9440 посетителей онлайн
2 500 33
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

ЧОМУ УКРАЇНКИ ВСЕ РІДШЕ ХОЧУТЬ НАРОДЖУВАТИ: СТРАХИ МАТЕРИНСТВА

беременность

Рівень народжуваності в Україні постійно змінюється. Наприклад, приріст народжуваності спостерігався у періоди: 2001-2004 рр., 2005-2009 рр., 2010-2012 рр. Спад народжуваності був критичним з 2012 року по 2018 рік.

З 2012 року кількість новонароджених почала стрімко падати. Зокрема, у 2012 році народилось 520,724 тисяч дітей. За січень-листопад 2018 року на світ з’явилось вже 312,603 тисяч малюків. Тобто народжуваність у 2018 році по відношенню до 2012 року впала на 40 % і досягла рекордно низької відмітки.

Станом на березень 2012 року за даними дослідження компанії Research & Branding Group до підстав скорочення рівня народжуваності опитані респонденти віднесли: 68 % – відносно низький рівень життя населення; 24 % – висока смертність; 24 % – незбалансованість державної соціальної політики; 20 % – зниження цінності сім’ї; 12 % – збільшення українців, які не можуть мати дітей за станом здоров’я; 8 % – несприятлива демографічна ситуація минулих років; 6 % – утвердження "західної" моделі сім’ї.

Сьогодні до ключових чинників зменшення народжуваності відносять: зниження рівня дитячої смертності, зростання доступу до контрацепції, більш високий рівень зайнятості та освіти серед жінок.

А щодо страхів материнства? Чи впливають вони на небажання жінок народжувати? Адже, здавалося б, народження дитини є природнім бажанням кожної жінки. А материнський інстинкт – це саме те, що змушує представниць прекрасної статі на єдиному диханні пройти через вагітність та пологи.

Сучасна жінка скоріше профледі, бізнесвумен, леді бос, жінка-політик, аніж дружина, мати чи господиня. Більшість українок пріоритезують особистісний розвиток та кар’єрний ріст. Натомість материнський інстинкт відходить на другий план.

Спад економічного розвитку України та відсутність збалансованої державної політики позбавляє жінку можливості бути одночасно і успішною леді, і хорошою мамою.

Жінкам необхідно обирати: кар’єрний ріст чи побудова сім’ї. Бажання розвиватись в професійному напрямку, а також вимогливість до ролі дружини та матері – основні підстави відкладення заміжжя та народження дітей. Адже народити та виростити дитину – це лише початок. Виховання свого чада – ось на що слід звернути увагу.

Стандарти та підходи у вихованні дітей змінилися. Жінки повинні витрачати багато часу та енергії, щоб опанувати нову професію – професію мами. Тому материнство – це повноцінна робота.

Більшість обирає професійний успіх. Американський Національний центр охорони здоров’я наприкінці минулого століття зафіксував, що кількість жінок, які не бажають мати дітей, кожні кілька років зростала на 2-3 %. Такий вибір супроводжується бажанням присвятити своє життя кар’єрі та самореалізації.

Результати опитування міжнародної компанії PwC засвідчили, що жінки відстоюють свої кар’єрні інтереси. Більше того, для них це надважливо. Для 97 % респондентів головне – цікава робота та кар’єрний ріст. 75 % жінок хоче досягти вершини кар’єрних сходів. 73 % хочуть підвищення на роботі. 82 % – переконані у тому, що досягнуть своєї мети.

Українки все рідше хочуть народжувати. Не хочуть, бо бояться. В обіймах страху знаходяться і матусі від природи, і успішні леді бос. Для більшості жінок материнство – це не тільки побоювання за складність вагітності та пологів, а й страхи про можливість професійної кризи.

Жінкам доводиться самостійно боротися зі своїми страхами, причини виникнення яких найрізноманітніші А байдужість суспільства просто вбиває. Інколи ця байдужість доповнюється ще й нерозумінням з боку партнера.

Деякі просто впадають в паніку, коли мова йде про вагітність та пологи. Когось переслідують привиди з минулого, зокрема складність у стосунках з власними батьками. Та для переважної більшості дитина – це загроза фінансовій стабільності та втрата власної свободи.

До основних причин, які викликають страх перед материнством, можна віднести:

  1. Віра в ідеальне та можливість його досягнення. Боязнь народжувати – проблема всіх перфекціоністок. Вони висувають занадто високі вимоги до себе як до потенційної мами. Ці жінки занадто педантичні у питаннях планування сім’ї. Якщо вони і будуть народжувати, то цьому передуватиме процес врахування найменших деталей. А це все час…
  2. Особистісний фактор. До народження дитини необхідно підходити свідомо. Лише особистість зможе виростити та виховати іншу особистість. Тому розуміння всієї складності процесу виховання дитини викликає сумніви щодо власних педагогічних якостей.
  3. Деформований материнський інстинкт. Є жінки, у яких розмови про "малесеньку лялечку" зовсім не викликають емоцій. Вони не проявляють любові до немовлят. Ці жінки не бачать радості в материнстві. Для них материнство – це одні недоліки: втрата свободи та власного часу, постійна втома та недосип.
  4. Прояви минулого. У 90-і сім’ї з дітьми не жили, а виживали. Саме з дітьми були пов’язані значні грошові та фізичні витрати. Недивно, що нинішнє покоління прирівнює дітей до тягаря.
  5. Фінансові питання та майбутні зміни. Складне дитинство відкладає відбиток і на дорослому житті. Жінки спрямовують всі сили на пошуки стабільності. Народження дитини лякає їх. Адже вона здатна зруйнувати омріяну, ледве досягнуту рівновагу…

Дійсно, страхи материнства – актуальна проблема сучасності, яка вимагає дбайливого ставлення зі сторони суспільства. Універсальних ліків від страхів материнства не існує, оскільки причини цієї недуги у кожного свої. Ці страхи сидять глибоко всередині кожної жінки. Тому єдиний рецепт – це зупинитись, вислухати та зрозуміти себе. Інколи необхідно звернутись і до висококваліфікованих спеціалістів – лікарів-гінекологів, психологів.

Однак, в більшості випадків страхи материнства лише опосередковано впливають на відмову жінок від материнства. Апріорі жінки "за" сім’ю. Та їм потрібна допомога… Допомога коханих, чоловіків… Саме чоловіки мають стати повноцінними партнерами.

Лише повноцінне партнерство та збалансована соціальна державна політика, збережуть інститути шлюбу та сім’ї в майбутньому. Адже тоді жінки на рівні з чоловіками розділять радощі і тягар батьківства, кар’єрного росту, а також буденне побутове життя. І можливо вже скоро Україна матиме позитивні тенденції у сфері народжуваності.

Топ комментарии
+5
"Відповідальне батьківство" означає матеріальній добробут родини. Нема грошей - не буде і дітей! Принаймні в родинах. Будуть в інтернатах, новонароджені на смітниках і бездоглядні на вулицях. Сьогодні маючи на утриманні двох дітей, дружину і тещу я змушений відмовляти собі в усьому, бо пріоритетом є підготовка дітей до еміграції - навчання, навчання і ще раз навчання. І це коштує грошей! Безумовно, діти мають вибір - вчитись, або приректи себе на животіння в Україні і народжувати дітей від таких самих невдах в країні дурнів. І вони про це знають. Я нічого не чекаю від держави. Взагалі нічого. Просто держави не має. Якісь паразитичні інститути соціального контролю населення ще діють, але функції контролю та експлуатації переважають над розвитком. Країна "останніх днів". Вже обирають клоунів в президенти...
показать весь комментарий
12.04.2019 19:43 Ответить
+3
тобто - в Європі і в Україні , де народжуваність на дуже низькому рівні , рівень життя людей і кількість в них грошей менше , а ніж в країнах Африки чи Близького Сходу ?
показать весь комментарий
12.04.2019 20:52 Ответить
+3
Повна маячня.У мене двоє дітей.Народилися у 1992 та 2002 роках.Старша донька з'явилася на світ,коли нічого не було: не платили зарплатню,лікарняний - копійки, декретні - злидні.Ні про які гроші на народження і мови не було.Але ростили,любили,навчались,писали дипломи,жили одним словом. Син з'явився на світ через десять років,через те,що не було власного житла.Жили у гуртожитку,і розуміли,що нормальні люди розмножуватись,як кролики, на 20 кв.м.не можуть.Але згодом я про це не пожалкувала,бо в майбутньому це дало мені фору в навчанні дітей.Донька отримала гідну освіту,коли син ще був школярем.Не заздрю зараз тим,у кого діти мають різницю у віці 1-2 роки,тому що вчити двох -це просто жах. Зараз чекаємо на онуку. Донька про другу дитину мови не веде,бо теж не мають власного житла.Коли воно з'явится - невідомо, бо працює на держслужбі.І мішків грошей,як думають багато з людей,у неї немає.Хоча б одну дитину виростити в нашій країні -це вже подвиг. Не просто вилупити на світ,а виростити,повноцінно годуючи,виховуючи,навчаючи,вчити працювати, жити гідно,не пиячити і не ледарювати.А в Україні, на жаль,нормальні сім'ї не підтримуються державою,підтримуються асоціальні.Тому лікарняні гроші виплачують не раніше,ніж через 1,5 місяці,тобто вже після пологів.А на пологи йди як хочеш. Всіляким недолугим мамцям грошики платяться справно,щомісяця.Платяться з податків моєї працюючої дитини. Вона собі може дозволити 1 дитину, а вони на ці гроші утримують 5-6.І не дуже переймаються повноцінним харчуванням і достойним вихованням.Поки наша держава не буде стимулювати до народження нормальних мам, ми не матимемо нормального покоління.На жаль, дуже багато дітей з неблагополучних сімей повторюють долю своїх батьків: пиячать,вживають наркотики,і також пачками народжують з 15-16 років,бо твердо засвоїли із сімейного виховання,що діти - це дитячі гроші.
показать весь комментарий
12.04.2019 22:52 Ответить
Комментировать
Сортировать:
"Відповідальне батьківство" означає матеріальній добробут родини. Нема грошей - не буде і дітей! Принаймні в родинах. Будуть в інтернатах, новонароджені на смітниках і бездоглядні на вулицях. Сьогодні маючи на утриманні двох дітей, дружину і тещу я змушений відмовляти собі в усьому, бо пріоритетом є підготовка дітей до еміграції - навчання, навчання і ще раз навчання. І це коштує грошей! Безумовно, діти мають вибір - вчитись, або приректи себе на животіння в Україні і народжувати дітей від таких самих невдах в країні дурнів. І вони про це знають. Я нічого не чекаю від держави. Взагалі нічого. Просто держави не має. Якісь паразитичні інститути соціального контролю населення ще діють, але функції контролю та експлуатації переважають над розвитком. Країна "останніх днів". Вже обирають клоунів в президенти...
показать весь комментарий
12.04.2019 19:43 Ответить
тобто - в Європі і в Україні , де народжуваність на дуже низькому рівні , рівень життя людей і кількість в них грошей менше , а ніж в країнах Африки чи Близького Сходу ?
показать весь комментарий
12.04.2019 20:52 Ответить
Ми вже бідніші за багато африканських країн. Європейці не хочуть відмовлятися від високого рівня особистого життя на користь власних дітей. Я теж не хочу, але мушу чинити саме так. В традиційно тупих і диких країнах, де висока дитяча смертність, діти виступають "пенсійним фондом", а в розвинутих країнах соціальна робота вбиває родинні цінності. Діти, які майже не бачать батьків які насолоджуються житттям, вже ладні віддавати батьків на поталу соцробітникам, хостелам і будинкам престарілих. Це ж так зручно...
показать весь комментарий
13.04.2019 02:25 Ответить
В общем-то верно, только замечу, что клоуны правили страной с 91 года. Только они скрывали, что они клоуны. Но результатом их клоунады и стал бесконечный цирк. Вот потому мысль о эммиграции возникла у тебя не вчера.
показать весь комментарий
12.04.2019 21:15 Ответить
Я много лет прожил в Британии. Работал, учился, защитил докторскую и вернулся домой. Мог и не возвращаться - стоило только сдать паспорт. и получить местный. Я лично никуда эмигрировать не собираюсь. Но своим дочкам я не желаю жить в этом хаосе и рожать от неполноценных и загнанных жизнью самцов. Ну на кой мне внуки от слабаков которые не в состоянии доминировать в собственной стране?
показать весь комментарий
13.04.2019 02:18 Ответить
Первое, то что ты называешь хаосом возникло не вчера.
Второе, и в 90-е и сегодня есть самцы (и молодые) которые смогут доминировать даже над тобой. Но наверное, не о таком доминировании ты речь ведешь.
показать весь комментарий
13.04.2019 06:35 Ответить
Сьогодні до ключових чинників зменшення народжуваності відносять: зниження рівня дитячої смертності, зростання доступу до контрацепції, більш високий рівень зайнятості та освіти серед жінокИсточник: https://censor.net/b3121905 - так все коротко і зрозуміло - чим більше благ цивілізації , тим менше дітей .
показать весь комментарий
12.04.2019 21:09 Ответить
В Израиле благ больше, и детей по 3 на женщину. Дело в культивируемой идеологии. Какую бы нам тут насадить? Православие (с ув.)? Так они никогда не исключали из организации ни табачников, ни водочников (производителей), ни наркодиллеров, ни сутенеров, ни доказанных воров (это у них такая "милость к грешникам" - не осуждать общественный порок - потому оно и цветет буйным цветом).
Как насчет Реформации. Души не чаю в Женевском Папе - Кальвине (никто не совершен). Отмуштровал верян так, что они и руки и мозг к стране прикладывают, и в результате приезжают на дорогих тачках к церквям из-за... смирения - показывают как их Бог благословляет (тут нужно понимать, что реформатские протестанты практикуют мирской аскетизм - строгость, никакой роскоши). Оклад уборщицы в федеральной больнице равняется 3 500 долларов США, бармена - примерно 3 100 долларов США, немногим меньше ежемесячно зарабатывает таксист при нагрузке свыше 50 часов в неделю. Зарплата полицейского в Швейцарии в звании сержанта составляет свыше 7 000 долларов США. При этом его загруженность - стандартные 42 часа в неделю. размер средней зарплаты в целом по стране составляет 6 257 швейцарских франков (курс швейцарской валюты сегодня практически сравнялся с долларом США)
показать весь комментарий
13.04.2019 14:22 Ответить
І ідеологія також , а як же без неї ..))
Що до Ізраїлю - та країна знаходиться в перманентній війні вже 70 років - в оточенні арабів вони змушені народжувати побільше дітей , аби просто не розчавитися серед арабського оточення ...
Що до Реформації - вона портрібна православній церкві і тут ми від Західного Світу на 500 років і відстали ... але це вже зовсім інша історія ...
показать весь комментарий
13.04.2019 16:23 Ответить
А що значить "змушені"? Жінки виконують план?
показать весь комментарий
13.04.2019 21:53 Ответить
а план у них там один єдиний для всіх - вижити і зберегти свою державу у ворожому арабському середовищі .
показать весь комментарий
13.04.2019 22:41 Ответить
У нас тоже план. Но какое министерство им спускает этот план сверху? Или просто у евреев процветает "сексизм" и "вредные гендерные стереотипы", которые заставляют женщину желать рожать и воспитывать? И может количество мужиков, на которых можно положиться поболе?
Слава гендерным стереотипам - единой надежде нации на выживание.
показать весь комментарий
13.04.2019 23:06 Ответить
Повна маячня.У мене двоє дітей.Народилися у 1992 та 2002 роках.Старша донька з'явилася на світ,коли нічого не було: не платили зарплатню,лікарняний - копійки, декретні - злидні.Ні про які гроші на народження і мови не було.Але ростили,любили,навчались,писали дипломи,жили одним словом. Син з'явився на світ через десять років,через те,що не було власного житла.Жили у гуртожитку,і розуміли,що нормальні люди розмножуватись,як кролики, на 20 кв.м.не можуть.Але згодом я про це не пожалкувала,бо в майбутньому це дало мені фору в навчанні дітей.Донька отримала гідну освіту,коли син ще був школярем.Не заздрю зараз тим,у кого діти мають різницю у віці 1-2 роки,тому що вчити двох -це просто жах. Зараз чекаємо на онуку. Донька про другу дитину мови не веде,бо теж не мають власного житла.Коли воно з'явится - невідомо, бо працює на держслужбі.І мішків грошей,як думають багато з людей,у неї немає.Хоча б одну дитину виростити в нашій країні -це вже подвиг. Не просто вилупити на світ,а виростити,повноцінно годуючи,виховуючи,навчаючи,вчити працювати, жити гідно,не пиячити і не ледарювати.А в Україні, на жаль,нормальні сім'ї не підтримуються державою,підтримуються асоціальні.Тому лікарняні гроші виплачують не раніше,ніж через 1,5 місяці,тобто вже після пологів.А на пологи йди як хочеш. Всіляким недолугим мамцям грошики платяться справно,щомісяця.Платяться з податків моєї працюючої дитини. Вона собі може дозволити 1 дитину, а вони на ці гроші утримують 5-6.І не дуже переймаються повноцінним харчуванням і достойним вихованням.Поки наша держава не буде стимулювати до народження нормальних мам, ми не матимемо нормального покоління.На жаль, дуже багато дітей з неблагополучних сімей повторюють долю своїх батьків: пиячать,вживають наркотики,і також пачками народжують з 15-16 років,бо твердо засвоїли із сімейного виховання,що діти - це дитячі гроші.
показать весь комментарий
12.04.2019 22:52 Ответить
У 90-і сім'ї з дітьми не жили, а виживали.

А зараз хіба інакше? Вибір - або бізнес леді або мати - дурня. 90% тих, хто не хоче дітей, просто не мають чим їх прогодувати.
показать весь комментарий
13.04.2019 09:09 Ответить
Якщо держава буде на захисті материнства, то буде все ОК. Коли Тимошенко була прем'єром, був злет по народжуваності. Підтримувати матерів потрібно, а не красти з бюджету по офшорам
показать весь комментарий
13.04.2019 09:17 Ответить
Тимошенко просрала 5 мільярдыв за "Криворіжсталь" набрала кредитів на багато мільярдів за які сьогодні доводиться розплачуватись от за ці дурні гроші і робила хорошу міну при поганій грі було з чого "шикувати"!
показать весь комментарий
13.04.2019 10:44 Ответить
Тупа брехня із методички пропагандона. На момент перепродажу Криворожсталі Тимошенко вже не була прем'єром. А гроші розтринькали Ехануров з Овочем, яких на прем'єрство протягнув ющер.
Після прем'єрства Тимошенко в 2009 році вона залишила в резервах 35 млрд долларів. Які потім були розграбовані Овочем і ко.
показать весь комментарий
13.04.2019 16:43 Ответить
тимошенко і порошенко - це просто різні форми феодалізму і беззаконня,
обоє нічого не зробили, щоб змінити форму відносин у країні,
щоб не було ніколи повернення до злиднів
показать весь комментарий
13.04.2019 16:46 Ответить
Народжуваність впала , бо ніхто не хоче , плодячи ніщіту - самому ще більше ніщати .
А народивши і виховавши , намагатися за всяку ціну виконати свій св'ященний батьківський обов'язок - відправити дитину за кордон будь-що , рятуючи від ніщіти і гордого звання "дешева рабсила".
показать весь комментарий
13.04.2019 11:22 Ответить
Одного ребенка рожали и в войну и в голод, материнский инстинкт никуда не денешь. Но второго... Это уже роскошь для состоятельных людей. Плодить нищету в здравом разуме никто не захочет. Начните с того, как работодатели относятся к мамам с детьми, и станет понятно, что родить то можно, но вот прокормить ребенка не получится. Поэтому родить одного и дать ему возможность ехать жить в нормальную страну, у этой страны перспектив нет.
показать весь комментарий
13.04.2019 11:43 Ответить
Підтримувати материнство треба,не збільшуючи розмір виплат на народження,бо так лише розплодяться неблагополучні родини,що до речі і сталося у 2008 році при Тимошенко,а стимулюючи нормальних людей пільговими кредитами на житло,але реальними, а не захмарними,з бешеними процентами.Щоб проста середня родина могла сплачувати його і мати житло.А читаючи всі ці пільгові іпотеки, розумієш,що зарплатня твоя повинна бути не менша,ніж 20 тисяч,щоб ти з неї в місяць міг сплатити 10. А в кого зараз такі зарплати?У тих, хто і так може собі дозволити купити житло без іпотек. Перевіряти треба сім'ї,у яких має народитися дитина,де живуть, як харчуються, який спосіб життя ведуть, як підтримують порядок в помешканні. І якщо там повний треш,законом заборонити народжувати.Знаю,що зараз мене камінням закидають всі гуманісти,але коли маля з'являється серед мотлоху,пляшок,серед бруду і в холоді - це найбільший злочин,який може скоїти людина.Колись пані Тимошенко сказала сакральну фразу:"Ми надаємо ці кошти на народження,щоб кожна дитина мала рівні можливості". Рівних можливостей в житті апріорі бути не може.Це пахне утопією про комунізм. Немає рівних можливостей між дітьми,яких виношують нормальні мами і мами-алкоголічки.Воно вже в утробі обділене життям, бо його годують не вітамінами та вуглеводами,а горілкою чи наркотою. Нормальна мама,одержавши гроші на народження,придбає памперси,одяг,колиску чи ще що, мама-мауглі піде на радощах і купить собі мобільний, та не просто який- небудь,а з інтернетом.Або гучно разом із татом на широку ногу обмиватимуть сина чи доцю.І це не наклеп,це жорстоке сьогодення.Тому чергове збільшення коштів на народження - не вихід.Людина в нашій державі не бажає народжувати тому,що розуміє:її прстійно дурять і обдирають.Працюй,плати податки, щоб ми могли чергові гроші на алкашів поділити.На лікарняний, боронь боже, піти,бо коштів не вистачає,лікарняний по пологах чекай до сьомої зорі, бо грошей не вистачає.Чому на нормальних у держави завжди не вистачає.Бідолашкам - депутатам,у яких по 20 квартир,конче необхідні гроші,на відшкодування житла,премії, зарплати захмарні, а потім ходять ці кралі по Верховній Раді з сумочками брендовими та годинниками за десятки тисяч баксів.Що це,люди? В країні війна, діти наші гинуть,чоловіки ще досить молоді.А ці люди хизуються статками.Таке є в Європі,яку всі так хають? Не сумочки нам демонструйте,а показуйте,як економіку країни будуватимете.Що це за бажання демонструвати своє фінансове становище? Це звичайне жлобство, від недалекого розуму.Раніше ми наївно вважали,що до влади треба допускати лише заможних людей,бо вони,мовляв,не крастимуть,у них все є.Час показав,що вони такі жадібні,що не нажеруться ніколи. Уинас вже відбулося дві революції: одна була досить мирна, інша - з кров'ю, і переросла у війну із зовнішнім ворогом.Настаєьта критична точка, коли розгнівані обдурені люди,яким вже нічого буде втрачати, почнуть палити маєтки і виносити на вилах панів.Читайте історію,панове, таке вже колись було.І якщо ви повністю додушите народ,то йому вже буде все одно, за кого ви: за білих чи червоних,українською ви говорите,чи російською, українці завжди лупили і тих, і інших. Вдалого вам дня.
показать весь комментарий
13.04.2019 12:28 Ответить
Во первых дорого. Начиная с младенца требуются неподъемные затраты - всякие подгузники, коляски, детское питание и т д. Затем женщина должна не работать минимум два года. С яслями, садиками тоже проблема. Некоторые становятся на очередь в ясли-садик с самого рождения ребенка. и т д и т п. Потому что дошкольных учреждений мало, их позакрывали. Приходящая няня доступна для немногих. На месяц 20 тысяч гривен. В сутки в среднем 1300 гр. У нас не власть а людоеды. Порошенког вурдулак в полном смысле этого слова. Украинська мова. Да скоро на ней говорить будет некому. 2008-2012 г. - это когда благодаря Тимошенко вырос уровень жизни в Украине и женщины начали рожать. А сейчас женщина в лучшем случае имеет одного ребенка. И все. Причем многие рожают когда им уже за 30. А это плохо для здоровья и матери, и ребенка. Рожать надо в 18-20 лет. Короче Геноцид украинской нации в полном разгаре. Я пишу я не из-за политики, а потому что так оно и есть
показать весь комментарий
13.04.2019 14:17 Ответить
А насчет карьерного роста. Какой там карьерный рост? Таких немного. Жизнь в Украине такая, хреновая вот и не рожают. И мужей сплошь и рядом надо содержать, лодыри через одного.
показать весь комментарий
13.04.2019 14:34 Ответить
а чому ж в такій ситій Європі така стрімка депопуляція - чого ж там їм не вистачає для того , аби народжувати дітей ?
показать весь комментарий
13.04.2019 16:25 Ответить
Вот в Европе - как раз по вышеописанным в материале автором. А в Украине это относится лишь к считанным процентам из числа жителей нескольких крупных городов. И то, даже у относительно устроенных женщин главным демотиватором будет неуверенность в завтрашнем дне - даже если сегодня всё более-менее в масть. А в основной массе нашего населения, имхо - это просто невозможность не ходить два-три года на работу, т.к. накоплений, разумеется, нет, и бедность превратится в нищету в первые же месяцы. Пассажи экзальтированной особы-авторки про "карьерный рост, перфекционизм, и пр." выглядят глупо. Сказка про волшебных Пони из Эквестрии. А кивки на фантомные боли из 90х - это уже попахивает откровенным идиотизмом. Какие 90е? Тогда проблем было вполне сопоставимое количество, минус война, но была в гораздо большем количестве надежда на будущее, которого напрочь нет в людях сейчас.
показать весь комментарий
14.04.2019 17:16 Ответить
в моєї бабці було 6 дітей - народилися з 1928 по 1941 роки ... і тоді це було нормально - нікого не дивувало ... Ви хочете сказати що тоді - під час голоду , колективізації і т.д в людей були надії на близьке світле майбутнє ?
показать весь комментарий
14.04.2019 17:24 Ответить
економічна складова це більше 50% від проблеми зменшення населення країни..

Але ще не існує, не розроблений аналітичний апарат по цій проблемі.
Наприклад, є к-т легкості ведення бізнесу у країні.
А к-та легкості вирощування дітей не існує.
Хоча проблема існування популяції, наповнення держави особистостями
виникла давно, і є настільки важливою, як і рівень доходів (ВВП на особу).

Тобто на рівень доходів звертається увага, а на чисельність і якість населення
увага не звертається.. Не важливо як і хто буде жити на окремій території..
В історії чимало прикладів, коли зникали без нащадків розвинені країни і
цивілізації.

Зараз країни порівнюються по ВВП на особу , а варто щоб якість управлінських рішень
від адміністрацій/урядів також оцінювалась і к-том легкості вирощування дітей.
І можливо, європейські країни не будуть серед лідерів, де найкращі умови для життя.
показать весь комментарий
13.04.2019 16:40 Ответить
Ввести аналог материнского капитала в РФ.

При рождении второго и последующих детей - даётся около 8 000$. Тратить можно на лечение, обучение, покупку жилья..

Моя коллега специально родила после сорока сына, чтобы выучить дочку в институте. И такие случаи не редки.
показать весь комментарий
13.04.2019 23:18 Ответить
Извините,дочку то выучит Ваша коллега,а какой шанс вырастить сына и выучить его потом,если продолжительность жизни снижается? Если что, дочка будет потом его учить? Вряд ли. Выйдет замуж, заведет своих детей и скажет:"У меня своя семья,свои заботы". Мы зачастую забываем,что иметь детей -это лично наш выбор,а не этих детей. Дети на свет белый у нас не просились.Это наше решение-родить их.Лично мне страшно поздно рожать детей.Уже сейчас то сердце шалит, то нервы,то давление; молишь Бога,чтобы успеть сына 16-летнего доучить да на ноги поставить.Недавно похоронили знакомую женщину,которой было всего-то 56 лет.Рожать после сорока -это большой риск детских патологий и опять же короткой продолжительности нашей жизни.Не потому мы их рожаем мало или не рожаем совсем, что не хотим,а потому,что слишком ответственно к ним относимся.Нам подобные вон начпокали по десятку и в ус не дуют.По фиг,что едят,что оденут,пойдут ли в школу,будет ли чем лечить.И это правильно? Лишь бы население росло.Я не знаю,почему критическая демографическая ситуация в странах Европы,это собственно их дело.Не хотят,пусть не рожают.Наши будут туда выезжать и занимать их места.И прекрасно, если нашей стране нормальные люди не нужны,они поедут туда,где будут нужны.А тут останутся "героини",охотницы за детскими пособиями. Вырождение наций -это наверное новый мировой коллапс.Какой будет Земля ещё через сто лет,никто не знает.Может не будет ни стран,ни границ, ни религий.Может будет свободная миграция умов,культур чего-то ещё.Никто не знает.Мы ещё пока остаёмся,те ,у кого есть родительский инстинкт.
показать весь комментарий
13.04.2019 23:57 Ответить
Согласен. Родить ребёнка после сорока- шаг рисковый. Но ведь можно и раньше? Сколько молодых семей испытывают сложности с жильём и потому не решаются родить ещё детей? Пособие в РФ - это половина однокомнатной квартиры. Родив три ребёнка - одним пособием можно купить квартиру

Если думать об увеличении рождаемости - пособие весьма полезно.
показать весь комментарий
14.04.2019 00:21 Ответить
хотите сказать что 500 лет назад стандарты условий и стмулы для увеличения поголовья были
значительно выше.............. ?
показать весь комментарий
14.04.2019 02:37 Ответить
500 лет назад не было Порошенка с Вротвамдам+
показать весь комментарий
14.04.2019 10:33 Ответить
Извините,по ошибке сбросила в спам. Не думаю,что рождение детей должно быть способом купить квартиру,так как жить с тремя детьми в однокомнатной квартире тоже не выход. Я уже писала,что второго ребёнка родила через десять лет после первого,так как жили тогда в общежитии.У детей,как и у родителей,должна быть полноценная жизнь,своя комната.У родителей своя.Басни про "в тесноте,да не в обиде" для нормальных людей не работают.Знаю таких,которые живут в одной комнате с четырьмя-пятью детьми,при них же делают следующих.Их дети в интимных вопросах не по возрасту развиты:все же на глазах.Да и материнский капитал - это опять же для разумных,которые на него действительно купят жильё,а у нас таких немного.Хотя в последнее время появилась тенденция к рождению третьего ребёнка в хороших семьях,у более ли менее зажиточных родителей.И это хорошо. Сто процентов скажу,что сама бы третьего не рожала бы, даже если бы и были средства,так как лично моих моральных и духовных сил хватило только на двух.Это тоже важно.Мне уже ближе к 50, дети большие,я,наконец, могу посвящать своё время себе,конечно же подмогу с внуками.Всему своё время. Детей выростила и заслужила пожить немного для себя.В этом нет ничего плохого.О том,что женщина обязана заниматься только детьми,больше говорят мужчины,которые детям,к сожалению, времени мало уделяют.Согласна,что отец-в первую очередь,добытчик,глава семьи,но это не значит,что свободное время он волен тратить на друзей,пиво, развлечения,"я деньги принёс,что еще надо".Потом мы удивляемся,что мальчики растут неженками,безинициативными, вялыми,без мужского стержня.Потому что отцы их не воспитывают,их воспитывают матери.А я не могу научить сына быть мужиком,постоять за себя, набить морду,если придётся.Институт семьи нашей наполнен старыми догмами.Искоренить бы пьянство,гульки. Люди наши,к сожалению считают,что расслабляться можно лишь с бутылкой.Спросите у любого мужика,когда последний раз он поиграл с сыном в футбол, сходил на рыбалку,починил велосипед или мопед,научил мальчишку забить гвоздь.Многие скажут,что для этого есть специалисты: заплатил деньги,и тебе все сделают.Но тогда отнести бельё в прачку и обедай в ресторане,там тоже есть специалисты.А убраться в доме может и домработница.Это нормальные качества,которые помогают нам выжить - что-то уметь делать руками,не для заработка,а для себя. И детей нужно иметь столько,сколько хватит твоих сил,чтобы вырастить их хорошими людьми, а не для статистики наших государств.
показать весь комментарий
14.04.2019 15:18 Ответить