8357 посетителей онлайн
6 899 11
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Велика Британія робить винятки з кримських санкцій. Причини та наслідки

севастополь,шторм

З нового року Великобританія запровадила зміни санкцій щодо кримських портів. Фактично подовжене відповідні відступи, які були запроваджені ЄС у 2017 році.

Ними бенефіціарам дозволені, хоча й у разовому режимі, оплати до "підприємств", які їх наразі обслуговують.

Формальна підстава - подовження Великобританією специфіки застосування санкцій ЄС

Те, що сталося, має дві основні причини.

Перша полягає у тому, що ніхто не буде запроваджувати санкцій проти РФ більше, ніж Україна.

Та кожен у світі може оцінити ступінь реалістичності українських санкцій.

Тобто уряд Її Величності мав усі можливості знати, що:

1) Україна з подачі чиновників власного МЗС, вкрай ймовірно залученими до "рибної мафії" категорично відхилила ідею закрити район судноплавства біля Криму;

2) Україна надалі підписує з РФ щорічні протоколи щодо лову риби на Азові;

3) Україна неодноразово проводила в останні роки судна державної власності, під державним прапором через Керченську протоку (що передбачає взаємодію з окупантами);

4) потужні російські бенефіціари, зокрема "православний олігарх" не лише не вичавлені із морської галузі України, але й посилили там свою значущість, як й доходи від бізнесу в Криму; "вішенкою на тортику" стало призначення такого олігарха "смотрящим з Херсонщиною";

5) попре формальні санкції в Україні спокійно діють філії російського регістру морського судноплавства, той самий регістр "наглядає" за низкою суден державної власності України та через ці самі схеми російська мафія та спецслужби відмивають величезні гроші (країни Балтії, Канада тощо);

6) з державних підприємств України стратегічна сировина (ільменіт) морем постійно перевозиться до окупованого Криму із очевидними для усіх, крім уряду України схемами;

7) з 2019 року декілька затриманих раніше за суднозаходи в Крим суден або успішно "викуплені" у "вітчізняних правоохоронців", або успішно "йдуть у цьому напрямі" через розвал відповідних справ, нові судна не затримуються;

8) міжнародні судові "морські процеси" України проти РФ через ймовірну некомпетентність та/або корумпованість посадовців перебувають у глибокій кризі;

9) українські високі посадовці анонсують зміну законодавства із тим щоб "спростити визнання окремих виданих окупаційною владою документів".

Це перша причина.

Наївно було б вірити у те, що англійці про це все не в курсі.

Друга причина полягає у посиленні інформаційного впливу РФ на демократичні країни, зокрема й на Великобританію. Нагадаю про справу "свіжоспеченого барона" Лєбєдєва, батько якого, російський генерал КДБ володіє чималими активами в Криму.

Цей клан наразі керує в Англії низкою ключових медіа, зокрема "Sun".

Натомість в Україні з 2020 року згорнуто іномовлення англійською.

Замість цього ми за кошти платників податків розповідаємо російською на РФ про те що Крим це Україна.

Феєрічна політика.

Або ми узагалі надаємо відповідні бюджетні кошти приватним телеканалам із зрозумілою метою.

Та навіть таке кривеньке іномовлення з 2021 року передають на баланс з хоч якось працюючого органу влади до ...Мінокупації.

Нагадайте мені, будь ласочка, що узагалі змогла реалізувати з 2015 року у практичному вимірі ця структура. А тепер вона й ще за інформаційну політику щодо Криму буде відповідати.

Це друга причина того що нас перестають чути в Європі.

Уточнення: МЗС України зробило повідомлення 06 січня 2021 р. та у тому що Великобританія продовжила відступ від кримських санкцій, який могла не продовжувати, проблеми не бачить.

Свою позицію також виклала Посол Великобританії в Україні.

Цензор.НЕТ Изображение

Через резонанс, викликаний новорічною політикою Великобританії щодо кримських санкцій, маємо офіційну заяву у Фейсбуці посольства її Величності в Україні.

Посол Мелінда Сіммонс заявляє про те, що вона "спростовує недостовірну інформацію в деяких ЗМІ про начебто "послаблення" санкційного режиму проти Росії:"

При цьому пані Послом заявляється, що:

"Велика Британія підтримує територіальну цілісність України та дотримується санкцій проти Росії за незаконну анексію Криму. Повідомлення про те, що ці санкції було послаблено, є неправдивими".

Також Послом додається, що:

"Загальна ліцензія, видана британським Міністерством фінансів для морських портів Криму, відтворює цілі та зміст ліцензійного відступу, передбаченого статтею 6а рішення Ради ЄС № 269/2014, а, отже, зберігає дію аналогічної політики."

Тобто пані Посол цим повідомленням підтверджує нові акти Мінфіну Великобританії щодо кримських портів, але при цьому посилається на резолюцію ЄС щодо санкцій 269/2014 та заявляє що ці новели не зменшують кримські санкції.

Що, ж тоді мені довелося ретельно досдідити цю резолюцію від 17 березня 2014 року та інші акти ЄС.

І вже після цього я змушений з сумом констатувати, що пані Посол добре вміє дипломатично залагоджувати скандали.

По-перше узагалі трохи не зрозуміло чому Великобританія, яка більше не є в ЄС, та в принципі не має імперативу щодо таких резолюцій - наразі посилається саме на них.

Бо встановлення з 2021 року будь-яких санкцій - суверенне право Уряду Великобританії, а не Брюселю.

Великобританія, наскільки я розумію ситуацію, НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНА наразі керуватися актами ЄС.

Та головне, навіть якщо повірити, що Великобританія має наразі виконувати резолюцію 269/2014 то слід почитати її пункт а статті 6, на яку посилається пані Посол.

Ці норми дійсно дозволяють державам ЄС робити відступ від заморозки відповідних операцій. Дозволяють, але не зобов'язують. При цьому навіть про такий дозвіл наразі умовна Іспанія має невідкладно проінформувати Єврокомісію та усі держави ЄС.

Отже насправді застосувати резолюцію 269/2014 щодо кримських портів та "підприємств" Великобританія до виходу з ЄС теоретично могла. Але мені невідомо чи вона це до 1 січня 2021 року робила. Мені також невідомо щоб узагалі будь-яка країна ЄС до 2021 року робила відступи від санкційної політики ЄС саме щодо кримських портів.

Та навіть якщо відкинути усе вищенаведене, залишається одна теза. Рішення Великобританії про кримські порти "за п. а ст. 6 резолюції 269/2014" є відступом (дерогацією) від санкцій.

Тоді прошу когось, хто знається на дипломатії, пояснити мені на пальцях - чим відрізняється відступ від санкцій від їх зміни.

Цензор.НЕТ Изображение

Топ комментарии
+11
Не смішіть, те саме було й при Петі. Зермак просто взагалі розвалює державу, бо вони - ватани.
показать весь комментарий
07.01.2021 12:58 Ответить
+5
Ну, шо зебилы, довыбирались па приколу?
показать весь комментарий
07.01.2021 12:48 Ответить
+5
Звичайно, що Британці праві тут на 100%.
Нах.....й їм нести втрати тоді коли Україна спокійно робить бізнес з Рашою ?!
показать весь комментарий
07.01.2021 21:51 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Ну, шо зебилы, довыбирались па приколу?
показать весь комментарий
07.01.2021 12:48 Ответить
Не смішіть, те саме було й при Петі. Зермак просто взагалі розвалює державу, бо вони - ватани.
показать весь комментарий
07.01.2021 12:58 Ответить
а мыролюбный реформатор просто мимо проходил все 5 лет?
показать весь комментарий
07.01.2021 15:59 Ответить
Та начихать им. Ну что вы все попрекаете?
показать весь комментарий
07.01.2021 22:35 Ответить
3) Україна неодноразово проводила в останні роки судна державної власності, під державним прапором через Керченську протоку (що передбачає взаємодію з окупантами);Источник: https://censor.net/ru/b3240632

проведення українських суден через Керченську протоку, це заперечення Україною окупації Криму, так як ці води територіальні води України, чи автор вважає по іншому?
показать весь комментарий
07.01.2021 15:45 Ответить
Просто пройти по Керченскому проливу можно по разному.
Можно как по своим территориальным водам - плыть напролом, не спрашивая разрешения у кацапов. Так плыли военные моряки в конце 2018-го. Итог всем известен.
А можно по всем "правилам" - с оповещением кацапов о прохождении, со взаимодействием штурмана из оккупированной Керчи, с полным подчинением требований как кацапского порта Керчь, так и "пограничной службы ФСБ". Так и проходили украинские корабли и при Пете (до Яны Капу), так проходят и при Блазне
показать весь комментарий
07.01.2021 18:42 Ответить
Ничего личного - просто бизнес.
показать весь комментарий
07.01.2021 16:28 Ответить
Звичайно, що Британці праві тут на 100%.
Нах.....й їм нести втрати тоді коли Україна спокійно робить бізнес з Рашою ?!
показать весь комментарий
07.01.2021 21:51 Ответить
Те,що Англія відмовляється нам допомагати....попереджалось ще на прикінці літа до нашого чи ненашого охвісу ,не знаю як його і назвати, чи то "явка диверсантів" ,чи то збіговисько проходимців. Мабуть все це єдино в одному місці. Все,адье. Зеленському англійці довели ще по його візиту до Англії,що ...не рахуйте нас за дурнів. Ми до вас,а ви до РФ побігли...зад лизати. Картина маслом!
показать весь комментарий
08.01.2021 00:09 Ответить
Всі посадовці України хто співпрацює з кацапами заради грошей нічим не відрізняються від людей які продають свою мати на панелі
Нащо англійцям треба ті санкції, як що сама Україна не вводить санкції проти окупантів з Кремля
показать весь комментарий
08.01.2021 01:03 Ответить