16 638 96

На доходи від продажу товарів на OLX, Prom та Rozetka запровадять податок: Кабмін схвалив законопроєкт

Для продавців на OLX, Prom та Rozetka запровадять податок

Кабінет Міністрів схвалив проєкт закону "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо впровадження міжнародного автоматичного обміну інформацією про доходи, отримані через цифрові платформи".

Таке рішення Кабмін ухвалив на засіданні у вівторок, 29 квітня, повідомив представник уряду у парламенті Тарас Мельничук у Telegram.

Згідно із законопроєктом, текст якого оприлюднив заступник керівника Комітету ВР з питань податкової та митної політики Ярослав Железняк, оператори цифрових платформ будуть визначені податковими агентами та автоматично стягуватимуть податки з громадян, які отримують доходи від продажу товарів або надання послуг з їх використанням. Ставка податку становитиме 5%, додатково стягуватиметься 5% військового збору.

Ця вимога поширюватиметься на операторів цифрових платформ, зареєстрованих як в Україні, так і за її межами, якщо доходи з їх використанням отримують резиденти України.

Йдеться про будь-який з таких видів діяльності, що здійснюється продавцем через платформу за винагороду:

  • надання в оренду нерухомого майна, у тому числі житлової та нежитлової нерухомості, а також будь-якого іншого нерухомого майна та місць для паркування;
  • особисті послуги;
  • продаж товарів;
  • надання в оренду транспортних засобів.

Активними продавцями для цілей оподаткування пропонується визначити продавця, що здійснив хоча б одну операцію протягом звітного періоду, за яку йому було виплачено або нараховано винагороду.

Податкова зможе отримувати від банків інформацію щодо операцій за поточними рахунками підзвітних продавців, з урахуванням законів, що визначають порядок розкриття банками інформації, що містить банківську таємницю.

Своєю чергою фізичні особи – продавці мають відкрити окремий рахунок у банку для отримання виплат від цифрових платформ, якщо вони протягом року здійснили більше трьох продажів товарів через платформу, або продали товари чи послуги на суму понад 2 000 євро.

Як повідомлялося, раніше голова Комітету Верховної Ради з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев ("Слуга народу") пояснював, що цей законопроєкт зобов'яже популярні інтернет-платформи автоматично стягувати 10% податку з доходів користувачів. За його словами, Верховна Рада ухвалить цей законопроєкт у найближчі місяці.

Гетманцев прогнозував, що завдяки його запровадженню з українців, що отримують доходи через цифрові платформи, вдасться зібрати близько 10 мільярдів гривень податків на рік.

Раніше колега Гетманцева за комітетом Ніна Южаніна ("Європейська солідарність") повідомила, що Мінфін також пропонує зобов'язати цифрові платформами торгівлі (OLX, Prom, Rozetka і т.д.) передавати до Податкової служби дані про продавців та їх доходи, незалежно від розміру.

Раніше у Мінфіні підтверджували, що уряд планує зобов’язати операторів цифрових платформ (послуги таксі, оренди нерухомості, маркет-плейси та застосунки для продажу товарів і надання послуг) збирати інформацію про доходи користувачів та подавати її до Державної податкової служби. Однак конкретні положення законопроєкту у міністерстві не розкривали.

Що відомо про оподаткування продажу товарів через інтернет

Тим часом, Державна податкова служба України перевіряє суб’єктів господарювання, що здійснюють реалізацію товарів за допомогою інтернет-платформи "OLX", надають послуги таксі тощо, нараховуючи їм податкові зобов'язання з отриманих доходів.

До березня такі перевірки мали скоріше точковий характер. Однак з 1 березня поточного року податківці почали отримувати із Системи обліку даних РРО інформацію щодо:

  • громадян, які систематично отримують кошти на власні рахунки за продані товари, тобто фактично займаються підприємницькою діяльністю без державної реєстрації;
  • фізичних осіб – підприємців, які також отримують кошти на свої рахунки, при цьому не мають зареєстрованих РРО/ПРРО, таким чином порушуючи вимоги в частині порядку проведення розрахунків, тощо.

Лише за перші 20 днів березня ДПС ідентифікувала десятки тисяч платників податків і громадян, які систематично отримують кошти на власні рахунки.

Топ коментарі
+32
Вітаю з новим колом здорощення всього. Блд, ски ж думають, що українці настільки багаті, що їх можна доїти нескінченно та й ще під час війни. Просто пдрси.
показати весь коментар
29.04.2025 14:31 Відповісти
+29
Замість розвитку економіки підри лише шукають способи обдерти пересічних. Джанні Родарі нервово курить...
показати весь коментар
29.04.2025 14:39 Відповісти
+22
І поношені штани на олх вже не продаси)))
показати весь коментар
29.04.2025 14:32 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
показати весь коментар
29.04.2025 14:27 Відповісти
Вітаю з новим колом здорощення всього. Блд, ски ж думають, що українці настільки багаті, що їх можна доїти нескінченно та й ще під час війни. Просто пдрси.
показати весь коментар
29.04.2025 14:31 Відповісти
показати весь коментар
29.04.2025 14:35 Відповісти
І поношені штани на олх вже не продаси)))
показати весь коментар
29.04.2025 14:32 Відповісти
Чому ж? 10% їх вартості - гетьманцеву.
показати весь коментар
29.04.2025 14:36 Відповісти
Ці додаткові відсотки заплатить покупець.
Відповідно, в ряді випадків, той же секонд він купить вже не в такого ж самого, як він, користувача, а в мережі, якою, опосередковано, володіє, наприклад, той же гетьманцев.
показати весь коментар
29.04.2025 18:09 Відповісти
Чому 10% їх вартості? Краще натурою. Відрізати шматок штанини чи полоску від ношених трусів і відправити нацисту Гетманцеву чи в податкову. Хай нюхають виродки. А то чому це я маю грошима їм давати свої зароблені. А так кожну десяту пару ношених трусів відправляти шкуродерам які добивають українців голодомором, які ще не встигли втекти з України.
показати весь коментар
29.04.2025 18:50 Відповісти
Зелёные подняли налоги и акцизы в том году и говорили, что обычный человек не заметит повышения цен. А реально ВСЁ подорожало, причем значительно! Зачем нам такие "экономисты" задача которых только обобрать собственное население? Налог на б.у. вещи придумали - это дно!
показати весь коментар
30.04.2025 02:58 Відповісти
Замість розвитку економіки підри лише шукають способи обдерти пересічних. Джанні Родарі нервово курить...
показати весь коментар
29.04.2025 14:39 Відповісти
Только препоны ставят движению капитала. Экономике кранты скоро.
показати весь коментар
29.04.2025 14:42 Відповісти
Здесь нет движения капитала. Единственное место, куда движется капитал в схеме "купил на Али - продал на OLX" - это из Украины в Китай.
показати весь коментар
29.04.2025 14:52 Відповісти
Є рух . Завдяки дешевим китайським виробам - українці можуть зменшувати собівартість власного виробництва . Якби суто теоретично ,це все вироблялося в Україні - це б коштувало б значно дорожче для покупця . Міжнародний поділ праці - це ******* реалії
показати весь коментар
29.04.2025 15:20 Відповісти
мито на зарубіжні покупки ті ж 10% - просто тепер стане вигідніше купувати напряму з-за кордону, а не через баригу на ОЛХ, який бере ще й свою маржу
показати весь коментар
29.04.2025 15:51 Відповісти
Боже яка бидлота, коли ти йдеш в магазин за хлібом ти теж продавця в магазині "баригою" називаєш!? Чи в магазині техніки.... де б ти що не купував ти завжди купуєш не напряму, виробники як правило завжди продають свій товар через посередників! Але чомусь таке от доропало ображає чомусь тільки продавців з ОЛХ, які економлять твій час і кошти. Бо ОЛХ дозволяє купити будь що дешевше ніж це коштує в онлайн і офлайн магазинах. Але радій, тепер ти це будеш купувати дорожче!
показати весь коментар
29.04.2025 16:25 Відповісти
барига детектед - а на ОЛХ я ніколи нічого не купував
показати весь коментар
29.04.2025 16:38 Відповісти
а ти пролєтарій, гандон штопаний?
показати весь коментар
30.04.2025 10:40 Відповісти
а я купував, і виходило дешевше чим у таких як ти. набагато.
показати весь коментар
30.04.2025 11:44 Відповісти
Экономика с вами не согласна.

Себестоимость собственного производства уменьшается только тогда, когда имеется собственный полный производственный цикл, в котором участвует часть оборота. Собственный литий дешевле импортируемого, почему-то

Если бы это производилось в Украине - оно бы стоило дороже, да. Вот только задействованная для производства инфраструктура давала бы новые рабочие места, оборот бы пополнялся статьями экспорта, а это всегда большие деньги, потому что наценка на производство выше наценки на сырье - и как следствие рост зарплат и дефляция экономики.

Так вы дарите 10 баксов китайцу. С собственным производством, да, возможно это будет стоить 15 баксов, а может и 20 баксов. Вот только 5 баксов вы заплатите своему работнику, на 5 баксов вы купите услуги уборщика\строителя и тд, 5 баксов вложите в производство.

Хотя вы можете привести любой пример, как барыжничество на ОЛХ шмотками и дешманской китайской бытовухой с полугодичной гарантией снижают себестоимость собственного производства.
показати весь коментар
29.04.2025 16:08 Відповісти
Ніхто не буде будувати виробництво, яке виготовляє умовну запчастину за 20 доларів,якщо можна привезти з китаю за 10. Бо інакше ви збанкрутуєте ,як компанія .

Ваш варіант можливий лише тоді - коли держава доплачує вам цих 10 доларів . Тобто державні дотації . Але це гроші платників податків .Тобто нашими грошима держава дотує збиткові підприємства .

******* економіка США багато імпортує товарів ,але мало експортує . Але вони компенсують це експортом - ПОСЛУГ . Тобто продають інформаційні продукти - Віндовс, Гугл ,Фейсбук і так далі .

Україна чисто фізично не зможе конкурувати з світовою фабрикою Китаю більшістю товарів . Бо собівартість 1000 українскьих телевізорів завжди буде вище собівартості мільйона телевізорів з Китаю . Тому Україні потрібно правльно включитися в міжнародний ринок - торгівля сільскьогосподарськими товарами , наприклад розробляти - інтелектуальні продукти - програми, технології і так далі .
Те ,що ви пропонуєте - це логіка Трампа - ізоляціонізм - але це приведе до здорожчання товарів всередині країни, збідніння населення - і ця спіраль веде до занепалуду країни
показати весь коментар
29.04.2025 16:29 Відповісти
логіка Трампа - ізоляціонізм - але це приведе до здорожчання товарів всередині країни, збідніння населення - і ця спіраль веде до занепалуду країни.
Трамп для цього "ляльководами" і поставлений,ухайдокати США,збідніти населення та перекроїти світ.
показати весь коментар
29.04.2025 16:59 Відповісти
В нас зараз середня заробітня плата робітника в сфері виробництва вища за показники Китаю?
показати весь коментар
29.04.2025 17:13 Відповісти
Тут не питання зарплати - тут питання масштабу . Ціна залежить від обєму , а не тільки від зарплати
показати весь коментар
29.04.2025 19:57 Відповісти
Частково погоджуюсь, бо обєми - то є похідна від ціни та пропозиції: ніхто й ніколи зразу обємів не мав, вони нарощуються.
показати весь коментар
30.04.2025 09:18 Відповісти
Кітайоза саме так і робить! Дає дотації, тому й розпочалась тарифна війна - комуняки нечесно конкурують , щоб захоплювати ринок
показати весь коментар
29.04.2025 17:32 Відповісти
Це ви про що? Про заводи, які довели до руїн, за спеціалістів, які змушені були хоч якось прокормити свої сім"ї і їздили на заробітки, за спустошені села і міста, за корупцію при владі, за привласнення землі і ще багато чого було і є зараз...Нам би хоть трохи Валенси з Гавелом в той час, тай зараз не завадило б. І не забувайте - дрони , які зупинили руских- китайські , куплені з алі волонтерами...досить дешеві.
показати весь коментар
29.04.2025 19:32 Відповісти
Не совсем понимаю как относятся дроны к барыжничеству на ОЛХ китайским ширпотребом.

Дроны делает производитель, а не Aliexpress.

По-хорошему, украинское правительство должно было сконтактировать с DJI, пофиг напрямую официально, или через представителей в местной пивнухе, и заказать корабль этих дронов, чтоб они вообще на Ali не попадали. Вы же Patriot будете покупать у Raytheon а не на Ebay, не правда ли? А эти "купленi дрони" - просто лечение поноса затыканием жэпы и так быть не должно.

И я не совсем могу понять, с хрена ли условный ЧПшник должен открыть магазин, нанять бухгалтера, следить за приходами\расходами, подавать отчетности, вести диалоги с конрагентами, платить налоги, сборы, нести ответственность - а хитродупий Васян в это время закажет рассыпухи на Алишке и толкнет ее на ОЛХе, не заплатив ни копейки.
показати весь коментар
29.04.2025 21:32 Відповісти
Дрони як і комплектуючі робить їх не одна - а сотня фірм,якщо не тисячі .

При чому вони потрібні різні - в різних комплектаціях .Комплектуючі до них можуть мінятися щомісяця - бо в технологічній війні -зміни відбуваються щотижня

І ваш корабель дронів вже морально та технічно застаріти доки він припливе . ( Таким приклад був у московитів - виготовили велику партію дронів - які як виявилися працювали на умовній частоті -яку вже навчились глушити наші реб - і вони виявились купою непотрібного сміття )

Ну окрім того , що вашим китайцям ваш корабель дронів ,якщо весь світ замовляє 100 таких кораблів сумарно щомісяця , якщо не тисячу ? Чому фірми мають заради вашої незначної партії зупиняти торгівлю на онлайн площадках ???

И я не совсем могу понять, с хрена ли условный ЧПшник должен открыть магазин, нанять бухгалтера, следить за приходами\расходами, подавать отчетности, вести диалоги с конрагентами, платить налоги, сборы, нести ответственность - а хитродупий Васян в это время закажет рассыпухи на Алишке и толкнет ее на ОЛХе, не заплатив ни копейки.

Бо ви не займалися бізнесом - хітрожопий Васян - порахував - побори ,хабарі та мзду податковій - зрозумів ,що йому дешевше заплатити один раз на митниці і йому та покупцю вийде дешевше - чим виробляти втридорога в Україні . Чи ви думаєте Епл та Тесла даремне відкрили заводи в Китаї?
показати весь коментар
29.04.2025 22:14 Відповісти
Vasil Ivanov так робіть краще китайців і щоб було дешеве, хто вам не дає, а тільки умнічаєте... Вам до Китаю, як до... економіст сраний...
показати весь коментар
30.04.2025 07:30 Відповісти
Валенсу з Гавелом погнали б через місяць. Це ж Україна!
показати весь коментар
30.04.2025 10:24 Відповісти
купи комп чи ноут українського виробництва, я в тебе на 20% дорожче заберу
показати весь коментар
30.04.2025 11:42 Відповісти
У цій країні людям не звикати жити у "середньовіччі"!
показати весь коментар
29.04.2025 14:50 Відповісти
Справедливости ради - сами виноваты.
Можно было просто завести себе ФОПчика I-группы, и спокойно себе торговать не палясь.
Выплаты маленькие, отчетность раз в год.

Но нет, мы попробуем наеграть государство даже в мелочах.

Вот из-за таких "сериос бузинессменов с алиекспресса" теперь будуть страдать те, кому надо раз в пол-года продать старые джинсы. Пусть радуются. В США за такое вообще срок можно получить.
показати весь коментар
29.04.2025 14:51 Відповісти
ФОП 1 група заборонено торгувати через інтернет.
показати весь коментар
29.04.2025 15:13 Відповісти
Фоп 2 групи - це виплата 4 тисяч податків щомісяця . А ці 4 тисячі потрібно ще заробити
показати весь коментар
29.04.2025 15:22 Відповісти
О! Вот кто виноват. Гетманцев не при чем. "Активний продавець хто зробив хоча б одну операцію...протягом звітного періоду" . Це вже верх маразму.
показати весь коментар
29.04.2025 15:22 Відповісти
Чувак, "маленькі виплати" були при клятому убербаризі Порошенко. Зараз це 4000грн на місяць податку. Дрібному бізнесу це цвях у труну.
показати весь коментар
29.04.2025 16:22 Відповісти
показати весь коментар
29.04.2025 15:08 Відповісти
Усі на барахолку. Але ж і там щось вигадають. Ліцензію на добу)
показати весь коментар
29.04.2025 15:10 Відповісти
Ідіоти
показати весь коментар
29.04.2025 15:11 Відповісти
Это Вы о ком?
показати весь коментар
30.04.2025 09:16 Відповісти
И как? А где написано о необходимости проводить через них бабло или регистрировать продажи. Они ж как реклама. Ну есть типа ОЛХ доставка и платежная система их. Да, это умрет. Налогов даже меньше станет. Все кто могут уйдут или в нал или в нал. Вырастут серые схемы переправки нала между городами.
показати весь коментар
29.04.2025 15:11 Відповісти
скубуть гусей поки не розлетілися у теплі краї
показати весь коментар
29.04.2025 15:13 Відповісти
автоматично стягуватимуть податки з громадян, які отримують доходи від продажу товарів або надання послуг з їх використанням. Ставка податку становитиме 5%, додатково стягуватиметься 5% військового збору. Джерело: https://censor.net/n3549423

Податкові брехуни - вони гроші стягують не з доходу , а з обороту .
показати весь коментар
29.04.2025 15:16 Відповісти
Оборот і є дохід. Ви, мабуть, плутаєте, дохід та прибуток.
показати весь коментар
29.04.2025 16:33 Відповісти
Дякую . Так ,прибуток
показати весь коментар
29.04.2025 16:46 Відповісти
Починалася каденція Зеленського з вільної країни мрій, Зеленський на один строк і тп маячні, а закінчується налоговим і фінансовим концтабором і Зеленський до кінця життя)
показати весь коментар
29.04.2025 15:18 Відповісти
Кто угодно, только не Порошенко
показати весь коментар
30.04.2025 09:17 Відповісти
Так і мало бути.
показати весь коментар
30.04.2025 10:25 Відповісти
Терміново треба вводити податок на право дихати!
показати весь коментар
29.04.2025 15:21 Відповісти
Далі буде...
показати весь коментар
29.04.2025 15:47 Відповісти
Ви забули згадати, податок на дощ, грім і блискавки. Повинно бути, все по класиці
показати весь коментар
29.04.2025 20:07 Відповісти
Та ви, я бачу, крутіший, ніж гетьманцев!
показати весь коментар
29.04.2025 20:18 Відповісти
Ви ж хотіли як у Європі? Так ось влада й робить, просто все зразу європейським не буде, потрібен час. Спочатку ціни, податки, контроль, а вже потім колись може якось - зарплати, рівність перед законом, страхова медицина і шось там ше, забув.
показати весь коментар
29.04.2025 15:22 Відповісти
Не смішіть...все погане введем одразу, а хорошого не дочекаєтесь! Це можна було б робити якби війни не було, це все явно робиться щоб людей призвести до зубожіння. Щоб не мали за що їжу купити. Щоб більше нічого не залишилось як йти дохнути, щоб з голоду не здохнути...вибачайте за каламбур, я думаю ви зрозуміли що я маю на увазі.
показати весь коментар
29.04.2025 16:32 Відповісти
Податок повинен сплачуватись лише з суми прибутку яка понад прожитковий мінімум
показати весь коментар
29.04.2025 15:28 Відповісти
Что-то не слышно про налоги на офшорные счета Зеленского и других деятелей.
показати весь коментар
29.04.2025 15:32 Відповісти
Вони поставновили, що до кінця війни офшори не чіпатимуть
показати весь коментар
29.04.2025 15:49 Відповісти
Недавно на Ютубі дивився якогось україномовного блогера з Канади. Канадці в шоці (в доброму сенсі) від креативу, підприємницьтва та ділової активності біженців з України. Відкривають свої справи, працюють, платять налоги по чесному, бо не треба заносити хабарі чиновникам. Все залежить від Влади, прозорої налогової системи, Законності та порядності ведення бізнесу!
показати весь коментар
29.04.2025 15:32 Відповісти
Так. А з нашою налоговою тіки звяжися. Ненаплотишся.
показати весь коментар
29.04.2025 20:45 Відповісти
тут потрібно зрозуміти, що ці продавці не постраждають, вони просто піднімуть ціни на свої товари мінімум на 10%, а постраждає звичайний покупець
показати весь коментар
29.04.2025 15:42 Відповісти
Їпучі кловани жидомойщі вжє не знають як вибісити людей
Із за уродів зеко-манди у прифронтових містах ніде не влаштуєшся
73% гнид
показати весь коментар
29.04.2025 15:59 Відповісти
+ еще налог самого ОЛХ-а.... в итоге, он скоро закроется
показати весь коментар
29.04.2025 16:04 Відповісти
за б\у-шные вещи налог уже уплачен!!!!!!!!!!!!!
показати весь коментар
29.04.2025 16:05 Відповісти
Ще й не один раз
показати весь коментар
29.04.2025 16:19 Відповісти
Повідомте пану Ге що Розетка вже багато років не працює з фіз.особами, а тільки з ФОП та юр.особами, які і так сплачують податки. То ж тут точно штанга.
Здається так само і Пром, там треба підписувати договір, хоча тут я на на 100% не впевнений що фіз.особам вони не дають продавати.
Що до ОЛХ в Україні - це копійки, а не бізнес.
показати весь коментар
29.04.2025 16:20 Відповісти
так і є .
показати весь коментар
29.04.2025 16:47 Відповісти
Це щоб ті хто залишився в Україні не розслаблялись...
показати весь коментар
29.04.2025 16:43 Відповісти
Гарна стаття
показати весь коментар
29.04.2025 17:42 Відповісти
Цікаво ось що.Завтра (теоретично) прийде умовний (вставити прізвище свого кандидата) і ви вважаєте що він відмінить тупі закони ...Я не чув щоб парашенка відмінив шось яника.
Це як у Біблії вкусили вони плід від дерева добра і зла і побачили що це добре.
показати весь коментар
29.04.2025 17:16 Відповісти
Боже какой бред, на ОЛХ и так сейчас конская комиссия, только людей приучили к ОЛХ доставке, теперь снова будут продавать через наложку. Просто уйдут барыги без ФОП или повысят цены.
показати весь коментар
29.04.2025 17:23 Відповісти
Почекайте, ще й на наложку зроблять податки...
показати весь коментар
30.04.2025 10:33 Відповісти
Безкарність і вседозволеність влади знищує народ поки вони не будуть покарані судом любим лінча закону правосуддя то тих пор ми будемо знищуватися цією шоблою вони крадуть мільони кожний день а за все ми платимо бо мовчимо тому вони і війну хочуть тянути до нескиченності нема законі правлю по безаконню а народ в могилу
показати весь коментар
29.04.2025 17:59 Відповісти
Бідним людям ніколи майданити, тре на хліб горбатитись.
З їх точки зору все правильно роблять.
показати весь коментар
29.04.2025 18:04 Відповісти
Чекайте- Чекайте! А вони, вб.ив.ці українців, знають,що олх і так знімає %?!!! А як же те,що ми і так платимо податок за дохід?!! Це прикол?!! Та щоб ви подавились і захлинулись! Це ж злочин накладувпти податок на податок!!! Й о.бнуті?!!
показати весь коментар
29.04.2025 18:34 Відповісти
Щоб ви суки здохли. Вже даже ношені труси будуть знімати з людей які на хліб хочуть вторнувати щоб не здохнути з голоду.
показати весь коментар
29.04.2025 18:39 Відповісти
Ну і хто після цього захоче захищати цю країну, цих тварів типу Гетьманцева і Южаніної ? Це як захищати своє рабство
показати весь коментар
29.04.2025 18:57 Відповісти
Зайців у лісі перестріляти не важко.Набоїв вистачить.Але ж ти знайди іх спочатку.
показати весь коментар
29.04.2025 18:57 Відповісти
Розкажіть тим макроекономістам, що економіка країни це заводи. фабрики, сільське господарство і прогресивне оподаткування для багатих, а не лічільник від рекетирів для ларька шаурма.
показати весь коментар
29.04.2025 19:10 Відповісти
Олх задумывался как рынок ненужных вещей. Что то лежит на полке, тебе не нужно, кому то другому нужно. Продал, кто то купил, с оборота денег ОЛх получил прибыль. Это неплохо работало пока была покупательная способность у народа. С падением покупательной способности граждан, упали продажи на ОЛХ. але хозяевам нужна прибыль. И стали драть гроши за все. За выставление, за продажу, за покупку, короче СТАЛА ШКУРОДЕРНЯ. причем продажи упали в десяткм раз. Даже недорогие вещи могут продаваться ГОДАМИ. А тут еще государственные шкуродеры нагрянули. Разумеется магазины должны платить податки, НО ОЛХ ЭТО НЕ МАГАЗИН.
показати весь коментар
29.04.2025 19:32 Відповісти
А что же это? Синагога?
показати весь коментар
29.04.2025 20:12 Відповісти
Все,накрились мідним тазом мої плани продати 3 пари мештів(легке Б/У),5 мяких іграшок які мені не потрібні і стоять в квартирі як пилозбірники,підсилювач Б/У Харман Кардон 6500.Однин радник Сівковича придумав гарний закон,який на його думку повинен общипати такого жирного гусака як я.
показати весь коментар
29.04.2025 20:33 Відповісти
а манцевГеть і півдеННІНА (южаніна) це чоловік і жінка ? чи коханці?
хоча .... кАкАя разніца...
показати весь коментар
29.04.2025 22:01 Відповісти
Все просто! Хто сильно незадоволений , але при цьому серйозний хлопець, вирахуйте шляхи того Гетманцева, і як мінімум , надеріть йому сраку, щоб було боляче. Повірте , це діє
показати весь коментар
30.04.2025 00:12 Відповісти
цитата - Ця вимога поширюватиметься на операторів цифрових платформ, зареєстрованих як в Україні, так і за її ?межами?, якщо доходи з їх використанням отримують резиденти України.

"патріоти" железняк і гетьманцев хочуть нового скандалу...взнайте, що підписують резиденти України на Аmazon?) А коли це взнає Трамп...
показати весь коментар
30.04.2025 00:13 Відповісти
Найкраще рішення для економіки це викинути в смітник цих ідіотів які приймають такі закони
показати весь коментар
30.04.2025 00:31 Відповісти
Ну і так просто трохи подумати, от ти купив в магазині нову річ, сплатив за неї всі податки, а потім продаєш і знов за цю річ сплачуються податки, а потім ще і ще... От ну серйозно вони не кончені ? ) скоро люди просто перейдуть на бартерні відносини, ну якщо тут ще люди залишаться, бо в цій країні все менше і менше сенсу планувати якесь майбутнє
показати весь коментар
30.04.2025 00:40 Відповісти
Гетьманцева давно вже посадити на палю разом з мамою!!!
показати весь коментар
30.04.2025 04:46 Відповісти
Зееее,зеееее,зеееее,більше ,ще більше покращень,жріть зелохи,отримайте країну мрії зелннського.
показати весь коментар
30.04.2025 06:25 Відповісти
Инфо для тех кто "верит", в то что зарабатывает на подобных платформах только Китай и частный продавец, а движения капитала внутри Украины нет
(ну так как налоги то продаван не платит 😅 продавая "трусы" на OLX )

Объясню на пальцах 🖐️:
Товар стоит в Китае 3$

В рознице продажа через OLX цена 8$
+ 1$ ( комиссия OLX ), это ещё без учёта стоимости услуг OLX для продавца
+ 2 $ ( стоимость доставки )

Итого частный продавец + OLX + Новая почта заработали = 8$

А теперь прикиньте если этих продаж 500 в год = 1500 $ уехали в Китай , а 4000 $ оборот внутри Украины. + Ещё оборот в банках Украины и комиссии за перевод средств (платформа - банк - продавец, покупатель - продавец, обмен валют при покупке товара у поставщика (Ali ), и при этом службы доставки и площадки для продаж и так платят НАЛОГИ). Но государство думает только о народе, поэтому товар, который в закупке стоил 3$ скоро для конечного потребителя выйдет в 13$. Поздравляю 🎉

Конечно именно и только Китай заработал🫣
показати весь коментар
30.04.2025 08:23 Відповісти
Товар з Китаю з чистим прибутком у 180% - ти з якої луни впав? Хоча, мабуть в ОП і не такі люди є. Там копійки заробляють. А от віджати вигідний бізнес олх, то це вже справа няні президента.
показати весь коментар
30.04.2025 10:14 Відповісти
180 % прибыли ? Раскатал губу ) Есть товары с наценкой 30%, а в среднем 100 % и выйдет .
И от этих 100 % ещё минус : стоимость публикации объявлении, стоимость рекламы (без рекламы на OLX вообще делать нечего), дополнительная упаковка товара, упаковка для пересылки, к некоторым товарам нужно улучшить комплектацию, есть ещё такой момент как брак. И думаю не рассрою секрет... Большие сетевики накидывают моржи в легкую на товар 120 % - и это норма, но только у них чистый доход не в*ратых
4000 $ в год, как у большенства топ продавцов OLX , с 500 продажек за год 🫤

По факту количество оформлении заказа через OLX доставку упало за последний год-два в 5 раз, после того как начали вводить доп комиссии с продажи. Чем больше налогов на онлайн торговых площадках, тем меньше продаж.
показати весь коментар
30.04.2025 20:23 Відповісти
Продати свій б.у. двигун від СВОГО авто, за яке сплачено було податки, та навіть у пенсійний фонд - то потрібно ще податок оплачувати!? 10 відсотків від вартості! Поясніть, де і коли я заробив ці 10 відсотків, щоб їх комусь сплачувати? Ця країна здорового глузду?
показати весь коментар
30.04.2025 10:02 Відповісти
який глузд) з такою владою країна доживає свої останні дні.
показати весь коментар
30.04.2025 11:53 Відповісти
Заплати налог за покупку, потом заплати за то что продаешь, а тот кто покупает ещё платит 2й раз за покупку того что уже было оплачено как за покупку. Так даже тол Говард Скайрим не продавал
показати весь коментар
30.04.2025 10:18 Відповісти