А их там было пару штук и боеприпасы на вес золота.
показати весь коментар
11.03.2023 18:20 Відповісти
Останній пункт: 2 переправи були в межах ураження арти, навіть Хімарсів не потрібно, я вже не кажу про ураження першої і останньої машини в колоні, були водні дрони, якими атакували Севастополь...

про так званий незамітний відхід такої великої кількості техніки а її там реально було дох...
тому що це угрупування хотіло наступати на Миколаїв.. про цей відхід 2 тижня писали всі кому не лінь що орки виводять техніку і готуються залишати позиції, але Гур цього не чув і не бачив)))
показати весь коментар
11.03.2023 18:56 Відповісти
Я же сказал, что не претендую на "экспертность". Это мое "диванное" мнение и не более.
Но судя по гробовой тишине по этому вопросу от наших многочисленных "военных экспертов" ... ваши подозрения (на счет ******) не напрасны.
показати весь коментар
11.03.2023 19:00 Відповісти
Саме те що випустили особовий склад, то правильне рішення, тому що реально не мали ресурсів взяти укріплений Херсон.... та і х... з тією бронетехнікою..

Але те що проїб... ли арту яка судячи по відео в інтернеті йшла колонами, це реально ...
і скільки цією артою було вбито наших воїнів на східному напрямку...
показати весь коментар
11.03.2023 19:25 Відповісти
У будь-якому випадку до кінця весни стане зрозуміло що до чого. Якщо контрнаступу так і не буде, то це дуже деморалізує ЗСУ і дискредитує наші ЗМІ та владу, яка обіцяла прорив. Але я вірю в краще, 47 бригаду та "нацгвардію прориву" не просто так створювали.
показати весь коментар
11.03.2023 12:58 Відповісти
Анонсированное контрнаступление может быть ИПСО. Враг начинает дергаться, нервничать, совершать ошибки.
А что касается "ожидания", то лучше мощная и надежная оборона, чем провальное наступление. Верю в Залужного. И надеюсь, что он не очень обращает внимание на всякие там "ожидания".
показати весь коментар
11.03.2023 13:33 Відповісти
Поки у нас ворога перевага в авіації, бронетехніці і живій силі, мови про наступ не може і бути, просто втратимо там всі резерви,

до того вони зарились в бетон на півдні, мінні поля... що збільшить в рази наші втрати...
показати весь коментар
11.03.2023 13:42 Відповісти
Якщо буде наш наступ, то буде десятикратна якісна перевага в техніці. Як відомо вже майже вся 47 бригада має ************ обладнання для фарширування орків, в кракен та підрозділи що звільняли Харьківщину також поступає ******* зброя. Не думаю, що зеки з калашами можуть стримати наспуп добре підготовлених та озброєних воїнів, які мають мотивацію нищити цих потвор до останнього.
показати весь коментар
11.03.2023 14:14 Відповісти
Боже, марафона насмотрелся, или блоХеров?
С чего ты взял, что будет какое-то мифическое десятикратное превосхосдтво в технике и сдерживать его будут калашами?
показати весь коментар
11.03.2023 16:06 Відповісти
Я написав що перевага буде не в кількості а якості. У той час як у русні виснажуються запаси кращої техніки, нам якраз завозять бредлі, арчери та леопарди. Якщо взяти звичайний старенький бтр на якому десантують піхоту вагнера, то бредлі може знищити десяток таких без проблем. До кінця травня наші війська в порівнянні з їхніми виглядатимуть як космодесант.
показати весь коментар
11.03.2023 18:21 Відповісти
Сколько тех Бредли, 60 штук?
Получается противостоять им должны только 6 вражеских танков? Леопардов тоже даже до 100 не дотягивает.
Нужно жить в совсем оторванном мире, чтобы думать будто с таким мизером может получиться превосходство 10 к 1.
По поводу того, что там скоро воевать будут совсем бомжи я слышу уже не менее полгода. Но суть в том, что примерно с середины лета как воевали плюс-минус на одинаковом уровне, так до сих пор воюют без доминирования одной из них.
Нужно чтоб у них снаряды совсем истощились и у нас средства дальнобойные появились и тогда можно будет сказать, что украинская армия наконец готова разгромить их.
показати весь коментар
11.03.2023 21:48 Відповісти
Якщо відверто, то цього не розуміє ніхто і навряд хто на це ведеться
показати весь коментар
11.03.2023 14:54 Відповісти
Перед наступом було б добре шоб вони не відрізали Бахмут .
показати весь коментар
11.03.2023 11:50 Відповісти
Не відріжуть . Очевидно , щоб цього не сталося , тому - у Констянтинівці і Часів Ярі й стоять напоготові дві наших бригади .
показати весь коментар
11.03.2023 11:56 Відповісти
Дороги би з Бахмута якимось шлаком підсипали -- бо в тіи багнюці наша техніка як мішені .
показати весь коментар
11.03.2023 12:03 Відповісти
Це так , на жаль . Погода не балує .. Але багнюка , в однаковій мірі - заважає і кацапам ..
показати весь коментар
11.03.2023 12:06 Відповісти
На мапі під нашим котролем вроде і асфальтовані дороги
показати весь коментар
11.03.2023 12:19 Відповісти
І весняні дощі ще біьльше цьому завадять, бо вони багнюка не дозволить захопити трасу за межами міста
показати весь коментар
11.03.2023 12:18 Відповісти
Якщо вони на піку своєї потужності не змогли оточити Бахмут, коли наших там було 4-6 тисяч, а кацапів 30-60 тисяч, і снарядів у них дохера ще було, і авіація вільно літала, то зараз вони вже хер що оточать. Там вже і резерви, і ППО підтягнули, і снарядів підвезли...
показати весь коментар
11.03.2023 12:13 Відповісти
Бахмут - величезна кістка застрягша в горлі ***** . Судячи з того як несамовито ниє вся кацапська пропагандонська машина , як голосно волають тролі в українських соцмережах , як вмовляють залишити вже нарешті той Бахмут - продажні західні ЗМІ і деякі політики , ***** харчить - тужиться , синіє , але ніяк не може її проковтнути . Пічалька ...
показати весь коментар
11.03.2023 11:52 Відповісти
100% 👍👍👍. Якщо кацапня і їхні посіпаки так пищать, значить все іде як треба для нас!
показати весь коментар
11.03.2023 12:08 Відповісти
показати весь коментар
11.03.2023 12:55 Відповісти
хер в сраку кацапам. В окрестностях Бухмута господствующие высоты - наши. Военные поймут
показати весь коментар
11.03.2023 22:06 Відповісти
Так, квартал 95 його гарно піарить. Готують на заміну Залужному а то в нього забагато народної любові
показати весь коментар
11.03.2023 12:08 Відповісти
а розповідати кожен день про контрнаступ ,та ще й сирсьський на кожній фоткі-це шо -зрада чи піар)? мабудь краще шоб це було піаром) .
показати весь коментар
11.03.2023 12:40 Відповісти
главнокомандующий,его выбрало 73 процента.Это факт!
------------------------------------------------------------------------
Не факт! 73% - это от тех, кто пришел на голосование.
А на голосование пришло 42%
имеющих права голоса.
Вот и посчитай, сколько будет 73% от 42%.
А будет немного больше 30% избирателей.
Это и есть то количество избирателей, которые фактически проголосовали за Зеленского.
А если оттуда вычесть проценты тех, кто голосовал не за Зеленского, но отдали голоса Зеленскому, чтобы не пришел Порошенко, то результат поклонников Зеленского будет печальным...
Так что, поменьше верь политтехнологам
показати весь коментар
11.03.2023 13:46 Відповісти
Печерский холм
https://telegra.ph/file/fc49634ef36686a25c10d.jpg ​​ 🏛️Путинские медиа-площадки сейчас с вдохновением раскручивают тезис о конфликте Ермака с главкомом Залужным. Кючевой тезис выглядит так, Залужный мол, предлагал вывести войска из Бахмута на более пригодные для обороны позиции, а Офис президента не соглашался, пытаясь сделать из Бахмута "Сталинград" и раскрутить на нем генерала Сырского. В противовес Залужному.

🤭Путинские ТГ-каналы договорились до того, что мол Залужного чуть ли не заставили согласиться с идеей продолжать оборону Бахмута на совещании у Зеленского.

🤗Авторитетно заявляем, бред полный. Во-первых, все кто сталкивался с Залужным знают, заставить его делать то чего он не хочет, практически нереально. Тем более, сейчас, когда речь о существовании страны, под командованием Залужного все ВСУ, а за спиной у него британские партнеры. Надорвется ОП его заставлять.

🤷🏻‍♂️Во-вторых. На совещании у президента, Зеленский действительно спросил Залужного и Сырского считают ли они нужным продолжать бои в Бахмуте? И Сырский, и Залужный действительно заявили, что продолжать оборонять Бахмут они считают нужным.

🤔А вот теперь, резонно спросить, почему Залужный (а значит и генштаб, во главе с генералом Шапталой) решили что оборонять Бахмут имеет смысл?

😉Да очень просто. Потому что Залужный продолжает реализовывать стратегию, которой он придерживается с начала вторжения. Он изматывает россиян в обороне, с целью дальнейшего перехода в наступление. Залужный все реализовал как по нотам. Враг был отброшен от Киева и был принужден убраться от Чернигова и Сум. Все лето ВСУ изматывали русских на Донбасе. А осенью (когда уже не было изнуряющей жары, но до наступления распутицы) ВСУ освободили ряд территорий, в т ч единственный захваченый русскими областной центр. И вот когда дороги раскисли и ударили морозы, Залужный снова перевел ВСУ в режим обороны, т к знает, не атаковать российское командование не может. По многим причинам. Например, весной в полную силу заработают западные санкции, а т ч ограничения цен на нефть.

😇По отношению к плану ОП о генеральной битве у "крепости Бахмут", Залужный избрал линию поведения согласно китайской поговорки, сидеть у берега реки и наблюдать как возле тебя проплывет труп твоего врага. Пляски Сырского возле Бахмута полностью вкладывались в его генеральный план. Залужный просто не мешал Сырскому проявить себя в полную силу. И Сырский проявил. Соледар был сдан, "единый телемарафон" рассказывал "Соледар держится" когда он уже числился сданным на штабной "Дельте". А теперь вот и Бахмут в полуокружении.

😨Провал Сырского стал очевиден в ОП. От окружения своих вчерашних покровителей Сырский узнал, что его собираются слить. И не просто. Именно на Сырского власть собралась повесить вину за потерю Бахмута. Перепугавшись такой перспективы, Сырский побежал за помощью к Залужному.

🤫Встреча была не публичной. О чем они там говорили и до чего договорились нам неизвестно. Однако, мы точно знаем, Валерий Залужный не тот человек которого можна запросто кинуть, когда он спас тебя от неминуемой катастрофы. Видимо Сырский сумел убедить своего командующего в том, что его лучше спасти. И планам Залужного это не противоречило. Именно после этого Залужный поддержал идею продолжать оборону Бахмута.

😎Что за этим последует мы не знаем. Однако, мы предполагаем, что Залужный имеет некий план, который будет реализован в ближайшее время. В ходе реализации плана, Сырский выступит исполнителем воли Залужного, а не самостоятельной фигурой. Таким образом Залужный поставит ОП шах и мат. Он не только разобьет планы ОП, но и не даст им ввести в игру новую фигуру, вместо уже удобного для Залужного Сырского. Ермак сделать с этим не может вообще ничего. Специалисты по пиару и сериалам - полные профаны на поле боя.

✒️Следим за событиями, они обещают нам много неожиданностей.
показати весь коментар
11.03.2023 20:41 Відповісти
Які ж втомлені очі у наших хлопців ! Вразило! Молимося за їх захист від антилюдей !
показати весь коментар
11.03.2023 12:03 Відповісти
Чимось Сирський нагадує жукова - своїх людей не жаліє! Задіяти ССО для оборони Бахмута - це щось нове у військовій науці! А фотки генерала разом зі справжніми бійцями дійсно красиві!
показати весь коментар
11.03.2023 12:16 Відповісти
показати весь коментар
11.03.2023 12:20 Відповісти
На фото немає Єрмака, без його участі та його команди то все не актуально
показати весь коментар
11.03.2023 12:21 Відповісти
Чушь какая-то. Как будто готовить резервы можно только при условии удержания полу-окружённого города. А вот не будет его - так резервы сразу испарятся.
показати весь коментар
11.03.2023 12:24 Відповісти
Просто каламутять воду для кацапів. Ніхто не буде видавати справжні бойові плани.
показати весь коментар
11.03.2023 19:05 Відповісти
там щось задумано.ось
показати весь коментар
11.03.2023 12:39 Відповісти
Була колись така собі курська битва. Я теж про це думаю, коли дивлюсь на карту. Але там далі розвивати констраступ нема куди. Через 10-20 км впираємось у міські агломерації Донецьк-Макіївка-Горлівка. А влазити в міські бої, це ...
показати весь коментар
11.03.2023 13:39 Відповісти
У ЗСУ є три плацдарми для контрнаступу..лівобережна частина Херсонської області, на Запоріжжі - у бік Мелітополя, а також північ Луганської області.Який із них оберуть - знають лише у Генштабі
показати весь коментар
11.03.2023 14:33 Відповісти
только окружать
показати весь коментар
11.03.2023 22:16 Відповісти
стратегія і тактика дієва тільки при цілковитій секретності.все інше - дезінформація.
показати весь коментар
11.03.2023 12:41 Відповісти
В Fuck Up, так це в рашистів. "друга армія світу" за 8 років навіть одну українську область захопити не може
показати весь коментар
11.03.2023 12:49 Відповісти
Вже самі ліниві кажуть, що продовження оборони Бахмуту не несе ніякої військової доцільності. Але є суто політичне рішення. Когось запевнили, що це добавить рейтингу. Оплески наше все.
показати весь коментар
11.03.2023 12:55 Відповісти
Блін, ну ти щось про логіку чув?
Кацапи польової артою розвалили Бахмут із населенням 80 тис., ну давай відступимо, підпустимо їх до Слов'янська та Краматорська, кожний по 100 тис. населення, щоб кацапи і їх польовою артою розвалили.
А біженці будуть жити в тебе дома...
показати весь коментар
11.03.2023 13:47 Відповісти
Бахмут наші залишать, і відійдуть на укріплені позиції. Питання часу. Нема сенсу втрачати життя, та техніку, обороняючись на практично голому місці з проблемним постачанням, та вивозом поранених. Нам потрібні резерви для контрнаступу, а не тупі амбіції невігласа.
показати весь коментар
11.03.2023 13:54 Відповісти
Поки що ворог на північ від Бахмуту просунувся до низинних населених пунктів у підніжжі Донецького кряжу, найвищу відмітку якого займає Часів Яр.
Жодної висоти, яка б дозволила супротивнику у повній використовувати свої переваги в артилерії й обстрілювати шляхи постачання міста йому захопити так і не вдалось.
Тому, певне, в найближчі тижні у центрі Бахмута будуть точитись ближні бої зі змінним успіхом як для рашистських штурмових загонів, так і для оборонців міста.
Шляхи постачання українського гарнізону в Бахмуті з об'їздом ділянок, що перебувають під вогневим контролем ворога. тут: https://twitter.com/vladymyr_vp/status/1634506222152867844?s=20

показати весь коментар
11.03.2023 12:58 Відповісти
Ти очікуєш, що ГШ буде пояснювати суспільству справжню логіку своїх рішень? Під час війни?
Я розумію, що ми звикли до повної інформаційної відкритості. Але ж не в цьому випадку!
Не звертай увагу на заяви. Звертай увагу на факти.
Влітку втрати в орків були 150-200 дохлих на добу, зараз 700-1000 на добу. Армія мокшан поступово перемелюється.
Іншого варіанту дій в нас нема. Нам не дали 1 тисячу абрамсів, 3 тисячи бредлі, 300 F16, дівізіони "томагавків", аби за 3 дні роздовбати всю мокшанську армію.
Єдиний шлях - отак день за днем робити з кацапів фарш на пєльмєшкі для ватосамок.
показати весь коментар
11.03.2023 13:02 Відповісти
Командир розвідгрупи про ситуацію у Бахмуті:

https://twitter.com/small10space/status/1634287534799835167
показати весь коментар
11.03.2023 14:38 Відповісти
І ще трохи:

https://twitter.com/slovyanskasil/status/1634130524007481344
показати весь коментар
11.03.2023 14:39 Відповісти
У ОПЗЄ новий облизень - Сирський.

Він тепер і за Арестовича, і за Буданова.

А Залужний? А хто це і хто його памятає? Його ж нема в Телемудафоні.
показати весь коментар
11.03.2023 15:18 Відповісти
Я бачу як накопичуєте резерви, в селі в колгоспі жодного чоловіка не має, на осінь будемо хер сосати.
показати весь коментар
11.03.2023 17:08 Відповісти
Сирський останнім часом хому нагадує, той теж втілював дурнуваті забаганки ваЗЕліна в життя
показати весь коментар
11.03.2023 19:54 Відповісти