19103 відвідувача онлайн

Чоловік підірвав гранату у поїзді на Житомирщині: четверо загиблих, 12 поранених (оновлено). ФОТОрепортаж

24 жовтня в Овручі чоловік підірвав гранату у вагоні поїзда.

Про це повідомила пресофіцерка ГУ Нацполіції в Житомирській області Іванна Сілецька у коментарі Суспільному, передає Цензор.НЕТ.

Вибух у поїзді на Житомирщині

"На місці події працюють слідчо-оперативні групи ГУНП в Житомирській області, відділу поліції номер 1 міста Овруч Коростенського районного управління поліції. Встановлюються всі обставини події", - зазначила Сілецька.

За словами старшої інспекторки з комунікації Коростенського райуправління поліції Іванни Божко, детальна інформація буде оприлюднена пізніше.

нацпол
нацпол

Оновлено

У Нацполіції зазначають, що інцидент стався близько 10:50 на пероні залізничного вокзалу, у результаті якого загинули четверо людей, ще 12 отримали поранення. На місці працюють правоохоронці та екстрені служби.

За попередньою інформацією, під час перевірки документів у пасажирів дизель-потягу працівники ДПСУ помітили, що один із пасажирів дістав вибуховий пристрій, після чого стався вибух. Загинув сам зловмисник - 23-річний житель Харкова.

Серед загиблих також три жінки віком 29, 58 та 82 років, усі - жительки Коростенського району. Серед них - працівниця прикордонної служби.

Станом на 13:00 відомо про 12 поранених, усі вони перебувають у медичних закладах та отримують необхідну допомогу.

Топ коментарі
+26
відколи це оповіщення в 23 роки?
показати весь коментар
24.10.2025 14:08 Відповісти
+21
сзч-шник, кажуть, був. щось пішло не по плану. коли людей насильно бусярять, або 3+ років не демобілізують, то таке буває. і буде частіше.
показати весь коментар
24.10.2025 13:46 Відповісти
+19
'Оповіщення' пішло не за планом...
показати весь коментар
24.10.2025 13:43 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
'Оповіщення' пішло не за планом...
показати весь коментар
24.10.2025 13:43 Відповісти
відколи це оповіщення в 23 роки?
показати весь коментар
24.10.2025 14:08 Відповісти
Де там про "оповіщення"? Тапм про перевірку документів, бо це прикордоння.
показати весь коментар
24.10.2025 15:14 Відповісти
Шукали ворожих агентів в електричці ?
показати весь коментар
24.10.2025 15:36 Відповісти
А що, щось заважає ворожим агентам їздити електричками?
показати весь коментар
24.10.2025 15:56 Відповісти
А нашли студента, который ехал в библиотеку, правда, почему-то с гранатой
показати весь коментар
24.10.2025 19:33 Відповісти
Яке прикордоння? В нас що, є сполучення з Білоруссю.
показати весь коментар
24.10.2025 16:55 Відповісти
В Україні є кордон із Білорусією, від вашої вологодчини, це далекувато.
показати весь коментар
24.10.2025 18:10 Відповісти
Я бачу - Ви географію знаєте.
Якесь сполучення є, автомобільне, залізничне, пункти перетину кордону працюють?
показати весь коментар
24.10.2025 18:19 Відповісти
а як наявність транспортного сполучення впливає на географічне розташування поруч з кордоном , невже коли пункт пропуску закритий то кордон віддаляється ? ((
показати весь коментар
24.10.2025 19:29 Відповісти
Я чомусь думав що там суцільна лінія оборони, окопи, протитанкові рови, мінні поля.
А воно ось що виходить. Прикордонниця за 30 км від кордону стоїть на сторожі України. В електричці ловить дрг орків.
показати весь коментар
24.10.2025 20:20 Відповісти
А звідки відомо, що вона була "при виконанні"? Крім того, управління прикордонного загону часто дислокується саме в обласному центрі, за багато кілометрів від кордону. Я живу за сотню кілометрів від кордону. Штаб прикордонників - на відстані 2 км від мого дому...
показати весь коментар
24.10.2025 20:35 Відповісти
"Я чомусь думав що там суцільна лінія оборони, окопи, протитанкові рови, мінні поля." .... Ти видно один з тих хто на оборонних замовленнях офшор відкрив ? Саме такі особи "суцільні лінії оборони " з гівна та палок за крадені з бюджету мільярди понабудовували (( Прикинь , навіть до 2014 року у деякі населені пункти поруч з кордоном без перевірки хер було попадеш .
показати весь коментар
24.10.2025 23:17 Відповісти
А коли відсутній " пункт пропуску", то діверсанти " ні-ніі"?
показати весь коментар
24.10.2025 19:52 Відповісти
сзч-шник, кажуть, був. щось пішло не по плану. коли людей насильно бусярять, або 3+ років не демобілізують, то таке буває. і буде частіше.
показати весь коментар
24.10.2025 13:46 Відповісти
23 роки, ще років 2 не мали б бусифікувати.
показати весь коментар
24.10.2025 13:50 Відповісти
Контрактники( в том числе и 23-летние) тоже уходят в СЗЧ. Но все збс.
показати весь коментар
24.10.2025 13:54 Відповісти
зловмисник - 23-річний, який сзч
показати весь коментар
24.10.2025 13:52 Відповісти
Типу до 25 ніхто не служить
показати весь коментар
24.10.2025 13:54 Відповісти
Кацап, накручуєш? СБУ за тобою плаче.
показати весь коментар
24.10.2025 13:58 Відповісти
Стуконеш особисто? В кращих традиціях своїх дідів, які в 33-му відбирали в українців останнє зерно, а в 37-му написали на них 4 мільйони доносів?
показати весь коментар
24.10.2025 18:19 Відповісти
А чому б на кацапського агітатора не стуконути?
показати весь коментар
24.10.2025 19:18 Відповісти
Твої діди в 37-му теж так само стучали на "ворогів народу". Ти достойна продовжувачка цієї "благородної справи".
показати весь коментар
24.10.2025 19:29 Відповісти
Так все як у 33-му і виходить у тебе , просто тоді були "вороги народу " , а тепер - "кацапські агітатори " . Твоє справжнє прізвище не Морозов часом ? ((
показати весь коментар
24.10.2025 19:31 Відповісти
Кацапських агітаторів треба відстрілювати на місці, бо ці марданосоловйови роблять біди більше, ніж ракети з шахедами.
показати весь коментар
24.10.2025 19:41 Відповісти
так було вже , відстрілювали за рішенням трійок ,правда , потім і трійки розстріляли (( Не там "стріляєш " , шуруй на болота і там винищуй ворогів , а не тут ворогів робиш з тих хто проти "лінії зеленої партії " голос подає .
показати весь коментар
24.10.2025 23:10 Відповісти
Тобі скільки років? Може, підеш, і заміниш когось з тих, що ТРИ роки воює? Тоді менше буде СЗЧ...
показати весь коментар
24.10.2025 13:59 Відповісти
Сам чому не заміниш? Контракт 60+ ніхто не відміняв.
показати весь коментар
24.10.2025 14:22 Відповісти
Я таким, як ти, вже не раз тут писав : "Дайте здорову ногу! Тоді піду... Бо у мене вона протезована, з 2016-го, бігать і стрибать, а також носить вантажі, не здатен..." ( Став "кульгавим" ще, коли ти про "Цензор", і війну в Україні, і не чув...).
показати весь коментар
24.10.2025 14:33 Відповісти
У бурятів побіжиш на милицях штурмувати Варшаву аж бігом. Вони швидко з тебе здатного зроблять.
показати весь коментар
24.10.2025 18:17 Відповісти
Дивися, щоб ти не "побіг"... Чи у тебе "бронь" на "Лахті"?
показати весь коментар
24.10.2025 18:20 Відповісти
З мене де сядуть, там і злізуть. Що доморощені буряти-тцкуни, що кацапські.
показати весь коментар
24.10.2025 18:26 Відповісти
Ага... Ти ж у нас живеш на "Пікаділлі"... Це трохи лівіше "Южнава Бутаво"...
показати весь коментар
24.10.2025 18:34 Відповісти
Як він може когось замінити, коли демобілізації немає? І воєнкомати і так видають щомісяця 30 000 голів "добових поставок"
показати весь коментар
24.10.2025 15:06 Відповісти
Я висловився "фігурально"... Він може замінить загиблого, а не сидіть і *******, "з-за бугра", сховавшись під чужим прапором... Хоча, судячи з його дописів, мені давно здається, що пише він, через ВПН, зі "стольного града Кучкова", розташованого в районі "Маскварецкай Лужи" (як колись писали у московських "лєтаписях").
показати весь коментар
24.10.2025 15:45 Відповісти
то що, зрозуміти і пожаліти бідолагу, який знищив цивільних в поїзді, бо когось "бусярять"?
показати весь коментар
24.10.2025 14:26 Відповісти
Що ти мелеш тіпорилий баран?
показати весь коментар
24.10.2025 14:34 Відповісти
Хочу нагадати, що мобілізаціЯ , це І є ПРИМУС. Тому закрий писок, бо як тільки якась особа починає варнякати про "бєспрєдєл ТЦК", відрази треба слати за кораблем, бо це або ватна потвора,або орчило болотне.
показати весь коментар
24.10.2025 15:40 Відповісти
Помиляєтесь. Мобілізація не дорівнює Примус.

Мобілізація - комплекс організаційно-правових заходів, які здійснюють у державі з метою планомірного пере­веде­н­ня органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядува­н­ня, органів і сил цивільної оборони, галузей національної економіки, під­приємств, установ та організацій на функціонува­н­ня в умовах особ­ливого періоду, а збройних сил та інших військових формувань - на організацію і штати воєн­ного часу.

Спіймати на вулиці, дати звіздюлєй і закинути в бусик - до мобілізації має таке саме відношення, як морська свинка до моря.
показати весь коментар
24.10.2025 16:49 Відповісти
Тоді як повинна відбуватися мобілізація в Україні? В отому срср військовозобов'язаний з "мобпрєдпісанієм" повинен САМОСТІЙНО добратися до визначеного населеного пункту звідки відправлять в запасний район його частини для отримання всього і так званого "сколачіванія". І були постійні тренування цих заходів.
показати весь коментар
24.10.2025 19:43 Відповісти
А в середньовіччі ваш соверен мав право першої шлюбної ночі з вашою дружиною, і якщо вам це не подобалось, то ви ухилянт і іпсо. Тому я б не став у 21му столітті орієнтуватись на практики 20го століття, світ все ж таки змінився.

Я не претендую на істину в останній інстанції, але я б мобілізацію почав з мобілізації ресурсів (просто забрав би задекларований кеш у топ 1000 під розписку), далі мобілізував в би чиновників (працюйте як працюєте, тільки за зп рядового, не подобається - на нулі можете 120 отримувати). Всі надмірні кошти у осіб, котрі підозрюються у незаконному збагаченні, вилучаються під розписку до кінця війни. Всі кейси типу Борисова, Крупи і Чернишових з Міндічами від підозри до вироку мають проходити показово і не більше ніж у 3 місяці. Всі військові потреби першочергово покриваються з бюджету, якщо бажаєте, можете самостійно донатити на інфраструктуру виду клумб і тротуарів у Покровську, чи кийків і кайданок для Нацгвардії у Сумах, чи горезвістного щмарофону. І тільки тоді я почав би висувати претензії до народу на рахунок нестачі особового складу у війську.

Вибачте за відвертість, але особисто я не вірю в екзистенційну війну і не маю бажання ловити дупою дрон чи ракету за власний кошт, у той час, як ви у Буковелі черговий курорт за 2 ярди долларів стахановськими темпами будуєте (не особисто ви, сподіваюсь, ви розумієте. що саме я маю на увазі).
показати весь коментар
24.10.2025 20:28 Відповісти
Але все- таки, як по -Вашому повинен проходити процес мобілізації військовозобов'язаних в Україні. Тут у багатьох така думка що зараз це не так. А як треба- чогось ніхто не каже або щось загальне і не по темі.
показати весь коментар
24.10.2025 21:22 Відповісти
Я ж вище написав - мобілізацію потрібно починати з еліти, забезпечуючи за її рахунок як позитивний приклад і демонстрацію того, що життя піджало всіх, так і золотий парашут тим, хто втратив на війні здоров'я чи життя. Інакше виходить що всі заброньовані, вагітні і непридатні, один я - лох. Своє життя я можу спакувати у 2 спортивні сумки і 2 шкільних рюкзаки, надлишок кешу на кордоні засуну дітям в труси. А ви зможете засунути дітям у труси свої заводи-пароходи?
показати весь коментар
24.10.2025 23:25 Відповісти
Я Вас запитую про Вашу альтернативу бусіфікації якою Ви незадоволені, а Ви мені про кеш і труси.
показати весь коментар
25.10.2025 08:07 Відповісти
Мої заводи -це пенсія 4800 а онука вже доросла і дуже далеко бо захищати і не тільки її а й себе тут не дуже багато бажаючих. Людям які не бачили окупації доповідаю що орки нюнькаться не будуть, бусифікація відпочиває.
показати весь коментар
25.10.2025 08:20 Відповісти
Якщо так нормально мобілізувати то буде те-саме що ми мали до 2023-го року, до моменту коли почали бусифікувати. Постійно перемагали русню! Тому було прийнято радикальне рішення - бусифікувати! Бо це єдиний достатньо сильний удар по мотивації. Так, і тільки так, агенти впливу можуть "стабілізувати фронт". Бо інакше б ми до Криму дійшли.
показати весь коментар
24.10.2025 20:18 Відповісти
Це не еврика. Досить часто шахісти є ліпшими друзями у той час, коли пішаки б'ються насмерть.
показати весь коментар
24.10.2025 21:06 Відповісти
Пока не було ТЦКунів воєнкомати ломилися від добровольців. Коли появилися ці ТЦКуни-бандити-хабарники, які за бабло готові продати маму рідно, відтоді мобілізація перетворилася в дебілізацію і ці ТЦКуни зірвали мобілізацію і за це повинні кров'ю змити свою вину разом з поліцаями. І не потрібно всіх нормальних українців називати ватою, бо тебе пошлють за кацапським кораблем.
показати весь коментар
24.10.2025 19:06 Відповісти
Не лише за бабло. Тцкуни без найменшого вагання заб"ють до напівсмерті і запхають до буса власних батьків, лиш би самим не потрапити в окопи.
показати весь коментар
24.10.2025 19:31 Відповісти
очі протри, написано 23-річний...
показати весь коментар
25.10.2025 07:57 Відповісти
мабуть ,класно бути розумним заднім умом, так?

я комент писав, ще коли в новині не було подробиць.
показати весь коментар
25.10.2025 08:04 Відповісти
Нехай диверсанти лізуть без перешкод?
показати весь коментар
24.10.2025 13:55 Відповісти
Рускій, а що тобі до українських прикордонників?
показати весь коментар
24.10.2025 14:02 Відповісти
ещё один Русь от россии отличить не может)
показати весь коментар
25.10.2025 13:27 Відповісти
24 км до кордону з бульбашами, як вважжаєш це дуже далеко?
показати весь коментар
24.10.2025 14:21 Відповісти
Овруч знаходиться в 20км. від кацапського кордону.
Чув про "контрольований прикордонний район" за 30 км. від любого кордону?
показати весь коментар
24.10.2025 14:29 Відповісти
Контрольований прикордонний район - це територія (ділянка місцевості), визначена у межах району, міста, селища чи села, що прилягає до державного кордону або узбережжя моря, яка охороняється Державною прикордонною службою України.

Можете на карті показати, яким місцем Овруч прилягає до державного кордону?

Згідно чинного законодавства, прикордонна зона - це 5 км від кордону. З якого документу ви берете 30? буду вдячний за посилання.
показати весь коментар
24.10.2025 21:11 Відповісти
Контрольований прикордонний район (КПР) починається в межах територій, прилеглих до державного кордону, охоплених органами Державної прикордонної служби. Конкретна зона встановлюється Кабінетом Міністрів України за поданням Державної прикордонної служби за узгодженням з іншими міністерствами та службами. В КПР включають території міст, районів, а також територіальне море, внутрішні води та острови.
Власний досвід: поблизу 3-х пунктів перетину кордону з Польщею знак "контрольований прикордонний район" стоіть за 30 км. Не думаю, що поблизу кордону з кацапами ці райони меньші.
Хочете вірте, хочете-ні.
показати весь коментар
27.10.2025 11:00 Відповісти
Це наслідки насильної бусифікації, гранати то ще квіточки я думаю, коли довбні з влади не можуть забезпечити ту мобілізацію яка була на початку війни воно рано чи пізно виходить боком
показати весь коментар
24.10.2025 13:54 Відповісти
Ну от, ще один сєрґєй московські методички цитує.
показати весь коментар
24.10.2025 14:00 Відповісти
Це ти москворотий , я українець в ти казна що, меле що сере, це просто вилазять побочки насильної бусифікації, далі буде гірше, довбень.
показати весь коментар
24.10.2025 14:42 Відповісти
Це баба Орися, якщо ти не знав, вона тут затичка на всі подібні теми
показати весь коментар
24.10.2025 14:53 Відповісти
сєр гей, ніхто не заважає мобілізуватись добровільно, тим більш це конституційний обов'язок
показати весь коментар
24.10.2025 16:09 Відповісти
Виконай конституційний обов'язок
показати весь коментар
24.10.2025 18:42 Відповісти
ти виконуєш?
показати весь коментар
24.10.2025 19:38 Відповісти
так, я виконую всі обов'язки. а ти чому не виконуєш?
показати весь коментар
24.10.2025 20:36 Відповісти
Брехня. Жоден закон не зобов'язує українців мобілізовуватись добровільно. Самі поняття добровільно та обов'язок є антонімами.
показати весь коментар
24.10.2025 21:13 Відповісти
ага, значитть примусово - тобто бусифікувати, як зараз в народі кажуть?
Дурню, мобілізуватися на період воєнного стану є обов'язком кожного громадянина. Але це не значить, що треба чекати, коли тебе бусифікують, а прийти самому в ТЦК та СП,
показати весь коментар
25.10.2025 17:16 Відповісти
ні.
показати весь коментар
24.10.2025 22:04 Відповісти
що, ні?
показати весь коментар
25.10.2025 17:21 Відповісти
" мобілізуватись добровільно, тим більш це конституційний обов'язок"
показати весь коментар
29.10.2025 14:42 Відповісти
ти сам не хочеш мобілізуватись, тоді бусифікують.
показати весь коментар
30.10.2025 11:50 Відповісти
якщо знайдуть.
показати весь коментар
01.11.2025 20:02 Відповісти
знайдуть, не переживай, або попадешся.
показати весь коментар
02.11.2025 06:36 Відповісти
Не знайдуть і не попадусь. І не мрій.
показати весь коментар
02.11.2025 08:19 Відповісти
- Русіш культуріш?
- А *****?!
показати весь коментар
24.10.2025 17:19 Відповісти
Ага, прокукурікай ще тут мантру про "вороже іпсо"
показати весь коментар
24.10.2025 15:22 Відповісти
Ти хто такий? Давай досвідання.
показати весь коментар
24.10.2025 19:08 Відповісти
Яка нафіг бусифікація в даному випадку??? Ку-ку, чуваку з гранатою 23 роки було!!!
показати весь коментар
24.10.2025 14:03 Відповісти
В 23 вже загрібають, альо з якої печери ти вилізло нещасне? Чи ти нахронтник інтернетний?
показати весь коментар
24.10.2025 14:43 Відповісти
Чи кацап,чи малорос,але все рівно тупий продажний баран.
показати весь коментар
24.10.2025 14:36 Відповісти
Та ні це ти баран і при чому примітивний, як ти думаєш якщо масово сзч йдуть то він не може прихопити такий "сувенір"?
показати весь коментар
24.10.2025 14:41 Відповісти
Про примітивність каже людина, яка пише "при чому" і не вміє коми розставляти! Іди в школу, дебіле!
показати весь коментар
24.10.2025 17:59 Відповісти
может все-таки это, скорее последствия войны и больной психики человека, который подорвал гранату?
показати весь коментар
24.10.2025 15:39 Відповісти
сєр гей, а ти добровільно чому не мобілізуєшся? Хто тобі не дозволяє, чи заважає, диван і чекушка з тельавівзором?
показати весь коментар
24.10.2025 16:07 Відповісти
Життя копійка - смерть іде за нами по п"ятах
показати весь коментар
24.10.2025 13:55 Відповісти
Сторінка 1 з 2