9871 посетитель онлайн
9 974 66
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

ГОРЕ-ПОЛІТИКИ ВЕДУТЬ УКРАЇНУ ДО КОЛОНІАЛЬНОГО СТАНУ

    Країну розвалюють, конституцію гвалтують, національне господарство пускають під укіс, людям брешуть і над ними знущаються. Створені економічні  структури, які вичавлюють доходи суспільства для наповнення власних кишень корупціонерів та нуворишів.

  Сьогодні ми маємо владу і структуру господарства, яку побудували українські посткомуністи. На відміну від чехів, поляків, угорців, литовців ми пішли по російському (азійському) шляху. Його базовими елементами стали державні монополістичні корпорації, олігархічні холдинги та корумповані урядові органи влади і державних послуг. У нас створення таких базових елементів монополістично-олігархічної системи почалося приблизно у середині 90-х років. Ініціатива виходила з коридорів бюрократичних установ, які звикли командувати державними підприємствами в радянський час і вважали, що урядові позиції дозволяють їм вигадувати прибуткові схеми для власного збагачення.  Ці схеми абсолютно суперечать законам конкурентної ринкової економіки, за якими побудовані господарські системи у західному світі.  Там, як відомо, явище державних монополій, олігархії і урядової корупції – найбільше зло і караються законом. У нас же політична еліта і сьогоднішня, і вчорашня, і позавчорашня цього не помічають, навпаки, вони зжилися з цими гнійниками і виразками на тілі економіки і включилися завдяки цьому у процес загального корупційного збагачення. Я не втомлююся повторювати, що нас ніколи не пустять за європейський спільний стіл, поки ми не почнемо сповідувати сучасні політико-економічні цінності і не позбудемось пострадянських злочинних симптомів. Ми повинні розірвати зв’язки у злочинному трикутнику, про який вище зазначено, і побудувати продуктивну і здорову національну економіку, видаливши гній з нашого організму.

  Сьогодні на перший план виходить монополія будівництва доріг. Компанія  Укравтодор – монополістичний монстр, єдиний у своїй галузі, який за рівнем корупції сперечається з НАК «Нафтогазом України», що діє у газовій промисловості. Унікальний у тому, що є одночасно і державним органом влади, і господарською корпорацією (таке тільки у нас буває – сам собі начальник, тобто фактично створення такої юридичної особи Президентом - незаконне). Він продовжує існувати лише завдяки заступництву найвищого державного рівня. І соромно за наших очільників, що вони, розуміючи увесь бруд і сморід від хабарництва у цій сфері, робили і роблять вигляд, що усе нормально і ніякого сморіду вони не відчувають. Влада настільки зрослась з цим монстром, що сама носить йому подаяння з бюджету, відриваючи гроші, як відомо, від тих, хто потребує лікування від злощасного коронавіруса та інших невідкладних потреб суспільства. Роздули бюджетний фонд для будівництва автошляхів у 2021 році до аномальних розмірів (150 млрд. грн. або майже 15 % видатків бюджету), які ніколи до цього не освоювали у таких обсягах і які не відповідають наявним будівельним потужностям. Проте їм вказують: беріть  - вам не треба освоювати усі гроші повністю, вам вкажуть, яку частину ви переведете на певні банківські рахунки. Даремно дехто з дописувачів у ФБ (як вони мені писали)  сподівається побачити у кінці року нові сучасні магістралі, тунелі, ажурні мости, багаторівневі розв’язки. Їх не буде через крадіжки грошей і через ілюзорність здійснення планових обсягів  робіт. Окрім того, ми чуємо лише про витрати на дороги, але нічого не знаємо про конкретні проекти дорожнього будівництва. Але як можно було затверджувати суми фінансування без розгляду проектів робіт? Наш вибір мав би бути не на користь будівництва найкоштовніших об’єктів, а автодор саме на них збирається витратити майже усі кошти (на них, звичайно, легше робити «відкати»). А правильніше було прокладати там, де по сьогоднішніх дорогах не можна проїхати, відбуваються розломи і провали, розширяти  «вузькі місця», які провокують затори на дорогах, перетини автошляхів між собою і з залізницею, прокласти полоси (острови) безпеки між зустрічними полосами доріг і т. п.  

  Безконтрольна діяльність Укравтодора сама по собі підштовхує будівельників до недотримання технологічних норм і якісних характеристик в роботі. Післяремонтний стан доріг вже став темою багаточисельних анекдотів, і не тільки анекдотів, а й фактичних аварій, трощ і смертей на дорогах. І вже зараз, всередині року  виявляються порушення і відхилення від технологічних норм. Як могло бути інакше, якщо в одній особі ми маємо і замовника, і виконавця робіт, і орган технічного контролю і приймання робіт?! Нам заявляють, що дороги приймають незалежні комісії – сміх та й годі! Окрім того, компанія сама собі встановлює норми вартості будівельних робіт і затверджує кошториси (фактично ціни) на їх проведення. На моїй пам’яті, на 1 кілометр високоякісної дороги ще 20 років назад за нормативами виділялося 200 тис. дол., тепер – 4 млн. дол.(!). До того ж філії Укравтодора розміщені у кожній області, районі, місті. А гроші розподіляють і списують нагорі, у центральному апараті компанії. Тобто «нагорі» дуже великі оборудки при повній безконтрольності і безвідповідальності за виконані роботи на місцях, практично по всій території країни. Не дивно, що відкати чиновникам вищого рівня досягають, як повідомлялося у пресі, ледь не половини траншей на будівництво. За такої організації роботи не буде, звичайно, ні доріг, ні грошей.

  Залишати галузь у такому монополізованому, безконтрольному і корумпованому  стані не можна. Демонополізація – розподіл Укравтодору на самостійні будівельні організації за територіальними ознаками, конкуренція між підрядними компаніями за критеріями якості проектів, строків робіт і їх вартості, запровадження спеціальних технологічних стандартів при будівництві, прийняття закінчених робіт організаціями–замовниками і споживачами – необхідні складові трансформації цієї монополії.

  Не менш нахабним чином діє інший монополістичний монстр – Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України». При утворенні компанії тут також були об’єднані в одній господарській особі колишній орган уряду (Держкомітет нафти і газу України) і підпорядковані йому підприємства галузі – більше 100 юридичних осіб. Зрощування влади і господарських підприємств не тільки вивело  керівників цієї та інших аналогічних компаній  з-під урядового контролю, а й  дозволило їм зосередитись на задоволенні не державних, а своїх – колективних і особистих  інтересів. Як відомо, монополістичні корпорації  націлені не на зростання виробітку, зменшення витрат і розширення своєї позиції на ринку. Метою керівників державних компаній є не її прибутки і капіталізація, як у приватному секторі, а зростання власної зарплати (а також зарплати працівників) – це аксіома. І досягають вони своїх цілей  перш за все за рахунок свавільного  підвищення цін без росту виробництва та без переходу на випуск  більш якісної продукції.  Такі державні галузеві монополії тягнуть нас назад і приносять збитки національній економіці.  В Нафтогазі дійшло до того, що його керівники ігнорують постанови Кабінету міністрів, не допускають Рахункову палату до своїх бухгалтерських документів і нахабно брешуть про свої фінансові результати. Так, ці керівники  заявили нещодавно, що у поточному році фінансовим результатом є не прибуток, який ще декілька місяців назад вимірювався десятками мільярдів гривень, а величезний збиток (- 19 млрд. грн.). Але  компанії, яка працює без будь яких  катаклізмів, не потрапила ні під стихійне, ні під інше лихо, не була підірвана терористами, не може за декілька місяців змінити високу прибутковість на  величезні збитки. Навіщо монополістичний монстр випинає свою збитковість і до того ж заявляє про це публічно. Чим він хизується? І як треба поступати з правлінням, яке доводить підприємство практично до банкрутства. До того ж робиться це без видимих причин: ціни на природний газ українським споживачам  не знизилися, навпаки влітку були введені додаткові літні платежі за  доставку газу? Може вони роздали усі гроші на зарплати і премії, хоча у цій компанії зробити це не так просто (через невелику чисельність працівників центрального апарату)? Чи їм набридло платити багатомільярдні податки до бюджету? Ще однією причиною може бути підготовка НАКу до приватизації іноземнною транснаціональною компанією, на замовлення якої компанія доводиться до збиткового  стану. А днями ми почули від Держаудитслужби, що через фінансові порушення Нафтогаз за жовтень 2019-вересень 2020 рік завдав шкоди державному бюджету на 75 млрд. грн. Всього ж виявлено фінансових порушень на 225 млрд. грн. Проте бухгалтер компанії відмовився визнавати висновки аудиту урядової організації, бо вони ніби то не відповідають міжнародним стандартам. Тобто компанія знову ж таки відмовляється бути у підпорядкуванні українського уряду. Зауважу, що на відміну від Укравтодору, грошові обороти Нафтогазу – це гроші, вилучені з кишень громадян і балансів підприємств. І газовий монополіст завдає не тільки шкоди бюджету, а приносить конкретні втрати економіці.

   Отже, зростання виробництва у державних монополіях не відбувається, а монополістичні надприбутки стають  джерелом призначення захмарних зарплат менеджменту, членам наглядових рад, а тепер і виплат «грантоїдам», але ніяк не інвестиціями у модернізацію виробничої бази та збільшення продажів. До речі, утворення незалежних від власника (уряду) наглядових рад у державних корпораціях є нонсенсом, абсурдом, неправомірним копіюванням такого інституту із західних приватних (публічних )корпорацій,  де наглядові ради утворюються  приватними особами – акціонерами (радою акціонерів), мають точно виконувати завдання останніх, звітують перед ними і не можуть самостійно призначати керівників на посади, а також призначати гонорари своїм членам. Іноземці притягли ці наглядові ради з приватних компаній до наших державних корпорацій «за вуха», аби підпорядкувати їх собі і вивести їх з-під контролю українського уряду. На Заході таких наглядових рад у державних корпораціях немає. Іноземці просто глузують з нас.

  У мене виникають питання, чому іноземні фахівці, радники, експерти пропонують нам господарські рішення, які не приймаються і не застосовуються у країнах Євросоюзу, Канади, США? Так, за їх порадами, нам не треба здійснювати демонополізацію державних корпорацій, як того ж Нафтогазу та інших, у той же час  подібна практика є кримінальною у їхніх країнах. І навіщо утворювати «незалежні» наглядові ради у державних компаніях, тобто такі ради, які не підпорядковані і не підзвітні уряду країни? Адже тоді зникає право державної власності, яка фактично підміняється незрозумілою, квазіколективною власністю. У мене вимальовуються такі відповіді:

-  Ті іноземні радники, які надають такі поради, не розглядають Україну, як майбутнього члена Євросоюзу, де національні закони і директиви Єврокомісії забороняють монополізацію ринків.

-  Вони розглядають  український господарський комплекс не як конкурентоспроможний партнер Заходу, а як колоніальний додаток до західних економік, який потрібен останнім для витяг сировини з нашої країни, а робити це легше, коли підприємства об’єднані у корпорації і монополізовані. Так, до речі, поступали при організації колоніальних компаній у країнах Азії, Африки і Латинської Америки.

-  Ці радники рекомендують встановлювати надвисокі ціни для отримання монополістичних надприбутків як джерела  фінансування «грантоїдських» проектів у обсягах, раніше небачених в Україні.

  Така трансформація НАК «Нафтогаз України» фактично перетворила державну компанію у псевдодержавну, яка безкоштовно користується чужим майном у своїх власних колективних інтересах. Можна сказати, що відбулися відчудження компанії з державної власності і квазіприватизація. Як квазіприватна компанія, Нафтогаз не підпорядковується Уряду і як будь який бізнес намагається обійти закони і захопити ринок. Проте вона не є насправді приватизованою, не перейшла у корпоративну власність,  бо цим «новим власникам» байдужий стан майна і приріст вартості компанії, які є  головними цілями приватних компаній. Ці «власники» дбають лише про власні зарплати і премії, як у звичайному державному підприємстві. Що ми і бачимо у газовому монополісті. Так можна продовжувати по всіх державних монополіях.

  Отже, терпіти монополістичних монстрів, які викачують кров з нашого національного організму, - це порушення Конституції і законів України, зневага  законами економіки та знущання над власним народом. Потрібно розгорнути конкуренцію в галузях і на ринках, позбавитися галузевих монстрів, ліквідувати паразитуючі і незаконні наглядові ради і після цього відновити у відповідних секторах економіки, насамперед, реальну власність держави на конкуруючі підприємства.

  Щодо партнерів монополістів по згаданому корупційному трикутнику – олігархів і продажних урядовців - у наступній статті.  

Топ комментарии
+11
І хто це зробив? Як не прикро, в цьому є вклад і автора, який тепер плаче крокодилячими ми сльозами .
показать весь комментарий
10.10.2020 19:43 Ответить
+9
На відміну від чехів, поляків, угорців, литовців ми пішли по російському (азійському) шляху. Источник: https://censor.net/ru/b3224093
а хто ж це робив?
а безпосередньо автор, все життя перебуваючи при владі, зокрема й під час становлення державності - міністром в уряді фокіна.
тож сам себе лупцювати має.
показать весь комментарий
11.10.2020 07:43 Ответить
+9
Агов, ******* блогери, експерти і циніки з нульовою освітою, диванним мисленням і стінним кругозором . Володимир Лановий -один з небагатьох в Україні адекватних економістів, вчений. А те, що колись працював в уряді, це не ставить на ньому ганебного тавра, бо всі, котрі жили, вивчились в університетах і академіях до 1991 року і працювали ще за попередньої держави, мають право на свою думку, позицію, бо їм не байдужа доля країни. Можливо, тому саме таких людей і відкидала система від влади, бо вони заважали красти, встановлювати олігархатом свої правила для народу. Але інша біда в тому, що ні попередня команда олігархату Порошенка, ні теперішня Зе-команда навіть не реагують на подібні статті, бо їх мало хвилює стан країни. Вони пройшли проф- і політ- орієнтацію на 2-тижневих курсах у Трускавецькому міротелі, вони далекі від управління державою, вони не розуміють процесів економіки, вони прості підручні і виконавці чужої волі на конвертних зарплатах у кількох відомих олігархів- мафіозі, які створили потужні уже українські синдикати, про які ні італійська (сіцілійська) мафія, ні структури Яника навіть не могли додуматись і мріяти. Вони створили "свої" злочинні правила (під назвою Закони України) і рулять державою на свій лад. Жодне рішення, жоден Закон з 2014 року не прийнятий в інтересах українців. Для видимості патріотизму прийнято кілька нормативних актів щодо пільг АТОвцям і все..., решту - як вкрасти і поділити бюджетні кошти, як купити яхти, вілли в Іспанії, Італії, Швейцарії і Ізраїлі. Це лише квіточки, а далі Ви відчуєте те, що уже анонсують деякі урядовці та молоденькі Зе-депутати, що скоро відмінять пенсії, змінять радянський трудовий кодекс (Кодекс Законів про працю), бо олігархи не захочуть ділитись з народом навіть пенсіями , вони не можуть зараз ще самовільно звільняти працівників, їм як кістка в горлі положення Конституції і трудового кодексу про тривалість робочого дня та тижня. Вони хочуть щоб раби працювали на них по 12-14 год. 7 днів у тиждень за злиденну платню. Спробу зміни окремих положень трудового законодавства було нещодавно проанонсовано міжнародним олігархатом у Франції , отримали жовті жилети, масові заворушення і погроми. Народ відчув біду. Наш народ дуже вже терпеливий і тяжкий на підйом, але народ усунутий від управління державою. Правляча верхівка намагається захопити місцеві органи влади, які ще опираються центральній владі, встановити своїх управителів в областях, районах щоб докрасти всю родючу землю, всі свердловини, річки, озера, все що ще залишилось. Незабаром вибори, то ж українці, не дайте себе обдурити в черговий раз Зе- і іншим злочинним командам!!!
показать весь комментарий
11.10.2020 11:53 Ответить
Комментировать
Сортировать:
І хто це зробив? Як не прикро, в цьому є вклад і автора, який тепер плаче крокодилячими ми сльозами .
показать весь комментарий
10.10.2020 19:43 Ответить
скыгле бо не участвует во всем этом...
показать весь комментарий
11.10.2020 10:22 Ответить
Ви, паночку, вже або українською, або російською, бо ні мислення, ні грамотності. Я зрозумів, що ви не «скыглете», бо «участвуете», і вас авторь дістав».
показать весь комментарий
11.10.2020 19:13 Ответить
Вибачаюсь за набраний замість лапок м'який знак.
показать весь комментарий
11.10.2020 19:37 Ответить
Щось у цих критиків фантазії не вистачає.
показать весь комментарий
10.10.2020 20:09 Ответить
як колоніальний додаток до західних економік, який потрібен останнім для витяг сировини з нашої країни
Источник: https://censor.net/ru/b3224093

Как такое пропустила цензура.
показать весь комментарий
10.10.2020 21:23 Ответить
У нас ще, слава Богу, цензури немає!
А стосовно "колоніального додатку", так захід прагматично і цинічно експлуатує весь доступний йому світ, саме тому він сито і живе, а не тому що "ішачить".
В світі лише чотири країни в Азії, Африці, Америці і Австралії не були колоніями "демократичної" Європи...
показать весь комментарий
11.10.2020 05:05 Ответить
Для этого наверное надо ум иметь, не? И устоявшиеся институции. И технологии. Не покупай ничего и не пользуйся плодами западной цивилизации - и не будешь эксплуатируем. Топи кизяками, ездь на конях и ходи в туалет "до ветру" - и будет тебе антиглобалистское счастье!
И особенно отключись от интернета
Страны Африки и Азии прекрасно геноцидили себя всю историю - то что их сняли с пальм, построили им железные дороги и научили читать и писать - заслуга исключительно "эксплуататоров".
показать весь комментарий
11.10.2020 14:27 Ответить
Ага, американских индейцев, обучения ради грамоты. поселили в резервации. народ майя обучили так, что он исчез с лица земли, негров из Африки на плантации возили исключительно повышать уровень образованности а не пахать, Австралией руководят не европейцы а исключительно аборигены, популяция которых так снизилась... ой что я пишу повысилась конечно!.
На всём американском континенте говорят не на английском, французком, испанском, португальском языках а исключительно на местных наречиях...
Ну и напоследок: я неким боком имею отношения к науке и если бы ты хоть догадывался сколько технологий уплыло с Союза на Запад, у тебя глаза на лоб повылазили-б!
Такие болваны как ты сперва сидели на советской пропаганде, а сегодня сидят на пропаганде дебильного телевиденья олигархов, которые разграбление государственной собственности и государственных ресурсов прикрывают якобы движением к европейским "ценностям".
В задницу они дотаскивают страну, а такие полезные идиоты как ти им в этом помогают!
показать весь комментарий
11.10.2020 15:41 Ответить
Ну и напоследок: я неким боком имею отношения к науке и если бы ты хоть догадывался сколько технологий уплыло с Союза на Запад, у тебя глаза на лоб повылазили-б!
Ххххххххххххххххххх
А почему, спрашивается в задаче, упльіло на запад, а не осталось в СССР? Отвечать необязательно.
Ну и судя по тому, что пишите здесь, а не "там", то к науке действительно отношение имеете боком ))
показать весь комментарий
11.10.2020 17:31 Ответить
Интересно, чем современное жлобье так гордится? Что оно создало? Что построило?
Украину, из ядерной, авиационно, ракетной, промышленной страны превратили в агроблядскую, банановую республику, втянули в долги, олигархизировали, потеряли территорию. ВВП в 2020 г. на треть менше чем в "поганом" 1991 г. Чем вы гордитесь?
Чем???
показать весь комментарий
11.10.2020 20:39 Ответить
Странно, я вроде ясно написал "отвечать необязательно".
Проблемьі с усвоением текста?
показать весь комментарий
12.10.2020 02:01 Ответить
А чего писало то вообще? Могло бы молча сопеть в тряпочку а не распускать сопли на Цензоре!
показать весь комментарий
12.10.2020 05:40 Ответить
Тебя отиметь в твой ротовой орган захотелось.
И ето получилрсь.
Сиди ровно и сглатьівай, придурок
показать весь комментарий
12.10.2020 09:06 Ответить
Дрочи малолетка, и и представляй себе что угодно, сексуально озабоченное жлобье!
показать весь комментарий
12.10.2020 09:48 Ответить
Опять из за очередного придурка заблокируют!
показать весь комментарий
12.10.2020 10:01 Ответить
Не боись, глупое боком к науке существо: у меня нет кнопки "скарга".
Поетому тьі еще некоторое время нас повеселишь )))
показать весь комментарий
12.10.2020 10:10 Ответить
"Нас..."
Так у тебя еще и шизофрения, раздвоение личности, два придурка в одном так сказать.
Ну да, все совпадает, дрочер, умственно неполноценный...
показать весь комментарий
12.10.2020 11:34 Ответить
Ага, прикинь, неадекват, нас. Ржем с тебя, глупого существа, у которого наука боком, всем колхозом.
Отжигай дальше, "учоньій" )))
показать весь комментарий
12.10.2020 13:46 Ответить
Сінтагма 21. Читай-те "Дело академика Вавилова". Если у Вас, при этом, ещё осталось или проявится способность думать, а не заниматься словоблудием, тогда дело ещё исправимо. Бажаю успіхів! Слава Україні!
показать весь комментарий
12.10.2020 00:44 Ответить
Якщо Дон Кіхот боровся з вітряними млинами, то радянсько-українські дурні боролися, і борются з власною історією!
Ви не звернули уваги що ніхто не "боровся" з СРСР зразка 1970-1980 років? Не здогадуєтеся чому? А тому що це безпосередньо торкалось "борцунів", це їх треба-б було підвішувати за фаберже, за насилля над Стусом, Сахаровим та іншими. А так і вовки ситі ситі, і козли цілі.
А вибір "демократів" із числа партократів!? Більшого брєда і вигадати годі!..
В 2014 році ситуація повторилась, жодному, жодному Ригоаналу не відірвали жодного Фаберже, зате знову влаштували боротьбу з історією, де кому, нізацію... через три десятки років після відходу в минуле самого комунізму !? В підсумку "патріоти" пригребли бабла (приватизували) ще й на бронзі з пам'ятників...
Ви взагалі моніторите процеси в Україні? Ви знаєте що Україна платить пенсії Кілі Азірову, ПроФФесору та решті "заслужених" пенсіонерів держави? Закону, який би міг їх позбавити виплат, немає, і приймати його, ніхто не збирався і не збирається!
Великобританія, може в лічені тижні розслідувати міжнародний злочин з отруєння Скрипалів, підготовлений, хай і не долугою, але спецслужбою. Україна, за майже сім років, і на крок не просунулась в розслідуванні публічного вбивства сотні людей на Майдані!
Слава Україні?
Сало олігархам! Сало блазням! І гордість дурням за "успіхи" олігархів і блазнів!
показать весь комментарий
12.10.2020 06:22 Ответить
як таку зраду зрадную дозволили тут опубліковати...Але з пісняка не викинеш жодного слова...
показать весь комментарий
10.10.2020 21:31 Ответить
Время Ланового прошло, вернее он его сам бездарно профукал, теперь строит из себя "специалиста"!
показать весь комментарий
11.10.2020 20:35 Ответить
..так а де про йулю..???
показать весь комментарий
10.10.2020 23:43 Ответить
Ось:
https://www.youtube.com/watch?v=8jqgQPa5zag
показать весь комментарий
11.10.2020 02:16 Ответить
Вона, працює...
показать весь комментарий
11.10.2020 05:08 Ответить
На відміну від чехів, поляків, угорців, литовців ми пішли по російському (азійському) шляху. Источник: https://censor.net/ru/b3224093
а хто ж це робив?
а безпосередньо автор, все життя перебуваючи при владі, зокрема й під час становлення державності - міністром в уряді фокіна.
тож сам себе лупцювати має.
показать весь комментарий
11.10.2020 07:43 Ответить
на той час і тепер також авторові не надавали права мати власний шмайсер системи АК-47, а без цього швидкого вирішальника серйозних проблем - як їх розв'язати?
показать весь комментарий
11.10.2020 20:47 Ответить
Так Фокін з Кравчуком його за антикорупційну політику з уряду і викинули, дебіл ти дебільний!
показать весь комментарий
12.10.2020 04:04 Ответить
https://censor.net/ru/user/98956, істото, от тільки твоєї "експертної" думки мен не вистачало.

так викинули, що й головою ФДМУ й постіним представником Президента й радником Президента побував й постійно, бачте, боровсь й постійно наражався на перешкоди, ага.

йди шукай перемог в обраного тобою зеленського недоумка.
показать весь комментарий
12.10.2020 09:10 Ответить
Автор з піною у рота у свій час в своїх статтях намагався загризти Пороха. Загриз. Привів до влади зебілів.
То зараз після Пороха стало краще чи гірше?
показать весь комментарий
11.10.2020 09:08 Ответить
А хіба є різниця між Вальцманом і Зельцманом??
показать весь комментарий
12.10.2020 01:44 Ответить
очевидна.
один відривав Україну від росії, другий бажає перетворити Україну на малоросію.
показать весь комментарий
12.10.2020 09:12 Ответить
А хто такий Вальцман? У євреїв немає жодного такого прізвища.
Мабуть це назва вавки в твоїй голові.
показать весь комментарий
12.10.2020 20:45 Ответить
Причина не в тому, що не все ще приватизоване, а в тому, що приватизували Державу. Оскільки вже прибрали до рук всі заводи, землю, ресурси, залишилось основне - розподіл бюджетних ресурсів. До президенства Порошенка не було таких зарплат у чиновників, які в тисячі разів більше, ніж середня зарплата в країні. Уявіть, що не стало "Нафтогазу" чи "Укавтодору", то що кошти не попливуть в ті ж самі кишені? Колись все було державним і крали не в таких обсягах, зате будували заводи, електростанції, мости, бо тоді існувала реальна відповідальність і можна було не тільки сісти за грати, але і отримати вищу міру. Що стосується наглядових рад - цілком згоден.
показать весь комментарий
11.10.2020 10:29 Ответить
Автор намалював жахливу картину украiнськоi дiйсностi ! Але яка рушiйна сила зробить вiдповiднi позитивнi перетворення? Потрiбна справжня антиолiгархiчна революцiя. Але не маэ нi особистостей,нi вiдповiдноi полiтичноi партii.Хiба що треба сподiватись на Iсуса Христа,який замiсть украiнцiв буде розгрiбати монопольно-олiгiрхiчне лайно,корупцiйно-комрадорськi авгiэви конюшнi.
показать весь комментарий
11.10.2020 10:39 Ответить
Тимошенко і партія "Батьківщина". Інших альтернатив не було і поки-що не видно. Те про що сказав автор та ж Тимошенко каже вам вже років з 20.
Але українці вперто голосують за очевидно олігархічні проекти, які їх же грабують.

Україна вже давно на шляху деградації. Це основна загроза, а не якесь там х-ло. Воно падло і полізе тільки на те, що майже труп. До здорових і сильних воно відкрито лізти засцить.
показать весь комментарий
11.10.2020 11:13 Ответить
Это та Юля, которая лягала костьми, чтоб не один украинский танк не выехал из казармы во время оккупации рассеей Крыма? Это ее ***** убоится, с которым она хихикала над Ющенко, все верно?
показать весь комментарий
11.10.2020 14:31 Ответить
Она в то время была никто. Никаких решений не принимала.
Её попросили высказать мнение. Она высказала. Я с этим мнением согласен. Как и подавляющее большинство украинцев. В тот момент война с рашкой означала неминуемое поражение и границу как минимум по Днепру. Почти вся офицерня левобережья уже мысленно примеряла на себя рашистскую форму, довольствие и пенсии. И Крым яркий тому пример.
показать весь комментарий
11.10.2020 15:25 Ответить
так буде,бо немає запиту на інше у більшості суспільства ..
показать весь комментарий
11.10.2020 11:13 Ответить
Агов, ******* блогери, експерти і циніки з нульовою освітою, диванним мисленням і стінним кругозором . Володимир Лановий -один з небагатьох в Україні адекватних економістів, вчений. А те, що колись працював в уряді, це не ставить на ньому ганебного тавра, бо всі, котрі жили, вивчились в університетах і академіях до 1991 року і працювали ще за попередньої держави, мають право на свою думку, позицію, бо їм не байдужа доля країни. Можливо, тому саме таких людей і відкидала система від влади, бо вони заважали красти, встановлювати олігархатом свої правила для народу. Але інша біда в тому, що ні попередня команда олігархату Порошенка, ні теперішня Зе-команда навіть не реагують на подібні статті, бо їх мало хвилює стан країни. Вони пройшли проф- і політ- орієнтацію на 2-тижневих курсах у Трускавецькому міротелі, вони далекі від управління державою, вони не розуміють процесів економіки, вони прості підручні і виконавці чужої волі на конвертних зарплатах у кількох відомих олігархів- мафіозі, які створили потужні уже українські синдикати, про які ні італійська (сіцілійська) мафія, ні структури Яника навіть не могли додуматись і мріяти. Вони створили "свої" злочинні правила (під назвою Закони України) і рулять державою на свій лад. Жодне рішення, жоден Закон з 2014 року не прийнятий в інтересах українців. Для видимості патріотизму прийнято кілька нормативних актів щодо пільг АТОвцям і все..., решту - як вкрасти і поділити бюджетні кошти, як купити яхти, вілли в Іспанії, Італії, Швейцарії і Ізраїлі. Це лише квіточки, а далі Ви відчуєте те, що уже анонсують деякі урядовці та молоденькі Зе-депутати, що скоро відмінять пенсії, змінять радянський трудовий кодекс (Кодекс Законів про працю), бо олігархи не захочуть ділитись з народом навіть пенсіями , вони не можуть зараз ще самовільно звільняти працівників, їм як кістка в горлі положення Конституції і трудового кодексу про тривалість робочого дня та тижня. Вони хочуть щоб раби працювали на них по 12-14 год. 7 днів у тиждень за злиденну платню. Спробу зміни окремих положень трудового законодавства було нещодавно проанонсовано міжнародним олігархатом у Франції , отримали жовті жилети, масові заворушення і погроми. Народ відчув біду. Наш народ дуже вже терпеливий і тяжкий на підйом, але народ усунутий від управління державою. Правляча верхівка намагається захопити місцеві органи влади, які ще опираються центральній владі, встановити своїх управителів в областях, районах щоб докрасти всю родючу землю, всі свердловини, річки, озера, все що ще залишилось. Незабаром вибори, то ж українці, не дайте себе обдурити в черговий раз Зе- і іншим злочинним командам!!!
показать весь комментарий
11.10.2020 11:53 Ответить
Те, що автор колись працював в уряді, то таке. Але цей автор, як наївне дитя, вірив у те, що зелена макака - це шанс для України. Виписував йому аванси, як якийсь дикий неадекват.
показать весь комментарий
11.10.2020 22:07 Ответить
Те, що виборці визначають напрям політичного руху країни є яскравим прикладом обрання клована на головну посаду в Україні.
Але, хто направляє цей "мудрий" наріт в потрібному напрямку?
ГОРЕ-ПОЛІТИКИ ВЕДУТЬ УКРАЇНУ ДО КОЛОНІАЛЬНОГО СТАНУ - Цензор.НЕТ 6960
показать весь комментарий
11.10.2020 11:57 Ответить
Була надія на початку 90-х на Чорновіла.
Але народ вирішив бути обережним і наївся комуно-гебіських "реформ".
показать весь комментарий
11.10.2020 12:55 Ответить
если с пару десятков поддонков по какой-то (!!!!!!) причине не смогут дальше грабить и насило
вать страну то исчезнет неразбериха с непонятками и прочие гибриды.......... то есть царствие
Божие тот час же не наступит конечно но мы станем напоминать европейскую демократию.
показать весь комментарий
11.10.2020 13:15 Ответить
Пан Лановий, виказавши ці кричущі факти, повинен закликати на місцевих виборах голосувати за кого завгодно, крім слуг урода.
показать весь комментарий
11.10.2020 16:48 Ответить
Умный мужик, толковый. Помню был он кандидатом в президенты. Вот бы его тогда выбрали, была бы совсем другая судьба у Украины. Но выбрали Кучму. Люди хотят вранье, а когда говорят правду, даже слышать не хотят. Вот откуда все проблемы, популизм.
показать весь комментарий
11.10.2020 17:07 Ответить
Сьогодні ми маємо владу і структуру господарства, яку побудували українські посткомуністи. Источник: https://censor.net/ru/b3224093
Хххххххххххххххххх

Ай-яй-яй! А кто ето сделал?©

А сделал ето в том числе министр економики впоследствии вицепремьер.
В 1992 году.
Отакоеот
показать весь комментарий
11.10.2020 17:36 Ответить
Володимир Лановий його ім'я
показать весь комментарий
11.10.2020 17:37 Ответить
Ми це все знаемо і розуміемо....- і що ..
показать весь комментарий
11.10.2020 19:46 Ответить
"Каждый народ имеет то правительство, которое заслуживает" Жозеф де Меср. И нечего стенать "об обманутом народе". Никто под ружьём не заставлял голосовать за клоунов все 30 лет независимости. Желание и стремление к халяве всегда вылазит боком.
показать весь комментарий
11.10.2020 22:07 Ответить
Цей народ був старанно виплеканий колонізатором. Шляхом негативного відбору. З відстрілом української еліти. Тому сам народ не зміниться. Як "працювали" з ним совєти, так має попрацювати хтось, хто поставить за мету подолання совка, і формування справжньої нації. Креольство - зло.
показать весь комментарий
11.10.2020 22:11 Ответить
Автор статьи был одним из тех кто организовывал олигархическую систему. И сейчас он в своей статье пишет что-то невразумительное о монополизме гос. структур. Но практически ничего не пишет о том что вытворяют олигархи. Здесь намеки что оставшееся государственное надо додерибанить в пользу олигархов. Явно статья заказная.
показать весь комментарий
11.10.2020 22:31 Ответить
Брешите пане. Лановий був звільнений з уряду, бо не давав Кравчуку цю систему зцементувати.
показать весь комментарий
12.10.2020 01:24 Ответить
Брешете. Я добре пам'ятаю, як лановий розказував, що треба все приватизувати, то ми заживемо як на Заході. Та й в цій статті він агітує за прихватизації того що залишилося державного. що тут не ясного.
показать весь комментарий
12.10.2020 14:43 Ответить
вначале 90-х автора статьи ТВ всегда показывало сидящего за массивным столом. Ну а как же,экономист же знатный. И он всегда будучи за тем столом тихо рассказывал, что как только все будет приватизовано,то заживем как на Западе. Хотелось бы в знатного экономиста спросить, а как же так? Ошибся он или преднамеренно врал. Вот и сейчас его из нафталина вытянули, чтобы он и дальше говорил то к чему привык. Что надо додерибанить оставшееся.
показать весь комментарий
12.10.2020 00:17 Ответить
Чомусь Ланового не ******* на гілці тільки нульові кацапюри
показать весь комментарий
12.10.2020 01:28 Ответить
Ваня, Лановий ніколи не був у БЮТ. Тобі так само нема за що його любити
показать весь комментарий
12.10.2020 02:07 Ответить
Ісус теж ніколи не був у БЮТ. Але я його люблю. І не брешу, коли кажу, що ЖОДНОЇ копійчини за свою діяльність в мережі не отримую.
показать весь комментарий
12.10.2020 03:59 Ответить
Уявляю як би ти його обожнював якби він був у БЮТ )))
Чи не був би, а Іван? Як гадаеш?

А в загалі це просто фєєрічно - порівняти Іешуа та Ланового )))
показать весь комментарий
12.10.2020 09:11 Ответить
Ланового підтримую, але він слабкий, як на мене. Каже і хоче добре, але боротись за свої переконання не може. Слабкий.
показать весь комментарий
12.10.2020 04:08 Ответить
Настільки слабкий, що коли йому дають завдання розпрогагдувати в статті дерибан, то він не може встояти й прпагандує.
показать весь комментарий
12.10.2020 14:37 Ответить
Ю.Луценко даже "третью республику" в тюрьме сочинил, а вышел..и понял, что лучше денег ничего нет.))
показать весь комментарий
12.10.2020 07:54 Ответить
Режим який описує автор вже давно має назву - неоколоніалізм. Корумповані квазідержавні монополії, наддорогі кредити і наддешева робоча сила. Ось вам "тріада" пострадянського жидобільшовизму на якій ці захребетники жирують...
показать весь комментарий
12.10.2020 10:02 Ответить
Вважаю, що стаття побудована неправильно. З самого початку автор мав сказати головні ідеї, а в кінці підтвердити. А то тільки в кінці автор каже що державні підприємства мають бути реально державними. А до цього, впродовж всієї статті, правомірно складається враження, що автор в кінці скаже, що ці державні монополії треба к бісу віддати в приватні руки, то єсть роздерибанити. І що тоді буде всім щастя.
Перший раз я не дочитала до самого кінця, бо не чекала чогось путнього там. Але в принципі в статті багато правильного.
показать весь комментарий
12.10.2020 15:19 Ответить