10473 посетителя онлайн
6 106 185
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Зеленскому сейчас ничего и делать не нужно

Зеленскому сейчас ничего и делать не нужно

Ну, что видели новые рейтинги?

Собственно, мсье Зеленскому сейчас ничего и делать не нужно. Делать свои шоу, запустить новый сезон сериала (с упором на предвыборную конкретику), улыбаться и постить ироничные духоподъемные реплики. Никаких программных заявлений про мир/войну, Супрун/неСупрун, газотарифы-нефтедоллары. Это неминуемо раскалывает избирателя. Зачем? Кому оно надо?

Не вступать самому в споры с хулителями. Пускай Голобородько отвечает. И поменьше прессы - она задает неприятные и скучные вопросы. А народ - смотрит/слушает/читает. Зачем нам этих неприятностей? В сторонке,в сторонке. А остальные пускай имеют друг друга в особо извращенной форме - усугубляя всеобщее к себе отвращение.

Да, и антиреклама про Зе-клоуна и маску Коломойского - если работает, то туго. Знаете, почему? Во-первых, потому что до сих пор много народу этого самого Коломойского не знает. А во-вторых, каждый второй избиратель не отказался бы побыть в маске Коломойского. И детишкам бы эту маску нацепил.

Отакое от (с)

Топ комментарии
+11
А остальные пускай имеют друг друга в особо извращенной форме - усугубляя всеобщее к себе отвращение.

Да, если бы эти ........ у власти имели друг друга. А так они имеют всю страну, а сами в жире купаются и ждут, когда все уедут. Таких уДодов давно пора было выкинуть на политическую свалку истории.
Источник: https://censor.net/b3111710
показать весь комментарий
14.02.2019 16:16 Ответить
+8
Лично меня антиреклама против Зеленского убедила что голосовать нужно именно за него.
Уж слишком сильно все остальные воры-"политыки" заёрзали.
показать весь комментарий
14.02.2019 17:29 Ответить
+7
Позорнее чем сейчас трудно представить.
показать весь комментарий
14.02.2019 20:03 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Ради справедливости хочю сказать,что мог-бы рискнуть проголосовать за этого клоуна,но не втеперешней ситуации,все-таки задолбали эти магнаты! Чел никогда не занимал хоть какую-нибудь должность,никогда не руководил тысячами людьми и вообще-то бабки сколотил в КВН под руководством Маслякова,стремно все это! А еще меня сильно раздражает его "программа"--это шедевр,иначе не назовеш,вместе с народом!!!!!!! Это как,если я хочю газ по 100 баксов и этого хочет вся Украина,тогда что? Я уверен на все 100%,что только последний дебил может поверить,что газ возможен по такой цене,потому-как это должно прницепом потянуть понижение цен,ну практически на все:хлеб,мясо,свет---КРОЧЕ ВСЕГО!!! Это НЕВОЗМОЖНО сделать!! Я думаю на сегогдня порох на своем месте и менять его--это катастрофа для Украины!!!!Мое личное мнение.
показать весь комментарий
14.02.2019 22:59 Ответить
Это сценарий слуга народа-3? В первую очередь он клоун. У него хоть жена своя, личеая, а не Коломойского? Машина Коломойского, телохранитель Коломойского и это то, что нам на глаза попало. Для клоунады Вовик очень образованный и успешный и только не надо его с Рейганом сравнивать, а то плюсы уже сделали анонс фильма про Рейгана. Рейган и в подметки не годится Вовику...
показать весь комментарий
15.02.2019 05:28 Ответить
Прикольні мислення, питання чи вони дійсно ваші?
Керував не керував можна зрозуміти з Кварталу, там не тільки вісім персонажів, що виходять на сцену... там тих ким він керував набагато більше. Але не це головне... головне те, що ви до цього часу не розумієте, що Президент України не повинен керувати тисячами людьми, в нього інші функції... тай "бабки" Зеленський "сколотив" не під керівництвом Маслякова... це потрібно знати.
вас дратує його програма? Скажіть відверто, ви її хоч читав?
Хочете газу по 100 баксів? Так чому ваш шоколадний покидьок цього не зробить для вас? Чому в Білорусі газ (російський) по 130 баксів, а в Україні обгрунтовують вартість свого газу ринковою ціною, але чомусь не показують де вони беруть цю ціну газу, на яких біржах, аукціонах тощо...
Щодо вашого "НЕВОЗМОЖНОГО", то ви багато чого не знаєте... В житті як правило і відбувається, те що не можливе, а ось те, що можливе чомусь не відбувається!!!
показать весь комментарий
15.02.2019 10:57 Ответить
ЧТО БЫ НИ У КОГО НЕ ВОЗНИКЛО СОМНЕНИЙ ЗА КОГО СЕЙЧАС БУДЕТ ГОЛОСОВАТЬ ДОНБАСС В 2010 ГОДУ ПРОГОЛОСОВАВШИЙ ЗА янукодло, привожу типичные ответы ,,бывших" сторонников партиирегионов: -
UA Евгений Луганск
Конечно за овоща, как будто был вариант лучше.
После 5летнего срача юща с косатой и ее газового контракта она не была вариантом. И это я ещё молчу про ее "оградить стеной с колючей проволокой".
Про овоща на тот момент времени ничего толком известно не было. Далее его судимость оппозиция не могла доказать. Так что тогда выбор был между говном коричневым и черным.
Сейчас в списке кроме сортов говна есть хотя бы полено-другое.
01.02.2019 10:19
ОтветитьМне нравится

UA LeOnid Tkachenko
Извините Евгений, а кто по Вашему самый достойный сейчас? За кого Вы будете голосовать в 2019 году?
01.02.2019 14:32
ОтветитьМне нравится

UA Евгений Луганск
Имхо, как обычно, придется голосовать не за кого хочется, а за меньшее зло.
Потому кратко - порох.

Длинно: сиквел всегда хуже оригинала. Вспомните 2го Кучму и тем паче овоща. Презы вырастающие во власть потом черта с 2 снимаются. Да и что ж это за страна, в которой только 1 человек может проводить последовательный курс?!
Тем не менее, если у него хватит сил, меня удовлетворяет текущий вектор движения страны. Ещё б скорости....

ЮВТ - мне запомнилась скандалами. Недоговороспособностью и до сих пор врёт как дышит. Патологическая жажда власти, возможно и мести. Мутное отношение к РФ.

Зе - должен созреть. Пусть пробуется в мэры, скажем. Но сейчас доверить пост главнокомандующего клоуну без опыта, я не готов. Да и шутки про продажную Украину или извинения перед дырковым - я не понимаю. Не мой вкус.
06.02.2019 04:05
ОтветитьМне нравится
показать весь комментарий
15.02.2019 00:01 Ответить
КАК У БОТОВ ГОРИТ СРАКА В ОТНОШЕНИИ ЗЕЛЕНСКОГО!



ЛИЧНО МНЕ ПОХ ЕСЛИ ОН КРЕАТУРА КОЛОМОЙСКОГО. ДЕ БЫ МЫ БЫЛИ В 2014, ЕСЛИ БЫ НЕ КОЛОМОЙСКИЙ? А ПОРОХ НЕ В СГОВОРЕ С ФИРТАШЕМ? С АХМЕТКОЙ? НЕТ? ТОГДА ПОЧЕМУ ЭТИ ДВОЕ НЕ ТОЛЬКО НЕ СИДЯТ, НО И ХОРОШО УВЕЛИЧИВАЮТ СВОЕ СОСТОЯНИЕ? Я НЕ ГОВОРЮ УЖЕ ПРО ВСЯКИХ ДУБНЕВИЧЕЙ, ГРАНОВСКИХ И ПРОЧЕЙ ПЗДОБРАТИИ.

ХВАТИТ ТРЫНДЕТЬ ПРО НЕОПЫТНОСТЬ ЗЕЛЕНСКОГО В ПОЛИТИКЕ --- "ОПЫТНЫХ" МЫ ВЫБИРАЛИ НА ПРОТЯЖЕНИИ ВСЕГО СУЩЕСТВОВАНИЯ СТРАНЫ! СТАЛО ЛУЧШЕ?! ВАМ/НАМ - НЕ ИМ!

ПОЭТОМУ ЛИЧНО Я В ДАННЫЙ МОМЕНТ (!) СИМПАТИК ЗЕЛЕНСКОГО, НО ПЕРЕД ОКОНЧАТЕЛЬНЫМ ВЫБОРОМ ХОЧУ УСЛЫШАТЬ ЕГО ЧЕТКУЮ ПОЗИЦИЮ НАСЧЕТ КРЫМА, ДОНБАССА И ЗАВЕРЕНИЙ ЧТО НИКАКИХ УСТУПОК ********* НЕ БУДЕТ!
показать весь комментарий
15.02.2019 02:39 Ответить
Зеленскому сейчас ничего и делать не нужно - Цензор.НЕТ 125
Я лохторату ничего не должен.
показать весь комментарий
15.02.2019 05:24 Ответить
Если по нормальному (хотя что это никто не знает но всё таки) - какой-то неглупый и довольно
успешный человек решил идти в политику. Первое что знает и понимает он сам и социум- опыта
знаний умений ориентаци(это не про ТО) ни управленческих ни законотворческих ни экономи-
ческих ни..... ну просто НИ КА КИХ. От слова вапще....... И этот разумный человек решает что
начинать прийдётся с.... начала. И самое разумное этого довольно известного и гдето популяр-
ного человека попробовать поуправлять в провинции на своей родине, где помнят его босоно-
гое детсво - проходной балл ему там обеспечен, не надо тратиться на агитку и он помнит болез
ни и достоинства своего городка как ни один пришлый. Разумно. Казалось бы...... Но оказалось
что не менее разумно по быренькому подкосить баблишка согласившись то ли сыграть роль то
ли на паях..........
показать весь комментарий
15.02.2019 08:34 Ответить
Вот и спрашивается, зачем нам такой Президент, которому ничего и делать не нужно, не нужно иметь свое мнение.
Живет там народ своей жизнью, копошится, как то выживает, ну и пусть... Так получается?
показать весь комментарий
15.02.2019 08:41 Ответить
Як навіщо? Бо ми такий народ! Нам потрібне керівник, який скаже те, що ми хочемо чути. Половина хоче чути, що усе може бути задарма, інша взагалі не хоче ні про що думати.
показать весь комментарий
15.02.2019 10:34 Ответить
як ви помиляєтесь, і як вводите в оману інших))
показать весь комментарий
15.02.2019 11:01 Ответить
Я? Ну то спростуйте.
показать весь комментарий
15.02.2019 11:07 Ответить
у бени появился реальный шанс национализировать "рошен"
показать весь комментарий
15.02.2019 09:09 Ответить
так, це мабуть єдиний позитив...
показать весь комментарий
15.02.2019 10:35 Ответить
Зеленский это Коломойский.Вот и замечательно!Коломойский смог построить успешный бизнес:Банк,Бензин,металлургия,Агро бизнеса и множество более мелких.Его предприятия платят налоги в бюджет страны,платят достойные зарплаты своим работникам,развивают экономику страны!Если у И.В.К. добавится несколько предприятий и люди работающие на них начнут достойно зарабатывать то простым людям будет лучше чем сейчас.Вся моя семья будет голосовать за Зеленского.
показать весь комментарий
15.02.2019 09:37 Ответить
Супер, пообіцяйте не ховати сина та чоловіка, коли за ними прийде воєнком і скаже, що час виправляти вашу помилку.
показать весь комментарий
15.02.2019 10:33 Ответить
Решил посмотреть, что там было с извинением перед Кадыровым:
"Зеленский извинился перед Кадыровым и мусульманами за шутку.
Украинский телеведущий Владимир Зеленский объяснил свою шутку о сносе памятника Ленину в Харькове.
В видеоролик были добавлены кадры плачущего главы Чечни Рамзана Кадырова с поминальной молитвы по чеченскому религиозному и политическому деятелю Ахмаду Кадырову (отец Рамзана), а в озвучке были использованы слова старика, плачущего над разрушенным памятником Ленину.
"Это была некая реприза, после которой шло видео. Обычно я никогда не комментирую подобные вещи, но это уникальный случай. И я, к сожалению, не видел этого видео до выхода в эфир", - объясняет Зеленский.
Зеленский рассказал, что в эфире ролик появился непреднамеренно, и у создателей программы не было цели оскорбить президента Чечни.
"У ребят, режиссеров, была задача - найти известных людей, которые плачут или смеются, а они случайным образом попали именно на этот ролик.
Уверен, что над святыми вещами никто не стал бы глумиться. Если видео кого-то оскорбило - я извиняюсь", - заявил телеведущий.
Кадры, взятые режиссерами, как удалось выяснить позже, все-таки не являются тем самым видео, которое было снято на похоронах Ахмата Кадырова.
Сцена, попавшая в программу Зеленского, снята в 2012 году во время священной молитвы. Но, по словам телеведущего, даже несмотря на это, он хотел бы извиниться перед главой Чечни и всеми верующими, чувства которых были оскорблены.
"Приношу личные искренние извинения Рамзану Кадырову и всем мусульманам за неуместно использованное видео. Мы ни в коем случае не хотели задеть или обидеть кого-то", - заверил Зеленский".
Вобщем-то не так уж и позорно. А ролик был с иронией над теми, кто плачет при сносе памятников Ленину - кто против этой идеи?
показать весь комментарий
15.02.2019 09:59 Ответить
Ну так дело в том, что "плакал и извинялся перед Кадыровым" - это для любителей лапши, которые не привыкли никогда ни в чем разбираться, а хавать вырванные из контекста цитаты. И уж тем более им вовсе побоку даты, что, когда и как происходило на самом деле. Самое страшное в сегодняшних реалиях то, что к урнам идет манюпас, который предпочитает с кружкой пива смотреть футбол, а не шныррять по инету и разбираться в реалиях.
показать весь комментарий
15.02.2019 10:25 Ответить
абсолютно не цікавить де він "плакав" і т.п. Який рівень готовності до посади головнокомандувача у воюючий країні? Пеця, з міністерським досвідом, пройшовши посаду секретаря РНБО вчився. Вчився на нас, на наших дітях під Іловайском, під Дебальцево, в ДАПІ, а скільки буде вчитися Володя Зеленський? Скільки Іловайськів зроблять з нього верховного головнокомандувача і хто готовий відправити свої дітей задля його "навчання"???
показать весь комментарий
15.02.2019 10:32 Ответить
... пишіть такі промови частіше, квартал перестану дивитись, достатньо буде прочитати ваші описи, ви смішніше ніж квартал))
показать весь комментарий
15.02.2019 11:04 Ответить
Та ви що. Не треба, дивіться далі. Як же ви зможете розвиватись без перегляду "кварталу"?
показать весь комментарий
15.02.2019 11:12 Ответить
Поясню...
Від перегляду кварталу я не розвиваюсь, мені достатньо дивитись та відпочивати, а ще краще посміятись... говорять сміх збілюшує термін життя. Квартал, всі мініатюри я не сприймаю серйозно на відміну від вас, а лише, як шарж, як жарт, як іронію над недолугими політиками тощо...
Для свого розвитку, я читаю книги, вичаю щось нове, подорожую, чомусь навчаюсь... тому, що хочу сам...
Зрозумійте, Зеленський, хоч клоун, хоч циркач чи ще як ви та такі як ви його ображаєть і далі буде тролити та насміхатись над недочиновниками та корупціонерами, а вони з нього ні... Вони можуть лише ображатись... іншого вони не вміють, вибачте... вміють, вміють лише красти...
показать весь комментарий
15.02.2019 11:21 Ответить
я з дитинства засвоїв, що піз.діти не робити. Мені потрібен керівник країни, який буде працювати. Нехай собі сміється на недочиновниками, я не розумію чому він сам хоче таким стати?
показать весь комментарий
15.02.2019 11:31 Ответить
Ви ж нічого не знаєте про Зеленського, щоб так стверджувати...
Ви навіть з ним не знайомі, всього-на-всього роздумуєте про нього судячи тільки з кварталу та з того, що ви там бачили... і все)) А чи не замало цього, щоб говорити про людину? Не про актора, не про коміка, клоуна, циркача, а саме про людину... Краще говоріть про те, який він актор, якщо іншого не знаєте...
показать весь комментарий
15.02.2019 11:59 Ответить
Як нічого? Я працюю у сфері, де тобі постійно брешуть, це змушує бути психологом і бачити людину. Для мене не важливі знайомства, розмови, тільки факти!
Я спеціально переглянув повністю його інтерв'ю Гордону, як і інших кандидатів, теж. Зробив це для того, щоби розуміти із чим маю справу, а ви дивились?
Тепер факти: освіта вища юридична - "+"
креатив - "+"
не заробляв на державі "+"
багато чого досяг "+"
регіон у якому виріс... для мене однозначно "-"
погляди на розвиток держави "-"
досвід прийняття відповідальних рішень... має, але це ніщо у порівнянні із тим, з чим доведеться йому робити
виконання функцій головнокомандувача - "повний нуль"
міжнародна діяльність - "нуль досвіду, а погляди "-,-,-"
досвід роботи із держапаратом - "-"
досвід роботи із політиками - "-"
вплив олігархату - "важко сказати. але скоріше за усе повний"
погляди на економіки - "бреше виборцю, бо з його досвідом, він просто не може бути соціалістом"
показать весь комментарий
15.02.2019 12:10 Ответить
Ось тут поспоримо:
регіон у якому виріс... для мене однозначно "-"

А чи не здається, що це щось особисте, не щодо самого Зеленського, а щодо самого регіону? Ви ж тут не про Зеленського, а про регіон... Вам як змушеному психологу потрібно це розуміти))
погляди на розвиток держави "-" Ви десь чули про його погляди на розвиток держави? Діліться... і я почитаю... Наскільки мені відомо, то Зеленський лише розповів про загальні погляди на розвиток, не вникаючи в їх суть та механізми такого розвитку...

виконання функцій головнокомандувача - "повний нуль". Відверто, але дивно! Назвіть людей в кого не повний нуль... Чи може переоберемо Кравчука, Кучму чи Ющенка, а можливо повернемо овочевича? Щодо поросенка то можу не сперечатись - в нього цей показник з мінусом)) То в кого цей показник виконання функцій головнокомандувача хоча б теж нуль?

==========
Продовжимо далі...
міжнародна діяльність - "нуль досвіду, а погляди "-,-,-"
досвід роботи із держапаратом - "-"
досвід роботи із політиками - "-"

Ну тут можна знову ж таки погодитись і не погодитись... В кожного своя думка, але чи не занадто люди приділяють таким термінам, саме термінам, поняттям а не значенню занадто багато полеміки та уваги? Можливо потрібно простіше відноситись до цієї роботи і не ускладнювати їх вагу?
вплив олігархату - "важко сказати. але скоріше за усе повний". Не знаю, я наприклад не бачив, щоб Зеленський когось із олігархів запрошував на свої концерти, не чув, що він в когось з них брав кошти на щось... Я б сказав, що він на них заробляє...Хоч хтось заробляє не на газі, нафті чи корисних копалинах /надрах та не тільки на людях... Чув про те, що Квартал знімали із каналів за вислови щодо певних політиків...
погляди на економіки - "бреше виборцю, бо з його досвідом, він просто не може бути соціалістом". Бреше - не бреше, Ви звідки можете бути впевнені? Ви лише допускаєте це... це Ваші особисті переконання, думки, але ж вони теж можуть бути помилковими... Щодо економіки управління компанією, то вони в нього достатньо *******, він справляється, я б так сказав... тому, що заробляє і для себе і для тих хто з ним працює...
показать весь комментарий
15.02.2019 12:35 Ответить
Так, Кривий Ріг - це ватне місто де більшість ватани. Що ви хочете довести, що це не так? Ну то поїдьте та подивіться.
я вам сказав де можно почути його погляди на розвиток держави, повторюватись? А вас до речі не дивує, що на цю тему він мало говорить?
Назвіть людей в кого не повний нуль... Гриценко, Смешко, як не прискорбно, але вже й Пеця (навчився на нас та наших дітях)

простота гірше воровства. Президент це надскладна та надвідповідальна робота, до якої людина має бути готова. Чому я маю до неї простіше відноситись? Це майбутнє держави, моє, моїх дітей.
олігархат, я не буду вам пересказувати його інтерв'ю
так, в нього досить ******* погляди на економіку, а ось у народу, ні. Тому обіцяти усі мають те, що хоче чути народ, звідси і простий висновок - бреше.
показать весь комментарий
15.02.2019 12:44 Ответить
В Гриценка та Смешка досвід бути головнокомандуючими? Який, і де вони його набули?
Як на мене Смешко - це людина Кучми... далі говорити не буду...
І в Гриценка і в Смешка є військовий досвід, але знову ж таки, не практичний, а теоретичний...
Про порошенка навіть не хочу починати, досвід мінус, тобто нижче нуля... І не дай Бог він стане знову Президентом.
Щодо Смешка ще одне... ким він зараз працює? А чи не радником президента з питань зовнішньої розвідки... Про семочка згадаємо, теж зовнішнього розвідника? Я не маю нічого проти Ігоря Петровича, але не те, що не вірю, просто не довіряю я його можливостям...))
показать весь комментарий
15.02.2019 12:59 Ответить
Гриценко професійний військовий, очолював МОУ, реформував ЗСУ і дуже вдало (щоби там ці говномети не писали)
Смешко професійний військовий розвідник, очолював, хоч і не тривалий період СБУ
Як ви взагалі могли задати подібне запитання?
До речі, вони теж були у Гордона, можете порівняти їх рівень із Зеленським. Дуже наглядно.
показать весь комментарий
15.02.2019 13:07 Ответить
Я підтримую Гриценка, Смешку не довіряю... Це моє особисте враження як адвоката та психолога, в тому числі від перегляду їх інтерв"ю у Гордона.
показать весь комментарий
15.02.2019 13:19 Ответить
Як можно не довіряти людям проробивши усе життя у цій сфері і довіряти дилетанту, який навіть не уявляє що подібна сфера існує?
показать весь комментарий
15.02.2019 13:08 Ответить
А Ви як гадаєте? Можливо в мене є певний досвід... і я виходю з цього)) Ось не довіряю, тому що на це є певні підстави... і все)) Гриценку довіряю, а Смешку ні... Можливо через певний час моє відношення зміниться, але це можливо через певний час.
Щодо сфери... то Ви знову помиляєтесь... Головнокомандуючий прийма рішення зважаючи на певні рішення, дії наприклад Голови СБУ, Міністра Оборони, а ще є такий орган, як Рада нацбезпеки... Не один президент приймає рішення... Якщо Ви наполягаєте на своєму, то тоді порошенко повинен відповідати за Іловайський котел та за Дебальцево, як головний, а потім вже Муженки, Назарови різні, як пособники... Тоді потрібно звертатись до Генпрокурора, НАБУ САП, ДБР щоб відкрили справу щодо порошенка в межах своїх повноважень...
показать весь комментарий
15.02.2019 13:27 Ответить
Саме так, Іловайськ повністю на срвісті Порошенка. Він не повірив розвідці, повірив західним союзникам вважав, що це не можливо. Це в наслідок відсутності досвіду і готовності до посади. Так, я маю військову освіту (перша моя освіта)і добре розумію чим має займатись верховний головнокомандувач.
показать весь комментарий
15.02.2019 13:41 Ответить
я проти Вати і кацапів. Мені пох.ру хто і як з ними спілкується. На кордоні має бути рів, мине поле і кулеметні точки, ось так я бачу майбутні відносини із Рашою.
показать весь комментарий
15.02.2019 10:27 Ответить
Не знаю, на что это реплика, но я полностью с вами согласен. Мы победим.
показать весь комментарий
15.02.2019 10:33 Ответить
Не хочу нічого поганого казати про Володю. Так, це не мій кандидат, бо я націоналіст і будь-який мешканець тієї частини України (ватної) не може бути апріорі моїм. Але сам по собі Володя, талановита, креативна людина. Чи достатньо це для того, щоби очолювати країну? Ті хто його підтримує вважають, що так, а я прихожу в жах від кількості людей, які уявлення не мають про те, що таке держава... А кого ми врешті решт хотіли отримати?
Освіта в країні знищена, люди юридично безграмотні, більшість не знає, як місцеві органи влади влаштовані, а не те щоби держава у цілому. Міф про Месію, про несправедливу долю, про досягнення дива чужими руками... хіба це могло пройти даром?
Я знаю що за усе в цьому житті потрібно платити. І за вибір президента теж. Усі вони щось роблять, не без того, але ціна то ті мінуси які їх супроводжують.
За Пецю ми платимо тотальною корупцією, за Юлю вважаю ціна буде та сама + зупинення країни у розвитку через популізм (або тотальний розпач її адептів, якщо вона буде робити те що потрібно державі, що одночасно прямопротилежне тому, що їм обіцяє), а якою буде ціна за Зеленського?... нові "харківські угоди"? відмова від курсу ЄС/НАТО? відмова від українізації? від єдиної церкви? Це ж усе - "непотріб" для вихідця з тієї "ватної" України...
Хто з його прихильників готовий до розвалу України? Бо Західна, це вже терпіти не буде... корупція, популізм, так задовбали, так не подобаються, але ватні цінності? сумніваюсь.
показать весь комментарий
15.02.2019 10:25 Ответить
з ваших слів зрозуміло те, що краще потрібно підтримувати тих, хто цю країну розвалював 27 років і спостерігати, як вони це роблять далі? Що далі і так зрозуміло, ці ваші кандидати нічого нового за ці 27 років не придумали, одномаїття вводить в депресію...
Ви говорите, що він не знає, що таке держава і як нею управляти? Вважаю ви помиляєтесь... Де ви прочитав про те, що Зеленський відмовляється від українізації, від єдиної церкви, від курсу на ЄС/НАТО?
Про курс на знищення корупції знаю, а про зміну загального курсу Україні не чув, приведіть приклади.
показать весь комментарий
15.02.2019 11:10 Ответить
Де ви прочитав про те, що Зеленський відмовляється від українізації, від єдиної церкви, від курсу на ЄС/НАТО?

Що значить де???
Подивіться його інтерв'ю Гордону, а то якось дивно... я проти, тому що дивився, а ви за, бо не дивились?
показать весь комментарий
15.02.2019 11:14 Ответить
я дивився і слухав... але чомусь здається ми дивились різні інтерв"ю, і чули щось різне... Можливо ви чув лише те, що вам потім допояснили, або те, що хотіли тільки чути)) Інколи таке буває... чують, але не розуміють, або розуміють, але не чують те що говорять, бо чують лише те, що хочуть бачити, а бачать те про що думають))
показать весь комментарий
15.02.2019 11:41 Ответить
країну 27 років знищували "ви", голосуючи то за Кравчука, то Кучму, то за Овоча, за комуняк і соціалістів у парламенті. Я голосував за Чорновіла, за РУХ і т.п. Моя совість чиста.
показать весь комментарий
15.02.2019 11:15 Ответить
ну раз перейшли на особистості то ловіть:
Перший раз я голосував за Чорновола;
Другий раз, якщо Чорновол був би живий голосував би за нього також...
Я жодного разу не голосував за Кравчука, Кучму, Симоненка, Януковича, Тимошенко, навіть за Ющенка не голосував, а спортив бюлетень, тому, що особисто був знайомий з ним... і знаю на що він здатний, а на що ні...
========================
Країну я не знищував і не збираюсь цього робити, але підтримувати нинішнього гідранта - вважаю злочином перед державою, перед людьми та перед своїми дітьми та онуками!!!
показать весь комментарий
15.02.2019 11:37 Ответить
ну то у вас є шанс її знищити, голосуйте за Зеленського, у чому проблема?
Я за Пецю чи Юлю теж не збираюсь голосувати, але це не привід, щоби віддати країну клоуну.
показать весь комментарий
15.02.2019 11:40 Ответить
Особисто не маючи нічого проти Зеленського я за нього не збираюсь голосувати, як мінімум в першому турі... це так для інформації, або як зараз модньо - для архіву
Особисто вас не дивує те, що 27 років країною керували "скриті клоуни", псевдо-технарі, псевдо-економісти та промисловці, які такими стали бо прихватизували по мірі своїх можливостей фабрики та заводи? Які тільки і робили всі ці 27 років, як розкрадали та ділили податки та збори простих громадян та малих підприємців... А задля цього на що тільки не опиралися і не робили... 27 років в країні при владі одні і ті ж, можливо все-таки щось потрібно змінювати? Пора викидати старих політиків на свалку...
показать весь комментарий
15.02.2019 11:55 Ответить
Ні особисто мене це не дивує. Мене взагалі важко здивувати. Війна із РФ мене не дивує, бо про неї я казав із 1995, багато чого іншого теж не дивує...
Слухайте, якщо ви сідаєте у літак, в якому потріскані крила, димляться двигуни і т.п., то чому дивуватись, коли ви не долетіли? Це ж очевидно!
Якщо у вас в країні тупий і недалекий народ (добрий, працьовитий, співучий, але ТУПИЙ!!!) то як можно дивуватись тому, що відбувається 27 років поспіль? Ось цю воровату владу нам хто поставив, *****, Гітлєр? Та ні, наш любий народ.
Пора лайно із власних голів викидати, а слід за ним і політичний непотріб піде... Судячи з рейтингів, ніхто цього не збирається робити.
показать весь комментарий
15.02.2019 12:01 Ответить
Щодо чистоти совісті... СМІШНО!!!
Згадується один персонаж, який розповідав про чисті руки...
показать весь комментарий
15.02.2019 11:38 Ответить
яка різниця, хто, що розповідає? Як діти малі...
показать весь комментарий
15.02.2019 11:41 Ответить
До того, що починати потрібно з себе... Не говоріть про чисті руки, доки їх нікому не покажите...А ще говорите, що ви робітник... в робітників руки не чисті від праці...
показать весь комментарий
15.02.2019 11:49 Ответить
я не робітник, хоча у молодості мав робітничу спеціальність і працював. Мене не робітники бісять, а ті хто вважає, що вони працюють.
показать весь комментарий
15.02.2019 11:55 Ответить
бачите і у Вас виходить жартувати... чи Ви не про Тимошенко говорили... вона у нас працювала, поки інші... Гадаю, що то був не жарт, але Ви зрозумієте...
Щодо Зеленського, то він ще не почав працювати... Я розумію Вас, Вас як націоналіста, який хоче, щоб у умовного Кошулинського був високий рейтинг, чи наприклад у Садового чи того ж Гриценка, я їх всіх поважаю, за Гриценка навіть маю намір голосувати принаймні в першому турі, але рейтинг така річ незрозуміла, але все ж таки це просто рейтинг.... Це хтось десь вирішив щось промоніторити, а потім результати оприлюднив.... До чого тут люди, які є в цьому рейтингу подобаються вони Вам чи ні? Навіщо викидати сміття їм на голову, обзивати тощо... Не подабається? ТАк напишіть мені не подобається Зеленський, чи не подобається Гриценко чи Тимошенко, порошенко, тому що... і наведіть свої міркування... Не потрібно обзивати людину клоуном не знаючи її намірів і її як людину, не знаючи її вчинків та дій)) Тому що в такиї свої твердженнях можна далеко зайти... дуже далеко, навіть відносно себе самого)
показать весь комментарий
15.02.2019 12:16 Ответить
я буду голосувати за Гриценко, саме через рейтинг. Я бачу, що його обгажують усі, це ознака високого рейтингу, а ці публікації, це ознака наявності великих грошей.
показать весь комментарий
15.02.2019 12:24 Ответить
Хоч в цьому ми спільні... Будемо голосувати за одну людину... Але ж я не ображаю нікого із інших кандидатів обзивачи їх... Можу лише характеризувати, що той покидьок, а та ще гірша чи той... Але це з власного досвіду, а не просто так...
Ось Ви говорите, що Гриценка обгаджують, а не помічаєте, як обгаджують інших... Гриценка за те, що він вже був міністром, а Зеленський туди навіть ще не пройшов... Як гадаєте, хто це робить? Влада, тому, що хоче збільшити власний рейтинг, який постійно зменшується... Був Гриценко в трійці, в двійці і на нього лили стільки бруду, що було аж занадто... Понизили рейтинг Гриценка ( а чи понизили, теж питання?) перейли на іншого не очікуваного кандидата, тому що він наразі більш небезпечний... ************ поросенка в другий тур, мене ще дувує, як в його рекламі відсутній посил, як у Тимошенко, що він точно вже буде в другому турі, мабуть впевненості немає, бо в другому турі, його перемогу намалюють))
А тепер про інше... Ось наприклад в другий тур вийде Зеленський і порошенко, за кого будете голосувати? Невже Вам сподобалось, що зробив порошенко з країною за 5 років? Чи наприклад в другий тур вийде Тимошенко і Зеленський, Ви за кого будете?
показать весь комментарий
15.02.2019 12:44 Ответить
Як гадаєте, хто це робить? Усі, і армія порохоботів, і армія юлєботів (так у бідної Юлі є така армія) і не факт, що люди коломойського це не роблять.

Невже Вам сподобалось, що зробив порошенко з країною за 5 років? І так і ні. Мені подобається що ми йдемо геть від Московії, для мені це вартує у тисячі разів більше ніж ціна на газ і т.п. Мені подобається децентралізація, безвіз, Томос. Але мене взагалі не влаштовує ситуація із корупцією, Гонтарева, Луценко і т.п.

Я не піду на любий другий тур, у якому не буде Гриценко, я не стану співучасником вбивства моєї країни.
показать весь комментарий
15.02.2019 12:57 Ответить
А мені не подобаться, вибачайте, але в мене немає подвійних стандартів, в моєму житі не буває і так і ні))
Від росії не порошенко пішов, а українці! Мені не подобається децентралізація, бо її направили хибним шляхом, розповідаючи про неї байки для простих людей. Те що зараз являється децентралізацією нічого не вартує, її немає, на місцях нічого не вирішується, а от проблем стало більше і вирішитись вони не можуть, тому, що місцевим органам не вистачає того бюджету, який їм потрібний і знову ж таки кошти розкрадаються...
ТОМОС - це не тільки заслуга порошенка, хоча, якщо подивитись на ТОМОС-тур, то здається, що тільки він ним і опікувався, тільки він і ніхто більше. Взагалі не розумію, навіщо цей ТОМОС-тур? Як на мене, його участь в цьому перебільшена, хоча він сам в це не вірить і намагається і хоче впливати на прийняття рішень навіть з релігійних питань. Дивно виглядає, як Філарета, який доклав найбільше зусиль та здоров"я відсторонили від цього процесу, як пояснили його відсутність медичним обстеженням...
Щодо керівників певних структур і органів держави, так як там кажуть, що там немає навіть де клеймо ставити)) Як може бути генпрокурором людина, в якої немає юридичної освіти і ця людина нічого не зробила, щоб її отримати... Це теж досягнення порошенка, він пропихнув закон про призначення луценка, а інші більш важливі чомусь не зміг... Кожен із міністрів перевищує свої повноваження і при цьому за це не несе ніякої відповідальності... чому?
Ви говорите, що не підете на другий тур, якщо там не буде Гриценка, а чи не помилка це? Це говорить, що вам байдуже до долі України, хоч вище ВИ говорив про інше)) Що корисного Ви зробите, якщо не підете на вибори? А от погане буде те, що хтось скористається вашим бюлетнем, голосом... А таких як Ви може бути кілька сотень тисяч, добавте сюди, ще тих, хто не піде, бо "його голос все одно нічого не вирішує", добавте тих, хто за 300-500 гривень продає свій голос... Тих, хто голосує за кандидата, бо працює на його підприємстві... І як, ми з такими людьми побудуємо нормальну країну? З такими будуємо вже 27 років... ЧИ не забагато?
показать весь комментарий
15.02.2019 13:17 Ответить
Яка мені різниця які у людини наміри? Є речі можливі, є не можливі. Якщо людина, не маючи підготовки сідає у ******** танк і має намір перемогти ворога, то навіщо мені його наміри? Може людина думає, що це щось на кшталт машини, що нічого там складного не має, що навіть тракторист Іван і той може його завести... Я й так знаю, що він з ним не справиться. Все, це аксіома! Що тут обговорювати?
показать весь комментарий
15.02.2019 12:27 Ответить
Відповім просто...
Якщо людина не має підготовки - то вона не сяде в танк і не буде ним кермувати! Питання в іншому, хто цю людину туди посадив, ось з цієї людини і потрібно питати...
Але приклад навели не правильний... не доречний)) Проблеми України зрозумілі майже кожному українцю...вони лежать на поверхні. Але є речі, вірніше дії, які хтось може зробити, а хтось ні..., хтось хоче, а хтось не хоче...
показать весь комментарий
15.02.2019 12:48 Ответить
проблеми України зрозумілі майже кожному українцю...вони лежать на поверхні.
Я й не сумнівався, що усі знають у чому проблеми, дайте вгадаю - у недолугій владі...?
Як це хто його туди посадив? Народ його туди посадить, тупий народ, який не розуміє що в танку має сидіти танкіст і вірить, що для "хорошего парня" танк не проблема.

так є такі речі, які потрібно зробити щоби проблеми вирішити, я про них писав - лайно із голови викинути, але "хтось може зробити, а хтось ні..., хтось хоче, а хтось не хоче..." ту ви праві.
показать весь комментарий
15.02.2019 12:52 Ответить
The Lensky
показать весь комментарий
15.02.2019 10:40 Ответить
https://censor.net/user/83156: Я полностью согласен с вашим подходом к внешней политике Украины. Только в Европу, только к правовому демократическому государству, которые там уже давно успешно существуют. Меня только немного смутил ваш комментарий в отношении жителей "ватной" Украины. Я киевлянин, русскоговорящий, хотя понимаю и люблю украинский язык, а русскую речь в исполнении россиян уже ненавижу. Так к какой категории вы меня отнесете? А если бы я жил во Львове?
показать весь комментарий
15.02.2019 10:40 Ответить
Для мене Україна (духовна, культурна) закінчується у Полтаві. Далі це "Малоросія". Звісно, зараз відбулись відчутні зрушення, той же Дніпро, але споконвічні "пролетарські" регіони, це і є вата. Мова якою Ви розмовляєте тут ні до чого, ви українець, якщо ваші діти говорять на українській мові, і росіянин, якщо на російській. Не потрібно собі брехати.
Подивіться його інтерв'ю Гордону, там побачити відповідь на ваше запитання...
показать весь комментарий
15.02.2019 11:45 Ответить
Вы понимаете, что путин своей агрессией объединил Украину, а вы своими комментариями ее разъединяете? Или думаете, что настоящие украинцы живут только в ее западной части?
показать весь комментарий
15.02.2019 13:01 Ответить
Я не маю право писати правду? А чому, бо вона хе.ровая?
Так, я вважаю, що на західній живуть українці, які набагато менше спотворені "Совєтами" і більш наближені до самого поняття українець. Діди/прадіди тих, хто живе в інших регіонах, теж були такі. Якщо для когось образливим є той факт, що потрібно згадати власну історію і через не можу ставати таким як був твій дідо/прадідо, у супереч усьому, що зробили комуняки, то я тут до чого?
До речі, це зараз і відбувається. Хтось власним життя, кров'ю це робить, хтось ментально змінюється, а комусь не дано. Цікаво, а яким же ви бачити ось того типового українця, до якого ми йдемо?
показать весь комментарий
15.02.2019 13:14 Ответить
Обезумевший народ, обозленный на паразитическую мафию Вальцмана и Григян бросается голосовать за клоуна. Эпос. Демократия превращена в полное шоу. Judeовский талант ездить по ушам, отточенный тысячелетиями приспособленчества и паразитизма, делает их мастерами демократии. Фраза звиздит как Троцкий приобретает второе дыхание в исполнении Зеленского.
показать весь комментарий
15.02.2019 10:53 Ответить
2014й. В Иловайске гибнут пацаны.
Коломойский снабжает армию оружием за личные деньги, а президент свои деньги ныкает в оффшор...
показать весь комментарий
15.02.2019 10:55 Ответить
Личные деньги, это которыми был рекапитализирован приватбанк? Или схемы нафтогаза?
показать весь комментарий
15.02.2019 11:10 Ответить
...доповню, не тільки в офшор, а ще тендери виграє на озброєння армії та поставляє в армію озброєння, яке чомусь або невидиме, або ломається дуже швидко...
показать весь комментарий
15.02.2019 11:12 Ответить
Если бы иудоглобализаторская мафия не грабила Украину, ватаны не ломились бы к нефтедолларам путина.
показать весь комментарий
15.02.2019 11:14 Ответить
Вернёмся к автору. "Каждый второй избиратель не отказался бы побыть в маске
Коломойского. И детишкам бы эту маску нацепил "
Это что,диагноз народу,электорату ?
В переводе с автора каждый второй готов продаться олигархам ?
показать весь комментарий
15.02.2019 11:01 Ответить
Так кто же кандидат в президенты Владимир Зеленский ?
Слуга народа или слуга Коломойского ???
Где маска ,а где подлинное открытое лицо ???
показать весь комментарий
15.02.2019 11:05 Ответить
далі буде видно... як на мене - це точно не слуга Коломойського...
показать весь комментарий
15.02.2019 11:13 Ответить
Большинство аргументов в пользу Зеленского сводятся к тому, что Порошенко,Тимошенко,
Ющенко,Кучма плохие.И все.Я честный, не воровал, я тоже в разговоре с друзьями и товарищами шучу над властью и часто ругаю эту власть, таких миллионы.Я тоже могу сказать:"Народ, продиктуй мне президентскую программу, а я законспектирую".Но это же не значит, что я достоин стать президентом.Чем Зеленский лучше остальных кандидатов за исключением тех, кто действительно принадлежит к той верхушке, которая все эти годы управляла страной(Бойко, Порошенко, Тимошенко).Почему Зеленский, а не Садовой, Смешко, Гриценко?Они хоть имеют опыт управления огромными структурами(областной центр,СБУ,ВСУ соответственно).
Да, некоторые говорят, что Коломойский сильно помог Украине в 2014.Он делал это из личных эгоистических корыстных побуждений.Если бы победил донецкий клан, то у Бени все забрали бы.Нафтогаз был убыточным, потому что его доил Коломойский.Затем его оторвали от соски.И здесь сразу патриотизм заканчивается.Беня начал говорить о создании Днепропетровской народной республики.Благо у него были многочисленные карманные батальйоны.Слава богу командиры сказали, что это уже переходит границы здравого смысла.Потом вспомните вливание бюджетных(наших с вами) 5 млрд. долларов в Приватбанк, который разграбил Коломойский.Крах Приватбанка привел бы к краху всей банковской системы Украины. Чем бы это впоследствии закончилось - трудно сказать, возможно крахом страны.
показать весь комментарий
15.02.2019 20:13 Ответить
Конечно - "Зеленскому сейчас ничего и делать не нужно"!... Ибо - за него всё и так сделают -
"Депутат Черненко согласовывает с ЦИК и Нацсоветом атаку на сериал Зеленского "Слуга народа-3", - аудиозапись" https://ukranews.com/news/613714-deputat-chernenko-soglasovyvaet-s-tsik-i-natssovetom-ataku-na-serial-zelenskogo-sluga-naroda-3 ;

А дальше - вообще "прелесть" - "Как я зашкварил Радио.Свобода #ДУБИНСКИЙОТВЕЧАЕТ" https://www.youtube.com/watch?v=qujQSHfEvJ4 ;
Show must go on!
показать весь комментарий
16.02.2019 20:25 Ответить
https://censor.net/user/387249

Конечно - "Зеленскому сейчас ничего и делать не нужно"!... Ибо - за него всё и так сделают -
"Депутат Черненко согласовывает с ЦИК и Нацсоветом атаку на сериал Зеленского "Слуга народа-3", - аудиозапись" https://ukranews.com/news/613714-deputat-chernenko-soglasovyvaet-s-tsik-i-natssovetom-ataku-na-serial-zelenskogo-sluga-naroda-3 ;
Вот.О чем я только говорил.Зеленский хороший, потому что Порошенко его травит.Так с подачи президента и Гриценка обливают, и Садовому мусорный кризис устроили.Это обычная тактика любого политика в нашей почти 30-летней истории.Если Порошенко плохой, то это не значит автоматически, что Зеленский хороший.Среди нынешних кандидатов как минимум с десяток будут получше человека Зе(в том числе и Порошенко).
показать весь комментарий
17.02.2019 19:05 Ответить
Простите, но мой пост не был ответом Вам, и я ни слова не говорила о качествах Зеленского как кандидата в Президенты.
показать весь комментарий
17.02.2019 19:38 Ответить
да он ничего и не делает
показать весь комментарий
18.02.2019 17:16 Ответить
Страница 2 из 2