10660 посетителей онлайн
3 444 54
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

РЕВОЛЮЦІЯ, ЯКУ МИ НЕ ДОРОБИЛИ

революція

Революція – це завжди про "новий початок" і радикальний розрив із минулим. Це завжди про нову легітимність, яка народжується з самого джерела влади: "We the people", а не шукає виправдання своїх дій у застарілих нормах формального законодавства. Це завжди про розрив історичної тяглості і нову реальність: політичну, культурну, правову. Саме тому називати революціями народні повстання 2004 та 2013-14 років некоректно.

Звичайно, це не були "держперевороти", як нам намагається довести кремлівська пропаганда та п’ята колона Кремля в Україні. Але і справжніми революціями ці події, на жаль, не стали. Бо замість інсталяції нової операційної системи на комп’ютер "Україна", вони лише перезавантажили його і увійшли під іншим іменем. Замість радикальної перебудови обмежились косметичним ремонтом. Тому причини сьогоднішніх напівруїни-напівреваншу кореняться не так у прізвищах конкретних можновладців, як у незавершеності нашої революції.

Перше, що впадає в очі: щойно перебравши владу, опозиційні політики одразу (у сумнівний з процедурної точки зору спосіб) повернули редакцію Конституції, за якою обирався Янукович. Логічно було б замислитись: якщо Основний закон в редакції 2004 року не завадив прийти до влади кримінальному клану, а згодом – отримати її повноту, то чи варто повертати правила гри, в яких так очевидно бракувало запобіжників від концентрації влади в руках однієї "сім’ї"?

По-друге, справжня революція завжди конституалізується: основні закони як правило згадують революційні події у преамбулі і ґрунтують на них свою ціннісну матрицю. Візьмемо, приміром, Жасминову революцію 2011 року в Тунісі. Вона як і події в Україні почалась з народного повстання проти корумпованого президента-узурпатора. Але на відміну від України туніське повстання переросло у справжню революцію і знайшло своє логічне завершення у повному конституційному перезавантаженні країни. Логічно що в преамбулі Туніської конституції 2014 року сказано: "Пишаючись боротьбою нашого народу за незалежність та побудову власної держави, вільної від тиранії, відповідаючи його вільному волевиявленню та задля досягнення цілей революції свободи та гідності, революції, що тривала від 17 грудня 2010 року до 14 січня 2011 року, шануючи кров наших праведних мучеників, самопожертву поколінь туніських чоловіків та жінок задля боротьби з несправедливістю, нерівністю та корупцією".

Звичайно, це пафосні слова, які не породжують безпосередніх правових наслідків. Але ці слова для того й записують у конституційні тексти, аби увічнити пам’ять про поворотні події національної історії та задекларувати "символ віри" тієї чи тієї нації. А в нас замість згадки про Революцію гідності та пояснення у боротьбі за що та проти чого (не кого!) була пролита кров героїв небесної сотні, в преамбулу до Основного закону внесли мантру про "незворотність європейського та євроатлантичного курсу України". Але водночас залишили у тій самій преамбулі посилання на Акт проголошення незалежності України, який у свою чергу ухвалений на виконання Декларації про державний суверенітет. Остання ж недвозначно проголошує, що Україна має "намір стати в майбутньому постійно нейтральною державою, яка не бере участі у військових блоках". Іншими словами, Конституція України наразі фіксує оксиморон, який яскраво ілюструє нашу ціннісну еклектику: ми не маємо наміру брати участі у військових блоках, але наш курс на вступ до НАТО є незворотнім.

До речі, боротьба з корупцією, попри величезний суспільний запит та ключове значення у наших взаєминах із Заходом, також не стала нашою конституційною цінністю. Попри справедливий суспільний інтерес до цієї теми та штучний галас довкола неї, слово "корупція" загалом не зустрічається в Конституції України. Чому тоді дивуватись, що Конституційний суд, покликаний тлумачити та охороняти Основний закон, кількома своїми рішеннями фактично зруйнував антикорупційну будівлю, зведену (як виявилось) на піску політичних домовленостей та міжнародного тиску?

У своїй книжці "Структура наукових революцій", яка сама стала революційною подією в історії та філософії науки, її автор Томас Кун демонструє, як великі наукові відкриття починались з "революції свідомості", коли якісь зух відкидав усталені традиції і починав по-новому думати про предмет наукового дослідження. Зрозуміти світ по-новому – це і є справжня революція. За іронією долі, цей термін у широкий науковий обіг запровадив у своїй праці "De revolutionibus orbium coelestium" ("Про обертання небесних сфер") Микола Коперник, один з найвидатніших "наукових революціонерів" в історії людства.

Так от, справжня революція в нас ще не трапилась. І не тому, що за цією пафосною назвою хтось приховав банальний "держпереворот". Революція в Україні не трапилась тому, що ми її не доробили. А не доробили тому, що не навчились по новому думати про Україну. Не зажадали збудувати справжню Res Publica, забуксувавши у наївній вірі в доброго гетьмана, який все зробить за нас. Тому досі сперечаємось не про цінності, не про системні стримування та противаги, не про те, як із недосконалих людей створити успішну політію, – ми досі не шкодуючи часу емоцій воюємо на безмежних просторах інтернету у військах своїх політичних кумирів. Закохуємося в них і розчаровуємось. І не розуміємо, чому за кожного з них Україна все глибше скочується з першого світу в третій, а не проривається у зворотному напрямі.

На жаль, найбільш системна частина "еліти" в Україні антиукраїнська. Ніхто так системно Україну не будував, як вони її руйнують. Що й не дивно: могильщики – командні гравці…

Отже, підбиваючи підсумки подій семирічної давнини, напрошується доволі очевидний висновок: ми виграли повстання, але так і не перетворили його на справжню революцію. Ми залишили відкритими двері у майбутнє, але так і не наважились увійти в них. Ми відстояли незалежність як шанс, але наразі ним так і не скористалися. Бо ми досі мислимо Україну як гетьманат і сподіваємось на "українського Вашингтона", що приведе нас у світле українське майбутнє. Але замість вашингтонів, ататюрків та де голлів на Банкову раз-у-раз приходять кучми, ющенки, януковичі, порошенки та зеленські. І біда не в тому, що вони такі як є – проблема в тому, що від них надто багато залежить в цій країні. А залежить так багато, бо ми надто багато сподіваємось від них.

Тому я підніму сьогодні тост за справжню революцію, яку нам ще тільки належить пережити. За революцію української свідомості. За бажання та вміння подивитись на себе по-новому. За сміливість визнавати власні недоліки та помилки. За мудрість шукати системні розв’язки наших задавнених хвороб, а не сподіватись, що їх зцілить помахом чарівної палички черговий "месія". За тривалість наших планів, проектів та почуттів. За усвідомлення, що шлях з третього світу в перший – це насамперед кров, гарування, сльози та піт. За вміння не тільки вмирати за українську державність, а й спроможність будувати привабливий український світ. За незгадування святого слова "гідність" всує.

І насамкінець, я підніму келих за те, щоби замість "згинуть наші воріженькі як роса на сонці" у майбутньому українському гімні з’явились слова з гімну українських націонал-комуністів (які так високо підняли планку національного будівництва у 1920-х роках, що ми її досі не досягли за 30 років незалежності): "He ждіть рятунку не від кого: ні від богів, ні від царів!"

Наша недороблена революція раз-у-раз стукатиме в наші двері. Доки ми нарешті не змінимо систему, а не тільки її бенефіціарів.

Топ комментарии
+5
Особливо повеселила цитата про гімну українських націонал-комуністів,які планку підіймали.
Якби в Гєни було трохи лою в голові,дізнався б,що цитував він другий куплет "Інтернаціоналу" в перекладі Вороного !!!
Інтернаціонал замість національного гімну !!! Гєна,-це зашквар !
"He ждіть рятунку не від кого:
Ні від богів, ні від царів!
Позбудеться ярма тяжкого
Сама сім'я пролетарів.
Пусті слова про право бідних!
Держава дбає не про нас.
Hac мали за рабів негідних
Доволі кривди і образ."https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB_(%D0%B3%D1%96%D0%BC%D0%BD) Інтернаціонал (гімн)
показать весь комментарий
23.11.2020 09:48 Ответить
+4
Друзенко правий,що в Украiнi ,в правильному значеннi цього слова,поняття,революцiй в роки незалежностi не було,а було двiчi "повстання масс"-Ортега i Гассет. Правий був Павло Донцов,коли,свого часу,говорив,що украiнська нацiя на маэ голови,тобто елiти,тому й недороблена революцiя,яка ,якщо по -справжньому,повинна бути антиолiгархiчною,з нацiоналiзацiэю майна та статкiв олiгархiв -цих потенцiйно смертельних ворогiв украiнського народу.Коли цих кровососiв не чiпають ,то який нахрiн "революцiя"!?
показать весь комментарий
23.11.2020 13:05 Ответить
+3
Чергове графоманство від Гєни. "Ми робили революцію-вони скористувалися її плодами (все просрали)".
Дописів таких рєволюцьйонєрів в мережі:дохріна,й більше.
Добре,що згадав про отих націонал-комуняк.Не буду читати Гєні лекцію про політику коренізації,(з якою метою проводилася,й чим скінчилася ).
показать весь комментарий
23.11.2020 09:39 Ответить
Комментировать
Сортировать:
революция вначале происходит в мозгах и душах и по истечению времени ситуация или взры
вается или общество составляет новый договор..... вот со вторым у нас пока не складывается.
показать весь комментарий
23.11.2020 09:09 Ответить
цитувати комуняк в статті про українську революцію може тільки байстрюк
показать весь комментарий
23.11.2020 09:11 Ответить
Особливо повеселила цитата про гімну українських націонал-комуністів,які планку підіймали.
Якби в Гєни було трохи лою в голові,дізнався б,що цитував він другий куплет "Інтернаціоналу" в перекладі Вороного !!!
Інтернаціонал замість національного гімну !!! Гєна,-це зашквар !
"He ждіть рятунку не від кого:
Ні від богів, ні від царів!
Позбудеться ярма тяжкого
Сама сім'я пролетарів.
Пусті слова про право бідних!
Держава дбає не про нас.
Hac мали за рабів негідних
Доволі кривди і образ."https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB_(%D0%B3%D1%96%D0%BC%D0%BD) Інтернаціонал (гімн)
показать весь комментарий
23.11.2020 09:48 Ответить
А вот если бы у тебя (и у твоих "единомышленников" -Мне нравится 5) в голове было бы "хоч трохи лою", то ты(вывсе) бы умел(и) бы читать и понимать печатные тексты и точно понял(и) бы, что Друзенко написал об одной единственной, конкретной строке из "гимна" коммунистов.
показать весь комментарий
23.11.2020 22:16 Ответить
В контексті того, чим тут марить друзєнко, можна зауважити : "більшовики як раз свою октябрськую революцію довершили і всіх дореволюційних олігархів знищили. Разом з інтелігенцією та віруючими". Як на мене, то недовершена українська революція виглядає привабливіше.
показать весь комментарий
23.11.2020 22:48 Ответить
РЕВОЛЮЦІЯ, ЯКУ МИ НЕ ДОРОБИЛИ - Цензор.НЕТ 7201
Эскиз-победитель содержит обязательные элементы для большого государственного герба, в частности: герб Войска Запорожского, воина-казака, рыцаря с мушкетом и знака Княжеского государства Владимира Великого, то есть малый государственный герб.
Ткаченко добавил, что теперь Министерство юстиции подготовит законопроект о государственных символах. Если нардепы поддержат его конституционным большинством, то Украина официально получит большой гербЧому янгол у шкарпетках, у лева видно піструна і обидва топчуть Прапор

Стаття 338. Наруга над державними символами

http://store.ligazakon.net/products/verdictum?utm_source=protocol&utm_medium=banner&utm_campaign=verdictumpro_september2020

1. Публічна наруга над Державним Прапором України, Державним Гербом України або Державним Гімном України -
карається штрафом до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців або позбавленням волі на строк до трьох років.
показать весь комментарий
23.11.2020 09:23 Ответить
Чергове графоманство від Гєни. "Ми робили революцію-вони скористувалися її плодами (все просрали)".
Дописів таких рєволюцьйонєрів в мережі:дохріна,й більше.
Добре,що згадав про отих націонал-комуняк.Не буду читати Гєні лекцію про політику коренізації,(з якою метою проводилася,й чим скінчилася ).
показать весь комментарий
23.11.2020 09:39 Ответить
Наиболее забавляет, что это "страж украинской революции", когда перед страной стоял выбор "плохой Порошенко" или клоун-малоросс/кремлевская зозуля/бойка, а Иисус и Бандера решили не баллотироваться, методично лил говно на Порошенко - надо полагать, Гена считал, что вата точно поможет революцию закончить. Но в списке "все просравших", конечно же, Гены быть не может.
показать весь комментарий
23.11.2020 21:14 Ответить
Ну, вы имеете полное право оценивать порошенко как считаете нужным!...
Хотя, вам бы попить транквилизаторы, пройти бы реабилитацию, освоить глубокое дыхание, отоспаться и немножко подождать, - и дал бы Бог, - забыли бы, наконец, об этом барыге порошенко! А заодно бы поняли, что «…обнуление Порошенко было нужно всей стране. Всему обществу. Он был как сопля на прочитанной странице книги. Склеил странички и не давал читать дальше современную историю Украины… Соплю было нужно отдирать от странички и двигаться дальше…» -- © (Кстати - а Зе ждет судьба ещё хуже!)
А пока у меня к вам один вопрос - а Вы с Петей камеру поделите, если его посадят ?...
показать весь комментарий
23.11.2020 22:31 Ответить
А барыгоборцы уже состав преступления нашли? Выкладывай, нам всем очень интересно.

И мне про реабилитацию говорит один из леммингов с острой "необходимостью" совершить массовое самоубийство во время войны сменить человека, к которому, признаю, был ряд вопросов, на человека, к которому их быть не может, т.к. он связан с противником.
показать весь комментарий
23.11.2020 22:50 Ответить
Значит, и против Януковича нельзя было ничего говорить, на улицы выходить, и сепаров останавливать - нельзя было, а только искать «состав преступления»?!...
Ну, если кто-то не способен среди белого дня за пять лет президентства Порошенко разглядеть в нём соавтора Путина по Иловайску и Дебальцево, вора, лжеца, государственного изменника и махрового коррупционера , то - «такому не поможешь»!
…Но у вашего кагала вас - хомячков соевых кое-кого, - оказывается, - уже есть состав преступления и доказательства чьей-то «связи с противником»?!... Милости просим в соответствующие «органы»! Ждём-с!... А если - так, попи@деть, то - ПНХ!
показать весь комментарий
25.11.2020 08:17 Ответить
Все поняли, что ты - ватка, но ты решила еще раз это подтвердить.
Кстати, прекрати уже выдавать себя за патриота - это так глупо выглядит.
показать весь комментарий
25.11.2020 12:44 Ответить
Видать ты без помощи дорогу не найдёшь... https://natribu.org/#_blank Направление твоего движения .

Приятного времяпровождения! Надеюсь - компас или GPS - не нужны.
показать весь комментарий
25.11.2020 23:20 Ответить
Рыстрократка, надо еще начать плеваться и язык показывать.
Всегда был добрым, а с возрастом становлюсь очень добрым - начинаю испытывать жалость к подобным существам.
показать весь комментарий
26.11.2020 00:37 Ответить
Играть в "пинг-понг" постами/"перекидываться какашками" - это ты к своим! Вас (необразованных селюков) сейчас большинство на "Цензоре".
А я тебе о тебе уже всё сказала.
показать весь комментарий
26.11.2020 00:50 Ответить
Опять попытка с высоты своего положения на дереве продемонстрировать рыстрыкратичнасть - какое же забавное существо.
Да, полностью с тобой согласен: тебе лучше не развеивать все оставшиеся сомнения, а молчать, чтобы абразаванасть из всех щелей не лезла.
показать весь комментарий
26.11.2020 01:01 Ответить
ольга луцілій сидорова відповідає на листи Сенеки о моралі
показать весь комментарий
23.11.2020 22:51 Ответить
Если видите ложные факты, искажения в описании событий, необъективность и предвзятость в оценках, необоснованность в интерпретации произошедшего и т. п., изложите свои суждения - постараемся оценить!..
А пока…
показать весь комментарий
23.11.2020 22:20 Ответить
Друзенко правий,що в Украiнi ,в правильному значеннi цього слова,поняття,революцiй в роки незалежностi не було,а було двiчi "повстання масс"-Ортега i Гассет. Правий був Павло Донцов,коли,свого часу,говорив,що украiнська нацiя на маэ голови,тобто елiти,тому й недороблена революцiя,яка ,якщо по -справжньому,повинна бути антиолiгархiчною,з нацiоналiзацiэю майна та статкiв олiгархiв -цих потенцiйно смертельних ворогiв украiнського народу.Коли цих кровососiв не чiпають ,то який нахрiн "революцiя"!?
показать весь комментарий
23.11.2020 13:05 Ответить
Вибачаюсь:не Павло,а Дмитро Донцов.
показать весь комментарий
24.11.2020 05:20 Ответить
Єдине, в чому згодний - це в тому, що революція недороблена.
І в тому, що ЧАСТИНА вини за це - на Петрі. Тільки частина, бо ніхто з нас САМЕ ЦЕЙ процес не контролював і копняків новій владі не давав, бо "почили на лаврах". А Петро мабуть чомусь вирішив, що з "недобитками" можна боротися європейськими методами. А "недобитки" срати хтіли на європейськість, тому і маємо реванш.
А ізраільтяни нас попереджали, що "...ворог, якого ви не вбили - видужає, і знову прийде вас вбивати..". Не дослухалися... От і маємо.
показать весь комментарий
23.11.2020 14:43 Ответить
Почитайте, не пожалеете: https://www.facebook.com/profile.php?id=100008993618796&__tn__=%2CdC-R-R&eid=ARDPp1czuAjVVnMB-FS2_bYUo-7crwpSIxYh7IwnT8nMSNRU3ULiNx_3yG4Vp372x2eiSZge2jo2Mlnb&hc_ref=ART7Au_eINoQQIntmmeBsI83AAAGXe37GdAIaK_bG8k1VwiNQHygLUgfmvfU5WgL8Ak&fref=nf Головачев Андрей https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2350201861956245&id=100008993618796 29 мая в 16:38 ·
показать весь комментарий
23.11.2020 22:36 Ответить
О, прекрасно: барыгоборец нам ваты принес.
Спасибо, сама читай.
показать весь комментарий
23.11.2020 22:57 Ответить
Что, селючок, себя узнал?... Или - «букафф многа»?... Обидно стало??... Не знаешь как «уесть»?...
Ну, ничего, ничего!... Смирись - судьба у тебя такая - «селом ты был, селом ты и останешься» или «из хама - пана не будет»!
показать весь комментарий
25.11.2020 08:20 Ответить
Забавно: еще остались "графини Усть-**********", неспособные даже вспомнить имена своих прадедов, считающие, что из напущенная "рыстракатычнасть" вызывает хоть что-нибудь кроме смеха. Но еще смешнее ее мнение, что результаты самоудовлетворения, оформленные в короткую заметку, другого "графина Усть-Матюганского", подрабатывающего проституткой пула Медведчука, могут вызывать хоть какие-то другие чувства кроме смеси презрения и жалости.
показать весь комментарий
25.11.2020 12:36 Ответить
https://censor.net/ru/comments/locate/3232572/0192149e-5ae5-738d-b232-9f0bb106d105
показать весь комментарий
25.11.2020 23:22 Ответить
Нтюлекта графини Усть-********** хватает только на банальные оскорбления - и почему мне это было очевидно изначально?
показать весь комментарий
26.11.2020 00:34 Ответить
https://censor.net/ru/comments/locate/3232572/0192149e-5ae8-70df-a677-41**********
показать весь комментарий
26.11.2020 00:52 Ответить
Ску-у-учно!
Рыстрократка из родовой хрущевки, напряги содержимое своей черепной коробки и выдай уже не поток базарной ругани, а хоть что-то похожее на оскорбление.
P.S. Надеюсь, ты уже поняла, что твоя игра в "дворяне-крестьяне" никого не только не оскорбляет, а заставляет смотреть на тебя "добрыми глазами санитара".
показать весь комментарий
26.11.2020 01:13 Ответить
На жаль, найбільш системна частина "еліти" в Україні антиукраїнська. Источник: https://censor.net/ru/b3232572
показать весь комментарий
23.11.2020 15:46 Ответить
Підозрюю, що вона не антиукраїнська. Вона не проукраїнська, не продержавна.
показать весь комментарий
23.11.2020 17:24 Ответить
И вот почему: https://www.facebook.com/profile.php?id=100008993618796&__tn__=%2CdC-R-R&eid=ARAeLEEqEwwy1r0zgaY3v-xYGPK3CFOPq6cvvzmgSS0rq-eOq9z3nhFccUK1_9BOh7PNQwyXeQSyGHKi&hc_ref=ARRNnyAM-IEAyw5pTDeV8W5XiEFY7yeckTqSnHjTM50oy1wTyk2h1Sr8J9-MfejOqgI&fref=nf Головачев Андрей https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2350691295240635&id=100008993618796 30 мая в 08:15
показать весь комментарий
23.11.2020 22:39 Ответить
констатация факта недоделаности...... ну и как её доделать по мнению автора ???
показать весь комментарий
23.11.2020 16:37 Ответить
А у автора немає цілі прояснити це просте питання. У нього є ціль заплутати його.
Для того і ці "правник, волонтер, ветеран АТО..." - ну язик же не повинен повернутись при таких регаліях назвати його типовою кремлядью і брехуном...

А відповідь проста - ми мафіозно-феодальна держава, громадяни в якій поділені на нерівноправні клани. Закони в цій державі тотально антиконституційні. Пани живуть по одних законах, а бидло - по іншим. Пани (судді, держапарат, обслуга держапарату) з бюджету (з податків бидла) отримують зарплати і пенсії в десятки і сотні разів більше, ніж середня зарплата і пенсії по країні, мають пільги і привілеї, яких немає ніде в цивілізованому світі, споживають левову долю державного багатства і їх доля в споживанні ніяк не залежить від результату роботи держави. Того і занепад, що одни працюють і створюють це багатство, а інши його лише споживають.

Ми не пройшли етап буржуазно-демократичну революції з її гаслами свободи і рівноправ'я. Без рівноправ'я немає і верховенства права, і конкуренції на ринку, і самого вільного ринку, і капіталізму (навіть олігархічного). Є середньовічний рафінований феодалізм...
показать весь комментарий
23.11.2020 22:51 Ответить
навіть до стану церковної реформації , ми й досі , не доросли ... Європа і тут нас на 500 років випередила
показать весь комментарий
23.11.2020 23:23 Ответить
https://censor.net/ru/user/325236, ну как там у Вас успехи в деле открытия своего сайта (https://censor.net/comments/locate/3211438/019214ce-99fd-71f5-afe0-90563297d61f)?... Вы, уж, потрудитесь, пожалуйста, ибо я абсолютно уверена, что Ваша правда обязательно «проб'ється через таку навалу брехні», да и, - с помощью Ваших читателей, - Вы сможете наконец-то решить (и нас научить) - как побороть разных «правознавців-друзенків» и прочих «брехунів-охоронців цієї мафіозної системи»!...
показать весь комментарий
25.11.2020 08:31 Ответить
Зеленский, к сожалению, не смог доделать, но на этот раз мудрый нарид выберет Кумапутина или Бабюлю и он/она все доделает - инфа 100%.
показать весь комментарий
23.11.2020 21:00 Ответить
Бабюля доделает по методичке, которую ей напишет ее друг беня. А сейчас доделывает ЗЕ по методичке этого же автора.
показать весь комментарий
23.11.2020 23:37 Ответить
Революція це чи не революція визначається тільки по кінцевому результату, а не по подіям. Як була кланово-олігархічна система, така сама і залишилась.значить,що не революція. А як так вийшло, це окреме питання для дослідження процесу подій. Необхідно розуміти, що при кожній діяльності необхідно орієнтуватись не стільки на процес як на результат. От уявіть собі, якщо б при побудові будинку, без всякого проекту, вирішили, що почнемо класти каміння, а там як вийде. Оце таке й вийшло. Хоча, можливо, хтось дещо якось і контролював для власних інтересів. Управляємий хаос. Якщо хтось вважає, що я в чомусь помиляюсь, то спокійно аргументуйте.
показать весь комментарий
23.11.2020 23:19 Ответить
І ще. Помилки необхідно розумно аналізувати. Щоб таких помилки не повторювалось. Інакше ніяк.
показать весь комментарий
23.11.2020 23:21 Ответить
В тому то й проблєма що аналізу , за 7 років , так ніхто і не робив ... Вочевидь це , комусь , дуже не вигідно ...
показать весь комментарий
23.11.2020 23:25 Ответить
Та робився цей аналіз... Багато разів читав неспростовні докази про невідповідність Конституції (її самим фундаментальним статям про рівноправ'я і верховенство права) практично всіх законів про органи влади і судочинства. В т.ч. про антиконституційність законів про Конституційний Суд, про Судоустрій, про держслужбу, Податковий Кодекс, Трудовий Кодекс...

І тим не менше всі брешуть, наприклад, про "конституційну кризу", яку викликали дріб'язкові рішення принципово антиконституційного КС, закон про який порушує фундаментальний конституційний принцип рівноправ'я громадян України. Таких "правознавців" як Друзенко - легіон. Вони брехуни-охоронці цієї мафіозної системи. Правді пробитись через таку навалу брехні дуже важко.
показать весь комментарий
23.11.2020 23:57 Ответить
Ви правильно кажете, що дуже вже багато законів і інших чинників, які є опорою олігархічної системи.
Але політики не зацікавлені щось міняти. А тому що в нас не ті політики. А чому так? Де вони такі беруться?
Тут головне значення має жахливий, аантидемократичний, неконституційний закон про вибори. Найгірший у світі. Де кандидатом у президенти може стати людина тільки через найбільшу в світі грошову заставу. В результаті ми обираємо з олігархів чи зі ставлеників олігархів. Те ж саме і в виборах в парламент.
От уявіть собі. Пройшов майдан "за все добре". Зразу після майдану нові вибори, які обов'язково підтверджують торжество олігархії. І "обрані" що, будуть щось міняти?
В першу чергу необхідно поміняти цей закон. У всій Європі кандидатами становляться через підписи виборців.
Для нас оптимальним є польський закон де людина має набрати 100 тис. підписів виборців. І там нема ніякої грошової застави взагалі.
показать весь комментарий
24.11.2020 06:58 Ответить
В першу чергу в цьому законі криється, чому наші майдани є не зовсім революціями. Майдан має в першу чергу вимагати зміни цього блюзнірського закону,який є головною опорою олігархії. Чому такої вимоги на майдані нема, це окреме питання.
показать весь комментарий
24.11.2020 07:06 Ответить
Є стаття в двох частинах, де це питання розглянуте більш детально. Прочитайте.
https://site.ua/vitaliy.vaschenko/31481-kak-poborot-oligarhiyu-neobhodimoe-prostoe-deystvie-chast1-pojaluysta-chitayte-vse-poka-dostupno/
https://site.ua/vitaliy.vaschenko/31516-kak-poborot-oligarhiyu-neobhodimoe-prostoe-deystvie-chast2-pojaluysta-chitayte-vse-poka-dostupno/
показать весь комментарий
24.11.2020 07:58 Ответить
... А очень коротко - «Реально изменить политическую систему в направлении демократии в стране может только малый и средний бизнес. Но «средний класс» - это - прежде всего - мировоззрение, сформированное экономической независимостью от власти. И как следствие - создание партии для независимости политической. Только нарождающаяся буржуазия только и способна ОСОЗНАТЬ свои интересы и способна к долговременному политическому планированию с целью прихода к власти ... Но пока наша буржуазия предпочитает договариваться с властью, откупаться от нее, воровать вместе с ней, а не приходить во власть и менять правила игры. Поэтому мы пока по-прежнему живем в сословно-феодальном обществе и фантазируем, вместе с МВФ, о европейских реформах» - ©
показать весь комментарий
25.11.2020 08:40 Ответить
Ждать пока появится средний класс, то при такой системе можно не дождаться. Изменение системы выборов, сделав ее как у нормальных людей (то есть убрать многомиллионный избирательный залог) дало бы не менее 80% продвижения по пути уничтожения олигархии. Это намного ускорит и появление среднего класса.
показать весь комментарий
11.12.2020 13:47 Ответить
Ну, да!... Ну, да!...
Вот только КТО "изменит систему выборов"?... (Вот в чём вопрос!)
Кстати, а Вы попробовать не желаете?
показать весь комментарий
13.12.2020 19:41 Ответить
Нажаль дуже багато помічників у тих кому вигідно. Від них в інтернеті неймовірна тріскотня. Ботоферми.
показать весь комментарий
24.11.2020 00:25 Ответить
https://www.facebook.com/%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80-%D0%9A%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE-620839581402217/?__cft__%5b0%5d=AZXyOMjl3nv-YfWpd8Ta6pxcWOCiQ59RVwF4HNvFmPzcvca8KXlw3ki5TPbNb2lgGCiYjcUkjQUP62GTQPAPyk1q3-RyXgiSp8vaHkAmG2VwPs16lwotrpvdNOgX2D8VRFmq3RDUybBpIvTAYbSWAAvmcPS6SjZN_wlmLuIVZEXCiARXiN3tXu6XpvBkwCbE3YQMn4_Dt7BwmLRj30lM1TJa&__tn__=-UC%2CP-y-y-R Володимир Коваленко https://www.facebook.com/620839581402217/photos/a.644044465748395/659249180894590/?type=3&__cft__%5b0%5d=AZXyOMjl3nv-YfWpd8Ta6pxcWOCiQ59RVwF4HNvFmPzcvca8KXlw3ki5TPbNb2lgGCiYjcUkjQUP62GTQPAPyk1q3-RyXgiSp8vaHkAmG2VwPs16lwotrpvdNOgX2D8VRFmq3RDUybBpIvTAYbSWAAvmcPS6SjZN_wlmLuIVZEXCiARXiN3tXu6XpvBkwCbE3YQMn4_Dt7BwmLRj30lM1TJa&__tn__=%2CO%2CP-y-y-R 16 августа 2016 г.
показать весь комментарий
25.11.2020 08:47 Ответить