5174 відвідувача онлайн
10 860 47

В Україні працюють три виробники контрафактних цигарок, що шкодить легальним фабрикам, - експерт

Через нелегальний продаж цигарок податкові витрати вже сягають 15-17 млрд грн. Відомо про трьох національних виробників контрафактних продуктів.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це розповів координатор Економічної експертної платформи Олег Гетман в ефірі Еспресо.

"Тимчасова слідча комісія досліджувала це питання (хто основні нелегальні виробники сигарет. - Ред.). Вони брали рівень замовлення сировини в тисячах тонн до рівня податкового навантаження цих виробників. І постійно в антилідерах з дуже низьким показником цим була Винниківська тютюнова фабрика, це була фабрика в Гощі, і нова фабрика, яка відкрилася, ексвласників Жовтих Вод (фабрика ТОВ "Юнайтед Табако" - ред.), які як ви пам’ятаєте, минулого року закривалися з бронетранспортерами та автоматникам. Тож по суті це три виробництва, які мають аномально низькі податкові показники і до них є багато питань у правоохоронців і податкових органів", - зазначив експерт.

Гетман наголосив, що податкові витрати від нелегального продажу тютюнових виробів вже сягають 15-17 млрд грн, які могли бути спрямовані на потреби Сил оборони.

За словами експерта, вирішенням цієї проблеми має стати перезавантаження БЕБ, податкової та митної служб. Для цього, додав він, необхідно ухвалити законопроєкти, спрямовані на оновлення цих служб.

Дослідження Kantar Ukraine за жовтень 2023 року свідчить, що частка нелегальної тютюнової продукції на ринку сягнула 25,7%.

Водночас у червні 2023 року цей показник складав 19,5%. Це є абсолютним антирекордом за всю історію дослідження нелегальної торгівлі в Україні, починаючи з 2011 року.

Kantar Ukraine оцінив, що через це державний бюджет може недоотримати у поточному році 23,5 млрд грн податкових надходжень.

Топ коментарі
+12
Такого уровня контрабаса по сигаретам и табаку в Украине не было никогда, даже в самые тяжёлые времена. Нужно, наверное, еще раз акцизы поднять чтобы полностью положить легальный рынок и окончательно развязать руки зеленым барыгам типа Холодова, Гетьманцева и Арахамии.
показати весь коментар
04.01.2024 14:05 Відповісти
+11
А ви ще підніміть акциз, податки...
Тоді "в тінь" і алкоголь побіжить, і інші товари...
Якщо Гетьманцев вважає, що для того, аби корова менше їла та давала більше молока, її треба частіше доїти і менше кормити, то невдовзі, під його керівництвом, та корова здохне.
Хоча тим дєрьмаківцям Україна пофіг - їм аби "прібарахліцца"...
показати весь коментар
04.01.2024 14:24 Відповісти
+7
Інколи здається, що контрафактники і лобіюють ці підвищення. Найдешевші легальні цигарки вже практично досягли 2 євро за пачку. В нас мінімальна пенсія зараз дорівнює 26 пачкам цигарок, тобто меньше пачки на день.
показати весь коментар
04.01.2024 14:33 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Такого уровня контрабаса по сигаретам и табаку в Украине не было никогда, даже в самые тяжёлые времена. Нужно, наверное, еще раз акцизы поднять чтобы полностью положить легальный рынок и окончательно развязать руки зеленым барыгам типа Холодова, Гетьманцева и Арахамии.
показати весь коментар
04.01.2024 14:05 Відповісти
Інколи здається, що контрафактники і лобіюють ці підвищення. Найдешевші легальні цигарки вже практично досягли 2 євро за пачку. В нас мінімальна пенсія зараз дорівнює 26 пачкам цигарок, тобто меньше пачки на день.
показати весь коментар
04.01.2024 14:33 Відповісти
Я вже 4й рік палю тютюн і "не парюсь."
Пачка виходить десь 12 грн. Правда, крутити потрібно, але я вже звик.
Ти більше, тютюн класний без хімдомішок.
показати весь коментар
04.01.2024 14:44 Відповісти
Многие уже так привыкли к заводским сигаретам, что запах табака, в частности "венгерский крепкий" принимают за вонь.
Бросается в глаза время горения сигареты заводской и своей.
показати весь коментар
04.01.2024 15:48 Відповісти
Я 43 роки курив заводські... і що? І що я тільки не курив - ви і назв таких не знаєте.
А зараз палю тільки наш, український - молдавський гірший. А "крепкий" - в наших умовах не росте, просто пересушений і за горло тільки дере - від того ілюзія.
Я палю середній.
показати весь коментар
04.01.2024 17:01 Відповісти
"Венгерский крепкий" это торговая марка, а так он выше среднего не поднимается.
А я, а я.
"курил на шару не такие табаки"
В 79-Ом магазинный Филип Морис -1,5 руб.
Привозной кемел (в мягкой пачке)
Соседские "северные" п.м 6коп. И знаю что такое "Партагас"
показати весь коментар
04.01.2024 17:35 Відповісти

Я за радянські казав:
"Новость", Біломор, Север, Казбек, Герцоговіна Флор, Орбіта, Столічниє, Ява, Кієв, Пріма (без фільтра), Аврора, Гуцульські, Верховина, Монастириські (6 копійок) і т.д. - не можу відразу згадати.
Це без болгарських (Опал, Родопи,Ту134, Шипка....) і кубинських -реально міцних (не затягнешся - чорний тютюн)- (Партагас, Лігерос....).
показати весь коментар
04.01.2024 18:30 Відповісти
Так, так, пан в теме, осмелюся дополнить что:
1.беломор должен был быть только Урицкого, который к нам не привозили.
2.Знатоки курили только мягкую яву, которая была Ява явовская и Ява дукат.
3.Родопи были единственные болгарские удостоенные золотых медалей.
А в 90стых прима должна была быть прима-дона, и почему то только полосатая.
Мы держали торговлю.
показати весь коментар
04.01.2024 18:40 Відповісти
Так, так, пан в теме, осмелюся дополнить что:
1.беломор должен был быть только Урицкого, который к нам не привозили. Точно але Одеський теж був нічого
2.Знатоки курили только мягкую яву, которая была Ява явовская и Ява дукат. 100% Дукат - взагалі гугнява фабрика була.
3.Родопи были единственные болгарские удостоенные золотых медалей. Хороші цигарки - я довгенько їх курив в 70хт і ще Львівська орбіта, але треба було завчасно розпакувати і почекати півдня - тютюн части сируватий чомусь був. А от Аврора (без фільтра) теж Львівська - завжди суха, аж хрустіла. На рибалку часто брав... і Біломор.
А в 90стых прима должна была быть прима-дона, и почему то только полосатая. Не скажу, я тоді підсів на Пріму-оптіму синю і курив її 20 років. Взагалі, якщо постійно курити один сорт тютюну, то кашлю практично не буде.
Мы держали торговлю. То вже відпустили?

До речі, самий класний тютюн був в папіросах "Герцеговіна Флор" - сорт і марка ще з до 1917го.
Збереглися довго, тому що їх курив сталін. Що йому не пропонували - він відмовлявся. Брав папіроси, розламував і набивав люльку. Дорогі були (якщо не помиляюсь - десь майже до рубля).
показати весь коментар
04.01.2024 19:09 Відповісти
Дуже пріемно з вами спілкуватися. Дякую.
Нас сейчас админ удалит. Какую машинку для набивки посоветуете?
показати весь коментар
04.01.2024 19:16 Відповісти
Я купую типу кажуть "німецька" (по факту роблять в Польщі - коробочка жовта, зараз у нас 130 грн.) - чорна прямокутна, без заокруглень. В комплекті запасна трубочка і резинка і набивочна планка (типу сегменту, чорна) - ніякі напівмеханічні, електричні і т.д. - діло в тім, що для них тютюн має бути спеціальної короткої нарізки, але на пересушений. А такого, не знаю, нема.
Всякі овальні, червоні, жовті (кажуть турецькі і дуже рекомендують) - хороші, але набити нею цигарку по типу заводської нереально - виходить така собі, мягенька.
Я набиваю так:
- завжди є трохи тютюну, який вже поламався на дрібне - його в бік;
- беру тютюн довгими стружками десь до половини і притрамбовую (не дуже сильно) набивочною планкою;
- потім зверху до повного просто підсипаю той дрібний.
І все.
Якщо "набити руку", то від заводської не відрізнити.
показати весь коментар
04.01.2024 19:27 Відповісти
Дуже дякую.
Хай вам щастить
показати весь коментар
04.01.2024 19:43 Відповісти
І тобі удачі і здоров'я - все інше купиш за гроші.
показати весь коментар
04.01.2024 20:33 Відповісти
Ще Памір (паршиві без фільтра) і Космос (круті вважались - 40 коп.) - згадав.
Ну і відомі сігарети Друг - "с собочкой на етікетке".
А з кубінських без фільтра найвбивчі - Харі Упман - це просто жах. Курив такі в 1975му.
показати весь коментар
04.01.2024 18:40 Відповісти
Я, тезка, в вашу ловушка не попаду. Это проверка на знание темы.
И где это вы,любезный, курили "Космос" по 40 копеек? Ведь любой на сайте знает что космос, темно-синий, с стрелой в виде ракеты стоил 60 копеек.
А 40 стоили сигареты класса "Экспресс"
Вот кубинские 75-го тут ваша взяла. Я пас.
показати весь коментар
04.01.2024 18:55 Відповісти
Мяка пачка - 40 коп., а тверда - 70.
Ще забув крутизну: Золотоє Руно (з ароматом), "Союз-Апполон" і звичайно, найкрутіші болгарські "ВТ" (розшифровка - болгарскій табак).
показати весь коментар
04.01.2024 19:35 Відповісти
Гавана.
показати весь коментар
04.01.2024 19:12 Відповісти
Этих тенивиков нужно тихонько отстреливать. После трёх жмуриков остальные поймут что появилась третья сила и надо сворачивать "бизнес", пока до них очередь не дошла. И ни каких комментариев.
показати весь коментар
04.01.2024 14:41 Відповісти
а хто відстрілювати буде, якщо вони всі під кришею кривоохоронних органів працюють? ну ти підстрелиш, і що, на його місце інший прийде, а для нього тільки вартість послуг криши дорожче.
показати весь коментар
04.01.2024 15:30 Відповісти
Эти теневеки и есть власть. И их, как и колцентры, охраняет полиция.
показати весь коментар
04.01.2024 15:43 Відповісти
Контробас был всегда.
Мафия безсмертна!
показати весь коментар
04.01.2024 20:43 Відповісти
Спробуйте кіоск якийсь відкрити без дозволу,порвуть на раз!А тут заводи,підакцизний товар!
показати весь коментар
04.01.2024 20:46 Відповісти
Дивно, що повна бездіяльність, впродовж довгого часу з 2019 р., отого «видатного податківця» з корочками нардепа з ОПУ, викликає питання до нього!
Можливо, він в долі, то СЕБЕ, неперебороти йому.
Це, як блокування Українських фур на польському кордоні…
Чи, як боротьба з копачами бурштину…
показати весь коментар
04.01.2024 14:09 Відповісти
Ще до вторгнення і після нього біля кожного метро і не тільки були розкладки таких сигарет. Поліція відводила очи, мабуть були в долі.
показати весь коментар
04.01.2024 14:16 Відповісти
А ви ще підніміть акциз, податки...
Тоді "в тінь" і алкоголь побіжить, і інші товари...
Якщо Гетьманцев вважає, що для того, аби корова менше їла та давала більше молока, її треба частіше доїти і менше кормити, то невдовзі, під його керівництвом, та корова здохне.
Хоча тим дєрьмаківцям Україна пофіг - їм аби "прібарахліцца"...
показати весь коментар
04.01.2024 14:24 Відповісти
ні у нього теорія про гусака, якого треба общипувати, але і державний бюджет у них теж такий гусак, який вони общипують на ухиленні від акцизів, гральному бізнесі, відшкодуванні ПДВ та й інші там теми якісь є. але щипають так, що він вжемайже голий.
показати весь коментар
04.01.2024 15:33 Відповісти
всі знають і всі працюють:
легальні фабрики,
нелегальні фабрики,
прокуратура трудиться в поті ліца,
схематозніки відкати катають.

ЗЕстрана работает , ЗЕстрана пыхтит, ****..и !
показати весь коментар
04.01.2024 14:28 Відповісти
Так це ж було і при Ку, і при Ю, і при Я, і при П... Слава богу, я кинув палити і вже 4 роки не годую цю мафію..
показати весь коментар
04.01.2024 14:34 Відповісти
Зробив це минулої осені, і всім рекомендую.
показати весь коментар
04.01.2024 15:13 Відповісти
найкрутіший експерт по цигаркам, молодость поклав на цигарково-ларьочний бізнес

показати весь коментар
04.01.2024 14:30 Відповісти
показати весь коментар
04.01.2024 20:45 Відповісти
Тут никаких экспертов не нужно,все это крышуется из главного офиса и никакие бэпы к ним не придут,иначе этих бэповцев самих оторвут от привычных кормушек.
показати весь коментар
04.01.2024 14:32 Відповісти
показати весь коментар
04.01.2024 14:36 Відповісти
ясна річ. прийшов, охраннік труда, а нема нікого. прийла саніпідемстанція, а нема нікого, прийшов пожарнік, а нема нікого. гонець, із податкової прийшов, а знову нікого нема.
як, так?
а треба ж доці, айфон новий і синулі мерседеса.
то нахера так робити? пішов воювати і нікому на заніс?
показати весь коментар
04.01.2024 14:57 Відповісти
Ви ж мабуть чули про "борг перед державою"? Оце він і є 😂
показати весь коментар
04.01.2024 15:15 Відповісти
та не може такого бути...
бо реформовані такого б не допустили..
а може вони не знали????
ніхто ***** не знає про цехи та заводи...
а що дід жене горілку, знають...
показати весь коментар
04.01.2024 14:50 Відповісти
дід жене, як для себе, у діда репутація та пошана.
а там, на контрабасі, баблом нємєряним смердить.
показати весь коментар
04.01.2024 14:54 Відповісти
взагалі, ніхера не розумію!
тобто, черговий експерд, все про все знає, а каральні органи не знають?
чи, як що знають, то від кого цей експерд, і на кого "катіт бочку"?
знову, хтось не може "отобать і падєліть"? а у контрабаса, "криша" вище зірок?
якась, люта тупня!
показати весь коментар
04.01.2024 14:52 Відповісти
Блін, десятиріччами, при всіх президетах і от ще і під час війни сотні тисяч правоохоронців не можуть накрити МОЗКОВИЙ І ФІНАНСОВИЙ ЦЕНТР, керуючий цим контрофактом... Тільки спроможні на показові шоу з затриманням бабок-реалізаторок, які також через пару днів знову з'являються на своїх закутках! Питання - "Хто" отримує вигоду від таких цигарок -риторичне!!! І точно не хлопці з передової!!!
показати весь коментар
04.01.2024 15:11 Відповісти
А як правопохоронці можуть накрити самі себе?
показати весь коментар
04.01.2024 15:17 Відповісти
чомусь на пачках перестали вказувати скільки нікотину і скільки смол
показати весь коментар
04.01.2024 15:12 Відповісти
Як що є, то хтось у цьому має інтерес. А хто ??
показати весь коментар
04.01.2024 15:36 Відповісти
Пачка сигарет не менее 85 грн. Там налогов и акцизов поди 3/4.
Государство в своей непомерной жадности само толкает крупный бизнес на нарушения.
Мое предложение поставить сразу сигареты по 200 грн, и похоронить отрасль.
показати весь коментар
04.01.2024 15:55 Відповісти
Хочете легалізувати тютюновий ринок ?
2 варіанта :
1- знижте акциз
2- підніміть пенсії та зараплати
показати весь коментар
04.01.2024 18:26 Відповісти
Повышение налога на табачную продукцию происходит во всем цивилизованном мире, и причина этому-вовсе не непомерная жадность государств, а как раз точно выверенный расчет: по статистике, чем больше население курит, тем чаще оно болеет, соответственно, тем больше расходов на лечение, и тем меньше товаров, продуктов и услуг производит. Тем ниже уровень жизни общества. По-настоящему бороться с курением нужно, уменьшая уровень социальной напряженности (да, я в курсе, что сейчас происходит в Украине, и тем не менее: сигареты-это плохое успокоительное. Слишком много побочных эффектов).
показати весь коментар
05.01.2024 06:33 Відповісти