11550 відвідувачів онлайн

Шмигаль обговорив із послом США Брінк пріоритетні проєкти відновлення України

Прем’єр-міністр Денис Шмигаль обговорив із послом США в Україні Бріджит Брінк пріоритетні проєкти відновлення.

Про це Шмигаль повідомив у телеграм-каналі, інформує Цензор.НЕТ.

"Пріоритетні проєкти відновлення обговорили сьогодні з пані послом США в Україні Бріджит Брінк. Налагоджуємо тісну координацію між нашими міністерствами та Урядом Сполучених Штатів для важливих та конкретних проєктів відбудови, яка вже розпочалася. Насамперед розраховуємо на підтримку партнерів у відновленні енергетики, критичної інфраструктури, в гуманітарному розмінуванні та програмах підтримки бізнесу. Наголосив також, що пріоритет Уряду - відновлення житла людей", - зазначає прем'єр.

За його словами, під Торкнулися питання співпраці з МВФ та Світовим банком. Маємо домовленості з Фондом про старт нової великої програми, а також вдячні Групі СБ за допомогу в проведенні другої оцінки збитків та потреб на відновлення, яка стане базисом для відбудови цього року.

Шмигаль обговорив із послом США Брінк пріоритетні проєкти відновлення України 01

Топ коментарі
+14
https://www.youtube.com/@Chekalkyn Дмитро Чекалкин

Ще один сигнал клептократам з Банкової.
В інтерв'ю Еспресо історик Тімоті Снайдер заявив, що Захід у питанні відбудови України має не віддати всі гроші центральній владі, а співпрацювати з усіма областями, з усіма містами і містечками.
"Щодо того, про що ми повинні турбуватися в майбутньому, так це те, як відбудувати Україну, і небезпека для вас полягає в тому, що ми даємо занадто багато грошей одній людині. Ми не повинні цього робити. Ми, Америка, Захід і так далі, повинні знайти всі ці сотні неурядових організацій і допомагати їм. Ми маємо співпрацювати з усіма областями, з усіма містами і містечками допомагаючи їм", - зазначив він.
показати весь коментар
27.03.2023 16:11
+10
Оце правильно. А то Київ все зжере. Або буде піаритись, що то всьо Зеля за власні кошти відбудував. Треба виховувати владу на місцях, адже це вона створює добробут громадянам.
Оцей дурний царизм треба викорінювати.
показати весь коментар
27.03.2023 16:22
+9
показати весь коментар
27.03.2023 16:29
Коментувати
Сортувати:
Пристрелить негодяя
показати весь коментар
27.03.2023 16:09 Відповісти
І Вас
показати весь коментар
27.03.2023 16:44 Відповісти
Бийся, підар московітський, з таким то баблом.
показати весь коментар
27.03.2023 16:55 Відповісти
Пройшов в дупу енд ти у вигляді хабалки, шо підписалась на твій комент. Заробив, здрисни
показати весь коментар
27.03.2023 17:36 Відповісти
У Вас є стіна, у нас немає. Бийся з папірцями і одвали
показати весь коментар
27.03.2023 19:52 Відповісти
https://www.youtube.com/@Chekalkyn Дмитро Чекалкин

Ще один сигнал клептократам з Банкової.
В інтерв'ю Еспресо історик Тімоті Снайдер заявив, що Захід у питанні відбудови України має не віддати всі гроші центральній владі, а співпрацювати з усіма областями, з усіма містами і містечками.
"Щодо того, про що ми повинні турбуватися в майбутньому, так це те, як відбудувати Україну, і небезпека для вас полягає в тому, що ми даємо занадто багато грошей одній людині. Ми не повинні цього робити. Ми, Америка, Захід і так далі, повинні знайти всі ці сотні неурядових організацій і допомагати їм. Ми маємо співпрацювати з усіма областями, з усіма містами і містечками допомагаючи їм", - зазначив він.
показати весь коментар
27.03.2023 16:11 Відповісти
Оце правильно. А то Київ все зжере. Або буде піаритись, що то всьо Зеля за власні кошти відбудував. Треба виховувати владу на місцях, адже це вона створює добробут громадянам.
Оцей дурний царизм треба викорінювати.
показати весь коментар
27.03.2023 16:22 Відповісти
Які країни взяли шефство над українськими містами та областями у повоєнному відновленні - інфографіка

Донецьку область допоможуть відновлювати Польща та Італія. Участь у відновленні зруйнованого Маріуполя візьме Греція - у цьому місті проживало велике етнічне грецьке суспільство. Також Греція хоче допомогти із відновленням Одеси.

Луганську область планують допомагати відновлювати одразу три країни - Чехія, Швеція та Фінляндія.

Харків відновлять США та Туреччина, Дніпропетровську область - Чехія, Запорізьку область - Австрія, а Чернігівську область - Франція та Латвія.

Житомирську область допоможуть відбудовувати країни Балтії - Естонія, Латвія та Литва.

Миколаїв взялася відновлювати Данія, а Київ та область - Великобританія та Литва.

Кіровоградську область відновлюватиме Норвегія, Рівненську - Ірландія, Сумську - Канада, а Херсонську область - Швеція та Нідерланди
показати весь коментар
27.03.2023 17:47 Відповісти
показати весь коментар
27.03.2023 17:48 Відповісти
Ви послухайте що із себе представляє цей Снайдер і що він несе про Україну

👉5 питань новому міністру освіти від Ірини Фаріон



https://youtu.be/e3KliLZjXZs

він типовий кацап з кацпськими історичними поглядами на Україну
показати весь коментар
27.03.2023 16:29 Відповісти
Професор Єльського університету історик Тімоті Снайдер, виступаючи 14 березня 2023 року на засіданні Ради Безпеки ООН, скликаному на вимогу Москви для обговорення "русофобії", пояснив, як Росія використовує цей термін для агресивної війни, політики геноциду та воєнних злочинів. Публікуємо переклад промови Снайдера, здійснений https://zbruc.eu/node/114864 zbruc.eu . Нижче пряма мова історика.
Пані та панове, я виступаю перед вами як історик регіону, як історик Східної Європи - і особливо як історик масових вбивств і політичних звірств. Вдячний, що мене попросили проінформувати вас про використання терміну "русофобія" російськими державними діячами. Вважаю, що така дискусія може трохи прояснити характер російської агресивної війни в Україні та незаконної окупації Росією української території. Буду говорити коротко й обмежуся двома тезами.
Моя перша теза: заподіяна росіянам і російській культурі шкода є насамперед результатом політики Російської Федерації. Якщо нас турбує шкода, заподіяна росіянам і російській культурі, то нас має турбувати політика російської держави.
Моя друга теза: термін "русофобія", який ми сьогодні обговорюємо, використовується під час цієї війни як форма імперської пропаганди, в якій агресор претендує на роль жертви. Протягом минулого року вона слугувала виправданням воєнних злочинів Росії в Україні.
Читайте також: https://texty.org.ua/fragments/108797/chomu-svit-potrebuye-************-peremohy-timoti-snajder/ Чому світ потребує української перемоги, - Тімоті Снайдер
Дозвольте мені почати з першого пункту. Засновком, коли ми говоримо про "русофобію", є те, що ми стурбовані заподіяною росіянам шкодою. Це засновок, який я, звичайно, поділяю. Я поділяю стурбованість щодо росіян. Я поділяю стурбованість щодо російської культури. Тож згадаймо події минулого року, які завдали найбільшої шкоди росіянам і російській культурі. Назву коротко десять із них.
Примушування найбільш творчих і продуктивних росіян емігрувати. Російське вторгнення в Україну призвело до того, що близько 750 тисяч росіян покинули Росію, в тому числі деякі з найбільш творчих і продуктивних людей. Це непоправна шкода для російської культури - і вона є результатом російської політики.Знищення незалежної російської журналістики, щоб росіяни не могли пізнавати світ навколо себе. Це теж російська політика, яка завдає непоправної шкоди російській культурі.Загальна цензура і придушення свободи слова в Росії. В Україні ви можете говорити що завгодно російською чи українською мовами. У Росії ви цього не можете.
Якщо ви станете в Росії з плакатом "ні війні" - вас заарештують і, найімовірніше, ув'язнять. Якщо ви станете в Україні з плакатом "ні війні", незалежно від того, якою мовою він написаний, з вами нічого не станеться. Росія - країна однієї державної мови, де ви мало що можете сказати. Україна - країна двох мов, де ви можете говорити, що хочете.
Коли я відвідую Україну, люди повідомляють мені про російські воєнні злочини обома мовами, українською або російською, як їм зручніше.
Атака на російську культуру шляхом цензури шкільних підручників, ослаблення вітчизняних російських культурних інституцій, знищення музеїв та неурядових організацій, що займаються російською історією. Усе це - російська політика.Спотворення пам'яті про Велику вітчизняну війну шляхом ведення загарбницьких війн у 2014 та 2022 роках, тим самим позбавлення цієї спадщини всіх майбутніх поколінь росіян. Це російська політика. Вона завдала великої шкоди російській культурі.Приниження російської культури в усьому світі й кінець того, що раніше називали "русский мир" (російський світ) за кордоном. Колись в Україні багато людей почувалися дружніми до Росії та російської культури. Цьому поклали край два російські вторгнення. Ці вторгнення були російською державною політикою.Масові вбивства російськомовних в Україні. Російська агресивна війна в Україні на нинішній день вбила більше російськомовних, ніж будь-яка інша акція.Вторгнення Росії в Україну призвело до масової загибелі російських громадян, які воюють як солдати в її агресивній війні. Близько 200 тисяч росіян загинули або були покалічені. Це, звичайно, просто російська політика. Це російська політика - посилати молодих росіян гинути в Україні.Воєнні злочини, травми та почуття провини. Ця війна означає, що покоління молодих росіян (тих, хто виживе) буде причетне до воєнних злочинів - і до кінця свого життя житиме з травмою і почуттям провини. Це велика шкода для російської культури.
Уся ця шкода росіянам і російській культурі була завдана самим російським урядом, здебільшого протягом минулого року. Тож якби ми були щиро стурбовані шкодою щодо росіян - то ось речі, про які ми мали б подумати. Але, мабуть, найгірша російська політика щодо росіян - оця остання:
Постійне виховання або навчання росіян у вірі в те, що геноцид є нормальним явищем.
Ми бачимо це в неодноразових заявах президента Росії про те, що України не існує.
Ми бачимо це у фантазіях на тему геноциду в російських державних засобах масової інформації.
Ми бачимо це в тому, що протягом року державне телебачення щодня охоплює мільйони чи десятки мільйонів російських громадян.
Ми бачимо це, коли російське державне телебачення представляє українців як нечисть.
Ми бачимо це, коли російське державне телебачення представляє українців як паразитів.
Ми бачимо це, коли російське державне телебачення представляє українців як глистів. Ми бачимо це, коли російське державне телебачення представляє українців як сатаністів чи упирів.
Ми бачимо це, коли російське державне телебачення проголошує, що українських дітей треба топити.
Ми бачимо це, коли російське державне телебачення проголошує, що українські будинки треба палити разом із людьми в них.
Ми бачимо це, коли на російському державному телебаченні з'являється хтось і каже: "Їх взагалі не повинно бути. Їх треба розстрілювати".
Ми бачимо це, коли хтось з'являється на російському державному телебаченні і, маючи на увазі всіх українців, каже: "Ми вб'ємо один мільйон, ми вб'ємо п'ять мільйонів, ми можемо знищити всіх вас".
Читайте також: https://texty.org.ua/fragments/106312/timoti-snajder-pro-rosijskyj-posibnyk-z-henocydu/ Тімоті Снайдер про російський посібник з геноциду
Але ж якби ми були щиро стурбовані завданою росіянам шкодою, то нас турбувало б те, що російська політика робить із росіянами. Твердження, що українці є "русофобами" - це ще один елемент розпалювання ненависті на російському державному телебаченні. Оті згадані тези про українців у російських ЗМІ переплітаються з твердженням, що українці є русофобами. Так, наприклад, у заяві на російському державному телебаченні, де ведучий запропонував знищити всіх українців, його аргументація полягала в тому, що їх усіх слід знищити, оскільки вони проявляють "русофобію".
Твердження, що українців треба вбивати, бо вони мають психічну хворобу, відому як "русофобія", шкідливе для росіян, бо воно виховує їх у дусі геноциду. Але, звичайно, таке твердження значно гірше для українців.
Це підводить мене до другої тези. Термін "русофобія" - це риторична стратегія, відома нам з історії імперіалізму.
Коли імперія нападає - вона стверджує, що є жертвою. Риторику про те, що українці є якимись "русофобами", російська держава використовує для виправдання агресивної війни. Мова дуже важлива. Але найбільше значення має контекст, у якому її застосовують. А це російське вторгнення в саму Україну, руйнування цілих українських міст, страта українських місцевих лідерів, примусова депортація українських дітей, переміщення майже половини українського населення, руйнування сотень лікарень і тисяч шкіл, навмисне знищення водо- і теплопостачання в зимовий період. Таким є контекст. Ось що насправді відбувається.
Термін "русофобія" використовується в цьому контексті, щоби просунути твердження, що імперська влада є жертвою - навіть якщо імперська влада, Росія, веде жорстоку війну. Це історично типова поведінка. Імперська влада дегуманізує справжню жертву і претендує на роль жертви. Коли жертва (в даному разі Україна) виступає проти того, щоб на неї нападали, щоб її вбивали, щоб її колонізували, - імперія каже, що бажання жертви, аби її залишити в спокої, є ірраціональним, є хворобою. Що це "фобія".
Твердження, що жертви ірраціональні, що вони "фобічні", що вони мають "фобію", покликане відволікти від реального досвіду жертв у реальному світі - а це, звичайно, досвід агресії, війни та звірств. Термін "русофобія" - це імперська стратегія, яка має переключити тему з реальної агресивної війни на почуття агресора, таким чином усуваючи існування і досвід людей, яким завдано найбільшої шкоди. Імперіаліст каже: "Ми тут єдині люди. Ми - справжні жертви. І наші ображені почуття важать більше, ніж життя інших людей".
Дивіться також: https://texty.org.ua/fragments/108633/foto-dnya-vijskovyj-zsu-chytaye-v-okopi-knyzhku-timoti-snajdera/ Фото дня. Військовий ЗСУ читає в окопі книжку Тімоті Снайдера
показати весь коментар
27.03.2023 17:33 Відповісти
Ось ще раз пропоную послухати Фаріон ПРО АНТИНАЦІОНАЛИЗМ СНАЙДЕРА
‼️‼️‼️https://www.youtube.com/watch?v=e3KliLZjXZs&t=1079s 17:59 Про присвоєння звання почесних докторів антинацioналізму Т. Снайдеру та пінчуківському співаку Вакарчуку в Харківському університеті ім. Каразина...

ось не дарма харьківський универ присвоїв звання
НЕ ЛЬВІВСЬКИЙ , не Киево- Могилянка
А ПРОКАЦАПСЬКИЙ харькивський , який завжди виховував любителей руського миру ‼️
пані Чайка, не наступайте знову на тиж граблі , що робили українці 30 років
СЛАВА НАЦІІ ‼️СМЕРТЬ ВОРОГАМ ‼️
показати весь коментар
27.03.2023 17:55 Відповісти
Якщо Шмигаль не даст позитивний відгук на ПЕТИЦІЮ ЩОДО ПОВЕРНЕННЯ РАШКЕ НАЗВИ МОСКОВІЯ І заборони назви Росія для раши , ТОДІ ЙОГО , як не українця , у відставку
показати весь коментар
27.03.2023 16:21 Відповісти
показати весь коментар
27.03.2023 16:21 Відповісти
Слухайте уважно про велику історию України , яку поцупили москалі

Mocковія чи pOcія? Історія, міжнародне право та наслідки перейменування | Ірина Фаріон

https://youtu.be/-jAkko5mtuI

показати весь коментар
27.03.2023 16:24 Відповісти
З деяких пір Фаріон не вмикаю.
Особливо після шашень з проросійськими блогершами типу Раміної.
показати весь коментар
27.03.2023 16:26 Відповісти
Життя, Ксенія, не стоїть на місці , незалежно від « вмикаю» чи « не вмикаю»

воно продовжуе свій шлях , І СПОДІВАЮСЬ УКРАЇНА ПОВЕРНЕ СЕБЕ СВОЮ ВЕЛИКУ ІСТОРИЮ ЗА ДОПОМОГОЮ ФАРІОн, Михальчишина , Залужного і інших українців
показати весь коментар
27.03.2023 16:33 Відповісти
Фаріон? 🤦‍♂️ К
показати весь коментар
27.03.2023 16:51 Відповісти
Ви теж не ідеал
показати весь коментар
27.03.2023 16:53 Відповісти
Якби Україна мала в собі цю велику історію, і не зрікалась її, не цуралась, то і повертати нічого би не прийшлось.
показати весь коментар
27.03.2023 17:00 Відповісти
Ксенія, я Вам ссилку про Московію від Фаріон дала- послухайте розумну жінку і ненесить кацапських наративів
показати весь коментар
27.03.2023 17:33 Відповісти
Та вона сама їх несе.
Ви не знаєте хто така раміна? Як вона руській мір ти насаджувала?
показати весь коментар
27.03.2023 18:21 Відповісти
Так, я не знаю, хто така Рамина . Но повернути раше назву Московія треба . І відео Фаріон про 25000 в петиції на цю тему.

а раміна ще за своій колабарицизм відповість
показати весь коментар
27.03.2023 18:52 Відповісти
Та да,можна не включати, але це гімно топить нас, і затопить, якщо не боронитись
показати весь коментар
27.03.2023 17:39 Відповісти
Дякую, все вже давно відомо мені, мому синові, чоловіку (57, 18, 72) шо ще тре робити, щоб не тірльюнькати, а жити
показати весь коментар
27.03.2023 17:00 Відповісти
Слухайте уважно про велику історию України , яку поцупили москалі

Mocковія чи pOcія? Історія, міжнародне право та наслідки перейменування | Ірина Фаріон

https://youtu.be/-jAkko5mtuI

показати весь коментар
27.03.2023 16:23 Відповісти
Марна праця ! Обновлення буде без СН.
показати весь коментар
27.03.2023 16:24 Відповісти
Так , прийдуть більш молодші і не зв'язані коррупціею з рашкиним бізнесом чи попами мацковськими
ЖИТТЯ НЕ СТОИТЬ НА МІСЦІ
показати весь коментар
27.03.2023 16:26 Відповісти
А не красти пообіцяв американцю? Або хоча би менше красти!
показати весь коментар
27.03.2023 16:27 Відповісти
показати весь коментар
27.03.2023 16:29 Відповісти
Обговорення постачання Армії вже не на часі?
показати весь коментар
27.03.2023 16:34 Відповісти
А що там обговорювати, канали рокрадання коштів налагодженні і працюють.
показати весь коментар
27.03.2023 16:43 Відповісти
Шо ше нам тре знати я, син, чоловік (57,18,72), щоб ви перестали тут гундіти про тупих українців
показати весь коментар
27.03.2023 17:03 Відповісти
показати весь коментар
27.03.2023 17:41 Відповісти
Можливо Бріджіт Брінк хотіла почути від Шмигаля що він вважає за пріоритетні проєкти на які витрачаються кошти США і зробити висновки в його компетентності.
показати весь коментар
27.03.2023 20:24 Відповісти