6 246 49

Словаччина призупиняє імпорт українського зерна, – прем’єр

зерно,ячмінь

Словаччина слідом за Польщею та Угорщиною заборонить імпорт зерна з України.

Про це повідомив прем’єр-міністр країни Едуард Геґер у Facebook.

"Словаччина тимчасово призупиняє імпорт зерна та інших окремих продуктів з України. Сьогодні відбудеться засідання робочої групи з цього питання. Про результати ми повідомимо", – написав він.

Як повідомлялося, минулого тижня міністерство сільського господарства Словаччини вирішило заборонити обробку та продаж імпортованого з України зерна, а також виготовлене з нього борошно. Відповідне рішення ухвалене на підставі незадовільних результатів аналізу 1500 тонн пшениці з України. У контрольному зразку виявили наявність пестициду, який "не дозволений в ЄС та має негативний вплив на здоров’я людини".

Читайте також: У Болгарії обговорюють заборону на імпорт українського зерна

Напередодні уряд Угорщини оголосив про запровадження тимчасової заборони на імпорт зерна, олійних культур та іншої аграрної продукції з України. Перед тим Польща заборонила ввезення та транзит українського зерна та десятків інших видів сільськогосподарської продукції.

Водночас у Єврокомісії вважають неприйнятними відповідні ініціативи Польщі та Угорщини про обмеження на імпорт зерна з України.

Раніше для вирішення проблеми із затоваренням польського ринку та протестами польських аграріїв Україна тимчасово відмовилася від експорту пшениці, кукурудзи, ріпаку та соняшнику до цієї країни до нового сезону. Обидві країни протягом тижня спільно мали напрацювати нові правила транзиту. На цей період українським експортерам рекомендовано скористатися іншими маршрутами.

Після цього Угорщина також оголосила про запровадження посиленого контролю за імпортом зерна з України, а також про намір ініціювати відновлення мит та кількісних обмежень на ввезення українських олійних та зернових культур.

Топ коментарі
+13
Які запаси, ви про що? Україна вирощую в 5 разів більше зернових, чим нам треба для споживання. Україні гроші треба, продовольство -це одне з останніх джерело надходження валюти то бюджету. І можливість фермерам, хоч трохи заробити. Росії вже не продаємо продовольство, море перекрили, тепер і у Європу перекрили?
показати весь коментар
17.04.2023 13:45 Відповісти
+11
Украина не первый год экспортирует своё зерно в страны Европы и не только, поэтому, у меня

вызывает большое сомнение, чтобы качество этого зерна на отвечало европейским и мировым

стандартам, если это ваши внутренние проблемы, просто скажите, это понять можно, но

не стоит придумывать другие проблемы на радость рашистам, сегодня не время это делать.
показати весь коментар
17.04.2023 13:38 Відповісти
+10
Терміново призначити до них послом- повію, нехай знають...
показати весь коментар
17.04.2023 13:40 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
А что там еврокомиссия говорит?
показати весь коментар
17.04.2023 13:27 Відповісти
А до цього часу не було перевірки на пестициди ?!! НЕ ВІРЮ !!!
показати весь коментар
17.04.2023 13:44 Відповісти
саме так
показати весь коментар
17.04.2023 13:46 Відповісти
чисто случайно совпало
показати весь коментар
18.04.2023 00:40 Відповісти
Як повідомлялося, минулого тижня міністерство сільського господарства Словаччини https://biz.censor.net/news/3412088/************************************************************** імпортованого з України зерна, а також виготовлене з нього борошно. Відповідне рішення ухвалене на підставі незадовільних результатів аналізу 1500 тонн пшениці з України. У контрольному зразку виявили наявність пестициду, який "не дозволений в ЄС та має негативний вплив на здоров'я людини".

К ним всем что Онищенко устроился на работу?
показати весь коментар
17.04.2023 13:28 Відповісти
в найближчі 10 років ми не зможемо сіяти і вирощувати зерно в колишніх об'ємах. Це болюча міра, але зерно і не можна вивозити надалі. Треба робити запаси. Бо сьогодні вони зупинять наш експорт, завтра вони зупинять нам імпорт, а кінчиться війна - взагалі на нас болт заб'ють.
показати весь коментар
17.04.2023 13:31 Відповісти
згоден, але саме цікаве що державі від того вивозу зерна користі нуль з бубликом. Зерновий коридор про який півроку одні розмови виявляється майже на дав прибутків в держскарбницю, все вивозилось по схематозу приватними ділками і гроші осідали де завгодно тільки не в державі.
показати весь коментар
17.04.2023 13:41 Відповісти
Ну так а хто забороняє державі, напряму без схематозу, займатися закупівлею й експортом зерна?!
показати весь коментар
17.04.2023 18:04 Відповісти
догадайтесь з першого разу. Не повірите - але саме держава в обличчі діючої влади і забороняє
показати весь коментар
17.04.2023 21:03 Відповісти
Які запаси, ви про що? Україна вирощую в 5 разів більше зернових, чим нам треба для споживання. Україні гроші треба, продовольство -це одне з останніх джерело надходження валюти то бюджету. І можливість фермерам, хоч трохи заробити. Росії вже не продаємо продовольство, море перекрили, тепер і у Європу перекрили?
показати весь коментар
17.04.2023 13:45 Відповісти
Астанавісь, ти тільки що знищив рожеві мрії зрадойопів, які досі вважають, що хліб в Україні дорожчає не від здорожчання палива і енергоносіїв, а через вивезення зерна закордон
показати весь коментар
17.04.2023 13:53 Відповісти
Люблю рубати правду матку, не всім це подобається))
показати весь коментар
17.04.2023 14:01 Відповісти
зерно у фермерів має закупити держава. Потім дешевше вийде ніж зза кордону возити. І порахуйте, наскільки у нас скоротились землі під обробку через окупацію або замінування. звісно, торгівля зерном нікому не приносить великих зисків окрім спекулянтів. Бо фермери теж великого зиску не отримують, повірте
показати весь коментар
17.04.2023 14:15 Відповісти
Там не тільки з зерном проблеми. "Добрі" сусіди під шумок питань з зерном перекрили усе продовольство з України: м'ясо, мед, горіхи, молочні продукти, вино, цукор, олію- майже все. Навіть те продовольство, що ще до війни постачалоя у Європу.
показати весь коментар
17.04.2023 14:18 Відповісти
все было в пестицидах
показати весь коментар
18.04.2023 00:42 Відповісти
торгівля зерном нікому не приносить великих зисків окрім спекулянтів. -це Неправда! Зерно найбільше грошей з статей експорту принесло у український бюджет у тому році- більше 20 мільярдів доларів, більше 50 мільонів тон зернових
показати весь коментар
17.04.2023 14:25 Відповісти
Круки.
показати весь коментар
17.04.2023 13:34 Відповісти
Украина не первый год экспортирует своё зерно в страны Европы и не только, поэтому, у меня

вызывает большое сомнение, чтобы качество этого зерна на отвечало европейским и мировым

стандартам, если это ваши внутренние проблемы, просто скажите, это понять можно, но

не стоит придумывать другие проблемы на радость рашистам, сегодня не время это делать.
показати весь коментар
17.04.2023 13:38 Відповісти
Терміново призначити до них послом- повію, нехай знають...
показати весь коментар
17.04.2023 13:40 Відповісти
Бажано стару ,горбату і з величезною бородавкою на носі,щоб показати всю нашу зневагу до них.
показати весь коментар
17.04.2023 14:51 Відповісти
Министры сельского хозяйства Польши, Румынии, Венгрии, Болгарии, Словакии и Чехии договорились решать проблему ввоза украинского зерна вместе, а не по отдельности. Возможно будут еще.
показати весь коментар
17.04.2023 13:45 Відповісти
Там не тільки з зерном проблеми. Вони під шумок зерна перекрили усе продовольство з України: м'ясо, мед, горіхи, молочні продукти, вино, цукор, - майже все.
показати весь коментар
17.04.2023 13:47 Відповісти
Защищают своих производителей. Как бы рынок - это было далеко в прошлом...
показати весь коментар
17.04.2023 15:36 Відповісти
это не защита а скотство
показати весь коментар
18.04.2023 00:43 Відповісти
Я задавал вопросы в КМУ что там с урожаем ГОЛОДОМОРА НЕ БУДЕТ ответ был дан так вот кругом на круг 51 млн. тонн всего в обще было 21-22 год на 22-23 год расчет примерно чуть меньше нам с головой хватает 23 млн. тонн и еще и остается на продажу.. ЕС носом крутит серьезно 51 млн. тонн и полторы тонны на проверку уе**ки а не Европа в Германии плюются НАШИ БЕЖЕНЦЫ.. от тамошней ЕДЫ продукты пластмасса цены о**уеть не встать...А в Италии, Испании (на Канарах островах даже) там цены и качество такое как у нас и даже дешевле... особенно морепродукты по выбору ассортимента качества свежести и выбора на любой кошелек и наименование.. особенно Малага.. но не сравнимо с Германией... там даже консервы фэ наши жители сказали- что наша в Украине консервы шпроты даже килька в томате.. в сто раз вкуснее и безопасней и качественней чем там в Германии... А в Нидерландах и Франции качественно-- но дорого такая же херня в Швейцарии-- но там зарплаты 5000 Евро средняя по палате... и Австрии такая же белиберда. а вот Чехия и Польша и Словакия радует качеством выбором и демократическими ценами... немцы на границе с Польшей шастают к Полякам за едой ...Швейцарцы ездят в Италию также поступают приграничье Швейцарии с Австрией.. Австрияки ездят к Чехам или Словакам.. даже в Венгрию.. или Италию.. Нидерланды никуда не ездят им просто некуда ездить... а вот Шведы Датчане ездят в Германию за едой так как в Германии дешевле- чем в Швеции Скандинавии.. .. НЕМЦЫ едут жить и кушать в пенсионном возрасте в Италию на Канары Испания.. или страны Латинской и Центральной Америки..
показати весь коментар
17.04.2023 13:48 Відповісти
Але ніхто з Німеччини не повертається.
показати весь коментар
17.04.2023 15:16 Відповісти
Це, звичайно, треш на тлі "голод грядьот".
Але не варто забувати, що дуже багато зерна вирощено на землях феодалів-земельних магнатів, які в погоні за прибутком чхали на кількість пестицидів і якість зерна.
показати весь коментар
17.04.2023 13:48 Відповісти
вы статью прочитали ПЕСТЕЦИДЫ ЕСТЬВ ЕВРОПЕ ТАМ ДАЖЕ В ОТЛИЧИИ ОТ НРАС РАЗРЕШЕНО ПРАТКИЧЕСКИ ВЕЗДЕ ПРИМЕНЕНИЕ ГМО...не пишите херню вы в селе были хоть раз у нас в Украине чтобы галиматью писать..
какие феодалы ну есть и что проблема не кто собственник а в том что в Украине нет чёткой программы льготных кредитов фермерам и также нет программ на 3-5-7 лет как в ЕС и странах мира Канада США и так далее на какое чего и как сеять собирать урожай.. урождай не растет по себе с воздуха к этому надо приложить руки удобрения поставить поля под пары на сезон два.. а это все гроши надо регулировать поголовье скота товарная продукция мясная продукция свинина коровы мясные,...а есть молочка коровы для молока..есть птица и так далее без плана не работает пищевая и сопутствующие сферы нет биотоплива биодизеля и много чего не будет... короче спрос и предложение по рынку подлежат естественно планированию это бред когда попеняют СССР плановой экономикой это от лукавого читайте основы капитализма Капитал Маркса и работы Смита без планирования-- это все напоминает базар и простой обменный рынок времен феодализма.. или играв лотерею что не могут себе позволить страны власть фермеры экономика и страховщики да да там урожай страхуется от рисков вы такое слышали в Украине нет у нас нет страховой работы медицине но долбо**бы Зеленского уже делают третий этап реформы медицины с навоза вместо овса для лошадки которая потащит телегу с той самой реформой
показати весь коментар
17.04.2023 14:00 Відповісти
ПРИЧИНА запрета....зерна Украины в ЕС... БЫЛИ НАЙДЕНЫ ПЕСТЕЦИДЫ ЗАПРЕЩЕННЫЕ В ЕС НО НЕ ВООБЩЕ ПЕСТЕЦИДЫ....\\

Відповідне рішення ухвалене на підставі незадовільних результатів аналізу 1500 тонн пшениці з України. У контрольному зразку виявили наявність пестициду, який "не дозволений в ЄС та має негативний вплив на здоров'я людини". Джерело: https://biz.censor.net/n3412589
показати весь коментар
17.04.2023 14:02 Відповісти
Плюсую к кажому слову)
показати весь коментар
17.04.2023 14:03 Відповісти
які в погоні за прибутком чхали на кількість пестицидів і якість зерна.

Пане, це Ви не уважно прочитали мій комент, де я писала про КІЛЬКІСТЬ пестицидів.
Можна використовувати більш менш коректно, а могжа жбурнути скільки влізе.
Але у борошні можна завжди знайти пестициди.
Так що ця проблема йде не від пестицидів, а від турботи країн про власних фермерів.
Це ж тільки Укрїна про них не турбується. а просто нагло тирить землю у кишені магнатів.
показати весь коментар
17.04.2023 14:29 Відповісти
хоч словаки відкрили нам очі на те, що ми з хлібом їмо ядохімікати завдяки йбаним ненажерливим фермерам.
показати весь коментар
17.04.2023 13:52 Відповісти
докази про ядохімікати - нульові. Просто комусь дуже не хочеться підставляти своїх платників податків, тобто фермерів, під банкрутство.
До речі, українське зерно іде на експорт в Емірати чи Швейцарію. Чому вони не кажуть про яди?
показати весь коментар
17.04.2023 13:56 Відповісти
Клятий Порошенко! І тут насрав у штани владі!
показати весь коментар
17.04.2023 13:54 Відповісти
Чомусь я думаю що владу попереджали про це а вона як завше проігнорила. Розумна влада повинна прораховувати такі моменти і недопускати, нажаль набрані з вулиці люди тупі і жадні їм ніколи і нічим думать
показати весь коментар
17.04.2023 13:57 Відповісти
Лідери п'яти країн Центральної та Східної Європи закликали Єврокомісію вжити заходів у зв'язку з надлишками https://nv.ua/ukr/tags/zerno.html зерна та іншого продовольства з України, що утворилися на їх території.

Автори листа вказують, що подібна продукція залишається на прилавках цих країн у надмірній кількості, знижуючи ціни

І тут раптом пістециди знайшли якісь. Ніхто у здоровому глузді не буде задіювати ці пістециди, бо вони вирощують зерно на єкспорт, і знають про заборони.

Нампотрібно подавати до суду, та вигравати справи.
показати весь коментар
17.04.2023 14:06 Відповісти
Поволі Західні ворота для української аграрної продукції стали закриватись.
Причина - неконкурентноздатність по ціні і якості місцевих аналогів по всій лінійці продовольчої номенклатури з України.
Тож, для збереження експорту Україні залишаються лише недипломатичні методи - знищити всі рашистські аеродроми з літаками в Криму та бази і причали чф рф разом з кораблями, що убезпечить морські шляхи від піратства зі сторони пітьми.
показати весь коментар
17.04.2023 14:08 Відповісти
вони були закриті угодою по асоціації з єс, де передбачалися мізерні квоти на практично всі українські товари за винятком кондитерки та деякої сг сировини. не можу згадати хто цю угоду розробляв в часи януковича.....хто ж цей патрійот....
показати весь коментар
17.04.2023 14:28 Відповісти
а як же асоціаця з єс? а якщо нас не бай боже в єс приймуть, то що тоді з спільним ринком товарів та послуг робити?
показати весь коментар
17.04.2023 14:24 Відповісти
Навпаки асоціація накладає відповідальність на виробників які повинні використовувати дозволені у ЕС пестициди а не китайські підробки.Погано що нікого не турбує небезпечний товар який споживають українці .
показати весь коментар
17.04.2023 23:28 Відповісти
Швидше всього дешевша українська пшениця ставить під удар словацьких фермерів. А уряд країни звичайно більше переймається долею свого сільського господарства.
показати весь коментар
17.04.2023 14:35 Відповісти
Дохрена тут єкспердів, я знаю одне що влада крала і краде державне, на ціх зернових будувалися і будуються схеми продажу. Простим людям важко знати як будуються ці махінації і афери. Хліба кожен рік збирають на рекорди, потім продають усе і подорожчання хліба, кожен рік одне і теж. На мою думку з зерном треба бути обережними, нового врожаю може і не бути... Достатньо приклад коли перед ковідом наші прокремлівську можновладці, покидьки та моральні уроди продали Китаю маски щоб набити собі горлянку грошима, а потім купували по всьому світу в десятки разів дорожче знову набиваючи собі горлянки валютою...
показати весь коментар
17.04.2023 15:00 Відповісти
А хто знає, наша влада відновила запаси Держрезерву, які з'їли миші? І може хто чув, чи знайшли тих мишей, їхні прізвища та посади? Бо я щось не пам'ятаю...

показати весь коментар
17.04.2023 16:37 Відповісти
Війною нас не змогли взяти. Взялися за старі методи винищення.

Зерно раптово перестають купувати під час посівної (чомусь місяць назад не було протестів)->грошей у укр аграріїв нема, склади не почищені від минулорічного врожаю->сіють менше бо нема грошей на посівну і нема куди продавати->врожай на порядок менше +іще кліматичні фактори невідомі->хоч якісь гроші заробити визозять все що є в африку під наглядом оон ->як результат нестача навіть на внутрішні потреби(держрезерва більше не існує)
показати весь коментар
17.04.2023 17:41 Відповісти
Якщо там є пестициди небезпечні для життя то відповідний міністр аграрного відомства українського уряду повинен негайно подати у відставку!
показати весь коментар
17.04.2023 23:24 Відповісти
нет там никаких пестицидов. Словаки с*ки
показати весь коментар
18.04.2023 00:45 Відповісти
повинне бути документально підтверджено.... та й взагалі якщо нам щось не подобається це не означає що це автоматично не правда.
показати весь коментар
18.04.2023 01:33 Відповісти
ср*ться с ними сейчас никто не будет. Себе дороже. Придется проглотить.
показати весь коментар
18.04.2023 01:39 Відповісти
так,а також треба вчитися на помилках бо залежність від сировинних ринків це нестабільність потрібно максимально переробляти в себе та інтегруватися до ЕС, що б користуватися всіма перевагами.
показати весь коментар
18.04.2023 01:46 Відповісти