15 175 45

Держава, де дрони? Прийди до тями!

Цензор.НЕТ Зображення
На фото не державні дрони 

На днях до нас заїжджав наш товариш, він командир роти БПЛА однієї з бригад, яка воює на Донбасі.

Розповів історію про те, як бійці передають з фронту пластид одному з підприємств для виготовлення боєкомплекту для FPV-дронів. На державному рівні ліній для виготовлення БК для дронів немає, або ми про них не чули, або обсяги там мізерні.

А ще він розповів, як загинув один з операторів через некоректне спрацювання схеми, яка ініціює підрив снаряду на дроні. Ту плату ініціації бійці придбали у якогось гаражного виробника. На рівні держави нічого немає.

Державних FPV-дронів та Mavic наш товариш поки не бачив.

Тобто рота БПЛА є (і вона показує круті результати), а дронів від держави немає.

Інший наш товариш, уже з другої бригади, разом з побратимами створив FPV-підрозділ з нуля. Вони самі навчилися, самі роблять вибухівку, самі дістають дрони. Від держави вони не отримали нічого. Окрім рекомендації передавати відео уражень волонтерськими дронами ексклюзивно командуванню, щоб високий генерал першим опублікував його собі у канал в telegram.

Минулого тижня мене набрав командир новоствореної військової частини. Просив допомогти у створенні FPV підрозділу. Спершу подумав, що йому потрібні FPV-дрони для навчання бійців. Але виявилось, що у частини немає ні комп'ютерів для навчання на симуляторах, ні пультів, ні окулярів. Тобто є лише наказ про створення FPV-підрозділу, а вся необхідну інфраструктуру підвезуть волонтери. Не питання, ми всі потреби закриємо, бо це для наших хлопців.

Державі ніколи, їй треба плитку класти (погана плитка до речі, на якості також вкрали) і розробити план, як дискредитувати вище військове командування.

Водночас русня на повну силу використовує китайські тепловізійні камери на FPV-дронах. Такі камери коштують по $300-500, але від них не сховаєшся.У нас не те що камер, у нас броньована техніка натівського зразку без антидроновох сіток. Уже мовчу про захист РЕБом.

Але у нас є фотосесії чиновників з дронами. Розумієте, сотні дронів навмисне концентрують в одному місці, щоб чиновник зробив фотосесію. Тим часом нам телефонують бійці і просять хоча б три FPV, щоб допомогти витягти побратимів, які кілька днів не можуть вийти з оточення.

У нас немає на державному рівні завозу Mavic, їх тягнуть волонтери та бізнес. Ми купували контрабандні.

На державному рівні не можуть запустити виробництво акумуляторів для FPV-дронів. Досить примітивне виробництво. Чиновники мабуть не знають, що дрон без аккумулятора не полетить.

Немає державного масового виробництва дронів, ліній БК, ліній плат ініціації. Немає тепловізійних камер не те що своїх, китайських по $300.

Проте є програми для військових стартапів, сучасні розробки, "геймченджери". Коли ця продукція вийде на конвеєрне виробництво, то ще буде кому її використовувати?

Народ України, як і раніше, закриє ці потреби. Як зможе так і закриє. Але мене цікавить інше питання - ми цю війну ще плануємо вигравати?

Топ коментарі
+16
Ти мені нагадуєш кусок лайна.І не тільки мені.Не просто нагадуєш,а воно так і є.
показати весь коментар
29.11.2023 13:05 Відповісти
+13
Це правда,гірка,але правда Наша влада хорошо вмії---брехати,піаритись,красти,.базікати і шахрайнічать.
показати весь коментар
29.11.2023 13:45 Відповісти
+11
Нє, ну як увага суспільства зайнята двома дурами з однаковим іменем на "Мар..." то да...
Цікаво, а що, це вже "хотьпаржом, какаяразніца, хуженібудєт" чи ще ні?
Блчдский цирк а не уряд, не держава...
показати весь коментар
29.11.2023 12:42 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Але мене цікавить інше питання - ми цю війну ще плануємо вигравати? Джерело: https://biz.censor.net/m3458448

Мене цікавить що є ще люди які вірять в перемогу. Вони мені нагадують релігійних фанатиків.
показати весь коментар
29.11.2023 11:51 Відповісти
Ти мені нагадуєш кусок лайна.І не тільки мені.Не просто нагадуєш,а воно так і є.
показати весь коментар
29.11.2023 13:05 Відповісти
Спокійно, спокійно. Перемога уже близько, скоро весняний контрнаступ, негайно увімкніть єдиний телемарафон, щоб отримати чергову ін'єкцію переможної перемоги.
показати весь коментар
29.11.2023 20:29 Відповісти
Рашист, просто пішов за рашистськими кораблями. У що вірять українці, тебе не ї6е. Хіба що ти хочеш стати гарним 200-м московітом. Тоді ласкаво просимо.
показати весь коментар
30.11.2023 00:51 Відповісти
І то вже ж прогрес ,кацапи вже й мову почали вчити, а то свинособаче рило на українську мову завжди гавкало: "гаварі са мной на чєлавєчєском язике".."Вища" раSSа задрипана, вороги Людства!"
показати весь коментар
30.11.2023 07:15 Відповісти
Саботаж йде по всім рівням.Забеспечення ЗСУ практично тільки за допомогою волонтерів,причому мілліарди виділяються на армію,які владою разграбовуються.Ці дії приводять до збільшення людських втрат.Влада це розуміє,но продовжує це робити.
Висновок-значить влада зацікавлена,щоб ЗСУ втрачали багато воїнів.Винищується активна частина населення,виживших буде легше загнати у стійло.
показати весь коментар
30.11.2023 11:45 Відповісти
Це навіть не питання віри тих людей, які жодного відношення не мають до ЗСУ і дивляться бенямарафон з його щоденним лайном, це питання спроможності нашої армії і звісно бажання зрадників у владі досягнути перемоги на полі бою. Мене взагалі не цікавлять віра і переможні промови нашої влади, а виключно дії по забезпеченню нашого успіху. На сьогодні Чмо і решта зелених покидьків прикладають асі зусилля виключно на збереження влади, а тривала і затяжна війна їм якраз це дає. Більше того, я бачу жодних ознак, що слуги-зрадники спроможні нам забезпечити перемогу
показати весь коментар
29.11.2023 19:50 Відповісти
Виникає інше питання, а навіщо нам ті "державники" на утриманні?
показати весь коментар
29.11.2023 11:54 Відповісти
Ну будуть інші замість них на утриманні. Російські.
показати весь коментар
29.11.2023 12:14 Відповісти
Тільки не треба тут звіздіти, що шобла зе-зрадників є "незамінною". Це приблизно, як стверджувати: "От тільки спробуйте прищепитися від ковіду та грипу - і будете, як лохи, максимум хворіти на просту застуду пару днів замість того, що отримати по багатому купу ускладнень на півроку..."
Будь-яка українська влада замість зе-покидьків буде набагато кращою, бо гірше зе-шобли бути не може.
показати весь коментар
30.11.2023 00:59 Відповісти
Нє, ну як увага суспільства зайнята двома дурами з однаковим іменем на "Мар..." то да...
Цікаво, а що, це вже "хотьпаржом, какаяразніца, хуженібудєт" чи ще ні?
Блчдский цирк а не уряд, не держава...
показати весь коментар
29.11.2023 12:42 Відповісти
поки військові не візьмуть владу до своїх рук (термін Ради сплив у жовтні, термін Зе спливе у травні наступного) - толку не буде, нажаль... питання чи доживе Україна до цього часу
показати весь коментар
29.11.2023 13:26 Відповісти
Це правда,гірка,але правда Наша влада хорошо вмії---брехати,піаритись,красти,.базікати і шахрайнічать.
показати весь коментар
29.11.2023 13:45 Відповісти
Какие дроны? У власти на очереди новогодние елки!!!
А может наша власть в основной массе состоит из тихих ждунов?
показати весь коментар
29.11.2023 15:18 Відповісти
Все, що тут написно правда ,державні підприємства ВПК пребувають у жахливому стані. Про яку нову номенклатуру можна казати якщо навіть старе яке раніше виробляли неможуть відновити. А все тому, що діючий президент прийшов до влади без команди державників професіоналів ,система державного управління зеро 0. Одне, що вдало виробляється конвеєрним способом це відеороліки та піар акції. Майбутнє країни у тумані.
показати весь коментар
29.11.2023 16:05 Відповісти
Зеля став президентом використовуючи брехню і маніпуляції, продовжував це робити і це триває тепер. Тому очікуйте, що буде і надалі «на західному фронті без змін»
показати весь коментар
29.11.2023 19:54 Відповісти
До цього у нас багато років було державне управління. І що вони робили - продавали зброю від совка і щось для вигляду пробовали робити. І навіть коли приспічило в 2014 році, за 5 років ніфіга не змогли запустити в значимій кількості. Так что проблема не тільки в Зє, вона набагато системніша нажаль...
показати весь коментар
29.11.2023 23:47 Відповісти
От тільки пNздіти не треба! За Порошенка харківський бронетанковий працював в 3 зміни, будували нові корпуси. А як прийшли зелені 5ляді, то все зупинилося.
показати весь коментар
30.11.2023 01:02 Відповісти
Блогери залізли на танковий склад. Охорони там не було. 2018 рік. Той самий бронетанковий, в три зміни. За порошенка.
https://espreso.tv/news/2018/07/17/video_na_tankovomu_skladi_u_kharkovi_blogery_zalizly_na_obyekt_zsu_okhorony_tam_ne_bulo
показати весь коментар
30.11.2023 10:36 Відповісти
Так народ Украины и есть власть. В количестве сотен и сотен тысяч бюджетников. Не рептилоиды, и не ждуны мифические специально отобранные, процедурами и ритуалами масонскими инициированные.
Хватит уже зализывать дупу мудрому нариду. Ну удобно ему чтобы было так, по волонтерски, ни за что не отвечая и без лишних обязанностей. Мавик контрабасный, подрыв гаражный, "а что вы хотели за такие деньги", скажите спасибо что вообще что-то делаем.
Ну нету шансов в государстве Украина у толкового производственника и инженера. Они деньги в производство вложат и похоронят. Так вместо этого кум поделиться с кем надо, кому надо откатит, распилит, на оставшиеся 2% купят в Китае какой-нибудь отстой - вот он и будет успешен.
показати весь коментар
29.11.2023 16:15 Відповісти
Не вали з хворої голови на здорову! Спочатку почитай, що таке державна влада взагалі, а потім щось розказуй.

Народ:

не розставляє приорітети для витрат бюджету,

не формує державне замовлення,

не має доступу до силових і контролюючих органів.

Так шо народ робить те, що на даний момент може робити і без цієї роботи ти б вже біг до кордону з Польщею аж тапки б завертались
показати весь коментар
30.11.2023 09:04 Відповісти
Доречі, Україна має найбільші у Европі поклади літію і теоретично магла б стати світовим лідером по виробництву акумуляторів, але держава зайнята , треба плитку класти, що б декому встигнути на тендерах заробити статки.
показати весь коментар
29.11.2023 16:16 Відповісти
Те, що теоретично вже пізно обговорювати, бо практично цілий пшик.
показати весь коментар
29.11.2023 19:56 Відповісти
за шість годин...і лише 11 коментарів...
це питання хвилює лише тих, хто в окопі (тепер вже в засніженому) і до кого постійно прилітає.
показати весь коментар
29.11.2023 17:16 Відповісти
аби все залежало від кількості переглядів і коментарів...
хто донатив той і буде донатить, а ті хто повинен за це відповідати на цензорі не з"являються
показати весь коментар
29.11.2023 18:11 Відповісти
Ти явно не маєш рацію, не ту, що разом з бійцем в окопі, а ту, що " мільйони не роблять дописи, граничні зі срачами, а мовчки донатять, надають іншу допомогу Силам Оборони, морально підтримують і співпереживають, розуміючи, як зараз тяжко на передку і НЕрозуміючи неконтрольованості "мозоку" представників ТОП-оп_и". Неможливо все висловити "цензурними" словами, які значать ВСЕ: і радість, і боль втрат, і зло на самого СЕБЕ (часто від неспроможності надати ту перевагу, яка стане вирішальною) і владу, яка часто нероруміє, не бажає розуміти очевидного...
показати весь коментар
29.11.2023 18:13 Відповісти
Такі пости треба викладати в фейсбук, та просити читачів поширювати посилання.

Ті довбані ліниві неефективні чорти читають лише фейсбук, і то якщо сотні відгуків набирається
показати весь коментар
29.11.2023 20:34 Відповісти
Нияких дронов, ракет и снарядов пока у найвелычнишого рейтинги не подымутся. Яки дроны?? У слуг (ж)ОПы враг №1 Залужный подбирается. Ну и Порошенко он подкопы через британские журналы делает
показати весь коментар
29.11.2023 20:44 Відповісти
Рейтинги тут взагалі ні до чого. Рейтинги зеленському для виборів, а дрони зеленському - щоби красти бюджетне бабло. Сказав шмигаль, що виділив 43 млрд. на дрони? Звіздить федоров вже рік про "Армію дронів"?
Ну все. Для зе-бидла цього досить. А те, що в ЗСУ дронів нема ніяких, окрім волонтерських, то нікого не колихає...

П.С. Перемога над парашею, за для якої потрібна перевага в дронах, в плани зе-шобли НЕ входить в принципі. Не за перемогу України зе-зрадники бабло на офшорні рахунки від кремля отримують. Так само не заради перемоги зе-шобла в 2019-2021 роках готувала Україну до здавання х7йлу.
показати весь коментар
30.11.2023 01:16 Відповісти
Зате у влади є різні ''рєзнікови'' які безнаказано крадуть як не в себе!
показати весь коментар
29.11.2023 20:50 Відповісти
марм"яна. давай план : скільки поступить зброї від вітчизняного виробника,скільки закупите у виробників -партнерів,скільки ленд -ліз направить де і якої ? А як це планувати як нема з чого?
показати весь коментар
29.11.2023 21:37 Відповісти
звичайно війну ми виграємо, тільки? Вот це питання. Європа не дозволить програти , тільки з якими втратами, ми ту перемогу здобудемо. Акрємо
показати весь коментар
29.11.2023 21:41 Відповісти
Проблеми тубільців синагогу не хвилюють. А от відкати на бруківці це зовсім інша справа. Що показово пригожинський заколот придушили, а у нас навіть не розпочався.
показати весь коментар
29.11.2023 21:59 Відповісти
На дронах розпил йде ще краще. Отримав сумнозвісний розенблат пів-мільярда на дрони, виготовили в чиємусь гаражі 4 шт, випробували: один не злетів, другий не повернувся, третій загубив сигнал, четвертий розбився...
А кого воно ї6е? Півмільярда-то розпилили!..
показати весь коментар
30.11.2023 01:21 Відповісти
Шмигалівщини мародерить гроші під час війни! Лупати очочками та лупати язиком йому, набагато простіше, ніж реально Захищати життям, Україну!
Усе це,під патронатом СРАТЬєха з Ставки у зеленій флісці!
показати весь коментар
29.11.2023 23:53 Відповісти
Немає слів від болю і розпачу від діяльності Єрмацької сволоти.
показати весь коментар
30.11.2023 01:08 Відповісти
Trostyan2020

фьодоров за 800тис у.е (30 млн грн) зняв про себе ф-м.

п.с: а ти ноуНеймщо з себе зняв, останні труси щоб задонатити на ЗСУ?

показати весь коментар
30.11.2023 09:04 Відповісти
Але мене цікавить інше питання - ми цю війну ще плануємо вигравати? Джерело: https://biz.censor.net/m3458448

Обов'язок НАТО - гарантувати надання Україні необхідної зброї, щоб РФ не перемогла, - Столтенберг Джерело:

Вот и весь ответ Юрию. Если На таком уровне ниполслова о ПОБЕДЕ Украины нет, то что ждете от наших?
показати весь коментар
30.11.2023 10:00 Відповісти
показати весь коментар
30.11.2023 11:47 Відповісти
А как оно могло быть по ДРУГОМУ , если при власти квартал 95 ? Управление страной это не поржать , и не потанцевать.
показати весь коментар
30.11.2023 12:42 Відповісти
Здається що тут справа не тількі у владі, давайте відверто, країни НАТО на 0.001 % свого бюджету здатні закрити всі потреби України в ФПВ без шкоди для своєї економіки. Це найдешевша, найдоступніша технологія, і зброя майбутнього, яка здатна перевернути хід бойових дій.
Але, якщо Україна швидко отримає отримає колосальну перевагу над ворогом, то війна швидко закінчиться, а ситуація в рашці дестабілізується. Нажаль, ніхто окрім нас, цього нехоче.

І це стосується не тільки ФПВ а і ракет великої дальності і авіції і 100 Леопардів для контрнаступу (сміх та й годі)
показати весь коментар
30.11.2023 12:51 Відповісти
Цей Захід зовсім не зрозуміло що він хоче, таке враження він вмісті з московитами хоче знищіти якбільше українців, а українці більше московитів
показати весь коментар
30.11.2023 13:56 Відповісти
Скільки дронів можно виробити якщо розпустити ВР,
показати весь коментар
30.11.2023 13:53 Відповісти
Чого ви соплі жуєте?!?! Давайте ім'я того генерала що любить відосики публікувати!!!!
показати весь коментар
01.12.2023 00:03 Відповісти
Тут сам зепрез помішаний на них, а ви "єнерала"...
показати весь коментар
12.12.2023 05:00 Відповісти