8975 посетителей онлайн
4 211 80
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Судам ніхто не вірить. Треба діяти!

Судам ніхто не вірить. І справа не в законах, за якими судять. Справа в суддях!

Судді в суспільній свідомості українців - це втілення чого завгодно, тільки не законності й справедливості! У сьогоднішній ситуації суспільство піддає сумніву будь-яке рішення суду, судові процедури. І є за що! Справи стосовно відпущених беркутівця Садовника, Єфремова, Лукаш, Мельника, п'яного судді Оберемка, процедури щодо Корбана, відпущених під заставу хабарників за суму в 1/3 від отриманого хабара ... Упевнений, ви продовжите цей список на сотні сторінок ... Довіра до суддівського корпусу - нуль!

І що робити ?! Жодна реформа МВС і поліції (ми її правильно, хоч і болісно, проводимо і проведемо!) не допоможе змінити реальний стан речей у правоохоронній сфері. Без радикальних змін у системі прокуратури та судів, зміни рівня довіри людей до прокуратури та СУДІВ - нічого не вийде!

На мою думку, усі нещодавно прийняті закони і проекти змін до законів щодо суддів, на жаль, є напівзаходами, які нічого не змінять! У тому числі й останній конституційний проект.

Вважаю, що необхідно повернутися до радикального проекту, на якому наполягав свого часу "Народний фронт", але тоді не отримав підтримки. Мова йшла про повну (!) заміну суддівського корпусу. Повне перезавантаження - з новим набором, професійним конкурсом і реальною ЗОВНІШНЬОЮ атестацією нинішнього суддівського корпусу. Пропонувалося паралельно вибудовувати нові суди, поки старі будуть працювати.

Я ж прихильник ще більш жорсткого процесу. Ніхто, вибачте, не помре, - і всі зрозуміють та погодяться, якщо в країні не буде функціонувати судове правосуддя протягом трьох місяців формування нових судів! Якщо люди будуть розуміти, що відбувається процес реальних змін і очищення, - погодяться потерпіти! Прийняти всі необхідні законодавчі акти на перехідний період - від продовження процесуальних строків до порядку розгляду справ і - амба - локаут! - перезавантаження на три місяці. Усі пішли на конкурс - прийде новий суд!

І не треба мені говорити, що це утопічно, складно, витратно ... Якщо є воля до реальних змін - отримати нову якість правоохоронної системи -

тільки так і потрібно діяти! І всі наші іноземні партнери зрозуміють та допоможуть. І люди підтримають! І інвестори повірять та прийдуть, оскільки це питання не тільки справедливості й законності, а й економіки!

По іншому займатися змінами судів - пустий процес. Це як варити суп із сокири - вода кипить, сокира покривається бульбашками, але толку немає. Це процес для простаків, яких хочуть обдурити ...

Вважаю, що треба наважитись на радикальну реформу судів. Це процес і завдання для всіх для нас на 2016 рік, поряд із завершенням ключового етапу реформи МВС та реальним, а не бутафорським процесом змін у прокуратурі.

Час примірок і прикидок пройшов. Треба діяти рішуче та різко, поки ще відкрите вікно можливостей!

Топ комментарии
+17
Аваков, сколько верит Кабмину? 1%? Может, с себя начнёте? За видео-фейк с Михо извиняться будете? А за "Житомирские ласощи"? Обгадились, так обтекайте молча.
показать весь комментарий
04.01.2016 21:41 Ответить
+9
опа ...Авакс в революционера решил поиграть ,что бы народ полюбил его, как Михо .только Михо чтот то сделал и его рукопажимают в Белом Доме .а Арсентия на сходняках по дерибану бюджета ..
показать весь комментарий
05.01.2016 00:46 Ответить
+9
Рівень недовіри до громадянина Авакова є таким, що навіть якби він чесно застрелився, то ніхто б не повірив у щирі наміри самогубці.
показать весь комментарий
05.01.2016 02:19 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Судам ніхто не вірить. Треба діяти! - Цензор.НЕТ 4230
показать весь комментарий
04.01.2016 21:19 Ответить
Верить власти невозможно - и не только этой власти, а вообще любой власти и всегда.
Нужны механизмы контроля за властью - тогда она вынуждена будет быть честный. А то, однажды появится честный министр... Его снимут, и придет нечестный снова. Потому, нужны не честные люди - нужны механизмы контроля за честностью. Ничего выдумывать не надо - они есть во многих развитых странах, нам нужно их установить и применить.
показать весь комментарий
05.01.2016 13:53 Ответить
Такие как вы " рехформаторы " что делали последние два года и предыдущие 22 года ? Отвечу - вы занимались все это время правовым онанизмом и рукоблудием от имени так называемого закона . Вы делаете все для того чтоб люди провели реформы с помощью судов Линча !!!
показать весь комментарий
04.01.2016 21:23 Ответить
тролик, ты че сюда прилез? я тебе даже не буду объяснять где и почему ты неправ. иди, забери своих заработанных пару рубликов и купи себе водочки отпраздновать честно проведенный день
показать весь комментарий
05.01.2016 00:44 Ответить
Жопе слово не давали ! Вали чмо винторогое на кацапские сайты !
показать весь комментарий
05.01.2016 00:48 Ответить
О, судя по стилю реакции угадал, выцепил тролика.
А ну-ка, шас проверим тебя на вшивость. Скажи Слава Украине! И любишь ли ты сало в шоколаде?
показать весь комментарий
05.01.2016 01:44 Ответить
Молодец, угадал! От "Слава Украине" они бегут, как черт от ладана!
показать весь комментарий
05.01.2016 07:11 Ответить
АВАКОВ МОЖЕТ ХВАТИТ УЖЕ ПОПУЛИЗМА ОТ КОТОРОГО ВСЕ УСТАЛИ? ПРЕЖДЕ ЧЕМ НАПИСАТЬ ИСХОДИТЕ ИЗ ТОГО ЧТО ДУРНЫХ УЖЕ НЕМА И ВСЕ ВАШИ ОБЕЩАНИЯ ЛЮДИ ПОМНЯТ ИЗ КОТОРЫХ 3% ВЫПОЛНЕНО В ЛУЧШЕМ СЛУЧАИ. НА ГРЕЧУ НА СЛЕДУЮЩИХ ВЫБОРАХ НАЕДЯТСЯ ОЧЕНЬ ОПРОМЕТЧИВО. ДА И В ЕС ЗА ВАШЕ КЕРУВАННЯ ВРЯДЛИ ВАС ПОГОЛОВКЕ ПОГЛАДЯТ КУДА ВЫ БУДЕТЕ БЕЖАТЬ ЕСЛИ ТАК И ДАЛЬШЕ БУДЕТ ДЕЛО ИДТИ.
показать весь комментарий
05.01.2016 10:54 Ответить
https://www.facebook.com/profile.php?id=100000716525972&fref=nf Олександр Франчук

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1088543981179476&id=100000716525972 12 hrs ·

Аваков каже що треба звільнити всіх суддів і замінити іншими людьми, призупинити на три місяці роботу судів.
Каже, що якщо в країні не буде три місяців судів, то нічого страшного не станеться, ніхто не вмре.
А мені здається, що якщо звільнити Авакова і Яценюка і країна побуде три місяці без них, то це точно не страшно для країни. І точно ніхто не вмре.

В принципі я таким заявам уже давно не дивуюся, тому що у нас ще з Віктора Андрейовича повелось на посади міністра МВС ставити термінаторра, на посаду секретара РНБО - гінекологів , на посадах міністрів завжди зявлялися якісь люди, трудовий шлях яких жодного разу не пересікався з галуззю та міністерством, яким люди керували.
Кругом керують то булатови, то зоряни, то шкіряки....
Фахівці нікому не потрібні. Фахівці ж не по єтім ділам.
По єтім ділам якраз не фахівці....
І в замах теж такі самі. А нащо в замах фахівці ?
СБУ керували хто тільки не попадя, міністреством оборони теж....
Ми вже бачили до чого довели ХЗСУ й СБУ.... до ручки.
Луценко придумав дурку, що пости ДАЇ стоять саме на тих місцях де колись монголо-татари данину справляли з князів, тому їх розпродав під ресторації та розбомбив ті пости. Ну дурість несусвітня.
А Віктор Гандрейович проснувся , подоїв бджіл і стукнуло йому в голову взагалі ДАЙців розігнати... на дорогах такий розпочався безпрєдєл, що самі дорожні ******** злякались...
Нова поліція Авакова - це як на мене з тої самої опери. Навіщо там ті дівчати пискляві в тих патрулях ? І так їх розвелось в міліції стільки , що нема кому злодіїв ловити в розшуку...
Одним словом, щоб щось по уму зробити, то нема.... все лище на піар налаштовано.... розвалять все до основ, а потім ідуть на інше тепле місце ..... і ніхто за шкоду спричинену державі не відповідає....
За два роки можна було вже серед адвокатів обьявити конкурс..... можна кращих було направити на курси суддівські.... можна було стажування провести і т.і.... і паралельно розбиратися з тими суддями, що непридатні і на їх місце ставити нових.
Якщо суддю поставити в такі рамки, що він буде боятися брати хабарі й виносити явно неправосудні рішення, та показово засудити процентів 10 самих відвертих , а процентів 20 вигнати, то інші 70 процентів будуть зразковими суддями.... я впевнений.
Ми вже проходили " до основанья, а затєм".... коли кухарка і матрос з прапорщиком не впорались і прийшлось товаришу Леніну старих спеців перепрошувати...
якось так...
показать весь комментарий
05.01.2016 11:49 Ответить
Аваков, сколько верит Кабмину? 1%? Может, с себя начнёте? За видео-фейк с Михо извиняться будете? А за "Житомирские ласощи"? Обгадились, так обтекайте молча.
показать весь комментарий
04.01.2016 21:41 Ответить
Авакова там подставили, а он лоханулся, взял то видео и показал, не проверив.
ЖЛ - история еще продолжается. Здесь лажа не на 100%, а 40/60, так что еще не все так плохо.
В любом случае он сделал в разы больше чем ты например, не забывай об этом, перед тем как обкакивать человека.
показать весь комментарий
05.01.2016 00:47 Ответить
Аваков вчера родился, чтобы явные фейки постить как улику? А видео со скандалом зачем постил? Чтобы бегать по эфирам оправдываться? Глупо. Это не нормально, когда Министр МВД подконтролен олигарху, даже если он спас Харьков от ХНР.
показать весь комментарий
05.01.2016 01:06 Ответить
про фейки как улику - лоханулся однозначно. саакашвили мог бы наверное подать за это в суд и выиграть за оскорбление достоинства. а аваков должен провести свое расследование относительно того, кто его подставил. ну и было бы прикольно конечно узнать результаты. я думаю это даже важнее.

насчет видео со скандалом, это называется damage control . как бы ты сделала на его месте, если бы попала в такую ситуацию? я вот не знаю как сам отреагировал бы, слишком уж херовая ситуация
показать весь комментарий
05.01.2016 01:41 Ответить
На заседании в присутствии других точно не хамила б и ничего не швыряла б. Если уж такое случилось, попросила б не выносить сор из избы, извинилась бы перед оппонентом, ожидая от оппонента аналогичного. А Аваков попёрся на "плюсы" и заявил, что подаёт на Саакашвили в суд за оскорбление чести и достоинства. Где у него мозги?
показать весь комментарий
05.01.2016 01:53 Ответить
Аваков - еще тот фрукт. А с каких это пор за Авакова заступаются граждане под американским флажком?
показать весь комментарий
05.01.2016 01:26 Ответить
За кого хочу, за того и заступаюсь. То, что я живу не в Украине не значит, что я не украинец.
показать весь комментарий
05.01.2016 01:36 Ответить
Что-то мне кажется, что Авакову верят не больше, чем судам.
показать весь комментарий
05.01.2016 09:22 Ответить
Да уж, Вы то как раз утопите любого, чтоб на плаву остаться.
Ну, хоть какая -то польза обществу.
показать весь комментарий
04.01.2016 21:43 Ответить
С пробуждением вас, г-н Аваков. Зависть меня заедает, вечная проблема - недосып. А здесь министр два года проспал и никто не беспокоил. Хочу быть министром.
показать весь комментарий
04.01.2016 21:56 Ответить
Если ты не знаешь, он министр другого ведомства, МВД, и вообще лезет, куда мог бы и не лезть, а просто сказать, что отвечает за полицию и там реформы двигаются.. Из министров, вообще никто не говорит толком об этом. так ты тоже что-то проспал похоже, если критикуешь одного из немногих, который выносит на публичную дискуссию самую больную тему.
показать весь комментарий
05.01.2016 00:52 Ответить
Реформы в МВД двигают "гастролёры".
показать весь комментарий
05.01.2016 01:25 Ответить
Арсен Борисович, ну что амнистия кацапам и колорадам будет проведена под шумок 3 месяцев /+ ............
показать весь комментарий
04.01.2016 22:08 Ответить
ты о чем, и он тут причем?
амнистией если кто и занимается, то сбу и суды.
показать весь комментарий
05.01.2016 00:53 Ответить
согласна с каждым словом, только вот в реальности получится обычный популизм.... к сожалению....
показать весь комментарий
04.01.2016 22:23 Ответить
это называется PR в хорошем смысле. начинать надо с создания как можно больше шума вокруг этого, потом будет легче депутатам согласиться на решение, которое сейчас кажется радикальным и невозможным.
так что надо обращать внимание не на того кто говорит, а того кому говорят, и поддерживать и давить со своей стороны в том же направлении.
если он один будет, то конечно, это будет статья сказанная раз в месяц и восприниматься как популизм. а ты поддержи его вместо критики.
показать весь комментарий
05.01.2016 00:57 Ответить
Звичайно, за три місяці комусь пощастить - термін давності вийде...
В принципі, то правда - еволюційним шляхом цю систему виправити неможливо. Але бентежить, що про це заговорив пан Аваков.
показать весь комментарий
04.01.2016 22:25 Ответить
чому бентежить, що саме він заговорив? це, по-моєму, не перше його звернення в цьому руслі. крім того його реформа поліції не буде сприйматися як успішною, якщо зловлені поліцією бандюгани будуть несправедливо відпускатися. без нормальної прокуратури і судів, люди будуть сприймати поліцію як нефункціонуючу.
тому я його можу дуже легко зрозуміти, чому він про це говорить. я би сказав би навіть, що пізно і мало говорить.
показать весь комментарий
05.01.2016 01:01 Ответить
Зловлені патрульною поліцією бандюгани відпускаються навіть не судами, а набагато раніше - нереформованими РОВД, куди їх здають патрульні. Тому Авакову, що стосується реформи поліції, є ще багато роботи у своєму відомстві.
А стосовно реформи судів хотілося б чути тих, від кого це прямо залежить.
показать весь комментарий
05.01.2016 01:21 Ответить
В тому і справа, що "здають", але все не зовсім так однозначно. В нашому місці патрулі з*явились недавно. Знаю від приятеля-поліціянта напевно: вони не вміють елементарного-скласти схему ДТП. Не кажучи вже про протокол та свідків під час затримання "бандюганів". Вони просто беруть порушника і везуть у відділок. А тримати порушника під вартою тільки зі слів патруля-процесуальне порушення, не кажучи вже про висування обвинувачення без свідків. Що робити поліціянтам, "малювати" протокол? От і випускають, бо мусять.
Звичайно, буває по-різному, і так буде до тих пір, поки патрулі навчаться ще чогось корисного, крім як їздити з вогниками та переводити бабусь через дорогу.
показать весь комментарий
05.01.2016 14:28 Ответить
Так ото ж, у Авакова повно роботи по реформуванню поліції. Надто гучно кричати про судову систему (дійсно, корумповану не менше за міліцію) - йому не зовсім пристойно. Тим більше, що сам лякав судом Саакашвілі...
показать весь комментарий
05.01.2016 14:50 Ответить
припустимо, "чия б корова мичала...", але ж раціональне зерно в сказаному є.
Сказане чиїми вустами про реформу судів сприймалось би Вами і суспільством як ділове і авторитетне?
показать весь комментарий
05.01.2016 15:01 Ответить
Щодо раціонального зерна - жодних заперечень.
А на діловий підхід до реформи судової системи чекаю насамперед від Президента та Парламента.
показать весь комментарий
05.01.2016 15:16 Ответить
Думаєте, якби під цією статтею стояло прізвище "Порошенко" чи "Гройсман", коментарі були б інші?
показать весь комментарий
05.01.2016 15:22 Ответить
Безумовно. І в тих коментарях було б велике здивувуння. Але навряд чи була б довіра. Бо від названих вами персоналій давно потрібні дії, а не лише слова.
показать весь комментарий
05.01.2016 15:29 Ответить
Угу... "Судам никто не верит".... А Вам, г.Аваков, как по вашему?
показать весь комментарий
04.01.2016 22:32 Ответить
кто-то верит, не переживай
показать весь комментарий
05.01.2016 01:02 Ответить
Авакаарсенов, ви хоч би на новий рік де щезли, очі не муляли. Від вас, особисто, вже нудить. А там, на горі, таких елітарних пройдисвітів, мабуть з 100 осіб 150 буде.
показать весь комментарий
04.01.2016 22:36 Ответить
мені подобається ця країна критиків. здається, що в україні люди діляться на 3 категорії: пофігісти (70%), критики (25%), і ті хто підтримують і допомагають (5% або менше).
як тільки когось оберуть, критики одразу почнуть критикувати і стягувати вниз людину, замість того, щоб трішки напружитися і допомогти. а чому він тоді має старатися, задля кого?

якщо людина щось неправильно скаже - критикують (хапуга, зрадник), якщо людина щось правильно скаже - теж критикують (популізм), якщо людина мовчить все рівно критикують (нічого не робить).
якщо людина щось хороше зробила то промовчать, і дуже швидко забудуть.

всім критикам - якщо не можете допомогти, то хоч не заважайте.
показать весь комментарий
05.01.2016 01:12 Ответить
Все это муйня. Патрульную полицию делала команда грузин. Никакой другой реформы милиции небыло - просто сократили 30% сотрудников. На руководящие посты Аваков тащил коррупционеров, которых потом со скандалами изгоняли. Ниодно резонансное дело не доведено до конца, зато Аваков выводит десятки миллионов долларов в оффшоры и покупает виллу в Италии.
показать весь комментарий
05.01.2016 06:04 Ответить
На мой взгляд, с судейским корпусом нужно поступить примерно так же, как и с полицией, - ввести выборы судей по "миссурийскому методу", и всех судей провести через такие выборы. Нечистоплотные судьи при этом отсеются.

Подробнее о выборности судей и миссурийском методе можно прочитать http://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/bitstream/lib/4950/1/%D0%92%D0%98%D0%91%D0%9E%D0%A0%D0%9D%D0%86%D0%A1%D0%A2%D0%AC%20%D0%A1%D0%A3%D0%94%D0%94%D0%86%D0%92%20%D0%97%D0%90%D0%A0%D0%A3%D0%91%D0%86%D0%96%D0%9D%D0%98%D0%99%20%D0%94%D0%9E%D0%A1%D0%92%D0%86%D0%94%20%D0%A2%D0%90%20%D0%9F%D0%95%D0%A0%D0%A1%D0%9F%D0%95%D0%9A%D0%A2%D0%98%D0%92%D0%98%20%D0%94%D0%9B%D0%AF%20%D0%A3%D0%9A%D0%A0%D0%90%D0%87%D0%9D%D0%98.pdf по этой ссылке .
показать весь комментарий
04.01.2016 22:43 Ответить
Що до судів - потрібні виборні судді, обирати максимум на один рік. Саме така система працювала в України і тоді Україна процвітала попри навалу поляків, татар, москалів і турок.Так само має бути в варті - міського отамана повинна обирати вся громада міста також терміном на 1 рік. У Авакарсенова скоро 2 роки пройде, він так і не звітував і переатестації е проходив. Гнати в шию і під слідчі органи.
показать весь комментарий
04.01.2016 22:43 Ответить
аваков - мвд, це окрема від суду гілка. якось ти змішуєш ці два поняття.

про вибори на 1 рік. чому 1 рік, а не 14 місяців наприклад? тому що, хтось пальцем ткнув в небо і сказав, що мені так здається і най буде так. якщо ти хочеш вивести ідеальну систему суддівства, то треба використовувати принцип еволюції. в одній області одну систему (невиборну), в другій області іншу (виборну на 1 рік), в наступній ще іншу (з або без імунітета, з або без щорічної переатестації). а тоді через пару років нехай собі люди голосують і міняють одну систему на іншу шляхом локального обласного референдума.
з часом система устаканеться до такої, яку люди бачуть як чесну, але залишаючи принцип еволюції, все рівно вона буде потрішки покращуватися і відповідати змінам і часу (а не бути якоюсь одною як було Н років назад десь там колись там).
показать весь комментарий
05.01.2016 01:23 Ответить
Я так понял - Аваков разрешил ликвидацию судейского корпуса любыми средствами? Интересно, на него можно будет сослаться в случае чего?
показать весь комментарий
04.01.2016 22:45 Ответить
Хочеться прояснити питання , може й не в тему та напевно актуальне. Якась мінтовська гнида бере взятку , її ловлять і на другий день рапортують по всіх ЗМІ. Пойман на взятке с полічним майор ПОЛІЦІЇ Іванов І. І. Хочеться спитати у міністра : - "Ну яке відношення має ця ******* корупційна до оптимістичного , чи може романтичного образу патрульного - поліцеського , Чи це просто дескредитація ,
показать весь комментарий
04.01.2016 22:46 Ответить
Поліція і патрульна поліція це різне. Перші це бувші мєнти. Другі - це бувші гаїшнікі.
Патрульна поліція пішла по більш радикальному шляху і набрала людей з нуля і вся інфраструктура створена з нуля (програмне забезпечення, машини і мигаьки японці дали, форму, рації і обладнання в машини - американці і т.п.).

Поліція на відміну від неї, була зроблена на основі існуючої інфраструктури, а люди не з нуля були набрані, а пройшли через атестацію (відсотків 30-40 ніби відсіяли), ну і нові набрані по-моєму. Ось ловлять якраз з тих старих кадрів, що пройшли переатестацію, але не мали б.
Так що тут дійно справи гірше і шкода таке бачити ледь не щодня, але з іншої сторони добре, можна сказати, що атестаційна комісія в вигляді тепер вже сбу продовжує свою роботу.
щоправда в звязку з якістю роботи прокуратури і судів, невідомо чи ці хабарники дійсно сядуть, чи вернуться тихенько.
тому хотілося б, щоб аваков ввів внутрішні правила і просто звільняв їх без права відновлення. не обовязково покладатися лишень на суди. в кінці кінців так будь яка приватна компанія поступила би. чому цього ніхто крім Полторака не робить - не знаю.
показать весь комментарий
05.01.2016 01:33 Ответить
Якби ж то тільки судам...хоча, ну от як можна вірити комусь, хто обіцяє продати бізнес, а потім всіма способами уникає виконувати обіцянки. Або тому, хто в бідній державі, яка ледве зводить кінці з кінцями стає мільярдером на державній посаді. Або тому, хто живе в готелі, маючи мільйонні статки..або..стільки цих або, і, нажаль, мовчанка у відповідь. Так, пане Аваков?
показать весь комментарий
04.01.2016 22:49 Ответить
У Фейсбукяна дупа пригоряє після слів Саакашвілі,от він і крайнього шукає.
Безумовно,судова влада має бути "зачищена" до ноги,а сам наш "діяч" теж рильце в пушку має.
показать весь комментарий
04.01.2016 22:50 Ответить
вот это так называемое министр МВД, совсем недавно в десна целующееся с Кернесом, что то патякает.... дожились. страна олигофренов пля.
показать весь комментарий
04.01.2016 22:52 Ответить
Чогось всі незгодні. Хочете й дальше так жити?
показать весь комментарий
04.01.2016 23:11 Ответить
Іще декілька їхніх реХворм і думка:"Їхати на&уй з ціеї країни" стане нав'язливою.😕
показать весь комментарий
04.01.2016 23:29 Ответить
ну так зроби краще.
показать весь комментарий
05.01.2016 01:46 Ответить
Дело не в том чтобы распустить (судьи и так распущенные хуже не куда, кто не верит может глянуть их инстаграммы, а ещё лучше их детей), дело в том кого нового и по каким критериям набрать.
А ТО выйдет как в старой поговорке, хотели как лучше а вышло как всегда....

_________________________________________________________________________
Ну и про реформу судей я писал уже 1000 раз. Устал повторять, но те не менее:
а) выборность судей гражданским обществом - (не своей судейской шоблой, типа ВРЮ и пр. бандитскими недобитками и жульем) А реальными ЛЮДЬМИ
б) Суд может быть только СУД присяжных, и в этом суде судья дирижер - этому дал слово, этому не дал, а тех парней что хулиганили выгнал - ВСЕ.
Никаких решений по поводу кому и сколько дать судья не принимает, все судьбоносные решения принимают 40 присяжных (которых подкупить надо уйму денег, и при этом присяжные это часть гражд.общества которые принимают на себя ответственность за осуждение человека) и тогда судье нет смысла брать взятку - он ни на что не влияет.
Тогда прокурор (с большой вероятностью) не будет браться за липовое дело (за доллары) так как присяжные при помощи адвокатов развалят это дело в суде на раз.
И адвокат будет с большим рвением браться только, за то дело которое шито белыми нитками (которое легко развалить), а иначе бабло за трудное, недоказуемое дело ему не светит... Тут правда только один маленький нюанс - это наше дырявое законодательство. Зная дыры этого самого УК, даже самый захудалый адвокат, может играя на его недостатках, выиграть дело. Ну этот вопрос, больше относиться к нашим "законникам из ВР" и юристам...
в) Никаких неприкосновенностей и никаких пожизненостей, 2 года прошло, на куй (простите за мой французский - на выборы). А иначе всегда будет жулье, а так прошло 2 года иди и докажи на выборах людям что ты честный судья.
г) мониторинг доходов всех родичей судьи (в том числе и дворового охранника пса Шарика) и полиграф судье каждые пол года
ЭТО все кнут, но надо и про пряники сказать:
1) выбрали тебя люди, больше 3 раз подряд (срок 2 года), значит следующие разы тебя выбирают уже на 4 года, и полиграф у тебя раз в год, и повышение по службе и бабло больше. НО САМОЕ ГЛАВНОЕ - РЕПУТАЦИЯ ЧЕСТНОГО ЧЕЛОВЕКА.
Но не дай Бог тебе после всего этого ПУТИ, где нибудь по пьяни в баре мальчика 5-ти лет за попку ущипнуть - ВСЕ КОНЕЦ КАРЬЕРЕ - ПОЖИЗНЕННО....
показать весь комментарий
04.01.2016 23:57 Ответить
опа ...Авакс в революционера решил поиграть ,что бы народ полюбил его, как Михо .только Михо чтот то сделал и его рукопажимают в Белом Доме .а Арсентия на сходняках по дерибану бюджета ..
показать весь комментарий
05.01.2016 00:46 Ответить
Пашинського нехай закриють, тоді можна буде щось казати. І до речі, що там по Мукачево, хто приїхав на стрєлку в краденій у чехів машині? Не може біля бандитського клубу під час засади та сходняка стояти просто так авто.
показать весь комментарий
05.01.2016 00:51 Ответить
Ала-бала!Аля-улю!Бе-бе-бе!No pasaran!Мир,Труд,Май!Экономика должна быть экономной!Уряаааа!!!
показать весь комментарий
05.01.2016 00:57 Ответить
Рівень недовіри до громадянина Авакова є таким, що навіть якби він чесно застрелився, то ніхто б не повірив у щирі наміри самогубці.
показать весь комментарий
05.01.2016 02:19 Ответить
Якби чесно застрілився одним пострілом, звісно - не двома.
показать весь комментарий
06.01.2016 18:01 Ответить
Проснулся, когда самого в отставку стали гнать.
показать весь комментарий
05.01.2016 05:58 Ответить
Систему рубить нужно, от смены овоща вы спасли свой бизнес от клана овоща.
Теперь, чтоб, спасти свою дупу от народа- делайте все,что обещали.
Народ уже другой!
Суд Линча ещё не отменяли.
Можно обойтись без трёх месячного ступора по аваковской методике, сделав паралельно по 1 суду на область, и через них прогнать всех прокуроров и судей.
Суд,только присяжный.
Элиты будут тормозить- Америка вам бабло отключил, а народ на вилы поднимет.
Выбора у вас нет.
показать весь комментарий
05.01.2016 06:08 Ответить
ЗНОВУ АВАКА МЕСРАПЯНА ПРОРВАЛО! РОЗКАЖИ ЯК ПІДРОБЛЯВ ВІДЕО З СААКАШВІЛІ? КОЖЕН МІСЛЯЧИЙ УКРАЇНЕЦЬ РОЗУМІЄ - СПРАВА НЕ В СУДАХ, А В ПРОКУРАТУРАХ, ЗОКРЕМА - ГЕНЕРАЛЬНІЙ. ОБВИНУВАЧЕННЯ ПОДАЄ ПРОКУРАТУРА, ВОНА І РОЗСЛІДУЄ. ЯКЩО МАТЕРІАЛ ОБВИНУВАЧЕННЯ НЕ ЯКІСНИЙ ТО ЩО ХОЧ РОБИ - ОБВИНУВАЛЬНОГО ВИРОКУ НЕ БУДЕ. ВСІ СПРАВИ СУДЕЙ МОЖНА ПЕРЕВІРИТИ І ЧЕРЕЗ 100 РОКІВ, БО СУДОВІ СПРАВИ ЗБЕРІГАЮТЬСЯ 75 РОКІВ. ЛЕГКО ПЕРЕВІРИТИ - ПРАВОСУДНИЙ ВИРОК ЧИ НІ. А ОТ РОБОТА ПРОКУРАТУРИ - ЦЕ ПОВНО ЛАЙНО , ТУТ ПІДЧИСТИВ, ТУТ НЕ ПЕРЕВІРИВ, ВІДКИНУВ УСІ ІНШІ ВЕРСІЇ І ВУАЛЯ: ВИРОКУ НЕ БУДЕ. ЦЕ БУЛО ВИДНО ПО СПРАВІ ЛУКАШ. ТОМУ ГОЛОВНЕ РОЗІГНАТИ ВСЮ, ПІДКРЕСЛЮЮ - ВСЮ ПРОКУРАТУРУ(ГЕНЕРАЛЬНУ) І пШОКІНА НА НАРИ. ВІН УЖЕ СТІЛЬКИ ВСЬОГО НАРОБИВ, ЩО ПРОСТО МАНДЕЦЬ!
показать весь комментарий
05.01.2016 07:26 Ответить
Тобі теж ніхто не вірить. Піди геть - покажи судам приклад
показать весь комментарий
05.01.2016 08:03 Ответить
остановить суды на 3 месяца?это главмусор заявил?да это же супер "прохфессионал".он вообще понимает чего пишет?.что вместе с судами ,надо будет остановить всю работу самой мусарни?просто потому,что без судов, мусора работать не могут.ну вот нужны им решения судов о мерах пресечения,разрешения о проведение обысков-да есть куча оперативных действий,на которые нужны разрешения суда.те ,кто сидит в СИЗО,повыходят на свободу(просто потому ,что прошли сроки продления меры пресечения),а подонков там сидит не мало.те ,кто уже получил приговор-не сможет написать апелляцию(там тоже сроки),а это нарушение права на защиту-здравствуй ЕСПЧ.об этом авакову неизвестно?что за бред он несет? да вы сначала наберите новых судей,и в один прекрасный день всех поменяйте,но останавливать суды на 3 месяца-ну это уже вообще.
показать весь комментарий
05.01.2016 08:05 Ответить
значит тебя наши суды устраивают полностью? Им только мусора мешают...
показать весь комментарий
05.01.2016 08:13 Ответить
нда.а ты бедняга хоть читаешь коммент,на который отвечаешь.а ведь я ясно написал-найдите СНАЧАЛА замену и меняйте всех одновременно.а останавливать суды это бред.для тех ,кто в бронепоезде, поясню на самом элементарном примере-уехала у дяди крыша,взял он свое ружье и пошел валить прохожих на улице,взяли его мусора-а посадить в СИЗО не могут!надо решение суда.ну а раз суда нет,то дядю отпускают гулять дальше(ну может ружье отберут),тогда дядя берет кухонный нож и продолжает резать прохожих,его опять берут мусора,но посадить опять не могут,суда то нет и идет дядя гулять опять.пример ,конечно, утрированный,но ярко показывает зависимость мусоров от судов.а уж как бандюки всех мастей обрадуются-грабь,убивай,насилуй-никого не садят.во счастье то привалило!.
показать весь комментарий
05.01.2016 08:30 Ответить
Сиситема всеми силами пытается спасти бриллиантовых прокуроров. Даже суды готова остановить чтобы их не засудили. Сабакову дали задание сделать подготовительный вброс
показать весь комментарий
05.01.2016 08:33 Ответить
А ти думаєш тобі хтось вірить - Аваков??? Ось свіженьке повідомлення про діяльність твоїх бандитів!!!
Судам ніхто не вірить. Треба діяти! - Цензор.НЕТ 5915
показать весь комментарий
05.01.2016 08:41 Ответить
Сидоре Кізін. З питань рейдерства потрібно звертатись до главмусора Сабакяна. Саме у його віданні знаходиться мусарня, яка охороняє тітушок і забезпечує їм безкарність.
показать весь комментарий
05.01.2016 14:11 Ответить
Согласно новому упк особенно сейчас милиция без судов ничего не сделает ,даже задержанный за убийство должен быть арестованин иначе его нахождение в полиции будет не законно,судей можно набирать паралельно,а затем в один день поменять!
показать весь комментарий
05.01.2016 08:47 Ответить
І ще: коли ви, громадянине Авакарсенов, виходите на люди з публікацією, то не полінуйтесь попередньо показати свою писанину якому мовознавцю. Ваш суржик опускає мене в глибокий смуток - до якого низького рівня неграмонтності ми маємо керівників держави...
показать весь комментарий
05.01.2016 09:27 Ответить
Невже пан Аваков думає,що такими заявами продовжить свою політичну кар*єру.У нього (синдром Ющенка) ,людина не розуміє хто його реальний роботодавець.В його хворій уяві ми далі тупе бидло.В пана Авакова впадає в очі здатність до мімікрії,він один з лідерів в цьому серед політиків,а може навіть хамелеони заздрять.
показать весь комментарий
05.01.2016 09:46 Ответить
После грязного, гопнического наезда на Михеила Саакашвили в кабинете Президента, для меня больше нет министра ВД Арсена Авакова и премьера Арсения Яценюка. Есть два подлых вора-крышевателя - Сэня и Арсэн! И к шоколадному Петро, который всё это слушал, НО НЕ ПРЕСЁК, тоже есть вопросы.Слава Русі-Україне!
показать весь комментарий
05.01.2016 09:59 Ответить
Я уже давно, с 2014 года, называю этого главмусора Сабаковым.
Но то, что он написал о том, что у нас называется правосудием, - чистая правда!

Тут большая половина говнокоментов с обсуждением персоны Сабакова, как будь-то он у нас пересидент, а не Пеца Карамелькин, который имеет УЖЕ полномочия Витька Чугуняя и может решить в стране единолично практически ВСЕ.

Скажете не так? В парламенте у него устойчивое большинство - проголосуют за все, что он скажет. В его лапах силовой блок. В его лапах "суды", о которых идет речь.



Сначала ********* в коментах обсуждала Корбана, как в свое время обсуждала "неуважение Юльки к судье Кирееву - не встает она, ****!", вместо того, чтоб разобраться, что такое у нас мусорка, прокурва, фСБУ и "суд", которых в таком состоянии держит Пеца, а теперь эта ********* обсуждает личные отношения Сааки и Сабакова.
показать весь комментарий
05.01.2016 10:36 Ответить
Повний капець. До такої дурні ще ніхто не додумався. І цей продажний українофоб досі керує МВС.
показать весь комментарий
05.01.2016 14:08 Ответить
мусорам и тебе говноаваков тоже - расслабься, говно
показать весь комментарий
05.01.2016 14:26 Ответить
Давно пора всех гнать из прокуратуры и судейской системы. Народ-налогоплательщик им платит зарплаты, судейско-прокурорская система полностью коррумпирована, превратилась в бизнес - ОПГ. Украинцы всё таки очень культурная, высокообразованная и терпеливая нация. Если взять страны Европы, когда они проходили такой период, что проходит сегодня Украина, при вопиющей коррупции и отсутствия судебной системы, в Италии было за короткий период убито очень много суде, прокуроров, бизнесменов и мафиози. Это были народные суды. Но терпение может лопнуть и у украинцев, Мы уже видели убийство Бузины и Калашникова.
показать весь комментарий
05.01.2016 14:34 Ответить
Авакосвин, а тебе кто верит с твоей "реформой" полиции? Чтоб вы знали, граждане Украины, Авакосвин создает видимость реформы и считает всю страну за скот! Он приватизировал под себя проведение конкурсов в полицию, набирают кого хотят, кого нужно, и кто занесет бабки! Никто на это не обращает внимание, никому это не нужно, ни депутатам, ни журналистам, ни общественности.

Закон Украины "Про національну поліцію" статья 52, пункт 5: конкурсы в полицию проводятся в соответствии с Типовым порядком проведения конкурса на службу в полицию, который утверждается Министром внутренних дел Украины. Кто-нибудь видел данный Типовый порядок? Нет. Его не существует! А это значит, что все конкурсы в полицию проводятся по неизвестной бумажке-инструкции написанной департаментом кадров МВД, или по никому неизвестному наказу Авакова. А это нарушение закона. Это значит, что в законный способ не прописана процедура проведения конкурсов, и никто не несет ответственности за их проведение перед законом, а отвечает исключительно перед Авакосвином! Это значит, что каждый начальник проводит конкурсы как ему вздумается, принимает в полицию того кого ему нужно и выгодно.
Вы скажете, а как же комиссия? Комиссия- это фикция для стада, то есть для нас с вами! Комиссия- это для лохов, а кому надо попадают в полицию и без комиссии, и через комиссии.

Ну и самое главное: в прошом законе "Про миліцію" данное положение о прохождении службы принималось постановой Кабмина- читайте статью 18 Закона Украины Про міліцію!!! А не наказом министра МВД! А это значит, что юридически министр не имел право приватизировать процедуру набора сотрудников, и жонглировать ею как ему угодно своими Наказами. А теперь вся процедура зависит от наказа Авакова!
Сотни кандидатов в полицию, которые не прошли по конкурсу, или которые прошли, и вам отказали в конце, знайте, что на ваше место взяли родственника кума начальника, или бывшего мусора, который башляет начальнику, или того кто занес начальнику бабки! Т.к. за конкурсы никто не несет ответственности перед законом а только перед Авакосвином!
Все конкурсы в новую полицию- это фикция и пускание пыли в глаза людям!
показать весь комментарий
05.01.2016 14:58 Ответить
Аваков, кто- то вам не дает, или кто- то мешает убрать НАХ всех судей и через конкурсный отбор назначить новых? Об этом Народ УКРАИНЫ уже 2 года каждый день вам об этом говорит, в ответ одни брехливые призывы, обещания и пустопорожняя болтовня. Время действовать уже пришло давным- давно! Объявили войну коррупции- ДЕЙСТВУЙТЕ, а не ПИСТИТЕ о том , что "Нужно действовать"!
показать весь комментарий
06.01.2016 17:50 Ответить