8820 посетителей онлайн
5 358 37
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

НА ЗАХИСТ КУЗЬМИ

Андрій Кузьменко («Кузьма») завжди йшов життям яскраво. Його твори і пісні викарбувались у серці кожного українця, якщо він має вуха і вміє читати.

Він жив яскраво. При чому на стільки яскраво, що не дає спокою свої фанатам і антипатикам і після смерті.

Присвоєння Кузьмі звання героя України підірвало наше суспільне болото і бруд полетів у різні боки. Претензій виплило багатесько. І те що співпрацював з «ригами» у 2004му і те, що на такі нагороди мають право лише військові, і взагалі, якщо не загинув від кулі, то не маєш права на щось претендувати у цій країні, ну і фіналочка – артисти героями бути не можуть.

На мою думку, ця суперечка є доволі дурною, поки в Україні використовуються практики призначення до дат, річниць і виключно із кола «своїх». Від цієї совковості ми відходимо 30 років, але особливих перемог у цьому питанні я не бачу і не певен, що це відбудеться наступні років п’ять.

Але за мертвого має хтось заступитись.

І розпочати відповідь мені хотілося б із того, а чи взяв би Кузьма цю нагороду хоч від якогось Президента? Януковича він не переварював, Порошенка відверто ненавидів, ну і з Зеленським в нього точно б не скластись стосунки.

Що до тези, що героями можуть бути лише військові. Це відверта маячня.

Звання «Герой України» - це державна нагорода України, найвищий ступінь відзнаки в Україні, що присвоюється громадянам України за здійснення визначного геройського вчинку або визначного трудового досягнення. Героєві України вручається орден «Золота Зірка» за здійснення визначного геройського вчинку або орден Держави — за визначні трудові досягнення.

Так це більше рудимент радянської доби. Але це чинне законодавство. І…Кузьмі присвоєно орден Держави, а не «Золоту Зірку», тож давайте будемо вчити матчасть.

Чи має бути орден Держави і «Золота Зірка» співрозмірними нагородами? На мою думку, ні. Адже той хто ризикуючи життям іде за свою націю на смерть і гарний продюсер не можуть стояти на одному щаблі. Але це інша дискусія, яка стосується реформи системи держнагород.

Про співпрацю з «ригами». Я поважаю людей, для яких сам дотик до «Партії регіонів» - це проказа. Але є нюанс. Таких людей в Україні майже не існує, як і, майже, не існує святих. А всім прихильникам Порошенка, я б порадив більш ретельно вивчити біографію свого кумира. Бо якщо ви не бачите нічого поганого у його співпраці з Януковичем, але при цьому Кузьма з концертами для «Партії регіонів» у вас викликає відразу, то у вас є проблема із світосприйняттям. Особисто я НЕ є моральним авторитетом і не йшов їхнім шляхом, в їх чоботях, щоб зараз давати когось із них засуджувати.

Про взаємозв’язок смерті і звання героя. Суперечливе питання. І вважаю, що цей дискурс мають вести лише ті хто пройшов війну, а не паразитує на темі війні п’ятий рік в камуфляжі не виходячи із телевізійних студій.

Чи можуть бути героями хоч хтось окрім військових? На думку Карла Волоха, ті хто ротом співають за гроші – ні. На мою ж думку – ті хто своїм ротом, щодня на ефірах роблять на багато паскудніші речі – просто мають певну професійну заздрість, бо ротом працюють обидва, а народ любить все одно Кузьму.

Хоча і це не зовсім правда. В них все ж різні амплуа. Кузьма створював український шоу-біз, він розвивав україномовний контент ще тоді, коли це не було мейнстрімом. Багато українських співаків, які зараз працюють у цій ніші йдуть тими стежками, які пробивав Кузьма. Волох же не створив нічого аніж, здається, декількох забудов на Видубичах.

Я розумію, що якби Кузьма жив, він би послав у сраку і мене, який його захищає, і всіх «святош», які, за час війні ні на копійку не збідніли, попролазили у всіляки громради, і вмить зараз стали моральними авторитетами.

 Але, з поваги до матері і доньки Кузьми, хтось має за нього заступитись. 

Топ комментарии
+15
"ну і з Зеленським в нього точно б не скластись стосунки"

Источник: https://censor.net/b3214373

Аргументи де?

І чомусь Раду 2014-1019 років, яка приймала антиросійські закони, Кузьма закликав "стріляти та п..ти".
А про янучарську, яка приймала антиукраїнські закони табачників, мовчав.

Василь Сліпак - герой України, Кузьма - НІ.
показать весь комментарий
18.08.2020 14:19 Ответить
+9
Та ну просто ...при всій повазі до Кузьми...
Це не його нагорода.
показать весь комментарий
18.08.2020 15:02 Ответить
+6
Надо понимать: власть вбрасывает такие раздражающие темы, чтоб отвлечь от главного.
Не ведитесь. Присвоил и ладушки.
показать весь комментарий
18.08.2020 11:51 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Надо понимать: власть вбрасывает такие раздражающие темы, чтоб отвлечь от главного.
Не ведитесь. Присвоил и ладушки.
показать весь комментарий
18.08.2020 11:51 Ответить
Ничего не меняется -- Show Must Go On.
показать весь комментарий
18.08.2020 16:39 Ответить
Ця нагорода давно дискредитована (приклад - герой Звягільській), тому і була створена народна нагорода. До Кузьми жодних претензій, це був просто самопіар клована.
показать весь комментарий
18.08.2020 11:58 Ответить
"ну і з Зеленським в нього точно б не скластись стосунки"

Источник: https://censor.net/b3214373

Аргументи де?

І чомусь Раду 2014-1019 років, яка приймала антиросійські закони, Кузьма закликав "стріляти та п..ти".
А про янучарську, яка приймала антиукраїнські закони табачників, мовчав.

Василь Сліпак - герой України, Кузьма - НІ.
показать весь комментарий
18.08.2020 14:19 Ответить
Та ну просто ...при всій повазі до Кузьми...
Це не його нагорода.
показать весь комментарий
18.08.2020 15:02 Ответить
Согласен, не просто уважать Кузьму и получать лавандосы от мародера. Но выбор сделан, бабло на проходной рошена
показать весь комментарий
18.08.2020 22:53 Ответить
Досить просто поважати Кузьму. Він заслужив.
Гарною людиною був.

Тобі би повчитись.
показать весь комментарий
18.08.2020 23:29 Ответить
А за які "особо важные" було нагороджено званням Героя, нині покійного, батька Порошеньки?
В свій час засудженого за "хищение в особо крупных размерах".
ПОРОсята, уговкайтесь ...
показать весь комментарий
18.08.2020 15:54 Ответить
Кузьма кумир фанатів його пісень. Він патріот -тут без сумніву. Він хороший артист - це те без обговорень. Але!. Орден "За заслуги" -то одне, а Герой -це інше. Жаль, що таке велике зання обезцінюється в Украіні. Що тут дивуватись, коли наш "любимий президент" Зеля за плазування перед кремлівською публікою з знтими штанами присвоює звання Народного артиста Украіни якомусь Потапу, білоруському заробітчанину, якому однаково кому прислуговувати. Степан Бандера не заслужив, а якийсь однокласник Януковича за одну-єдину хвалебну оду на його адресу став Героєм, Бездарний Гелетей, прозваний "Іловайським" за ганебні поразки війська і сотні загиблих військових раз за разом отримуваав від Порошенка чергові генеральські зірки, так само і Муженко, на якому лежить і Іловайська трагедія і Дебальцівська. Орден загиблому бійцю, кинутому вмирати , і боягузуу, який його там кинув і втік ?!!! Це ж неправильно! Перестаньмо обезцінюати нагороди!
показать весь комментарий
18.08.2020 15:59 Ответить
Читай, итдиот:

Бої за Іловайськ - бойові дії, що розгорнулися під містом https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA Іловайськ Донецької області у ході https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0_%D0%BD%D0%B0_%D1%81%D1%85%D0%BE%D0%B4%D1%96_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8 війни на сході України у серпні 2014 року.
18 серпня, у ході запеклих боїв, українські силовики, що значною частиною складалися з https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D1%87%D1%96_%D0%B2%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%96_%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8_(%D0%B7_2014) добровольчих батальйонів , увійшли в Іловайськ. Вони змогли взяти під свій контроль частину міста, однак після заходу значних сил https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96_%D1%81%D0%B8%D0%BB%D0%B8_%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B3%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BD%D0%B0_%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%97_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8_(%D0%B7_2014) регулярних російських військ 23-24 серпня у тил українського угрупування з території РФ, а також через https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B8%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE дезертирство окремих українських підрозділів, іловайське угрупування опинилося в оточенні. У ніч з 28 на 29 серпня https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%83%D1%82%D1%96%D0%BD_%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80_%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Путін звернувся до «сил ополчення» із закликом відкрити гуманітарний коридор для українських військових, що опинилися в оточенні.https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%BE%D1%97_%D0%B7%D0%B0_%D0%86%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA#cite_note-kremlin_corridor-2 [2] 29 серпня о 6:00 ранку російський офіцер прибув до https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%BF%D1%96%D0%BB%D0%BB%D1%8F Многопілля і повідомив українській стороні, що вихід має відбуватися без зброї. Керівництво українськими збройними силами мовчки нехтувало цими вимогами. О 8:15 українські військові організованими колонами почали рух із міста за попередньо домовленими з російською стороною маршрутами. Спершу українські колони безперешкодно рухалися повз російські укріплені позиції, проте через деякий час російські війська відкрили вогонь, розстрілявши колони на марші.
Бої під Іловайськом стали одним з переломних моментів війни на сході України: Збройні сили України втратили ініціативу на Донбасі та перейшли від атаки до оборони.https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%BE%D1%97_%D0%B7%D0%B0_%D0%86%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA#cite_note-3 [3] Важкі втрати спонукали українське керівництво до укладення https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%96%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%83%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%B0_(2014) Мінського перемир'я в рамках контактної групи https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B0 Україна - https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%BE%D1%81%D1%96%D1%8F Росія - https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D0%91%D0%A1%D0%84 ОБСЄ із залученням представників російських бойовиків.https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%BE%D1%97_%D0%B7%D0%B0_%D0%86%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA#cite_note-4 [4]
показать весь комментарий
19.08.2020 10:09 Ответить
Ясно."Я-в білому,ви-гівно".
Про співпрацю з ригами. Насправді Андрію було пох,для кого співати,аби бабло платили.І робота на ворожі до держави політпроекти, підкреслюють цю безпринципність.Він же не каявся,не жалкував ? Ну,типу,сім'ю годувати треба,бла-бла...
І щось незрозуміло,так а ЗА ЯКІ ЗАСЛУГИ дали ? Створював україномовний шоубіз ? Так тепер готуватися Бебешку,Кондратюку,Рудницькій,Фальосі ?
Іще. Це ж не спонтанно Зєля надумав. Це ж люди підходили,просили ,рєшали...
показать весь комментарий
18.08.2020 15:59 Ответить
В Тернополі друзі і прихильники місцевого краєзнавця і історика Герети поставили йому пам"ятник посеред вулиці Музейна, де збираються художники, співаки та інші любителі мистецтва і ні в кого з городян не виникло несприйняття до цього, бо Герета заслужив таке пошанування серед місян. В Луцьку прихильники Кузьми встановили такий же памятник йому і це теж не викликало ніяких негативних емоцій в людей. Але Героя давати за те,пісні співав своім і чужим - то неправльно!
показать весь комментарий
18.08.2020 16:23 Ответить
Подвиг Василя Сліпака і Кузьма - це незрівнянне.
показать весь комментарий
18.08.2020 16:25 Ответить
Хотелось бы спросить автора очень просто -- Что такого совершил Кузьма, чтобы он был достоин звания именно Героя Украины?
показать весь комментарий
18.08.2020 16:37 Ответить
Кузьма это образец продажного украинского шоубизу. Причем украиноязычного. Ему повезло, он успел в начале двухтысячных заработать себе имя. Появился бы чуть позже, то пел бы на русском. Он просто приспособленец. Жил бы в России, то топил бы за Путина. На Донбассе - то за ДНР и ЛНР.
Кузьма не гражданин. Он пример того как легко продать свою совесть за гроши.
показать весь комментарий
18.08.2020 16:43 Ответить
Не погоджуюсь з вами.
В нього якраз таки була принципова позиція.
показать весь комментарий
18.08.2020 16:45 Ответить
Не было у него позиции. Просто так получилось. На самом деле он бы с удовольствием плясал на Майдане и агитировал за Оранжевых, за Юлю, за кого угодно, если бы те платили больше.
показать весь комментарий
18.08.2020 16:46 Ответить
Именно такие люди как Кузьма в России радовались взятию Крыма и защищают Путина. Он один в один с ними в одной лодке по мышлению. И то что он говорил на украинском ничего не меняет.
показать весь комментарий
18.08.2020 16:49 Ответить
Ти розумієш,що тут виглядаєш повним придурком?
показать весь комментарий
18.08.2020 17:00 Ответить
Я пишу про типаж личности. Кузьма дитё девяностых. Такие люди и привели Путина к власти. Его психология это психология этих людей. Оттого я и предупреждаю всех, что Кузьма враг. Не надо его канонизировать.
показать весь комментарий
18.08.2020 17:03 Ответить
Думаю,що орден Героя Кузьмі нічим не знецінений,тому що Кузьма був публічною людиною і мав сміливість давати оцінку діям влади тоді,коли всі ще нічого не бачили,як сліпі кошенята ;і нічого не розуміли,як барани.Час відкриє всі таємниці і ми багато ще чого взнаємо того,що тоді знав Кузьма.
показать весь комментарий
18.08.2020 16:58 Ответить
Автору Порох в штаны тоже насрал....дебильная писанина
показать весь комментарий
18.08.2020 17:54 Ответить
Кузьма на виборах в 2010 работал на Януковича. И не кривился. просто зарабатывал

КУЗЬМА СПІВАВ ЗА ЯНУКОВИЧА ЗА БАБКИ БЕЗ ВСЯКОЇ ІДЕЇ
ВІВТОРОК, 26 ЧЕРВНЯ 2012
Те, що під час Помаранчевої революції Кузьма співав за Януковича, він пояснив так: "Я ж не міг тоді вийти і сказати: "Люди, я працював на "Інтері", я був підневільний!"
"Слава богу, ні до малої, ні до Свєти моєї в цей період не було якихось таких агресивних (проявів)", - додав він.
Натомість на свою адресу агресію Кузьма відчував. Зокрема після закінчення виборів він з дружиною і дочкою поїхали на Драгобрат кататися на лижах.
"За спиною постійно чулися так фрази: "Он, пішла голуба мразь. Йому б дошкою по голові і в прірву", - згадує шоумен, який співав за нинішнього президента Віктора Януковича у 2004-2005 роках.
А той факт, що Кузьма співав за безліч політиків, особливо без розбору - на підтримку екс-президента Леоніда Кучми, нинішнього президента Віктора Януковича, "Озимого покоління", за "Зелених" - Скрябін пояснює потребою в грошах
"Так, то ганебна практика, 100%: ти ведешся просто на бабки без всякої ідеї
https://tabloid.pravda.com.ua/person/4************/
показать весь комментарий
18.08.2020 19:43 Ответить
Во. Идеал хохла. Продается за копейку, а потом кричит о зрадоньке и что все плохие.
показать весь комментарий
18.08.2020 21:33 Ответить
Кузьма работал на Яниковича за бабки, а хлопцы, которые потом погибли на майдане не за бабки, могли бы тоже тогда на все плюнуть и пойти за бабками...
показать весь комментарий
18.08.2020 19:46 Ответить
" Я участвовал в государственном перевороте ради личной наживы" (Д.Жвания)
показать весь комментарий
18.08.2020 19:50 Ответить
Объясню психологию таких Скрябинов на просто примере - девушка или парень, которые изменяют, но при этом они чрезвычайно ревнивы и считают что им изменяют. Вот Скрябин такой же был.
Он продавал свою совесть, но при этом пытался очистить свою совесть обсирая всех вокруг. Это суть нашего зрадофила вообще. Он сам продажное гавно, которое строчит лживые статейки или еще что-то такое сознательно, но с пламенным гневом кидается на всех вокруг как только заметит зрадоньку.
показать весь комментарий
18.08.2020 21:37 Ответить
На Цензоре среди авторов есть ряд подобных особей в том числе.
показать весь комментарий
18.08.2020 21:38 Ответить
А який подвиг здійснив Кузьма? За що отримав таку нагороду? Чому Сліпаку не дали таке звання? Він дійсно заслужив його.
показать весь комментарий
18.08.2020 23:21 Ответить
Василю Сліпаку присоєно звання Героя України у 2017 році.

20 лютого 2017 року - звання https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%B9_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8 Герой України та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D1%80%D0%B4%D0%B5%D0%BD_%C2%AB%D0%97%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%B0_%D0%97%D1%96%D1%80%D0%BA%D0%B0%C2%BB Орден «Золота Зірка» (посмертно) - за виняткову мужність і героїзм, виявлені у захисті державного суверенітету та територіальної цілісності України, самовіддане служіння Українському народові.

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BB%D1%96%D0%BF%D0%B0%D0%BA_%D0%92%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BB%D1%8C_%D0%AF%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87
показать весь комментарий
19.08.2020 09:45 Ответить
Хлопці, які загинули за Україну, які стали інвалідами, такоі нагороди не мають. А достатньо посередній співак раптом отримує найвищу нагороду країни. Для мене це нонсенс .
показать весь комментарий
18.08.2020 23:25 Ответить
Попсовик-затейник и не более. Работа на рыгов для таких - вполне закономерное явление. Надо ж как-то деньги зарабатывать при отсутствии таланта и хребта.
показать весь комментарий
19.08.2020 00:55 Ответить
Задля повноти спектру нехай ще у вєлікамучєнікі його коронують, та дадуть йому тітул "святого".
показать весь комментарий
19.08.2020 01:05 Ответить
Його я простив, на відміну від "криси" Могилевської.
Державна нагорода - це нагорода для людей, які ризикували своїм життям і здоров'ям задля країни або інших людей. Для артистів, спортсменів і т.п., нагорода - це гроші, популярність і т.д. Не треба ніколи путати тепле з м'ягким.
показать весь комментарий
19.08.2020 09:54 Ответить
" орден Держави - за визначні трудові досягнення."

ГДЕ трудови досягнення?
У Вакарчука - меньше?
А у Иво Бобула?
показать весь комментарий
19.08.2020 10:11 Ответить