9674 посетителя онлайн
14 485 39
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Чи почне Росія повномасштабну війну проти України?

Чи почне Росія повномасштабну війну проти України?

Чи почне Росія повномасштабну війну проти України?

Останнім часом в мережі все частіше з’являються заспокійливі мессиджі, що Росія вже того, тю-тю, тому що Україна уже ого-го! Ось і Юрій Бутусов, до якого я відчуваю безмірну повагу, глибоко видихнув про себе «фух!» і пояснив нам тут посилання1 чому Росія не почне повномасштабну війну проти України.

По людськи все зрозуміло – всі вже втомилися від постійної напруги очікування найгіршого, людям чисто психологічно хочеться забутися в обіймах комфортної безпечності. Тому намагаються тенденційно підбирати факти, підганяючи їх під бажану картину буття.

Застерігаю українців від цієї безпечності. Як кадровий військовий, можливо, навіть професіонал, бачу чинники, ланцюжки подій, що складаються, зовсім по іншому. Стверджував і продовжую стверджувати, що в цій Російсько-Українській війні все ще далеко не закінчилося. Мої міркування та сценарії піврічної давнини з цього приводу були такі посилання2. Вважаю, що нічого на цей час принципово не змінилося. Навпаки, події, що відбуваються навколо, поки що вкладаються в логіку моїх передбачень.

Думаючі військові взагалі багато що бачать по іншому. Ось і відомий в нас британський військовий експерт Глен Грант одностайний зі мною (чи я з ним) посилання3.

Всім, хто ніколи не читав Карла фон Клаузевіца (його давно вже ніхто не читає, переказують лише один одному пару його перекручених«зламаним радіо» фраз), достеменно відомо, що «війна – це продовження політики, але іншими засобами». Так от, з моєї точки зору, все набагато складніше, ніж нам розповів Ю. Бутусов. Якщо відкинути всі маскувальні нашарування, то основні політичні тенденції, що стосуються внутрішньої обстановки в Україні та навколо неї, наступні:

·  імперіалістична війна Росії з Євросоюзом за Україну як цілісний ринок збуту, де РФ близька до програшу, але все ще має шанси переломити ситуацію; бо, як сказав Барак Обама, «Росія хоче зґвалтувати Україну набагато сильніше, ніж ми її – захистити»;

·  імперіалістична війна Росії з США (що відновлює свою первинну індустріальну базу, свого часу перенесену до Китаю) за сировинний ринок Європи, де Росія теж терпить поразку за поразкою. Ситуація для Росії на цьому напрямку стає все більш критичною й штовхає її розрубати «український гордіїв вузол», поставивши під свій повний контроль українську транзитну ділянку; це дасть змогу їй максимально демпінгувати сировинними цінами, від яких скупа Європа не зможе відмовитися;

·  імперіалістичне протиборство США з Китаєм за світові гегемонію, де Росія все більше виступає другим номером Китаю; в цьому протистоянні стратегія США полягає або в перетягуванні Росії на свій бік (що, очевидно, при путінському режимі не вдається), або в її знекровленні, хаотизації з метою ядерного роззброєння та часткової дезінтеграції, що різко девальвує її стратегічну цінність; в цьому аспекті знову ж таки існує велике бажання Росії «огризнутися» й вибити з рук США один з найбільш дієвих інструментів свого знекровлення та хаотизації, яким є сучасна Україна;

·  неефективна, навіть деструктивна внутрішня політика РФ щодо впровадження власного сталого й інтенсивного розвитку, викликана дрімучою непрофесійністю й моральним розкладанням російської еліти, що невпинно поглиблюється та загострюється; наростаючі внутрішні проблеми РФ маскуються через фашизацію російської держави, пропагандистським переключанням суспільної уваги з внутрішньої повістки на зовнішню; в цьому аспекті Україна є дуже зручною мішенню для «малої переможної війни», важливою матеріальною та сакральною здобиччю, ресурсом для більш звичного для Росії екстенсивного зростання;

·  кричуща невідповідність сучасної української владної еліти складності нагального моменту, її злочинна бездіяльність, тотальна професійна бездарність, стратегічна сліпота, епічна недалекоглядність в своїй жадібності, що злила та продовжує зливати дорогоцінний час і можливості для прискореного стратегічного укріплення, просто провокує агресора скористатися законсервованою внутрішньою організаційною слабкістю України;

·  об’єктивна незавершеність процесів формування в Україні політичної нації, здатної на тривалу й потужну боротьбу за свою цілісність та ідентичність, що ще не набули незворотності; простіше говорячи, інертної «вати», що без проблем і особливих заморочок ляже під владу російського агресора, сформує під нього колабораціоністські структури, в нас ще до@ера й зверху трішки.

Якщо це все найбільш змістовно узагальнити, то виходить те, що вже говорив я, говорив Глен Грант, почав про це писати ще один чоловік, знаний як Мирослав Гай, а взагалі то це одна з фундаментальних думок воєнної стратегії – якщо протиріччя досягли такої гостроти, що вирішити їх в інший спосіб, крім воєнного, немає можливості, вони в ході війни не вирішені, цілі війни, що поставлені її сторонами, не досягнуті, сили й засоби для ведення війни жодною з сторін до кінця не вичерпані, то ці протиріччя й ці цілі невідворотно будуть продовжувати вирішуватися (досягатися) саме в воєнний спосіб. Питання тільки найбільш зручної (чи критичної) нагоди й часу. З повсякденності – якщо вже бійка почалася, то рознімати бійців марно. Вони все одно зустрінуться в іншому місці, для завершення з’ясування стосунків в силовий спосіб.

Найбільш паскудним є усвідомлення того, що США, що вміє й любить воювати чужими руками та кров’ю, наполегливо стратегічно заганяє Росію в куток неминучої широкомасштабної війни з Україною. США вміло йде на загострення протиріч, обрубуючи РФ шляхи їх вирішення без «розрубування» українського «Гордієвого вузла». Америка відверто хоче знекровити та забити останній цвях в домовину Росії українськими руками. При цьому не особливо зважаючи на втрати власне українців. Вже навіть вдалося підчепити Путіна на кримський гачок, той ніби заковтнув приманку, але раптом перестав демонструвати бажання «клювати» далі.

На політичну думку обох держав, і США, і РФ, глибоке враження справили результати В’єтнамської (для США) та Афганської (для СРСР) війн, як прикладу того, як затяжна й виснажлива війна спроможна поставити економіку й політичну систему навіть потужної держави на межу краху. Тож, їх бажання влаштовувати один одному чергові «афганістани» (РФ для США руками ІДІЛ та Талібану, США для РФ руками України) зчитується неозброєним оком. Керівництво РФ начебто бачить цю проблему, гальмує її поки що с усіх сил, але ряд факторів та логіка подій поступово заганяють їх в положення загнаного в кут щура – неможливість «виплюнути» необережно вхоплену «кримську» наживку як довгостроковий дестабілізуючий фактор, потужний внутрішній тиск фашизованого суспільства, що вимагає нових «видовищ», воєнних перемог і підтвердження зовнішньополітичної величі, потужний політичний і економічний тиск велетенського США, який продукує суцільний потік російських поразок, і на який їм адекватно відповісти, по суті, нічим. А придуркувата сучасна українська політична й військова влада, що втратила й продовжує втрачати шанси на стратегічне зміцнення, створює в РФ ілюзію можливості для швидкого й переможного бліцкригу, що враз зніме значну частину існуючих проблем та фігур з світової шахівниці.

В зв’язку з ситуацією напрошується пара історичних аналогій.

Перша – подібне заганяння Японії санкціями та ембарго в куток безвиході тією ж Америкою, апофеозом якого став японський напад на американську базу Перл-Харбор в 1941 році. За однією відмінністю – «загнаному щурові» Росії безпосередньо «кинутися» на США майже немає можливості. Її «Перл-Харбор», місце прориву політичної й економічної блокади США, нанесення їм хоч якоїсь значимої поразки, засіб набуття смислу та цілей для подальшого існування – тут, в Україні.

Друга історична аналогія – протистояння міжвоєнної Польщі й гітлерівської Німеччини. За тодішньою Польщею також стояло тодішнє НАТО – фактично збережена Антанта в особі Франції й Британії, які навіть оголосили Німеччині війну, але, очікувано, вели її «дивно». Попри це, Гітлер зважив, що для проведення бліцкригу співвідношення військових сил з Польщею сприятливе, а можлива ціна агресії – цілком прийнятна. Так от, зараз реальне співвідношення сил України проти Росії набагато гірше, ніж було в Польщі проти Германії в 1939-му. Шанси у Росії на проведення бліцкригу в Україні об’єктивно є, хто б там що не намагався закидати шапками. В такому разі, імовірність звично «дивної» підтримки України з боку ЄС та США залишається великою. Ну дійсно, не помирати ж їм за якісь Нарву чи Дніпро. Тож, сумарно, ціна широкомасштабної агресії проти України російським керівництвом може бути визнана цілком прийнятною.

В цьому разі стратегія США на максимальне знекровлення РФ, в тому числі через втягування в широкомасштабну та довготривалу війну з Україною, може зазнати поразки. Через погане знання предмету. Україна – не Афганістан, а культурно близька до РФ країна, з трьохсотлітнім досвідом пристосування до колоніального існування. Довготривалого, по справжньому  виснажливого для Росії українського спротиву може й не вийти, бо потужна база для місцевого колабораціонізму, визнаємо чесно, ще зберігається. Пам’ятається, Саддам Хусейн свого часу теж загрожував американцям, що земля Іраку в них буде горіти під ногами. І шо? Американці в Іраку ризикнули й заплатили свою ціну, яка для них не виявилася надмірною. Спротив іракців окупантам пізніше справді був, але коли його почали роздмухувати зовнішні сили, Іран та Росія.

Подивимося чесно правді в очі. Скільки нас, що сприйняли ідею незламної боротьби з Росією за незалежність України? Десятки тисяч? Ну добре, хай декілька сотень тисяч. Цього для справжньої широкомасштабної війни на такому великому театрі замало. А скільки в нас тих, хто «відкосив», кому все одно, кому не все одно, але готовий пристосуватися, а хто й відверто чекає на «руській мір»? Мільйони. Основна, фрагментована, не об’єднана зрілим громадянським суспільством і міцною державною організацією маса. А Росія? Хай з громадянським суспільством у них все взагалі швах, навіть, припустимо, ідея війни з Україною є непопулярною. Але в них є та дієва державна система примусу, яка спроможна зібрати людські маси, озброїти їх й погнати на війну з Україною. В України навіть такої системи немає, точніше, вона непрацездатна, існує тільки на папері.

Тепер трохи пройдусь по аргументації Ю. Бутусова.

«Українське суспільство відірване від російського назавжди». Очевидно, суб’єктивне судження. В історії всяке бувало, он навіть в США південні штати проти північних жорстко воювали. І нічого, як відірвалися, так і возз’єдналися. Германія з Францією з 1870 року по 1945 рік пройшли через три великі війни й взаємне національне приниження (по двічі кожен), більш принципових ворогів годі було в Європі шукати. А зараз гляньте – Франція й Німеччина бхай-бхай, дружба навік. Як говорили класики, буття визначає свідомість. А колоніального «ватного» посліду в нашому суспільстві, як ми вже знаємо, ще занадто багато.

Надія на більш дієву зовнішню підтримку. Але щоб потім не розчаровуватися, існує прислів’я «на бога надійся, а сам не зівай». Промивши замилені очі, важко не побачити, що до сих пір ця підтримка здебільшого символічного характеру (ну так, аж цілих 36 «Джавелінів» обіцяли колись дати), і в реальній великій війні буде, як мертвому припарка. Від всієї цієї підтримки й антиросійських санкцій відверто смердить заманюванням й загоном російського агресора в Україну (з боку США) з обіцянкою наступної «дивної війни» (з боку ЕС).

Зросла обороноздатність України, як стримуючий фактор. Ну, насправді, не так вже вона й зросла, щоб стати для Росії справжнім стримуючим фактором. Українська паперова армія (УПА) імені Віті «катафалка» Муженка – зараз на повній швидкості на марші. Скрізь в нашій армії й оборонному комплексі – бутафорія, очковтирання, безкінечна тупість й виснажливий тягучий бюрократизм, традиційно скотське відношення до людей і досвідчених кадрів, що розбігаються. Вони просто по іншому не вміють, не знають, як.

На п’ятому році війни стратегічно українська армія все ще продовжує залишатися маленькою радянською армією, якій протистоїть велика радянська армія РФ, і кінця й краю виходу з цього стратегічного кутка не видно. Створення справжньої (не паперової) масової армії озброєного народу українською владою саботовано, для неї не існує ні людської, ні матеріальної бази. Російська армія значно переважає українську в швидкості та навичках оперативно-стратегічного розгортання, тотальна перевага ворога в засобах повітряного нападу досить імовірно зробить організоване оперативне розгортання українських військ неможливим. Підготовка ключових українських промислових і політичних центрів, транспортних вузлів до довготривалої оборони реально не проведена. На випадок реального великого «замісу», коли росіянам вже буде на@рать, кого й чим, головне результат, для прориву гіпотетичних глибоких смуг української оборони (де вони тільки з’являться?), очищення плацдармів за р. Дніпро – в них є навіть тактична ядерна зброя. Найбільш боєздатна частина української армії буде швидко заблокована й поляже в відкритому полі на Сході…

Я ще можу продовжувати довго, куди не ткни в українську оборону, скрізь труха, утворена за чотири роки надування щок, активної імітації діяльності, злочинної втрати можливостей і часу. Куди не глянь, по будь якому воєнно-стратегічному параметру в Росії перед Україною безперечна перевага, крім наявності ненадійних, вельми умовних союзників. На сьогоднішній день Україні стратегічно неможливо зачепитися за жодний фактор, щоб вимучити з нього хоч якусь надію на перемогу в великій війні з Росією. Стратегічні провали скрізь. Вся наша реальна воєнна стратегія протиборства з Росією побудована на єдиному сподіванні, що якщо щось, то з-за кордону нам допоможуть. Стратегічно опертися на свої власні сили, на своїх людей, свій народ – це не про нас, точніше, не про нашу сучасну владу. От, наприклад, О. Турчинов продовжує мріяти про якесь міфічне залізо стримування посилання4, з яким, очевидно, можливо буде обійтися без озброєного, організованого державою народу – єдино можливого для нас на сьогодні  стратегічного інструменту.

Змушений констатувати, що на сьогодні військова поразка України в широкомасштабній війні з Росією, на жаль, стратегічно запрограмована. Мені, звичайно Сократ (Ю. Бутусов) – друг, але істина – дорожча.

А загроза великої кількості гробів для Росії? Дивний аргумент. Російська держава й суспільство повсякчас демонстрували й продовжують демонструвати, що їм на це наплювати. Плюс, їхньою держпропагандою на Донбасі й в Сирії відпрацьовано ефективну технологію приховання людських втрат. Для сучасної путінської Росії ця ціна може бути визнаною як цілком прийнятна.

Внутрішня слабкість російської держави й суспільства. Я ж і кажу, що через внутрішню слабкість, через неспроможність зосередитись в собі на вирішуванні своїх власних внутрішніх проблем, вони й кидаються, як скажені собаки, на всіх навколо. Їх внутрішня слабкість при наявності великих ресурсів, які нікуди дівати (на власний розвиток) якраз і провокує їх зовнішню агресивність. І першою сакральною жертвою на їхньому шляху, безсумнівно, є Україна.

Агресивність і непередбачуваність путіна, як провокуючий війну фактор. Насправді не такий страшний чорт, як його малюють. Путін ще той «стратег» і управлінець, по своєму кретинізму дасть нашим українським можновладцям велику фору. Виявлених фобій й накопичених стратегічних помилок у путіна так багато, що Україні скоріше слід не боятися, а дякувати, що він ще в Росії при владі. Скоріше за все, особисті фобії путіна й є одним з основних стримуючих факторів, через що гонимий в куток скажений російський пацюк ще досі не кинувся в бік України в останньому смертельному стрибку. Ті ідейні націонал-фашисти, що можуть прийти до влади в Росії на заміну мафіозі Путіну, будуть набагато небезпечнішими.

Я знаю, що Україна й українці вже втомилися від цієї війни, від своєї недалекої влади, що консервує в усіх напрямках безнадію. Їм чисто психологічно хочеться гарних новин, що війна скоро припиниться й загострення не буде, що українська влада насправді не збіговисько тупих недалекоглядних шахраїв, а ого-го які діячі, що потихеньку, непомітно укріпляють нашу оборону. А їх критики – то просто незадоволені всім навколо лузери, послідовники вічної «зради». Багато хто з моїх алармістських пророкувань спробує насміхатись. Мені не звикати, так вже було не раз.

Ось наприклад, ще в 2009 році, будучи на кадровій військовій службі, я публічно пророкував майбутню війну України з Росією. Мені, з огляду на стратегічні чинники, вже тоді це було очевидним. А співслужбовці з мене тоді відверто кепкували. Подумати тільки! Ми воювати з Росією? Це ж неможливо! Ну, зустрів я в 2014 році на Східному фронті одного такого кепкувальника, нагадав йому його давні насмішки. Він погодився, що я тоді все вірно передбачив. Ну й що, мені легше стало? Вважаєте, мені так дуже хочеться знову накаркати на свою країну, на свій народ ще більше горе й нове російське ярмо? Я не менше кожного з вас хочу помилятися. Але кляті стратегічні чинники, вони, як карти в гадалки, вперто показують одне й те ж майбутнє. Як хочеться помилитись…

Топ комментарии
+13
Блестящая статья!!!
Все, кто может - сохраните и разошлите другим.
ВСЕ СКАЗАННОЕ - ПРАВДА БЕЗ ПРИКРАС.
От себя добавлю - пока Украиной управляют неукраинцы-гешефтмахеры - страна в опасности...
показать весь комментарий
13.04.2018 10:29 Ответить
+8
Эта публикация - информационная бомба.
В нормальной стране она бы вызвала вселенский скандал и смену власти.
В Украине - всего несколько комментов.
Неужели не видно - страной правит кучка евреев, для которых Украина - гешефт.
Все проблемы - отсюда.
Если украинцы этого не понимают - они достойны поражения...
показать весь комментарий
13.04.2018 11:01 Ответить
+7
Виходить, що єдиним шансом України є державний переворот (недоведена до кінця місія Майдану) з приведенням до влади адекватних патріотичних людй, які б почали займатися всіма зазначеними тут питаннями. Починаючи із закриття теми "демократії", толерантності" і штучно викривленого поняття свободи слова. З ліквідації п"ятої колони всіх кольорів і колаборантів, бо не можна будь-що робити, коли у тебе зв"язані руки й ноги. Власне, про це постійно й кажуть всі тверезі люди, яких маріонеткова влада боягузливо називає то зрадофілами(?), то просто рукою Кремля. Так і хочеться сказати - лікарю, вилікуйся сам. Без вирішення питання влади, яка сьогодні тільки й мріє про капітуляцію, ми не зрушимо ні на сантиметр. Акцент боротьби за державність і суверенітет треба перенести на внутрішнього ворога. Жертви на незрозумілому фронті незрозумілої окопної війни (якої нема) мають нам нагадувати, де сидить ворог №1, не здолавши якого ми не зможемо здолати ворога зовнішнього. Про це й стаття.
показать весь комментарий
13.04.2018 12:39 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Як воювати, коли держави немає? Скрізь запроданці й зрадники, у кращому випадку - бариги. У 2014 році боєздатними виявилися лише "Правий Сектор" і купка добровольців, і теперь дехто буде розказувати про міць і могутність ЗСУ. Перемоги не може бути, якщо країна на межі існування внаслідок внутрішніх проблем. Після тимчасових військових успіхів настане повна ж...па скрізь - економіка не витримає. Афганські моджахеди перемогли СРСР, однак Афганістан не став від того благополучною країною, стало набагато гірше. Те, що у нас вважається бажаною перемогою, насправді ніякою перемогою не стане. Депопуляція, зубожіння, корупція, криза економіки нікуди не подінуться і свідчать про глибоку хворобу країни, яка вмирає. Хворому негайно потрібне лікування, а не воювати.
показать весь комментарий
13.04.2018 08:37 Ответить
Когда автор повествует про то, что Украина не Афган, что у Снегерии будет быстрая война, а встать на защиту нет кому, пятая колонна, руководство дибилы и пт! Ок! В 14 Снегерийцы запустили 8-9 БТГ с допами, ет примерно дивизия! Запустили в спины потрепаным нашим батам! Да получили локатьный результат, но не более... После зарубы у Дебалы, снегерийцы принимают законы про засекречивание потерь... Получив под Марянкой, вообще забыли про наступательные действия... Кинут ли Снегерийцы 20-30 дивизий, 500-700 самолетов и вертолотов в мясорубку? Сомневаюсь
показать весь комментарий
13.04.2018 10:14 Ответить
Еще в середине XIX века Маркс говорил, что именно Россия с ее кровожадностью и амбициями является причиной милитаризма в Европе.
https://www.obozrevatel.com/crime/aleksandr-nevzorov-vyu.htm
показать весь комментарий
13.04.2018 10:22 Ответить
Это факт. Как минимум, если бы не Россия, не было бы Второй мировой войны, Корейской войны, Вьетнамской и Афганской. Скорее всего, Первая мировая была бы просто Великой войной (Great War) и не получила бы номер, и осталась бы последней войной такого масштаба в истории человечества.
показать весь комментарий
14.04.2018 22:07 Ответить
Як ви всі не зрозумієте простої речі. Української держави фактично немає. Внутрішній фронт, зокрема у боротьбі з корупцією набагато важливіший. США здатні воювати, тому що принаймні відстоюють певні цінності, а не лише мають любов до земельки і того, що в ній знаходиться. Які цінності захищає держава, що зветься Україною, видно по тупих, розжирілих і нахабних фізіономіях її можновладців. Ви думаєте, увесь світ нічого не бачить і не розуміє, а ви найрозумніші. Бог не допомагає шахраям і корупціонерам, а навпаки карає їх, а з ними карає і народ, який, замість самооочищення від непотребу та від лайна, продукує і розповсюджує корупцію. Українці ше мають час для покаяння й молитв і для того, щоби замість ставати у войовничу позу, працювати над собою.
показать весь комментарий
13.04.2018 10:24 Ответить
Блестящая статья!!!
Все, кто может - сохраните и разошлите другим.
ВСЕ СКАЗАННОЕ - ПРАВДА БЕЗ ПРИКРАС.
От себя добавлю - пока Украиной управляют неукраинцы-гешефтмахеры - страна в опасности...
показать весь комментарий
13.04.2018 10:29 Ответить
+1000% согласен!!!
показать весь комментарий
13.04.2018 14:48 Ответить
п. Покуса!. Від вас пре совком,бо оті висновки відносно "цілостного ринку збуту" та "руками українців знищіти *********" - повна дурня!.Які б не були США,але вони реальні наші захисники,що довели у Грузії,бо вони були,є та будуть гегемоном у Світі їм оцей ху йло до дупи,бо потрібен сталий мир.котрий значно прибутковіший війни.маючи інші загальнолюдскі цінності!.Тому,розглядати чинники війни проти нас,розумніше з точки зору НАЯВНОСТІ на мапі такої незалежної держави,як Україна!.паРашка поступиться чим завгодно,навіть,Білоруссю,але не УКРАЇНОЮ!. По великому рахунку,питання ВІЙНИ є відкритим і знаходиться тільки в голові ху йла!.Тому,прогнозувати його дії тре з цієї точки зору.Якби він був "уражений на всю голову" розв*язати війну,то виникає запитання :"А навіщо він накопичував такі статки?".Тому,відкритої агресії проти України він не почне. Головним чинником його "перемоги" будуть колаборанти,про котрих ви писали і тут я з вами повністю згоден."Заводити" до нас війська.йому немає потреби,бо всі функції окупантів з задоволенням виконають силові структури.в тому числі і військові.Той жалюгідний стан в країні і ЗСУ зокрема,чітко вказують,що нас ведуть до паРашкінського ярма "м*яким" поступом, а проти цього,не можуть нічого вдіяти,навіть,закляті наші друззі з Заходу.Тому,відкритої агресії,тобто широкомаштабної війни,годі чекати!.
показать весь комментарий
13.04.2018 10:32 Ответить
тобто ми просто здамося
сам уявляю схожий сценарій - нашим можновладцям оголошують ультиматум, які ті приймають
а окремі зони спротиву будуть подавлені
показать весь комментарий
13.04.2018 10:41 Ответить
На жаль,так!. З огляду подій у державі і стану ЗСУ на сьогодення.ми вже під окупацією.Війська з передової будуть відведені.тому туди і призначено.Наєва, а оті небагаточисельні добровольчі формування на кшалт.УДА.будуть зачищені нацюцюрниками та мусорами!.
показать весь комментарий
13.04.2018 11:15 Ответить
тело,я не топлю за наева,я его не знаю.но если ты пацюк вафлиш его за этнос фамилию то знай шо мой кореш с исконно руской фамилией в 24ке накрошил своими руками - ножем в выходах за ноль,из рпк и пкм много больше 10ка сепаров в том числе с кацапен паспортом в р-не 29го,за шо и носит За Мужнись 3ст и за Жертовнисть,а ты старый вафломет,сколько сепаров победил ,троляка ?
показать весь комментарий
13.04.2018 17:47 Ответить
Я радий,що тобі подобаєтся вафля!. Додам,коли потрібно,зайвохромосомне!.
показать весь комментарий
13.04.2018 20:22 Ответить
сильно не радуйся,потом не пришьешь
показать весь комментарий
13.04.2018 22:08 Ответить
Ти ще сучиш клешнями по клаві,ІстАпнІк хенеральскіх лазень та шанувальник казок про руЦких рембов?.Ти краще сходи на базарь,купи моСок,хоча б курячий.зроби лоботомію та підший!. Міркувати не будеш,а похизуватись наявністю зможеш!.Може напишеш,що таке руЦка хваміліЁ,бо в мене закінчується на ОВ, а в бАмАгАх пишуть-українець?. Невже бАмАгі брешуть?.ІстАпі баньку,прополощі рота.я тобі таких казочок розповім,що ковтатимеш гарніше,ніж вафлі,бо коли ще твої батьки не зустрілись йух на тебе надрочити,я вже заробив свій перший бойовий орден!.
показать весь комментарий
14.04.2018 10:27 Ответить
хахаха,пвошный бойовий орден сутулого или 20 лет членососания в пэвэо,ты **** даун себе его на анал пристегни,и если я куплю мосок то лучше определись какой ибо я тебе рогатому через твой анус вставлю.Бык,ты из под коровы вылез в стойле и судя по всему стоя бо чирдой дурной сразу о пол ипанулся ,ты хоть зубы себе чисть вафлеглот когда гамно пожрал перед тем как за комп садится.Ты никому ничего не розкажеш бо ты среднестатистический йододифицитный лох,и отзвиздить твое еплище как у тани чорновол во время Майдана это для меня минуты 2 от силы хахахахаха .
показать весь комментарий
14.04.2018 10:56 Ответить
Я давно зрозумів,що ти дебіл.але навіщо ти мені це так вперто доводиш?.Державі потрібні герої, а твої батьки народжують дебілів!.
показать весь комментарий
15.04.2018 09:40 Ответить
Петебот в виде Скорой Помощи.
Много букв, но не убедительно...
показать весь комментарий
13.04.2018 10:44 Ответить
То ж для розумних написано.а не дебілів!.
показать весь комментарий
13.04.2018 11:16 Ответить
систематизовано чинники, толково викладено
дякую автору за ясно окреслену перспективу
і не його вина, що перспектива та вкрай сумна
показать весь комментарий
13.04.2018 10:38 Ответить
Бальзам на душу зрадофилам...
Бутусов описал всё более грамотно, а главное привел больше сухих цифр и гораздо меньше пафосных фраз. Математика войны не терпит бравурных лозунгов.
показать весь комментарий
13.04.2018 10:48 Ответить
світом правлять інтереси сильних, а не надії слабаків, навіть якщо вони з цифрами )
показать весь комментарий
13.04.2018 11:30 Ответить
Эта публикация - информационная бомба.
В нормальной стране она бы вызвала вселенский скандал и смену власти.
В Украине - всего несколько комментов.
Неужели не видно - страной правит кучка евреев, для которых Украина - гешефт.
Все проблемы - отсюда.
Если украинцы этого не понимают - они достойны поражения...
показать весь комментарий
13.04.2018 11:01 Ответить
Увы, не евреев... Если бы нами правили евреи, мы бы жили... как в Израиле. Кацапы, сэр, у нас по-прежнему у власти кацапы. И если несколько самых одиозных и офуевших вкрай из них сбежали на свою РОДИНУ в 2014 г., это не значит, что остальные куда-то делись.
показать весь комментарий
14.04.2018 22:10 Ответить
Хотілося б дізнатися думку шановного Автора, чи має Україна можливість нанести "неприйнятний збиток" ворогові ударами по його містах, атомним електростанціям та іншим "больових точках", загроза яких може зупинити його від шіромасштабного вторгнення або як мінімум зробити його максимально болючим для нього. Іншими словами, чи є у нас "шанс судного дня", і який.
показать весь комментарий
13.04.2018 11:26 Ответить
Виходить, що єдиним шансом України є державний переворот (недоведена до кінця місія Майдану) з приведенням до влади адекватних патріотичних людй, які б почали займатися всіма зазначеними тут питаннями. Починаючи із закриття теми "демократії", толерантності" і штучно викривленого поняття свободи слова. З ліквідації п"ятої колони всіх кольорів і колаборантів, бо не можна будь-що робити, коли у тебе зв"язані руки й ноги. Власне, про це постійно й кажуть всі тверезі люди, яких маріонеткова влада боягузливо називає то зрадофілами(?), то просто рукою Кремля. Так і хочеться сказати - лікарю, вилікуйся сам. Без вирішення питання влади, яка сьогодні тільки й мріє про капітуляцію, ми не зрушимо ні на сантиметр. Акцент боротьби за державність і суверенітет треба перенести на внутрішнього ворога. Жертви на незрозумілому фронті незрозумілої окопної війни (якої нема) мають нам нагадувати, де сидить ворог №1, не здолавши якого ми не зможемо здолати ворога зовнішнього. Про це й стаття.
показать весь комментарий
13.04.2018 12:39 Ответить
А ось тут і криється "велике западло" моменту! Зміна влади, Майдан і тимчасове безвладдя, навіть протягом місяця, буде безсумнівно викорастано ворогом. Єдине що може допомогти зараз і що має сенс без залучення великих масс народу, то це вже сьогодні ввечері взяти затяжку і задушити знайомого Вам корупціонера або прокацаплене падло. Ну що? Вже зібрались? ... От так воно і виходить...
показать весь комментарий
13.04.2018 20:29 Ответить
Вот уж не знаю, как они смогут использовать безвластие лучше, чем они используют сейчас власти, которые им преданы на 100% и выполняют все их указания. Вот честно - не знаю.
показать весь комментарий
14.04.2018 22:12 Ответить
Я знаю як... (але про всяк випадок не скажу) і мене така перспектива просто жахає...
показать весь комментарий
14.04.2018 23:09 Ответить
"Вже навіть вдалося підчепити Путіна на кримський гачок, той ніби заковтнув приманку, але раптом перестав демонструвати бажання «клювати» далі."

так это оказывается проклятые пиндосы подставили россию-матушку и заставили отжать Крым?

З.Ы. удалите эту ватную статью с Цензора
показать весь комментарий
13.04.2018 13:48 Ответить
Вообще-то, именно ватники называют американцев пиндосами. Остальные знают, что пиндосы - это презрительное название греков.
показать весь комментарий
15.04.2018 12:33 Ответить
Автор сам себе противоречит, если дело дойдет до войны в контексте этой статьи (что не исключено) то ни о каком блиц-криге речи быть не может т.к. США и ЕС будет выгодно чтобы россия увязла здесь надолго и по самые яйца. Да они не дают оружие сейчас по ряду объективных причин (наши его сдадут россии или продадут 3 странам), но как только россия сюда нормально (где то до Днепра) залезет разведданные и оружие повалит сюда вагонами, и дело тут не в Украине а в истощении российской армии. В любом случае это будет началом конца для России, многолетняя война её истощит и она рано или поздно будет разорвана между США ЕС и Китаем.
показать весь комментарий
13.04.2018 14:27 Ответить
"...Да они не дают оружие сейчас по ряду объективных причин (наши его сдадут россии или продадут 3 странам)..."
Всегда доставляет удовольствие читать комментарии откровенных идиотов
Хорошая замена 95 квартала, от которого я не в восторге, ввиду их откровенной быдло-ватости...
показать весь комментарий
13.04.2018 18:08 Ответить
Если я не в восторге от филателии, я не читаю их сообщения, и не смотрю профильные видео. Вы можете врать мне, но не себе.
показать весь комментарий
13.04.2018 23:23 Ответить
*****, разнылся тут.Все когдато там будем родной,зато может шо такое простатит не узнаеш или какая там еще у стариков уйня бывает.Пусть нас они боятся а не мы их,так и живи...
показать весь комментарий
13.04.2018 17:53 Ответить
Цілком з Вами згоден, товаришу полковник.
Але, що робити задля поліпшення умов на користь України?
Зі своєї невисокої дзвінниці я бачу наступне:
Пропустити усіх молодих "податківців та ментів" через трьорічний контракт з ВСУ. І так робити постійно.
Більш суттєво відновлювати виробництво в Україні, паралельно легку промисловість та важке машинобудування, з інтенсивним просуненням вітчізняного товару на світовий ринок. Адже нам допомагають? То нехай купують наші товари.
Мають бути суттєві політичні рішєння на кшталт запрошення іноземних військ в Україну, в перспективі для захусту їх бізнесу від зовнішньої (та внутрішньої) агресії.
Можна переглянути ковенцію Монтрьо, кораблі НАТО можуть підняти, разом зі своїми, Український Прапор. І бути у Черноморському басейні стільки, скільки треба.
Українська ядерна зброя може знаходитися в бойовому стані на базах НАТО.
Це як приклад, можна мріяти про ще багато чого.
Якщо мобілізується інтелектуальна еліта нашої Країни, досягнемо.
Ми, військовослужбовці, віддамо життя за нашу землю та за наших дітей, ми будемо намагатися не пустити в Україну орду.
Тільки... вистачить нас для цього?
показать весь комментарий
13.04.2018 18:02 Ответить
Влада не може змінити ватанів, ми не фашисти() але нас Українців не декілька сотень тисяч!
Аналіз гарний, все упирається у владу, але Віктора Макаровича читайте шановний!
показать весь комментарий
13.04.2018 20:35 Ответить
Давайте уявімо що Пєтя ... зранку став раптово українцем. Не зовсім, звичайно (з жида українця не зробиш), а хоча б настільки, що відав Указ який зобовязує всіх держслужбовців, бюджетників, директорів державних підприємств, агрохолдингів та інших державних установ та їх заступників які мають синів призовного віку залишити посади якщо їх діти не воюють на фронті. Дійсно, якщо там будуть і їх діти, то армія буде нагодована, одягнена і озброєна. В усіх інших випадках виникає питання на біса нам на посаді людина яка виховала "уклоніста"? Це означає що такий чиновник прихований ворог України і його потрібно негайно звільнити з займаної посади. Теж стосується всіх депутатів. А Пєтіного власного, одруженого на кацапці синочка-дєпутатіка в Пєски кулеметником... Ото б "шухеру" наделав такий указ...
показать весь комментарий
13.04.2018 20:44 Ответить
Забув нагадати, той континент думає Бзежінським. бо він росказав Рейгану як нагнути ссср. Якщо ми праві обидва, то небо буде наше і море теж, а на своїй землі ми якось навчимо г'речності ординців!
показать весь комментарий
14.04.2018 00:33 Ответить
Хороший анализ. Профессиональный. В отличие от дилетантского (при всём уважении!!!) анализа Бутусова. Отрезвляющий. Тем не менее, хочется добавить кое-что от себя, что не учитывается тут.

1. <*******. Это важнейший фактор. Надо усвоить себе, что Это подлинное имя российского царька-недофюрера. ***** - трусливое и подлое существо, сродни шакалу. Полномасштабное вторжение в Украину (да и куда бы то ни было) требует тигра, и не под силу человеку (с позволения сказать) с менталитетом труса и подлеца. Его стиль - гадить исподтишка, твердить, что «ихтамнет», что «это местные силы самообороны», прикрываться женщинами и детьми («пусть попробуют стрелять в женщин и детей, за которыми мы будем стоять не впереди, а сзади» - эта знаменитая фраза, по Фрейду, выдала ***** с головой, как бы ватники ни орали, что он оговорился, ошибся, имел в виду другое и т.п., но шила в мешке не утаишь). Вспомните, как оно вело себя при катастрофе «Курска»: «она утонула»... Это слова президента, лидера? Копец... Тут можно углубляться в далёкое прошлое, выяснять, что делала питерская шпана с прыщавым неуверенным в себе подростком в подворотнях, почему ***** любит маленьких мальчиков, но важнее сделать вывод: ***** воистину икс-игрек-йло (тут я уже употребил нецензурное ругательство), во всех смыслах. Тупое, трусливое, подлое. Это не тот, кто может решиться на блицкриг, как его кумир Шикльгрубер: для этого надо быть лишённым хотя бы одного из этих трёх качеств. Фюрер не отличался умом и благородством, но он, хотя бы, не был труслив - в отличие от Сталина, не просидел всю войну в столице и не побоялся воевать на два фронта, объявил войну США сам. Тупость иногда может даже помочь, но это в отсутствии трусости. Весной 2014 года у ***** был единственный, хоть и не уверенный, но шанс завоевать всю Украину, или, как минимум, весь левый берег Днепра. Оно тогда им не воспользовалось по причине природной трусости и отсутствия стержня (яиц). Ну не мужик он, поймите!!! К нашему счастью, ***** само не осознаёт этого и считает себя невъегенным храбрецом и супергероем, альфа-самцом и мачо, но когда дело доходит до трудных решений, оно, как Сталин в начале войны, менжуется и болтается, как говно в проруби. Даже в Крыму тогда путинские шакалы действовали осторожно и всё ждали, что по ним начнут стрелять. В таком случае, я уверен, они быстро бы сдулись и смылись восвояси. Напомню, что в своё время они уже пытались полезть в Крым, на что Кучма твёрдо заявил, что будет стрелять. Сразу как в том анекдоте: «ша, ша, уже никто никуда не идёт». Я сам сталкивался с подобными «героями», которые могут открыть рот и грозно наехать, но когда подходишь к нему, и спрашиваешь спокойно: что-что ты там сказал? - сразу сбавляет тон на порядок. К *****, как к никому, применима поговорка: «молодец на овец, а на молодца и сам овца». Короче говоря, яиц у него НЕТ. А для вторжения они нужны. Максимум, на что оно способно - трусливо обстреливать наших солдат через границу и посылать гумконвои и ихтамнетов.
2. Мы. Нас не десятки и не сотни тысяч, нас - миллионы. Мы уже не те, что в 2014 г. Весной 2014 г. у ***** был единственный шанс году, когда не было понятно, что вообще происходит, кто друг, а кто враг, когда многие ещё думали, что Россия - братский народ, а НАТО наши враги и т.п. Многие из нас прошли АТО или мобилизацию, узнали многое, о чём до войны даже не помышляли. У многих есть своё оружие, у кого легальное, у кого цветочки на балконе («дедушка, зачем ты цветочки маслом поливаешь, завянут! - зато зброя не заржавеет»), есть боевой опыт. С другой стороны, многим нечего терять. Вот я, например, узкий мир в Одессу не допущу в принципе. Буквально: пока я жив, России в Одессе не будет. То есть я не буду бежать куда-то. Я буду сражаться буквально до последней капли крови, и это не шутки и не пафос. Если я не смогу отстоять свой город от России, то мне и жить незачем, потому что это мой дом и не хочу быть беженцем. Мне хватило того, что я потерял второй дом в Крыму, откуда я родом, и повторения этого я не допущу. При этом за годы войны я потерял столько, что мне уже и терять особо нечего. Да и пожил в своё удовольствие. Я даже честно скажу: пусть нападает, я буду только рад. Вот только если весной 2014 года в моём распоряжении была канистра бензина и канистра отработки, с помощью которых я был готов жечь российские танки и БТР, то теперь у меня совсем другой арсенал. А кроме тех, кто готов воевать буквально, с оружием в руках, есть немало тех, кто готов помогать нам всем, чем могут: деньгами и материалкой, информацией. Короче говоря, у Украины есть два союзника: добровольцы и волонтёры.
3. США в своё время не дали ***** захватить Грузию, не дадут захватить и Украину. Они могут без потерь уничтожить большую часть российской армии на территории самой России. Мы уже видели, как они воюют с армией российского образца в Ираке. ЯО - блеф, ***** и его свора никогда не решатся применить его по собственным яхтам, дворцам, футбольным клубам, банковским счетам и, главное, детям во Флориде, Холландии, Британии, Франции и т.п. Не говоря уже о том, что применять особо нечего, со времён СССР всё безнадёжно устарело, сгнило, протухло и заржавело. А том, как у москалей с завидной регулярностью падаёт всё, что тяжелее воздуха, нет смысла и рассказывать. Наконец, полное торговое эмбарго, отключение SWIFT и блокирование всех российских активов в США - это пострашнее ядерного удара. Но почему же они до сих пор этого не сделали? Вообще-то, американцы исторически не любят старый свет с его проблемами и вмешиваются в них лишь в крайнем случае.
4. И всё бы хорошо, но… ***** НЕ НАДО вторгаться в Украину, потому что она и так фактически оккупирована Россией с XVII века, и эта оккупация не прекратилась ни 24 августа 1991 года, ни 20 февраля 2014-го. По факту. У власти в Украине находится прокремлёвское лобби. Президент Украины считает возможным пожать руку заклятому врагу своей страны, тем самым покрыв свои руки кровью украинцев тоже. Партия регионов никуда не делась, 90% посадовцев, мусоров, прокуроров, судей на своих местах, лишь самые тупые и одиозные сбежали в своё время... куда? Правильно, на историческую родину, к своим хозяевам. Что-то ещё нужно объяснять? Анекдоты про Азирова ещё не все забыли, а между прочим, это печально, когда у власти в Украине МОСКАЛИ. Некоторые из них фактически не скрывают своего российского гражданства, как, например, Труханов, которого, кстати, старательно покрывает Порошенко (с чего бы вдруг?). В таких условиях прямое вторжение - зачем?! Откровенно не понимаю. И вот это наша самая большая проблема на сегодняшний день. Беларусь уже превратилась в субъект РФ без прямой оккупации. Удастся ли нам избежать подобной участи? Я уверен, что да, но это не придёт само собой и, для начала, потребует осознания изложенного в последнем пункте...
показать весь комментарий
15.04.2018 12:31 Ответить