2 139 23

Польща погрожує розширити заборону на імпорт українських товарів

матеуш,моравецький

Прем’єр-міністр Польщі Матеуш Моравецький заявив про готовність розширити заборону на ввезення продукції з України, якщо Київ "буде ескалювати конфлікт".

Про це він сказав в інтерв’ю Polsat News, передає "Європейська правда".

Так польський прем’єр відреагував на нещодавню заяву торговельного представника України Тараса Качки щодо можливого ембарго на цибулю, помідори, капусту та яблука з Польщі.

"Я попереджаю українську владу, тому що якщо вона таким чином буде ескалювати конфлікт, ми додамо більше продуктів до списку заборонених до імпорту в Польщу", – підкреслив Моравецький.

Він додав, що його країна "багато зробила для України" і тому очікує, що її інтереси "будуть зрозумілі".

"Ми свої інтереси будемо відстоювати з усією рішучістю. Це означає, що ми, звичайно, з повагою ставимося до всіх проблем на українській стороні, але для нас на першому місці стоять інтереси нашого фермера", – сказав Моравецький.

Як повідомлялося, 15 вересня Європейська комісія відмовилася продовжувати дію тимчасової заборони на імпорт українських пшениці, кукурудзи, насіння соняшнику та ріпаку до п’яти сусідніх з Україною країн ЄС, попри наполягання урядів Польщі та Угорщини.

Після цього Польща, Угорщина та Словаччина оголосили про рішення блокувати імпорт української агропродукції в односторонньому порядку. Польське інфрмагентство РАР таож повідомило, що ці країни припинили участь у Координаційній платформі, яка була створена під егідою Єврокомісії для вирішення цього питання.

У відповідь Україна подала вимоги про проведення консультацій із Словаччиною, Польщею та Угорщиною, відповідно до правил та процедур вирішення спорів в рамках Угоди про заснування Світової організації торгівлі (СОТ). Крім того, Україна попередила Польщу та Угорщину про запровадження обмежень на імпорт сільгосппродукції з цих країн.

Топ коментарі
+10
Добрий день , Паньство ! В Польщі проваджу малнький бізнес , понад 12 років . Щось знаю , щось розумію . Є дуже толерантним до Польщі і безмежно вдячний за їхню допомогу . Але , мене сьогодні ВКУРВИЛО ! За офіційними даними польських інститутів , українці , за 2022 рік заплатили податків Польщі , втричі більше , від того , що отримали в якості допомоги !( Оце бізнес , вклав 1 отримав 3 ). Польський уряд , обіцяв оприлюднити списки фірм польських , котрі найбільше нагріли руки на купівлі дешевого українського збіжжя . Це мало бути зроблено , ще в кінці 2022 року . ЖОДНОЇ публікації не було, а віз і нині там . Виникає питання чому ? За інформацією польських мас медіа , найбільше зкористали з цього фірми наближені до влади . Якщо втратили від дешевого зерна фермери , котрі займаються вирощуванням зерна , то дешеве українське зерно було перероблено на корми для тваринництва . І так чи інакше втримало ціну на м"ясо і м"ясопродукти . До речі , втратили фермери від збіжжя , тільки від через свою захланність . Ціни восени 2022 року на ринку були дуже високі . Але " мудрий " тодішній міністр рольніцтва , сказав , щоб фермери не спішили продавати зерно восени , бо не весні буде дорожче . І що ? Скупий тратить двічі ! Тепер наступне . Спробуйте мені щось продати , якщо я не захочу купити . Ось Вам і відповідь , що українці продали збіжжя . Восени , 2022 року , Польща запровадила у себе , навіть такий термін як технічне зерно ( пшениця , ріпак , соя і т.д ) Для чого це було зроблено ? Для того , щоб таке зерно не підлягало додатковому контролю на кордоні( ветеринарному і санітарному ) при ввезенні його до Польщі .Зроблено це було ще й для того , щоб встигнути якнайбільше ввезти цього зерна . Частину залишити собі , а частину перепродати , покривши свої затрати .В той же час , до України було прдано величезну кількість картоплі , бур"яка , моркви , капусти , яблук , молочних продуктів іт.д Тобто , одні фермери ( через захланність) втратили , а інші фермери ( садівники , овочеводи ) добряче на цьому заробили . Тому дивно , що мова тільки про тих хто ніби втратив . Якщо і втратив , то тільки через свою дурість . І зовсім мовчання , про тих фермерів хто ЗАРОБИВ . Мені це нагадує анекдот , коли Мойша плаче весь час , що торгуючи в магазині , має одні збитки . І коли його запитали , а коли він заробляє , то Мойша відповів , що у неділю , бо магазин закритий .І ще би хотілося звернути увагу на те , що в 2022 році 350 тис. українців покинули Польщу , а натомість 400 тис українців приїхало до Німеччини . Останній скандал в Польщі , з продажою урядовцями віз азіатам , африканцям ще раз підтверджує , що без українців ЗЛЕ . Саме цікаво , що в"їхавші до Польщі азіати , африканці успішно втікають дальше до зах. Європи , використовуючи Польщу тільки як місток . Пршу мене зрозуміти правильно . Я в жодному разі не толерую поганих сусідських відносин . Але дорога має бути двохсторонньою . І не можна , на догоду виборам , так само і догоду "хотєлкам " пробувати її зробити ОДНОСТОРОННЬОЮ , не зважаючи на те з чийого би боку не робилися такі спроби .
показати весь коментар
20.09.2023 14:34 Відповісти
+9
Тобто, коли Польща блокує українське зерно, то нормальнг, а коли Україна блркє польські товари, то Україна діє методом росіян.- це не подвійні стандарти?! Тобто поляки можуть збувати тут свої трвари, а українці ні. Чи то своє не смердить?!
Witold Boguta, prezes Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw (KZGPOiW), w rozmowie z money.pl nie kryje rozczarowania deklaracjami strony ukraińskiej.

- Rynek ukraiński jest ważny dla polskich producentów owoców i warzyw. Eksportujemy tam szczególnie dużo pomidorów - tu mówimy o ponad 20 mln dolarów obrotów. Na ukraiński rynek trafia wiele innych naszych produktów - mówi.

Skoro jednak Ukraina postanowiła zastosować metody rosyjskie, bo Putin też blokuje dostęp do swojego rynku naszym produktom, to trudno. Poradzimy sobie, znajdziemy rynek zbytu dla naszych pomidorów, cebuli, warzyw okopowych itp. - uważa nasz rozmówca.

- Odnoszę wrażenie, że ukraińskie władze są pod zbyt dużym wpływem oligarchów i lobbystów, którzy robią wszystko, co mogą, by robić interesy z Zachodem - nie można dopuszczać, by działo się tak kosztem polskich rolników - ocenił Boguta.

Podkreślił też, że sąsiad Polski staje się coraz poważniejszym konkurentem dla naszego kraju. - Ukraina od podpisania umowy stowarzyszeniowej z Unią Europejską korzysta na możliwości eksportu swoich towarów, zamykanie się na nasze produkty nie jest sprawiedliwe. Ale może Ukraina woli pomidory kupować z Rosji, tam mają dużą produkcję - podsumowuje.
показати весь коментар
20.09.2023 13:55 Відповісти
+8
Серйозно. Україна робить ескалацію конфлікту?! Ну, ну. Ви їх і так додасте, а спишите, що Україна винувата. Хто всрався?- невістка, так і Україна. Всі експерти польські волають, що та зоборона немає ніякого економічного підгрунтя,що втратить і сама Польща. Але ж вибори головніші!
Ціна на зерно все одно падатиме, украхнські продукти все одно вийдуть на ринок, бо там діють правила вільної торгівлі, тільки зайдуть іншим шляхом.
показати весь коментар
20.09.2023 13:49 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Складається враження, що прийшла команда пересварити Україну з усіма, чи ж як це розуміти...?Скільки там мільйонів українців в Польщі, селяни з вилами на них підуть, бо українське дешеве зерно їх з торбами по Світу пустить..??.Хто ініціатор цієї ідеї...? А може перед тим як звинувачувати, погрожувати судом то може провести переговори, тихенько, кулуарно як з друзями і союзниками..?Це напевно спланований злочин, диверсія проти України...?Чи правоохоронці щось дуже серйозне розкопали і така реакція...?
++Ще може подадуть і до Німеччини позов в суд за 2"гу Світову Війну, трильйонів з 3 в $, а хто там ще, о США ж бо мало мол і невчасно дають зброю...? , О ще є євреї " Еслі в кранє нєт води..."?І т.д. , і т.п. А є ще ж багато з ким можна сваритися??Там ще "оказуєтся" із мізками і у китайців, і в індусів, щось там з ними, щось же ж не так, не так же ж....?*Що це таке...? Війна і роздрай зі Світом кому це на руку- ворогу!!!?!Патріоти де ВИ?
показати весь коментар
20.09.2023 13:17 Відповісти
Українсько--польські відносини мають для України дуже важливий системний характер і ними треба займатися системно, виділяючи на це кошти, а не на "асфальт".
А тут дуже схоже, що українська влада спробувала досягти "перемоги на полі бою" українських агрохолдингів із польськими фермерами. А в заручниках зараз опинились мільйони українців, яким Польща надала не тільки прихисток, а і соціальне забезпечення і роботу у Польщі. Да і майже всі свої радянські танки Польща теж Україні безоплатно передала. І не тільки танки.
показати весь коментар
20.09.2023 13:22 Відповісти
продуктивність наших агрохолдингів апріорі буде вищою від польських фермерських господарств, - ефект масштабу в дії, - відповідно наші ціни будуть нижчими від польських. Так що давайте закриємо агрохолдинги, усе подрібнимо, зробимо нашу продукцію в рази дорожчою, щоб догодити полякам, а заодно і самі будемо в тридорога купувати своє?
показати весь коментар
20.09.2023 13:46 Відповісти
Не зовсім так. У Польщі є, наприклад, своя санітарна служба, яку в Україні ліквідували. Поляки не будуть так труїти і спалювати живцем своїх громадян, як це робить уряд України. Тому і витрати у них будуть вищими. І своїм найманим працівникам польські фермери платять не стільки, як українські.
показати весь коментар
20.09.2023 14:30 Відповісти
А хто в Україні ще до війни повідміняв перевірки бізнесу? Путін? Як результат, у дитячому таборі спалили дітей. Був такий випадок, і можливо, не один. Я вже не кажу про масові отруєння по 50 - 100 чол., про які раніше були повідомлення трохи не кожного тижня.
показати весь коментар
20.09.2023 15:41 Відповісти
Табір "Вікторія" на Одещині, 2017 рік. Перевірки бізнесу повідміняв тоді уряд Яценюка, президентом тоді був Порошенко.
"Достаточно перестать стрелять" - це не особиста ідея ЗЕ, а відношення української влади до того, чим має займатись держава. Тому й такий результат.
показати весь коментар
20.09.2023 16:00 Відповісти
Серйозно. Україна робить ескалацію конфлікту?! Ну, ну. Ви їх і так додасте, а спишите, що Україна винувата. Хто всрався?- невістка, так і Україна. Всі експерти польські волають, що та зоборона немає ніякого економічного підгрунтя,що втратить і сама Польща. Але ж вибори головніші!
Ціна на зерно все одно падатиме, украхнські продукти все одно вийдуть на ринок, бо там діють правила вільної торгівлі, тільки зайдуть іншим шляхом.
показати весь коментар
20.09.2023 13:49 Відповісти
підтримую
показати весь коментар
20.09.2023 13:51 Відповісти
поляки педалюють на свої національні інтереси, забуваючи при цьому, що в України, як не дивно для поляків, теж є свої національні інтереси. Тільки на відміну від поляків, які верещать про захист своїх інтересів, Україна про свої боїться говорити вголос, щоб не дай Бог нікого не образити.
показати весь коментар
20.09.2023 13:50 Відповісти
" ... ми, звичайно, з повагою ставимося до всіх проблем на українській стороні, але для нас на першому місці стоять інтереси нашого фермера", - сказав Моравецький."
та це у вас проблеми, якщо не можете проконтролювати зерно, яке замість портів потрапляє на внутрішній ринок .. Польща з кожним своїм наступним меседжем тільки підтверджує, що цей конфлікт лише привід, щоб посунути конкурента по с/г в межах ЄС і робить це з прицілом на можливе майбутнє членство України в ЄС, типу зараз треба вирішити всі питання інакше в ЄС не пустимо.. і більше підкидають дров у вогнище, щоб перевести проблему в архіглобальну.. роздули срач такий, ніби тим зерном засипали всю країну, складається враження, що на заході відкрито другий фронт, тільки там в прорив ідуть ешелони з зерном із України, а бідні поляки не можуть їх зупинити аж доти, доки те зерно не опиняється на полицях магазинів у вигляді хлібу
показати весь коментар
20.09.2023 13:51 Відповісти
Тобто, коли Польща блокує українське зерно, то нормальнг, а коли Україна блркє польські товари, то Україна діє методом росіян.- це не подвійні стандарти?! Тобто поляки можуть збувати тут свої трвари, а українці ні. Чи то своє не смердить?!
Witold Boguta, prezes Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw (KZGPOiW), w rozmowie z money.pl nie kryje rozczarowania deklaracjami strony ukraińskiej.

- Rynek ukraiński jest ważny dla polskich producentów owoców i warzyw. Eksportujemy tam szczególnie dużo pomidorów - tu mówimy o ponad 20 mln dolarów obrotów. Na ukraiński rynek trafia wiele innych naszych produktów - mówi.

Skoro jednak Ukraina postanowiła zastosować metody rosyjskie, bo Putin też blokuje dostęp do swojego rynku naszym produktom, to trudno. Poradzimy sobie, znajdziemy rynek zbytu dla naszych pomidorów, cebuli, warzyw okopowych itp. - uważa nasz rozmówca.

- Odnoszę wrażenie, że ukraińskie władze są pod zbyt dużym wpływem oligarchów i lobbystów, którzy robią wszystko, co mogą, by robić interesy z Zachodem - nie można dopuszczać, by działo się tak kosztem polskich rolników - ocenił Boguta.

Podkreślił też, że sąsiad Polski staje się coraz poważniejszym konkurentem dla naszego kraju. - Ukraina od podpisania umowy stowarzyszeniowej z Unią Europejską korzysta na możliwości eksportu swoich towarów, zamykanie się na nasze produkty nie jest sprawiedliwe. Ale może Ukraina woli pomidory kupować z Rosji, tam mają dużą produkcję - podsumowuje.
показати весь коментар
20.09.2023 13:55 Відповісти
І коли знаючи, що робоять тут росіяни, якесь падло говорить, си українці хочуть купувати помідори з росії?! То я краще, без помідорів обійдуся, але й срати не буду на одному городі з такою людиною. Бо це вже перебор.
показати весь коментар
20.09.2023 14:01 Відповісти
Це ляхи, іншого не могло бути. Коли була небезпека була від ка*ца*пні, вони стелилися. Небезпека пройшла, показали справжнє обличчя
показати весь коментар
20.09.2023 17:32 Відповісти
Добрий день , Паньство ! В Польщі проваджу малнький бізнес , понад 12 років . Щось знаю , щось розумію . Є дуже толерантним до Польщі і безмежно вдячний за їхню допомогу . Але , мене сьогодні ВКУРВИЛО ! За офіційними даними польських інститутів , українці , за 2022 рік заплатили податків Польщі , втричі більше , від того , що отримали в якості допомоги !( Оце бізнес , вклав 1 отримав 3 ). Польський уряд , обіцяв оприлюднити списки фірм польських , котрі найбільше нагріли руки на купівлі дешевого українського збіжжя . Це мало бути зроблено , ще в кінці 2022 року . ЖОДНОЇ публікації не було, а віз і нині там . Виникає питання чому ? За інформацією польських мас медіа , найбільше зкористали з цього фірми наближені до влади . Якщо втратили від дешевого зерна фермери , котрі займаються вирощуванням зерна , то дешеве українське зерно було перероблено на корми для тваринництва . І так чи інакше втримало ціну на м"ясо і м"ясопродукти . До речі , втратили фермери від збіжжя , тільки від через свою захланність . Ціни восени 2022 року на ринку були дуже високі . Але " мудрий " тодішній міністр рольніцтва , сказав , щоб фермери не спішили продавати зерно восени , бо не весні буде дорожче . І що ? Скупий тратить двічі ! Тепер наступне . Спробуйте мені щось продати , якщо я не захочу купити . Ось Вам і відповідь , що українці продали збіжжя . Восени , 2022 року , Польща запровадила у себе , навіть такий термін як технічне зерно ( пшениця , ріпак , соя і т.д ) Для чого це було зроблено ? Для того , щоб таке зерно не підлягало додатковому контролю на кордоні( ветеринарному і санітарному ) при ввезенні його до Польщі .Зроблено це було ще й для того , щоб встигнути якнайбільше ввезти цього зерна . Частину залишити собі , а частину перепродати , покривши свої затрати .В той же час , до України було прдано величезну кількість картоплі , бур"яка , моркви , капусти , яблук , молочних продуктів іт.д Тобто , одні фермери ( через захланність) втратили , а інші фермери ( садівники , овочеводи ) добряче на цьому заробили . Тому дивно , що мова тільки про тих хто ніби втратив . Якщо і втратив , то тільки через свою дурість . І зовсім мовчання , про тих фермерів хто ЗАРОБИВ . Мені це нагадує анекдот , коли Мойша плаче весь час , що торгуючи в магазині , має одні збитки . І коли його запитали , а коли він заробляє , то Мойша відповів , що у неділю , бо магазин закритий .І ще би хотілося звернути увагу на те , що в 2022 році 350 тис. українців покинули Польщу , а натомість 400 тис українців приїхало до Німеччини . Останній скандал в Польщі , з продажою урядовцями віз азіатам , африканцям ще раз підтверджує , що без українців ЗЛЕ . Саме цікаво , що в"їхавші до Польщі азіати , африканці успішно втікають дальше до зах. Європи , використовуючи Польщу тільки як місток . Пршу мене зрозуміти правильно . Я в жодному разі не толерую поганих сусідських відносин . Але дорога має бути двохсторонньою . І не можна , на догоду виборам , так само і догоду "хотєлкам " пробувати її зробити ОДНОСТОРОННЬОЮ , не зважаючи на те з чийого би боку не робилися такі спроби .
показати весь коментар
20.09.2023 14:34 Відповісти
Пройдуть вибори, все повернеться, як було.
показати весь коментар
20.09.2023 15:26 Відповісти
Абсолютно згодна
показати весь коментар
20.09.2023 17:28 Відповісти
Очканавт і собі на роги стає.
Польські курви показали своє справжнє ставлення до України.
показати весь коментар
20.09.2023 14:49 Відповісти
Чомусь згадуються слова Тараса Бульби: "Ну, що, синку, помогли тобі твої ляхи?"
показати весь коментар
20.09.2023 15:27 Відповісти
Не треба було зачаровуватися аби тепер не розчаровуватися. Звісно клоуни обрали не найкращий вас для загострення суперечностей, треба було перечекати польських виборів, однак нині польська влада з кожною заявою доводить, що вони є таким самим лайном як і мадяри чи москалі.
До речі, провідні європейські країни виступають на повному виконанні польщею своїх зобов'язань щодо зони вільної торгівлі
показати весь коментар
20.09.2023 15:37 Відповісти
Польскій підар, курва тобі ще аукнеться, лях ******.
показати весь коментар
20.09.2023 16:36 Відповісти
Варто пам'ятати слова великого Василя Вишиваного, Габсбурга, який всім серцем полюбив Україну і віддав за неї життя, що НЕ МОЖНА розраховувати на поляків, тому що отримаєте ніж в спину. Довіряти потрібно англосаксам. Слова є пророчими.
показати весь коментар
20.09.2023 17:30 Відповісти