5329 посетителей онлайн
3 748 14
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Про наміри ухвалити закон про ринок землі

Я за ринок землі. Але...

Шановні народні депутати! Ви хочете їсти фуражне зерно і ріпакову олію?

Вже зараз підприємці, аналітики і політики довкола світу кажуть про те, що держави мусять створювати замкнуті цикли, щоб виробляти найнеобхідніше всередині країни. І немає нічого більш необхідного, ніж продукти харчування.

Хоча б епідемія коронавірусу мала змусити вас переглянути модель управління землею сільськогосподарського призначення для того, щоб вона виконувала свою головну місію – нагодувати людей в країні.

Чи відомо вам, що Україна критично залежить від імпорту їжі? Йдеться навіть не про італійські макарони. Сьогодні ми імпортуємо картоплю з Білорусі і Росії. Ми є найбільшим в Європі імпортером цибулі. Б’ємо рекорди за імпортом часнику. Це продукти, які можемо в достатній кількості вирощувати самі, але яких ризикуємо не мати і за які вже платимо вдвічі дорожче.

Головна причина в тому, що більшість української землі контролюється агрохолдингами. Ті вирощують технічні культури - фуражне зерно чи ріпак, - продають на експорт, відшкодовують ПДВ і гроші залишають в офшорних компаніях.

Законопроект, за який Ви маєте намір голосувати, цей стан речей не змінює, а лише цементує.

Жоден агрохолдинг не нагодує людей. 80% продуктів харчування в світі вирощується малими і середніми фермерами.

Тому зараз треба думати не про кеш, який одноразово можна зібрати від продажу землі, а про фермерів, які будуть нас годувати.

А це означає, що до запровадженням обігу землі сільськогосподарського призначення має бути ухвалений закон про сільськогосподарську кооперацію. Фермеру, який вирощує картоплю, цибулю чи часник потрібні сухі склади і транспорт, щоб перевезти і зберігати те, що він виростив. Кожен фермер окремо не здатен цього зробити. Але декілька фермерів можуть зробити це разом.

Крім того перед тим, як продавати землю громада повинна мати законні підстави пересвідчитися, хто купує землю і що має намір там вирощувати.

Дозволити продаж землі зараз можна лише фізичним особам-українцям і не більше, ніж 500 гектарів на одну родину.

Запроваджувати обіг землі сільськогосподарського призначення не можливо без гарантованого державного кредитування для малих і середніх фермерів. А в умовах глибокої фінансової кризи і секвестру бюджету країни це звучить як знущання.

І зрештою, ви можете собі уявити щоб влада незалежної держави, в умовах пандемії і світової економічної кризи розпочала «розпродаж» землі? Так діють або колонізатори, або ідіоти.

Топ комментарии
+5
Пацаньонок, культурні люди не дозволяють собі фамільярності на офіційних сторінках навіть якщо вони близько знайомі. Це перше.
А друге: Оксана Сироїд не проти права власності на землю як такого, а проти права власності на землю латифундій. Читати треба уважніше!
показать весь комментарий
30.03.2020 16:18 Ответить
+4
Когда то же самое говорит Тимошенко почему-то на Цензоре поднимается вой.
показать весь комментарий
30.03.2020 17:52 Ответить
+2
" ви можете собі уявити щоб влада незалежної держави, в умовах пандемії і світової економічної кризи розпочала «розпродаж» землі? Так діють або колонізатори, або ідіоти." Це безперечно так і є... згоден з усім, крім протиставлення "або"... ІМХО - ніякого або: ідіоти не безкоштовно працюють на колонізаторів.
показать весь комментарий
30.03.2020 14:20 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Игра престолов научила меня не слушать все что говорится до слова "але"
показать весь комментарий
30.03.2020 14:01 Ответить
" ви можете собі уявити щоб влада незалежної держави, в умовах пандемії і світової економічної кризи розпочала «розпродаж» землі? Так діють або колонізатори, або ідіоти." Це безперечно так і є... згоден з усім, крім протиставлення "або"... ІМХО - ніякого або: ідіоти не безкоштовно працюють на колонізаторів.
показать весь комментарий
30.03.2020 14:20 Ответить
верю, аграриям проще вырастить ту же тыкву и продать на масло чем выращивать картошку. Значит уже давно не все ок в земельном законе но пока моя сестра будет получать продукты от этого агрария и деньги за аренду ее пая, пока я буду нейтральная. Иначе как многим выжить в селе...
показать весь комментарий
30.03.2020 14:23 Ответить
а скоро не буде того аграрія. Тоді вже буде пізно вводити обіг земель - будемо завозити китайців.
показать весь комментарий
30.03.2020 15:52 Ответить
Оксанко, обіг землі треба було вводити ще років 70 назад, коли ще були люди, які любили землю, як своє життя. Зараз ще є залишки таких людей.
ще трохи, не ввести обіг земель - і на землі ПРАЦЮВАТИМЕ НІКОМУ.
Хто розбирається - тей мене зрозуміє.
Ваші теоретичні викладки відірвані від життя, бо ви гарна пані, але відірвані від життя.
показать весь комментарий
30.03.2020 15:51 Ответить
Пацаньонок, культурні люди не дозволяють собі фамільярності на офіційних сторінках навіть якщо вони близько знайомі. Це перше.
А друге: Оксана Сироїд не проти права власності на землю як такого, а проти права власності на землю латифундій. Читати треба уважніше!
показать весь комментарий
30.03.2020 16:18 Ответить
Пацанчику, де це тут офіційні сторінки? Є перелік видань, які публікують офіційні документи.
Цензор до них відноситься? - так, ні.
Що стосується латифундій, Щоби запустити серйозні великі виробничі цикли в агрокомплексі, то контроль над 10 тис га, може ще бути і замало.
Є у Оксани Сироїд якісь дослідження? - дайте мені їх, скільки треба землі щоби був агрокомплекс по ВРХ десь на одну тис голів корів? скліьки треба землі, щоби накосити сіна, силосу, травки їм поїсти?
ви всі невігласи, говорите гаслами! дайте цифру?
показать весь комментарий
30.03.2020 16:30 Ответить
"Оксана" це одне з найкращих українських жіночих імен і звернення "Оксанко" не можна вважати фаміл'ярним
показать весь комментарий
30.03.2020 16:40 Ответить
чого пані Оксана не відповідає? бач яка горда.
показать весь комментарий
31.03.2020 09:45 Ответить
Когда то же самое говорит Тимошенко почему-то на Цензоре поднимается вой.
показать весь комментарий
30.03.2020 17:52 Ответить
ви також побачили, що Оксанка стала на таку ж політичну позицію, як Ю.Тимошенко?
Це через те , що вони орієнтуються лише на так звані опитування, бояться запропонувати суспільству нові підходи. Легше казати : ми проти того, проти цього, ніж випрацювати нову підходу!
показать весь комментарий
30.03.2020 20:43 Ответить
тімашєнко не говорить, вона співає. Виконує партію бас-труби в духовому оркестрі імені "12 комсомольцєв-олігархів".
показать весь комментарий
30.03.2020 21:57 Ответить
Тринадцати. Вы Петра Алексеевича забыли.
показать весь комментарий
31.03.2020 06:04 Ответить