10178 посетителей онлайн
8 240 52
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Часи Януковича, як ви непомітно повернулись

Часи Януковича, як ви непомітно повернулись

Учора під час запису інтерв’ю із головою правління "Укрексімбанку" Євгеном Мецгером на журналістів "Схем" напали прямо у його кабінеті і відібрали знімальну техніку. Все просто – голові правління не сподобалося питання. Саме тому в журналістів забрали камери і повернули через дві години, без записів.

Те, що започаткувала Юлія Мендель своїм штовханням Сергія Андрушка, дійшло свого апогею.

Якщо чиновнику не подобається ваше питання, у вас відбирають камеру. Таке відчуття, що ми повернулись в епоху доби Януковича. Хоча ні, тоді, якщо віце-прем’єру Борису Колеснікову не подобались твої статті про Євро-2012 він міг довго лаятись по телефону і переконувати тебе, що ти виконуєш замовлення. А міністри, якщо ти йшов до них з незручними питаннями, приводили ще пів складу міністерства, щоб від тебе відбитись. Саме так було зі мною тоді.

Сьогодні тобі гарантований або ігнор на незручні питання, або, як виявляється, в тебе можуть просто відібрати техніку.

Але це не все – коли журналісти починають ставити незручні питання, їх починають банити. Так сталось з журналісткою НВ Христиною Бердинських, коли вона спитала в коментарях у Мацгера, що сталось.

Голова наглядової ради банку Вікторія Страхова на запитання журналістки Радіо Свобода Власти Лазур, чому немає реакції банку, відповіла, що швидко робляться тількі "дурні питання" та "провокації", а корпоративні позиції – довго узгоджуються.

Чи довго треба думати, щоб засудити силову протидію журналістам, питання риторичне. А от знайти відмазку – часу треба більше, звісно.

Можна було б сказати, що вчинок Мацгера одиничний, але це досить звична реакція. Новоспечений голова ДІАМ Семен Кривонос на другий тиждень забанив експерта Георгія Могильного після того, як той систематично викривав помилки новоствореного розпіареного органу.

Якщо ви активіст і на якомусь круглому столі починаєте критикувати законопроєкт, то вас просто не покличуть на наступну зустріч.

"Те що мені персонально найбільш неприємно у поведінці окремих представників нинішнього парламенту, це їхня переконаність у тому, що вони точно знають, як усім буде краще. Нетерпимість до критики та висловлювання думок, які відрізняються від "лінії партії". Інакомислячим будуть закриті роти шляхом викреслювання їх зі списків тих, хто братиме участь у засіданнях (мали такий досвід)", - сказала мені нещодавно експертка Оксана Величко в коментарі по законопроєкту 5655.

Тиждень тому я посварилась з народним депутатом Герусом, бо порівняла дії більшості, яка позбавила опозицію права на поправки при голосуванні за "антиолігархічний" закон, з початком диктатури.

Напевно, саме тому, депутати, які не хочуть голосувати за відставку спікера Разумкова, отримали на себе папочки, дбайливо зібрані силовиками?

Напевно, саме тому спікер, який спочатку витягнув на собі дві виборчі кампанії, і який має власну точку зору, відправляється у відставку, бо спікер як і прем’єр має бути як зручні капці для президента – один лівий, другий правий. Але однаково зручні.

"Вийди звідси, розбійник" - тепер застосовується до всіх, чиї слова не подобаються президенту і його людям.

Залишається викинути всіх незручних, лишити тільки тих, хто в рот заглядає, обмежити доступ журналістів, а далі хай Трухін врізається в дві машини, Коля-Велюр порушує державний карантин, на конкурсах через коліно витягують потрібних кандидатів, прокурори носять на день народження закриті справи потрібним дядькам, а олігархи будуть прикручені в питанні медіа, щоб раптом не проспонсорували нові проєкти.

Владу Зеленського настільки окрилили 73% підтримки на виборах, що вони вирішили, що рахуватись з будь-ким їм вже необов’язково.

Залишається сподіватись, що ця влада з часом не перейде до того, щоб затримувати тих, хто написав про неї нечемний коментар у Facebook. І чиясь мрія про сильну руку бацьки Лукашенки не втілиться у досить збоченій формі.

Принаймні до рівня епохи Януковича ми вже повернулись.

Топ комментарии
+16
ОПЗЖ - НЕ украинская партия. Это коллаборационисты, враги. Призыв к объединению с врагами - провокация во вред Украине и в пользу московии.
показать весь комментарий
05.10.2021 16:00 Ответить
+11
"відчуття, що ми НЕПОМІТНО повернулись в епоху доби Януковича"(с) - а чому непомітно? Так ми ж всі попереджали про таку можливість ще в 2019-му!! І мабудь, Ви, Тетяно - одна з тих, хто волав ці попередження в числі найголосніших!
показать весь комментарий
05.10.2021 14:13 Ответить
+11
Согласна, кроме ОПЗЖ. ОПЗЖ - антиукраинская партия, работающая на врага.
показать весь комментарий
05.10.2021 16:04 Ответить
Комментировать
Сортировать:
"відчуття, що ми НЕПОМІТНО повернулись в епоху доби Януковича"(с) - а чому непомітно? Так ми ж всі попереджали про таку можливість ще в 2019-му!! І мабудь, Ви, Тетяно - одна з тих, хто волав ці попередження в числі найголосніших!
показать весь комментарий
05.10.2021 14:13 Ответить
"Те що мені персонально найбільш неприємно у поведінці окремих представників нинішнього парламенту, це їхня переконаність у тому, що вони точно знають, як усім буде краще."
_Че-пу-ха! Это точное знание (не убеждённость) как сделать лучше себе! И именно этим они напористо занимаются. А про их убеждённость будто они знают как будет лучше всем - это ваши собственные наивные домыслы, а не их реальные мотивы.
показать весь комментарий
05.10.2021 14:20 Ответить
*это ваши собственные наивные домыслы касательно их мотивов
показать весь комментарий
05.10.2021 15:30 Ответить
Если сейчас все НАСТОЯЩЕЕ журналистское сообщество не объединится вместе в своей борьбе против этого властного охамевшего быдла - то скоро они вас уже начнут УБИВАТЬ!!! Думайте.
показать весь комментарий
05.10.2021 14:28 Ответить
И не только журналисты. Объединиться должна вся оппозиция. От ЕС до ОПЗЖ. С разногласиями будем разбираться после устранения угрозы диктатуры хамов.
показать весь комментарий
05.10.2021 15:12 Ответить
ОПЗЖ - НЕ украинская партия. Это коллаборационисты, враги. Призыв к объединению с врагами - провокация во вред Украине и в пользу московии.
показать весь комментарий
05.10.2021 16:00 Ответить
В этой мерзкой ситуации объединяться надо по конкретным вопросам и действиям. Притом с кем только можно, даже с чертом. С ОПЗЖ тем более.
В данном случае планом общих действий должно быть роспуск парламента и президента и новые выборы. Добиться этого легче и безопаснее для страны будет при участии и ОПЗЖ. Это однозначно. Если конечно ОПЗЖ для объединения действий потребует свои условия неприемлемые для страны (язык и т. п.) то этого делать нельзя.
Надо все делать грамотно. А позиция, что с ними никак и ни в чем, то это крайне вредная позиция. Тем более, подозреваю, что без участия и ОПЗЖ добиться перезагрузки власти (во всяком случае безопасной для страны) может быть практически почти невозможным.
показать весь комментарий
06.10.2021 05:06 Ответить
Согласна, кроме ОПЗЖ. ОПЗЖ - антиукраинская партия, работающая на врага.
показать весь комментарий
05.10.2021 16:04 Ответить
У конкретному випадку антиукраїнськість ОПЗЖ не є такою значущою у порівнянні із необхідністю у збереженні парламентаризму, який є віссю для українського суспільства. Його руйнування призведе до зникнення точки відліку для суспільства за якою орієнтуються навіть ті, хто не згоден з політичним порядком денним. Тобто, - до розділення нації.
показать весь комментарий
06.10.2021 14:29 Ответить
Да Янукович по сравнению с Зеленским был просто душка и если бы не испугался угроз Путина в Сочи, то имел бы все шансы на второй срок. Помните депутата Калашникова? Так его выгнали из депутатов за нападение на журналистов. Пора народу идти на улицы! Но сковырнуть этого узурпатора будет в разы тяжелее. Он точно не остановится перед большой кровью. Но народу терять нечего.
показать весь комментарий
05.10.2021 15:10 Ответить
Суттєва відмінність попередніх Ради і президента від нинішніх полягала в тому, що попередні були значно більш сприйнятливі до думки суспільства. Часом їм теж не подобалась критика, але вони відчували залежність від вулиці. Зеленський вулиці боїться. І водночас зневажає, бо так само, як Януковича, оточення переконує його, що на вулицю не треба звертати увагу.

Розмальованих дверей на Банковій вистачило лише для звільнення однієї особи. Та щоби звідти повтікали єрмаки з подоляками, в них мають запалати дупи!
показать весь комментарий
05.10.2021 15:58 Ответить
Написал уже на соседней ветке. А что собственно журналистов не устраивает? "Дорогэнькими" не называют ведь? Так, разок, другой по мордам сьездят, но это ж как "брызги шампанского" , по сравнению с преступным термином"Дорогэнька". За шо вы, журналисты боролись, теперь на это, мы все напоролись.
показать весь комментарий
05.10.2021 16:52 Ответить
Ніколаєнко це не стосується. У всяк випадку, не пригадую, щоб вона брала участь в тому хештегу. А в чому брала участь - пригадую чітко.
показать весь комментарий
05.10.2021 22:47 Ответить
Существа дела это не меняет. Большинство журналистов славно поработали на нынешний результат и далеко не только теми хештегами..
показать весь комментарий
05.10.2021 23:12 Ответить
Журналісти не є головною причиною "результату", як ви висловились. У суспільному організмі журналістика відіграє роль нервових закінчень. В тому, що ви відчуваєте біль, нерви не винні. Вони її лише доносять до суспільної свідомості. І якщо якийсь біль зводить суспільство з розуму, чи викликає аффект, це не означає, що нервові закінчення винні. Хворий - організм.
Що ж до випадку, коли певні особи (журналісти,-чи просто маніпулятори) дурять суспільну свідомість, то узагальнювати не варто взагалі.
показать весь комментарий
06.10.2021 14:41 Ответить
Дискусійне питання. Так, у цивілізованному суспільстві і журналісти цивілізовані і навпаки. Про "якість" українських журналістів можна робити висновнки із "прес конференції "Зеленського на фуд корті "Арсенал", упродовж, чи 4-х, чи 6-годин. ЖОДНОГО питання. Жодного, крім самих примітивних, як для читачів бульварної преси. Тому, саме журналісти розносили по мізках інфантильних виборців дурню. Так, що, кожному своє...
показать весь комментарий
06.10.2021 15:51 Ответить
Журналісти, як і люди. Різні. Тому я написав про помилковість узагальнення.
Що ж до питань, то перегляньте останній брифінг з Трускавця. Там Зеленський на деякі питання хіба що не всрався. А так - і хрипів, і співав, як той півень. Що ж до впливу на мізки, то це дія зовсім інших органів, на кшталт внутрішньої секреції, що виробляє нейромедіатори, як то ендорфіни. Але це вже не про журналістику, а про соціальну інженерію, чи політтехнологію, як це назівають в Україні.
показать весь комментарий
06.10.2021 16:23 Ответить
Почему же это не заметно?
Буквально все было заметно еще в январе 2019 года. Надо было только захотеть посмотреть и подумать.

Вам еще в 2019-м году до выборов говорили, что при ЗЕ все именно так и будет. Вот буквально до каждого зашквара ЗЕ и СН.

Вот буквально до подробностей деятельности ЗЕ с узупацией власти, авторитаризмом, госизменой и отмыванием криминальных финансов Коломойскго в офшорах.
Вот буквально словами "реванш антимайдана".

Но вы же были в белых польтах и хотели новых лиц. А теперь вот соскребаете ЗЕленое говно со своих белых польт и удивляетесь как же так-то.
показать весь комментарий
05.10.2021 16:58 Ответить
Що зробив Порошенко, для того, щоб вимоги Майдану про злам олігархічної системи втілити в життя? Аж нічого, тому, що він сам олігарх і нейтралізатор Майдану. Він тільки очолив її. Чому не понесли ніякого покарання, крім Єфремова, і то, символічного, члени партії регіонів після революції Гідності? Взагалі, це все одна банда. Олігарх-патріот - дуже дивне словосполучення. На прикладі Коломойського, коли він в 2014 озброював добробати, і в 2021-ому, коли він купляє електроенергію в Росії. Ніякого патріотизму, тільки власна вигода. А Зеленський - "слуга олігархів", який прикинувся простим хлопцем з народу. До цього різні вистави нам готували олігархи, щоб вибрати їх ставленників, а останній раз показали кіно.
показать весь комментарий
05.10.2021 23:58 Ответить
Именно это я все время и говорю , Порошено фактически могильщик Майдана , а Зеленский - реаниматор домайданной системы власти!
показать весь комментарий
06.10.2021 01:04 Ответить
Не будет никаких улучшений, пока мы имеем дикую, олигархическую систему выборов. И майданы не помогут. Наши выборы есть и могильщиками майданов.

Абсурдная ситуация. Даже каждый майдан заканчивается олигархичными выборами. Места в бюллетенях выборов президента скупают ставленники олигархии через, невиданного нигде в мире размера, несколько-миллионный "избирательный" залог. И из уродов скупивших места в бюллетене народ вынужден "выбирать" президента.

Это не выборы, а подлая, брехливая имитация. Это притом, что нам цинично и подло внушают, что у нас чуть ли не самые демократичные выборы в мире и что весь мир в восторге.

Необходимо перейти на аналог польской демократической системы выборов. Там сами избиратели определяют из кого они будут выбирать (то есть состав бюллетеня). Определяют путем поддержки претендентов умеренным количеством подписей (100 тыс.).

Ни один из наших президентов даже не пытался ликвидировать этот дикий залог. У нас не было ни одного президента демократа и никогда не было демократии. Ни один из них не должен вернуться к власти.

Те кто говорят что в наше стране демократия и что у нас демократические выборы, они или идиоты или мошенники.
показать весь комментарий
06.10.2021 05:42 Ответить
повністю підтримую
показать весь комментарий
06.10.2021 11:53 Ответить
А кто это сделает ? Нынешняя власть Ни прошлая ни нынешняя ни будущая власти этого не сделают! А система выборов построена таким образом , что бы к власти приходили ставленники олигархов или олигархи! И никто это систему ни под каким соусом не изменит , пока не снесем эту систему !
показать весь комментарий
06.10.2021 11:56 Ответить
Мозги у вас так построены.
показать весь комментарий
06.10.2021 13:20 Ответить
Порошенко зробив багато. Він відсторонив олігархів від ресурсів країни. Вовочка повернув.
І що ви маєте на увазі під зламом ?
Ви хоч розумієте, що економіка тримається на олігархічній системі ? Скільки у них підприємств, працівників - сотні тисяч. Ви хотіли це зламати ? А як воювати без грошей ? Як виплачувати зарплату ? Як опалювати будинки взимку ?
Ви що комунізд ?
показать весь комментарий
06.10.2021 14:05 Ответить
Як добре ви виправдовуєте олігархічну систему. Таке враження, що ви в них на зарплаті. "Криворіжсталь" забрали у Ахметова і Пінчука, продали індусу в 6 раз дорожче без усіляких проблем, які ви описуєте, виправдовуючи олігархів. Тільки регіонали домовилися з Ющенком через "любого друзя" Порошенка і деолігархічна реприватизація на цьому закінчилася. А в Тимошенко список був обширний. Зрештою і її звільнили. Зрозумійте, що при олігархічній системі, прізвище президента вже не так і важливе, до речі, як і в демократичному суспільстві. Важлива система. Невже незрозуміло, що, прикриваючись патріотичними гаслами, Порошенко очолив цю систему, замість того, щоб з нею покінчити, чого і вимагали люди на Майдані. Він її, по суті, врятував. І почав це робити, ще коли застрибнув на бульдозер і почав заспокоювати людей - "Тільки мирним шляхом...", давши Януковичу час зігнати в Київ "Беркут" з усієї країни. І, якби не "Правий сектор", то все закінчилося, як у Білорусі. Регіонали, як і комуністи бувшими не бувають.
показать весь комментарий
06.10.2021 14:45 Ответить
Ясно . Бютобот...
А Юлька мільярдерша не олігарх ? Скільки відкаті в за газ отримала від фуйлуші ?
показать весь комментарий
06.10.2021 14:48 Ответить
Нетерпимість до іншої думки, навішування ярликів - ви вважаєте це нормально? Краще бути юлеботом, ніж порохоботом. Юля хоч щось робила для зламу цієї системи, на відміну від Порошенка. Вони до речі, з однієї помаранчевої команди, за яку я багато раз і голосував. А коли була можливість, то за "Свободу", і Кошулинського.
показать весь комментарий
06.10.2021 14:56 Ответить
Ви адекватно оцінили свій попередній коментар.
Все так. Про нетерпимість і навішування ярликів на інших.
А ще дурний вибір на виборах 2019 року, за який, як вам здається, відповідальний Порошенко.
Бо ви - зебіл.
Знаєте приказку.
Чому бідний - бо дурий.
Чого дурий - бо бідний.
Оце про зебілів.
показать весь комментарий
06.10.2021 15:04 Ответить
Ви знову за своє? Вибір досить логічний, слідкуючи за політикою не один десяток років і знаючи хто такий Порошенко. Якщо ви до цього часу не усвідомили хто такий Порошенко і я для вас "зебіл", то ви тоді ж таке слово, але з іншою першою буквою.
показать весь комментарий
06.10.2021 23:49 Ответить
во втором туре за кого голосовал?
показать весь комментарий
06.10.2021 14:17 Ответить
Там ЗЕ без варіантів.
показать весь комментарий
06.10.2021 14:48 Ответить
Голосував за Зеленського, як за надію на зміни. На Порошенка вже ніякої надії не було. В першому турі голосував за Кошулинського. Ви до цього часу не зрозуміли, що з Порошенком, якому ця олігархічна система вигідна, чисто матеріально, не буде ніякого руху в бік західної демократії? Захід же чітко каже Зеленському - "завдання, ті ж самі, що і раніше". А це означає одне - слова у Порошенка розходяться зі справами і "віз і нині там", тому, що він імітував потрібні реформи.
показать весь комментарий
06.10.2021 14:51 Ответить
Ну так. Порошенко розплатився з боргами. Нарешті державні підприємства почали приносити прибуток. І раптом зебілам цеє не сподобалось. Бо Саак сказав - МАЛО. Давайте оберем клована, подумали зебуїни. Він пообіцяв знизити тарифи у двічі - А по факту насцяв у вічі.
показать весь комментарий
06.10.2021 15:06 Ответить
ну і як зараз??? краще ніж за пороха??? бо в нашому повсякденному житті немає "поганий" чи "добрий"!! А є тільки "краще" і "гірше" ( принцип відносності зветься!!!)
показать весь комментарий
06.10.2021 15:39 Ответить
А "какая разница"? Та ж сама олігархічна система. Олігархи, як грабували країну, так і грабують. Все, як завжди.
показать весь комментарий
06.10.2021 23:56 Ответить
не ходи больше на выборы! и обязательно предохраняйся во время секса!
показать весь комментарий
07.10.2021 08:49 Ответить
Та то вже моя справа ходити чи ні. Як і вільно висловлюватися в коментарях, якби це не подобалось соєвим фанатикам. І не треба хамити незнайомим людям. Я дуже сумніваюсь, що ви старші від мого сина.
показать весь комментарий
07.10.2021 15:19 Ответить
К одним с возрастом приходит мудрость, к другим альцгеймер. Ты - явно второй случай!
показать весь комментарий
07.10.2021 16:36 Ответить
Невихованість не прикрашає людину. А до соєвих фанатиків Альцгеймер приходить ще в молодості, судячи по вашим постам.
показать весь комментарий
07.10.2021 23:50 Ответить
Які феєричні коментарі... що зробив порошенко, зруйнував майдан, бла бла бла.
Питання зараз не в Порошенку, він вже два з половиною роки не при справах.
Питання в тому що ж самі ви зробили для обрання правильного руху, чесної влади, нетерпимості до корупції і інших речей.
Впевнений що більшість цих коментаторів керувалося думкою "хужєнєбудет" і іншим тим лайном з зомбоТВ, а головне, що ще до цього часу вірять в "чєстного парня", якому продовжує гадити бариХа на крові. Нуна нємногА пАдаждать
Навмисне пишу вам пане Герхард, бо заражені ЗЕпроказою бачу файно вас опльовують, та тому дива нема робота в них така, віслюка виправдовувавти.
показать весь комментарий
06.10.2021 12:04 Ответить
Теперешняя власть намного хуже власти Януковича.
В том что мы дошли до этого виноваты и все наши политики, которые были при власти ранее.
А также виновата наша дикая, олигархическая избирательная система, которую не удосужились реформировать ни одна предыдущая власть.

Об нашей дикой избирательной системе написано мною чуть выше.
показать весь комментарий
06.10.2021 05:54 Ответить
В том, что мы дошли до этого, виноваты в первую очередь НЕ политики, а украинский народ, сделавший свой тупой, аморальный выбор в 2019 году и который ещё, видимо, не почувствовал в полной мере всю тяжесть и абсурд содеяного
показать весь комментарий
06.10.2021 08:34 Ответить
Таке відчуття, що ми повернулись в епоху доби Януковича. ©
А у мене таке відчуття, що Янек зараз почуває себе лохом у порівнянні з "молодим реформатором" Зе...

показать весь комментарий
06.10.2021 10:58 Ответить
Я вам не дорогенька
показать весь комментарий
06.10.2021 11:10 Ответить
Останній абзац - навіть не сумнівайтесь. Вовочка доріс за фуйла значно швидше, аніж фуйло до себе.
показать весь комментарий
06.10.2021 14:02 Ответить
Такого рода тексты должны начинаться так " В 2019 году я голосовал/ла во втором туре за ________". И дальше весь остальной текст.
показать весь комментарий
06.10.2021 14:15 Ответить