8450 відвідувачів онлайн
5 363 66

Знешкоджено міжнародне злочинне угруповання, яке за $5 тис. вивозило ухилянтів з України до окупованого Придністров’я, - СБУ

Контррозвідка СБУ спільно із Національною поліцією України та Службою інформації та безпеки Республіки Молдова нейтралізувала міжнародне злочинне угруповання, яке діяло на користь РФ. Фігуранти за 5000 доларів незаконно переправляли українських громадян призовного віку за межі нашої держави.

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на пресслужбу СБУ та Нацполіції.

Зазначається, що маршрут нелегального "трафіку" пролягав з території Одеської області до окупованого РФ Придністров’я, а далі на територію Молдови.

Вартість одного "квитка на втечу" становила до 5 тис. американських доларів, залежно від терміновості виїзду.

Зловмисники підвозили своїх "клієнтів" до кордону із Придністров’ям, а далі проводили їх лісовими стежками поза контрольно-пропускними пунктами.

"У результаті спільної спецоперації правоохоронці затримали у Молдові двох учасників банди під час супроводу ними групи ухилянтів. Ще двох фігурантів викрито в Одесі, коли вони готували до відправлення за кордон нову партію потенційних призовників", - йдеться у повідомленні.

За даними слідства, злочинне угруповання організували двоє мешканців Придністров’я, які мають українські та молдовські паспорти, а також перебувають у полі зору російських спецслужб.

До створення каналу нелегальної міграції вони залучили спільників з Молдови та України.

Щоб знайти "клієнтів", фігуранти створили декілька "спеціалізованих" Телеграм-каналів, де за гроші пропонували своє сприяння у втечі від мобілізації в нашій державі.

Для конспірації незаконних прибутків учасники банди вимагали від ухилянтів "розраховуватись за послуги" через власні криптогаманці.

На підставі матеріалів спільного розслідування всім учасникам угруповання планується повідомити про підозру за ч. 2 ст. 332 Кримінального кодексу України (незаконне переправлення осіб через державний кордон України).

Зокрема, заочну підозру готують двом організаторам "схеми", які наразі переховуються на території так званої "ПМР". Тривають комплексні заходи для притягнення до відповідальності всіх осіб, причетних до діяльності міжнародної злочинної групи.

Знешкоджено міжнародне злочинне угруповання, яке за $5 тис. вивозило ухилянтів з України до окупованого Придністров’я, - СБУ 01
Знешкоджено міжнародне злочинне угруповання, яке за $5 тис. вивозило ухилянтів з України до окупованого Придністров’я, - СБУ 02

Знешкоджено міжнародне злочинне угруповання, яке за $5 тис. вивозило ухилянтів з України до окупованого Придністров’я, - СБУ 03

Топ коментарі
+8
Як виїхав Арестович, Резніков, Наумов? Цю банду міжгалактичного масштабу теж викрили?
показати весь коментар
04.01.2024 10:54 Відповісти
+6
Ухилянтом може визначити ТІЛЬКИ суду, все іньше - для гарного заголовка статі.
показати весь коментар
04.01.2024 10:26 Відповісти
+6
Ех, де ж ви такі браві були коли цілі ''елітні батальйони'' з дозволу ОПи , і не тільки (звичайно не за так) виїзджали з України.
показати весь коментар
04.01.2024 10:35 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Ухилянтом може визначити ТІЛЬКИ суду, все іньше - для гарного заголовка статі.
показати весь коментар
04.01.2024 10:26 Відповісти
Без какого-либо суда можно понять, что ты и есть этот ухилянт. Либо кремлевский бот.
показати весь коментар
04.01.2024 10:35 Відповісти
Мнение старого пенса с альцгеймером веса не имеет
показати весь коментар
04.01.2024 10:42 Відповісти
Сьогодні в статті про заборону виїзду за кордон я написав, шо некуй шаритись за кордон, коли Батьківщина в небезпеці. Так мені один зробив зауваження шо у мене дуже лінійне мислення.
показати весь коментар
04.01.2024 10:43 Відповісти
А за переправлення існує - за це і сяде це злочинне угруппування. Кримінальний кодекс України. Стаття 332. Незаконне переправлення осіб через державний кордон України.
https://kodeksy.com.ua/kriminal_nij_kodeks_ukraini/statja-332.htm
показати весь коментар
04.01.2024 11:17 Відповісти
"перправлення" - це як раз і є коррупційна схема, на яку провокує громадян влада.
чому би громадянам не перетинати кордон по закону??
показати весь коментар
04.01.2024 11:21 Відповісти
Закон є закон - або дотримуйся його, або відправляйся за грати і розповідай там співкамерникам хто тебе на що спровокував - і знайдеш там безліч однодумців. Там усіх життя, суспільство держава на щось спровокувала - когось красти, когось вбивати, ну а когось незаконно перетинати кордон. Є законні підстави - перетинай кордон, а нема - ну відчуй на собі силу Закону
показати весь коментар
04.01.2024 11:27 Відповісти
Велкам до кримінальної спільноти. Там усі бандюгани ібали закон
показати весь коментар
04.01.2024 11:33 Відповісти
Заватра тобі напишуть закон, що потрібно собі на лобі член намалювати: ти теж будеш виконувати такий закон?
показати весь коментар
04.01.2024 11:34 Відповісти
Диктаторські закони Януковича народ не прийняв, але не у банди пішов, а на Майдан і переміг
показати весь коментар
04.01.2024 11:38 Відповісти
Не треба тільки перекручивати. Я ні про яки "банди " не говорю, і не пишу.
показати весь коментар
04.01.2024 11:40 Відповісти
Законні підстави перетинати кордон - наявність закордонного паспорта. Все. Всі документи, які вимагають придурки-прикордонники - це херня, бо ніяким законодавчим актом наявність цих документів для перетину кордону не передбачена.
Випадки, коли перетинати кордон заборонено, прописані у ст. 6 Закону України від 21.01.1994 "Про порядок виїзду з України громадян України" № 3857-XII. Читайте, вивчайте: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3857-12#Text
Оці писульки прикордонників НЕ Є законом: https://dpsu.gov.ua/ua/peretinannya-derzhavnogo-kordonu-pid-chas-pravovogo-rezhimu-vonnogo-stanu-pitannya-vidpovid/
Це вони вигадали, що ст. 23 Закону про мобілізацію якимось чином регулює порядок виїзду, хоча насправді ця статті визначає лише хто не підлягає мобілізації
показати весь коментар
04.01.2024 11:50 Відповісти
Проведи експеримент - заведи бензопилу і спробуй з нею у руках перетнути кородон у будь-якій країні. Чи з кухонним ножем у аеропорту - ну вирішив нарізати хліба у польоті - хіба це не можна? Заводити інстумент закон тобі жоден закон не заборонить, закордонний паспорт при тобі - і тоді дізнаєшся, що лише наявності паспорту недостатньо для перетину кордону.
показати весь коментар
04.01.2024 11:57 Відповісти
Дурню, ти довго ще будеш хохмити? Перед тобою людина, яка має 11 років роботи юристом в Україні. Я тобі про законодавство, а ти мені про свою хвору уяву. Якщо ти дурень, то не лізь у питання законодавства і не говори про "незаконний" перетин там, де він з погляду законодавства абсолютно законний. Просто скажи: я за концтабір, вважаю, що так треба. Але не говори про ЗАКОН, бо в цьому ти ні хріна не розбираєшся
показати весь коментар
04.01.2024 12:10 Відповісти
А мені просто було б достатньо кількох хвилин спілкування із тобою, щоб відмовитись від твоїх юридичних послуг та найняти іншого юриста.
показати весь коментар
04.01.2024 12:15 Відповісти
Ти просто не знаєш, куди я влипав і з якого лайна мене витягали. Багато таких юристів як ти казали, що зі мною все безнадійно і я б у цьому житті не залишив би коментар на цьому сайті, бо не мав би вже такої можливості у цьому житті, якби я їх не змінив
показати весь коментар
04.01.2024 12:24 Відповісти
І не хочу знати. Я бачу, що ти по психології раб і цього достатньо. Спочатку тобі матуся казала, що хлопчики мають слухатися маму. Потім дівка чи дружина казала, що "справжній мужик" має виконувати забаганки своєї леді. Тепер тобі держава каже, що ти маєш сидіти у концтаборі і віддати за неї життя і здоровя. Ти все життя живеш за чужими вказівками та ще й пишаєшся цим. А насправді ти просто витратний матеріал. І для жінок, і для держави
показати весь коментар
04.01.2024 12:54 Відповісти
Раб? Ну взагалі то я на свободі завдяки нормальному юристу, а точніше тому, що своєчасно послав подалі таких бездарів як ти. Я живу у вільній державі, яка бореться із ворогом, який прийшов на нашу землю, щоб перетворити нашу країну на концтабір і знищити у ньому наш народ. Я просто живу завдяки тому, що ворогу не дали зробити це і мені цього достатньо
показати весь коментар
04.01.2024 13:10 Відповісти
Так, раб. Який думаєЮ що він наволі
показати весь коментар
04.01.2024 16:07 Відповісти
Моя хата скраю?
Чому мешканці тікають, а не выйдут на майдан и не потребуют заключения сепаратного мира с Россией. Ведь тогда они смогут остаться дома
показати весь коментар
04.01.2024 11:22 Відповісти
Цитата (((: "Желающих добровольно идти воевать практически не осталось. А чтобы мобилизация стала принудительной и у людей появился "долг " защищать державу,то надо тогда вернуть Совок,вернуть в собственность народу землю,все ресурсы и промышленность (что..кстати..и прописано в конституции) и тогда появится долг всё это защищать!Но совок вернуть уже невозможно,сейчас капитализм и те,кто реально скупил и владеет землями,ресурсами и т.д. должны нанимать за свои деньги профессионалов!"
показати весь коментар
04.01.2024 11:26 Відповісти
Мобілізація була не тільки у совку, а і у Штатах під час Другої Світової війни і зараз немає жодних законодавчих перешкод відновити її у США навіть зараз якщо буде потреба. Тому не треба про совок
показати весь коментар
04.01.2024 11:30 Відповісти
Цитата: "Желающих добровольно идти воевать практически не осталось.А чтобы мобилизация стала принудительной и у людей появился "долг " защищать державу,то надо тогда вернуть Совок,вернуть в собственность народу землю,все ресурсы и промышленность (что..кстати..и прописано в конституции) и тогда появится долг всё это защищать!Но совок вернуть уже невозможно,сейчас капитализм и те,кто реально скупил и владеет землями,ресурсами и т.д. должны нанимать за свои деньги профессионалов!"
показати весь коментар
04.01.2024 11:32 Відповісти
Так где? Подскажите где на втором году войны нанять профессионалов? Они где то сидят, и ждут приглашения?
Приглашения не охранять нефтяные вышки в Сирии, а принять участие в реальных боевых действиях
показати весь коментар
04.01.2024 11:57 Відповісти
Це взагалі не повинно хвилювати пересічного громадянина.
Нехай про це хвилюються ті, хто продав українську зброю.
Для початку нехай роздадуть всім бажаючим стрілецьку зброю ( навіть небезкоштовно, а під залог, як робив Дудаєв в Чечні - 500$$ за калашніков залогова ціна , щоб не пробухали)
показати весь коментар
04.01.2024 12:05 Відповісти
К сожалению очень много патриотов уже погибли.
"Когда умру отдайте сыну мои доспехи и наган, ну, а еще стальные яйца. Без них все это некчему.
Зачем молодожены из Хмельницкого автомат?
показати весь коментар
04.01.2024 12:12 Відповісти
Можливо молодожену з Хмельніцького і не до чого??(треба у нього запитати)
А ось молодожену з Харкова, Одеси, Дніпра - дуже потрібен автомат
показати весь коментар
04.01.2024 12:20 Відповісти
Молодожен с Харькова, Одессы или Днепра может пойти в военкомат.
Или автомат возьму но в армию не пойду. А вот когда припечет, в общем моя хата скраю
показати весь коментар
04.01.2024 12:36 Відповісти
Коли у воїна за плечима родина і він розуміє, що з нею зроблять те, що з українцями у Бучі, то воїн швидко оволодіває військовою майстерністю не гірше за професіонала чи командоса. І наші воїни вже другий рік це демонструють на полі бою
показати весь коментар
04.01.2024 12:30 Відповісти
Згоден. Так оно и идет с начала войны. Но если звезды загораются, значит это кому нибудь нужно.
Последний месяц на сайте идет такая накачка против мобилизации. Под мелкоскопом рассматривают действия военкоматов.
Вся страна становится на защиту многодетных отцов. Нам предлагают разродиться не забеременев/нарушив права отдельного гражданина
показати весь коментар
04.01.2024 12:42 Відповісти
У США ніхто не закривав кордони. Ні під час Другої світової, ні під час Вєтнамської. У Вєтнамі воювало понад 2 мільйони американців. Американські хлопці ховалися від мобілізації у Швеції. Але кордони ніхто не закривав. Ганьбити могли, але ловити як злочинців - ні
показати весь коментар
04.01.2024 11:42 Відповісти
А на США хіба хтось нападав, як росія на нас у 2022 році? От коли буде ворожий десант під Вашингтоном чи Лос-Анджелесом - тоді і побачимо як там кордони закриють
показати весь коментар
04.01.2024 11:45 Відповісти
А на поддерживаемый на сайте режим Алиева кто нибудь нападал? Карабах угрожал независимости Азербайджана? Они, так же самое перекрывали границы.
Наверно опасались массового возвращения торговцев с рынков бывшего СНГ
показати весь коментар
04.01.2024 11:51 Відповісти
На Британію напала Німеччина у 1939 році. Не було ніякого закриття кордонів. Приклад США навели саме Ви. Я вказав, що приклад недоречний. Заборона на виїзд за кордон не має відношення до мобілізації. Це ознака недовіри держави до народу. Як у совку
показати весь коментар
04.01.2024 11:54 Відповісти
"як росія на нас у 2022 році"? Скільки німецьких танків, содлат висадилось у Англії чи Шотландії?
показати весь коментар
04.01.2024 11:58 Відповісти
Це не має значення. З погляду масштабу бойових дій війна України і рф - локальна війна, а от німецько-британська - була частиною світової. Повторюю востаннє: мобілізація і виїзд за кордон - це різні правові питання, їх регулюють різні закони. І наявність загаьльної мобілізації сама по собі автоматично заборону виїзду за кордон не тягне. Максимум - заборонено без дозволу ТЦК міняти адресу реєстрації (тобто прописку)
показати весь коментар
04.01.2024 12:07 Відповісти
З іншого погляду - це вітчизняна війна, боротьба народу за виживання і перш за все із цього боку потрібно розглядати такі війни, коли ворог прийшов на чиюсь землю нищити народ і у такій війні не те ще можна а навіть потрібно мобілізизувати усі сили та ресурси на боротьбу із агресором
показати весь коментар
04.01.2024 12:11 Відповісти
Це все гасла, слова, балачки. Як у СРСР "вставай, страна агромная". А я про інше. Закону, який би забороняв виїзд чоловікам 18-60 - нема. Є антиконституційна постанова Кабміну за підписом Шмигаля. І за це Шмигаль має сидіти у тюрмі. Є розпорядження за підписом Сергія Дейнеко, таке само антиконституційне. І є бєспрєдєл прикордонників. Гасла можна будь-які казати і гучним криком будь-що виправдати. В тому числі й розстріли 1937 року. Допоки Україна - це правова держава (ст. 1 Конституції) в ній законом буде те, що чітко прописано в законодавстві. А не те, що якісь безграмотні чоловяги на кшталт Вас вважають якоюсь "справедливістю"
показати весь коментар
04.01.2024 12:23 Відповісти
Наприклад, немає закону, який Забороняє тобі їхати не червоне світло. Є лише постанова Кабміну про Правила, але якщо тобі випишуть штраф за проїзд на червоне світло, то він буде законним. Наприклад в Україні, ще немає закону про зброю, але ти можеш на законних підставах полювати із мисливською рушницею, яку добі дозволять купити у поліціїї згідно із постановою, яка не має силу Закону. Тому якщо тобі не дозволять прикордонники перетнути кородон - то це законно - а якщо ні то оскаржуй у суді і тоді перетинай. Все інше - поза Законом.
показати весь коментар
04.01.2024 12:35 Відповісти
Пояснюю для дебіла: Правила дорожнього руху розроблені як підзаконний акт до Закону про дорожній рух. І Правила дорожнього руху не обмежують мої конституційні права. А право на виїзд за кордон дає ст. 33 Конституції. І цій статті, придурок, написано, що обмежити її дію може виключно ЗАКОН. Не постанова Кабміну, не наказ прикордонника і не листи трудових колективів. Постанова має силу закону Йолоп, Кабмін - це виконавча влада. А обмежувати Конституцію може тільки законодавча влада. Тобто парламент. Тобі до Білорусі треба. Там укази Лукашенка рівні законам. А ми про Україну говоримо.
Що поза законом ви, придурки, побачите, коли ми подамо позови до Європейського суду з прав людини. І Україну не візьмуть до Євросоюзу, допоки усім українським чоловікам, чиї права порушені, не виплатять грошові компенсації. За твої податки. І от там ти розкажеш, що коли придурок у формі прикордонника оголосив, що на людину з пісюном в Україні (країні - кандидаті на членство в ЄС на хвилинку) не діє Загальна декларація з прав людини - це нібито "законно".
Скільки тебе ще по морді бити? Ти від народження такий тупий, що лізеш у суперечки з розумними людьми, або продемонструвати повністю свою тупість?
показати весь коментар
04.01.2024 12:49 Відповісти
Ну перебіжи десь кордон із Констицією у руках у будь-якій країні світу і дізнаєшся, що Конституції буде недостатньо щоб його перетнути і тебе зловлять абсолютно законно. У будь-якій країні перетнути кордон тобі повинен дозволбити прикородонник - тільки тоді це буде законно. А подзаконный нормативный правовой акт (ПНПА) - https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE правовой акт https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD_%D0%B3%D0%BE%D1%81%D1%83%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D0%B9_%D0%B2%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8 органа государственной власти , имеющий более низкую https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%AE%D1%80%D0%B8%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D1%81%D0%B8%D0%BB%D0%B0 юридическую силу , чем https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%BD_(%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE) закон [1] Вікипедія. Тобто підзаконний акт - це не Закон.
показати весь коментар
04.01.2024 16:20 Відповісти
Саме так, придурок. Постанова Кабміну - це і є підзаконний акт. І саме тому вона не може обмежити Конституцію. І перш ніж лізти в розмову з юристом навчися не копіювати вікіпедію
показати весь коментар
04.01.2024 17:22 Відповісти
Вы правы, как злочинців не ловили. Но по возвращению они мотали реальные тюремные срока.
показати весь коментар
04.01.2024 11:53 Відповісти
Ну хто їм дурням винен? Не треба було повертатися. Я в Україну нізащо не повернуся, хай би що не малювала влада і не обіцяла. Після того як я два тижні щодня ходив на поклін до ТЦКшних придурків, щоб вони підтвердили моє зняття з обліку, а потім на кордоні 20-річня шмаркля мені заявила, що це підробка! Що вони о 10-й вечора додзвонилися до ТЦК. І застали начальника. І начальник одразу згадав саме мене серед кількох тисяч. Зеленський цих придурків-прикордонників розпустив , надавав їм повноважень і фактично дав карт-бланш на будь-яке свавілля. Вони відчувають свою безкарність і знущаються над тими, за чиї податки зарплату мають. Останнє знущання напередодні Нового року - зайвий доказ, що я правильно вчинив. Не знаю жодної причини, яка примусить мене хоча б на секунду задуматися над поверненням до України. НІ-КО-ЛИ. НІ-ЗА-ЩО
показати весь коментар
04.01.2024 12:01 Відповісти
Звісно, а чому б одразу не підписати капітуляцію із твоїм босом із Кремля? Та вже у минулому столітті треба було підписати мир із Гітлером - ну подумаєш фашисти виріжуть мільйони Українців як у Бучі і Бабиному Яру. Це ж дрібниці
показати весь коментар
04.01.2024 11:28 Відповісти
Не бос он мне. Я порохобот со стажем.
Сильная власть, а на западных кредитах сильной власти быть не может, должна провести принудительную мобилизацию. Для этого необходимо:
1.загнать в окопы пару десятков кварталовцев, чиновников и пр. одиозных фигур.
2. Провести показательные процессы над уклонистами.
3. Создать институт доносительства, сдал 3-4 уклониста, получил бронь.
Другого выхода просто нет.
показати весь коментар
04.01.2024 11:48 Відповісти
Та прям таки. Мобілізацію можна виконати без пафосу
показати весь коментар
04.01.2024 11:51 Відповісти
Бить на сознательность?
Я не в курсе, по денежному довольствию приравнены ли мобилизованные к контрактникам?
показати весь коментар
04.01.2024 12:01 Відповісти
Просто продовжувати мобілізацію, як робили до цього в Україні з початку війни, у СРСР чи у США та антигітлерівській коаліції під час Другої Світової і мобілізаційний план буде виконано як у багатьох державах у всествітній історії без зайвих питань про свідомість та інше.
показати весь коментар
04.01.2024 12:08 Відповісти
Ех, де ж ви такі браві були коли цілі ''елітні батальйони'' з дозволу ОПи , і не тільки (звичайно не за так) виїзджали з України.
показати весь коментар
04.01.2024 10:35 Відповісти
Як виїхав Арестович, Резніков, Наумов? Цю банду міжгалактичного масштабу теж викрили?
показати весь коментар
04.01.2024 10:54 Відповісти
А що це люди лежать на холодній землі ?!
Коле це в цій ******* странє закінчаться тортури ?! Та я їбав за таке бидло воювати !
Сєверная Корея !
показати весь коментар
04.01.2024 11:28 Відповісти
Так ніхто на фронті і не воює ні за яке бидло. Українські воїни воюють за свій народ, за свою родину, щоб врятувати Батьківщину від російських нелюдів, які прийшли вбивати цивільних та гвалтувати дітей
показати весь коментар
04.01.2024 11:34 Відповісти
Головні злочинці - це ті, хто незаконно скасував ст. 33 Конституції Ось цитата з ноти, надісланої 28.02.2022 МЗС України на адресу Генерального секретаря ООН:

"2. In accordance with Article 3 of the Decree of the President of Ukraine of 24.02.2022 No. 64/2022
'On the imposition of martial law in Ukraine' in connection with the imposition of martial law in
Ukraine temporarily, for the period of martial law, may be limited constitutional rights and freedoms of
man and citizen provided for in Articles 30 - 34, 38, 39, 41 - 44, 53 of the Constitution of Ukraine, as
well as temporary restrictions on the rights and legitimate interests of legal entities within the limits and
to the extent necessary to ensure implementation and execution of martial law are introduced, which are
provided for in part one of Article 8 of the Law of Ukraine 'On the Legal Regime of Martial Law'.
<...>
2.4. Article 33 of the Constitution. Everyone who stays lawfully on the territory of Ukraine is
guaranteed freedom of movement, free choice of residence, the right to leave the territory of Ukraine
freely, except for restrictions established by law. A citizen of Ukraine may not be deprived of the right
to return to Ukraine at any time.
The restriction of this right necessitates a waiver of obligations under articles 12 to 13 of the Covenant
and Article 2 of Protocol No. 4 to the Convention"

Джерело: https://treaties.un.org/doc/Publication/CN/2022/CN.65.2022-Eng.pdf https://treaties.un.org/doc/Publication/CN/2022/CN.65.2022-Eng.pdf

показати весь коментар
04.01.2024 11:37 Відповісти
Нещодавно було рішення Верховного Суду з посиланням саме на цю ноту МЗС:
"Колегія суддів звертає увагу на те, що Україна, відповідно до статті 24 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», поінформувала Генерального секретаря ООН та іноземні держави нотою No. 4132/28-110-17626 від 28 лютого 2022 року щодо обсягу застосування тимчасового відступу України від окремих зобов`язань, визначених Міжнародним пактом про громадянські і політичні права та Конвенцію про захист прав людини та основоположних свобод. Зокрема, Україна відмовлялась від виконання вимог статті 33 Конституції України, а обмеження цього права вимагало відмови від зобов`язань за статями 12-13 Пакту, статті 2 Протоколу № 4 до Конвенції" (п. 49 постанови Верховного Суду від 26.10.2023 у справі № 120/7818/22)
Але от мені цікаво, як ці придурки могли "тимчасово відступити", якщо статтю 33 Конституції можна обмежити виключно ЗАКОНОМ Верховної ради? А ст. 6 Закону України "Про порядок виїзду з України і в'їзду в Україну громадян України" (яка власне і встановлює випадки, коли виїзд забороняється) жодної заборони на виїзд чоловіків 18-60 років під час воєнного стану не містить. Інформувати ООН можна виключно про обмеження прав, здійснене у відповідності до національного законодавства. Стаття 24 Конституції забороняє вибіркове обмеження прав, у тому числі й за ознакою статі. Стаття 64 Конституції визначає, що право на рівність перед законом, встановлене ст. 24 Конституції, не підлягає обмеженню навіть в умовах воєнного стану. Придурки. Просто придурки
показати весь коментар
04.01.2024 11:40 Відповісти
А Ви скількох інвалідів війни на утримання взяли? Чи самі в окопі? Добре кидатися чужим життям і здоровям, коли ти жінка чи пенсіонер. Ці категорії в нас найвойовничіші. Я не воюю. Тому не маю права закликати інших воювати. Фронтовиків шаную, в мене багато друзів загинуло, хтось ще інвалід. Але от парадокс: ті хто загинув - герої з медальками, а от хто вижив і став інвалідом - не потрібні Україні, заради якої віддали своє здоровя. Не підкажете, чому?
показати весь коментар
04.01.2024 12:39 Відповісти