7684 посетителя онлайн
2 614 14
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Як корупція Україну береже або, Пілітє, Шура, пілітє!

Тема боротьби з корупцією, а точніше - боротьби з антикорупціонерами стала за останні роки в один ряд з такими вічно живими темами як мовосрач та гей-прайд.
Але якщо питання мови та толерування геїв відносяться до історико-культурних та світоглядних питань, то тема корупції б'є безпосередньо і прямо в цей момент по кожному громадянину і гостю нашої багатостраждальної України.

Втім, потужними і немарними зусиллями умовної влади та хору її різномасних підспівувачів в українському дискурсі закріпилися:
- така мила запорєбріковому серцю дефініція як "грантожер";
- сентенція "почни з себе", що знімає з влади будь-яку відповідальність; 
- формула безальтернативності  "якщо не він, то хто?", що прийшла на заміну старорежимній "обираємо менше з зол".

Кожен поважаючий себе анти-антикорупціонер в будь якій дискусії має згадати три речі: квартиру лещенка, кулак шабуніна та спи***ні (читай "списані" - авт.) кошти. І в якості останнього залізного аргументу витребувати фінансову звітність. Я, каже, грошей вам не давав, держава теж, але звітність, грантожер триклятий - винь да полож! Перевіряти всєм міром будемо!

Нові аргументи для боротьби з антикорупціонерами сформулював днями анітрохи не залежний Віталій Портніков, який назвав корупцію фактором збереження здорової конкуренції і запобіжником від авторитаризму. Шкода, що ці свіжі думки вельмишановний пан озвучив взимку 17-18, а не чотири роки тому зі сцени Майдану. От була б патєха! Так і бачу безневинну посмішку Віктора Федоровича, мовляв, ворую й іншим даю, аби б тіко не авторитаризм!

Тепер формула Портнікова пішла в маси: шо? З корупцією борешся? АвторитаризЬму захотів? Влади вам, грантожери, треба! Чим ви кращі за тих, які не кращі, але кращі і ми їх любимо, бо вони при владі, а ви хочете на їхнє місце, щоби ми любили вас, а ви, вже зараз ясно, ще й гірші за них? Улавліваєтє?

Влада на місцях із задором грає в гру "плодитеся і розмножуйтеся", створюючи на одну грантову три кишенькові антикорупційні структури, в яких серйозні такі міські бежевільні, з усіма атрибутами справжніх чиновників-антикорупціонерів-партійців, б'ють кулаками по столах й звітують про гласнасть, ускарєніє та інші надої корів. Країною ширяться партійно виважені лозунги: 
"Реформам - так, грантожерам - ні!"
"Сьогодні заповнив аплікаційну форму, завтра продавсь Кремлю!"
"Таваріщ! Кажучи НАБУ не забувай додавати "Є!"

***

А тим часом зовсім поруч чути якийсь скрегіт... 
- Що це, панове? Чуєте!?
- Га!? Так то ж розпіл...

Топ комментарии
+8
"считаю,что каждая организация в Украине в т.ч. и общественная , получающая грантовые деньги , ОБЯЗАНА отчитаться за них "

Вы можете считать как угодно, ваше право. Но есть мировая практика. Деньги не государственные. И отчитываться за них не перед вами, не перед народом, а перед грантодателем нужно. Вам лично они ничего не обязаны! Всё остальное (усложнённое декларирование включая контрагентов) - элементарные палки в колёса.
Норму по е-декларированию общественных антикор. организаций, кстати, осудил Порошенко, признав её ошибочной. Но парламент не отменил её.

" заполнить е-декларацию,значит потенциальные коррупционеры"

Включите логику. Невозможно стать коррупционером, не имея отношения к государственным деньгам. Это нонсенс.

"Не позорьте Украину своей "борьбой" ,её и под лупой не рассмотришь !"

Про деятельность реальных, а не карманных антикоррупционных организаций вы, вероятно, мало знаете. Есть масса антикоррупционных организаций в Украине, действующих успешно. К примеру, ХАЦ в Харькове имеет реальные результаты. На членов центра даже нападали, т.к. они надавили на очень болезненные мозоли местной власти.
показать весь комментарий
12.01.2018 14:10 Ответить
+4
"заповнення податкової декларації має бути святим обов'язком кожного громадянина!!!
отримав кошти-заплатив з них податок-спиш спокійно."
Заповнення звичайної декларації та е-декларації - це різні речі, різний рівень, зовсім різні вимоги.

" але може йти мова про ряд інших дій, які потенційно можуть містити ознаки складу злочинів передбачених іншими ст ККУ?! може ж??? наприклад - фінансування організованої злочинної групи?! теоретично може? а 109 може бути (в плані фінансування) ? може, теоретично?!"
Вас не бентежить. що декларації робітників СБУ засекречені? І що там вірогідність створення ОПГ набагато вища (по фату вона там вже є).

"це виглядає наївно...якщо б дійсно осудив - просто ветував би закон (це по логіці країни з верховенством права), по нашій логіці - якщо б осудив то парламент би відмінив, невже ви так не вважаєте, особливо в світлі того як протягували потрібні Гаранту рішення?!"
Президент визнав цю вимогу помилкою, повторюся. В зверненні до парламенту. Але, так, цю норму він не збирається відміняти. Це й є ціна словам Гаранта. Засуджую, але залишу як є.

"доречі, почати то дійсно потрібно з себе кожному громадянину! парадокс,але влада підказує правильне рішення для зміни взагалі "системи" - а почати потрібно тому, що влада є віддзеркалення суспільства (народ має ту владу на яку заслуговує).."

З одного боку - так. З іншого - за цим "почни з себе" прикриваються оборудки, відсутність волі, бажання, невиконання обіцянок і програм. Тощо. Ця теза часто використовується в маніпулятивному контексті.
показать весь комментарий
12.01.2018 15:16 Ответить
+3
Для https://censor.net/user/418662

Ничьих денег не бывает и деньги просто так,за красивые глазки,никому не даются,это аксиома.
Нужно исходить из того,что сегодня имеет быть в Украине,а не брать за примеры использования таких средств в цивилизованных странах.

Тотальная коррупция в Украине стёрла грань между государственными и негосударственными денежными средствами, и поскольку,государство у нас воровское,то все денежные средства смело можно назвать воровским общаком.

Любые денежные средства требуют счёта и отчёта,это тоже аксиома.

Ваши утверждения, о том,что в Украине есть масса антикоррупционных организаций,да ещё и действующих успешно, просто утопичны!
Если даже таковые имеются,то как они могут действовать успешно,при стопроцентно коррумпированных судах и прокуратурах?

В следующий раз,когда будете апеллировать примерами из мировой практики,не забывайте говорить о главном -во всём цивилизованном мире закон один для всех,поэтому у них нет таких воров во власти.
показать весь комментарий
12.01.2018 22:51 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Как бы то ни было и чтобы кто ни говорил,считаю,что каждая организация в Украине в т.ч. и общественная , получающая грантовые деньги , ОБЯЗАНА отчитаться за них . Не перед властью,а перед НАРОДОМ ! Позицируете себя антикоррупционерами и при этом отказываетесь заполнить е-декларацию,значит потенциальные коррупционеры !
Не позорьте Украину своей "борьбой" ,её и под лупой не рассмотришь !
показать весь комментарий
12.01.2018 13:48 Ответить
"считаю,что каждая организация в Украине в т.ч. и общественная , получающая грантовые деньги , ОБЯЗАНА отчитаться за них "

Вы можете считать как угодно, ваше право. Но есть мировая практика. Деньги не государственные. И отчитываться за них не перед вами, не перед народом, а перед грантодателем нужно. Вам лично они ничего не обязаны! Всё остальное (усложнённое декларирование включая контрагентов) - элементарные палки в колёса.
Норму по е-декларированию общественных антикор. организаций, кстати, осудил Порошенко, признав её ошибочной. Но парламент не отменил её.

" заполнить е-декларацию,значит потенциальные коррупционеры"

Включите логику. Невозможно стать коррупционером, не имея отношения к государственным деньгам. Это нонсенс.

"Не позорьте Украину своей "борьбой" ,её и под лупой не рассмотришь !"

Про деятельность реальных, а не карманных антикоррупционных организаций вы, вероятно, мало знаете. Есть масса антикоррупционных организаций в Украине, действующих успешно. К примеру, ХАЦ в Харькове имеет реальные результаты. На членов центра даже нападали, т.к. они надавили на очень болезненные мозоли местной власти.
показать весь комментарий
12.01.2018 14:10 Ответить
заповнення податкової декларації має бути святим обов'язком кожного громадянина!!!
отримав кошти-заплатив з них податок-спиш спокійно. Антикорупціонери (як й решта ж громадян) хочу ж щоб наші пенсіонери мали достойні пенсії,медики достойні ЗП і т.д?! а де є їх взяти без податків?! отримав грант - заплатив - показав в декларації що заплатив по ставці - в чому проблема?!

звичайно про корупцію мова не може йти, оскільки немає доступу до бюджету, але може йти мова про ряд інших дій, які потенційно можуть містити ознаки складу злочинів передбачених іншими ст ККУ?! може ж??? наприклад - фінансування організованої злочинної групи?! теоретично може? а 109 може бути (в плані фінансування) ? може, теоретично?!

Норму по е-декларированию общественных антикор. организаций, кстати, осудил Порошенко, признав её ошибочной. Но парламент не отменил её.(с)

це виглядає наївно...якщо б дійсно осудив - просто ветував би закон (це по логіці країни з верховенством права), по нашій логіці - якщо б осудив то парламент би відмінив, невже ви так не вважаєте, особливо в світлі того як протягували потрібні Гаранту рішення?!

доречі, почати то дійсно потрібно з себе кожному громадянину! парадокс,але влада підказує правильне рішення для зміни взагалі "системи" - а почати потрібно тому, що влада є віддзеркалення суспільства (народ має ту владу на яку заслуговує)...якщо "вирости" над собою то й вибір буде інакший...таких самих "собі подібних"...а зараз маєм те що маєм(с)
показать весь комментарий
12.01.2018 15:03 Ответить
"заповнення податкової декларації має бути святим обов'язком кожного громадянина!!!
отримав кошти-заплатив з них податок-спиш спокійно."
Заповнення звичайної декларації та е-декларації - це різні речі, різний рівень, зовсім різні вимоги.

" але може йти мова про ряд інших дій, які потенційно можуть містити ознаки складу злочинів передбачених іншими ст ККУ?! може ж??? наприклад - фінансування організованої злочинної групи?! теоретично може? а 109 може бути (в плані фінансування) ? може, теоретично?!"
Вас не бентежить. що декларації робітників СБУ засекречені? І що там вірогідність створення ОПГ набагато вища (по фату вона там вже є).

"це виглядає наївно...якщо б дійсно осудив - просто ветував би закон (це по логіці країни з верховенством права), по нашій логіці - якщо б осудив то парламент би відмінив, невже ви так не вважаєте, особливо в світлі того як протягували потрібні Гаранту рішення?!"
Президент визнав цю вимогу помилкою, повторюся. В зверненні до парламенту. Але, так, цю норму він не збирається відміняти. Це й є ціна словам Гаранта. Засуджую, але залишу як є.

"доречі, почати то дійсно потрібно з себе кожному громадянину! парадокс,але влада підказує правильне рішення для зміни взагалі "системи" - а почати потрібно тому, що влада є віддзеркалення суспільства (народ має ту владу на яку заслуговує).."

З одного боку - так. З іншого - за цим "почни з себе" прикриваються оборудки, відсутність волі, бажання, невиконання обіцянок і програм. Тощо. Ця теза часто використовується в маніпулятивному контексті.
показать весь комментарий
12.01.2018 15:16 Ответить
Существует ещё и этическая оценка коррупции при использовании грантовых поступлений.
Их использование может быть не обязательно преступным,но БЕЗНРАВСТВЕННЫМ.
Вуалирование финансовой отчётности по грантовым деньгам - это коррупция по признаку безнравственности,что у нас и происходит.
показать весь комментарий
12.01.2018 16:16 Ответить
Для https://censor.net/user/418662

Ничьих денег не бывает и деньги просто так,за красивые глазки,никому не даются,это аксиома.
Нужно исходить из того,что сегодня имеет быть в Украине,а не брать за примеры использования таких средств в цивилизованных странах.

Тотальная коррупция в Украине стёрла грань между государственными и негосударственными денежными средствами, и поскольку,государство у нас воровское,то все денежные средства смело можно назвать воровским общаком.

Любые денежные средства требуют счёта и отчёта,это тоже аксиома.

Ваши утверждения, о том,что в Украине есть масса антикоррупционных организаций,да ещё и действующих успешно, просто утопичны!
Если даже таковые имеются,то как они могут действовать успешно,при стопроцентно коррумпированных судах и прокуратурах?

В следующий раз,когда будете апеллировать примерами из мировой практики,не забывайте говорить о главном -во всём цивилизованном мире закон один для всех,поэтому у них нет таких воров во власти.
показать весь комментарий
12.01.2018 22:51 Ответить
Полностью согласна.
показать весь комментарий
12.01.2018 22:57 Ответить
Барабанний дріб, фанфари... Зараз "Месія" буде вивертати власні кишені і робити звіт як він заробив і потратив частину "воровского общака", яку він контролює.
показать весь комментарий
13.01.2018 03:21 Ответить
https://censor.net/user/209475, приєднуйтесь. Ви ж "полностью согласны".
показать весь комментарий
13.01.2018 03:23 Ответить
Для https://censor.net/user/135561

Обычно,всякого рода болтуны,когда у них заканчиваются и без того жидкие аргументы,говорят коронную фразу - начните с себя.
Если бы у нас меньше было таких болтунов,как вы,а больше думающих и честных,то мы бы жили в другой стране,в которой не воровали бы все и всё.
показать весь комментарий
13.01.2018 10:46 Ответить
"Почніть з себе"
показать весь комментарий
13.01.2018 03:27 Ответить
так это в "цивилизованном"....- мы то какое отношение к нему имеем - а ..., да и это , сколько то его то " цивилизованного" Як корупція Україну береже або, Пілітє, Шура, пілітє! - Цензор.НЕТ 5689
показать весь комментарий
14.01.2018 13:29 Ответить
Заповнення звичайної декларації та е-декларації - це різні речі, різний рівень, зовсім різні вимоги.(с)

ну й відповідальність різна) маю підозру, суб'єктивно, що саме відповідальність бентежить...а особливої різниці в вимогах, я не бачу (можливо в силу знову ж таки суб'єктивної думки - що сплата податків - обов'язок кожного, й чим жорсткіше там законодавство по відношенню до всіх - тим краще)

Вас не бентежить. що декларації робітників СБУ засекречені? І що там вірогідність створення ОПГ набагато вища (по фату вона там вже є).(с)

якщо чесно - то як яких співробітників (розвідка/контр,оперативники, альфа - взагалі ніграму не бентежать)...я б не став всіх СБешників під одну гребінку...більше мене бентежить прокуратура

З одного боку - так. З іншого - за цим "почни з себе" прикриваються оборудки, відсутність волі, бажання, невиконання обіцянок і програм. Тощо. Ця теза часто використовується в маніпулятивному контексті


в нас вийде замкнуте коло...але як радять психологи - "не пробуй змінити світ, зміни себе й світ довкола зміниться"...тому вважаю що почати потрібно з себе, хоча це насправді шалено складно(

Ви зачепили тему "квартири Лещенка"...ну Ви просто зі сторони послухайте - "дівчина дала грошей,мама дала, ще якісь там версії були". - як це звучить коли людина не може внятно пояснити звідки гроші дала, але каже що проти корупції?! от як вірити антикорупціонеру-парламентарю, якщо його помічники вчорашні "не останні люди у вертикалі злочинної влади"?!

з.і. - доречі Портніков пояснив що він намагався передати, на Обозреватели є його блог на цю тему...

як на мене ви спрощуєте підхід - все як в європі, відкидаючи шас загну про скрєпу менталітет й традиції, світогляд...а враховуючи що навіть моєму поколінню (30-40р.) важко сприйняти запропоновані новели законодавства підтримані антикорупціонерами, то що казати про старше?
ви самі даєте підстави владі вас брудом поливати...потрібно трошки опуститись з "небес на землю" й говорити до людей враховуючи їх світогляд й менталітет, українці мислять інакше чим європейці (це звичайно тільки моя думка)

щодо НАБУ - його не захищати потрібно, а вчити (викриття конспіративної квартири прокурорськими - це реальна ганьба "операм")

про конкурси під наглядом активістів/антикорупціонерів, -це взагалі окрема тема, коли вчорашній "зек" став активістом-антикорупціонерпом й вирішує чи відповідає діловим якостям й професійному рівню "мент", який його "вчора закрив"

можливо Ви праві й "розплодилась" ціла купа "антикорупціонерів" які займаються явною дискредитацією "руху"...
в будь-якому випадку люди, котрі щось роблять викликають повагу й бажаю Вам(особисто) успіху в діяльності. таких як Ви( в зрізці цензор.нета) одиниці - решта "антикорупціонери по виклику"...(знову ж таки моя особиста думка)...як кажуть "бійся першої думки, вона як правило правдива" Як корупція Україну береже або, Пілітє, Шура, пілітє! - Цензор.НЕТ 4914
показать весь комментарий
12.01.2018 15:53 Ответить
"Ви зачепили тему "квартири Лещенка"...ну Ви просто зі сторони послухайте"

Лещенко, по суті, ніякий не антикор, він депутат і заповнює, до речі, е-декларацію, але його завжди згадують в зв'язку з антикорами. я б не став всіх під одну гребінку...

"а особливої різниці в вимогах, я не бачу (можливо в силу знову ж таки суб'єктивної думки - що сплата податків - обов'язок кожного, й чим жорсткіше там законодавство по відношенню до всіх - тим краще)"

Ви не в курсі питання. Йдеться не про сам факт заповнення декларацій. Це зрозуміло. Йдеться про вимоги до антикор організацій. Вони, фактично, не можуть бути виконаними і блокують роботу по факту. Мовай йде про необхідність заповнювати ще й інформацію щодо контрагентів. Такої вимоги навіть до депутатів немає. Зроблені таки вимоги навмисно. Їх засудили в ЄС та США і повторюся - визнав на словах цю норму помилковою президент.

"не пробуй змінити світ, зміни себе й світ довкола зміниться"

А ще можна зайнятися йогою чи пострігтися в монахи Я ж кажу про громадську активність, громадянське суспільство, контроль за органами влади тощо. Такому контролю дуже сильно заважають чиновники, судді, прокурори, поліція тощо, бо переключають увагу зі своїх величезних недоліків, тої ж корупції, на нібито самовдосконалення кожної особистості. Одне не має виключати інше. Не має підміняти одне одне.
показать весь комментарий
12.01.2018 17:39 Ответить