8 519 26

Без монетизации субсидий миллиарды средств уходят неизвестно куда, – Данилюк

Без монетизации субсидий миллиарды средств уходят неизвестно куда, – Данилюк

Проведение монетизации призвано усилить контроль государства за расходами на выплату субсидий.

Как передает БизнесЦензор, об этом на брифинге заявил министр финансов Александр Данилюк, комментируя критику в свой адрес из-за проблем с монетизацией субсидий для ОСМД и ЖСК.

"Минфин сейчас реализует несколько важных инициатив. Мы инициировали монетизацию субсидий, потому что мы больше не могли мириться с тем, что миллиарды средств уходят неизвестно куда… Каждый год нам выставляет счета на миллиарды, которые мы даже не можем проверить, был ли этот газ и куда он ушел", – заявил министр.

Данилюк напомнил, что с 1 января был запущен процесс монетизации субсидий на уровне поставщиков услуг и на ближайшем заседании Кабмина в эти процедуры будут внесены изменения с целью устранения выявленных проблем.

"Когда возникают какие-то шероховатости, мы ищем вариант решения этой проблемы. К сожалению, не все с этим согласны… Кому-то мы наступаем на частные интересы, потому что мы переходим на выплаты тем, кто потребляет газ, а не через схемы, где теряется 30-40%", – добавил глава Минфина.

Читайте также: ОСМД и ЖСК получили на свои счета в банках 50% средств субвенции на льготы и субсидии

Как сообщалось, Министерство финансов подготовило проект постановления Кабмина, предполагающий полную монетизацию льгот и субсидий по плате за содержание многоквартирного дома, придомовой территории и вывозу мусора с 1 апреля.

Ранее субсидии и льготы по жилкомуслугам перечислялись на счета учреждений, предоставляющих соответствующие услуги (ЖЭК, ОСМД, ЖСК). С 1 января, в связи с изменением нормативной базы, в расчетах по такой схеме возникли существенные проблемы.

Подписывайтесь на БизнесЦензор в Facebook, Twitter и TelegramИ

Топ коментарі
+10
Цих владних мародерів треба спалити живцем. Але в цьому питанні - повністю підтримую Данилюка: із 70 млрд. субсидій десятки млрд. - це гроші, видані небідним домогосподарствам.
Не можу говорити за інші регіони, але в нас на Закарпатті 40-50 % домогосподарств-субсидіантів мають кормильця-заробітчанина із зарплатою від 20-25 тис. грн. (країни Вишеграду, ФРН, Англія, США, Італія ...). Плюс деякі кормильці заробляють немалі тіньові доходи на контрабасі на кордоні із Словаччиною, Угорщиною, Румунією та Польшою. Плюс домогосподарства-субсидіанти за інших рівних умов споживають за статистикою останніх 4-х років в 1,7-1,9 разів більше газу, ніж домогосподарства-несубсидіанти. ******* система субсидій - стимулятор марнотратства енергоресурсів та інструмент розкрадання бюджетних коштів олігархами.
показати весь коментар
10.02.2018 00:02 Відповісти
+10
Система супсидий коррупционна по своей сути. Тех кто ее развивает а не борется с бедностью в стране НЕ ДОЛЖНЫ быть у руля управления государством. НЕ МОГУТ тарифы быть недоступны для более 60% населения. Тот кто в принципе рассуждает о супсидиях вместо снижения платежей за тарифы до доступного уровня должен быть изгнан из власти,тем более что эти платежи ,в основном идут в офшоры т.е. попросту средства вымываются из Украины. Какой смысл если Ахметов станет богаче на 2,5млрд $ в год? Или Порошенко или Суркисы с Коломойским? Для нас какой смысл,для Украины? При увеличении тарифов резко снижается наша покупательная способность ,промышленные товары дорожают по себестоимости из-за роста внутренних цен и становятся не конкуретными,огромные средства аккумулируются у людей,которые не платят налоги в Украине. Так что и в Данилюков(в меньшей степени) и комитетов( грабителей и воров в законе) результат работы один РАЗГРАБЛЕНИЕ НАШИХ СРЕДСТВ в свою "скромную" копилочку на Мальдивы или Сейшелы.
показати весь коментар
10.02.2018 08:34 Відповісти
+4
Як це невідомо? Цей офшорний брехун головою об дуб гепнувся? Стою це я, приймаю душ, воду гарячу на повну відкрив - тепленька. Думаю: скільки ж це кубів гарячої накрутить? Потім заспокоююсь: та пох мені, все одно субсидія. Тут починаю розуміти: ахмєтка за цю ледь теплу воду отримує як за повноцінну гарячу і саме йому пох - нехай хоч холодна з гарячих кранів тече, а держава ( це ми з вами) все одно заплатить. Так само і з опаленням. Це ж афера віку - скільки роздерибанено мільярдів на цих субсидіях. Людям сцють у вічі, а вони й раденькі. Субсидія, мовляв, держава на чолі з порошенком допомагають! А ні хріна ! Обкрадають цинічно і в особливо великих розмірах!
показати весь коментар
10.02.2018 21:06 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Цих владних мародерів треба спалити живцем. Але в цьому питанні - повністю підтримую Данилюка: із 70 млрд. субсидій десятки млрд. - це гроші, видані небідним домогосподарствам.
Не можу говорити за інші регіони, але в нас на Закарпатті 40-50 % домогосподарств-субсидіантів мають кормильця-заробітчанина із зарплатою від 20-25 тис. грн. (країни Вишеграду, ФРН, Англія, США, Італія ...). Плюс деякі кормильці заробляють немалі тіньові доходи на контрабасі на кордоні із Словаччиною, Угорщиною, Румунією та Польшою. Плюс домогосподарства-субсидіанти за інших рівних умов споживають за статистикою останніх 4-х років в 1,7-1,9 разів більше газу, ніж домогосподарства-несубсидіанти. ******* система субсидій - стимулятор марнотратства енергоресурсів та інструмент розкрадання бюджетних коштів олігархами.
показати весь коментар
10.02.2018 00:02 Відповісти
я бачив як близькі мені люди випалювали газ з субсидій з відкритими вікнами, переживали щоб печі не перегрівались та щоб субсидії не зменшили в майбутньому через недоспоживання, всі пільги це марнотратство та розбещування, потрібно просто давати гроші.
показати весь коментар
11.02.2018 23:17 Відповісти
Есть один момент... ... ...
Без монетизации, государство делегирует частным компаниям выполниить некие функции под гарантии своих (государственных) обязательств (компании даже этим манипулируют ))) ).
Не то, чтоб этот процесс был слишком сложным... Просто в процессе все норовят всех кидануть. И так несколько раз. Именно отсюда негативные последствия. А рассказки о том, что гарантии от государства на 300 м3 газа семье ветерана АТО - это коррупционная схема и лучше сейчас дать ему (сколько там выходит нынче?..) 6000 даже так гривен, а завтра поднять цену на газ до 12000 и "забыть" что-то там проиндексировать - это самое оно и вообще смысл Цивилизации, это ДА-а-а-а-а, Ну так и есть! )))
показати весь коментар
10.02.2018 07:29 Відповісти
Система супсидий коррупционна по своей сути. Тех кто ее развивает а не борется с бедностью в стране НЕ ДОЛЖНЫ быть у руля управления государством. НЕ МОГУТ тарифы быть недоступны для более 60% населения. Тот кто в принципе рассуждает о супсидиях вместо снижения платежей за тарифы до доступного уровня должен быть изгнан из власти,тем более что эти платежи ,в основном идут в офшоры т.е. попросту средства вымываются из Украины. Какой смысл если Ахметов станет богаче на 2,5млрд $ в год? Или Порошенко или Суркисы с Коломойским? Для нас какой смысл,для Украины? При увеличении тарифов резко снижается наша покупательная способность ,промышленные товары дорожают по себестоимости из-за роста внутренних цен и становятся не конкуретными,огромные средства аккумулируются у людей,которые не платят налоги в Украине. Так что и в Данилюков(в меньшей степени) и комитетов( грабителей и воров в законе) результат работы один РАЗГРАБЛЕНИЕ НАШИХ СРЕДСТВ в свою "скромную" копилочку на Мальдивы или Сейшелы.
показати весь коментар
10.02.2018 08:34 Відповісти
Можно получить рецептик, а лучше точный перечень мероприятий "Борьбы с бедностью"? Кто ( конкретно) и чего ( конкретно) должен делать.
показати весь коментар
10.02.2018 09:59 Відповісти
Те що ти пропонуєш, це просто прихована форма цих субсидій. Якщо ресурси будуть дешевші ніж в сусідніх країнах, одразу стане питання їх експорту, і як перекрити трубу споживачам, що відбувалося всі 25 років незалежності - коли влада займалася реекспортом... Питання в іншому, для того, щоб ці кошти йшли куди треба видобування ресурсів повинно бути обкладене акцизом. Якщо видобування коштує 70 дол, а збут 200 для Ахметова і промисловості то 130 доларів акцизу за 1000 кубів це, 20 000 000*130=2 600 000 000 доларів, Якщо в Україні 15 млн пенсіонерів то це 4853 грн. кожному з цього акцизу. Якщо з цих грошей зробити виплати батькам при народженні дитини, то про демографічну кризу можна забути. А це тільки газ...
показати весь коментар
10.02.2018 18:52 Відповісти
милай! наоборот известно куда...
опомнился...
показати весь коментар
10.02.2018 10:30 Відповісти
Лозунги (по сути правильные) от Данилюка как то коробят. Этот дармоедский хрен не хочет лучше рассказать про свои оффшоры? Это такая новая украинская "игра в цурку" - красть и на голубом глазу произносить правильные лозунги по сути против таких как сам ,зная что этого никогда не будет пока такие данилюки паразитируют на стране. Цель - казаться правильным-удержаться в кресле-продолжать оффшорничать. Всё. Стоит взять за шкирку- вытрясти наворованное и посадить - лозунги прекращаются по причине уже бессмысленности..И эти падлы такие все начиная от пархатой твари и до последнего швейцара в раде. У таких нужно спрашивать другое : у одних из них : "чей Крым ? Гражданская ли война?, агрессор ли Россия?" и при неудовлетворительном ответе бить в табло и сворачивать шею сразу, у других спрашивать " где и как крадём из бюджета?" Другие вопросы - мешание говна в бочке..
показати весь коментар
10.02.2018 11:29 Відповісти
Просто его на днях собираются уволить и он хочет выставить себя жертвой, что его мол уволили из-за того, что он поднял этот вопрос и он весь такой блаблабла правильный - "голосуйте за меня"
показати весь коментар
10.02.2018 15:14 Відповісти
Если Данилюк об этом говорит ,так( танцора )нужно немедленно снимать !
показати весь коментар
10.02.2018 12:42 Відповісти
как это неизвестно???, все известно, для этого она и создавалась!
показати весь коментар
10.02.2018 13:42 Відповісти
На самом деле этот придурок заговорил только по той причине, что просто знает, что его вот-вот уволят и причиной тому будет именно то, что он придурок, но он всем будет рассказывать, что его уволили, так-как он начал бороться за монетизацию субсидий.
показати весь коментар
10.02.2018 15:11 Відповісти
Пока не будет прозрачного рынка газа, пока будут продолжаться игры с "субсидированием" нищего населения, ничего путного не будет. Наблюдаем выкачку бабла в офшеры олигархатом, и усе...
показати весь коментар
10.02.2018 20:17 Відповісти
Крім ринку газу треба ще добавить звичайну людську систему оподаткування як у всіх нормальних демократичних країнах. Де податки на сукупні доходи сплачує громадянин, а для підприємства всі витрати на з/п податками не обкладаються (не плутати з авансовою сплатою підприємств податків за робітника - підприємство тут лише податковий агент).
Без цього ніякого ринку і ніякої демократії немає. Бо немає відповідальності громадянина за долю держави в вигляді податків, які він сплачує САМОСТІЙНО в залежності від своїх сукупних доходів і пропорційно їм.
Як і скрізь в річній декларації повинні бути графи
- доходи (зі всіх джерел),
- раніше сплачені податки (на нерухомість, ПДВ або продаж і т.і.) - другий раз ця сума не оподатковується
- страховки (податками не обкладаються)
- витрати на охорону здоров'я, освіту і підвищення кваліфікації (податками не обкладаються)
- бізнесові витрати (податками не оподатковуються, бо це не споживання)
- тільки те, що залишилось, оподатковується по прогресивній шкалі від 0 (при прожитковому мінімумі) до 50% при перевищенні суми прожиткового мінімуму в 10 і більше разів.
І тоді реальна зарплата набагато підвищиться як і скрізь в цивілізованому світі і зникне багаторазове оподаткування.

Але сумніваюсь, що нинішні наші політики підуть на такий радикальний крок при безправному безголосому народі. Їм краще дурити йому голову про зарплату, яка не обкладається ПДВ, а не говорити, що це протирічить Конституції, бо порушує рівноправ'я громадян і організацій. Їм краще "турбуватись" про низькі ціни на газ для населення, а самим "сидіти на потоках" податки - субсидії. І при цьому драти з народу 3 шкури податків (54% від зароблених 100). Зате народ буде мати хоч і мало грошей, зате повністю залежати від благодійника - держави. Тоталітарна держава - тоталітарні політики.
показати весь коментар
10.02.2018 20:52 Відповісти
Мало того, що навіть в своєму чистому рафінованому вигляді субсидії на газ і ЖКГ є шедевром шахрайських схем пограбування держави, так, виявляється, і з середини цієї схеми ще 30...40% уходять "нікуди". І як ми ще досі існуємо... загадка природи...
Просто рахуємо. ЦІна газу (для населення) 6879...6958/1000куб. Округлимо її до 6900, хоча при "30...40% уходу в нікуди" це і не дуже важливо.
З 6900грн 20% складає ПДВ=6900/6=1150грн, ціна газу без ПДВ=6900-1150=5750грн
Ціна більш-менш співставна з ціною імпортного газу, який закупався по цінам приблизно 200$ (200*26=5200грн).
Але щоб видати 6900грн на руки готівка (ГОТ) для закупівлі 1000куб газу підприємство з загальною системою оподаткування платить за свого робітника (а заробляє ці гроші, звісно, робітник):
1) 1,5% ВЗ і 18%ПДФО (від зарплати - ЗП). ЗП = ГОТ + ЗП *(0,18+0,015). ЗП=ГОТ(1-0,18+0,015)=8571грн
2) На ЗП нараховується 22% ЄСВ. ЄСВ=8571*0,22=1886грн. ЗП+ЄСВ=10457грн
3) Щоб виплатити ЗП, треба сплатити ПДВ 20% на суму 10457грн. Тобто ПДВ2=10457грн*0,2=2091грн, а загальна сума, яку заробив працівник щоб купити 1000куб газу дорівнює 2091+10457=12548грн.
Ось ці 12548грн і є реальна ціна газу для працівників в Україні, а не ті 6900грн, які формально задекларовані. Ось того то у нас і 50% тих, кому платять субсидії. Бо до ціни газу 5750грн (без ПДВ) два рази додається ПДВ (по еквівалентній ставці (1150+2091)/5750=0,564, тобто 56,4%, а не 20) і взагалі в бюджет з зароблених 12548грн (100%) перераховується 12548-5750=6798грн (54%).
Так що все що говорить Данилюк характеризується словами - краде і бреше, бреше і краде... Хотів би щось змінити - змінив би податкову систему на стандартну (це як раз його парафія), як у всіх демократичних країнах. Де податки на сукупні доходи платить сам громадянин, а для підприємств всі витрати на з/п були чистими витратами і податками не обкладаються. І не було б такого маразму і з подвійним ПДВ і з субсидіями, які видаються виключно для того, щоб "законно" дерибанити бюджет і перераховувати субсидії (хоч монетарні хоч ні) залежним від влади фірмам.
показати весь коментар
10.02.2018 20:19 Відповісти
Як це невідомо? Цей офшорний брехун головою об дуб гепнувся? Стою це я, приймаю душ, воду гарячу на повну відкрив - тепленька. Думаю: скільки ж це кубів гарячої накрутить? Потім заспокоююсь: та пох мені, все одно субсидія. Тут починаю розуміти: ахмєтка за цю ледь теплу воду отримує як за повноцінну гарячу і саме йому пох - нехай хоч холодна з гарячих кранів тече, а держава ( це ми з вами) все одно заплатить. Так само і з опаленням. Це ж афера віку - скільки роздерибанено мільярдів на цих субсидіях. Людям сцють у вічі, а вони й раденькі. Субсидія, мовляв, держава на чолі з порошенком допомагають! А ні хріна ! Обкрадають цинічно і в особливо великих розмірах!
показати весь коментар
10.02.2018 21:06 Відповісти
...Миллиарды средств уходят неизвестно куда... - Очень даже известно!
показати весь коментар
11.02.2018 10:11 Відповісти
Целью субсидий объявляется помощь бедным. Не хотите живыми деньгами? Не вопрос. Ставьте счетчики предоплаты и не будет ни задолженностей, ни проблем с мутными схемами, так как карточку предоплаты социальный работник принесет бедным в каждый дом. В той же богатой Британии карточки для оплаты газа и электричества дети дарят родителям к праздникам. Весь мир считает нормальным сначала "заплатить за хлеб", и только потом его съесть, но мы ж не такие как все - мы "жидоокацапленые" ворюги и проныры. Монетизация субсидий никак не уменьшит задолженностей, но количество замерзших в пьяном виде в собственных домах увеличится. Именно последние и является целью "монетизации" и, конечно же, уже просчитаны "схемы".
показати весь коментар
11.02.2018 13:15 Відповісти
Без монетизации субсидий миллиарды средств уходят известно куда, в офшоры. Даже известно кто главный офшорник.
показати весь коментар
11.02.2018 17:24 Відповісти
ПРОСТО ПУСТАЯ БОЛТОВНЯ!?, ЗАЧЕМ ГОВОРИТЬ О ТОМ, ЧЕГО ВЫ НЕ СОБИРАЕТЕСЬ ДЕЛАТЬ, ЕЩЁ БЫ СКАЗАЛ, ЧТО ИМ КТО ТО МЕШАЕТ СДЕЛАТЬ МОНЕТИЗАЦИЮ.
показати весь коментар
12.02.2018 09:59 Відповісти
субсидія це тільки один бік..
інший бік - необгрунтована завищена ціна на газ, на якій
працює схема онищенка-порошенка
показати весь коментар
12.02.2018 10:35 Відповісти
Вся цінова маржа (= 4 грн/куб) вище собівартості українського газу (=3 грн/куб) - це податок на несубсидіантів. За кожен куб спожитого газу несубсидіант платить 4 грн податку, який потім в обгортці "субсидія" перераховується в кінцевому рахунку на офшори енергоолігархів.
показати весь коментар
12.02.2018 15:05 Відповісти