5320 посетителей онлайн
3 484 70
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Від мовної дискусії виграють тільки колишні регіонали

Думав, що після того, як регіонали ділили нас на сорти на темі мови, більше ні в кого не підніметься рука спекулювати на цьому питанні.

Зараз соціологія показує, що близько 80% громадян вважають українську мову рідною. А серед тих, хто захищає свою державу зі зброєю в руках, є як російськомовні, так і україномовні. І якось досі вони знаходили і знаходять порозуміння на фронті без мовних законопроектів.

Тому мені не зрозуміло, для чого піднімати це питання з нафталіну, коли розмовляти українською стало модно і престижно. Тобто, все йде еволюційним шляхом. Можливо не так швидко, як би хотілося, але прогрес відчутний. І головне - добровільно і на століття.

А будь-який примус стимулює розкол і мобілізує меншість. Тому, якщо хтось і виграє від нового витка мовної дискусії, то хіба колишні регіонали. Якщо мета - підіграти їм, то владі це вдалося.

Але все виглядає набагато простіше - реформ немає, боротьба з корупцією провалилася, економіка в стагнації. Самий час піднімати мовне питання. Адже це набагато простіше, ніж нагодувати зубожілий народ чи втримати сотні тисяч українців від еміграції.

Сподіваюся, що народ, на відміну від політиків, відчув, що країна змінилася і не купиться на спроби вчергове поділити нас на сорти. Бо вони однаково крадуть що у вишиванці, що з георгієвськими стрічками. А ми однаково любимо свою країну, не залежно від того, де живемо і якою мовою спілкуємося.

Топ комментарии
+11
Навіщо мені оте ваше "годування" ,годувальники чортові? Робіть свою роботу-і не заважайте мені робити мою,а на свій прожиток я зароблю собі сам.
Мовне питання має бути закрито в простий спосіб-державна українська,все українською.Хто хоче-вивчає мови своїх народів в спеціалізованих школах,класах,факультативах та культурних осередках.ВСЕ.
показать весь комментарий
23.01.2017 23:03 Ответить
+8
Правильно, нема чого розводити дискусію, це на руку регіоналам, потрібно прийняти закон, і раз і назавжди поставити крапку в цьому питанні. Якби цей закон був прийнтий в '92 не було б ніяких протиріч на цю тему зараз.
показать весь комментарий
23.01.2017 21:14 Ответить
+6
Сын (3 года) сидит рядом, за что-то точит на меня зуб, думает как бы выразить протест. Говорит "А я зараз буду розмовляти росiйською!".
Кажу гаразд, давай...
"мм... самальот!"
Так, лiтак, щось ще хочеш додати?)
"эммм... нуу.. тато ти поганий, не буду з тобою гратися"
Ну кажу вибач якщо образив, але ж ти знаеш, що я тебе за дрiбницi не сварю.
Суть в том, что русского языка то он не знает) Потому что я вполне себе русскоязычный общаюсь с ним исключительно на украинском, из идейных соображений. На днях видел в маршрутке еще одного такого папу с дочкой, на сегодня для Киева достаточно типичная картина. Можете быть уверенны - мы с этим папой не будем возмущаться по поводу принятия закона расширяющего права украинского. Просто потому что не вата.
показать весь комментарий
24.01.2017 07:15 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Якась напасть! Бувші міністри ригіоналівського уряду Азірова один за одним дружньо відхрещуються від ригіоналів. Спочатку міністр економіки, тепер і міністр надзвичайних ситуацій. Залишилось щоб Мікола Янич ще б виступив, що мівний віпріс на руку тільки бівшим рігіоналам, гадам таким
показать весь комментарий
23.01.2017 21:14 Ответить
Якщо ж ви говорите про колишніх міністрів Януковича , то слід нагадати про те , що і Порошенко теж колишній міністр економіки в уряді Януковича . Зрештою , не важливо хто говорить , головне , що говорить правильні слова і вчасно . В очевидь , хтось злякався закінчення війни , і шукає нові приводи для розвалювання ненависті. Мовне питання не було причиною розбрату , доки його таким не зробили штучно. Я , україномовна , в далекі радянські часи навчалася в Донецькому політехнічному інституті , нині - Донецький технічний університет. 90 % студентів інституту були російськомовні . Коли я говорила українською , на мене дивились хто з захопленням , хто зі здивуванням , але в жодному разі не з призирством і ненавистю ! Пам,ятаю , як у студентському гуртожитку , мої подруги по кімнаті , просили мене співати українські народні пісні. Це були своєрідні концерти по заявкам . Я співала до болю в горлі , а вони тихо сиділи на своїх ліжках , слухали і просили ще і ще ! І так майже кожного вечора ! Іноді , коли була дуже втомлена , чи то не в настрої - відмовлялась. Тоді вони ставали навколішки і благали , Обіцяли замість мене чергувати - прибирати і готувати , а щоб лише для них співала ! Приходили на мої концерти ї з інших кімнат . Вони всі були з Донецької області дехто - з Россії !
показать весь комментарий
23.01.2017 23:42 Ответить
Якщо ж ви говорите про колишніх міністрів Януковича , то слід нагадати про те , що і Порошенко теж колишній міністр ... в уряді Януковича
____________

Это заметно!
показать весь комментарий
24.01.2017 00:12 Ответить
А що б було, якби на Ваші пісні ректор примусово гнав студентів?
показать весь комментарий
24.01.2017 09:05 Ответить
В радянські часи.було майже знищено українсько-мовні школи, вузи--тільки на російській мові, дитсадіки-на російській. А в 90р. в Донецьку ,за українську мову, міг одержати і по голові, сам був в такій ситуації.
показать весь комментарий
24.01.2017 10:36 Ответить
Правильно, нема чого розводити дискусію, це на руку регіоналам, потрібно прийняти закон, і раз і назавжди поставити крапку в цьому питанні. Якби цей закон був прийнтий в '92 не було б ніяких протиріч на цю тему зараз.
показать весь комментарий
23.01.2017 21:14 Ответить
Языковой вопрос - вопрос сложный и болезненный. Но решать его надо. Медленно, не спеша, но неуклонно и неотвратимо. Резкие движения в этой сфере лучше не делать. Лучше двигаться мелкими шажками, продвигаясь вперед по миллиметру, делая паузы и снова двигаться вперед. Но и шаги назад делать нельзя ни в коем случае. Все должны понимать: украинский язык учить придется. Никакого возврата не будет. Украинский язык должен надвигаться, как ледник: незаметно на первый взгляд, но остановить его невозможно.

Но резкие движения противопоказаны категорически!
У нас в начале 90-х попытались решить вопрос одним махом. Только хуже сделали.
показать весь комментарий
24.01.2017 00:19 Ответить
Я буду писать только на украинском, если удастся найти математическую статью класса http://www.math.kz/images/journal/2013-4/Otelbaev_N-S_21_12_2013.pdf. на
показать весь комментарий
24.01.2017 01:27 Ответить
Я тебе налью воды в бассейн, когда ты научишься плавать.
показать весь комментарий
24.01.2017 10:31 Ответить
все уже давно умеют плавать, не напрягайтесь, этот тот сорт людей кто считает себя очень умным, а в действительности гивно на палочке.
показать весь комментарий
24.01.2017 10:33 Ответить
В огороде бузина, в Киеве ... https://censor.net/user/151731
показать весь комментарий
28.01.2017 00:27 Ответить
Ваша ссылка не окрывается, но мой покойный ныне отец, был кандидатом физмат наук, закончил к слову МФТИ, работал в Киеве, защищался в области теории групп Ли, публиковался в международных изданиях, воспитанники их группы сейчас работают по всему миру. Так вот он всю жизнь преподавал на украинском и не видел в этом ни малейших проблем, если вы хотите почитать серьезные работы в области математики на украинском языке, можете поискать например труды такого известного математика как Фущич Вильгельм Ильич.
С неуважением.
показать весь комментарий
24.01.2017 10:32 Ответить
Такого известного математика как Фущич Вильгельм Ильич, я к сожалению не знаю, Гугл нашел его только русские работы. Ссылка которую я скопировал с Вики это Mukhtarbay Otelbaev, Prof. Dr. has published a full proof of the Clay Navier-Stokes Millennium Problem. К сожалению он опубликовал свою работу на русском, для него конечно это не было проблемой, проблема была для людей его проверяющих. С комсомольским приветом от гивна на палочке ( очень интелектуально)
показать весь комментарий
28.01.2017 00:14 Ответить
Зачем вы путаете божий дар с яичницей? Да пишите вы, на каком хотите языке, читайте лекцию на английском, русском, немецком (если можете).
Але звернення до уряду на сайті або заяву до директора школи про звільнення пишіть українською. Вот і все. Не знаєте мови? Вивчайте! Або ж ви просто російський троль?
показать весь комментарий
24.01.2017 11:57 Ответить
заяву до директора школи про звільнення пишіть українською Меня всегда восхищает способность людей создавать себе трудности, а потом их героически преодолевать! Почему люди не задают себе вопрос: "А зачем?"
показать весь комментарий
28.01.2017 00:19 Ответить
Роисская империя, а затем Совецкий Саюз, а потом и Роисская ********* потратила не один вагон золота (миллиарды долларов по сегодняшнему курсу) на насаждение так называемого "русского языка" от Бреста до Сахалина. И продолжает тратить неслабые деньги сегодня.
И вопрос "зачем" даже не поднимается. В Москве прекрасно знают, зачем они продвигают свой язык не только на подконтрольной Москве территори, не только своим соседям, но даже народам Африки, Азии и Латинской Америки.
показать весь комментарий
28.01.2017 09:57 Ответить
Хорошо, пойдем длинным путем. Вот ваш воображаемый ребёнок закончит школу и пойдёт на работу, не будем рассматривать нереальное, что он сразу станет депутатом, или грустное , что АТО будет длится как война алой и белой розы. Работы на Украине нет, значит надо ехать за границу, а теперь вопрос: "А зачем ему там украинский язык?"
показать весь комментарий
28.01.2017 19:49 Ответить
Украинский язык нужен в Украине для того, чтобы украинцам не надо было искать работу за границей, чтобы Украина перестала быть отсталой колонией отсталой Московии, а стала нормальной европейской страной.
Я догадываюсь, что это выше вашего понимания, но связь тут прямая. Пока вся Украина не заговорит по-украински, будет нищей и отсталой.

Украинский язык - не гарантия экономического процветания. Но русский язык - гарантия экономической отсталости. Пока в Украине говорят по-русски, не бывать ей развитой страной. Вот когда русский язык в Украине исчезнет, тогда, лет через тридцать-пятьдесят Украина, возможно, станет нормальной европейской страной. А русскоговорящая Украина всегда будет нищей, зачуханной провинцией дикой и зачуханой Роисси.
показать весь комментарий
28.01.2017 20:23 Ответить
При такому підході українську мову буде знищено,не по міліметру, а по метру.
показать весь комментарий
24.01.2017 10:39 Ответить
26 років "мєдлєнно" було. Мені набридло чекати, спостерігаючи русифікацію.

Закони, які готуються - менше ніж міліметр. Бажано було б звільнити з державних органів всіх, а особливо начальство типу Авакова, які не володіють українською. І не коли-небудь, а негайно, як фахово не придатних.
показать весь комментарий
25.01.2017 02:14 Ответить
Було б вже три держави на місці України. Думай і не поспішай казати.
показать весь комментарий
24.01.2017 09:06 Ответить
Навіщо мені оте ваше "годування" ,годувальники чортові? Робіть свою роботу-і не заважайте мені робити мою,а на свій прожиток я зароблю собі сам.
Мовне питання має бути закрито в простий спосіб-державна українська,все українською.Хто хоче-вивчає мови своїх народів в спеціалізованих школах,класах,факультативах та культурних осередках.ВСЕ.
показать весь комментарий
23.01.2017 23:03 Ответить
Как эта "влада" достала всех своими глупыми запретами фильмов, программ,каналов, музыки,книг...Разве это мыслимо в 21 веке диктовать народу,что ему смотреть,читать и слушать, а что - нельзя?! Так и с языком! Почему в более развитых странах 2,3 и даже 4 государственных языка и нет надуманного "язикового питання", как в нашей отсталой многострадальной Украине? Кто и когда проводит эти соцопросы и кто им верит в насквозь коррумпированной и продажной державе? Здесь же, на Цензоре,прочла недавно сентенции одного умника,настоятельно требовавшего ДУМАТЬ рiдною мовою! В миллионном Харькове вы не услышите на улице,в магазине и даже госучереждении украинскую речь, однако это не делает нас второсортными гражданами,мы любим и понимаем украинский язык,но для большей части местных жителей удобнее общаться по-русски: и пуйла ругать,и своих зажравшихся чинуш,которые в нужные только им моменты нашей истории,как из ящика Пандоры, вытягивают пресловутый языковой вопрос.
показать весь комментарий
24.01.2017 00:47 Ответить
А Ви жили в країні, в якій дві-три-чотири державних мови ?
У нас зараз скандальчик з прем*єр-міністром саме через мову.
І в Квебеку це питання свою актуальність не втрачає.
показать весь комментарий
24.01.2017 04:38 Ответить
Французький відноситься до романської групи, а англійський - до германської групи. Дуже різні. А український, російський, польський, русинський, болгарський - до слов'янської групи. У Канаді обидві мови прийшли ззовні. В Україні і українська, й російська, й польська, й русинська народились тут. Тому Ваше порівняння некоректне.
показать весь комментарий
24.01.2017 09:12 Ответить
А де порівняння ?
показать весь комментарий
24.01.2017 14:51 Ответить
Ukraine & Canada
показать весь комментарий
24.01.2017 18:36 Ответить
Якщо Ви не вмієте читати, але пхаєтеся до дискусії, це - Ваші проблеми.
Повторюю: я запитала у коментаторки, =А Ви жили в країні, в якій дві-три-чотири державних мови ?=
Бо пані безапеляційно стверджують, =Почему в более развитых странах 2,3 и даже 4 государственных языка и нет надуманного "язикового питання", как в нашей отсталой многострадальной Украине? =
Але по її лайку Вам, рівень дискусії у Вас однаковий.
показать весь комментарий
24.01.2017 21:43 Ответить
Да побуті розмовляйте на китайській, але в державі Україна, в державних установах. школах, вузах -- на мові держави.
показать весь комментарий
24.01.2017 10:44 Ответить
Ли Куан Ю на китайском привёл к порядку в Сингапуре и китайцев, и малайцев, и индусов. Политику толерантности признали правильной и за нетактичное высказывание одного китайца в адрес индуса просто посадили в тюрьму. Нам до Сингапура и в экономике, и в толерантности как рачки до неба. Думать не привыкли, а злобствовать и заниматься дурью - первые в мире.
показать весь комментарий
24.01.2017 11:05 Ответить
Уважаемая Таисия: я родился в Харькове. Вдумайтесь:
Не існує «мовного питання» в Україні. Державна мова ОДНА - українська. Спілкуватися можна, якою хочете: російською, татарською, болгарською, польською, єврейською. Ніякого насильства. Українські чудові пісні, поетика Лесі Українки та все інше...
Чому ж все ж таки ОДНА. Відповім. Україні нав'язана війна. Нав'язана аморальним, жорстоким, не визнаючим міжнародних законів сусідом. Російська мова Є ІНСТРУМЕНТ АГРЕСІЇ. Як діє ******* Росія? Спочатку підтримує російську мову - олімпіади, фестівалі, гроші вчителям та поетам, серіали і тому подібне. Потім: беріть російськи паспорти. А потім - введення військ, бо треба захищати російськомовних. Що, Абхазія, Південна Осетія, Приднестров'я, Крим, Донбас - не достатньо доказів?
Кожний розвинений громадянин України повинен володіти вільно українською та - бажано ще англійською та російською. Прекрасно, коли й ще додатково однією з європейських мов. Бо йдемо до цивілізованої Європи - чи не так?
показать весь комментарий
24.01.2017 12:00 Ответить
Я частично согласна с Вами,но отождествлять русский язык с соседом- агрессором - это слишком! В годы войны с немцами происходило нечто подобное,когда отказывались учить немецкий язык,а преподавателей подвергали гонениям,как и этнических немцев...
Что касается Вашего утверждения "йдемо до цивiлiзованоi Eвропи",то в свете происходящих сегодня в Украине псевдореформ,поголовного обнищания населения и повсеместной непобедимой коррупции,большинство здесь живущих считает,что мы идем в средневековую феодальную Азию.)))
показать весь комментарий
24.01.2017 14:27 Ответить
Уважаемая Таисия: - нет, не слишком! Ведь, помимо всех прочих преступлений, они предали великую русскую культуру! Ведь всё было написано, сказано, предупреждено. У Льва Толстого, у Салтыкова-Щедрина, у Ивана Крылова, у Достоевского и других. Отшвырнув ногами эту культуру, они построили криминально-корпоративное государство фашистского типа.
И жителям Украины надо решить, в каком государстве они хотят жить: похожим на Северную Корею и современную Россию - или на Голландию, Германию, Финляндию.
Не могу с вами согласиться в том, что написано во втором абзаце. Да, уровень жизни низкий. Особенно трудно пенсионерам. Но переводить стрелки на нынешнюю власть несправедливо. Вина лежит на предыдущих правителях Украины, особенно на Януковиче, и на России. За два с половиной года сделано очень много. Всё сразу - бывает, но только в сказках. Я неоднократно здесь перечислял конкретно, по пунктам, что именно. Реформы идут.
Украина победит, если будет единой.
(А ведь Харьков был в одном шаге от кровавой пропасти «ХНР»...) (Кстати, у вашего депутата Евгения Мураева - официальные данные его е-декларации - два миллиона наличных долларов и миллионы гривень. Откуда?)
показать весь комментарий
24.01.2017 15:47 Ответить
Почему в более развитых странах 2,3 и даже 4 государственных языка и нет надуманного "язикового питання"
__________

А потому что ни в одной из этих стран никакой язык не является оружием вторжения и не навязывался силой.
Кстати, чтобы в Швейцарии служить в полиции, надо знать четыре языка. А как с этим в Украине?
В Украине русскоязычные борятся не за право говорить по-русски. Они борятся за право не знать украинского.
показать весь комментарий
28.01.2017 10:01 Ответить
Які нахрен дискусії?! Та ще й зі спекуляцією хлопцями на передку. Ви що думаєте, вони там за росіськомовну Україну воюють? Чи вони не знають, чим руській мір смердить? Пофіг, якою мовою вони між собою спілкуються. Державна - українська. І дійсно, - ніяких дискусій.
показать весь комментарий
24.01.2017 02:09 Ответить
Для чого піднімати це питання? Ну як для чого... Кремльовскі гроші якось відпрацювати треба ж?https://censor.net/b4975
показать весь комментарий
24.01.2017 02:39 Ответить
Сын (3 года) сидит рядом, за что-то точит на меня зуб, думает как бы выразить протест. Говорит "А я зараз буду розмовляти росiйською!".
Кажу гаразд, давай...
"мм... самальот!"
Так, лiтак, щось ще хочеш додати?)
"эммм... нуу.. тато ти поганий, не буду з тобою гратися"
Ну кажу вибач якщо образив, але ж ти знаеш, що я тебе за дрiбницi не сварю.
Суть в том, что русского языка то он не знает) Потому что я вполне себе русскоязычный общаюсь с ним исключительно на украинском, из идейных соображений. На днях видел в маршрутке еще одного такого папу с дочкой, на сегодня для Киева достаточно типичная картина. Можете быть уверенны - мы с этим папой не будем возмущаться по поводу принятия закона расширяющего права украинского. Просто потому что не вата.
показать весь комментарий
24.01.2017 07:15 Ответить
Может и не вата, но вышивата. Запомните - то, что надлежит сделать времени не могут сделать законы. Читайте историю.
показать весь комментарий
24.01.2017 09:15 Ответить
Не согласен, вышивате свойственно полное одобрение действий власти, такой себе квасной патриотизм, как в России, только по украински. А я в глухой оппозиции. Историю читаю. История нам говорит, что
"В Кубанской области по данным переписи 1897 г. доля украинцев составляла 47,36%, и несколько превышала долю русского населения (42,56%). В 1926-1932 гг.) на Кубани более чем в 400 школах велось преподавание на украинском языке, в Краснодаре выходили украинские газеты, в Пединституте существовало отделение украинского языка и литературы, работал украинский театр, краевое радио транслировало украинские передачи. Педтехникумы в станицах Полтавской и Уманской готовили украинские учительские кадры для всего Северного Кавказа."

Сколько сегодня на Кубани говорят по украински? Не время закрыло эти школы, газеты, не время применило репрессии по отношению к украинцам Кубани. Это сделало "Постановление пленума ЦК КП(б)У о прекращении украинизации (1933)". Так что в 90% историю решает пуля, штык, пропаганда, действия власти или больших масс народа, и лишь 10% остается на время и эволюцию. Не призываю уподобляться нашим врагам и их методам, но все же, поверьте, действие вызывает гораздо больше изменений, чем бездействие.
показать весь комментарий
24.01.2017 15:48 Ответить
Почему же бездействие? Но насилие встречает неповиновение и то же встречное насилие. Всё таки, нырните в историю. Кстати, я был в Страссбурге, так там часть улиц на немецком языке. Это так, кстати...
показать весь комментарий
24.01.2017 18:41 Ответить
краще нехай ця гидота Балога розповість як с Медведчуком в СДПУ(о) разом працював...це яке ж нахабство потрібно мати-вже Україна окупована,а воно все розповідае-"та все нормально,не лякайте рускагаварящих"...а то що буде?"рускаго мира" російскомовні забажають?так російкомовні ,яки за Україну-з розумінням ставляться до мовного питання...а от вже "перелякані" -це фейк...це "перелякане" навіть не визнае себе дебілом,який не може вивчити українську...воно просто НЕ БАЖАЕ....та питань нема....нема бажання вчити українську-пішов геть з держустанов... ось наприклад-як би коментувати на Цензорі було б можливо виключно українською....це щоб було?наступ на свободу слова? та ні...коментів стало б меньш?можливо....от тільки оті коменти,від людини яка просто не захоче спілкуваться українскою-тут і на фіг не потрібні....
показать весь комментарий
24.01.2017 07:17 Ответить
Запам'ятай, вишивато, українською володіють майже всі руськомовні. Але не всі українською спілкуються. Якщо тиснимеш - отримаєш віддачу. Закон природи.
показать весь комментарий
24.01.2017 09:19 Ответить
слухай ліберастіку....я це чую вже 25 років...и знаю такий закон природи-якщо не дбаешь про свое,через обмаль часу будешь використовувати чуже....Україна вже в програшному стані в мовному питанні.....таких як ти-повно....вичавили українску-а тепер розповідають про єволюцію ...ось пройде 1000 років и тоді ,можливо,українска і запанує....а зараз -не на часі...колись потім...не чіпайте це питання....а то мовного комфорту російскомовних позбавите...ну їм же так "УДОБНА".....ото ***** і каже-"границы рускага мира-границы использования рускага языка"...
показать весь комментарий
24.01.2017 09:55 Ответить
Коли крім матюків в тебе нічого немає, то пригадай, що схід України за Андрусівським договором між Московією і Річчю Посполитою був визнаний територією цара московського. А Закарпаття було угорським, потім словацьким. А Галичина була під Річчю Посполитою, потім під Австро-Угорщиною, потім під Польщею. Про що ті варнякаєш? Вільна людина має право розмовляти так, як їй довподоби, і тебе, націонал-дебіла не питаючись.
показать весь комментарий
24.01.2017 10:20 Ответить
"Свобода" сильно помогла , когда в 2014г под прикрытием борьбы за украинску мову , протянула в правительство коррупционеров и бездарностей в вышиванках, типа министра сельского хозяйства и ген. прокурора. Швайка, конечно, приподнял своё благосостояние, но на Майдане люди боролись не за это.
показать весь комментарий
24.01.2017 09:09 Ответить
Во оно как....
пацани довели ДЕРЖАВУ до того , що колись САМЕ АКТУАЛЬНЕ ПИТАННЯ стало ну такім мєлкім.
І так по всих НАПРАВЛЕННЯХ.... Урівень життя три роки назад , було питання гостре.. пацани створили умови при яких УТРИЧІ НИЖЧИЙ УРІВЕНЬ-ето нє актуально .
Молодці , але забувають ОДИН ФІГОВИЙ НЮАНС . подібним методом у 1916 році користувались у росії , чим це закінчилось ? отож.... Не допоможуть навіть ПГАПЛАЧЄНИЄ КАНАЛИ ЖУРНАШЛЮХ. Знову як в 2013 МАЛЕНЬКИЙ НЕ ЗАМІТНИЙ на їх погляд ПРИВІД і УСЬО... Причому кантгагіговать сітуацію як у 2013 році НЕ ВИЙДЕ .
показать весь комментарий
24.01.2017 09:38 Ответить
Мова формує світогляд, мистецтво і культуру, на які покладено формування моральних засад. З цього починається відродження України. Ні барикади, ні окопи, ні гроші, ні кров героїв не врятують Україну, поки ми не змінимо суспільну мораль. Отже, мистецтво формує моральні пріоритети, наука обслуговує соціальні замовлення у векторі моральних приорітетів своїми технологіями, держава забезпечує їхнє втілення. А на початку - Слово. Не буде мови, не буде української культури: історії, літератури, науки, освіти, законодавства. Бо суржиком того не напишеш. Тоді не стане й України, буде Малокацапія - суржикомовна колонія недоросів незданих жодної книжки написати, годних тільки до кайла і мітли. Тим часом мова - то Дар Божий. Загубимо Україну - не буде Його прихильності - буде війна, руїна і рабство. Аби уникнути такої перспективи, слід найперше вшанувати мову, а затим боротися на інших фронтах.
показать весь комментарий
24.01.2017 09:56 Ответить
Балога!
Ти пропонуєш, щоб Україна як була колонією, так і лишалась.
За такі речі скоро будуть судити. А може й страчувати...
показать весь комментарий
24.01.2017 10:07 Ответить
За твоїм світоглядом Закарпаття Україною не буде. Харків, Одеса, Дніпро, Миколаїв, а може й Херсон з Запоріжжям також.
показать весь комментарий
24.01.2017 10:59 Ответить
Ох ты сколько ватопитеков набежало, зашелестело старыми методичками.
показать весь комментарий
24.01.2017 10:24 Ответить
А как вышиватозавры-то разрезвились....
показать весь комментарий
24.01.2017 10:55 Ответить
вопрос ставится накануне досрочных выборов в Раду - чтобы Оппоблоку было легче стращать народ на Юго-Востоке
на эти грабли уже наступали весной 14 года с подачи "Свободы" - тогда от этого отталкивались сепары в Крыму и на Донбассе
да и в Одессе было неспокойно
тема до Победы явно преждевременна и раскалывает единство нации
действовать сейчас нужно спокойно и тихо, без громких законов, методом украинизации школ и образования в целом, делопроизводства и языка СМИ с помощью внутриведомственных инструкций
показать весь комментарий
24.01.2017 10:40 Ответить
Национал-идиоты и национал-дебилы без барабанов и погремушек ничего не могут. Да и с грохотом ничего не могут, кроме как разрушить.
показать весь комментарий
24.01.2017 10:57 Ответить
Тільки такі сволочі як балога роздувають мовне питання, а іще продажні журналісти. які за гроші роблять різного роду "сенсації". В житті набагато простіше. Моя дружина росіянка (весь рід в Росії) і вона ніколи не вчила раніше україську мову, але захотіла і її вивчила. Головне захотіти, поважати державу, яка стала твоєю Батьківщиною, де живуть твої внукі. діти. Чому велика частина татар переїхавши в Крим вивчили українську мову. а росіяни які там живуть по три чотири покоління не хочуть її вивчити. Є два види росіян які не знають і не вивчили українську мову--тупі, як азаров. або ненавидять Україну і її народ. Зверхнісь деяких росіян (на протязі століть) заставляють нас українців БОРОТИСЯ за свою мову. В державних установах,школах і вузах повинна бути мова держави, яка називається Україна. А дома. в побуті--на мові яку тебе розуміють і хочуть спілкуватись .Путін і Ко говорить, що буде захищати всіх. хто говорить російькою мовою--то і визначайтесь, чи ви хочете захисту нового гітлера, чи хочете жити в державі , яка є вашою Батьківщиною. і не потрібно роздувати розбрат, просто спокійно все зважити.
показать весь комментарий
24.01.2017 11:10 Ответить
https://www.facebook.com/igor.lutsenko?fref=nf Від мовної дискусії виграють тільки колишні регіонали - Цензор.НЕТ 1201Igor Lutsenko
https://www.facebook.com/igor.lutsenko?pnref=story# https://www.facebook.com/igor.lutsenko/posts/1395650873792231 Вчора о 10:39 ·

ПРО ДЕРЖАВНУ МОВУ
Сьогодні ми на порозі великої битви за Україну. Без перебільшення, законопроект «Про державну мову» є одним із таких, що має ствердити Україну як країну, відновити її історичну перспективу як державного утворення, вдихнути життя у її помираючу правову систему.
Цьому ствердженню, відновленню та цьому оздоровленню будуть протистояти. Нам будуть люто опиратися.

Уже зараз розігрівається хор брехунів, маніпуляторів та пересмикувачів, щоб повести за собою осліплену неправдою масу.
Русифікація є одним із елементів війни проти України, котра велася Московською державою (Росією) протягом століть, і продовжує вестися зараз. У цій війні Росія застосовує свої медійні та економічні ресурси, на цю мету працюють її спецслужби, державний апарат.
І уся свідома та несвідома російська агентура зараз буде максимально мобілізована протидію цьому закону.
Будуть протиставляти мовне питання економічним та іншим сьогоднішнім проблемам. Мовляв, чого вони не запропонували ще один закон про (і тут можна вставити популярні слова на кшталт «дерегуляції», «антикорупції» тощо.)
Будуть казати - це відволікання уваги перед виборами.
Хтось почне лякати, що це - привід для подальшої ескалації конфлікту, навіщо ви так, ви що, хочете повторення 2014 року?
Звісно, брехня про те, що закон - це нібито «дискримінація» російської мови та російськомовних, знайде і свою вдячну аудиторію.
Придумають іще тисячу побрехеньок.
Прогнозую, ряд телеканалів встануть дибки і включаться у кампанію по блокуванню законопроекту. Власне, для того ті телеканали тут і існують.
З'являться у достатній кількості фейкові «правозахисники» та інші говіркі голови на замовлення, котрі клеїтимуть ярлики «душителей свободи» ініціаторам (серед яких я маю честь бути), авторам та прихильникам законопроекту.
Потік наклепів, колективних та персональних, буде гарантований.
Але мусимо йти вперед. Ми - на війні, і основні битви її зараз без жодного пострілу розгортаються тут, на просторах мирних міст.
Ми мусимо прийняти законодавство про захист державної мови, що б нам це не коштувало зараз.
Ми це зробимо.
Тисячу разів втоптана у бруд, випалена розпеченим залізом українська мова повертається.
Українська стане мовою нашої держави!
показать весь комментарий
24.01.2017 11:16 Ответить
Не спекулюй тим, що всі ненавидять Путіна. А знищити мою руську мову (а я народився в Україні) не дозволю. Зрозумів? Це моя руська мова!
показать весь комментарий
24.01.2017 11:58 Ответить
Від мовної дискусії виграють тільки колишні регіонали - Цензор.НЕТ 2930
показать весь комментарий
24.01.2017 11:18 Ответить
Не існує «мовного питання» в Україні. Державна мова ОДНА - українська. Спілкуватися можна, якою хочете: російською, татарською, болгарською, польською, єврейською. Ніякого насильства. Українські чудові пісні, поетика Лесі Українки та все інше...
Чому ж все ж таки ОДНА. Відповім. Україні нав'язана війна. Нав'язана аморальним, жорстоким, не визнаючим міжнародних законів сусідом. Російська мова Є ІНСТРУМЕНТ АГРЕСІЇ. Як діє ******* Росія? Спочатку підтримує російську мову - олімпіади, фестівалі, гроші вчителям та поетам, серіали і тому подібне. Потім: беріть російськи паспорти. А потім - введення військ, бо треба захищати російськомовних. Що, Абхазія, Південна Осетія, Приднестров'я, Крим, Донбас - не достатньо доказів?
Кожний розвинений громадянин України повинен володіти вільно українською та - бажано ще англійською та російською. Прекрасно, коли й ще додатково однією з європейських мов. Бо йдемо до цивілізованої Європи - чи не так?
показать весь комментарий
24.01.2017 11:49 Ответить
Повторяю свой ответ. Я частично согласна с Вами,но отождествлять русский язык с соседом- агрессором - это слишком! В годы войны с немцами происходило нечто подобное,когда отказывались учить немецкий язык,а преподавателей подвергали гонениям,как и этнических немцев...
Что касается Вашего утверждения "йдемо до цивiлiзованоi Eвропи",то в свете происходящих сегодня в Украине псевдореформ,поголовного обнищания населения и повсеместной непобедимой коррупции,большинство здесь живущих считает,что мы идем в средневековую феодальную Азию.)))
показать весь комментарий
24.01.2017 14:36 Ответить
Уважаемая Таисия: - нет, не слишком! Ведь, помимо всех прочих преступлений, они предали великую русскую культуру! Ведь всё было написано, сказано, предупреждено. У Льва Толстого, у Салтыкова-Щедрина, у Ивана Крылова, у Достоевского и других. Отшвырнув ногами эту культуру, они построили криминально-корпоративное государство фашистского типа.
И жителям Украины надо решить, в каком государстве они хотят жить: похожим на Северную Корею и современную Россию - или на Голландию, Германию, Финляндию.
Не могу с вами согласиться в том, что написано во втором абзаце. Да, уровень жизни низкий. Особенно трудно пенсионерам. Но переводить стрелки на нынешнюю власть несправедливо. Вина лежит на предыдущих правителях Украины, особенно на Януковиче, и на России. За два с половиной года сделано очень много. Всё сразу - бывает, но только в сказках. Я неоднократно здесь перечислял конкретно, по пунктам, что именно. Реформы идут.
Украина победит, если будет единой.
(А ведь Харьков был в одном шаге от кровавой пропасти «ХНР»...) (Кстати, у вашего депутата Евгения Мураева - официальные данные его е-декларации - два миллиона наличных долларов и миллионы гривень. Откуда?)
показать весь комментарий
24.01.2017 15:54 Ответить
Говоря о "криминально-корпоративном государстве фашистского типа" Вы вольно или невольно оскорбляете мою 76- летнюю маму,живущую в Курске,и миллионы наших соотечественников,живущих в России и активно не поддерживающих политику Путина точно так же,как миллионы здравомыслящих украинцев не могут спокойно взирать на то,что происходит в их собственной стране,где на майданной волне пришедшая к власти кучка хищников цинично обогащается за счет народа. И подтверждение этому - их декларации! Когда люди отдавали последние копейки на АТО, эти "лидеры нации" складировали под матрацы миллионные кэши,скупали квартиры, дома,землю,иконы,статуи,бриллианты... Наверное,большего надругательства над идеалами Майдана даже путинская пропаганда придумать не смогла бы...)))
показать весь комментарий
24.01.2017 16:52 Ответить
Я работал и в Украине, и в России. В России у меня двоюродные сестра и брат, сотрудники. Разговаривать с ними бесполезно. Люди умные, образованные. Повторяют киселёвско-соловьёвское преступное телевидение. «На Украине фашисты, бандиты, бандеровцы, националисты, правосеки, американские марионетки»...И поклоняются Путину.
У меня к вам вопрос. Эти, которые «пришедшие к власти», - они к нам с Марса прилетели? Их украинцам продиктовали американцы или потусторонние силы?
Завтра досрочно выберут главным условного Голопупенко - через полгода завопят: олигархи! Оффшоры! Воры!
«Бачили очі, що купували - їжте, щоб вам повилазило!»
показать весь комментарий
24.01.2017 20:11 Ответить
Отвечу Вам следующее: я не знаю, насколько умны и образованны ваши сестра,брат и сотрудники - знаю, что моя мама-врач,ее коллеги, все наши знакомые и друзья в России,прекрасно видят и понимают,что происходит у нас и у них,как политики по обе стороны сеют вражду между народами. Они не голосовали за пуйла так же,как и здравомыслящие украинцы за однотурового офшорника. К сожалению, и здесь,и там давно подорваны основы демократического волеизъявления народа, поэтому к власти приходят корпоративно- олигархические кланы - это одного поля ягоды, взращенные на одной и той же почве.))) Мои российские родные и друзья, люто ненавидя путлера, с недоумением воспринимают те ужасающие псевдореформы,которые проводит украинская власть под лозунгом "Жити по-новому" и в результате которых 80% украинцев отброшены на порог нищеты или вынуждены скитаться по Европе,в т.ч.России.в поисках работы.
показать весь комментарий
24.01.2017 22:40 Ответить
Да, Россию доизгадили окончательно. Но язык-то не только их, момковский, но и наш. Восточно и южно украинский. Почему так легко и просто дарим наше наследие Кремлю? На восток Украины, тогда земли Московии, переселялись больше с Полтавшины, Киевщины, Черкащины, даже Винничины, чем с московских провинций. Но территория была московской и вся документация, суды, налоги и иные государственные обязанности шли, и это естественно, на московском наречии руського языка. По тем временам большого отличия между языками и не было. Переселенцы с запада на Слободскую Украину легко приспосабливались к московско-слободскому говору, которые ныне называют суржиком. Не признают Харьковчане, многие Сумчане и Черниговцы ( я уже не говорю про Донбасс) и, кстати, Одесситы и значительная часть Днепровцев, что язык, на котором они говорят - это кремлёвский язык. Да, и в Москве говорят так же как и в Харькове. Ну и что?
показать весь комментарий
24.01.2017 18:53 Ответить
Госфинансированме русского языка в Украине это большая роскошь. Потому что русский язык очень богат, а мы люди бедные. И вообще по мнению россии нас вообще нет.
показать весь комментарий
24.01.2017 16:40 Ответить
Стоп, минуточку - так вроде уже есть закон, согласно которому украинский язык является государственным

Об чем речь вобще?
показать весь комментарий
24.01.2017 12:48 Ответить
об очередной провокации
показать весь комментарий
24.01.2017 18:43 Ответить
Глубокие аналитики...давно высчитали, что украинские националисты ...это грантоеды бывшего КГБ...в лице Путина... Всякие националисты и их "телодвижения"направлены на РАСКОЛ народа и разрушение республики Украина...
показать весь комментарий
24.01.2017 22:22 Ответить