8368 посетителей онлайн
2 965 29
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Ми агенти Кремля?

Ми агенти Кремля?

Я повинен сказати вам правду...

Наша сім’я :

Я – Данило Яковлев – молодший лейтенант, учасник Майдану, проходив службу в полку «Азов», теж з 16 років займається громадською діяльністю.

Кирилл Яковлев – старший сержант, учасник Майдану, проходив службу в полку «Азов», займаюсь з 16 років громадською діяльністю.

Ус Дмитро – наш батько – старшина, учасник Карабаського конфлікту 1990-1991 р., отримав поранення, був у полоні, у 2014 році разом з нами пішов добровольцем у полк «Азов», на даний час він отримав статус інваліда війни та майже втратив слух після контузії.

Геннадій Мясоєдов – наш дідусь – учасник Майдану, волонтер, добровільно їздив на фронт допомагати нашим військовим як хірург, отримав нагороду «Народний Герой України».

Цензор.НЕТ Изображение

У всієї сім`ї є нагороди за Майдан та війну!

Так! Наша сім’я проти розкрадання армії, тому що ми віддали цій війні дуже багато! А скільки віддали Свинарчуки? Ми ніколи не ховались за спинами іншим, а завжди шли першими на ворога. Ми знаємо ціну людським життям. Ми любимо нашу країну та зробимо все, щоб захистити її від мародерів та бандитів. 
Тепер виходить так, що наша сім’я – це агенти Кремля, а Свинарчуки, Букіни, Кернеси, Труханови, Мураєви – це патріоти нашої країни! Ось такі реалії сьогоденної України .😰

Дякую за увагу!
Слава Україні !

Топ комментарии
+11
Так кумедно, коли різні мародери, коли їх хапають за руку, починають волати: "Рятуйте! Мене схопили агенти кремля!" При чому на людей, які, на відміну від них, проти кремля реально воюють.

Владне і навколовладне мародерство є і воно очевидне.

Керуйте державою так, щоби не було чим вам дорікнути. Українців біситься ваше мародерство зі зрозумілих причин. А справжні агенти кремля теж ваше мародерство використовують в своїх цілях.

То може варто відповідати на запитання, а не клєйміть нєістово всіх, хто їх ставить? Запитання резонні.
показать весь комментарий
11.03.2019 17:12 Ответить
+10
Ви самі відповіли на своє питання. Справу відкрили у 2016 році і гарненько поклали під сукно. І якби не буча, то її з-під того сукна ніколи б не дістали.
показать весь комментарий
11.03.2019 16:51 Ответить
+6
і по друге...якщо не дай Боже новий президент (Зе чи Ю) домовиться з Росією про інтеграцію Донбасу в Україну в статусі автономії...як ви вважаєте яке відношення буде до учасників бойових дій, особливо до добровольців? ви станете учасниками громадянської війни...а можливо проти декого відкриють кримінальні справи.
Так що даремно ви котите бочку на Порошенка...він єдиний хто відкрито відстоює інтереси незалежності України.
показать весь комментарий
11.03.2019 16:11 Ответить
Комментировать
Сортировать:
єдине питання...чому справа проти Свинарчуків була відкрита в 2016 році, а бучу підняли тільки перед виборами? тобто раніше вас все влаштовувало...а тепер несподівано всі піднялись проти злочинного режима Порошенка? Якось це підозріло виглядає.
показать весь комментарий
11.03.2019 15:59 Ответить
Ви самі відповіли на своє питання. Справу відкрили у 2016 році і гарненько поклали під сукно. І якби не буча, то її з-під того сукна ніколи б не дістали.
показать весь комментарий
11.03.2019 16:51 Ответить
Данила Яковлев это следователь который в 2016 расследовал это дело?
показать весь комментарий
11.03.2019 16:59 Ответить
і по друге...якщо не дай Боже новий президент (Зе чи Ю) домовиться з Росією про інтеграцію Донбасу в Україну в статусі автономії...як ви вважаєте яке відношення буде до учасників бойових дій, особливо до добровольців? ви станете учасниками громадянської війни...а можливо проти декого відкриють кримінальні справи.
Так що даремно ви котите бочку на Порошенка...він єдиний хто відкрито відстоює інтереси незалежності України.
показать весь комментарий
11.03.2019 16:11 Ответить
Гроші не пахнуть, їм теж треба якось жити.
показать весь комментарий
11.03.2019 16:50 Ответить
Ви добре подумали перед тим як писати? Добре прочитали, про що йдеться? Адже про Порошенка тут навіть не згадується. І затямте: нікому, ні Зе, ні Ю, ба, навіть Бо, и тим більше По, якщо він залишиться ще на один термін, не дозволять інтегрувати Донбас на умовах автономії. Не дозволить суспільство і люди, про яких тут написано.
показать весь комментарий
11.03.2019 16:59 Ответить
Вы где были 5 лет? Порошенко то что вы описали подписал почти 5 лет назад в Минске.
показать весь комментарий
11.03.2019 17:02 Ответить
а ви вже мабуть забули що в серпні-вересні 2014 року російські війська під Іловайськом знищили близько 500 українських солдат і дійшли до Маріуполя? Мінські домовленості були фактично капітуляцією перед Росією. Ми втратили частину Донбасу, але виграли час на підсилення ЗСУ.
показать весь комментарий
11.03.2019 17:13 Ответить
Так, але Верховна Рада ухвалила-таки сумнівний закон «Про особливий статус», і про це не слід забувати, особливо враховуючи, що ЄС буде усіляко тиснути й наполягати на виконанні мінських угод і цього закону. Так що прив'язувати наслідки мінських угод до конкретного президента просто нелогічно, бо це залежатиме від дуже багатьох чинників. У вас є гарантія того, що Порошенко, прийшовши на другий термін, не пробуватиме протиснути особливий статус? У мене - найменшої.
показать весь комментарий
11.03.2019 18:17 Ответить
И как понять ваше раздвоение? Капитуляция уже произошла, а вы вещаете что другие кандидаты собираются капитулировать. А "підсилення ЗСУ" это ваш вывод из расследования журналистов, или захвата в плен моряков в керченском проливе? Можете объяснить почему при нападении нужно сразу капитулировать, хотя законами предусмотрено военное положение и защита территориальной целостности, гарантом которой является президент? Или вы считаете что военное положение можно вводить только перед выборами?
показать весь комментарий
11.03.2019 19:51 Ответить
формально да, но практически Украина положила болт на Минские соглашения...так что это можно расценивать просто как тактический ход
пока США на нашей стороне, никтоне сможет заставить Украину выполнить их
показать весь комментарий
11.03.2019 19:58 Ответить
по поводу военного положения...тут я полностью не поддерживают наше командование...военное положение нужно было вводить в 2014 году
показать весь комментарий
11.03.2019 20:01 Ответить
Не выдумывайте какие то тактические ходы, Украина к сожалению практически выполнила минскую капитуляцию, как и будапештский меморандум, только другие выполнять не будут. А то что пока США на нашей стороне так это только слова, а обязательства у них были другие и выполнять они их то ли не могут то ли не хотят. А раздвоенность ваша вообще непонятна не поддерживаю, но пишу посты в поддержку, работа что ли?
показать весь комментарий
11.03.2019 20:31 Ответить
ни одного пункта Минских соглашений Украина не выполнила
показать весь комментарий
11.03.2019 20:39 Ответить
Выполнила всё, и продолжает выполнять.
показать весь комментарий
11.03.2019 21:29 Ответить
Авжеж, всі, хто критикує діючого президента - агенти кремля. А ви не знали? А оборудки в Оборонпромі - то таке...
показать весь комментарий
11.03.2019 16:53 Ответить
Так кумедно, коли різні мародери, коли їх хапають за руку, починають волати: "Рятуйте! Мене схопили агенти кремля!" При чому на людей, які, на відміну від них, проти кремля реально воюють.

Владне і навколовладне мародерство є і воно очевидне.

Керуйте державою так, щоби не було чим вам дорікнути. Українців біситься ваше мародерство зі зрозумілих причин. А справжні агенти кремля теж ваше мародерство використовують в своїх цілях.

То може варто відповідати на запитання, а не клєйміть нєістово всіх, хто їх ставить? Запитання резонні.
показать весь комментарий
11.03.2019 17:12 Ответить
Всё просто.
Высокопосадовый вор - "патриот".
Патриот Украины - агент кремля.
Высокопосадовые твари уже за 5 лет столько наворовали, что потеряли связь с реальностью.
показать весь комментарий
11.03.2019 17:58 Ответить
під час Визвольних змагань 1917-1921 рр далеко не усі українські отамани і стрільці чи козаки були агентами більшовицької росії. Більше того, в більшості своїй, це були патріоти, що віддали життя за Україну. Але воюючи між собою, вони здали Україну ворогу на 70 років.
показать весь комментарий
11.03.2019 19:23 Ответить
Ні. Агент кремля-Білий Глист Білецький,а ви-всього-навсього в нього на побігеньках.
А якщо ототожнюєш полк Азов з нац-чимось-там,ще й принижуєш і знищуєш полк.
Хто тебе вповноважував бути суддею ? ТИ подивився телешоу ,і вже знаєш ,хто винен ?
І до чого приплітаєш заслуги свої і своєї сім"ї ?
А хто це біля братьєв ?Чи не помічниця Шарія,Тоня Бєлоглазова ?
Ми агенти Кремля? - Цензор.НЕТ 3183

Ми агенти Кремля? - Цензор.НЕТ 9545

Ми агенти Кремля? - Цензор.НЕТ 16
показать весь комментарий
11.03.2019 19:25 Ответить
ты соевый агент кремля.
показать весь комментарий
11.03.2019 22:26 Ответить
Толерантное отношение к пятой колонне в условиях войны является актом национального суицида.
Что касается Украины, то история не знает другого государства, где пятая колонна во время войны имела бы столь идеальные условия для своей деятельности.
И создал эти идеальные условия им кондитер.
показать весь комментарий
11.03.2019 21:19 Ответить
"Тепер виходить так, що наша сім'я - це агенти Кремля". Не "агенти Кремля", а корисні для Кремля ідіоти.
показать весь комментарий
12.03.2019 04:52 Ответить
вам огромное спасибо, но если на чистоту, то Порошенко тоже имеет хороший список положительных дел, а вот бывшие заслуги бледнеют на фоне сегодняшнего. Я о том безобразии в Черкассах со стороны Нац Корпуса. Вы же здесь по этому вопросу, а не по вопросу настоящих виновных в происходящем. Вдумайтесь, что будет с Украиной после выборов, неудачных выборов.....
показать весь комментарий
12.03.2019 08:37 Ответить