11854 посетителя онлайн
34 070 96
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Анатомія зрадофільства

Анатомія зрадофільства

Послухаєш «всепропалівську» риторику деяких «просунутих» зрадофілів і реально складається враження, що гірше від нашої влади немає, що силовики вміють тільки рейдерством та залякуванням бізнесу займатися, а рівень корупції у нас вищий, ніж десь в Колумбії чи Зімбабве… Взяти хоча б ситуацію з Аркадієм Бабченком: тільки но з’явилася інформація, що російський емігрант живий, що це була спецоперація СБУ, як одразу ж Фейсбук та інтернет загалом вибухнув гнівними постами і матеріалами: «СБУ хотіло усунути конкурента влади з ринку озброєнь», «Україна зганьбилася перед світовою спільнотою», «міжнародні журналістські і правозахисні організації засудили «цирк» правоохоронців», «Бабченко типовий представник «руского міра», нащо він нам взагалі»… І т.д., ко-ко-ко, пок-пок-пок…

Скидається на те, що ці зрадофіли навіть підсвідомо радіють такому стану речей – є ж бо привід зайве понапускати жовч і облити брудом державні інституції.

З якою метою це робиться? Ясно, що у великій когорті зрадофілів є ті, що свідомо нагнітають ситуацію, працюючи на ворожу пропаганду, але є й такі, що просто підтримують тренд або піддаються емоціям.

Для того, аби зрозуміти анатомію вітчизняного зрадофільства і запропонувати суспільству хоча б якусь, саму просту «вакцину» від нього, давайте просто розберемося хто і для чого розганяє істерію по мережі.

Популісти

Це в основному персонажі, які прагнуть заробити собі рейтинг на суспільному невдоволенні. «Комуналка росте, ціни ростуть, зарплата не встигає за інфляцією, гривня падає, рівень зубожіння катастрофічний!» - подібна риторика лунає з їх вуст ледь не щодня. Серед них є багато таких, які, свідомо або ні, підіграють російським пропагандистам. Щоб відділити зерно від полови, тобто популіста від зваженого політика, уважно спостерігайте, хто ходить на різні «політичні ток-шоу» на телеканалах проросійського спрямування (про ці канали мова йтиме нижче).

Ображені

До цієї категорії відносяться ті діячі (політики, експерти, бізнесмени), яких лишила не при справах нинішня влада. Зокрема, до таких відноситься олігарх Ігор Коломойський, який через свій канал «1+1» роздуває різні скандали, покликані підставити підніжку чинній владі.

Проросійські політики, політологи, громадські діячі та блогери

Найбільший сегмент в когорті зрадофілів посідає неприхована російська агентура. Щодо політиків – то це політики Віктор Медведчук, Василь Німченко, Надія Савченко, олігархи Дмитро Фірташ, Сергій Льовочкін, Вадим Новинський, Рінат Ахмєтов і загалом весь «Опозиційний блок» в повному складі, а також організації «Український вибір», «Успішна країна» і т.д.

Серед громадських діячів і так званих «журналістів» такими є Ірма Крат, Руслан Коцаба, Анатолій Шарій, Надія Курамшина (так зване обєднання солдатських матерів), Ігор Гужва, Наталія Ващенко.

Серед політологів – Михайло Погребінський, Вячеслав Піховшек, Кость Бондаренко, Руслан Бортник, Олексій Якубін, Микола Спірідонов, Віталій Усенко, подружжя Бикових, Олексій Вороненко, Максим Гольдарб, Андрій Бузаров, Андрій Золотарьов, Валентин Гайдай (донедавна мав діаметрально протилежні погляди, але, схоже, спокусився на гроші проросійських політиканів).

Особливість цієї групи в тому, що вона не лише критикує реформи та будь які інші ініціативи влади, але й постійно «топить» за мир будь якою ціною. Запамятайте ці прізвища, і якщо такі особи є у вашій френд-стрічці на ФБ – видаляйте, блокуйте їх і не намагайтеся шукати раціональні зерна в їх меседжах. Адже це люди, які цілеспрямовано займаються руйнацією інституцій держави.

Проросійські ЗМІ

Ці медіа багатьом з вас відомі, зупинятися на аналізі їх контенту не бачу сенсу, але можемо ще раз їх перерахувати – це Голос.ЮА, Інтер, Вєсті, Голос правди (вірніше – брехні), РИА «Новости», Страна.ЮА, ТРК «Україна», НьюзВан, 112 канал та більш дрібні медіа. Саме на них ви і побачите політиків-зрадофілів, популістів, псевдоблогерів, політологів і громадських діячів, про яких йшла мова вище.

Борці «за права чєловєка»

Найбільш цікавий контингент – професійні борці за різні права людини та так звані антикорупційні діячі (наприклад, нардеп Сергій Лещенко). Їх фішка – роздмухувати різні корупційні скандали, які несуть шкоду не лише іміджу влади, але й іміджу країни. Найбільш вигідні Росії – адже вони позиціонують себе типу як патріоти, що хочуть добробуту країні, а насправді – роблять роботу, наслідком якої є зменшення підтримки України на Заході. А це власне саме те, чого найбільше прагне РФ – без допомоги країн ЄС і НАТО, різних міжнародних організацій нам буде вкрай скрутно.

Так звані «правозахисники» (наприклад – Емнесті інтернешенал - Amnesty International) найбільше люблять наїжджати на силові органи та на організації українських націоналістів. Зайве пояснювати, чому це вигідно Путіну. Правоохоронці і націоналісти (як найбільш вмотивовані, ідейні і відчайдушні) є головною перепоною для російських військових на фронті та диверсантів в тилу, потужною перешкодою на шляху планів Кремля.

Операція з Бабченком чітко вказала, хто найбільше ллє бруд на правоохоронців, хто намагається безперечну перемоги нашої Служби подати як «крах демократії», загрозу «свободі слова» і «правам людини в Україні».

Запамятайте тих, хто найбільш біснується в інтернеті з приводу цієї операції – вони радше за все відпрацьовують навіть не кошти проросійських олігархів, а кошти самого Кремля.

Професійні зрадофіли та просто невігласи

Звичайно, не всі, хто обурений діями СБУ, є агентами Москви. Є просто люди, які піддаються емоціям, які не можуть чи не бажають аналізувати інформацію, або ж просто хочуть повістити свої негаразди на когось звище. І органи влади для них виступають універсальною відмазкою: грубо кажучи, якщо у мене хтось нас..ав у підїзді, то в цьому обовязково винний Порошенко, Аваков, Супрун чи ще хтось там.

Є і категорія цілком патріотичних зрадофілів, яким приносить задоволення тикати владу за будь який прорахунок. Хоча таких радше меншість, адже більш-менш свідомі громадяни, які незадоволені владою, просто не витрачають час на розгін зрадофільського контенту в неті. І якщо таким людям все ж допікло, то вони виходять на публічні акції з вимогами вирішити КОНКРЕТНІ проблеми, а не просто з метою «дати п…лей» «мусорам» чи чиновникам, як це роблять «професійні зрадофіли».

Треба завжди памятати: зрадофільство є важливим інструментом в інформаційно-психологічній складовій російсько-української війни. Мета тих, хто провокує зрадофілію, не лише підірвати довіру до державних інституцій, збурити соціальні протести, які мають посіяти хаос і привести до влади популістів, але й увігнати населення в стан зневіри, апатії, депресії, пригнітити будь-яку здатність до критичного мислення, до опору окупанту, переконавши, що «українська влада гірша за Путіна». Багато зрадофілів, самі того не розуміючи, стають солдатами Кремля.

P.S. Наостанок скажу: так, є сфери, про які дійсно можна сказати, що там все погано – зокрема, економічна стратегія держави не витримує жодної критики. Але ж цю ситуацію ажніяк неможна застосовувати до всього в країні загалом! Тому, просуваючи зрадофільство, двічі задумайтесь: а на чиєму ви боці?

Топ комментарии
+18
Хреновый народишко попался спойсителю. Истеричный какой-то. Вместо того, чтобы на 86% любить гения рефформ, как некоторые, настолько его ненавидят. Эгеж?
показать весь комментарий
04.06.2018 12:40 Ответить
+15
Не обязательно статья проплачена. Автор статьи может быть и вполне искренним *********.
показать весь комментарий
04.06.2018 14:05 Ответить
+14
Ждем, для объективности, такой же статьи о порохоботах. Иначе это просто проплаченная статья от власти, ничего более.
показать весь комментарий
04.06.2018 12:35 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Нехай пана люди називають, як завгодно, але за свою критику Порошенка не отримую грошей. Але знаю, що не розвали він помаранчеву коаліцію у 2005му, то сьогодні Україна була б регіональним лідером, витурили б росіян з Криму, отримали б запрошення від НАТО і ЄС і назавжди позбавились би залежності від Раші. Тож пан Петро Олексійович посів в ******** Історії України місце чиненайвирішальніше вже з 2005го.
А за його ******* "діяльність" нехай росказує майбутній генпрокурор.
показать весь комментарий
04.06.2018 11:35 Ответить
Як виявилось, зі всієї помаранчевої команди в НАТО окрім Ющенка ніхто насправді і не прагнув.
В Тимошенко були інші орієнтири - на схід і на газ.
показать весь комментарий
04.06.2018 11:41 Ответить
Ага. Ющенко прагнув-прагнув у НАТО, а отримав міл'ярд доларів хабаря від адепта Раші - янека. Юля орієнтувалась на схід і на газ, а була посадженна цим адептом сходу за газовий договір, який виявивсь виграшним для України. Щось у вашій концепції не збігаються результати
показать весь комментарий
05.06.2018 07:56 Ответить
І де той мільярд? У ваших фантазіях?
Докази, шановний.
Це люля пдч не підписала.
показать весь комментарий
05.06.2018 08:00 Ответить
Критика, друг мой, несколько отличается от размазывания говна по монитору.....
показать весь комментарий
04.06.2018 18:36 Ответить
Ну если за кртику не платят деньги, это не значит, что ты - бескорыстный герой, вполне возможно, что косноязыкий болван.
показать весь комментарий
04.06.2018 20:56 Ответить
судя по количеству лайков вы возможно правы, ога ?
показать весь комментарий
05.06.2018 01:51 Ответить
Можливо і правильно написано, але що з цим робити ?
Російська сторона вдало використовує промахи та невдачі нашої влади, яка, нажаль, майже втратила довіру серед населення через відсутність боротьби з корупцією, панібратсво, кумовство, схеми...
показать весь комментарий
04.06.2018 11:38 Ответить
Скажіть, будь ласка, а населення від себе чогось вимагає? Скажімо, не нести та не брати хабарів у лікарні, у жекі, у школі? Сумлінно працювати та чесно сплачувати податки? Прибирати за собою бруд? Добросовісно та постійно вчитись? Не допомагати куму обманювати? Навчитись думати своєю головою? Не міняти свій голос на гречку?
Або влада повинна принести все кожному під ніс готовеньке - от тоді буде море довіри?
показать весь комментарий
05.06.2018 23:24 Ответить
Нічого не вимагає, бо бачить що правила не змінились, а змінюватись вони мають згори.
показать весь комментарий
06.06.2018 06:42 Ответить
Чувак, а сколько народу в Украине сейчас состоит в обхаянных тобой "зрадофилах"? Можно приблизительно. 90% или 95 ?
показать весь комментарий
04.06.2018 11:58 Ответить
Так, про це ж ї йдеться, що у Країні масова зрадойобська істерія!
показать весь комментарий
04.06.2018 12:28 Ответить
Хреновый народишко попался спойсителю. Истеричный какой-то. Вместо того, чтобы на 86% любить гения рефформ, как некоторые, настолько его ненавидят. Эгеж?
показать весь комментарий
04.06.2018 12:40 Ответить
Робин Гуд! Не льсти себе. Вас, зрадофилов, не более 40 процентов по стране, но вони от вас, как от 95%.
показать весь комментарий
04.06.2018 14:04 Ответить
А каков же процент порохосвиней? Назови его тоже.
показать весь комментарий
04.06.2018 15:02 Ответить
Тебе виднее. Я таких не знаю.
показать весь комментарий
04.06.2018 15:14 Ответить
Объективная статистика говорит, что "зрадолюбов" и "порохоботов" примерно поровну: по 20%.
К "порохоботам" в основном относятся люди условно "состоятельные" и состоявшиеся. К "зрадофилам" (в бОльшей степени это симпатики ЮВТ) - часть народонаселения, имеющая меньшие доходы. Оставшиеся ~60% - болото.
Проблема в следующем: "Критиковать и злобстововать всегда легче" (С) Штирлиц). Поэтому "зрадофилов" намного лучше слышно
показать весь комментарий
04.06.2018 15:44 Ответить
Стюарт, у Вас всё смешалось - определитесь с определениями (пардон за тавтологию).
показать весь комментарий
04.06.2018 16:22 Ответить
1.Берём заявленное количество порохоботвы - 20%.
2.Берем данные любого социологического исследования, изучавшего рейтинг президентских выборов.
3.Берем калькулятор и делим первое на второе.
показать весь комментарий
04.06.2018 16:31 Ответить
Все проще: обычно состоятельные/состоявшиеся меньше времени тратят на соцопросы Просто стараются их избегать. Опять же - "зрадофилов" лучше слышно. Посчитаем цыплят на выборах.
А что - в сети правда много "порохоботов"? О них тут все время пишут, коллективно разоблачают... Минстець же, если верить тем же "зрадолюбам", мышей не ловит - откуда ж столько?
показать весь комментарий
04.06.2018 18:09 Ответить
Вах! Даже соглашусь на секунду. Ценящие свое время на вес золото порохоботы неохотно участвуют в социсследованиях, и как следствие, в плебисцитах. Из сего тезиса можно сделать два неутешительных для сывочолого гэтьман вывода
1. Они не придут на выборы и количество виртуальных прыхыльныкив пана Порошенко будет стремиться к их показателю, высчитанному социологами, т.е. плюс минус 6 процентов
2. Как люди, дорожащие своим временем, они дорожат и своим звонким шекелем в кошельке, а значит- недовольны искусственным обесцениванием гривны и ростом тарифов, которое ударило, если верить пгавительству, по состоятельным людям. Вывод: шесть процентов - это оптимистический сценарий орденоносца Охындовського
показать весь комментарий
04.06.2018 20:15 Ответить
Правильно: люди, дорожащие временем, понимают ценность и собственного голоса. Придут один раз на выборы и проголосуют. Можете не сомневаться.
Искусственное обесценивание гривны? Ах, ну да: Юля же обещала вернуть доллар по 8 - как же я запамятовал-то!.. И "Хряк легитимный" ничего за 4 года не сп№3дел и вообще смылся в чем стоял, правда?
показать весь комментарий
05.06.2018 13:07 Ответить
Язык придержи, хамло кацапское. Здесь материться не полагается.
По сути, "зрадофилы" - люмпен. А "порохоботы" - либералы. Разумеется, те и другие со статистическими отклонениями.
Ответ не для тебя - а для тех, кто в состоянии мыслить и корректно дискутировать.
показать весь комментарий
05.06.2018 13:03 Ответить
Твоё заблуждение настолько же велико, как и твоё самомнение)))
"Порохоботы" напротив тяготеют к патернализму. А "Зрадофилы" тяготеют к либертарианству. А люмпены - это вообще из другой оперы.
показать весь комментарий
05.06.2018 17:18 Ответить
Ну конечно: юлефанское "отнять и поделить!", полковничье "всех расстрелять!" - это, разумеется, либертарианство чистейшей пробы, и люмпен тут и не ночевал)). Историю кацапляндии хотя бы вспомни.
Впрочем, троллякам обычно суть вопроса не интересна.
показать весь комментарий
05.06.2018 18:19 Ответить
Ну, ладно. Если тебе не интересно, тогда не буду тратить время и силы на объяснение тебе, в чём ты заблуждаешься.
показать весь комментарий
06.06.2018 09:04 Ответить
То есть - аргументов больше нет. Как и ожидалось. Хоть "вики" почитай, не позорься. Пока )
показать весь комментарий
06.06.2018 09:45 Ответить
Аргументы-то есть. Но у тебя такие глубокие провалы в логике и в аналитическом мышлении, что тебе надо начинать объяснять "от царя Гороха". Я не уверен, что дело того стоит. Ладно бы, если оппонент действительно пытается разобраться в вопросе - это одно дело. А метать бисер перед свиньями - совсем другое дело.
показать весь комментарий
06.06.2018 14:10 Ответить
Если твои аргументы ограничиваются нахватанными не разбери где "умными" словесами типа "патернализма" и "либертарианства" - оставь такие аргументы себе: ты все равно не понимаешь их смысла. Коли по твоему президенты Украины и кацапляндии идентичны как в личностном, так и в ролевом контексте (а ты именно это и утверждаешь, жонглируя понятиями, содержание коих тебе неведомо) - развлекайся дальше троллингом. Мне действительно такие "аргументы" не интересны.
показать весь комментарий
06.06.2018 14:28 Ответить
Ждем, для объективности, такой же статьи о порохоботах. Иначе это просто проплаченная статья от власти, ничего более.
показать весь комментарий
04.06.2018 12:35 Ответить
Не обязательно статья проплачена. Автор статьи может быть и вполне искренним *********.
показать весь комментарий
04.06.2018 14:05 Ответить
угу - "директор Центру зовнішньополітичних досліджень ОПАД" може бути щирим ..?
показать весь комментарий
04.06.2018 15:49 Ответить
І так, можете після цього поста називати мене порохоботом)

Називаю. І без усіляких там смайликів. Хоча й з розбором згідний. З фактажем так і взагалі на всі 100.

ПМ: Дуже потішило ваше намагання прикрити негаразди влади у будь якій сфері фіговим листочком "є сфери, про які дійсно можна сказати, що там все погано" . За для об'єктивності треба було сказати "є сфери, про які можна сказати, що там НЕ все погано" і навести їх.
показать весь комментарий
04.06.2018 13:29 Ответить
Уже набежали зрадойоби? )))
показать весь комментарий
04.06.2018 13:35 Ответить
Якщо в даному опусі поміняти Україна на Росія, Росія на США а прізвища українських опозиціонерів на російських- отримаємо черговий "шедевр" путінського агітпропу. Не для того наша країна воювала , щоб стати Росією з жовоблакитним стягом. Проблема і зрадофілів і порохоботів -це оцінка -все що роблять нащі добре, а не нащі погано. Кожний факт треба оцінювати окремо. І не з позиції чергового мікровождя а з позиції держави і суспільства.
показать весь комментарий
04.06.2018 13:55 Ответить
....реально складається враження, що гірше від нашої влади немає, що силовики вміють тільки рейдерством та залякуванням бізнесу займатися, а рівень корупції у нас вищий, ніж десь в Колумбії чи Зімбабве…Источник: https://censor.net/b3069508

Так і є. Навіть при Янучарові такого не було.
Про це й посли західні товчуть постійно. Шо, і вони зрадофіли?
показать весь комментарий
04.06.2018 14:01 Ответить
https://censor.net/user/392620
показать весь комментарий
04.06.2018 16:50 Ответить
Точно такая же ситуация была 10 лет назад: тогда тоже все, кому не лень, не хотели Ющенко видеть Президентом. И это совпадало с позицией кремля. Совпадение?
показать весь комментарий
04.06.2018 14:08 Ответить
Ты какой в списке по счету?
показать весь комментарий
04.06.2018 14:21 Ответить
Страна 4й год ведет войну в которой пытается отстоять свою независимость от мордовской орды.
За это время потеряно в тылу 4 стратегических склада на несколько миллиардов долларов критически важных боеприпасов для артиллерии - никто не ответил, никто! - Победа!
Расследование по майдану - результатов нет, просто откровенно и нагло сливается властью - Победа!
Ни одного серьезного коррупционера за 4 года не посажено - все откупились - Победа!
Ни одного российского разведчика не разоблачено - Победа!
Ни одно убийство контразведчиков и патриотов, которые воевали за Украину не раскрыто - Победа!
Европа уже открыто заявляет, что нужно снять санкции с росии - Победа!
Во время войны главнокомандующий греет пузо на Мальдивах за 500 штук баксов за неделю - Победа!
85% населения без субсидий не может оплачивать счета за коммуналку - Победа!

Слушай, ты Оруэла читал? (1984г.) - вы ж - шоколадная шобла-***** готовые персонажи, как с вас написано.
показать весь комментарий
04.06.2018 14:30 Ответить
Це стосується будь-якої ситуації, коли радіють з «невдач» України, роздмухують скандали (про продаж зброї в Судан) та багато іншого - інформаційна війна набирає оберти): «Ворогу потрібна армія ось таких, як ти. Ти - безкоштовний, тебе не потрібно годувати, одягати, озброювати. Тобі лише потрібно висушити популізмом голову, а в пусте місце покласти думку, що твій ворог не в кремлі, й от свою владу побореш, і буде тобі повне щастя, і ти стаєш ідеальним солдатом. Солдатом ворога. А після того, як ти таки знищиш свою країну, ти станеш першим, кого кремль зачистить, бо ніякого «буде тобі повне щастя», звісно, не настане, настане тільки твоє прозрівання, та твій вереск від цього прозрівання, чого ворогу ні разу не потрібно. Ось це - бути зачищеним одним з перших - і стане твій єдиний «приз».
показать весь комментарий
04.06.2018 15:02 Ответить
Цілком вірно, пан Коваленко. Якась епідемія неуків, що не вміють думати і передбачати наслідки.
показать весь комментарий
05.06.2018 23:29 Ответить
Хорошо, что через год весь этот мерзко пропахший порохатый цирк имеет достаточно неплохие шансы наконец закончиться. И блохер-свинобот буден вынужден искать другую работу, поскольку финансовые поступления для их свинофермы закончатся.
Ну или устроится обслуживать следующую власть. Тут уж как карта ляжет.
показать весь комментарий
04.06.2018 15:07 Ответить
Хер что у вас, зрадофилов, получится.
К счастью, в выборах не будут участвовать Крым и оккупированная часть Донбасса.
А то в 2010-ом выбрали уже...
показать весь комментарий
04.06.2018 15:18 Ответить
Проблема порохосвиней в том, что Порохатый кабан вовсе не воплощает в себе все те регионы, за исключением Крыма и Донбасса.
показать весь комментарий
04.06.2018 15:28 Ответить
якщо банда Офшоркіна буде програвати - ***** зробить все , аби врятувати свого поплічника . Треба це розуміти ...
показать весь комментарий
04.06.2018 15:50 Ответить
Даже ***** не волшебник.
Ну а если Порокуйло объявит военный стан из-за "обострения" перед самыми выборами, то это будет слишком палевно и слишком очевидно. Даже население не настолько тупое.
показать весь комментарий
04.06.2018 16:01 Ответить
Останнє твердження вже зовсім не очевидне ...
Населення покірно хаває все - від фінансування олігархічних партій за народний кош і до постійного збільшення тарифів на все ...((
Щось вигадають ...
показать весь комментарий
04.06.2018 16:03 Ответить
Ну население это понятно, что уже ничего в стране не решает почти 5 лет.
Зато на Западе такого не стерпят. А где ж Свыня харчеваться-то будет?
***** его напрямую спонсировать не станет.
Да и сама Свыня обгадится - 5 лет втирали про "остаточне прощавай" и "йдемо в Ивропу", а тут на тебе резкий поворот обратно. Тут население уже подымется. Если его можно против чего-то поднять, то только против РФ.
Так что цугцванге кудрявый кабан. Что уже не сделает, а все ведет к худу.
показать весь комментарий
04.06.2018 16:11 Ответить
ИМХО - буде все , як завжди - за наступний рік вони спокійно договоряться , кому офшорники передадуть владу (під відповідні гарантії недоторканості) , а народ просто "лигітимізує" цей договорняк на виборах , бо як завжди проголосують за тих , кого більше всього будуть показувати по тєлєку ...
показать весь комментарий
04.06.2018 16:18 Ответить
Вполне возможно. Все будет как в 2004 с Кучмой. На нем клейма ставить негде, но помасранчевая команда его и пальцем не тронула.
В таком случае Хряк поставит на так дорогих его сердцу рыгов против Йульки и на выборы не пойдет. А они уже ему дадут гарантии безопасности.
Ну я бы не сказал, что это уже предрешено.
показать весь комментарий
04.06.2018 16:23 Ответить
ще не вирішено , але вони обов'язково , до чогось , домовляться
"..якби вибори , хоча б щось , вирішували - їх би давно вже скасували ..." (с)
Щось буде - просто народ нічого не дізнається - його , як завжди , поставлять рачки перед фактом ... І союзи будуть самі несподівані - на дарма ж , наприклад , Ляшка із Юлькою помирився , хоча 3 роки обливав її брудом по повній ...і нічого - помирилися
показать весь комментарий
04.06.2018 16:31 Ответить
Ясно. На выборы не идем - а то вдруг замажем нашу цноту билоснижну?
Все равно "якби вибори , хоча б щось , вирішували - їх би давно вже скасували ..
Сидим на попе на диване ровно и просматриваем вакансии збирача яблук в Польше.
Правильно я поняла ваш месседж?
показать весь комментарий
04.06.2018 17:37 Ответить
розумійте , як хочете ...))
показать весь комментарий
05.06.2018 14:08 Ответить
"Кожна піч українська - фортеця міцна.
Там на чатах лежать патріоти!" (с)
показать весь комментарий
05.06.2018 14:22 Ответить
Очень последовательный, логичный и конструктивный ответ по теме.
Спасибо. Вопросов больше не имею
показать весь комментарий
05.06.2018 14:29 Ответить
видалив .
не ображайтесь - просто вже набридло 1000 разів повторювати одне і теж саме ...((
показать весь комментарий
05.06.2018 14:33 Ответить
Повторюсь - у меня к Вам вопросов больше нет.
Вы себя переоцениваете, если считаете "не ображайтесь".
показать весь комментарий
05.06.2018 14:36 Ответить
Блискуче написано, все чиста правда, конкретно, з прізвищами. Можна ще доповнити, але в основному дуже корисна стаття. Небезпека поруч.
Зрадники, ольгінські тролі та росієботи істерично грають на тому, що людям важко жити.
Роблять вид, що не знають, що українська армія була зруйнована, а країна цілком розкрадена ще до 2014-го. Верх цинізму регіоналів: довести країну до тяжкого стану і звинувачувати цю владу.
показать весь комментарий
04.06.2018 15:22 Ответить
Все що написав Сєрьожа з дипломом економіста "від Поплавського" та "історика" з корумпованого ВУЗу - КНУ просто не варто читати. Ця влада таким "корисним ідіотам" дає все і вони радісно продають свою лояльність і приїзджаючи в рідні села хизуються ось такими "досягненнями". Він є класичним прикладом "хохла". Сьогодні він піджидок і служить яценюку. Кому він буде служити завтра? Та по фіг, аби в село не вертатись...
показать весь комментарий
04.06.2018 16:23 Ответить
Все так, поставив би 100 лайків, але якби ж без цієї фобії певної нації...
показать весь комментарий
05.06.2018 08:16 Ответить
https://www.facebook.com/dostali.hvatit?hc_ref=ARQD8DS8ZT21GGKau7HbjHhsS6utdkRvlSu7kEe8vWn0ExY6RwUUhESlp9P58QdWN-M&fref=nf Семен Семенченко
https://ru-ru.facebook.com/dostali.hvatit/posts/1938922732809158 1 июня в 8:57 ·
Спостерігаю як багато нормальних патріотичних людей постять у себе щось на підтримку СБУ. Основна думка: так, Луценко і Порошенко поганий, так, СБУ майже нічого не робить з того, що ми хочемо, але в протистоянні з ФСБ потрібно підтримувати СБУ. Ну що ви за патріоти такі, якщо дієте інакше? Давайте розберемося.
Що таке «підтримувати СБУ»? Це означає платити податки, частина з яких йдуть на утримання Служби. Це означає підтримувати їх у боротьбі за Україну. Ну, і, врешті-решт, якщо ми бачимо (умовно), що поруч нас ФСБ-шник зійшовся в дуелі з СБУ-шником, то треба взяти щось важке і дати ФСБ-шнику по голові. Але це якщо мова йде про протистояння з спецслужбами іноземних держав. Але я абсолютно не згоден з цим постулатом, якщо мова йде про протистояння співробітників СБУ з громадянським суспільством. Про що я? Та про те, що СБУ в теперішньому вигляді не виконує своїх функцій. Чому? Будь ласка.
-�-
- Там завжди існував серйозний підрозділ по боротьбі з корупцією. Всерйоз оцінювати досягнення СБУ по боротьбі з корупцією будемо?
- Дозвіл на торгівлю з окупантами з 2015 року незаконно видавала саме СБУ.
- Контрабандні потоки через лінію розмежування кришувала в тому числі СБУ.
- Коли ми бачимо, що Україна перетворюється на прохідний двір, де спокійно їздять «денеерівці», російські агенти і працює кілька телеканалів ...
показать весь комментарий
04.06.2018 16:35 Ответить
Можете не погоджуватись, можете ображатись - але ваша трійця (ви, В.Парасюк та Є.Соболєв) об'єктивно спрацювала на користь ворога. Як і вся ваша "Самопоміч"....
Зрозуміло, від Росії треба відходити яко можна далі! Але ж треба думати! Не можна рівняти! Країни Заходу можуть майже безболісно обмежити і розірвати торгові стосунки з Росією. А Україна не в змозі ОДРАЗУ це зробити. Новій Україні всього чотири роки, самі знаєте, це поки що бідна країна...
А втім, вас не переконаєш... Почнете скиглити: а-а-а олігархи! а-а-а офшори! а-а-а шоколад!
Є підстави, саме вас за фактами вважати зрадниками - немає значення по мало освіченості або навмисне або в прагненні рейтингу...
показать весь комментарий
05.06.2018 23:50 Ответить
Складання списків ворогів народу - це нова сторінка в розвитку украінської демократії. Старт цієї компанії поклав наш великий правдолюб і гуманист - Кум Сейшельский. Тут же зйявилась купа бажаючих внести свій вклад у святу справу стукачества і доносітельства. І пан директор якогось ОПАДу - один із них.
показать весь комментарий
04.06.2018 16:40 Ответить
- «Комуналка росте, ціни ростуть, зарплата не встигає за інфляцією, гривня падає, рівень зубожіння катастрофічний!»- это популисты.
- " так, є сфери, про які дійсно можна сказати, що там все погано - зокрема, економічна стратегія держави не витримує жодної критики"- это правильный автор.
Так в чём разница?А ни в чём собственно..Только в фамилиях произносящих и интонациях.Есть люди, которые искренне считают, что если человека ласково послать на три буквы, то это дельный совет, а услышать аналогичное в ответ в резком тоне - хамство)
показать весь комментарий
04.06.2018 17:13 Ответить
Добре написано.
Он як пу кани рве в "рускомирских поцреотов".
Будьмо
показать весь комментарий
04.06.2018 17:20 Ответить
Ошибка уже в названии статьи. Не "анатомия", "патанатомия" и если уже проводить вскрытие, то полное - с указанием паталогий власти. Без этого "зрадофилы" будут и дальше паразитировать, до уничтожения Украины, как государства. Но это дело не комента, а большой статьи. Только это должен делать не политолог или эксперт, а уже психиатр - истеричность выступлений как с одной стороны так и с другой приобретают форму эпидемии, наподобие "пляски святого Витта".
показать весь комментарий
04.06.2018 17:50 Ответить
цеї владі пофіг на нас а нам на цю владу, нічого особистого , просто взаємовідносини, ніяка влада не вічна і ця пройде
показать весь комментарий
04.06.2018 17:54 Ответить
Логика здешних идиотов: против власти - значит патриот.
Вера Савченко - ваш идеал, не?
показать весь комментарий
04.06.2018 18:42 Ответить
Так они ж совки- верные наследники большевиков . Кто первый выступил за поражение в войне собственного правительства? Прально, чучелоЛенина, которому они продолжают поклонятся. Но эти зрадофилы еще и настолько тупы, что не в состоянии предложить разумную альтернативу. Каждый раз в ответ нечленораздельное мычание про нафталиновую йульку и мудака гриценко.
показать весь комментарий
04.06.2018 21:51 Ответить
якби ж порохоботів цікавила інша думка, вони б побачили альтернативу. А коли однотуровий безальтернативний, то хто ж тоді типий?
показать весь комментарий
05.06.2018 07:29 Ответить
А ты видишь вменяемую альтернативу? И кого же, если не секрет? Парасюка?
показать весь комментарий
05.06.2018 10:36 Ответить
Та не, есть альтернатива: вот Пастор, например.
Только для "зрады" это то же самое...
показать весь комментарий
05.06.2018 16:18 Ответить
Не видал Пастора в списке претендентов....
показать весь комментарий
05.06.2018 17:12 Ответить
Он вряд ли соберется: но как политфигура - вполне, полагаю, годится.
показать весь комментарий
05.06.2018 18:21 Ответить
Так озвучь ее хотя бы, свою цикаву иншу думку. А с загадочным выражением на лице изображать нострадамуса - много ума не надо.
показать весь комментарий
05.06.2018 10:44 Ответить
Власть богатых, а по факту у нас именно эта форма власти - означает персонифицированную,
то есть бессменную, структуру всех провласных институтов и всех этажей элиты. И всё бы ни-
чего, ведь существуют же как-то в чём-то схожие системы, если бы не.... Если бы Украина не
была там где она есть, в тех границах и с теми ресурсами...... ***** ( врядли осознанно ) обна-
жил реальность современного мироустройства - оно такое же как и было много веков до 21 тыс.
Увы.Более сильные будут нагибать в своих интересах более слабых, более хитрые будут ду-
рить простаков, людей не ценящих то что они имеют ( то ли от Бога то ли случайно...) будут ли-
шать этих ценностей всевозможнейшими способами......... Я совершенно не прозрачно намекаю,
что нас будут иметь не те так эти..... Вот в чём пролема - персоны из которых состоит наша
провластная верхушка за последние 4года (а по большому счёту 14 - отсчёт от 2004) продемон-
стрировала и продолжает демонстрировать.... Эти люди шли во власть попользоваться и взять
а не эффективно управлять и дать. Именно последние 4 года показали, что ДАТЬ взамен того
что они берут и хотят брать дальше, им просто нечего. Ну и как исследователь, да ещё и с ин-
тетутом под мышкой, удивили - вы почему-то не додумались до простой вещи - природа зрадо-
истерии у людей от страха и неверия этим самым персонам.........
показать весь комментарий
04.06.2018 22:22 Ответить
Могу сказать только одно.
Вот таких барыжных подстилок, как этот аффтар нужно запоминать.
После того, как украинцы заберут власть у Петиной своры - максимум для таких -
МЕСТО БИЛЕТЕРА В ПЛАТНОМ ТУАЛЕТЕ.
показать весь комментарий
04.06.2018 22:40 Ответить
Что у Бабченко, что у его поклонников одни и те же аргументы. Кто не доверяет Бабченко, тот агент кремля и провокатор, х... б... КАЦАПмать, ААА ПУКАН... А что лысый руснявый поц, который развлекался геноцидом в Чечне и Грузии, внезапно стал героем и уже без 5 минут гражданин, ни у кого подозрения не вызывает?
показать весь комментарий
05.06.2018 04:17 Ответить
жодного сумніву, порохобот та ще й відвертий. Словесний потік дуже наближений до потоку від хенпрокулола на воскресінні Бабченка. Особливо цікавий поворот, коли: " з єкономікою жопа, але хто кретикує, той зрадофіл." Ви при пам"яті, порохобот?
показать весь комментарий
05.06.2018 07:19 Ответить
А чому "з економікою жопа" - не знаємо? Не пам'ятаємо? Не читали? То ж треба думати, зважувати, а це так важко... Звичайно: ать-два! Олігархи, офшори, шоколад, негідники, уряд, президент і далі за списком.
показать весь комментарий
05.06.2018 23:57 Ответить
Начал было читать..но уже на первых абзацах узнал неповторимый стиль минстеця..
показать весь комментарий
05.06.2018 08:05 Ответить
Гімн Зрадофіла

Солодке, ніжне слово Зрада!
О мій наркотик, щастя мить!
В тобі одна моя відрада,
Аж серце радісно бринить

Знайду я Зраду де завгодно,
Живу для Зради і пишу
Порохоботом буть не модно
Я це скажу в цьому віршу!

Порохоботи! Все пропало!
Лоліта! Ліпєцк! Абирвалг!
*********** зовсім мало,
Фонить Чорнобиль, саркофаг

Впаде сьогодні ж! Маріуполь
Злочинна влада знов злива!
Уже під Києвом курдупель,
І на полях лиш крапива,

Мальдіви! Зрада! І Панама!
Солдат зомлівший- цар прикмет!
І тільки рідна, мила мама
Дала мені на інтернет...

З пенсійних грошей! За квартиру,
Плюс газ-вода, плюс телефон,
Я ж хочу грошей, хочу миру,
Овечок пасти! І ікон!

Я цілий день флужу під проксі:
;Барижна влада нас злива!;-
І геть застряг у парадоксі-
Бо ж Україна все жива...
01.06.18.
показать весь комментарий
05.06.2018 13:05 Ответить
А где такие авторы обитают или откуда их выпускают и для кого они карпают. Прочитал, как будто в слизь вонючую вступил брррр. Хотя ентот писака точно знает для кого он пишет. Его статейка. как комикс для мало и не слишком, а таких, к сожалению все больше и больше, "издержки образования" и шоб разобраться в ентом многообразии политэлиты Украины и нужны такие поводыри по политдебрям.
показать весь комментарий
05.06.2018 15:29 Ответить
Не в Ольгино, как некоторые. Понимаем: не в бровь автор попал, а в глаз российским тролям.
показать весь комментарий
06.06.2018 00:00 Ответить
Критиковать и ругать всегда проще. Даже и не голословно: достаточно предложить первую попавшуюся альтернативу, понимая, что проверить ее никому не удастся.

К сожалению, критической массой информации, необходимой для принятия решений, обладает, как правило, очень небольшое количество людей. И логика этих решений для всех остальных (нас, собственно) тем более непонятна (преступна?), чем меньше информации мы имеем.
Это не в защиту/пропаганду кого-либо: принцип работает везде и всегда. Многие, к примеру, возмущены зарплатами программистов: но эти зарплаты им, тем не менее, платят. Платят те, кто располагает достоверной информацией; а возмущены обычно те, кому объем и сложность задач неведомы, а главное - не интересны.
показать весь комментарий
05.06.2018 16:09 Ответить