12200 посетителей онлайн
19 822 17
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

О свободной экономической зоне на Донбассе

донбасс

Вал звонков с просьбой прокомментировать анонсированный президентом опрос по поводу создания свободной экономической зоны на Донбассе.

А что тут можно прокомментировать?

Для начала вообще хорошо бы понять, что имеется в виду под словом "Донбасс". Ведь не существует закона, который бы определял границы такого региона. Речь идет о районах Донецкого угольного бассейна от Павлограда до Краснодона или только о Донецкой и Луганской областях? Входят ли в Донбасс Сватово и Мариуполь? Президент говорит о подконтрольной Украине части Донбасса или наоборот - об ОРДЛО?

Подозреваю, что речь идет об ОРДЛО. Но если это так, то там мы конечно можем хотеть создать все, что угодно. Хоть копию египетских пирамид. Проблема только в том, что эту территорию мы не контролируем, и она в данный момент не входит в правовое поле Украины. Следовательно, никаких рычагов, чтобы реализовать какие-либо наши хотелки, у нас на данный момент нет. Как нет и возможности гарантировать неприкосновенность собственности и инвестиций потенциальным инвесторам, которые могли бы в такую СЭЗ придти.

Ну и самое главное, как я уже писал раньше - доверия результатам такого опроса не будет. Какими бы они ни были - несогласные с ними граждане будут иметь полное право назвать их юридически ничтожными. Ведь опрос будут проводить непонятно как, непонятно кто и непонятно за какие деньги.

В итоге, на ровном месте просто возникнет новый повод для конфликта и всеукраинского срача. Одни будут потрясать результатами опроса и кричать, что нужно их выполнять. Другие скажут, что все это нарисовано от балды. Одни будут говорить, что это подстава на деньги Сороса, другие - что это подстава на деньги Москвы. Не знаю, кто посоветовал президенту эту авантюру, но инициатива выглядит крайне неудачной и может иметь очень негативные последствия в перспективе.

Ещё весной я подробно рассказывал о ситуации вокруг государственного стекольного завода "Пролетарий" в Лисичанске, который пилят на металлолом. Но никакие публикации и жалобы не помогли изменить ситуацию. Предприятие, где ранее работали тысячи людей, тупо добивают на глазах у всего города. Говорят, сейчас там остались одни корпуса, в которых уже нет никакого оборудования.

Завод был взят в аренду и доведён до банкротства Сергеем Дунаевым (бывший мэр Лисичанска, ныне нардеп от ОПЗЖ). В 2017 году целостный имущественный комплекс "Пролетария" вернулся под контроль государства. Но вместо того, чтобы восстановить производство, завод порезали на металл.

Так вот, простой вопрос - на фига проводить какие-то опросы про СЭЗ на Донбассе, если можно просто не уничтожать государственное предприятие, а запустить его? Найти инвестора для совместного партнёрства, закупить новое современное оборудование и хотя бы работать на половину мощности от былых объемов? Производство стекла - это же не сверхтехнологии. Для государства - это несложная задача.

Судьбу завода "Пролетарий" я подробно описывал в своём видеоблоге. Посмотрите видео. Если у нас сейчас так поступают с промышленностью подконтрольного Донбасса, то о каких СЭЗ вообще можно говорить?

Топ комментарии
+14
а кто говоря про свободную економ зону имеет ввиду восстановление чего либо или строительство/улучшение??
земразям просто так удобнее будет кидать деньги из бюджета Украины "на восстановление донбасса" с реальными перебросками денег тупо себе в оманские офшоры. Конечно, счас РФ будет руками и ногами за "вернуть" нам лугандон на своих условиях....со своими войсками, "правохранительными органами" "судами" итд. Чтобы мы просто кидали туда деньги, которые НИКТО НЕ ПРОВЕРИТ куда пойдут...(А кого туда пустят из украинских налоговиков например?))) Вообщем, вторая Чечня только у нас...нах оно нам надо такое?? Только азербайджанский вариант!!!! Пусть не счас, но другого пути нет.
показать весь комментарий
16.10.2020 14:40 Ответить
+10
Про мою оцінку ініціативи "президентського опитування" під час виборів...

1.Зеленський хоче опитати, чи надати Донбасу статус вільної економічної зони - бо він тупий, як управлінець і цілеспрямований шкідник Україні - за способом дій!

2.Єрмак: " Створення вільної економічної зони на Донбасі прискорить і спростить реінтеграцію окупованих частин регіону" - і без цієї фрази - шкідник, агент кремля!

3.Кравчук, "надзвичайно мудрий", заявив про ідею вільної економічної зони на Донбасі: "Це шлях до припинення війни" - Він однозначний шкідник, бо на відміну від перших "мудреців, він ще й кандидат економічних наук!?!? А чому не зміг передбачити наслідки втрати Україною торгового, пасажирського, вантажного флотів, при його "царюванні", або - чому вчасно не зупинив "флотського"розорення України? Бо сам, "далекоглядний", - нагрів на тому руки?

РОЗ'ЯСНЮЮ ТУПОГОЛОВИМ ЩО ОЗНАЧАЄ ВІЛЬНА ЕКОНОМІЧНА ЗОНА. Розтлумачую тупим буквально на пальцях:

-Вільні економічні зони - це своєрідний офшор в середині країни! В якому ВСІ господарюючі суб'єкти або звільнені від мит, всіх видів податків, зборів та платежів податкового характеру, комунальні платежів, тарифів за енергоносії, на залізничні та авто перевезення, страхових платежів, доходів від туризму, банківської діяльності,... або сплачують їх за мінімальними ставками! Тобто - до бюджету України поступатиме або повний НУЛЬ, або близько нуля!

- Але вони набагато гірші за офшори тим, що з Українського бюджету будуть оплачуватися всім функціонуючим суб'єктам (проживаючим) - пенсії, субсидії, держдотації за поставку з Великої України (скажімо так) тепло-електроенергії, води, тарифів всім видам транспорту за знижені ставки. А плюс витрати України на відновлення інфраструктури, екології та житла на Донбасі - також за рахунок коштів українського бюджету! Донбас, як вільна економічна зона, виявиться для бюджету України -"золотою"!

- А якщо згадати Потроха-Яценюка-Гройсмана, то вони постійно трубили, що в зв'язку з окупацією Донбасу - Україна втратила 25% свого ВВП, то коли Україна його відновить і стануть жити ліпше ніж на Великій Україні, - то їх назад в Україну не затягнеш мотузкою!

-А що скажуть ЄС і Америка, які готові були надати допомогу на відновлення Донбасу? Скажуть - якщо ви такі багаті і готові самостійно відновити Донбас своїм бюджетом, то для чого нам витрачати кошти вам на допомогу? Чи й тепер мріє...?

- А хто-небудь прораховував, з названих субчиків-функціонерів, в яку копієчку це обійдеться Україні? І наскільки лояльнішим до України стане менталітет "жітєлей донбаса"? А де і ким визначені кількісні та якісні показники, які має досягти "ВЕЗ Донбас", за який час в т.ч по роках? А чи можливим буде відібрати у Донбасу ВЕЗ, якщо справи там будуть йти вкрай кепсько, або політична ситуація там буде розвиватися "нє в ту степь" -стане загрозливо для наступної реінтеграції в Україну? А якою діловою мовою буде життя у вільній економічній зоні? А чи має повернутися сепаратистський регіон під повну юрисдикцію України? А на який час буде ВЕЗ і коли повернеться в лоно України, чи "тю-тю " - назавжди? Під яким прапором вона існуватиме? А де гарантія, що сепари побажають повернутися?

-І якщо "наверху" немає таких бачень та прорахунків, то як і яку відповідь може дати простий народ на опитуванні? Бо в мене складається враження, що це черговий гібридний план Путіна - щоб Україна вклалася в повне відновлення Донбасу на базі передових технологій, який не побажає повернутися в Україну, а Путін приєднає до РФ повністю відновлений Донбас за наші кошти -прямо на блюдці з золотою ********** !!!

В світовій практиці немає випадку щоб вся територія відбрунькувалися від держави у вільне плавання. А є випадки, де на окремій території створюються галузеві, спеціальні вільні зони- по типах, по окремих пріоритетних напрямках розвитку: - науки, технології, туризму, і т.д. ... а не гамузом - окремою державою - бо це прихована форма того, що хоче Путін. Наступного відділення ЛДНР від України! Щоб в кремлі мали змогу вкотре похвастатися: - "Путін снова всєх надул"?

Врештв: - авантюрист ЗЕ, де техніко-економічне обгрунтоування створення і функціонування ВЕЗ на Донбасі? Де політична, безпекова експертизи оцінки її підстав та наслідків?

НАУКОВА ДОВІДКА -про типи "вільних економічних зон" (ВЕЗ).

-зовнішньоторговельні зони - частина території держави, де товари іноземного походження можуть зберігатися, купуватися та продаватися без сплати мита і митних зборів або з їх відстроченням. Формами організації таких зон можуть бути вільні порти (порто-франко), вільні митні зони (зони франко) та митні склади;

-комплексні виробничі зони - частина території держави, на якій запроваджується спеціальний (пільговий податковий, валютно-фінансовий, митний тощо) режим економічної діяльності з метою стимулювання підприємства, залучення інвестицій у пріоритетні галузі господарства, розширення зовнішньоекономічних зв'язків, запозичення нових технологій, забезпечення зайнятості населення. Вони можуть мати форму експортних виробничих зон, де розвивається насамперед експортне виробництво, орієнтоване на переробку власної сировини та переважно складальницькі операції, та імпортоорієнтованих зон, головна функція яких - розвиток імпортозамінних виробництв;
-науково-технічні зони - це СЕЗ, спеціальний правовий режим яких орієнтований на розвиток наукового і виробничого потенціалу. Вони можуть існувати у формі регіональних інноваційних центрів - технополісів, районів інтенсивного наукового розвитку, високотехнологічних промислових комплексів, науково-виробничих парків (технологічних, дослідних, промислових, агропарків), а також локальних інноваційних центрів та опорних інноваційних пунктів;
-туристично-рекреаційні зони - це СЕЗ, які створюються в регіонах, що мають багатий природний, рекреаційний та історико-культурний потенціал, з метою ефективного його використання і збереження, а також активізації -підприємницької діяльності (в тому числі із залученням іноземних інвесторів) у сфері рекреаційно-туристичного бізнесу;
-банківсько-страхові (офшорні) зони - це зони, в яких запроваджується особливо сприятливий режим здійснення банківських та страхових операцій в іноземній валюті для обслуговування нерезидентів. Офшорний статус надається банківським та страховим установам, які були створені за участю лише нерезидентів і обслуговують лише ту їхню підприємницьку діяльність, що здійснюється за межами України;
зони прикордонної торгівлі - частина території держави на кордонах із сусідніми країнами, де діє спрощений порядок перетину кордону і торгівлі.
-рекреаційні
-екологічні
-та інші - але вузькопрофільні...

ІСТОРИЧНА ДОВІДКА:

Відповідно до законодавства України , в Автономній Республіці Крим та 12 областях України функціонувало 12 спеціальних економічних зон (СЕЗ) та 72 території пріоритетного розвитку (ТПР) зі спеціальним режимом інвестиційної діяльності

В Україні ВЖЕ були створені, функціонували і ПОВНІСТЮ "загнулися" наступні спеціальні (вільні) економічні зони:

«Азов» (м. Маріуполь)

«Донецьк»
«Закарпаття»
«Інтерпорт Ковель» (Волинська область)
«Курортополіс Трускавець» (Львівська область)
«Миколаїв» (Миколаївська область)
«Порто-франко» (м. Одеса)
«Порт Крим» (Автономна Республіка Крим)
«Рені» (Одеська область)
«Славутич» (Київська область)
«Яворів» (Львівська область)
«Сиваш» (Автономна Республіка Крим): Території пріоритетного розвитку із спеціальним режимом інвестиційної діяльності
і ін...

і

А хто-небудь з названих найвищих лобуряк (ЗЕ, Єрмак, Кравчук) проаналізував- чому "загнулися" ці вільні зони, за яких причин? Що мали дати Україні, регіонам, працівникам ці зони і що дали? Хто конкретно на них збагатився? Які втрати від їх функціонування понесла Україна? Хто із ініціаторів їх створення поніс покарання і яке?

-А чому, як обіцяли, не включили до переліку хоча б два запитання - а)чи підтримують(схвалюють) українці, чи НІ прийнятий закон про ринок землі ; б) та чи підтримують(схвалюють) українці, чи НІ прийнятий закон - про гральний бізнес...

- Чому б попередньо не вивчити петиції населення - які проблеми найбільш турбують людей і які питання слід (бажано) виставити на "президентське опитування?

Бо бандитська влада, шулєрські методи управління державою, бо маніпуляції суспільною думкою - суцільна, брехня, "замазування очей" довірливому, але не дуже економічно грамотному народу!!

Як можна ставити такі запитання до людей, без розшифровки обгрунтувань та обширних викладок, а тим більше - якщо самі ініціатори-опитувальники в цьому питанні - НУЛЬ??

Поставив би запитання чітко, ясно, чесно і однозначно: - Чи погоджуєтесь ви (як росія -Чечні) платити оброк (данину) сепаратистам ЛуГандонії щоб вони перестали стріляти, а я (ЗЕ) тим самим виконав свою обіцянку перед вами - зупинити війну?? Але поставити питання чесно і відверто зміг би лише тоді - коли сам був би відвертим та чесним...
показать весь комментарий
16.10.2020 14:35 Ответить
+8
я открою тебе страшную тайну...мифические инвесторы на то и инвесторы, что они дают свои деньги не прожрать кому то, а хотят на этом ЗАРАБОТАТЬ. А как они заработают дав деньги в криминальный анклав в лугандоне который не подконтролен украинской власти и в котором в принципе нет закона сейчас?
то типа если ты дашь наркоману обдолбаному под подьездом тысячу гривень и будешь ждать от него послезавтра 2 тысячи гривень в ответ....кажется ясным с самого начала что дав ему деньги ты их больше не увидишь и с него их не выбьешь
показать весь комментарий
16.10.2020 14:44 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Тут справа хитра, насправді. СЕВ можна завести з аргументами зменшення витрат дердави і залучення сторонніх інвестицій.
Тоість відновлення укр. Донбасу фактично за кошти інвесторів (приватних грошей).
показать весь комментарий
16.10.2020 10:05 Ответить
Про мою оцінку ініціативи "президентського опитування" під час виборів...

1.Зеленський хоче опитати, чи надати Донбасу статус вільної економічної зони - бо він тупий, як управлінець і цілеспрямований шкідник Україні - за способом дій!

2.Єрмак: " Створення вільної економічної зони на Донбасі прискорить і спростить реінтеграцію окупованих частин регіону" - і без цієї фрази - шкідник, агент кремля!

3.Кравчук, "надзвичайно мудрий", заявив про ідею вільної економічної зони на Донбасі: "Це шлях до припинення війни" - Він однозначний шкідник, бо на відміну від перших "мудреців, він ще й кандидат економічних наук!?!? А чому не зміг передбачити наслідки втрати Україною торгового, пасажирського, вантажного флотів, при його "царюванні", або - чому вчасно не зупинив "флотського"розорення України? Бо сам, "далекоглядний", - нагрів на тому руки?

РОЗ'ЯСНЮЮ ТУПОГОЛОВИМ ЩО ОЗНАЧАЄ ВІЛЬНА ЕКОНОМІЧНА ЗОНА. Розтлумачую тупим буквально на пальцях:

-Вільні економічні зони - це своєрідний офшор в середині країни! В якому ВСІ господарюючі суб'єкти або звільнені від мит, всіх видів податків, зборів та платежів податкового характеру, комунальні платежів, тарифів за енергоносії, на залізничні та авто перевезення, страхових платежів, доходів від туризму, банківської діяльності,... або сплачують їх за мінімальними ставками! Тобто - до бюджету України поступатиме або повний НУЛЬ, або близько нуля!

- Але вони набагато гірші за офшори тим, що з Українського бюджету будуть оплачуватися всім функціонуючим суб'єктам (проживаючим) - пенсії, субсидії, держдотації за поставку з Великої України (скажімо так) тепло-електроенергії, води, тарифів всім видам транспорту за знижені ставки. А плюс витрати України на відновлення інфраструктури, екології та житла на Донбасі - також за рахунок коштів українського бюджету! Донбас, як вільна економічна зона, виявиться для бюджету України -"золотою"!

- А якщо згадати Потроха-Яценюка-Гройсмана, то вони постійно трубили, що в зв'язку з окупацією Донбасу - Україна втратила 25% свого ВВП, то коли Україна його відновить і стануть жити ліпше ніж на Великій Україні, - то їх назад в Україну не затягнеш мотузкою!

-А що скажуть ЄС і Америка, які готові були надати допомогу на відновлення Донбасу? Скажуть - якщо ви такі багаті і готові самостійно відновити Донбас своїм бюджетом, то для чого нам витрачати кошти вам на допомогу? Чи й тепер мріє...?

- А хто-небудь прораховував, з названих субчиків-функціонерів, в яку копієчку це обійдеться Україні? І наскільки лояльнішим до України стане менталітет "жітєлей донбаса"? А де і ким визначені кількісні та якісні показники, які має досягти "ВЕЗ Донбас", за який час в т.ч по роках? А чи можливим буде відібрати у Донбасу ВЕЗ, якщо справи там будуть йти вкрай кепсько, або політична ситуація там буде розвиватися "нє в ту степь" -стане загрозливо для наступної реінтеграції в Україну? А якою діловою мовою буде життя у вільній економічній зоні? А чи має повернутися сепаратистський регіон під повну юрисдикцію України? А на який час буде ВЕЗ і коли повернеться в лоно України, чи "тю-тю " - назавжди? Під яким прапором вона існуватиме? А де гарантія, що сепари побажають повернутися?

-І якщо "наверху" немає таких бачень та прорахунків, то як і яку відповідь може дати простий народ на опитуванні? Бо в мене складається враження, що це черговий гібридний план Путіна - щоб Україна вклалася в повне відновлення Донбасу на базі передових технологій, який не побажає повернутися в Україну, а Путін приєднає до РФ повністю відновлений Донбас за наші кошти -прямо на блюдці з золотою ********** !!!

В світовій практиці немає випадку щоб вся територія відбрунькувалися від держави у вільне плавання. А є випадки, де на окремій території створюються галузеві, спеціальні вільні зони- по типах, по окремих пріоритетних напрямках розвитку: - науки, технології, туризму, і т.д. ... а не гамузом - окремою державою - бо це прихована форма того, що хоче Путін. Наступного відділення ЛДНР від України! Щоб в кремлі мали змогу вкотре похвастатися: - "Путін снова всєх надул"?

Врештв: - авантюрист ЗЕ, де техніко-економічне обгрунтоування створення і функціонування ВЕЗ на Донбасі? Де політична, безпекова експертизи оцінки її підстав та наслідків?

НАУКОВА ДОВІДКА -про типи "вільних економічних зон" (ВЕЗ).

-зовнішньоторговельні зони - частина території держави, де товари іноземного походження можуть зберігатися, купуватися та продаватися без сплати мита і митних зборів або з їх відстроченням. Формами організації таких зон можуть бути вільні порти (порто-франко), вільні митні зони (зони франко) та митні склади;

-комплексні виробничі зони - частина території держави, на якій запроваджується спеціальний (пільговий податковий, валютно-фінансовий, митний тощо) режим економічної діяльності з метою стимулювання підприємства, залучення інвестицій у пріоритетні галузі господарства, розширення зовнішньоекономічних зв'язків, запозичення нових технологій, забезпечення зайнятості населення. Вони можуть мати форму експортних виробничих зон, де розвивається насамперед експортне виробництво, орієнтоване на переробку власної сировини та переважно складальницькі операції, та імпортоорієнтованих зон, головна функція яких - розвиток імпортозамінних виробництв;
-науково-технічні зони - це СЕЗ, спеціальний правовий режим яких орієнтований на розвиток наукового і виробничого потенціалу. Вони можуть існувати у формі регіональних інноваційних центрів - технополісів, районів інтенсивного наукового розвитку, високотехнологічних промислових комплексів, науково-виробничих парків (технологічних, дослідних, промислових, агропарків), а також локальних інноваційних центрів та опорних інноваційних пунктів;
-туристично-рекреаційні зони - це СЕЗ, які створюються в регіонах, що мають багатий природний, рекреаційний та історико-культурний потенціал, з метою ефективного його використання і збереження, а також активізації -підприємницької діяльності (в тому числі із залученням іноземних інвесторів) у сфері рекреаційно-туристичного бізнесу;
-банківсько-страхові (офшорні) зони - це зони, в яких запроваджується особливо сприятливий режим здійснення банківських та страхових операцій в іноземній валюті для обслуговування нерезидентів. Офшорний статус надається банківським та страховим установам, які були створені за участю лише нерезидентів і обслуговують лише ту їхню підприємницьку діяльність, що здійснюється за межами України;
зони прикордонної торгівлі - частина території держави на кордонах із сусідніми країнами, де діє спрощений порядок перетину кордону і торгівлі.
-рекреаційні
-екологічні
-та інші - але вузькопрофільні...

ІСТОРИЧНА ДОВІДКА:

Відповідно до законодавства України , в Автономній Республіці Крим та 12 областях України функціонувало 12 спеціальних економічних зон (СЕЗ) та 72 території пріоритетного розвитку (ТПР) зі спеціальним режимом інвестиційної діяльності

В Україні ВЖЕ були створені, функціонували і ПОВНІСТЮ "загнулися" наступні спеціальні (вільні) економічні зони:

«Азов» (м. Маріуполь)

«Донецьк»
«Закарпаття»
«Інтерпорт Ковель» (Волинська область)
«Курортополіс Трускавець» (Львівська область)
«Миколаїв» (Миколаївська область)
«Порто-франко» (м. Одеса)
«Порт Крим» (Автономна Республіка Крим)
«Рені» (Одеська область)
«Славутич» (Київська область)
«Яворів» (Львівська область)
«Сиваш» (Автономна Республіка Крим): Території пріоритетного розвитку із спеціальним режимом інвестиційної діяльності
і ін...

і

А хто-небудь з названих найвищих лобуряк (ЗЕ, Єрмак, Кравчук) проаналізував- чому "загнулися" ці вільні зони, за яких причин? Що мали дати Україні, регіонам, працівникам ці зони і що дали? Хто конкретно на них збагатився? Які втрати від їх функціонування понесла Україна? Хто із ініціаторів їх створення поніс покарання і яке?

-А чому, як обіцяли, не включили до переліку хоча б два запитання - а)чи підтримують(схвалюють) українці, чи НІ прийнятий закон про ринок землі ; б) та чи підтримують(схвалюють) українці, чи НІ прийнятий закон - про гральний бізнес...

- Чому б попередньо не вивчити петиції населення - які проблеми найбільш турбують людей і які питання слід (бажано) виставити на "президентське опитування?

Бо бандитська влада, шулєрські методи управління державою, бо маніпуляції суспільною думкою - суцільна, брехня, "замазування очей" довірливому, але не дуже економічно грамотному народу!!

Як можна ставити такі запитання до людей, без розшифровки обгрунтувань та обширних викладок, а тим більше - якщо самі ініціатори-опитувальники в цьому питанні - НУЛЬ??

Поставив би запитання чітко, ясно, чесно і однозначно: - Чи погоджуєтесь ви (як росія -Чечні) платити оброк (данину) сепаратистам ЛуГандонії щоб вони перестали стріляти, а я (ЗЕ) тим самим виконав свою обіцянку перед вами - зупинити війну?? Але поставити питання чесно і відверто зміг би лише тоді - коли сам був би відвертим та чесним...
показать весь комментарий
16.10.2020 14:35 Ответить
я открою тебе страшную тайну...мифические инвесторы на то и инвесторы, что они дают свои деньги не прожрать кому то, а хотят на этом ЗАРАБОТАТЬ. А как они заработают дав деньги в криминальный анклав в лугандоне который не подконтролен украинской власти и в котором в принципе нет закона сейчас?
то типа если ты дашь наркоману обдолбаному под подьездом тысячу гривень и будешь ждать от него послезавтра 2 тысячи гривень в ответ....кажется ясным с самого начала что дав ему деньги ты их больше не увидишь и с него их не выбьешь
показать весь комментарий
16.10.2020 14:44 Ответить
Ну развє що під гарантії держави - лохандонці і обдроченці грощі не повертають і за це інвестору переходить якась зі стратегічних галузей України, це теж варіант, називається підстава
показать весь комментарий
16.10.2020 21:34 Ответить
" о каких СЭЗ вообще можно говорить" олигархат даже очень хочет ведь СЭЗ предполагает льготное налогообложение, таможенные платежи это получение прибылей без уплаты налогов в рамках законов, принятие Законов, регулирующее действие СЭЗ превратит регион в черную дыру, высасывающее ресурсы Украины, о контрабанде и фальсификате вообще можно писать тома. Мало того под вывеской СЭЗ может оказаться район с особыми юридическими правами ( экспансия Китая в государстве на всех их условиях)
показать весь комментарий
16.10.2020 10:26 Ответить
"Для начала вообще хорошо бы понять, что имеется в виду под словом "Донбасс" - ну для Клоуна Донбас - це Сивохо.
показать весь комментарий
16.10.2020 10:45 Ответить
....В 2017 году целостный имущественный комплекс "Пролетария" вернулся под контроль государства. Но вместо того, чтобы восстановить производство, завод порезали на металл.Источник: https://censor.net/ru/b3225106

---------------------------------------------------
звєрствують агенти Кремля, що знаходяться навколо президента...
показать весь комментарий
16.10.2020 10:49 Ответить
Он и сам изрядная кремлядь!
показать весь комментарий
16.10.2020 11:44 Ответить
а кто говоря про свободную економ зону имеет ввиду восстановление чего либо или строительство/улучшение??
земразям просто так удобнее будет кидать деньги из бюджета Украины "на восстановление донбасса" с реальными перебросками денег тупо себе в оманские офшоры. Конечно, счас РФ будет руками и ногами за "вернуть" нам лугандон на своих условиях....со своими войсками, "правохранительными органами" "судами" итд. Чтобы мы просто кидали туда деньги, которые НИКТО НЕ ПРОВЕРИТ куда пойдут...(А кого туда пустят из украинских налоговиков например?))) Вообщем, вторая Чечня только у нас...нах оно нам надо такое?? Только азербайджанский вариант!!!! Пусть не счас, но другого пути нет.
показать весь комментарий
16.10.2020 14:40 Ответить
Їзда по вухам від Зе клоуна для реклами свого прогнившого зеленого болота.
Який тупак буде вкладувати грощі в територію на якій протипіхотних мін як у Камбоджі ?
Тільки тіньові схеми олігархів і їх щісток як то контрабанда.
показать весь комментарий
16.10.2020 21:30 Ответить
Тренування російських артелеристів:

- Итак, все готовы отработать? Вопросы есть?

- Товарищ командир, правильно ли я Вас понял, что:
если попадём в указанную цель, то это 10 очков,
если попадём в другую цель противника, то это 5 очков,
если попадём в жилой дом гражданский, то это 3 очка,
если ни во что не попадём, то это минус 1 очко,
а если попадём в завод, то это минус 10 очков?

- Нет! - В завод тоже нормально - будем считать тоже 5 очков. Да и не бойся - не будет минусов: куда бы вы ни попали - всё равно попадёте в "вильну экономичну зону" - укры это так называют, так что считай во вражескую инфраструктуру попал +1 очко будет. Кстати, Зеленский говорит, что эти зоны помогут реинтегрировать Донбасс - видишь, а ведь он прав отчасти: тебе вон, они помогут - вместо минус 1 будет плюс 1 очко... И мы здесь, по существу, именно для этого - чтобы реинтегрировать Донбасс, но в Россию... Ну да ладно...
К реинтеграции Донбасса приготовиться!
Огонь!
показать весь комментарий
17.10.2020 05:05 Ответить
Трудно и унизительно анализировать зебильное шулерство.
показать весь комментарий
17.10.2020 10:22 Ответить
Ці тварі, в поганому значенні цього слова, весь час хочуть зробити щось гарне для Донбасу. Решта території України їх не цікавить. А чи заслужив Донбас гарного відношення до себе? Цей регіон, що вважає себе годувальником всієї України, вічно сидів на дотації й непогано себе почував, підтримуючи всю політично-кримінальну нечисть, яка тільки спливала там і вирощуючи патріотів сусідньої великої вигрібної ями - бензозаправки та ненависть до всього українського. І навіть після часткової окупації свідомість більшості цих "співгромадян" не змінилась, вони продовжують звинувачувати у всьому Україну. То чому решта українців повинна для них щось робити? Нехай вони хоч щось зроблять для України.
показать весь комментарий
17.10.2020 12:22 Ответить
Потому что проще создать видимость бурной деятельности опросом, чем просто спасти очередное производство. За опрос и спрос маленький и все грехи можно спихнуть на недоразвитость "подданных". А поднять производство - тут кавалерийским набегом решить проблему совсем не получится.
показать весь комментарий
17.10.2020 13:32 Ответить
партия Регионов, к чему не прикоснулось, все разграблено и уничтожено на Донбассе, заводы, предприятия. В интресах РФ.
Сейчас они перекрасились и стали ОПЗЖ, и оппозиционный блок.
Но местное тупое дурачье продолжает за них голосовать! Больные люди.
показать весь комментарий
18.10.2020 01:41 Ответить
Так все сепарьі заканчивают. Усик приготовиться.
показать весь комментарий
18.10.2020 08:57 Ответить
О свободной экономической зоне на Донбассе - Цензор.НЕТ 4735
показать весь комментарий
19.10.2020 08:22 Ответить