6344 відвідувача онлайн

Заборона стріляти у відповідь - це крок до капітуляції України перед РФ. Ми цього не дозволимо, - Парубій. ВIДЕО

Голова Верховної Ради України Андрій Парубій заявляє про неприпустимість заборони стріляти у відповідь на атаки противника на Донбасі і називає це капітуляцією перед РФ.

Як інформує Цензор.НЕТ із посиланням на Інтерфакс-Україна, про це він повідомив, відкриваючи ранкове пленарне засідання парламенту в четвер.

"Заборона стріляти у відповідь - це не крок до миру, а крок до капітуляції. Ми не дозволимо капітуляції України перед Росією", - заявив Парубій.

Він сказав, що представник України в Тристоронній контактній групі з урегулювання ситуації на сході України (ТКГ) Леонід Кучма на засіданні в Мінську в середу за дорученням президента Володимира Зеленського оголосив ініціативу про те, що українські військовослужбовці не мають відкривати вогонь у відповідь на атаки російського агресора.

Парубій нагадав, що за останню добу на сході України один військовий загинув, ще 12 було поранено.

Раніше глава української делегації в Тристоронній контактній групі з питань Донбасу Леонід Кучма на переговорах у Мінську запропонував під час складання угоди про введення в районі бойових дій на Донбасі режиму тиші внести пункт, що забороняє ведення вогню у відповідь.

"Це принципово. Оскільки жодна сторона не хотіла ставити себе в незручне становище, щоб потім відповідати за це. А сьогодні ми перед усім світом маємо показати, що хочемо цього "режиму тиші". Має бути записано, що не стріляти у відповідь, також необхідна заборона на обстріл цивільних об'єктів - шкіл, дитячих садків. До 19 червня група має розробити пропозиції. Ми маємо 19-го їх затвердити", - наведено слова Кучми на сайті президента України.

Топ коментарі
+64
Запрет стрелять в ответ - это шаг к капитуляции Украины перед РФ. Мы этого не позволим, - Парубий - Цензор.НЕТ 1975
показати весь коментар
06.06.2019 11:14
+44
Ви спитайте це у хлопців на передовій.
показати весь коментар
06.06.2019 11:13
+43
Быстро же вовик зе предал Украину.Вы довольны73%?
показати весь коментар
06.06.2019 11:12
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
Ну що за дитячі побрихеньки. Парубій ніколи не був в Свободі.
показати весь коментар
06.06.2019 11:58 Відповісти
Свободу фінансує беня. Про це навіть у вовочкиному фільмі є
показати весь коментар
06.06.2019 13:21 Відповісти
Не *****, юлькоботе. Парубій був у Свободі років зо двадцять тому, а у США про Тягнибока нічого не доводили. Наведи, блск, англомовний ресурс із цією інформацією.
показати весь коментар
06.06.2019 14:59 Відповісти
почему этот логопед не говорит, что поросенко и его галиматеи, делали то же самое под диктовку кремля с 2014, запрещали стрелять, особенно, если украинские воины побеждали или брали пленных рашистов..
пусть вспомнят, сколько и почему захваченных в бою граждан раши, военных отпустили по указке кремля, а связным были медведчушь и кучмо..
показати весь коментар
06.06.2019 11:22 Відповісти
Пора Кучму (для начала) привлекать за гос. измену. УК Украины. https://lawbook.online/ugolovnyiy-kodeks-ukrainyi/statya-111-gosudarstvennaya.html Статья 111 . Государственная измена. Государственная измена, то есть деяние, умышленно совершенное гражданином Украины в ущерб суверенитету, территориальной целостности и неприкосновенности, обороноспособности, государственной, экономической или информационной безопасности Украины.
показати весь коментар
06.06.2019 11:23 Відповісти
Даже не могу представить эмоции родственников погибших воинов на такое заявление рыжего таракана.... Это реальный позор! А Парубий оказывается молодчага!
показати весь коментар
06.06.2019 11:24 Відповісти
Заборона стріляти у відповідь - це крок до капітуляції України перед РФ. Ми цього не дозволимо, - Парубій - Цензор.НЕТ 6590
показати весь коментар
06.06.2019 11:25 Відповісти
Подонок кучма должен был сесть не в кресло в Минске, а на тюремную парашу.
показати весь коментар
06.06.2019 11:26 Відповісти
Напоминает ситуацию в фильме "Чернобыль".
Скоро видимо придется объявлять набор бойцов в ВСУ,
которые согласятся сидеть под огнем противника без права на ответку.
Хорошо рассуждать в Киеве о запрете стрелять в ответ,
а еще лучше где-нибудь в Западной Европе.
Потому ЕС и Киев так и поддерживают эти запреты.
показати весь коментар
06.06.2019 11:26 Відповісти
дик, ам 73% відсотка зебуїнів для чого. Оголосити серед них мобілізацію - нехай сидять.
показати весь коментар
06.06.2019 11:35 Відповісти
Олександре, порошрек нічим не кращий за Зю, і починав, якщо ти пам'ятаєш, свою каденцію з такого ж самого перемир'я із забороною стріляти у відповідь. От нехай зараз і доведе, що він патріот: започаткує процес імптючменту Зю, який напрочуд швидко виявився капітулянтом, відповідний закон вже прийняли. До речі, не факт, що порошнек після перемоги на виборах не запровадив би аналогічне перемир'я. З тією різницею, що вовіка зю ми зупинити зможемо, а ***** - не зупинили б, бо він на той час став би міцно вкоріненим диктатором. А якщо порошнек не сподвигне свою хвракцію та інших підконтрольних йому слуг народа наїхати на Зю або хоча б проголосити мінський договорняк нечинним і анульованим, то покаже, що він - такий самий капітулянт і ворог, як і Зю.
показати весь коментар
06.06.2019 15:07 Відповісти
Це Кучма з Зеленским перешептались і пішли на поводу у загарбників здати Україну без пострілів??
показати весь коментар
06.06.2019 11:27 Відповісти
саме так. І нехай зебіли не кажуть, що їх не попереджали.
показати весь коментар
06.06.2019 11:36 Відповісти
ГЛІБ БАБІЧ «Час злих гномів, або - Не стріляти ...»
Не стріляти у відповідь?
Так, це куди крутіше, ніж просто «припинити стріляти».
Від цих слів повіяло могилою могутнього радянського союзу. Власне, той, хто це сказав - плоть від плоті - його пристаріле дитя.
Саме та система народила злих гномів, наділених «вищим розумінням», здатних приймати рішення про смерть за чужий рахунок. Діти м'ясника Жукова і недалекого «мрійника» Хрущова одночасно. Прогресивні політики згнилого трупа імперії.
Ви не поясните їм, що таке «не стріляти у відповідь».
Вони не розуміють про що це. Вони можуть займати вищі пости, володіти вищими секретами держави. Але вони поняття не мають, як виглядає реальність. Особливо реальність війни.
Вони виросли в футлярі номенклатури і комфорту, і мають уявлення про війну приблизно таке ж, як і домогосподарка, яка надивилась фільмів про війну.
Ви не поясните їм, що таке сидіти у бліндажі, що стрибає в п'яти вимірах, курити, розповідати анекдоти, щоб заглушити страх. І чекати, коли дасть відповідь рідна Арта. Покарає супостата і прожене його з вогневої позиції. І все закінчиться.
Ви не поясните їм, що таке лежати розтікаючись по землі, тому що ти не дійшов до укриття, і тебе притиснули вогнем. І намагаються «злизати» тебе з практично рівній поверхні. Їм весело. І ти молишся, щоб стріляючих заткнув ВОП. Врубав з усіх стволів. Або намацала рідна «дашка» на фланзі.
Ви їм не поясните, що коли по тобі методично працює танк, якого тут немає згідно всіх домовленостей - ти молишся про одне. Щоб ПТРКшнік нє засцяв, і не ліг. І хоча б не підбив - прогнав це чудовисько.
Ви не поясните їм, як довго не підпускають до тіла вбитого товариша, азартно навалюючи з АГС і «Утеса». А ще болісно і довго тягнеться час, коли там уже третю годину чекає поранений братка, а підійти до нього не можна - валять. І вихід один. Придушити вогнем. Страшно і переконливо. Щоб виграти час на евакуацію.
Ви не поясните їм, як швидко можна демотивувати старих піхотних вовків, якщо перетворити їх в безмовних овець. Тебе вбивають, а ти можеш тільки безсило плакати.
Тому, що це протиприродно. Тому, що це злочинно. Тому, що це зрада.
Ви не поясните їм, що нормальний командир, коли вбивають його людей, повинен ефективно вирішити єдине завдання - вбити вбивць його людей. Інакше треба стрілятися самому.
Ви не поясните їм, що ворог, який пізнав коктейлю з крові і безкарності, нахабніє в геометричній прогресії. Для нього зникає небезпечне протистояння, і починається захоплююча розвага. Тир.
Хто і як їм пояснить, що «не стріляти у відповідь» - це означає «померти або здатися»?
Або їм це і потрібно?
Ви не поясните. Самі вони далекі від поняття «мужність», як тарган від БТРа.
Якщо перенести їх під обстріл, або приставити до голови ствола - від них залишиться тільки обісцяний бріоні, і світ, зменшений до розміру стисненого сфінктера
Але вони готові до «великих рішень». Духовні гноми завжди готові до «великих рішень». І «доброї волі» за чужий рахунок.
І ще. Вони не відчувають нашого ворога - своїм ворогом. Бо іін до них ментально ближче, ніж ми.
Кажете, все це в ім'я звільнення полонених? Це як?
Типу, «Віддайте нам полонених. Ми ж дали вам можливість вбивати інших? »
А-аа ... Вони теж не будуть стріляти у відповідь? Ну, це ж логічно - раз ми не стріляємо у відповідь, вони теж можуть не стріляти у відповідь. Ой, я заплутався. А у відповідь кому тоді не стріляти?
Дайте вгадаю. Безліч «часів перемир'я» завжди закінчувалися однаково. І завжди з одного боку.
Під час одного з перших «замирень» 14-го, моя РТГР зазнала рекордних втрат за 10 днів, включаючи командира. Правда, ні у кого не вистачило розуму «не стріляти у відповідь». Інакше б ми швидко закінчилися всім смиренним колективом.
Так, що приховувати - на «високі командні точки» час від часу приходили люди з миротворчою ***********. Точніше, дурні з прислів'я, що розбивали лоба у молитві. Тобто - перевиконували «план по перемир'ю». Намагалися перетворити «припинення вогню» в безмовність.
Але їх ініціативи швидко помирали. Тому, що люди на нулі вмирати не хотіли. І тому, що їх командири не хотіли, щоб їх люди вмирали.
І починали валити у відповідь, попри дешеві легенди про «опечатані стволи».
А тепер це хочуть ввести це в ранг закону?
Смиренність і непротивлення?
Ага. «Наші хлопчики гинуть… Але ми все виконуємо… Щось треба робити…Давайте знайдемо компроміс… полонених повернемо…Не стріляємо, не стріляємо, не стріляємо ...»
Потім, очманіла від геноциду армія скаже «так ну нахєр». І я навіть боюся припустити, чим це закінчиться.
Правда, одночасно може закінчитися країна.
Вони цього не розуміють? Вони цього не розуміють.
Для них це інша планета. Вони не знають, що таке вмирати. Навіть вбивати у них виходить тільки чужими руками, і якось кострубато.
Просто час злих гномів.
Просто, коли гноми збираються разом, вони інстинктивно хочуть знищити все, що вище за них. І я зовсім не про зріст.
Боже, зупини їх. Щоб це не довелося робити мені.
показати весь коментар
06.06.2019 11:27 Відповісти
Подонок кучма должен сесть не в мягкое кресло в Минске, а в тюремную парашу!!!
показати весь коментар
06.06.2019 11:28 Відповісти
Кучма не сам поjхав у Мiнськ.За всi його дij iслова вiповiдае Зеленський.
показати весь коментар
06.06.2019 12:06 Відповісти
а хіба j = ї ?
я бачив у старих книжках j = й
показати весь коментар
06.06.2019 12:35 Відповісти
Ви ж все чудово зрозумiли.(i) fв мене теж з англiйськоj kлавiатури.Навiщо ж вiдразу тапком по мордяцi.
показати весь коментар
06.06.2019 15:16 Відповісти
Заборона стріляти у відповідь - це крок до капітуляції України перед РФ. Ми цього не дозволимо, - Парубій - Цензор.НЕТ 5180
показати весь коментар
06.06.2019 11:28 Відповісти
Парубію, а чого ж ви мовчали 5 років? Скільки таких заборон було за 5 років? Ці заборони - одна з причин, чому Порошенко дістав копняка, а ви мовчали, тому ви на наступних парламенських виборах також дістанете копняка. Якщо заборона стріляти - не з серії фейків, яких ми в останні тижні бачили більш, ніж достатньо, то пан Зеленський теж дістане копняка в дупу.
показати весь коментар
06.06.2019 11:28 Відповісти
Зеленський някых заборон не видавав - це поки що лише пропозиція Кучми.
показати весь коментар
06.06.2019 12:00 Відповісти
це не поки що - а проголошено Кучмою з сьогоднішнього дня.
показати весь коментар
06.06.2019 12:10 Відповісти
Брехня.
Кучма не мае прав проголошувати перемир'я. Він лише запропонував це.
показати весь коментар
06.06.2019 12:28 Відповісти
він вніс пропозиції про перемир'я, на які його уповноважив клоун зє. І вони були прийняті (ще б пак!) читайте першоджерела.
показати весь коментар
06.06.2019 12:48 Відповісти
От і читайте першоджерела, а не фантазуйте та не перекручуйте - бо першоджерела кажуть про те, що є домовленість лише розпочати перемовини про можливе перемир'я та про можливість відновлення торгівлі на наступних перемовинах.

А це означає, що поки що Зеленський не давав повноваженнь Кучмі на ніякі перемир'я - Кучма зараз приїде з перемовин, та буде доносити їх результати до керівництва країни, потім будуть прийматися рішення і вже з цими рішеннями Кучма поїде на наступні перемовини.
показати весь коментар
06.06.2019 13:11 Відповісти
Зебуины начинают нервничать!
показати весь коментар
06.06.2019 13:33 Відповісти
показати весь коментар
06.06.2019 17:32 Відповісти
Олександре, а Ви першоджерела читали? Здається в них сказано, що сторонам поручено розробити пропозиції до 19 червня. Як для мене то це умови при яких буде заборонено, а може тільки рекомендовано не відкривати вогонь в відповідь.
Теж саме буде і з умовами налагодження торгівлі.
Отож розумно було б спочатку ознайомиться з пропозиціями, а потім вже критикувати саму ідею, розпалюючи ворожнечу серед своїх співвітчизників. Звичайно, якщо Ви не працюєте на ворогів України.
показати весь коментар
06.06.2019 14:23 Відповісти
насолоджуйтесь.
ми не почули у виступі Кучми перед журналістами нічого крім - припинення вогню, полонені,
та й все. Тільки по радіснім заявам росіян, та їх маріонеток, ми дізнаємось, яким саме
чином Зеленський здає Україну. Так звана "голова МЗС ДНР" Наталя Ніканорова озвучила,
на що саме йде Зеленський заради так званого "миру", а насправді - капітуляції нашої
держави. Російські пропагандисти з ТАСС пишуть: «На сьогоднішньому засіданні групи
з економічних питань ми очікували від нових представників України зміни риторики на
користь конструктивного підходу до переговорного процесу. У зв'язку з цим ми підняли
питання про налагодження прямого діалогу між сторонами конфлікту - Республіками і Україною
- в рамках роботи профільної групи з питань економіки». За їх словами, російські маріонетки
виставили такі умови своїх господарів: "взаємне узгодження дій по зняттю української
економічної блокади, узгодження порядку взаємного пропуску промислових і гуманітарних
вантажів, узгодження порядку управління промисловими активами, розподілу доходів і витрат
від їх діяльності, а також «налагодження механізму виплат громадянам республік компенсації
за шкоду, заподіяну українською владою внаслідок блокади, включаючи втрату робочих місць,
зниження заробітної плати, заборгованість по пенсіях і соціальних виплатах".
https://enigma.ua/articles/minsk-zelenskogo-ukraina-mae-splatiti-kompensatsii-rosiyskim-okupantam
показати весь коментар
06.06.2019 17:33 Відповісти
Дякую за інформацію. Але ж це вимоги російських найманців, а ми обговорюємо інформацію про останній Мінськ зі слів Кучми. Думаю, що нам не варто поспішати з осудом Кучми. Варто спочатку буде побачити його умови і вимоги.
Доречі, там вже ПОП називає умови при яких можна буде домовлятися не стріляти.
показати весь коментар
06.06.2019 18:23 Відповісти
Так і я про те ж. Заборона - поки що з області фейків, а Парубій вже розхвилювався. До речі, ось що пише Бутусов: "За время последнего действующего на сейчас прекращения, вступившего в силу 8 марта, боевые потери украинских сил на Донбассе составили 31 человек". Тобто на даний момент діє припинення вогню ще за наказом Порошенка! І Парубій сміє відкривати рота? Кучму за його пропозицію варто розстріляти, але не Парубію про це патякати. https://censor.net/r3130873
показати весь коментар
06.06.2019 12:11 Відповісти
які фейки? ЗдебілЕ,прокинься!
Переговори в Мінську і нові домовленості: стали відомі дати та деталі

Засідання тристоронньої контактної групи в Мінську завершилося і були досягнуті нові угоди. Насолоджуйтесь, зебіли.

https://ukr.segodnya.ua/politics/peregovory-v-minske-i-novye-dogovorennosti-stali-izvestny-daty-i-detali-1280274.html
показати весь коментар
06.06.2019 12:15 Відповісти
Їм плюй в очі, а вони- дощ іде. Зебілоїди.
показати весь коментар
06.06.2019 12:25 Відповісти
Придурку, я не голосувала за Зеленського ні в першому, ні в другому турі! І закрий пащеку, бо коли ТЕ САМЕ робилося при твоєму Порошенкові, тебе це влаштовувало! Отож стуль писок!
показати весь коментар
06.06.2019 12:29 Відповісти
А заодно щодо твого посилання, грамотію: "Сторони домовилися про підготовку нової угоди про припинення вогню для можливого підписання вже на наступній зустрічі 19 червня" - сторони домовилися про підготовку угоди, але це не означає, що така угода буде!
показати весь коментар
06.06.2019 12:32 Відповісти
мене це якраз не влаштовувало, зебілка дурна. Більше того - в тому що це гівно ЗЕ стало прєзіком, винен якнайбільше порошенко. Але я, на відміну від тебе, не роблю вигляд що гівно ЗЕ - то канхвєта.
показати весь коментар
06.06.2019 12:41 Відповісти
Боже, яке воно тупориле! Ти уважно прочитало: Крім того, контактна група обговорить питання відновлення економічних зв'язків на Донбасі. Про це повідомив повпред РФ на мінських переговорах Борис Гризлов за підсумками засідання Контактної групи.
Пояснюю для зовсім тупих - принципово питання про зняття блокади вирішено. Усьо! Обговорюватись мають лише форми та об'єми торгівлі на крові.
показати весь коментар
06.06.2019 12:44 Відповісти
Ні. Вони домовилися домовлятися. Не панікуй. За дванадцять днів можна багато що зробити: оголосити мінський договірняк null and void, розпочати процедуру імпічменту Зю за державну зраду, влаштувати військовий переворот. Але порошрек, якого ти чомусь вважаєш патріотом, не піде ані на перше, ані на друге, ані на третє. Бо, на відміну від просто капітулянта Зю, є таємним (і не дуже) агентом москви.
показати весь коментар
06.06.2019 15:14 Відповісти
та ти дідусь Панас. Казочки придумуєш і сам же в них віриш.
показати весь коментар
06.06.2019 16:25 Відповісти
А ось тобі не казочки а факти, дідусь панас.
ми не почули у виступі Кучми перед журналістами нічого крім - припинення вогню, полонені, та й все. Тільки по радіснім заявам росіян, та їх маріонеток, ми дізнаємось, яким саме чином Зеленський здає Україну. Так звана "голова МЗС ДНР" Наталя Ніканорова озвучила, на що саме йде Зеленський заради так званого "миру", а насправді - капітуляції нашої держави. Російські пропагандисти з ТАСС пишуть: «На сьогоднішньому засіданні групи з економічних питань ми очікували від нових представників України зміни риторики на користь конструктивного підходу до переговорного процесу. У зв'язку з цим ми підняли питання про налагодження прямого діалогу між сторонами конфлікту - Республіками і Україною - в рамках роботи профільної групи з питань економіки». За їх словами, російські маріонетки виставили такі умови своїх господарів: "взаємне узгодження дій по зняттю української економічної блокади, узгодження порядку взаємного пропуску промислових і гуманітарних вантажів, узгодження порядку управління промисловими активами, розподілу доходів і витрат від їх діяльності, а також «налагодження механізму виплат громадянам республік компенсації за шкоду, заподіяну українською владою внаслідок блокади, включаючи втрату робочих місць, зниження заробітної плати, заборгованість по пенсіях і соціальних виплатах".

https://enigma.ua/articles/minsk-zelenskogo-ukraina-mae-splatiti-kompensatsii-rosiyskim-okupantam
показати весь коментар
06.06.2019 16:31 Відповісти
У логопеда двойные стандарты
У петрушки тоже были ограничения в ответку
Потом по договорняку с пуйлом решили,что стоит отбиваться иначе народ раскусит план барыги
показати весь коментар
06.06.2019 11:31 Відповісти
Зебуины непробиваемы!
показати весь коментар
06.06.2019 13:53 Відповісти
У логопеда двойные стандарты
У петрушки тоже были ограничения в ответку
Потом по договорняку с пуйлом решили,что стоит отбиваться иначе народ раскусит план барыги
показати весь коментар
06.06.2019 15:15 Відповісти
На волне этих событий,вполне реально выплыть из небытия националистам. Только если они не станут жевать сопли как в прошлые разы и будут действовать решительно. Для этого нужно будет откинуть от себя всякую порядочность и вступить в союз с парашенко. И как только колесики завертятся ,перегрызть ему глотку,как это он сделал с вами на Майдане. Далее,должно идти воззвание к народу с четким сигналом о том,что все олигархическое будет национализировано и пущено на экономику,снижение тарифов и создание новых рабочих мест с достойной зарплатой. Также,вам нужно завязать с евроскептицизмом и перейти к тесному с ними сотрудничеству,так как кроме них с США друзей у вас не будет. Педиков тоже оставьте. Бонусов вам это не даст,а озобоченность Европы ,вызовет. Поняли,тормоза ? ))
показати весь коментар
06.06.2019 11:33 Відповісти
Твої слова та Тягнибоку у вуха.
показати весь коментар
06.06.2019 12:11 Відповісти
там другие лица нужны,эти уже не штырят избирателей..
показати весь коментар
06.06.2019 12:45 Відповісти
одне таке ліцо Україна вже аає. Насолоджуйтесь!
показати весь коментар
06.06.2019 12:46 Відповісти
и хто же этот таинственный наци №1 ?
показати весь коментар
06.06.2019 12:48 Відповісти
а шо - новоє ліцо - це обов'язково наці?
аааа, ти зеклоунобот, до тебе не з першого разу доходить що мова йде про твого зєбєню.
розумово відсталий - ясно.
показати весь коментар
06.06.2019 12:51 Відповісти
не в моих правилах спорить с дегенератами..
показати весь коментар
06.06.2019 13:06 Відповісти
Досі шкодую, що Свобода не перегризла в 2014 році горлянку кролю та пастору. А могла. *****, такий шанс просрали!
показати весь коментар
06.06.2019 15:17 Відповісти
Ага, чуть шо так националисты пойдите разберитесь, когда стадо вляпалось в то, о чём его предупреждали. А так во всём свобода и Тягнибок виноваты. Вы реально уже за.... Желания вытаскивать вас от туда у многих уже нет.
показати весь коментар
06.06.2019 14:16 Відповісти
Здесь ведь не идет речь,о том что националисты плохие. А о том,что нужно быть решительными и гибкими. Иначе бы они пришли к власти.А не были бы на задворках. Разве нет ?
показати весь коментар
06.06.2019 14:21 Відповісти
Да.
показати весь коментар
06.06.2019 15:19 Відповісти
Националисты идеальными не бывают! Особенно для населения Украины. Там даже к националистам соседей более лояльно относится... На своих же смотрят как на прививки от кори,после просмотра пропаганды о вреде прививок.
показати весь коментар
06.06.2019 15:48 Відповісти
Опять же...Я советую как им прийти к власти. А не считаться с мнением населения. Кто с ним вообще считается ? Парашенко ? )) Когда брешит ,чтобы обдурить.
показати весь коментар
06.06.2019 16:17 Відповісти
В 1941-1942-м тоже РККА тоже долго не стреляли в ответ, пока немцы почти до Москвы дошли и Сталинграда....
показати весь коментар
06.06.2019 11:34 Відповісти
Зря Кучма такую xерню сморозил, теперь не отмоется.
показати весь коментар
06.06.2019 11:35 Відповісти
Парубій +
показати весь коментар
06.06.2019 11:37 Відповісти
Курма стоїть на кордоні і трясе папірцем з "мінськими угодами" перед сепарами
показати весь коментар
06.06.2019 11:38 Відповісти
Ну так признайте официально, что у нас война с РФ. А то не позволит капитуляцию, какая капитуляция, если вы не признаете наличие войны?
показати весь коментар
06.06.2019 11:38 Відповісти
Для того что бьі признать войну, ее нужно обьявить.
Предлагаеш Украине стать агрессором-захватчиком?
показати весь коментар
06.06.2019 11:45 Відповісти
...это как АГРЕССОРОМ ???? КРЫМ освобождать это АГРЕССИЯ ????
показати весь коментар
06.06.2019 11:50 Відповісти
Давай начнем с того кому тьі собрался войну обьявлять, Крьіму или рашке.
Єто важно для международного права и последствий.
Даже немцьі не решились совку войну официально обьявлять.
показати весь коментар
06.06.2019 11:57 Відповісти
Здесь ты неправ,Германия объявила вайну СССР в 03.00.22.06.1941,учи историю.
показати весь коментар
06.06.2019 12:00 Відповісти
Он везде неправ...
показати весь коментар
06.06.2019 12:25 Відповісти
Ниже
показати весь коментар
06.06.2019 13:14 Відповісти
Левитан соврал значит?
показати весь коментар
06.06.2019 13:13 Відповісти
****** как дышал, значит!
показати весь коментар
06.06.2019 15:15 Відповісти
Левитан не врал,он читал текст который писяли Сталин с Молотовым.В действительности Ноту об обьявлении войны озвучит посол германии Шуленбург Молотову в 04.30 22.06.41, требования были соблюдены,
показати весь коментар
08.06.2019 20:21 Відповісти
таки да
показати весь коментар
09.06.2019 11:35 Відповісти
В Крыму совсем не стреляли , мирно разошлись ..... мышебратья , дедовоеватели .
показати весь коментар
06.06.2019 11:42 Відповісти
помнится, майора ЗСУ там убили еще до того как
показати весь коментар
06.06.2019 12:07 Відповісти
Правильн,всю псарню и наротных горлопанов с радиКАЛАМИ на фронт родину защищать.
показати весь коментар
06.06.2019 11:43 Відповісти
А может тяперича очередь Зелеботов,правда это не за пивом в очереди стоять.Зелеботы енто орлы,правда не те что лятают,а те что горы аб сирают
показати весь коментар
08.06.2019 20:23 Відповісти
Ушел Петро и началось...
показати весь коментар
06.06.2019 11:46 Відповісти
а что ты хотел ????? КОШКА с дома , МЫШИ в пляс !!!
показати весь коментар
06.06.2019 11:48 Відповісти
Попереджали ж мудрі люди, що така хєрня буде
показати весь коментар
06.06.2019 12:26 Відповісти
Когда уже этого спикера со справкой заберут туда, где эту справку ему выдавали?
показати весь коментар
06.06.2019 11:55 Відповісти
Выберите на выборах нового. Будем наслаждаться вместе.
показати весь коментар
06.06.2019 11:59 Відповісти
https://ibigdan.livejournal.com/23764873.html Машина времени без джакузи

Заборона стріляти у відповідь - це крок до капітуляції України перед РФ. Ми цього не дозволимо, - Парубій - Цензор.НЕТ 493

А прикиньте, собрать новости за последние 2 недели, перенестись в прошлое ровно на год назад и нашим "поцреотам и октевистам" рассказать, дескать - смотрите какого лапочку вы через год изберете.

Вот прям так прийти к масовочке под АП и сказать - а ведь через год ваш любимый новый президент запретит нашим солдатикам в трусиках стрелять, откроет торговлю на крови и будет договариваться в минске с помощью кучмы чтоб мириццо с раиссей.

Ахахаха. Да че я - можно прям сейчас ходить и им тыкать в морду. Правда уже не так весело, потому что пи.....ц вот он, прям вот-вот-вот он.

https://www.facebook.com/slpetrenko/posts/10219386118469764 Сергей Петренко
показати весь коментар
06.06.2019 11:57 Відповісти
По Клаузевицу есть четкий признак поражения - отказ противника от сопротивления.
показати весь коментар
06.06.2019 12:02 Відповісти
Все правильно Вовік робе
показати весь коментар
06.06.2019 12:05 Відповісти
...будеш скоро з ним в Ростові
показати весь коментар
06.06.2019 13:38 Відповісти
Парубий и его "крылатые" высказывания уже давно не имеют никакого веса для народа. Президент должен сделать опрос что думают украинцы по этому поводу и картина будет ясна. А я думаю, что нельзя выставлять солдат на передовую в качестве пушечного мяса. Кучма не хочет свою родню туда отправить?
показати весь коментар
06.06.2019 12:07 Відповісти
А я лично думаю,стоит ли тебе жить на этом свете дальше,пока детей не наплодил,давай сделаем опрос.А потом ты сам примешь решение,не сможешь сам,мы поможем.
показати весь коментар
08.06.2019 20:26 Відповісти
Кагтавую шоблу никто уже не слушает. так что пусть утрутся
показати весь коментар
06.06.2019 12:07 Відповісти
зебілко, а тобі особисто за підтриманого тобою *********** не соромно?
показати весь коментар
06.06.2019 12:10 Відповісти
Заборона стріляти у відповідь - це крок до капітуляції України перед РФ. Ми цього не дозволимо, - Парубій - Цензор.НЕТ 6375
показати весь коментар
06.06.2019 12:16 Відповісти
так шоп не стриляти в отвєт, нада сдать оружіє і покинути позиції - так денере одним взводом захоплять і Київ
показати весь коментар
06.06.2019 12:40 Відповісти
https://www.bbc.com/ukrainian/politics/2014/06/140627_ceasefire_victims_vc За тиждень припинення вогню, оголошеного президентом України у рамках мирного плану, на яке погодилися лідери сепаратистів, загинули десятки військових та цивільних осіб.
показати весь коментар
06.06.2019 12:55 Відповісти
тут я так розумію була "перемога"?! а тепер зрада зрадня?!
показати весь коментар
06.06.2019 12:56 Відповісти
Кучму на линию огня!
показати весь коментар
06.06.2019 13:14 Відповісти
Сторінка 2 з 2