22751 відвідувач онлайн

Мер Конотопа Семеніхін заявив, що глава Сумської ОВА Артюх організував нагородження військових в університеті. ВIДЕО

Міський голова Конотопа Артем Семеніхін заявив, що очільник Сумської обласної військової адміністрації Володимир Артюх організував церемонію нагородження військовослужбовців 117 бригади ТрО у конгрес-центрі Сумського університету, по якому згодом вдарили росіяни.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це мер Конотопа розповів у своєму фейсбуці.

Семеніхін стверджує, що російська сторона дізналася про подію та завдала удару по об’єкту. Військові на той момент перебували в укритті, тому постраждали цивільні громадяни.

"У керівництва Сумської області вже вибори.. Їм хочеться піару на військових… Хотіли пофоткатися при врученні нагород і подяк… А в результаті полили кров’ю Суми, допомагаючи московитами робити геноцид Українців…" - сказав Семеніхін. 

Крім того, мер Конотопа заявив, що цей інцидент розслідують правоохоронці.

Нагадаємо внаслідок ракетної атаки по центру міста Суми 13 квітня 2025 року – 34 людини загинули та 115 поранені.

Топ коментарі
+29
Ну і що? По всій Сумській області і в місті повно військових ЗСУ.
Кожен день в Україні хтось шикується чи проводить зустрічі з ЗСУ.
маньяку ліліпутіну не потрібен привід щоб кинути ракету по центру Сум.
показати весь коментар
13.04.2025 22:50 Відповісти
+26
На дитячому майданчику Кривого Рогу теж було шикування немовлят?
Пропонуєш вивести ЗСУ з України зовсім, щоб ліліпутін тупо просто вбивав мирняк?
показати весь коментар
13.04.2025 22:56 Відповісти
+23
Коментатори довбойопи нелякані. Військових збирають в приміщеннях з мільйону причин - навчання, існтруктаж, перевірки і т.д. Русня в підсумку їх не вбила тому що вони вчасно пішли в укриття. На жаль цивільні не можуть всі сховатись під час кожної тривоги.
Але потім русня запустила другу ракету - касетну, для того щоб просто вбити якомого більше людей на вулиці.
А ви їм підхрюкуєте зі своїм безглуздими і семеніхіними бо ви корисні дебіли.
показати весь коментар
13.04.2025 23:09 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 4
Процес призначення винних пішов.
показати весь коментар
13.04.2025 22:47 Відповісти
Безугла писала таки правду.
показати весь коментар
13.04.2025 22:50 Відповісти
Ну і що? По всій Сумській області і в місті повно військових ЗСУ.
Кожен день в Україні хтось шикується чи проводить зустрічі з ЗСУ.
маньяку ліліпутіну не потрібен привід щоб кинути ракету по центру Сум.
показати весь коментар
13.04.2025 22:50 Відповісти
а тепер кажуть заткнуласяґ, бо свого палить
показати весь коментар
13.04.2025 22:50 Відповісти
Навіть якщо це так- то заявляючи про це Семиніхін грає на боці кацапів.
показати весь коментар
13.04.2025 22:51 Відповісти
я не знаю нічого про цього семеніхіна.. чи як там його, але звик бачити в таких екзальтованих виступах піар чергової падли... я в Сумах, не знаю про нагородження, звісно, що узнаю завтра, напишу. А звідки знає цей поц? Да, наш голова - кретин і паскуда
показати весь коментар
13.04.2025 22:51 Відповісти
але не у прифронтовій зоні, де дрони в засаді сидять і відслідковують усе. і сексоти ще підказують.
показати весь коментар
13.04.2025 22:51 Відповісти
Це напевне вже буде привід Єрмаку поставити свою людину.Я знаю те що для дітей там мала бути вистава на вулиці.
показати весь коментар
13.04.2025 22:52 Відповісти
Це що, виправдання агресора?
Вони із безмозкою геть поплавилися?
показати весь коментар
13.04.2025 22:52 Відповісти
з якого переляку? ну давай мовчати. Дарвін сьогодні зібрав кроваву жатву путіну на алтар війни
показати весь коментар
13.04.2025 22:52 Відповісти
Судячи з цього повідомлення мера Конотопа, таки права була Безугла.
Але головне виходить в тому, що погано працює СБУ та контррозвідка.
Бо очевидно, що є рашистськи кроти в Сумський ОДА, які знали про нагородження і передали цю інфу рашистам для ракетного удару.
показати весь коментар
13.04.2025 22:53 Відповісти
я в Сумах, нічого не чув про це.... треба інформацію мати, перш, ніж так звинувачувати. Наш голова - той ще пончік з повідлоЮ, але... забагато бажаючих на крові і нервах заробляти очки. ТОму поки що промовчу. Якщо підтвердиться версія - діло буде дуже серйозним, вірно
показати весь коментар
13.04.2025 22:53 Відповісти
займись самоосвітою - гугл тобі в мозок.
показати весь коментар
13.04.2025 22:54 Відповісти
А працевлаштувався би Артюх свого часу в комунальники Конотопа - могло би цього і не статися! Цікаво, в яку країну йому місце посла готовлять?
показати весь коментар
13.04.2025 22:54 Відповісти
Ты дебил? Кем надо быть, чтобы устраивать построения в зоне БД? Да и вообще в в оюющей стране, куда баллистика минуту летит после страта/сообщения корректировщика?
показати весь коментар
13.04.2025 22:54 Відповісти
Она уже "переобулась" и говорит что награждение отменили и военных там не было. Правда там должен был еще быть детский спектакль, после этого "награждения"...
показати весь коментар
13.04.2025 22:54 Відповісти
Всегда поражала такая логика как у вас.
- Нельзя переходить на красный !
- Можно, потому что на зеленый тоже могут сбить.

Чувак, в стране война ! Любой косяк в этой войне приводит к трагедии, независимо от того, были другие косяки, сколько трагедий в других городах, и так далее. А ты либо дашь ракете уничтожить побольше людей, либо не дашь.

Понятие "мера предосторожности" потому что хотят не допускать ущерба, а не потому что ущербы могут существовать в другом месте.
показати весь коментар
13.04.2025 22:55 Відповісти
шо там передавать, коли дрон висить 24 години на добу. вони на нагороду через портал попали?
показати весь коментар
13.04.2025 22:55 Відповісти
Тюх-тюх-тюх-тюх,
Разгорєлся наш утюг Артюх!
показати весь коментар
13.04.2025 22:55 Відповісти
...це той, що рік тому пиз...вся з районним керівництвом на кладовищі за бабки на алею героям...
показати весь коментар
13.04.2025 22:55 Відповісти
Там было или планировалось не построение, а мероприятие в здании/укрытии.
показати весь коментар
13.04.2025 22:55 Відповісти
показати весь коментар
13.04.2025 22:56 Відповісти
А вам хочется это замести под ковер, как латентному совку Чернобыль, да?
показати весь коментар
13.04.2025 22:56 Відповісти
Як казав Буданов - правду населенню не можна казати. Бо воно пойме щось, почне панікувати та перехерачить всіляких падлюк - що тоді робити?
показати весь коментар
13.04.2025 22:56 Відповісти
не знаєш - так і не пиши...
показати весь коментар
13.04.2025 22:56 Відповісти
Семенихін-брат безглуздої
показати весь коментар
13.04.2025 22:56 Відповісти
На дитячому майданчику Кривого Рогу теж було шикування немовлят?
Пропонуєш вивести ЗСУ з України зовсім, щоб ліліпутін тупо просто вбивав мирняк?
показати весь коментар
13.04.2025 22:56 Відповісти
все ще треба підтвердити але вже мало хто сумнівається - геройськими хлопцями керують дебіли у яких в головах друга світова але ніяк не азеро-вірменська.
тому шикування, ногами по мінах, розкрадання внаглу, браковані снаряди і тупість, тупість, тупість.
починаю думати що навіть якби майдан переміг то всерівно б гівно було на фініші першим бо що не роби які тільки не придумуй реформи а дурня та дичина приходить першою і другою...
показати весь коментар
13.04.2025 22:57 Відповісти
так, у Сумах повно військових по всьому місту, це не секрет, не сховаєш усіх
показати весь коментар
13.04.2025 22:57 Відповісти
Как там Буданов говорил, знать всю правду это лишнее, в то всякие мысли у людей появятся...

показати весь коментар
13.04.2025 22:57 Відповісти
він балотувавсяу Вінниці, його послали.
показати весь коментар
13.04.2025 22:57 Відповісти
Ви із Сум і не знаєте про мера другого за величиною міста області? Ну-ну! От навіть у нас у Києві знають, що він ветеран АТО...
показати весь коментар
13.04.2025 22:57 Відповісти
Який касяк? Наявність ЗСУ в Сумах?
показати весь коментар
13.04.2025 22:58 Відповісти
Нет, это очередной вой не допускать такого. Ну были же уже и с Берлинской инцидент, и с Негулем инцидент, и с этой 128-й кажется инцидент. Все мало, попиариться хочется.
показати весь коментар
13.04.2025 22:58 Відповісти
чого? він не збирав людей, як то зробив зелений артюх.
показати весь коментар
13.04.2025 22:58 Відповісти
Так Артюх и есть его человек... И его отмазывают, та же Безуглая, говоря что это все военные виноваты. А не глава ОВА, который назначен Зеленским.
показати весь коментар
13.04.2025 22:58 Відповісти
Тоді що робити? Вивести ЗСУ з Сум - нехай приходять маньяки кацапи та ріжуть Українців?
Так?
показати весь коментар
13.04.2025 22:59 Відповісти
ні, це твій мозок просто не окучує, не ділить на двічасти проблему
показати весь коментар
13.04.2025 22:59 Відповісти
ЗСУ не для того в Сумах, щоб ховатись. Ти про що?
показати весь коментар
13.04.2025 23:00 Відповісти
По всій Україні кожен день кудись прилітає десятки разів і кожен день хтось гине. Он прямо зараз атакують Одесу. Там що, скрізь "построєнія"?
показати весь коментар
13.04.2025 23:00 Відповісти
я бережу свій мозок, це не має відношення до освіти... і впускати туди якогось чергового вибялдка не хочу. Щодо освіти - можемо влаштувати батл.... колись грав за місто у всеукраїнському ЧГК, сподіваюся - на вас, пане освічений, вистачить
показати весь коментар
13.04.2025 23:00 Відповісти
Про вибух складу з БК в березні чув?
показати весь коментар
13.04.2025 23:01 Відповісти
а ще було перепоховання у донецькому селі, де придумали перепоховати ЗСУ-шника і полягло пів села у місцевому ресторані
показати весь коментар
13.04.2025 23:01 Відповісти
Анонсированное скопление большого количества военных в одном незащищенном месте, вот какой косяк. При этом даже неважно будут они там или нет. Орки не жалеют ракет, пора это уже осознать.

Мы тоже бьем по их построениям. И тоже с них ржем. Видимо сами ничему не учимся.
показати весь коментар
13.04.2025 23:01 Відповісти
Голова обласної військової адміністрації

Ой, як невдобно у ЗЕлених вийшло.
показати весь коментар
13.04.2025 23:01 Відповісти
Не старайся воззвать к логике таких людей: они перебегают на красный, аргументируя это тем что на зеленый тоже сбивают.
показати весь коментар
13.04.2025 23:03 Відповісти
це напряму має відношення до освіти - самоосвіти - вміння шукати інфу і її переварбвати.
показати весь коментар
13.04.2025 23:03 Відповісти
Безугла серила на НГУ.
А винен, схоже, призанечень ЗЄ.
показати весь коментар
13.04.2025 23:03 Відповісти
"Полно" и "Одновременно большое количество в одном месте" - разные понятия количества.
показати весь коментар
13.04.2025 23:04 Відповісти
В тролейбусі чи що було "скоплєніє"?
В мирному тролєйбусі їхали ЗСУ з дітьми?
Не зрозумів - поясни, що за "незащіщенное" место?
показати весь коментар
13.04.2025 23:04 Відповісти
у Вінниці його хорошо знають - тому і вчасно відреагували!
показати весь коментар
13.04.2025 23:04 Відповісти
я біолог... є така штуковина - гігієна розумової діяльності. Якщо цікавитися такою дурнею, як мер Конотопа, який навряд чи чимось особливий, то я забуду, що таке кросинговер і прізвище Моргана.... а це - важливіше крадія-дегенерата (бачив його пику - типовий деградант)
показати весь коментар
13.04.2025 23:04 Відповісти
ну у тебе комент настоящого совка - зараз не йде мова за енциклопедичні знання. а ти лише про них знаєш, виходить.
показати весь коментар
13.04.2025 23:04 Відповісти
Саме так. Не зрозуміло, що хочуть довести і що домагаються ті, хто звинувачує українців у шикуваннях, проведенні якихось заходів і т.д. Щоб ми на догоду куйлу взагалі всі поховались або потікали і перестали чинити опір? Тоді, можливо, куйло пожаліє нас, убогих...
показати весь коментар
13.04.2025 23:05 Відповісти
С одной стороны согласен, но все равно, на четвертом году войны так поступать, уже слов никаких нет, одни многоэтажные маты, и недоумение, почему за такое еще никого не посадили в назидание другим. А так то да, не было бы награждения, ударили бы куда то еще, ведь эти пид*ры часто не делают доразведку, и пуляют по любой наводке, ибо ракет у них много, на смерти гражданских и детей им плевать, даже радуются, особенно когда видят как нас это сильно возмущает. На м бы перестать на это так реагировать, и относится с сдержанным гневом и холоднокровием, как когда британцы во ВМВ, а у них гражданских жертв и разрушений было на несколько порядков больше.
показати весь коментар
13.04.2025 23:05 Відповісти
Та выложили ж уже фото, ну сходи посмотри, не ленись. При чем тут троллейбус, стоящий РЯДОМ со зданием, в который был прилет?

Представляешь, ракета, она такая, тварь: всегда попадает в эпицентр.
показати весь коментар
13.04.2025 23:05 Відповісти
ой.... як же я забув спитати такого великого керманича, як ви.... но що ж таке.... куди не плюнь - всі радники з однією нервовою клітиною, тільки великою і відповідає вона за жрачку
показати весь коментар
13.04.2025 23:06 Відповісти
так а при чому тут Ато, він просто хороший мер.
показати весь коментар
13.04.2025 23:06 Відповісти
били по військових, а попали по тролейбусу??
показати весь коментар
13.04.2025 23:06 Відповісти
Винний в цьому геноциді в першу чергу звичайно )(уйлостан і його недофюрерок )(уйло бункерне! Але артюхи, разом з єрмаками, татаровими, ... та іншою піздОПою це похідне від зеленого гандонату і його потужного лідора.
показати весь коментар
13.04.2025 23:07 Відповісти
поки шо лише в ньго є яйця сказати голосно, що безугла права, що зелені знов начудили.
показати весь коментар
13.04.2025 23:07 Відповісти
не забувай, в подальшому! На перший випадок - зауваження.....
показати весь коментар
13.04.2025 23:07 Відповісти
А що удар був по військовим?
показати весь коментар
13.04.2025 23:07 Відповісти
ну а Сумській він попав з бантіком як подарунок
показати весь коментар
13.04.2025 23:08 Відповісти
Крім кацапів ніхто не звинувачує.
Війну в Україну принесли кацапи - і все погане теж.
куйло не пожаліє - йому не потрібні свідки його злочинів - куйло прийшов знищити всіх українців разом зі ждунами.
Обломиться йому - лише безумний маньяк типу ліліпутіна вірить в геноцид 40 мільйонів людей.
Це фізично не можливо.
показати весь коментар
13.04.2025 23:08 Відповісти
показати весь коментар
13.04.2025 23:08 Відповісти
балистика она очень не точная , как я понимаю в кого они хотели все здоровы и живы а мирные к несчастью погибли
показати весь коментар
13.04.2025 23:09 Відповісти
тіпа замовчувати теорію Дарвіна?
показати весь коментар
13.04.2025 23:09 Відповісти
Глава военной администрации организовал награждение в пресс-центре, но военные находились в укрытии, поэтому пострадали только гражданские? Так все-таки, кого и главное где, он награждал?!
Кто это Семенихин, о чем он вообще?
показати весь коментар
13.04.2025 23:09 Відповісти
Коментатори довбойопи нелякані. Військових збирають в приміщеннях з мільйону причин - навчання, існтруктаж, перевірки і т.д. Русня в підсумку їх не вбила тому що вони вчасно пішли в укриття. На жаль цивільні не можуть всі сховатись під час кожної тривоги.
Але потім русня запустила другу ракету - касетну, для того щоб просто вбити якомого більше людей на вулиці.
А ви їм підхрюкуєте зі своїм безглуздими і семеніхіними бо ви корисні дебіли.
показати весь коментар
13.04.2025 23:09 Відповісти
Плісняві невдобно не буває. Вони тут проЄздом. Ліквідатори.
показати весь коментар
13.04.2025 23:10 Відповісти
цель бьіла в укрьітии. а люди на подносе к уничтожению
показати весь коментар
13.04.2025 23:10 Відповісти
Якщо це правда, то інформація кацапам прийшла через військових, то не думаю, що про це нагородження повідомляли цивільним. Тобто, хтось, хто знав про подію, або пробовтався, або зрадив. Сподіваюсь все ж, що пробовтався. В армії, як і всюди, є безвідповідальні дурні. Якась типу вільнонаймана секретарка почула в коридорі, і понесла.
показати весь коментар
13.04.2025 23:10 Відповісти
А самі військові підпорядковуються цьому голові ОВА? І чому не сказали йому, що цього робити не можна?
показати весь коментар
13.04.2025 23:11 Відповісти
Нерозумію - то що "зданіє" незащіщенное место?
Всі загиблі від рук ліліпутіна їхали в тролейбусі. В зданіі жодна людина не загинула.
Ти пояснюй якось доходчиво.
показати весь коментар
13.04.2025 23:11 Відповісти
он о том, что собраньі бьіли люди к уничтожению. потому что прифронтовой город і собирать людей - мог только 73%номозгльій
показати весь коментар
13.04.2025 23:11 Відповісти
Это попытка привлечения к ответственности виновных. Ракетный удар это следствие, а причина вот в таких вот идиотах, типа Артюха и ему подобных... Которые не хотят учится на ошибках, которых было уже не мало и всем это сходило с рук.
Чернигов - выставка дронов, Полтава - удар по учебному заведению, Запорожье - построение на награждение... И это только те, которые получили широкую огласку
показати весь коментар
13.04.2025 23:11 Відповісти
Где правда? Безуглая волала за "построение военных", Семенихин - военные были в укрытии, пострадали только гражданские. Кто из них 3.14здит?
показати весь коментар
13.04.2025 23:11 Відповісти
А ти захищаєшь крис зелених і людей не жалко
показати весь коментар
13.04.2025 23:11 Відповісти
ну правильно военные ушли в укрытие и туда не попало , а мирных просто убили что тебе не понятно?
показати весь коментар
13.04.2025 23:12 Відповісти
Як поступать? ЗСУ не повинні бути в Сумах?
Нерозумію - що ти маєш на увазі?
показати весь коментар
13.04.2025 23:12 Відповісти
бо Дарвін. мене ще дивують мамаші, які на то пішли.
показати весь коментар
13.04.2025 23:13 Відповісти
"зеление криси" запустили іскандер з касетною головкою по тролейбусі?
Це такий підрозділ ракетних військ рф ліліпутіна?
Не зрозумів?
показати весь коментар
13.04.2025 23:14 Відповісти
в сша у тебя очень много работы, у нам не лезь жидовка
показати весь коментар
13.04.2025 23:14 Відповісти
плюс, зачем их собирать там, где будет детская вьіставка?
показати весь коментар
13.04.2025 23:15 Відповісти
Врала. Военные и Сырский к этому не имеют никакого отношения. Не было никакого построения и награждения от ЗСУ.
показати весь коментар
13.04.2025 23:15 Відповісти
Да заткнись наконец, клоун. Даже Безуглая уже взяла назад свой ******, а ты все продолжаешь разгонять зраду.
показати весь коментар
13.04.2025 23:16 Відповісти
Армія, мова, віра.
показати весь коментар
13.04.2025 23:17 Відповісти
Серед військових нікуди не поділись ті 73%
показати весь коментар
13.04.2025 23:17 Відповісти
Что тебе объяснять? Что летело в здание, где по орковским разведданным должно было быть скопление военных, а зацепило троллейбус рядом? Может нашу дискуссию стоит отложить до твоего дня рождения, когда тебе исполнится 11 лет, чтоб я не объяснял тебе такие мелочи?

Причинно-следственную связь между "появлением информации о скоплении военных" - "пуске по этим координатам ракеты" - "попаданию в здание" - "зацеплению троллейбуса" проследи сам, а я от тебя устал, школьник.
показати весь коментар
13.04.2025 23:17 Відповісти
Поки шо Безуглая отыграла назад, военных там небыло.
показати весь коментар
13.04.2025 23:18 Відповісти
ну так еще сми говорят, что там должна бьіла бьіть детская вьіставка. почему єти два мероприятия бьіли в одном месте?
показати весь коментар
13.04.2025 23:18 Відповісти
Сторінка 1 з 4