8713 посетителей онлайн
5 123 49
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

УКРАЇНСЬКЕ ГЕТТО чи ПАТРІОТИЧНИЙ ФРОНТ?

Myk Riabchuk прочитав у Харкові чудову лекцію, гловні тези якої законспектував та оприлюднив "Збруч": https://cutt.ly/ifYJg7M. В ній він розвиває "єресь" про мову як простий засіб комунікації, що для сили-силенної людей не має сакрального значення, і пропонує переосмислити термінологічний апарат, яким звикла користуватись українська гуманітарна інтеліґенція.

В основі головної тези Миколи лежить цікаве спостереження, що від 2012 року більш як 80% українців вважають себе патріотами України. Підтримка незалежності України підскочила 2014-го року і стабільно сягає більше 75% (останні 2 роки – більше 80%). Додам від себе, що згідно зі свіжими соціологічними замірами, більш як 70% вважає українську мову важливим атрибутом незалежності України. Так само абсолютна більшість українців (80%) згодна з тим, що всі керівники держави та державні службовці повинні у робочий час спілкуватися державною мовою: https://cutt.ly/XfYJx44. Статус української як єдиної державної від 2014-го стабільно підтримує 75-80% українців.

За статус російської як другої державної, приєднання України до інтеграційних утворень на чолі з Росією, виступають в Україні 15-25% українців. Тобто базовий розподіл тих, хто за незалежну Україну та кому незалежність муляє душу й очі приблизно 80% на 20%. За іронією долі ці цифри точно віддзеркалюють пропорцію американських колоністів, що повстали за свободу та незалежність далекого 1775 року, та лоялістів, які підтримували панування Британської імперії у Новому світі. На відміну від України, в результаті війни за незалежність та перемоги у ній повсталих колоній американські лоялісти мусили емігрувати в Канаду: п’яту колону у новоствореному союзі ніхто терпіти не збирався.

Наведені цифри переконливо свідчать: "бінго" – Україна відбулась!!!

А далі починається те, що нас розділяє. Статус російської як регіональної – мінус 15% від вісімдесяти. Прихильники позаблокового статусу України — мінус 26% (за підтримки вступу до НАТО в районі 50%). При тому, що на референдумі про вступ до ЄС "за" проголосували б майже 60% громадян України, лише 27,5% з них вважає, що нам потрібно домагатися членства в Євросоюзі, а 41,7% – стверджує, що Україні слід "визначати свій власний шлях розвитку і спиратися виключно на свої ресурси" (і це за цьогорічним опитуванням СОЦІСа, афілійованого через Гриніва з партією "ЄС"!: https://cutt.ly/sfYJnlO).

Ми об’єктивно розмовляємо в побуті різними мовами: від 97% українською в Івано-Франківську та 95% — у Львові до 97% російською в Маріуполі і 95% – у Сєвєродонецьку, хоча майже всі добре володіємо обома. І наша фактична двомовність нікуди не подінеться, бо ми розуміємо один одного без перекладача і знаємо про це, а це означає, що наш фактичний білінгвалізм цілком задовольняє комунікативну функцію мови. Для виконання символічної функції достатньо статусу української як єдиної державної: шанування державного прапору не передбачає, що він має висіти на стінці у кожній хаті, та майоріти на кожному подвір’ї та балконі.

Нас також розділяє ставлення до радянської (та імперської) спадщини: це був злочинний колоніальний режим чи трагічна, але наша історія, яку творили наші батьки і в якій є як те, чим варто пишатися, так і те, від чого слід жахнутись та засудити? Нагадаю, що згідно з опитуваннями "Демініціатив", ставлення українців до засудження СРСР як комуністичного тоталітарного режиму, що здійснював політику державного терору, фактично розкололо націю навпіл: 34% ставляться позитивного до такого засудження і 31% – негативно. Так само 30% українців схвалюють перейменування населених пунктів та вулиць, названих на честь комуністичних діячів, тоді як 44% ставляться до цього негативно. Решті – байдуже: https://cutt.ly/0fYJQar.

І тут починається українська версія "прокляття ідентичності", яку людині, за слушним спостереженням Френсіса Фукуями, властиво весь час уточнювати, а отже асоціювати себе з меншими й меншими спільнотами. Замість створювати широкий патріотичний фронт на підвалинах цінностей, які нас єднають: незалежність та її символічні атрибути, включно з державною мовою, ми розбігаємось по партизанських загонах, кожен з яких прагне більше прав та привілеїв для свого хутору коштом сусіднього села. Попри те, що широкий суспільний консенсус полягає у статусі української як державної (що це означає чудово розтлумачив Конституційний суд України ще далекого 1999-го: https://cutt.ly/wfYJYrp), але збереженні вільного обігу російської та інших мов нацменшин у приватній сфері, частина українців з енергією вартою кращого застосування нав’язує країні наратив про російську як "мову агресора". Хоча чеченці на Донбасі розмовляли російською набагато гірше за тих, хто по інший бік фронту боронив українську незалежність. Примусова українізація сфери обслуговування, яка не має нічого спільного з функціюванням української як державної, як і непродумана декомунізація, що часто перетворюється на топографічну бандеризацію України (я навскидь нарахував 70 вулиць, 2 проспекти та 3 провулки Степана Бандери – і цей список далеко не повний), радикально звужує український фронт, але натомість виступає дріжджами, на яких активно зростає рейтинг ОПЖЗ.

І так 80% патріотів України перетворюються на 15% "справжніх українців", згуртованих навколо "сивочолого гетьмана". За злою іронією долі, політтехнологія Петра Порошенка "або я або Путін", яка передбачала реінкарнацію в Україні п’ятої колони, повернення в Україну та політичне воскресіння демонізованого Медведчука — все це з метою продемонструвати патріотичному електорату реальність загрози (про)російського реваншу і в такий спосіб консолідувати навколо п’ятого президента усі проукраїнські сили, повернулась до нього кармічним бумерангом. Тепер не так Медведчук, Бойко та компанія мобілізують електорат Петра Олексійовича, який уперся в стелю в 15%, як Порошенко мобілізує та консолідує електорат ОПЖЗ, який незначно, але стабільно перевищує кількість прихильників "ЄС".

Оскільки п’ятий президент залишається стабільним лідером народної недовіри (https://cutt.ly/wfYJD7K), а в другому турі виборці, як відомо, голосують не так "за", як "проти", Петро Олексійович не має жодних шансів повернутись на Банкову демократичним шляхом — хіба що в результаті державного перевороту. І тому "ЄС" фактично створила та активно працює над консолідацією та консервацією зелотського гетто в Україні. Яке не має жодних шансів на перемогу на вільних, відкритих та демократичних виборах, але дає його добровільним мешканцям відчуття винятковості та вищості щодо решти громадян України — в їхній термінології "п’ятої колони", "хахлів" та "малоросів".

Втім сучасні електоральні війни виграють не 300 спартанців, а широкі політичні фронти. Замикатись в культурному гетто у власній державі — абсурд та найкоротший шлях до поразки та втрати України! А ми досі ладні бачити ворога в кожному, хто говорить російською мовою або вживає вираз "на Україні", хоча саме такий вираз знаходимо у "Львівському літописі", "Конституції Пилипа Орлика", Тараса Шевченка, Лесі Українки, Івана Франка, Михайла Грушевського, Симона Петлюри, Дмитра Донцова, Юрія Шевельова і (sic!) самого Степана Бандери: https://cutt.ly/1fYJB3Z та https://cutt.ly/7fYJVqN.

Американці, які заснували США, були значно мудрішими за нас. Вони чудово усвідомлювали, що питання рабства здатне розколоти та знищити новоутворену конфедерацію вчорашніх колоній. І попри те, що Декларація Незалежності (1776) стверджує: "Ми вважаємо за самоочевидні істини, що всіх людей створено рівними; що Творець обдарував їх певними невідчужуваними правами, до яких належать життя, свобода і прагнення щастя", ані в Статтях Конфедерації (1777), ані в оригінальній редакції Конституції США (1787) ми не знайдемо подібних тверджень. Чому? Бо розв’язок питання рабства, ставлення до якого кардинально відрізняло південні та північні штати, відклали до кращих часів, аби вберегти новостворений союз. Ба більше, розділ 9 ст. 1 Конституції США прямо позбавляв Конгрес права забороняти завезення до країни нових рабів впродовж 20 років після набрання Конституцією чинності. Такий (а)моральний компроміс був ціною існування самої американської державності.

Як відомо, відкладене питання рабства вибухнуло в США через 80 з гаком років і було розв’язане в результаті кровопролитної громадянської війни, що коштувала американцям більше життів, аніж будь-яка війна із зовнішнім ворогом. Але на той час США остаточно відбулись як незалежна держава. Від часу останньої інтервенції британців, коли був узятий Вашингтон і спалений Білий дім, минуло півстоліття. Суверенітет Сполучених Штатів ніхто не ставив під питання. І тоді прийшов час відкинути рабовласницьку ідентичність як неамериканську. Хоча остаточно питання расової дискримінації не вирішено в США до цього часу, яскравим свідченням чому є цьогорічні протести під прапорами руху Black Lives Matter.

Нам потрібно навчитись у американців стратегічному мисленню. А воно спонукає творити спільний патріотичний фронт, який потенційно підтримують 80% українців (чи бодай 60%, тобто ті, хто вважає Росію державою-агресором), а не замикатись в зелотському гетто, яке плекає у його добровільних мешканців почуття винятковості та героїзму, але прирікає їх на електоральне фіаско. Навіть у двобію з п’ятою колоною Медведчука-Бойка-Льовочкіна-Рабіновича.

Час дорослішати та обирати стратегію перемоги. Бо за свою інфантильну ексклюзивність та "справжню українськість" ми ризикуємо поплатитись самим існуванням справжньої України, яка набагато розмаїтіша за уявну Україну зелотів з українського гетто.

Топ комментарии
+7
А що об'єднало 80% патріотів в 1775 році в американських колоніях? Автор не задає таке питання, а воно необхідне. Таким фактором стала війна проти лоялістів, яка йшла майже 8 років. Тобто, якщо продовжувати аналогію з США, то у нас об'єднавчим фактором має стати війна 80% нормальних українців проти фанів Медведчука-Рабіновіча-Ківи. На боці лоялістів воювали регулярні британські війська, але Британія була на протилежному березі Атлантичного океану. На боці фанів Медведчука-Рабіновіча воювати буде армія Росії, включно з авіацією і ракетно-космічними військами. І армія Росії знаходиться не на протилежному березі океану, а має з Україною 2000 км кордону по суходолу.
показать весь комментарий
11.09.2020 21:28 Ответить
+5
Ну нахрена столько букв?
Всё, что хотел сказать автор - "Петро Олексійович не має жодних шансів повернутись на Банкову демократичним шляхом"
А те, кто его поддерживает - клоуны типа "Свободы" и Фарион.
Хотя на самом деле проблема в том, что не имея исторического опыта собственной государственности украинцы воспринимают само ГОСУДАРСТВО как если не враждебное, то точно чуждое сообщество каких-то "начальников".
Украина состоится, когда украинцы про СВОЁ государство будут говорить "мы", а не "они"....
показать весь комментарий
12.09.2020 09:44 Ответить
+5
Для консолидации нужно, как минимум, доверие общества. Как показали выборы, доверие к Порошенко... так себе, но вы по-прежнему действуете по принципу:"кто не с ПАП - убейся головой о стену.")) Сомнительный принцип для консолидации, мягко говоря, что-то из серии Сартровского: "Да захлебнется кровью тот, кто усомнится в нашем миролюбии, ибо милосердие наше беспощадно."
показать весь комментарий
12.09.2020 10:09 Ответить
Комментировать
Сортировать:
А що об'єднало 80% патріотів в 1775 році в американських колоніях? Автор не задає таке питання, а воно необхідне. Таким фактором стала війна проти лоялістів, яка йшла майже 8 років. Тобто, якщо продовжувати аналогію з США, то у нас об'єднавчим фактором має стати війна 80% нормальних українців проти фанів Медведчука-Рабіновіча-Ківи. На боці лоялістів воювали регулярні британські війська, але Британія була на протилежному березі Атлантичного океану. На боці фанів Медведчука-Рабіновіча воювати буде армія Росії, включно з авіацією і ракетно-космічними військами. І армія Росії знаходиться не на протилежному березі океану, а має з Україною 2000 км кордону по суходолу.
показать весь комментарий
11.09.2020 21:28 Ответить
Протести BLM свідчать про тероризм демократичної патрії США і ні про що інше. Автор чув про indentures ? Це те ж саме рабство, і білих рабів в США було до біса. Партія Порошенка називається "Європейська Солідарність" а не якесь "життя-жітуха", і в партії Порошенка є програма, яку недолугий автор нездарний прочитати. Заклик "армія мова віра" це просто один з сотень слоганів, це не програма, а засіб вуличної агітації. А програма партії "ЄС" веде в ЄС та НАТО. Тільки навколо Порошенка і можуть зконсолідуватися патріоти, бо Тягнибок є антисемітом, а Вакарчук сібарітом якому ліньки боротися. І решта такі ж непритомні. Ідентичність українця це синьо-жовтий шеврон і машінгевер в руках. Або скальпель чи celox. А з мовою та генами - то вже як повезе або як получилось. Кому воно цікаве? Україна є плавильним казаном генів з часів Трипілля, тут і венди що прийшли з Поморянії та Лаби, тут і іраномовні скіфи, і тюркомовні печеніги, і хтозна які черкаси, і слово "козак" взагалі турецьке. І Майдан, і гайдамак, і Чигирин, і Батурин. Так що не каламуть води, друзєнко. Порошенко наш гетьман.
показать весь комментарий
11.09.2020 23:59 Ответить
Є слушні думки, але стан коли вся країна буде думати однаково або майже однаково називається тоталітаризм. Тут декому треба визначитись, він за ненадійну демократію, чи за кришталево чистий тоталітаризм, коли всі думають однаково, а офіційна статистика видає цифри брехливіши за білоруські.

Взагалі то не дуже зрозуміло що пропонується? Повзуча фінляндизація в обмін на територію? А чого буде варта тоді ця територія? Ну ось ви пропонуєте те ж саме що і росіяни - забути Бандеру, поступово забути мову, забути "в Україні", і так далі, а що пропонується натомість, духовне єднання з ополченням Донбасу?

Ні, серйозно, мова навіть не про сектантів Петра Олексійовича, просто самоідентифікація має значення для значно більшої частини населення ніж 15%, і вона відбулась і навіть визнана росіянами. Зараз з наших ніхто в мережі не каже "на Україні", що російською, що українською, це ознака невиправного кацапізму. Навіть тонше - якщо ти з України і кажеш "на", це означає політизацію, що в багатьох сферах і росіянами і українцями сприймається як моветон, і скоріш за все тебе по-тихому зі спільноти наженуть. Зе-адепти не враховують такі нюанси. Є вже сталі речи, боротися з якими це як ставати проти вітру, безглуздо і весь піар зіпсуєш.
показать весь комментарий
12.09.2020 01:11 Ответить
Друзенко, я за консолидацию.
И стержнем консолидации есть П. Порошенко и Еаропейская солидарность.
А тьі, *******, убейся головой о стену.
И да, удали в очередной раз мой пост. ))) Но суть того что.тьі гуано не изменится
показать весь комментарий
12.09.2020 04:34 Ответить
Вот из-за таких дураков, как ты Украина может и не состояться!
показать весь комментарий
12.09.2020 05:01 Ответить
Курица без мозгов, Украина состоялась. Спроси у Кучмьі.
Вас, сук, приведших зеленое чмо к власти, надо планомерно ********* вместе с ним, если не угомонитесь
показать весь комментарий
12.09.2020 08:39 Ответить
Ну да, только такие "петухи с мозгами", как https://censor.net/ru/user/433332, могут без всяких на то оснований делать "умозаключения" о чьей-то "ссучености" и о том кто кого "привёл к власти"...
показать весь комментарий
12.09.2020 10:08 Ответить
В спам, животное
показать весь комментарий
12.09.2020 12:55 Ответить
Правильно. Тебе там самое место, петушок.
показать весь комментарий
13.09.2020 01:52 Ответить
Чушка, ето все? Весь твой "мощньій" ум? Таким "интеллектуалам" я советую рососать мою писю.
Исчезни в тумане, дурачек.
показать весь комментарий
13.09.2020 05:09 Ответить
Я же уже тебе писала вhttps://censor.net/ru/comments/locate/3217943/019214bf-4651-7275-9a3f-c4f89205c389: "Бедненький, https://censor.net/ru/user/433332#_blank уже заговариваешься, болезный?... Тебя уже от https://censor.net/ru/user/436461#_blank (https://censor.net/ru/comments/locate/3217337/019214c0-a409-715e-aba5-aa08624cddb6#_blank) не отличить! Что ж ты так палишься, дурашка???..."
Выше твоего разумения?... Понять не в состоянии??... Вообще не понимаешь о чём речь идёт???...
Ну, ничего, ничего, бывает и хуже...
показать весь комментарий
13.09.2020 13:18 Ответить
В спам, животное
показать весь комментарий
13.09.2020 14:09 Ответить
Ой, подивіться, хто до нас прийшов. Ссучена оля. По чо у сьогодні опіум для народу, нещастя?
показать весь комментарий
13.09.2020 23:55 Ответить
Тебе на выбор:
1. Больше ни в муку ни в воду не пукай!
2. Что -очередные уколы пропустил?...
3. Это мамка твоя была ссучена (да и папка - пиТарок тот ещё (!); ты не волнуйся, я в хорошем смысле).
показать весь комментарий
14.09.2020 21:12 Ответить
Олька,ти прямо, сімейний психоаналітик. Такий глибокий аналіз. І це сакраментальне "пукнуть в муку", одразу відчувається особистий досвід і наявність практичних навичок. А інакше, звідкіля така яскравість образів? Тобі б рОмани писати, олька.
показать весь комментарий
15.09.2020 11:17 Ответить
І вашим, і нашим. Краще я житиму в справжній Україні, і купуватиму хліб і м'ясо з рук україномовної продавчині, а не давитися тим хлібом з рук російськомовної. І не треба порівнювати Україну зі США -- її не "заснували", вона завжди була, як і наша свята мова. Краще "гетто", ніж аморфна "політична нація". А автору бажаю виїхати до США.
показать весь комментарий
14.09.2020 06:47 Ответить
https://censor.net/ru/comments/locate/3218760/019214bd-715e-734b-80aa-16e8fab77f85
показать весь комментарий
14.09.2020 21:34 Ответить
Для консолидации нужно, как минимум, доверие общества. Как показали выборы, доверие к Порошенко... так себе, но вы по-прежнему действуете по принципу:"кто не с ПАП - убейся головой о стену.")) Сомнительный принцип для консолидации, мягко говоря, что-то из серии Сартровского: "Да захлебнется кровью тот, кто усомнится в нашем миролюбии, ибо милосердие наше беспощадно."
показать весь комментарий
12.09.2020 10:09 Ответить
Вьіборьі также показали что доверие к зеленому четьіреждьі уклонисту и изменнику Родиньі - фигуранту ст. 111 УК Украиньі аж 73% .
И что? Оно такое же как 1,5 года назад?.
Далее: где те все фактьі, где те дела по всем смертньім грехам Порошенко? Напомнить вследстаие чего прокураткра Панамьі завела уголрвное дело на Портнова?
Так вот, доверие или точнее сказать недоверие к Порошенео сложилось вследствии массированной лжи о Порошенко как мндведчуковуев, коломойских, русских и их полезньіх идиотов с непомерньіми амбициями к которьім и относится автор етой темьі.

Вместо того, чтобьі признать, "да, совершили ошибку, проголосовали и сагитировали определенньій контингент проголосовать за открьітого уже врага Украиньі, ети полезнье идиотьі продолжают петь песни про плохого Порошенко. Кто продолжаясь заблуждаться, а кто и осознанно.
Посему да, в свете надвигающейся для Украиньі угрозьі, ети идиотьі(полезньіе для агрессора) стоят для меня на одной лавке с колоборантом Зеленским.
Поетому лучше пусть они сами исчезнут, нежели их начнут анигилоровать
показать весь комментарий
12.09.2020 13:56 Ответить
Для консолідації потрібне дуло москаля спрямоване тобі в око. Але дехто як марьяна його не бачить.
показать весь комментарий
12.09.2020 20:45 Ответить
Не статья, а бомба! Жму руку. Такие тексты нужно с вертолетов над городами разбрасывать.
показать весь комментарий
12.09.2020 05:00 Ответить
А шо правда говорят, шо Тимошенка уже все, сдулась и больше в большую политику не пойдет?)))
показать весь комментарий
13.09.2020 14:48 Ответить
Ну нахрена столько букв?
Всё, что хотел сказать автор - "Петро Олексійович не має жодних шансів повернутись на Банкову демократичним шляхом"
А те, кто его поддерживает - клоуны типа "Свободы" и Фарион.
Хотя на самом деле проблема в том, что не имея исторического опыта собственной государственности украинцы воспринимают само ГОСУДАРСТВО как если не враждебное, то точно чуждое сообщество каких-то "начальников".
Украина состоится, когда украинцы про СВОЁ государство будут говорить "мы", а не "они"....
показать весь комментарий
12.09.2020 09:44 Ответить
"політтехнологія Петра Порошенка "або я або Путін", яка передбачала реінкарнацію в Україні п'ятої колони, повернення в Україну та політичне воскресіння демонізованого Медведчука" - Конспирологический бред. Дальше можно не читать.
показать весь комментарий
12.09.2020 09:58 Ответить
Все, про що попереджав Порошенко, збулося на 100%. Але українському електорату захотілося казки, голобородька, а не патріота-свободівця Кошулинського, чи патріота, який стільки зробив для країни Порошенка. Самогубці.
показать весь комментарий
14.09.2020 07:01 Ответить
"я навскидь нарахував 70 вулиць, 2 проспекти та 3 провулки Степана Бандери - і цей список далеко не повний"

Очманіти! Оце так "тотальна бандерізація"!
Цікаво, а якщо взяти до прикладу якогось "римського-корсакова", який ніколи в Україні не був і до України не має жодного стосунку... Як гадаєте, скільки в Україні вулиць та провулків його імені? Гадаю, не менше.
показать весь комментарий
12.09.2020 15:57 Ответить
короче Порошенко враг, а ЗЕленский обьеденившись с Медведчуком смогут привести украинский народ к процветанию под мудрым руководством старших братьев россиян.
показать весь комментарий
12.09.2020 17:55 Ответить
і не мрій
показать весь комментарий
12.09.2020 21:39 Ответить
Автор, як усі ліваки, майже в усіх своїх статтях намагається пропихнути "ліберальні цінності" й постійно акцентує на проблемі мови в Україні. В нас немає проблеми мови, так само, як в США не існує расових проблем, крім тих, що нав'язуються ліваками штучно. Совок за вами плаче.
показать весь комментарий
12.09.2020 20:08 Ответить
В США не існує расових проблем? Give me a break...
показать весь комментарий
13.09.2020 01:54 Ответить
Джерелом расових проблем бувають не тільки білі а й чорні. Більше всього про расові проблеми любить говорити барак обама, якого двічі обрали Президентом і дали Нобелівську премію тільки за кольор його шкіри.
показать весь комментарий
13.09.2020 04:35 Ответить
Автор цілеспрямовано руйнує патріотичні сили. В нього така робота, він ліберал.
показать весь комментарий
12.09.2020 20:47 Ответить
він хохлороссійський
показать весь комментарий
12.09.2020 22:03 Ответить
Він чмо, працюючеє на кацапів
показать весь комментарий
12.09.2020 22:18 Ответить
З п'ятою колоною в НОРМАЛЬНИХ країнах борються не виборці, а спецслужби. Але ж СБУ ніколи, вона бізнесюків кошмарить, митників кришує...
показать весь комментарий
12.09.2020 22:35 Ответить
Автор із статті в статтю виливає свою, співзвучну із московитами порохофобію, як Винниченко, за гроші НКВД, виливав на сторінках діаспорної преси чорнуху про Петлюру.
показать весь комментарий
13.09.2020 07:07 Ответить
опааа..... опять петя.... начал за мову кончил за упокой....... поржал...... петю навсегда похоро-
нил а за порождение его же имитационной по большей части внутринней политики - за бубо
чку савсем забыл.... акакяразница да??? к концу статьи уже и забыл за Мишу Рябчука и наф
он сюда приехал и шо он там нам насоветовал.... вобщем товаристч Гена 3 раза крикнул гоп
за долго до местных выборов...... к стати Гетто только тогда гетто когда есть жёсткие границы
и жёсткий пропускной режим а у нас извините на Донбассе шо ??? и на Крым воду и электри-
ку мы не забыли как отключали............
показать весь комментарий
13.09.2020 10:39 Ответить
зы и к стати по прежнему очень ну очень и очень интересно где тусуются пресловутые 73%?
25% не прячатся показывают свои лица чётко обозначают свою принципиальную позицию
а где подавляющее "большинство" где и почему вы прячетесь ??? алё гараж.....
показать весь комментарий
13.09.2020 12:04 Ответить
зы они вообще были эти три четверти.... ??? както не логично.....
показать весь комментарий
13.09.2020 12:06 Ответить
У другому турі так точно постаралися в цвк, напевно...
показать весь комментарий
14.09.2020 07:18 Ответить
друзенко,тебе преред выборами опять забашляли ,или с президентских здачу отрабатываеш?
показать весь комментарий
13.09.2020 11:52 Ответить
Ну, с учётом "высочайшего интеллектуального уровня" понаехавшей ваты основной массы нынешних пользователей "Цензора" (и это - только вкратце - https://www.facebook.com/profile.php?id=100008993618796&__tn__=%2CdC-R-R&eid=ARDPp1czuAjVVnMB-FS2_bYUo-7crwpSIxYh7IwnT8nMSNRU3ULiNx_3yG4Vp372x2eiSZge2jo2Mlnb&hc_ref=ART7Au_eINoQQIntmmeBsI83AAAGXe37GdAIaK_bG8k1VwiNQHygLUgfmvfU5WgL8Ak&fref=nf Головачев Андрей https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2350201861956245&id=100008993618796 29 мая в 16:38 , https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2350691295240635&id=100008993618796 30 мая в 08:15 , https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2376600079316423&id=100008993618796&__cft__%5b0%5d=****************************************************************************************-ztjbwMQPSeHBdTdGrJXzMGA1qlRBCC7a5Y2gZBSK2s&__tn__=%2CO%2CP-R 1 июля ... ) - отдельным комментаторам ещё очень далеко до понимания проблем Украины идей разных друзенков ...
показать весь комментарий
13.09.2020 13:35 Ответить
к стати Гена, на счёт гетто как говорится не прошло и суток
https://censor.net/ru/video_news/3218999/ukrainoyazychnogo_pokupatelya_vygnali_iz_magazina_v_krivom_roge_russkaya_eto_zemlya_uhodi_otsyuda_video
показать весь комментарий
13.09.2020 16:21 Ответить
Я спочатку подумав, що помилявся відносно цего друзенка. Але зараз
ПІСЛЯ КІЛЬКОХ ЙОГО СРАЧНИХ СТАТЕЙ ОЧЕВИДНО, ЩО ЦЕ ЗА один. Мікола янавіч, мабуть - його щирий шанувальник. Особливо тішать своєю логікою висновки цего касабського манкурта про мову, декомунізуюацію, про участь Пороха в Марші Ветеранів.
Як на мене, особливо після 14 року, став очевидним факт ІДІОСИНКРАЗІЇ УКРАЇНСЬКОЇ І російської мови в Україні, а пана генадія дивує і, навіть, дратує той факт, що касабська асоціюється з агресором, а не з "братнім народом" чомусь...Я думаю,що це пов'язано з первиннми рефлексами. Коли тебе, ТВОЇХ РІДНИХ КАТУЄ І ВБИВАЄ руцькоязичне падло АБСОЛЮТНО ПРИРОДНЬО ДЛЯ НОРМАЛЬНОЇ ЛЮДИНИ САРИЙМАТИ МОВУ ВОРОГА З ВІДРАЗОЮ. А для пана друзенка це дивина, чомусь, а згадав, він у нас руцкаязичний, мабуть, тому. Давайте ще 100 років мовчати про комуняцькі злочини і "молитися" на пам'ятники військовим і невійськовим бальшевітським злочинцям, патамуша ця ПРАВДА - НЕЗРУЧНА І "роз'єднує націю". Цфкаво,як би реагували люди, коли б в Німеччині після війни збереглися пам'ятники нацистським злочинцям.... А, може, все значно простіше і гєна намагається захистити від наслідків декомунізації своїх рідних і близьких?
І, нарешті, про Марш, і участь в ньому Пороха. Заткни, кінець кінців, пельку, гєна. Ні де-факто, ні де-юре не було НІЯКОГО ПОРУШЕННЯ УМОВ проведення Маршгу фактом, участі в ньому Пороха, який дуже не прдобається ***** місцевим крлаборантам.....і друзенку. Савпадєніє? Нє думаю.
показать весь комментарий
13.09.2020 19:13 Ответить
Чомусь всі мовчать що поп прикривав патріотизмом банальні бізнесові інтерес і ще цікаве спостереження, порохолюби замість аргументів спамлять оппонентів.
Є
показать весь комментарий
14.09.2020 07:45 Ответить
Автор трохи й*нутий. Як завжди. Державна мова - це не лише мова держслужбовців і владних установ. Державна мова - це мова ПУБЛІЧНОЇ СФЕРИ. Отже, і мова сфери послуг. Серед них торгівля, гуртки і курси, власне послуги, реклама і оголошення. Це мова армії. Як ставитися до світних оголошень "ОТКРЫТО" у нічних генделиках українських міст?! Як до маркера окупації України московитами. А звучання в публічному просторі всіляких шансонов і рускіхрадіо можна сміливо прирівнювати до матюків. А ці помийні радіостанції мимоволі чують діти. Так колоніальний дискурс не припиниться ніколи. Отже, Україна завжди буде загрожена громадянським конфліктом.
показать весь комментарий
14.09.2020 08:02 Ответить
Только я написала (https://censor.net/ru/comments/locate/3218760/019214bd-715c-721f-8122-c32fbb4ddd3e) о "некоторой" ватности нынешних пользователей "Цензора", как некоторые из них наперегонки стали подтверждать своё крестьянско-ватное мировоззрение - "бросаться какашками" в Друзенко и разногольствовать "про мову"...

...Таке відчуття, що українські ура/ультра-патріоти досі не можуть повірити в те, що вони українці і щосили намагаються в цьому переконати себе і оточуючих, витрачаючи на це всю свою енергію і час...
Якщо ви такі/настільки патріотичні (!!!) - то, - ЗАМІСТЬ РОЗМОВ ПРО МОВУ - щоб не збільшувати товарообіг/не зміцнювати військову міць агресора/ щоб просто допекти всьому клятому російському, - шукайте засіб змусити нашу державу нічого не продавати (навіть - руками олігархів) Росії (!), не купляти там нічого, навіть «транзиту» (!!), в ідеалі - взагалі перекрити кордон з рф (!!!).
А особисто - починайте вже поступово відмовлятися від:
а) російського газу;
б) центрального опалення - там російське (або - «ще гірше того» - ЛДНР-івське) вугіллячко спалюють;
в) від електрики - значна частина якої виробляється з російських енергоресурсів;
г) російського бензину та дизпалива;
ґ) їздити на заробітки в Москву;
д) дивитися російські серіали;
е) та відправте нарешті своїх дітей до ЗСУ - захищати Україну(!!!), щоб військкомати не ламали голову як наповнити ЗСУ, а офіцери бригад не скаржилися, що у них «недокомплект» особового складу 50-55% (але - ні піхоти, ані бронетанкових військ - може статися вже не буде; див.п.г);
До речі - а що ви, «патріоти», будете робити, якщо ворог опиниться десь на півдорозі до Києва? Акуратно складете вишиванки на дно валіз і поїдете до Польщі, Чехії, або ще кудись? ...
Вишиванка - це чудово, красиво, але недостатньо ...
є) О, ще! ... «Декотрі тут нагадують, що і мобільний зв'язок у нас - російській ... Тож - ще - більше не дзвоніть, не допомагайте агресору!»
До того часу, поки ми не можемо відмовитися від грошей за транзит, тому що у нас немає науки, технологій, промисловості (і національної гордості) - до тої пори ми - недорозвинена колоніальна країна, осколок імперії, сировинний придаток розвиненого світу!...
Але - цим, як виявляється, теж можна пишатися, ще й і виключно українською мовою, чи не так, «патріоти»?! ...
показать весь комментарий
14.09.2020 21:32 Ответить
Ця статья викликала цілий викид метану і сірководню з нетрів і ватних заказників . Правда, багато з них настільки тупі, що не розуміють : їх час минув, а для декого і не наступав зовсім. Особливо смішно виглядають твердження цих дебілів про те, що ПАТРІОТИ "СКЛАДУТЬ СВОЇ ВИШИВАНКИ, КОЛИ КАЦАПИ ОПИНЯТЬСЯ ПІД КИЄВОМ". Таке враження,що ці ссучені - або дебіли, які проспали останні 6-ть років і не знають, хто зупинив кацапів на данбаці, або касабські тролі.
П.С. Хтось може надати ДОСТОВІРНУ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВОЛОНТЕРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ ДРУЗЕНКА І ЙОГО УЧАСТЬ В АТО.
показать весь комментарий
15.09.2020 12:02 Ответить