11390 посетителей онлайн
6 406 29
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Інтриги, втрата свідомості, розчарування…Як Рада "злила" медреформу

Спроба у четвер змусити Верховну Раду таки проголосувати за медичний законопроект більше нагадувала намагання заскочити у останній вагон потяга, що фактично вже віз депутатів на канікули. Шанс невеликий, але він все ж таки був. Та народні обранці ним не скористалися: реформу ледь животіючої української медицини відкладено до вересня. Чому? - давайте проаналізуємо.

Що ж у той день насправді відбувалося в парламенті і чи було це прогнозовано?

«Зараз ті реформи, які пропонуються - не є реформи. Вони є ледве зміни до фінансування, яке зараз відбувається і ми маємо бути готові до того, що ключових реформ не буде. Далі будемо вмирати більше ніж народжувати» - зранку в переддень запланованого розгляду у середу, 12 липня, ошелешує в.о. міністра охорони здоров'я Уляна Супрун.

До головного медичного законопроекту на ту мить депутати внесли 886 право і лише 50 з них профільний комітет встиг розглянути. З одного боку це значить, що той взагалі ризикує не потрапити у четвер на розгляд ВР, з іншого - краще такий і не подавати, бо ті правки нівелюють саму суть реформи, заявляє Супрун. З документа викреслили співоплату і міжнародні клінічні настанови, натомість вписали субвенції. Погодитися на це Уляна Супрун категорично не бажає. Мовляв, нехай тоді взагалі ліпше до парламенту документ не виносять.

«Субвенція залишає цю систему як є, лікарі надалі є заручниками міської ради скільки вони будуть заробляти, скільки пацієнтів вони будуть мати, нічого не зміниться. Чи ми готові голосувати і подавати законопроект, де нічого не міняється? - Ні. Як залишать субвенції на первинну ланку, то ми просимо Парубія, щоб він не ставив на голосування. Ми не хочемо цього» - заявляє Уляна Супрун.

Тоді із вуст керманички МОЗу чи не вперше чітко прозвучало: профільний комітет в особі її очільниці Ольги Богомолець блокує реформу.

Чи стало це несподіванкою? - Ні.

Парламентський комітет з питань охорони здоров'я нині вважається найнеповносправнішим комітететом з усіх у Раді. Кілька місяців тому рух «Чесно» навіть проаналізував роботу останнього і назвав його «законодавчим лузером» Верховної ради. За два з половиною роки його депутати спромоглися довести до підписання лише три законопроекти, з яких два - це зміни до 2 статей чинних законів.

https://life.pravda.com.ua/graphs/zakonodavchyj_luzer_verhovnoi_rady_robota_u_komiteti_z_ohorony_zdorov_ja/

Саме через цю законодавчу «активність» на розгляд основні медичні закнопроекти спершу потрапили до комітету соціальної політики, який очолює Людмила Денисова. Наближені до МОЗу люди стверджували: це зробили свідомо, аби комітет Ольги Богомолець закони не «поховав».

Саме комітет Денисової 8 червня і виніс їх на голосування до Ради. Тоді, нагадаю, один з них, а саме: законопроект №6327 «Про державні фінансові гарантії надання медичних послуг та лікарських засобів» - Рада підтримала, інший - №6329 «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України» - ні.

Та кілька тижнів тому хмари над тим першим проголосованим законопроектом таки нависли - він знову потрапляє до рук членів комітету Ольги Богомолець. Уляна Супрун не приховує: вже тоді зрозуміла - буде складно. Адже від самого початку робота із комітетом на складалася і її команда в тому далеко не виняток. Так само ті блокували і всі починання Олександра Квіташвілі. Кожне засідання - це сварки, істерики і взаємні звинувачення. Я взагалі говорю: варто відвідати хоч одне засідання "медичного" комітету і питання, чому ж сама медицина у такому жахливому стані, одразу стане риторичним.

І «О, диво!» - на вирішальне засідання в середу, 12 липня, Ольга Богомолець не приходить. Хоча телефоном переконує - в лікарні, запізнюється. Саме засідання від попередніх ні чим не відрізняється: Олег Мусій , який називає реформу «морською свинкою, що ані до тварини, ані до моря не має жодного стосунку» йде зі скандалом. Він проти того, щоби правки розглядати пакетом. Залу покидають ще два нардепи, оголошується перерва. Після неї - відсутність кворуму. І лише по 19:00 представники МОЗу і активісти комітет дотискають: той схвалює законопроект, прибравши з нього скандальні субвенції. МОЗ задоволений.

Детальніше про це - у моєму сюжеті:


Тепер саме голосування: інтриги, втрати свідомості, розчарування…

Ранок четверга під Верховною Радою починається з акції протесту. Проти медреформи профспілки виходять із цілим перформансом. Уляна Супрун називають не інакше, як уособленням смерті.

Під будівлею МОЗу учасники акції розливають фарбу, називаючи це - «калюжами крові», які потечуть Україною після реформи.

Об'єктивно до міністерства є купа питань: це і затримки з поставками ліків та вакцин, небажання внести в Нацперелік важливі онкології препарати, ігнорування думки медичної спільноти.. Можна перераховувати довго, але, на жаль, ніхто із тих людей, які прийшли "протестувати", нічого з того назвати не могли. Це більше походило на дешевий мітинг, де із аргументів лише стандартне «всьопропало».

- Що вам конкретно не подобається в медреформі?

- Все.

- Що конкретно? Ви читали законопроект?

- Я ні. Ну виступали люді, вони ж не дурні.

- А що вони кажуть?

- Що все погано.

***

У цей час в самому парламенті представники «медичного» комітету ходять групками.

Це так, за словами Ірини Сисоєнко, вони переконують депутатів підтримати законопроект. Хоча станом на 11 годину навіть в порядку денному той не стоїть. Більше того - висновок під ним не підписала Ольга Богомолець. Без того внести на розгляд Ради його взагалі не зможуть. Сама ж депутат, за словами Уляни Супрун, цього взагалі робити не збирається. Відповідний запис у її фейсбуці з'являється об 11:31:

У цей час у парламентській залі Ольги Богомолець немає. За годину до цього вона, розмовляючи по телефону, її покинула. Я кілька разів намагалася до неї додзвонитися, аби дізнатися - чому не ставить свій підпив, але та не відповідала: спершу не знімала слухавки, далі - відбивала. У залі нардеп знову з'являється о 12:40. І зверніть увагу - у руках тримає не законопроект, а телефон.

За якісь 10 хвилин Богомолець виходить із зали. А ще за 5 хвилин я дізнаюся - вона знепритомніла в туалеті. Поряд саме була Надія Савченко. Лікарі зауважили, що зранку вона скаржилася на тиск, а Олег Мусій сказав, що нині Богомолець не в найліпшому стані, бо в лікарні її батько. За кілька хвилин до кімнати примчали колеги по комітету - Тетяна Донець і Ірина Сисоєнко. Прохід усім іншим перекрила охорона.

Олег Березюк, який проходив повз, лише поспівчував. Мовляв, вона стала жертвою цинічної політичної гри: «Голова комітету, член провладної партії, не підписує протоколу, а деякі люди у фракції кажуть, що якщо хтось там проголосує конституційний суд - вони попросять підписати її протокол медичного комітету. Ви уявляєте який політичний шантаж здоров'ям людей».

Уже десь за півгодини Ольга Богомолець покидає будівлю парламенту у супроводі лікарів.

Її речі, а з ними і ще непідписаний текст законопроекту, похапцем збирає Тетяна Донець.

Згодом стає відомо: Ольгу Богомолець зі діагнозом «загострення хронічної хвороби» відвезли до лікарні ДУС «Феофанія», закладу, де і без реформ усе на найвищому рівні. Дуже символічно, як на мене. Ось що з цього приводу пише у себе не фейсбуці голова Громадської ради МОЗ Леся Литвинова:

Та шанс дотиснути реформу все ж лишається. Про це красномовно свідчить поява в залі Уляни Супрун із заступниками. Вони приходять по 16:00. Згодом з'являється і Прем'єр-міністр Володимир Гройсман. Висновок комітету під медичним законопроектом замість Ольги Богомолець підписує її заступниця Оксана Корчинська. На порядку денному він уже стоїть. Останнім.

Хоч нардепи і вирішують засідати до 20:00, шанси ухвалити реформу тануть щохвилини. Розгляд пенсійного законопроекту затягується, за 15 хвилин до двадцятої стає зрозуміло - це провал. Уляна Супрун помітно хвилюється, до неї раз за разом підходять депутати…

Та домовитися, вочевидь, не виходить. Парубій ставить медреформу на рейтингове голосування - «за» розгляд лише півтори сотні депутатів. На тому засідання закривають.

«Не було політичної волі з самого верху, щоби це все продовжувати» - наступного ранку визнала Уляна Супрун. І порадила українцям дуже добре подумати над тим, кого вони обирають представляти свої інтереси.

"Ми зробили все, що ми могли зробити, ми все правильно.. наша команда, люди, які з нами співпрацювали і МОЗ, і наші радники. Коли голова комітету, яка обговорює одну з найважливіших реформ, навіть не приходить на комітет, не підписує висновок комітету, який вже вони проголосували і вже є законне рішення, то я думаю, що це є явне невиконання своїх обов'язків. Це кожного з вас торкає. Ми взяли на себе відповідальність, щоб зробити перший крок, щоб покращити ваше життя, але ваші народні обранці цього не зробили. Сподіваюся, що у місяці вересні проголосують».

Ольга Богомолець: «Міністерство шукає зовнішніх ворогів замість того, щоб виконувати свою роботу, а цю роботу міністерство не виконує».

У "вчорашній" сукні, що може свідчити, що ніч вона таки провела у лікарні, у п'ятницю по обіді Ольга Богомолець приходить до будівлі комітетів Верховної Ради. Будь-які звинувачення у блокуванні медичного законопроекту вона спростовує. Каже: нехай спершу це доведуть.

«Я взяла цей документ, щоб його прочитати. Далі, на жаль, трапилося те, що трапилося і ситуація ускладнилася зі здоров'ям. Я фізично не могла просто підписати цей законопроект. Ніяких розмов з командою Супрун, ніяких відмов щодо підписання не було і мене дуже цікавить, хто є джерелом наклепу».

А що довго не підписувала висновку, певнить, то нормально, спершу їй треба було з ним ознайомитися і вона саме це і робила. Хоча, і я вище звертала на це увагу, в руках Ольга Вадимівна весь час тримала не папери, а телефон, а значить читати внесені у законопроект правки зовсім не квапилася.


Спростовує і заяву Олега Березюка, про шантаж депутатів. Каже, до неї ніхто із фракції БПП не підходив і не вказував ставити свій підпис чи ні.

Хоча, скажу я Вам, зривом голосування Ольга Вадимівна ніяк не засмучена. Вона не приховує, що бачення реформи з Уляною Супрун не розділяє.

«Я не вважаю цей закон, який міністерство чомусь називає «реформаторським», в ньому немає ніякої реформи, цей закон виключно про одне: про централізацію грошових потоків».

А тепер причина, чому ж Ольга Богомолець не затрималася в лікарі: разом з Олегом Мусієм вони зібрали лікарів говорити про реформування медицини. Звернулися до них словами: «Сподіваємося, тут наші однодумці». І виглядало це не інакше як спробою вкотре залучитися підтримкою провідних лікарів у боротьбі проти команди МОЗу.

І ця боротьба, на жаль, не на життя.. Трішки статистики наостанок: за даними ВООЗ в Україні щороку гине 136 тисяч людей, яких могли би врятувати, якби мали хорошу медицину. 4 тисячі помирає від туберкульозу, хвороби, яку в інших країнах ефективно лікують, ще 7 тисяч - від інфекцій. Смерть від серцево-судинних захворювань найвища в Європі - майже 460 тисяч щороку. І щодня помирає 9-ро наших громадян, яким потрібна трансплантація органів.

Топ комментарии
+7
Шкури від медицини,що присосалися піявками до людських хвороб,будуть тягти місяці,дні,хвилини,бо то їхня кормушка.
показать весь комментарий
15.07.2017 15:27 Ответить
+6
Что я только что прочел и зачем? Стена текста и фото, какие то ИМХО кто держал телефон в зале и сколько времени. О самой реформе, кроме слова "реформа" абсолютно ничего. Вот конкуренты ваши понятны, как A-B-C:

"За її словами, урядовий проект реформи запроваджує три основні новації: 1) міжнародні протоколи лікування, які унеможливлюють нав'язування пацієнтам непотрібних ліків; 2) принцип "гроші ходять за пацієнтом", який дозволяє людині вибрати собі лікаря та збільшує заробітки успішних медиків; 3) гарантований пакет послуг. Останній, на думку нардепів, багато чого не враховує. Безкоштовними для всіх обіцяють зробити первинну допомогу, екстрені операції, пологи та паліативну медицину для невиліковних. Після дискусії у залі до списку додають медичні послуги для вагітних та дітей до 14 років.

Однак і після цього депутати говорять про велику кількість білих плям у законі. Зокрема, щодо цін на послуги у так званій співоплаті, коли пацієнт має доплатити за лікування.
"Що буде входити в пакет базової медичної допомоги?
Скільки коштує ця допомога?
Скільки треба буде платити людям по співоплаті?
Психічнохворі люди не зможуть отримати довідку про розтин, тому що патологоанатомічна служба не відноситься ні до чого, що гарантує держава.
Інваліди, пенсіонери, всі будуть доплачувати. Питання: скільки?
За що ви хочете проголосувати? Якого кота у мішку купити?", - наголосила голова комітету ВР з питань охорони здоров'я Ольга Богомолець."
показать весь комментарий
15.07.2017 01:47 Ответить
+5
сколько месяцев обливали супрун грязью и что она не имеет мед. образования и что связана с корпорациями а теперь просто не дают работать,зайдите в любую поликлинику ,сколько болтающихся людей в белых халатах и как раздут штат сотрудиков вокруг глав. врача а за качествообслуживания молчу.
показать весь комментарий
16.07.2017 06:00 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Что я только что прочел и зачем? Стена текста и фото, какие то ИМХО кто держал телефон в зале и сколько времени. О самой реформе, кроме слова "реформа" абсолютно ничего. Вот конкуренты ваши понятны, как A-B-C:

"За її словами, урядовий проект реформи запроваджує три основні новації: 1) міжнародні протоколи лікування, які унеможливлюють нав'язування пацієнтам непотрібних ліків; 2) принцип "гроші ходять за пацієнтом", який дозволяє людині вибрати собі лікаря та збільшує заробітки успішних медиків; 3) гарантований пакет послуг. Останній, на думку нардепів, багато чого не враховує. Безкоштовними для всіх обіцяють зробити первинну допомогу, екстрені операції, пологи та паліативну медицину для невиліковних. Після дискусії у залі до списку додають медичні послуги для вагітних та дітей до 14 років.

Однак і після цього депутати говорять про велику кількість білих плям у законі. Зокрема, щодо цін на послуги у так званій співоплаті, коли пацієнт має доплатити за лікування.
"Що буде входити в пакет базової медичної допомоги?
Скільки коштує ця допомога?
Скільки треба буде платити людям по співоплаті?
Психічнохворі люди не зможуть отримати довідку про розтин, тому що патологоанатомічна служба не відноситься ні до чого, що гарантує держава.
Інваліди, пенсіонери, всі будуть доплачувати. Питання: скільки?
За що ви хочете проголосувати? Якого кота у мішку купити?", - наголосила голова комітету ВР з питань охорони здоров'я Ольга Богомолець."
показать весь комментарий
15.07.2017 01:47 Ответить
Я не обіцяла в цьому матеріалі розповісти про суть реформи. Лише про те, чому так і не проголосували.
Якщо цікава суть - вона тут: https://youtu.be/zAx6lgdKksY (з третьої хвилини)
показать весь комментарий
15.07.2017 02:01 Ответить
сколько месяцев обливали супрун грязью и что она не имеет мед. образования и что связана с корпорациями а теперь просто не дают работать,зайдите в любую поликлинику ,сколько болтающихся людей в белых халатах и как раздут штат сотрудиков вокруг глав. врача а за качествообслуживания молчу.
показать весь комментарий
16.07.2017 06:00 Ответить
Шкури від медицини,що присосалися піявками до людських хвороб,будуть тягти місяці,дні,хвилини,бо то їхня кормушка.
показать весь комментарий
15.07.2017 15:27 Ответить
Ежели враги народа Украины против реформы , то значит там есть зерно пользы . Враги народа - мутанты в Раде .
показать весь комментарий
16.07.2017 06:41 Ответить
Ця "рехворма" плювок в лице всім людям і спроба згвалтувати конституцію, забравши в людини основопложне і невід'ємне право на безкоштовну державну і комунальну медицину

Окрім того (і це головне) - то є перешкода у виконанні рішення конституційного суду, яким розтлумачена ч.3 ст.49 Основного Закону, а то вже злочин, передбачений ч.3 ст.382 ККУ, за який садять у тюрму на строк від 5-ти до 8-ми років;

Наведене - несе смислове навантаження, на відміну від величезного і пустопорожнього простирадла скурвленого (як і всі інші) недо блогера недо журналіста (а Богомолець у цьому конкретному випадку молодець) - десь так і дякую за увагу)))
показать весь комментарий
15.07.2017 15:31 Ответить
"а Богомолець у цьому конкретному випадку молодець"
Цікаво, а Богомолець лікувала тебе хоч раз? Безоплатно, за Конституцією?
показать весь комментарий
17.07.2017 12:38 Ответить
Бесплатная медицина? Сходи к стоматологу, пустобрёх!
показать весь комментарий
17.07.2017 12:48 Ответить
iniesta Що за бред?Яка безкоштовна медицина?Коли ви останній раз лежали в лікарні?В вашому блозі багато слів і нуль смислу.Питання - що виконується з конституції?А головний противник реформи керівники лікарень , рай та облздороввідділів, уся цепочка від лікаря наверх.Коли лікар, працючий на четверть ставки іздить на роботу на джипі, порядку не навести.А що , той лікар не дає "данину" головному лікарю?Право вибирати лікаря , дуже важлива річ, крім інтересів паціентів, це можливість здібним лікарям заробляти багато і офіційно.Відносно Богомолець.Років 15 назад на 5-тому каналі вона казала(дослівно) - "Головна проблема украінської медицини - кадри.Здібні і порядні люди в медицині не затримуються".Но я бачу , Богомолець затрималась, і надовго.
показать весь комментарий
15.07.2017 19:06 Ответить
1. Для мене Сергію - медицина (державна і комунальна) повністю безкоштовна, останній раз лежав в лікарні місяць тому, мені лікарі навіть ліки (які не передбачені у переліку МОЗ) купують за свої гроші (які їм лошари, дикуни й інші раби безвольні понаносили) - іншим на жаль не допоможеш, бо вони хочуть нести і купувати навіть мензурку в аптеці для аналізу сечі, хочуть платити за всі процедури - ну хіба я їм айболит?

2. Я користуюсь і правом вибирати не тільки лікарню, але й лікаря у ній;

3. Лікарі нехай бастують, щоб їм заробітну плату як депутанам до прикладу призначили, бо на відміну від останніх її вартують - хіба я їм винуватий, що вони безвольні раби? ...чи я винуватий тому безвольному недонаселенню, яке несе останнє тому лікарю і в аптеку? ...щодо данини, то всі там несуть вищестоящим, це ж мафія...

4. На рахунок здібних і порядних - то серед лікарів таких вдосталь, а серед чиноників погоджуюсь, що немає, щодо Богомолець, то я її підтримав у цьому конкретному випадку, а взагалі я її за людину не вважаю, переконаний що її місце за гратами;

5. В моєму пості - кожне слово несе смислове навантаження (раджу добре вчитатись - перші два абзаци з нього - то істина), бо я практикуючий (у т.ч. міжнародне право) юрист, у мене бездоганна репутація (якою я дорожу) і за свої слова я завжди готовий відповісти, тому не пишу муйні і не мечу бісер - десь так і дякую за увагу)))
показать весь комментарий
20.07.2017 21:03 Ответить
Супрун позорно бегала от журналистов, пытавшихся задать вопросы по спорным пунктам реформ. Богомолец лоббирует интересы фармкомпаний и коррумпированных медицинских "бонз". Реформа начинается с широкого обсуждения болезненных вопросов в среде профессионалов, с последующим донесением выводов, предложений и предостережений до аудитории потенциальных пациентов, т.е. нас с вами. До тех пор, пока все будут ИГНОРИРОВАТЬ процесс обсуждения и разъяснения, реформаторы обречены, как были обречены потуги засланного недоюриста Романа Зварича, при всей актуальности и благих намерениях реформаторов, игнорирующих НАРОД!
показать весь комментарий
15.07.2017 19:24 Ответить
Любопытно бы узнать подробности по сути этих самых реформ

Чому бы этой самой Супрун не провести пресс-конференцию и не разъяснить украинцам что как и во сколько украинцам все это обойдется?

По каждому конкретному пункту

Ведь Супрун завтра свалит обратно в США - а украинцам тут жить
показать весь комментарий
15.07.2017 19:54 Ответить
И да - если эта реформа так необходима и так выгодна для украинцев...

Не для государства в целях сэкономить, а для обычного гражданина

Что мешает этой самой Супрун конкретно по пунктам разъяснить суть оной реформы?

И да - неплохо бы ей выступить по этому поводу в раде и даже ответить на вопросы, которые к ней имеются

Или эта реформа настолько секретна?
показать весь комментарий
15.07.2017 20:01 Ответить
Если - бы все дэржавные твари лечились в обычных больницах то реформа уже давно была проведена .
показать весь комментарий
15.07.2017 20:17 Ответить
Смотрю на это стадо мутантов депутатов . Пока голова гниет ( Петя и чмо Сеня ) - дела не будет . Никакие изменения не пройдут . Вон Грузия была самой коррумпированной страной совка . Пришёл смелый обезбашенный Михо и маленькая страна обогнала Украину по ВВП в два раза )))))))))))) Да у них населения в 12 раз меньше . Но зато нет серливого сцыкуна Барыги Пети и чмо Сени !!!!! Нет гнили .
показать весь комментарий
16.07.2017 06:38 Ответить
Малограмотных хамов, российских агентов, ольгинских тролей и провокаторов, исповедующих взгляды типа господина Тихого, следует игнорировать.
Не отправлять же их читать Конституцию Украины и не напоминать же им историю Саакашвили в Украине... Бесполезно, да и времени жалко.
показать весь комментарий
16.07.2017 17:30 Ответить
а ЧЕМ ТЕБЕ РЕФОРМЫ МИХО В ГРУЗИИ. НЕ НРАВЯТСЯ??
А то что ему в Одессе Порох и Насировы всякие не двали ничего делать-это как ??
Единстственно с чем согласен-Сеню Порох обосрало, посылая темники на ТВ что бы его обсирали и заплатил 30 лямов что бы его обосрать якобы за лярд зелени и 24 виллы на Флориде-фэйк...оказалось..Сеню по заказу возненавидели
показать весь комментарий
16.07.2017 21:35 Ответить
Сергей , отвечаю вам (не «тебе», а «вам»): Саакашвили провёл в Грузии, несомненно, очень успешные реформы. Молодец. Но надо чётко понимать два фактора. Он провёл реформы теми методами («всех посадить!») и в то время. Второе - в его команде был блестящий экономист и бизнесмен Каха Бенукидзе.
Порошенко не может всех посадить (см. Конституцию Украины). Порошенко доверил Саакашвили ответственный участок работы - ОДА. И Саакашвили не справился. Ему мешали? Конечно! А чего он ждал? Что одесские мафиози встретят его цветами: дорогой Михо! Рви наши преступные связи, сажай нас за решётку... Что надо было делать? У губернатора много возможностей: работай кропотливо, обратись к народу, привлеки честных журналистов, проводи еженедельные пресс-конференции, находи единомышленников.
Кричать лозунги, брызгая слюной - проблемы так не решаются.
Неопровержимый факт: господин Саакашвили в Украине не справился с порученной ему ответственной работой руководителя ОДА. Точка.
Я с полным основанием рассматриваю его как дезертира.

P.S. 1.Ну, и где сейчас Насиров? 2. Бендукидзе был убежден (2014), что если в ближайшее время не провести кардинальные реформы, то Украина как государство в нынешних границах может перестать существовать. 3. Сплетнями не интересуюсь. 4. За 3 года власть сделала много больше, чем за предыдущие 25 лет.

http://grimnir74.com/ukraine/evrei-v-ukrainskoy-povstancheskoy-armii-upa-razoblachaya-bolshevistskuyu-lozh
показать весь комментарий
17.07.2017 11:55 Ответить
А ещё приглашаю всех прочитать

http://ukrmir.info/kak-v-ukraine-nichegonidelaetsa-chast-1-obzor/kak-v-ukraine-nichegonidelaetsa-chast-48-obzor/ http://ukrmir.info/kak-v-ukraine-nichegonidelaetsa-chast-1-obzor/kak-v-ukraine-nichegonidelaetsa-chast-48-obzor/
показать весь комментарий
17.07.2017 12:23 Ответить
Для маленької заподанки, що надзюрила тут стільки слів і фоток. Є такий основний закон прямої дія як Конституція. Ця "реформа" її порушує. Висновок: реформа протизаконна, тобто уе злочин. Що робити? Змінити Конституційну норму про безкоштовне меничне обслуговування. І ввести іншу норму. І ніяк інакше, бо закон поганий, але він закон. А дамочці зачьот і соєвий батончик.
показать весь комментарий
16.07.2017 13:25 Ответить
Фактично доступна медицина в Україні буде знищена. Реформу проводить якась недолуга емігрантка-політпризначенка навіть без медичної освіти. Мавпуючи якісь дурацькі забаганки Мінфіну на догоду вальцманам, яценюкам і гройсманам. Система Семашко визнана найкращою системою масової та доступної охорони здоровя в світі. Саме ця систима покладена в основу в Британії, Канаді та цілого ряду країн які прагнуть мати здорову націю. І це не американська страхова медицина! Американська система найгірша і найдорожча на планеті! Ця система чисто бізнесова і повністю позбавлена гуманізму на всіх іі щабелях. Одна лише загальнообовязкова страховка "Медиком" коштує амиериканцям 19,6% ВВП США! Це колосальна сума! І при цьому все розтягується лікарями "на аналізи", а і муніципальних клініах люди валяються на підлозі в коридорах. Яскравий приклад - нещодавно успішна молода американка "запрацювалась" під тиском начальства до того, що потрапила в клініку з лопнувшим апендиксом. Через тиждень її вигнали. За цей час з її страховки зникли всфі гроші. З роботи її звільнили, машину продали. З її квартири, яку вона арендувала також продали всі речі, а саму квартиру здали новому наймачеві. І все це на вимогу клініки! Людина опинилася на вулиці і вже декілька місяців намагається знайти роботу, ночує в нічліжках і годується безкоштовним супом. Оце і є старахова медицина - надбагаті лікарі та клініки і повністю обездолені хворі! Проведення реформи завершить знищення українців. Тікайте! Але перед цим хоча б перевішайте жидореформаторів!
показать весь комментарий
16.07.2017 13:50 Ответить
https://censor.net/user/36799 самое интересное в этой истории, что "емігрантка-політпризначенка" как раз из Канады
и она вовсе не эмигрантка, она сама говорила на ТВ, а в Канаде живет ее муж и дети, которые часто приезжают в Украину. Что-то не так в нашей стране. Доступ к гос тайне имеют люди з двумя гражданствами (Яреська, Хатия (забыла фамилию), еще была одна грузинка в полиции, поляк-певец (Укрзализныця), Квиташвили, был еще гражданин Латвии (или литовец), но он молодец, быстро валил, когда на него Кононенко наехал , что -то он там еще рыпался, подавал в суд , писал в НАБУ и тишина. В раде сидят непонятно с каким гражданством половина депутатов (если копнуть их хорошо, то всплывет и Израиль, и Россия, и Канада, и Монако идр)
показать весь комментарий
17.07.2017 12:35 Ответить
В Україні не виконується Конституція в частині виконання державної політики в галузі охорони здоров"я (від МОЗ до ФАПа), конкретно - належного фінансування медицини. ЦІ РЕХФФОРМИ НІКОМУ НЕ ПОТРІБНІ, ПОТРІБНО ЛИШЕ ЗАБЕЗПЕЧИТИ НАЛЕЖНЕ ФІНАНСУВАННЯ ГАЛУЗІ. Радянська модель медицини одна з найкращих у світі, і мала би існувати в ******** Україні і ще років з 30 т.з. "перехідного періоду" (безробіття, кризи і неплатоспроможного населення): державне гарантоване фінансування, профілактичний напрямок, найкраща у світі система швидкої медичної допомоги, державна підготовка спеціалістів-медиків з державним гарантованим розпреділенням в тч. і у сільські райони(гарантованим працевлаштуванням - те, про що тут мусується як "кадрова проблема").
Те, що пропонує пані Супрун - то не реформа, то черговий (ЗАМОВНИЙ)виток скорочення сил і засобів медичної служби , тотальне урізання державного фінансування галузі з "переводом стрілок" на плечі населення (і прямі оплати через касу, і т.з. "страхування", що є черговою формою оплати з кишені громадянина, свого роду додатковий податок). Воно незбіжно призведе до масової загибелі людей через ненадання, неналежне і невчасне надання медичної допомоги, передусім у сільських районах, фактично = їх обезлюднення.
Зрозуміло, що пані Супрун іноземка, одразу видно, що не професіонал, місцями просто ТУПА. АЛЕ НЕВЖЕ НЕ МОЖНА БУЛО ПРИСТАВИТИ ДО ЦІЄЇ "зальотної" БЕЗДАРІ 2-3 КОНСУЛЬТАНТІВ З ЧИСЛА КЕРІВНИКІВ ЛПЗ З ДОСВІДОМ РОБОТИ ПЕРЕДУСІМ ПЕРВИННОЇ І ВТОРИННОЇ ЛАНКИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ"Я (сільської, міської і районної медицини), щоб де зупинили, а де ОБЛАМАЛИ РУКИ і не дали добити принципово нормальну, провірену і добре відлагоджену систему?
Наша медицина потребує збільшення належного державного фінансування (мінімум у 3-3.5 рази- не проКУРВАтур, не роздутих рад і адміністрацій, не судів!) лікарням потрібно забезпечити не лише т.з "захищені" статті (зарплата, енергоносії, комунальні послуги), але й медикаменти, харчування, придбання (апаратури і обладнання), ремонти і будівництво. А МОЗ разом з Міносвіти забезпечити підготовку фахівців за дежавний кошт і обов"язкове державне розпреділення на проблемні рівні - нещодавно п.п. Супрун і Гриневич відзвітували пафосно про те, що лікарі уже не обов"язково відроблятимуть на периферії, навіть підготовлені за держакний кошт! - таких "міністринь" потрібно як мінімум гнати в шию.
показать весь комментарий
16.07.2017 14:06 Ответить
Вікна-новини, StarLightMedia належать zhydoмасону пінчуку, внутрішнього агента транснаціональної масоно-фарисейської мафії, що нав'язує Україні жорсткий монетаризм, винищення населення всіма доступними методами і заволодіння ресурсами України. Нема чого слухати шурнашлюх, що годуються з рук zhydoмасонських нацистів.
показать весь комментарий
16.07.2017 19:32 Ответить
Мені , як пересічній громадянці , звичайно не відома суть правок внесених депутатами , але я не можу не вірити Святому письму , яке говорить , що погане дерево не вродить добрих плодів ! І ви українці , прислухайтесь до слова Божого , а інакше будете покарані !
Нічого доброго не може зробити для людей ця ворожа антинародна влада . Вони прийшли для того , щоб нас знищити , так само , як і оця зальотна американська ворона , яку найняли , щоб зменшити кількість дітей , пенсіонерів та інвалідів !
Абсолютно довіряю Ользі Богомолець і впевнена , що вона бажає добра своїм співгромадянам !
показать весь комментарий
16.07.2017 22:29 Ответить
Не "сотворіть собі кумира", пані пересічна громадянко. Свого часу пані Богомолець відмовилася від посади Міністра. "Бажаюча добра своїм співгромадянам" (це Ваші слова) не дуже-то палає бажанням цупити цього державного міністерського воза, добре знаючи: а) що вона його не потягне в силу своїх вольових і розумових здібностей; б) що воно їй геть не потрібно, бо, (видно від надлишку бажання "добра співгромадянам"), пані Ольга має солідний і постійно розширяє свій власний приватний медичний бізнес;
І, врешті, блокування законопроекту від комітету ВР іде не від надлишку патріотизму, чи, як Ви кажете "бажання добра співгромадянам", а від того що саме деякі аспекти "рехфформи" від Супрун можуть зашкодити приватному медичному бізнесу багатьох таких богомольців;
показать весь комментарий
17.07.2017 11:36 Ответить
Ото ж, пані Галина Петренко, те ж саме, що ви, співає Росія і зрадники типа мураєва, бойко, рабіновича: "антинародна влада" в Україні...
показать весь комментарий
17.07.2017 12:01 Ответить
Всё же по поводу любой реформы должны высказываться специалисты.
показать весь комментарий
17.07.2017 11:57 Ответить