9969 посетителей онлайн
7 107 11
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Кому вигідне протистояння під Офісом Президента?

Політтехнологи вважають, що, головне, не те що відбулось чи як ту чи іншу подію висвітлили у ЗМІ.
Найголовніше яку «картинку» побачив глядач на якого було розраховане конкретна подія.

Так от...

Аналізуючи сьогодні як висвітлюють вчорашні події під Офісом Президента різні інформаційні групи, помітив одну закономірність.
На фоні дискусії «варто» чи «не варто» було обмальовувати Офіс Президента в інформаційному полі акуратно намагаються нав’язати ще декілька інформаційних наративів:

- акціі під Офісом Президента організував Порошенко

- позитивні реляції поліції, яка не лише не допустила провокацій та кровопролиття, але лишається єдиною силою, яка здатна захистити суспільство від вуличних провокацій

Всі хто знають стосунки організаторів із Порошенко - лиш критично посміхаються. Офіційними організаторами значаться Сергій Філімонов, Назарій Кравченко, Роман Ратушний і Микола Виговський

Назвати їх порохоботами це щось поза межами «добра і зла»

Тому, як на мене, мета із запусками цих тез інша.

Останні пів доби одному найвеличнішому глядачеві сучасності, якому 43 роки і який не лох, в інформаційному полі малюють «картинку»

В ній «молодчики Порошенка» - активісти, ветерани, волонтери, готують вуличні протистояння аби через «путч» привести Пороха до влади.

А захистити «глядача» від Порошенкового путчу може лиш одна Людина.

І хто в цій історії цей захисник - «ангел» чи «чорт» глядач після вчорашніх подій вирішуватиме самостійно.

От тільки глядач, якщо він не лох, має розуміти, що вчора його остаточно з теплої ванни перемістили у зону страху і постійного штучного дискомфорту.

І найбільша проблема у тому, що Найвеличніший глядач сучасності, тепер наляканий, дезорієнтований і злий.

А отже є ризик, що він зробить з учорашніх подій абсолютно не вірні висновки та вчинятиме не ті кроки, на які чекає суспільство.

p.s.До речі, зранку надписи зі стін Офісу Президента ніхто не прибрав

Глядач, для якого була зрежисована картинка, має її побачити

Топ комментарии
+10
зеленый поц уже ****** всю УКРАИНУ своей тупостью на посту президента . а еще три года терпеть зеленого блазня . Таран все расставил по местам +++++++ зельц где только можно вспоминает ПОРОХА ---он наверно когда в спальню заходит то проверяет все шкафы нет ли там 5го ПРЕЗИДЕНТА --- параноя или алергия или навязчивое состояние пограничное с психозом . там уже надо консилиум врачей собирать и лучше за границей . а то опять ПОРОХ будет виноват.
показать весь комментарий
22.03.2021 11:48 Ответить
+6
Не з усим погоджуюсь.Все-таки Подоляк і Зєля були в "тємі" про організацію і мету провокаційного шоу аваківських тітуханів.
Кому вигідне протистояння від Офісом Президента? - Цензор.НЕТ 1656
показать весь комментарий
22.03.2021 09:18 Ответить
+3
Таки так!
показать весь комментарий
21.03.2021 21:34 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Таки так!
показать весь комментарий
21.03.2021 21:34 Ответить
Не з усим погоджуюсь.Все-таки Подоляк і Зєля були в "тємі" про організацію і мету провокаційного шоу аваківських тітуханів.
Кому вигідне протистояння від Офісом Президента? - Цензор.НЕТ 1656
показать весь комментарий
22.03.2021 09:18 Ответить
Пройшло достатньо часу, щоб скласти реальне враження про акції на Банковій...

Але спочатку про давно минуле...

В 90-х роках, коли ми організовували набагато потужніші акції за Незалежність України і проти влади кпсс-також були різного роду провокації, але в підсумку - ми перемогли... І зауважте, що всі закони, які мали змінити наше життя ініціювалися і вносилися лише РУХівцями, А "кравчуки" лише заважали їх прийняттю і вносили "поправки" які дозволяли "дерибанити", гребти під себе - на таких принципах формували і виконавчу та судову влади (маючи абсолютну більшість в парламенті). Що тягнеться й донині...

А нині - багато тих, хто дійсно здатний творити подалася ще й в трудову міграцію...

Нами акції планувалися і чітко організовувалися..

Наприклад, в нас були загони правопорядку, завданням яких було виявляти провокаторів і здавати їх міліції, - бо ми чітко розуміли, що розбитою вітриною чи підпаленими дверима обкому кпсс- Незалежність України не завоюєш, перемоги не здобудеш, але на цьому успішно зіграє проти нас та наших інтересах пропагандистська машина кгб....

Я ще якось зрозумів би організаторів акції на Банковій, якби вони витягли ЗЕ, чи ЗЕлених "єрмаків" і підпалили їх чи бодай облили фарбою, але палити двері чи вивіску "президент" і малювати стіни... ??? Чому ж провокаторів не присікли та не здали поліції???

А те, що було вчинене - це свідчить лише про низьку креативність та організаторські здібності організаторів акції. Бо, якщо немає клепки - то назавжди?! І такі "організатори" привести до перемоги не здатні- навіть теоретично, бо це прояв безсилля...

Акції мають розпочинатися та проходити мирно, збільшуючи їх масовість ( в т.ч. і по регіонах). А от потім, коли вони сягнуть критичної маси... - тут є кілька варіантів розвитку подій. У всякому випадку - не громити вікна, а тих, хто за ними сидить...

Наступне, - про дії влади і її жандармів...

Ось тут якраз - все дуже чітко і зрозуміло... Так було все задумано і чітко зрежисовано... Бо коли поліція не втрутилася навіть тоді, коли розпочався "бардак" - є тому однозначним доказом, що "так задумано"...

Використати дії протестантів (хоча, на мою думку, - штатних провокаторів), щоб:

-дискредитувати саму ідею протестів
- показати, що їх організатори не здатні бути будівничими , а лише громилами... Що їх підтримувати не слід...
-нажити на цьому собі (владі) політичний капітал (для чого й збирають позачергове засідання парламенту)
-та й навіть на цьому - черговий раз "урвати" (бо ремонт фасаду коштує максимум 50 тис. грн, а не 2 мільйони)

Роль організаторів має полягати в продуманості, яка здатна привести до успішного результату... А де їх об'єднавча, чи хоча б координуюча роль? Бо коли в одні дні протестуватимуть ФОПи, на другий- "євробляхери", на третій- медики та вчителі, на четвертий - проти комунальних тарифів, на п'ятий - проти свавілля судів, на шостий -націоналісти, на сьомий- проти зрадників і гри в піддавки з Путіним...., то для роботи в Армії, поліції - для досягнення спільної мети.... не залишається й часу... Не кажучи вже про формування майбутніх держструктур, та вироблення чіткої програми їх діяльності, підбору в них кадрів - щоб не повторити непоправних помилок минулого... коли на зміну вигнаним одним бандитам у владі - прийшли інші... але бандити...
показать весь комментарий
23.03.2021 14:54 Ответить
Это ЗЕле от Авакова за Фукса прилетело. Все-таки Аваков тоже вложился в его бизнес.
показать весь комментарий
22.03.2021 09:30 Ответить
зеленый поц уже ****** всю УКРАИНУ своей тупостью на посту президента . а еще три года терпеть зеленого блазня . Таран все расставил по местам +++++++ зельц где только можно вспоминает ПОРОХА ---он наверно когда в спальню заходит то проверяет все шкафы нет ли там 5го ПРЕЗИДЕНТА --- параноя или алергия или навязчивое состояние пограничное с психозом . там уже надо консилиум врачей собирать и лучше за границей . а то опять ПОРОХ будет виноват.
показать весь комментарий
22.03.2021 11:48 Ответить
Никакие врачи не помогут.Это у него хронически. Врачи,правда с большим трудом, смогут вылечить слуг, которых искусственно он их заразил в Трускавце.
показать весь комментарий
22.03.2021 13:43 Ответить
Насрать на Пороха.
показать весь комментарий
23.03.2021 00:58 Ответить
НАрод должен давать понять власти, что он есть...А они там - в своём неадеквате, пусть трактуют как хотят... это не повод чтоб не бороться за справедливость...
показать весь комментарий
22.03.2021 15:14 Ответить
Кому вигідне протистояння під Офісом Президента? - Цензор.НЕТ 3843. .
показать весь комментарий
22.03.2021 17:33 Ответить
зададим интереный вопрос - зюзенька (и всё шо с ним заползло во власть) уйдёт сам ??? вот
так возьмут и гордо уйдут...........)))))) сядут на свои велосипедики/самокатики и укатят...............
я не знаю в каких пропорциях поделятся 73% но то шо из 25% не будет никого кто в это верит
можно даже не потеть и второй вопрос - насколько уместен первый вопрос ??? и по каким при
чинам он становится всё уместнее и актуальнее потомушо трускавецкая бурса и главный пое
датель шаурмы УЖЕ собираются на второй срок и никого особо спрашивать не собираются.
показать весь комментарий
23.03.2021 05:07 Ответить