7620 посетителей онлайн
2 064 34
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Про вибори і "кляті реформи"

Про вибори і

В травні цього року в живу слухав на той момент канцлера Австрії Себастьяна Курца (наймолодший канцлер в історії Австрії). Він очолював Австрійську народну партію (АНП), яка здобула більшість на парламентських виборах в 2017 році.

Але через так званий Ібіца-гейт, Курц подав у відставку через декілька днів після того, як я його слухав. Суть Ібіца-гейт: з'явилось відео, на якому лідер Партії свободи, що була партнером АНП по коаліції, схвально реагував на пропозиції кремлівської шпіонки.

Курц міг придумати 100-500 відмазок, щоб зберегти свій Уряд, тому що в зашквар попав не він, а партнер по коаліції. Але він ініціював перевибори до парламенту.

Дуже сподобалась одна його цитата. Приводжу не дослівно, але по смислу:
"Ми хочемо експортувати свої цінності: свободу, демократію, рівність. Але для цього добробут нашого населення має бути дуже високим. Бо якщо ми не можемо забезпечити добробут власного населення, як ми можемо вчити інших цінностям, які сповідуємо?"
До чого це? Цінності "Європейської Солідарності" Петра Порошенка мені подобаються. Патріотичний дискурс, європейська інтеграція, національна самоідентифікація, незалежність від Москви.

Але, щоб нав'язати ці цінності, потрібно було займатись підвищенням добробуту населення. Чим же займався Порошенко?
1. Партнерка з Ахметовим в енергетиці (Роттердам+)
2. Крадіжки Ігоря Кононенка із Суркісами на державних обленерго
3. Збільшення впливу Віктора Медведчука, "дизельна труба" і посилення його медійного ресурсу
4. Розвиток квазі-лотерей (казино) Олександра Третякова
5. Заробіток партнера Олега Гладковскього в "Укроборонпромі"
6. Крадіжки Віталя Кропачева на державних шахтах
7. Система ручного керування в судах, державних регуляторах та правоохоронних органах.

Так, були і позитивні речі: реформа банківської системи, успіх "Нафтогазу" в Стокгольмі, боротьба з Ігорем Коломойським і націоналізація Приватбанку, Безвіз з ЄС і Томос, дипломатичні успіхи в плані європейських та американських санкцій щодо Москви.

Але це, в більшості, ніяк не могло покращити добробут населення. А тільки він дозволяє експортувати свої цінності. Ви не можете красти, завдаючи шкоди економіці, а потім всплакнути на камеру щодо патріотизму і перемогти у виборах.

Не палкі речі, не сльози і вставання на коліно перед прапором роблять державу сильною, а гроші. Навіть так: середній достаток більшості населення.

Саме тому Солідарність не стала навіть другою в Раді фракцією. Саме тому перемогла партія ноунеймів, а відкрита п'ята колона зайняла друге місце.

Погана явка, поганий результат. Багато голосів за "ризиковану" політичну силу, дії якої не передбачені, бо вона створена за лічені місяці. Волосся дибом від кількості голосів за реваншистів: ЗаЖОП, ОП і Шарія.

Плюс лише в тому, що українське суспільство інфіковано демократією. Щоб наступні вибори не показали ще більшого реваншу і не викинули нинішню владу так само, як попередню, потрібно не багато.

Зробіть "ті кляті реформи": незалежність судів, регуляторів і силових органів з нормальними людьми на чолі. Це має призвести до демонополізації економіки, зменшенню корупції та збільшенню інвестицій. В кінцевому рахунку – до збільшення добробуту населення.

Топ комментарии
+5
бачу пісенька ва всьом вінават парашенка буде тривати досі,це при тому шо в нього влади фактично нема! як і доказів шо він отримував з ротердаму, з укобронпрому і тд. але наші пречесніц журналісти не можуть злізти з теми парашенка всєх абакрал та почати шерстити нову каманду- в них як показав час язик в дупі нашої нової влади та їх спонсорів
показать весь комментарий
22.07.2019 16:21 Ответить
+4
Та Порох хєровий, ми чуємо це чотири роки з усіх каналів, які належать олігархам. Але волосся дибом стає від того, що голосували не за "Свободу" чи Гриценка, а за "Зебіла". Та пох хохляцьким виборцям ці цінності, аби "по пріколу" щось замутити....
показать весь комментарий
22.07.2019 15:53 Ответить
+3
готовь бокалы, только не вся золотистая жидкость это шампанское )
показать весь комментарий
22.07.2019 16:42 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Це певний ризик - обирати нове, нових людей, раніше не відомих у політиці. Але хто не ризикує, той не п'є шампанського
показать весь комментарий
22.07.2019 15:27 Ответить
хорошо если это шампанское не будет бродить в животе не оставит голову ясной...или голова ясная -это не обязательно...
показать весь комментарий
22.07.2019 15:49 Ответить
готовь бокалы, только не вся золотистая жидкость это шампанское )
показать весь комментарий
22.07.2019 16:42 Ответить
Как замочили Ющенка, также и замочили Порошенка. Теперь лишь надежда, что Зеленский не окажется Януковичем в своем роде.
показать весь комментарий
22.07.2019 15:33 Ответить
Это можно будет увидеть только со временем. Но страна изменилась, люди изменились. Ну сравните рейтинг того же жопоблока еще 10 лет назад и сегодня. Ну кто за них голосовал? Выжившие из ума пенсионеры, которых с каждым годом становится все меньше? Еще одно: народ научился не прощать политикам воровство, продажность и ложь. Лозунг "богатый - значит, воровать не будет" более не катит. Как и не катит "дадим еще один шанс", "может, он исправится", " а его в мире знают", "а у него есть опыт", " а он знает английский" и прочая лабуда. Все, это уходит в прошлое. Индульгенций не будет никому, невзирая на заслуги и знания. И это главное. Ни президенты, ни ВР не вечные. Они выполняют определенные задачи и уходят, уступая место тем, кто будет выполнять следующие задачи. Это естественно, это нормально, так происходит во всем мире и как можно этого не видеть? Плач за старыми элитами типа Порошенко или той же Тимошенко - это все еще сохранившиеся пережитки совка, которые можно вытравить только естественной сменой поколений.
показать весь комментарий
22.07.2019 19:10 Ответить
Уберите Тимошенко из "совковой кампании" , она давно в политике , но еще не раскрьіла всего потенциала. Хотя и достижения имеет колоссальньіе...
показать весь комментарий
22.07.2019 19:35 Ответить
Верно, и я очень долго была сторонником Тимошенко. Я и сейчас не имею ничего против и согласна с тем, что у нее колоссальные достижения. Но она - из прошлого. Раскроет ли она свой потенциал или нет - не суть важно. Если не раскроет, то вместо нее это сделают другие.
показать весь комментарий
22.07.2019 20:51 Ответить
2014 г https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D0%BF%D0%BF%D0%BE%D0%B7%D0%B8%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D0%B1%D0%BB%D0%BE%D0%BA_(%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D1%8F) Оппозиционный блок - 9,43 %

2019 г. https://www.cvk.gov.ua/pls/vnd2019/wp302pt001f01=919pf7171=393.html "ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА - ЗА ЖИТТЯ" - 12.93%

Вместо жопоблока платформа. Всё серьёзно поменялось.
показать весь комментарий
22.07.2019 21:38 Ответить
я бы не допускала партии без опыта и программы до выборов. Эти Голос И слуга-однодневки. Соберут свое и уйдут.
показать весь комментарий
22.07.2019 15:48 Ответить
Та Порох хєровий, ми чуємо це чотири роки з усіх каналів, які належать олігархам. Але волосся дибом стає від того, що голосували не за "Свободу" чи Гриценка, а за "Зебіла". Та пох хохляцьким виборцям ці цінності, аби "по пріколу" щось замутити....
показать весь комментарий
22.07.2019 15:53 Ответить
Які цінності у "Свободи" та інших націоналістів? Лібералізм, на якому стоїть весь Захід, їм не подобається, цькувати ЛГБТ і самим шастати з прапорами. Це не патріоти європейської України, точно, а якісь бовдури або запроданці Кремля. Гриценко - соціаліст, проти ринку землі і на посаді міністра оборони розвалив армію. Правильно, що не обрали їх, кому місце на смітнику історії.
показать весь комментарий
22.07.2019 16:01 Ответить
так у нас все 28 лет непрерывно - как не "рыгВОРмы", то "пыжження с пакращенням".
И самая стремительная в мире депопуляция на планете, опережающая по темпам убывания/исчезания реликтовые племена Амазонки.
показать весь комментарий
22.07.2019 16:01 Ответить
"Але це, в більшості, ніяк не могло покращити добробут населення.
А тільки він дозволяє експортувати свої цінності."

Про добробут для населення більше ніж Тимошенко за останні роки і в ході перегонів ніхто не говорив.
Але в трійку лідерів її партія не потрапила. Відрив від лідера колосальний.
показать весь комментарий
22.07.2019 16:08 Ответить
Тому що, як і сказав автор - просто плакати на камеру - недостатньо! Набридло чути одне й те саме з екранів, а по діям бачити протилежне.
Тут прихильників Зеленського називають дебілами, а як назвати тих, хто голосує за одних і тих самих людей і за одні й ті самі обіцянки із року в рік, кожного разу сподіваючись, що може ось цього разу цей політик, которий всоте обіцяє відбудувати оту лікарню, напевно це зробить тепер.
Кажуть, що виконання одних і тих самих дій зі сподіванням на різний результат - то ознака божевілля. То може люди навпаки почали приходити до тями?
показать весь комментарий
22.07.2019 17:38 Ответить
Так, просто плакати на камеру недостатньо, але і зводити все виключно до підвищення добробуту замало.
Після 2005 року були ініціативи, організовували екскурсії жителів Донбасу на Західну Україну.
Вони були вражені більш високим добробутом, облаштованістю на заході країни, цей ефект тримався ще якийсь час, а потім в досить багатьох із них після повернення додому в голові тумлер перемикався в початкове положення і вони знову починали свої мантри про "бандерівців".
Все складніше, особливо в нашій країні. Ми не Австрія, в якої немає такого сусіда-неадеквата.

А реформи нехай впроваджують. Поспостерігаємо.
показать весь комментарий
22.07.2019 17:53 Ответить
Давайте не будемо все в кучу валити. Ментальність проросійських ніяк не пов'язана з тим, що Тимошенко мастак розмовляти, а як доходить до діла всі всім заважають. Ви здивувались її маленькому рейтингу, хоча вона більше за всіх віщала про добробут - думаю, з моєю відповіддю на це ви погодились.

Щодо екскурсій. Попався мені на очі одного разу соціальний експеримент: жителів двох районів - добре облаштованого і неблагополучного поміняли місцями. Ну, думаю, зараз одні наведуть порядок к в запущеному, а інші запустять і доведуть до занепаду гарний. Ан ні! Ті, кого переселили в добрий район почали підтримувати порядок, а ті, хто добре знав як воно, жити в нормальних умовах скатились в бардак. Це був справжній експеримент, тож адептам 'бардаку в голові' можу сказати - дуже багато залежить від навколишнього середовища і рух до благоустрію і добробуту повинен йти з обох боків.
показать весь комментарий
22.07.2019 20:25 Ответить
Я не висловлювала здивування з приводу Тимошенко, я констатувала факт.
Вирішенням виключно матеріальних проблем нам не вдасться досягти успіху.
В нас великі ментальні розбіжності, світоглядні орієнтири в різних регіонах країни, тому не менш важливою є гуманітарна політика.
Якою її бачить нова команда поки що не зрозуміло.
А слова Разумкова про необхідність виносити за дужки питання мови, віри і навіть територій, насторожують.

Де саме проводився експеримент про який Ви написали?
показать весь комментарий
22.07.2019 20:59 Ответить
Ви констатували факт того, що вона балакала про добробут більше всіх під цитатою про покращення добробуту. Навіщо, якщо розмови про добробут не підвищують його автоматично?
Про метальні розбіжності ми всі вже начулися і я вважаю, що досить. Усі люди різні і кучкуються в залежності від власних цінностей і світосприйняття. Там потрібна не гуманітарна політика, а порядок і верховенство права, як і скрізь в Україні.
Там був цілий збірник цікавих експериментів і теорій, нажаль, не пам'ятаю ані автора, ані назви. Там було ще про теорію розбитих вікон - от ця дуже популярна і теж дуже добре описує природу людей - почитайте, якщо цікаво, там наглядно показано, що людина, яка живе в порядку більше схильна його дотримуватись.
показать весь комментарий
23.07.2019 11:12 Ответить
"Про метальні розбіжності ми всі вже начулися і я вважаю, що досить. Усі люди різні і кучкуються в залежності від власних цінностей і світосприйняття."

Тобто держава взагалі не має опікуватись гуманітарними питаннями в умовах військової та пропагандистської аргесії росії?

І Ви не відповіли ДЕ саме проводився той дивний експеримент?
Якою була мета його проведення, на який час проводили переселенні і які задачі ставили перед людьми яких переселяли?
показать весь комментарий
23.07.2019 11:29 Ответить
Держава має опікуватися тим, що знаходиться в її компетенції. Решту нехай лишить людям і не заважає - розберемось.
Я навіть книгу не можу згадати, а ви про місце питаєте. Вразив і запам'ятався саме результат. Якщо ви хотіли почути назву певної держави, щоб відповідально заявити, що то зовсім інше, і там зовсім інші люди з іншою ментальністю - пробачте, нічим не можу допомогти.
Любителям усе спихнути на ментальність можу сказати - люди всюди однакові. І одні й ті самі люди поводять себе не однаково, опиняючись в різних рамках. Кожен буде діяти в рамках дозволеного (за дуже, дуже! рідкісними виключеннями).
показать весь комментарий
23.07.2019 13:22 Ответить
Освіта, виховання не є компетенцією держави?

Історія про експеримент дуже не конкретна, без будь-яких підтверджень і мало схожа на реальну. Із незрозумілими цілями, задачами для її учаників. Тому не варто посилатись на неї в якості підтвердження якихось теорій.
показать весь комментарий
23.07.2019 13:57 Ответить
Освіта - так, і то тільки в частині забезпечення рівних прав на освіту. Виховання - аж ніяк. Якщо ви вихованням назвете покарання за порушення закону, або будь-який досвід людини в результаті належного виконання державою своїх функцій, то це для мене лише природній результат діяльності людини і до компетенції держави не може відноситися апріорі. Держава - це регулятор. Її задача створити рамки. Як люди рухаються всередині її заботити не повинно, доки вони тих рамок не перетинають. А нам намагаються розповідати куда іти і що робити.
Ви щось наплутали з теоріями. Експеримент про райони був приведений до ваших висловлювань про 'тумблер' в голові, який на мою думку набагато краще ілюструє природу людини і її відносинами з оточуючим середовищем.
Теорія розбитих вікон офіційна і для її доведення проводились зовсім інші експерименти. Вона вже доведена, в неї є прибічники і противники, як і у будь-якої теорії. Доводити її зараз я нікому не збираюсь, просто додаток на випадок, якщо комусь буде цікаво.
Я пропоную завершити цю розмову, тому що не бачу сенсу продовжувати. То була, звісно, лише моя думка і моє світосприйняття, так само, як гадаю і все, що вище розповіли ви, бо я не думаю, що ви супроводжували бодай одну людину, яка була на екскурсії та були свідком перемикання тумблеру в її голові.
Було приємно поспілкуватися.
показать весь комментарий
23.07.2019 14:23 Ответить
Мушу відповісти на припущення щодо мене.
Про враження і "тумблери" в голові екскурсантів з Донбасу я знаю від своїх рідних, які там живуть. А екскурсанти - співробітники сусідів моїх рідних.
показать весь комментарий
23.07.2019 14:30 Ответить
бачу пісенька ва всьом вінават парашенка буде тривати досі,це при тому шо в нього влади фактично нема! як і доказів шо він отримував з ротердаму, з укобронпрому і тд. але наші пречесніц журналісти не можуть злізти з теми парашенка всєх абакрал та почати шерстити нову каманду- в них як показав час язик в дупі нашої нової влади та їх спонсорів
показать весь комментарий
22.07.2019 16:21 Ответить
Усе по порядку. Може, дійде і до Зеленського, але не зараз. Тему про життя-буття славетного мегавора Пороха треба доводити до логічного завершення. Або спростування, або - за ґрати і хай хлібає баланду. Повинні бути порядок і справедливість.
показать весь комментарий
22.07.2019 16:43 Ответить
повірте його не буде.буде лише шоу! бо знаєте яка абіда буде, єсі пороха виправдають найвищі інстанції??? тому будуть діяти онлі за правом сильного. про закони забудьте!!!
показать весь комментарий
22.07.2019 17:07 Ответить
тупые верят что добробут населения увеличивается указами в раде )
а недорогенькі все не могут остановиться, неужели бюджет на обсирание ещё не закончился
показать весь комментарий
22.07.2019 16:41 Ответить
Рада не видає указів - Рада створює законодавство. Виконавча влада його впроваджує. Саме ця зв'язка створює добробут.
Повна згода з автором, "незалежність судів, регуляторів і силових органів з нормальними людьми на чолі" - це ті заблоковані зараз двері за якими лежить дорога розбудови сильної та вільної держави.
показать весь комментарий
22.07.2019 17:42 Ответить
правильно, ниче не делай, сиди ровно - двери разблокируют и зальешься баблом )
показать весь комментарий
22.07.2019 17:44 Ответить
хто казав про нічого не робити, і яким чином процес розбудови держави пов'язаний з 'зальешься баблом'.
Попереджаю, що тролів не годую. Якщо у відповідь буде така ж повністю алогічна нісенітниця, як і попередня - я просто не буду продовжувати вітку.
показать весь комментарий
22.07.2019 17:51 Ответить
Забыл! Прапустил!
8. Липецкая фабрика!
9. Мальдивский афшор!
10. Миллиард, украденый Яценюком!
показать весь комментарий
22.07.2019 18:31 Ответить
Беня, Ссанич та Разумков зроблять вам рехформи просто зешибісь.
показать весь комментарий
22.07.2019 21:25 Ответить
Комментировать этот высер нет смысла. Он рассчитан на 1 читателя - Зе, авось заметит и возьмет автора в обойму. Больше никакого смысла нет.
показать весь комментарий
22.07.2019 23:16 Ответить