11237 посетителей онлайн
4 359 23
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Пенсія-2020: як не допустити краху ПФУ

Звіт Пенсійного фонду України за 2016 рік виглядає доволі сухо, а місцями навіть оптимістично. «Вперше за останні 9 років Фонд не залучав державних позик.. економія видатків.. перевиконання плану із власних надходжень…» - всі ці псевдозадовільні моменти прописані в документі. Те, що дефіцит бюджету Фонду досяг кризового показника в 141 мільярд гривень, згадується побіжно. Тим часом, реалії стану українського пенсійного забезпечення - шокують. Сьогодні реформування галузі вимагає вже навіть не МВФ, а сама система, що зазнала повного краху.

Сьогодні 10 працюючих людей забезпечують 12 пенсіонерів. За підрахунками Інституту Демографії до 2025 року на 1 працюючу людину буде покладено фінансове навантаження з 2 пенсіонерів, до 2050 року - з 3-х. Дефіцит Пенсійного фондуУкраїни (ПФУ) в поточному році дорівнює 141 мільярду гривень. В 2025 він буде в рази більшим. Зрозуміло, що солідарний принцип пенсійного забезпечення вичерпав себе.

Загальний бюджет ПФУ цього року складає 283 мільярди гривень. 136 мільярдів сплатить працююче населення у вигляді ЄСВ, ще 6 мільярдів надійдуть з інших джерел. Таким чином, реальна прибуткова частина ПФУ сьогодні складає 142 млрд. Інші 141 млрд Уряд візьме з загального бюджету країни.

І тут вже не стоїть питання про вимоги МВФ реформувати пенсійне забезпечення держави. Чітко зрозуміло: якщо це не зробити, країна отримає 13 мільйонів жебраків, яких сьогодні ми називаємо пенсіонерами, адже із купівельною спроможністю у тисячу гривень жодна людина не зможе оплатити комунальні послуги, купити їжу та навіть необхідні ліки. До 2020 року чверть України офіційно буде жебракувати. Проте підвищення пенсійного віку та інші «косметичні» реформи, які наразі пропонуються владою, лише відтерміновують колапс. Без радикальних реформ солідарної системи вирішити проблему Пенсійного фонду неможливо.

Потрібна якнайшвидша верифікація пенсіонерів та формування єдиного реєстру, за яким будуть сплачуватись пенсії за віком (питання спецпенсій та надбавок взагалі треба розглядати окремо). У такий спосіб ми зможемо боротись із "пенсійним туризмом" та "мертвими душами", а також зробити виплати пенсій прозорими. В Україні не на повну силу, але працює третій рівень пенсійного забезпечення, що являє собою накопичувальну систему. Він має хороші перспективи, але для того, щоб він ефективно функціонував, треба повноцінно запустити другий рівень. Та скільки б не було рівнів, якщо ми не стабілізуємо ситуацію з солідарною системою, ми приречені на економічний колапс.

З Пенсійного фонду треба зняти зайві витрати. Треба розуміти, що ПФУ виплачує пенсії не тільки людям, які працювали та досягли пенсійного віку. Він також сплачує гроші людям, які офіційно не працювали та не сплачували податки до ПФУ свого часу. Також він обтяжений "спецпенсіями". Ще з радянських часів певним групам громадян держава виплачує так звані підвищені пенсії, які можуть суттєво відрізнятись від реальних. Наприклад, сьогодні спецпенсії багатьох суддів складають 10 000 грн, а найбільша спецпенсія країни - 50 000 грн. Тобто це не пенсія як така, а, скоріше, соціальна надбавка до пенсії, яку заробила людина. За вислугу років, за суттєвий внесок в розвиток країни, за втрачене здоров'я тощо. Просто в Україні її отримують саме у вигляді пенсії. І порахувати та виділити ці надбавки з загального фонду ПФУ - задача не для ледачих. Офіційно ця сума не визначена. Проте експерти порахували, що загалом такі "надбавки" в 2017 році складатимуть близько 62 млрд. Загальна сума, що піде на виплату пенсій за віком, складатиме 218 млрд, ще 3 мільярди - це адміністративні витрати Пенсійного фонду. Якби був присутній єдиний прозорий реєстр виплат, ми б могли краще оперувати цифрами, адже сума в 62 мільярди - це показники, зазначені в бюджеті ПФУ на поточний рік, а скільки надбавок приховано сьогодні в інші статті - сказати важко, і це викликає обурення! Видаткові статті бюджету взагалі викликають багато питань.

Тож, якщо брати за основу цифру у 62 млрд, зазначену в бюджеті, то цю суму треба перевести з ПФУ до спеціальної статті загального бюджету країни. Тоді реальний дефіцит ПФУ складатиме не більше 80 мільярдів гривень.

Наступним кроком має стати перехід на другий рівень пенсійного забезпечення, що буде стимулювати збільшення користувачів третього рівня. Основний їх принцип полягає в накопиченнях, що робить працююча людина для забезпечення нинішніх пенсіонерів та свого майбутнього. Сьогодні все виглядає так: скільки ми заробили - стільки ж і витратили, чого не вистачило - додали з бюджету, а у програмі пенсійних накопичень, передбачених другим та третім рівнем пенсійного забезпечення, бере участь всього 800 000 осіб.

Тим часом система ефективна і проста: окрім сплати встановленого ЄСВ, потрібного для забезпечення існуючих пенсіонерів, працююча людина певний відсоток своєї заробітної платні перераховує на свій особистий рахунок в державному або приватному Пенсійному фонді. Цей відсоток не просто зберігається на рахунку Фонду, а інвестується в реальний сектор економіки та приносить прибуток. Якщо кошти будуть просто лежати незадіяними, їх швидко з'їсть інфляція, і такі накопичення не матимуть сенсу.

Зараз важливо обрати модель переходу до накопичувальної системи. За найскромнішими підрахунками процес може зайняти від 10 до 25 років. В залежності від шокового характеру реформи. Та якщо не почати впровадження вже зараз, ПФУ утворить в Україні глобальну економічну кризу вже в найближчому майбутньому.

Довгостроковість процесу є головною перепоною у провадженні пенсійної реформи. Зміни будуть болючими, а влучного моменту не буде ніколи. Для такої реформи потрібна політична воля! Чи є вона у влади - питання риторичне.

Подібні масштабні зміни можна впроваджувати або в авторитарному режимі, або за громадським запитом. Щоб відбувся цей громадський запит, ми повинні роз'яснити людям масштаб проблеми, логіку переходу на нову систему, всі її тонкощі та нюанси. Це - велика робота. І вона необхідна. Адже нерозв'язана за багато років проблема Пенсійного фонду - це граната без чеки. Її перекидають від каденції до каденції, сподіваючись, що вона вибухне не в їхніх руках. Але той вибух все одно станеться, якщо зараз нічого не зробити.

Топ комментарии
+9
К сожалению не совсем так. На этапе выплат из пенсионного фонда много и централизовано не украдешь. Проблема в принципе не имеет решения. Сейчас 10 работающих содержат 13 пенсов, потом на одного работающего пенсов будет два.....и тд. Население стареет, увеличивать нагрузку по отчислениям на соцстрах нельзя,и так не платят. Блаболы из правительства и этот самопомочевец предлагают накопительную систему. Ну каким же нужно быть идиотом или пустозвоном такое предлагать. Пример- в 2007 мои взносы в накопительный пенс фонд - 10000 грн. по курсу 5 - 2000 долларов. Сейчас мои условные 10000 грн. при курсе 27 - 370 долларов!!!!! Какой безумец будет отчислять в накопительные фонды. В долларах держать, если есть конечно что держать.
показать весь комментарий
11.03.2017 19:25 Ответить
+7
Зовсім не читав, а відповідь знаю - треба МЕНШЕ КРАСТИ!
показать весь комментарий
11.03.2017 13:40 Ответить
+6
Тобто автор пропонує сплачувати два пенсійних податки - один за солідарною системою, другий за накопичувальною. Питання про те, що треба менше красти чиновникам і депутатам навіть не виникає.
показать весь комментарий
11.03.2017 14:16 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Зовсім не читав, а відповідь знаю - треба МЕНШЕ КРАСТИ!
показать весь комментарий
11.03.2017 13:40 Ответить
К сожалению не совсем так. На этапе выплат из пенсионного фонда много и централизовано не украдешь. Проблема в принципе не имеет решения. Сейчас 10 работающих содержат 13 пенсов, потом на одного работающего пенсов будет два.....и тд. Население стареет, увеличивать нагрузку по отчислениям на соцстрах нельзя,и так не платят. Блаболы из правительства и этот самопомочевец предлагают накопительную систему. Ну каким же нужно быть идиотом или пустозвоном такое предлагать. Пример- в 2007 мои взносы в накопительный пенс фонд - 10000 грн. по курсу 5 - 2000 долларов. Сейчас мои условные 10000 грн. при курсе 27 - 370 долларов!!!!! Какой безумец будет отчислять в накопительные фонды. В долларах держать, если есть конечно что держать.
показать весь комментарий
11.03.2017 19:25 Ответить
Зовсім не читав, а відповідь знаю - треба МЕНШЕ КРАСТИ!

Согласен. Лохотрон в действии.
показать весь комментарий
11.03.2017 19:42 Ответить
То есть цели создать больше рабочих мест до 2050 года у упырей даже не стоит?
показать весь комментарий
11.03.2017 13:53 Ответить
Тобто автор пропонує сплачувати два пенсійних податки - один за солідарною системою, другий за накопичувальною. Питання про те, що треба менше красти чиновникам і депутатам навіть не виникає.
показать весь комментарий
11.03.2017 14:16 Ответить
"З Пенсійного фонду треба зняти зайві витрати, він обтяжений "спецпенсіями". Наприклад, сьогодні спецпенсії багатьох суддів складають 10 000 грн, а найбільша спецпенсія країни - 50 000 грн.загалом такі "надбавки" в 2017 році складатимуть близько 62 млрд"
показать весь комментарий
11.03.2017 16:05 Ответить
1. https://censor.net/blogs/5448/pensya2020_yak_ne_dopustiti_krahu_pfu - это платить минимальную пенсию всевозможным "держслужбовцям", которые как государственники, и мы все в этом давно убедились, полные ничтожества и воры.

2. Заколотить досками накрест податкивню (образно выражаясь), ликвидировать "дэпартамэнт физзащиты" - всех податковых ментов на фронт, и сделать ВСЁ для перехода в Украине к СВОБОДЕ ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСТВА. Воспользоваться моделями Японии, Китая, Турции, Польши, если у киевских дураков своих мозгов не хватает. Или они просто воры и мозг используется для личного обогащения, сохраняя всю эту "систему"?
3. Когда будут "торговать" люди, а не "украина, яка бэрэ гроши", война закончится.
показать весь комментарий
11.03.2017 16:08 Ответить
Реформуй, не реформуй, а якщо зменшується населення та зменшується ВВП, то зменшуються надходження будь-куди, у тому числі на пенсії. Висновок - потрібно не пенсійний вік зменшувати, не зменшувати розмір пенсій і кількість пенсіонерів, а по перше, перестати гратися у фонди, ліквідувавши їх, а пенсії виплачувати з бюджету, по друге, зняти максимально обмеження та податкові навантаження на бізнес, що прискорить обіг грошей в Україні в рази, а отже суттєво збільшить надходження до бюджету, по третє, скасувати ЄСВ наслідком чого буде повна легалізації роботи та зарплати в Україні, по четверте, перестати виплачувати пенсії тим, хто все життя пропрацював в інших державах, а на пенсію приїхав в Україну, по п'яте, максимально сприяти народжуваності в Україні та переселенню на постійне місце проживання в Україну мешканців інших держав, по шосте, ввести спеціальне оподаткування бізнесу зареєстрованому в офшорах, і по сьоме, менше красти!
показать весь комментарий
11.03.2017 18:31 Ответить
Зрозуміло, що солідарний принцип пенсійного забезпечення вичерпав себе.Источник:https://censor.net/b5448

Бесплатного образования , медицинского обслуживания, пионерскихлагерей, профилакториев от заводов нет, налоги с зарплат платим те же что и при СССР - а на пенсии не хватает?
Боюсь весь этот дерибан плохо кончится.
показать весь комментарий
11.03.2017 19:38 Ответить
Пане Романе, робіть все послідовно і не кидайтесь в крайнощі. Спочатку працевлаштуйте і легалізуйте зарплату тих 10 млн працездатних, що не платять внесків до ПФ. Потім збільшіть мінімалку у двічі. А потім будете думати як "обібрати" громадян.
показать весь комментарий
12.03.2017 01:03 Ответить
62 млрд. З держбюджету на надбавки до спецпенсій необхідно ліквідувати негайно! Хіба судді чи чиновники створюють якийсь продукт, який має додану вартість? Чи ,може, їх розумових потенціал сприяв розвитку країни, яка вже 25 років від моменту створення лише має стагнуючу економіку? Невже користь одного судді у 10 разів більша користі робітника? Тому, пропоную знизити пенсії чиновникам(держслужбовцям) усіх рангів на ці так звані надбавки з бюджету, так як довести їх склад у розвиток держави та економіку неможливо. Далі необхідно вводити на кожного громадянина персональний пенсійний рахунок при народженні і на нього виплачувати різні виплати. Також, необхідно ввести пенсійний податок, який буде приміром наразі 20% , але розподілятиме обсяг на дві групи:13 % у солідарну систему, а 7% на власний пенсійний рахунок, з якого неможливо зняти гроші до виходу на пенсію за віком. Але цей рахунок та залишки коштів на ньому людина може щорічно контролювати і вносити на нього додаткові кошти, якщо має бажання та змогу, цей рахунок у разі смерті господаря повинен успадковуватися родичами, кошти з нього перерозподіляти січня на їх рахунки і тим збільшать їх , але і вони не зможуть скористатися ними до свого виходу на пенсію. І ці ставки працюватимуть лише 1 рік. На наступний рік % у солідарну систему зменшиться на 1%, а на особистий рахунок збільшиться на той же 1% ( так як люди помирали суть і кількість пенсіонерів, які отримують пенсії з солідарної складової, буде зменшуватися, але зростатиме поступово кількість тих, хто матиме вже щось на власному рахунку. І так доти, доки за приміром,15років всі пенсіонери не вийдуть на пенсію з 2% виплат у солідарну систему і 18% у власний фонд. До того ж, важливою буде у реформі те, що для дітей до 18років на їх пенсійний рахунок переводитимуть кошти всіх соцвиплат, аліментів, пенсій по інвалідності. А після досягнення ними 18 років вони мають із свої заробітків відкладати податок у 1% на пенсійні рахунки своїх батьків!!! Якщо пара народила і виховала приміром 5 дітей, то ті повинні будуть сприяти їх пенсійним накопиченням і батьки отримають надбавку у 5% кожен від своєї дитини. З дітей ці відсотки зніматимуть на пенсійні особисті рахунки батьків до досягнення батьками пенсійного віку , коли вони вже зможуть зняти одноразово всі кошти з нього і розпорядитися ними, або ж отримувати щомісячний додаток з них до солідарної складової пенсії. Якщо ж хтось з батьків помре, не дочекавшись пенсійного віку, то пенсійні накопичення на його рахунку успадкує другий з батьків дитини. У разі смерті останнього з батьків, пенсійні накопичення його успадковуватися діти чи онуки... Так буде справедливо. Багатодітним допоможуть накопичити пенсії діти, а тим, хто їх не має і може більше часу в житті віддати роботі, змушені будуть самі собі накопичити, бо ж матимуть на це більше часу і можливості зробити кар'єру та отримати більші статки. Ті, хто заробляє за кордоном повинні з тих грошей або там накопичувати на свою пенсію , або ж сплачувати на нього відрахування в Україні. І вся ця система дуже проста, може бути введена поступово . Головне, хто візьме відповідальність за пенсійні гроші людей і як здійснювати щорічний аудит їх використання. Це повинні бути країни- помічники. Вони мають робити міжнародний аудит і слідкуватимуть, щоб чиновники не змогли або ж якось вкрасти за схемами, або ж якось хитро і збитково їх вкласти куди не потрібно.
показать весь комментарий
12.03.2017 08:23 Ответить
ты любитель фондов!! тебе мало было инфляций?!! или тебе мало было банкопадов чтобы дотуркать что ФОНДЫ ЭТО НЕ ПРО НАС!! просто потому что все что у обычного смертного в фондах все превращается в ПЫЛЬ!! и если ты думаешь что пенсионный фонд это не касается то ты ОСЕЛ!!
показать весь комментарий
12.03.2017 10:33 Ответить
Стоко текста и размышлений а все свелось к банальщине!!
Не хватает денге на пенсии ? НАДО ВВЕСТИ НОВЫЙ НАЛОГ!! вот и все решение от супер экспертов. Единственная проблема как доказать людям что этот налог для ихнего же блага У нас не власть а сборище людей которые всех считают ИДИОТАМИ.
показать весь комментарий
12.03.2017 10:30 Ответить
очередные бредни.персонаж берёт небольшой вопрос игнорируя всю систему экономических отношений построенную абсолютно бездарными деятелями совковой номенклатуры и их детьми.идея фикс вышеуказанных персонажей заключается в ,,держать, и не пущать,, потому что шлангбаум запрета,это прежде всего финансовый поток.заметьте пенсионеру запрещают работать,облагают налогами,при помощи ндс сжимают покупательский обеспеченный спрос,и удивляются в безразмерной тупости почему десять работников вынужденно содержат двенадцать пенсионеров.при том игнорируя тот факт,пенсия по сути социальная помощь, которая должна назначаться в зависимости от материального достатка,наличия второй недвижимости,и прочего... и отпадёт необходимость в пенсиях в десятки тысяч.считаю что персонажам подобного уровня необходимо срочно или изучать системный анализ ,или нанять кого-то что бы не допускать издание,либо,озвучание откровенной чуши и абсурда.мне не понятны задачи пенсионного фонда,и противны догадки и высказывания о существующих схемах хищений из дефицитного пенсионного фонда,которые возможны только при существующем уровне централизации чиновниками очень высокого уровня .пока не изменятся отношения производительных сил,и бюрократия перестанет быть убежищем для номенклатуры.как мной уже упоминалось проблема системных ошибок заключается в нарастании потенциала негатива и проблем пенс.фонд яркий пример.
показать весь комментарий
12.03.2017 10:47 Ответить
похоже разговор барыги и садового не прошёл бесследно
ублюдочный депутат уже строит планы по выворачиванию карманов населения в пользу мусорской мрази
показать весь комментарий
12.03.2017 11:25 Ответить
Красть надо меньше...
показать весь комментарий
12.03.2017 12:26 Ответить
У нашей власти -конфликт интересов,пришла пора их разрубить.
показать весь комментарий
12.03.2017 13:38 Ответить
1) перекласти 62 млрд з витрат ПФ на видатки бюджету нічого не дає, бо немає ніякого значення звідки ці 62 млрд платити. Їх треба не переписувати на інші статті, а скасовувати
2) ПФ, який може платити не більше половини потрібних пенсій, не потрібен взагалі. Цю оргагізацію треба ліквідувати, а пенсії платити просто з бюджету, це скоротить адміністративні витрати
3) держава має жити по наявним коштам, тому перше, що треба - скоротити непотрібні державні органи. Наприклад, півмільярда на рік витрачає адміністрація президента, яка взагалі не потрібна, навіть шкідлива, бо дублює функції уряду.
4) принципове рішення пенсійної проблеми тільки одне - ріст виробництва. ВВП на душу в Україні зараз на рівні Судану чи Гондурасу, а бажання добробуту на рівні Франції чи Англії. На жаль, існуюча влада не дає шансів Україні на економічний ріст
показать весь комментарий
12.03.2017 14:53 Ответить
Поки брехуни і злодії управляють пенсійним
фондом, доти ніяких реформ не буде.

Брехня № 1. Працюючи утримують пенсіонерів.
Правда: пенсіонерів утримують споживачі товарів, робіт і послу, бо ЄСВ
закладається в ціну товарів, робіт, а юрособи тільки виконують посередницьку
функцію: збирають ЄСВ зі споживачів своїх товарів і транзитом переправляють в
ПФ. Ні працівники, ні юрособи ні копійки власних грошей не сплачують до ПФ, все
платять споживачі товарів, в тому числі і непрацюючі. Тому незалежно від того,
яку зарплату отримують працівники малу чи велику, морального права на пенсію
вони не мають, бо ні копійки не платили в ПФ.

Брехя № 2. Чим більше стаж тим більша пенсія.
Правда: Один має мінімальну зарплату 40 років, то він має право на пенсію, а
той хто має три мінімальних 20 років - не має, ЄСВ від його зарплати в півтора
рази більший за першого. Але й той і той нічого не платили в ПФ.

Брехня № 3. За рахунок ЄСВ утримується ПФ. Правда: ЄСВ дає до ПФ тільки 50% від потреби,
а решта перекривається за рахунок інших податків, які в кінцевому підсумку, як
і ПДВ сплачує споживач. Тобто 50% стягується з народу, але ці кошти ніяк не враховуються
при призначенні пенсії. Який вихід? 1. Скасування ЄСВ і ввести збір на
пенсії 5% від ціни товарів, робіт послуг, бо як не бреши, але ПФ коштами
наповнюють споживачі товарів, робіт, послуг. При наявності такого збору відпадає
потреба платити зарплати «в конверті», бо сума збору не залежить від
нарахованої зарплати. 2. В зв'язку з введенням збору зменшити ПДВ,
податок на прибуток до 15%, бо і ПДВ і податок на прибуток стягується зі
споживачів і потім йде на погашення дефіциту ПФ. Тому не треба брехні і
маніпуляцій - єдиний збір на пенсії.3. Пенсії платити всім з 60 років при стажі
роботи більше 40 і щомісячній зарплаті не менше мінімальної. Вирішується
проблема працюючих за кордоном.

4. Пенсію платити всім в однаковому розмірі -
мінімальної зарплати. Хто хоче більше страхуйся в недержавних ПФ, відкладай в
банк, рожай дітей, вкладай в нерухомість. Всякі теперішні утриманці: депутати,
судді, прокурори і інші мають зарплати з яких можуть страхувати свою старість
чим інші люди.
показать весь комментарий
12.03.2017 17:27 Ответить
Згоден частково лише з 4-м пунктом. Та ліпше не у розмірі мінімальної зарплатні, а у розмірі мінімального прожиткового рівня. І ліпше не з 60-ти років, а з народження. Всі громадяни повинні бути забезпечені прожитковим мінімумом, на це він і мінімум.
Хочеш більше - вчися, заробляй, плануй життя, інвестуй, укріплюй родину, вкладай в дітей, турбуйся про своїх близьких старих. Мінімальні податки, але і мінімальні соціальні пільги від держави - це все частини теоретичної моделі чистої ринкової економіки.
Але перехід до неї неможливий. Адже ж не справедливо, коли людина будувала своє життя за одними правилами (навіть ще при совдепі), викладалась на роботі, чесно платила немалі податки, напрацьовувала стаж, а під кінець трудового життя отримала сюрпрайз у вигляді новомодних моделей "правильного" життя. До теперішнього покоління (хто в середині трудового стажу) це теж буде не справедливо, адже сьогодні я із зарплатні плачу багато податків та зборів на утримання обкрадених совдепівських пенсіонерів, обмежуючи свої потреби та інвестиції у власне майбутнє, а в реальності мені теж обіцяють жахливий сюрпрайз у вигляді мінімалки.
Це схоже на піраміду. У виграші по суті тільки перше покоління, на етапі заснування пенсійної системи. Усі послідуючі вже просто заручники системи. І в самому програші опиняється останнє покоління, коли систему вирішують відмінити.
Поступовий перехід - це тільки метод зглажування проблеми та розмазування цього перехідного брем`я на 3-4 покоління. Але брем`я все одно повинно бути сплачене.
Отже запровадити нову модель самострахування життя лише із мінімальною підтримкою держави можливо лише після світового потопу, тобто з чистого листа будування суспільства.

Правильність цієї моделі теж під питанням. Як і ким буде визначатися прожитковий мінімум? Де знаходиться дно цього мінімуму? Якісні медикаменти - це мінімум або вище мінімума? Чиста вода, тепло у хаті - це мінімум або вище мінімума? До мінімума відноситься якісний хліб або "соціальний", сир або сирний продукт? ...
По інших пунктах, відносно того, що споживач сплачує усі податки і всіх утримує, не згоден. Насправді купуючи товар, Ви як покупець орієнтуєтесь на фінальну ціну, яку згодні заплатити (якщо брати чистий конкурентний ринок) або яку Вам призначили (якщо брати галузі з вузькою конкуренцією або монополістичні ринки). Гіпотетична відміна якогось податку (ПДВ, наприклад) не знизить ціни автоматично і повсюдно на розмір цієї складової, а лише в незначній мірі підвищать гнучкіть продавців до зниження ціни, і то лише на конкурентних ринках, і то тільки в короткостроковому періоді.
Суспільний продукт (і податок як його частка) створюється на етапі виробництва, тобто праці, формування товару або послуги, отже на етапі творення, але не на етапі споживання. Тому тішити себе думкою, що я когось утримую в момент купівлі гамбургера не варто.
показать весь комментарий
13.03.2017 03:03 Ответить
1. вывод из тени. кнут и пряник
2. капитализация стажа
3. ликвидация спецпенсий
4. повышение пенс возраста
5. снижение налогов

только так. Всё остальное для лохов
показать весь комментарий
13.03.2017 05:34 Ответить
ах да, еще повышение зарплат. Именно зарплат, а не пенсий в первую очередь. те самые 3200 -одна из лучших вещей, что наши кырманычи родили из себя...на удивление.
показать весь комментарий
13.03.2017 05:35 Ответить
Людмила, с. Кузьки Конотопський р-н [email protected]

0987862878

За яким таким Законом в Україні мене залишили просто вмирати

Йде знищення певної категорії населення.

Мені в 55 не дали пенсії, і обіцяли в 59,6 і...також не дали.

Потім в 60 також не дали та і взяли зрізали мій стаж щоб не нарахувать пенсії - Що ви робите ублюдки?

Влада діє зплановано, ми вимераємо мовчки без будьякого мат. забезпечення!

Час настане розплати!

Чому ви знущаєтесь, оголошуєте Закон де є одне, а на місцях все по іншому?

Ми вибирали нову владу з надією, ось вам і "держава в смартфоні"

Я зверталась за призначенням пенсії в 59.6 р. був мій вік - відмовили бо треба на все підтвердження стажу....затерзали

В серпні вже в 2020 мій вік 60 р. є стаж більше 28 років а мені «розумно»

підрахували аж на 22 р. чомусь не дозарахували майже 6 років.

Я впевнена що це бандитська влада!

- що ж не зрозуміло в Законі цим горе працівникам в пенсійному відділі м.Конотоп - але відмовили мені в серпні, кажуть ідіть підтверджуйте стаж бо в нас вказівка... яка?... а звертайтеся за соц. Допомогою. І теї ж не дали .

Я рахую що працівники маючи вказівки , ( з Києва) і відтягують час, щоб не включити мене і не тільки мене а сотні тисяч громадян до нарахування пенсії і перевести в категорію на 63 р. чи даже 65 років - це видно і зрозуміло по їх заявах що "никто вам не поможет"

Але ж мені треба жити якось і я звертаюся за соц. допомогою і.... дали один раз аж 1000 гр., а потім штраф... бо не відповіла по телефону їм... так а що помінялось чи ждуть щоб вірус мене добив? Та і для чого ж мені та допомога, коли в мене вже

60 років і 6 місяці вік, і стаж більше 28 р. це ж право на пенсію? Держава парадоксальних ідіотів

Я признана не працездатною, ногу тягаю, не піднімаю порвано сухожилля і гіпертонік вже 1 стадії, є комісія і мед.підтвердження - амені кажуть найдем роботу., нікому ніякого діла, одні отписки.

Як жити мені вчора, завтра треба хоч які кошти - що за відношення цієх влади до людей?

Після чергової відмови про пенсію я відлежала в лікарні 2 тижні.

То хоч би на хліб дали, ця бандитська влада людям старше 60 р. які виробляні і абсолютно нічого немають. Я відчуваю себе приниженою і обманутою.

Всьому світу і в США буду публікувати - буду звертатись вже вкотре до всіх в Верховну Раду до нашого депутата, до Президента до Кабінету міністрів в усі можливі інстанцій і бачу що і в Суди Європи бо наші Суди ви банально як вони пенс. фонд заявили, в Україні не визнають.

Це ж знущання над населенням це мовчазне знищення людей.
показать весь комментарий
22.03.2021 15:56 Ответить