7295 посетителей онлайн
12 649 20
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Хто знає про Володимирівку і Нікольське, окрім родин полеглих героїв?

Не можу вже не написати...

Вже понад місяць уся стрічка в героях "Азову". І це правильно: подвиг не може бути забутим.

Герої Харкова, Ізюму, Попасної, Рубіжного. Так, герої не мають бути забутими.

Героїчне протистояння на київському напрямку. Дійсно героїчне.

А що ми знаємо про воєнні дії на Донецькому напрямку перших тижнів повномасштабного вторгнення?

Волноваху приховати не вдалося - занадто гучно, занадто великі втрати.

Та хто знає про Володимирівку і Нікольське (не те, що під Маріуполем, яке русня тепер перейменовує у Володарське, а те, що у Волновахському районі, під Вугледаром)? Хто, окрім родин 53-ї, що два місяці безрезультатно шукають хоч якихось відомостей про своїх рідних, яких бригада там фактично кинула?

Сотні бійців залишились там, зупинивши своїми тілами наступ орків, закривши собою нашу область. Але герої вони лише для близьких та друзів, бо на театрі воєнних дій цих населених пунктів ніби не існувало, відповідно, ніби не існувало тих, хто назавжди залишився у Нікольському Волновахського району та у Володимирівці.

Система їх просто списала, як відпрацьований матеріал, прикриваючись складною воєнною ситуацією. Дехто з поважних волонтерів вже виправдовує таке ставлення тією самою складною воєнною ситуацією. Але залишається питання: чим ми в цьому відрізняємось від русні?

Так, це допис болю. Не лише тому, що у Нікольському був Влад і я тепер маю доводити, що він герой. А й тому, що таких, як він, сотні.

Пам'ятаєте, як вісім років війни ми вшановували пам'ять кожного? Забудьте.

Я добре розумію, скільки зараз може насипатися в коментарях. Відразу зазначу - не напружуйтесь. Ви не зможете зрозуміти, що воно таке - добиватися пам'яті свого героя, поки самі не стикнетеся з системою (а цього не побажаєш нікому).

Я не впевнена, що зможу перемогти цю систему, але я все зроблю для його пам'яті, хоч часом просто опускаються руки...

Адже це має бути завжди #начасі.

Топ комментарии
+28
Знайома тіло батька не може знайти.
Вони прийняли бій одні з перших, але їх навіть не записали.
Так що "в спісках нє значітся".
53 бригада.
А накинутися на Вас можуть тільки гламурні, даруйте, підараси на кшалт подоляків-арестовічєй-лєщенків.
показать весь комментарий
12.05.2022 05:52 Ответить
+18
Всякую систему создают люди! Если мы будем эту систему теребить, менять , напоминать ей о недостатках , в том числе в этой сфере , мы сможем изменить ее! Если смиримся , перестанем говорить, дергать,протестовать , если станем жить по принципу -не раскачивайте лодку , то эта система станет ничем не отличила от кацапской , а мы превратимся в кацапию! И война не оправдание для лояльности системе , мы воюем не за систему , не за дерьмаков с зеленскими , мы воюем за себя , за наше будущее , и в том числе воюем с системой !
показать весь комментарий
12.05.2022 09:07 Ответить
+11
Це дуже прикро. Але ми пом'ятаємо всіх героїв. І будемо пом'ятати завжди.
показать весь комментарий
12.05.2022 08:29 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Знайома тіло батька не може знайти.
Вони прийняли бій одні з перших, але їх навіть не записали.
Так що "в спісках нє значітся".
53 бригада.
А накинутися на Вас можуть тільки гламурні, даруйте, підараси на кшалт подоляків-арестовічєй-лєщенків.
показать весь комментарий
12.05.2022 05:52 Ответить
Це дуже прикро. Але ми пом'ятаємо всіх героїв. І будемо пом'ятати завжди.
показать весь комментарий
12.05.2022 08:29 Ответить
Хто знає про Володимирівку і Нікольське? - ви знаєте і це вже ніколи не забудеться, і всі Герої житимуть вічно в пам'яті українців, а сьогодні треба воювати, знищувати ворога і йти до перемоги. Після перемоги віддамо належне, якщо самі будемо живі, полеглим героям.
показать весь комментарий
12.05.2022 08:56 Ответить
НІ! Не "після перемоги" і не "не на часі"! А прямо тут і зараз! Бо до перемоги і на часі!
показать весь комментарий
12.05.2022 17:19 Ответить
Так, тепер знаю. Після того, як понад місяць розшукувала самотужки (та з допомогою друзів) хоч якісь відомості про чоловіка. І те, що вдалося знайти, - лише уривки інформації, яку я нічим наразі не можу підтвердити. Навіть у довідці про те, що мій чоловік зниклиий безвісти (яку я виборювала два місяці), не зазначений населений пункт (просто - Донецька область), а дата зникнення вказана така, що на цю дату Нікольське вже було місяц як під орками. Єдине, що я можу довести, як місяць командування надавало мені суперечливу інформацію: на позиції - зниклий безвісти - надіслали на військомат довідку - не надіслали, бо не знаємо, який військомат - не надіслали, бо ще проводиться розслідування (це я цитую в хронологічному порядку). Але офіційно цих бойових дій наче й не було.
показать весь комментарий
12.05.2022 18:11 Ответить
О після перемоги знаєте скільки буде героїв , правда не тих хто віддав життя за Україну , а тих що по кущах відсижувались.
показать весь комментарий
13.05.2022 06:05 Ответить
Всякую систему создают люди! Если мы будем эту систему теребить, менять , напоминать ей о недостатках , в том числе в этой сфере , мы сможем изменить ее! Если смиримся , перестанем говорить, дергать,протестовать , если станем жить по принципу -не раскачивайте лодку , то эта система станет ничем не отличила от кацапской , а мы превратимся в кацапию! И война не оправдание для лояльности системе , мы воюем не за систему , не за дерьмаков с зеленскими , мы воюем за себя , за наше будущее , и в том числе воюем с системой !
показать весь комментарий
12.05.2022 09:07 Ответить
їх треба вибачайте п...ти як русскіх, їм не просто так совок так блізок, бо вони теж тільки п..ля розуміють, систему теребят вже стільки років, а система як була олігархічна так і залишилася, і вибираємо ми кожен раз не Президента а представника від тієї чи іншої группи олігархів і все, тому нічого не змінюється і кожну падлюку з оточення Президента приходиться роками виковирювати а Президент і глух і нєм, і так кожен раз.
показать весь комментарий
12.05.2022 15:18 Ответить
Я відправила запити до ОК "Схід", до військової прокуратури, залишила скаргу на гарячій лінії Міноборони, надала усі свідчення юридичній волонтерській групі при Генштабі. Знаю, що інші родини 53-ї звертались й до Зеленського. Але вже як два місяці ми так і не маємо жодної інформації про наших воїнів від бригади. І я не планую миритися.
показать весь комментарий
12.05.2022 18:18 Ответить
Якщо Ви маєте інформацію про Героїв які першими зустріли ворога і загинули - пишіть і ми будемо знати і країна буде знати. Завдяки небайдужим журналістам ми все таки дізнались правду про Іловайськ та здавалось би забутих Героїв 2014 року які також тоді першими зустріли ворога і полягли. Від влади чекати правди не варто. У них свої "герої" - недавно ДБР нагороджували незрозуміло за що, та деяких слуг народу... згадувати вже не хочеться...
показать весь комментарий
12.05.2022 09:59 Ответить
Мій чоловік - Сологуб Владислав Леонідович. Учасник АТО, інвалід війни, знятий з військового обліку через інвалідність внаслідок поранення. Його не мали призвати, але 24 лютого він сам пішов до військомату і був дуже щасливий, що його оформили у ЗСУ офіційно. Брав участь у боях у Волновасі, навіть виконував обов'язки взводного. Вийшов з оточення та не покинув позиції (такі випадки були). Після цього був у Нікольському, але це вже я знаю лише зі слів інших бійців (тих небагатьох, хто хоч як погодився спілкуватися). З цих же слів знаю, що в Нікольському командири 53-ї кидали бійців лише з автоматами під "гради", на штурм замінованої школи. Наразі, всі, хто не вийшов, рахуються безвісти зниклими, але родини два місяці добиваються хоча б офіційної довідки про це. Я сама знайшла йнформацію, що загиблого, в кишені якого були документи мого чоловіка, поховали місцеві в центрі Нікольського, за цими ж свідченнями, хлопці опинились в оточенні і прийняли бій, вийти з якого шансів фактично не було. Але при цьому замполіт другого бату мені говорив, що вони відступали - першими. Я дуже хочу знайти інформацію, що там відбулось насправді, але наразі це все, що вдалося знайти, хоча я місяць звонила скрізь - від бійців до командування, від офіційних інстанцій до гарячих ліній.
показать весь комментарий
12.05.2022 18:48 Ответить
Это что-то запредельное, чтобы родные так добывали информацию. При МО должны круглосуточно работать соответствующие службы поддержки.
Олена, мы гордимся такими мужественными воинами, как ваш муж, разделяем вашу боль и гнев.
Спасибо автору статьи, что подняла тему, правда необходима, какой бы горькой она не была.
показать весь комментарий
12.05.2022 21:36 Ответить
"поки самі не стикнетеся з системою" - хто така ця "система"? це ж мабуть конкретні прізвища та посади? треба робити їх загальновідомими зі списками "досягнень"
показать весь комментарий
12.05.2022 11:15 Ответить
Кинули роту,в поле копати окопи лопатами, їх там вже чекали,за 3 хв.з бмп 72-200,пацани з бінокля ,з старих позицій бачили все це,на другий день шматки збирали,ні розвідки не було,нічого,вивезли автобусами в поле, копайте лопатами,хто за це відповість,салабонів вивезли не навчених,а якась тварина получила зірочку і премію, ми навчили курсантів,таких випадків повно, це шо я від свідків знаю цю м'ясорубку
показать весь комментарий
12.05.2022 11:23 Ответить
ну так публікуй прізвща цих "якась тварина получила зірочку і премію"! це ж не марсіанє їх туди відправили?
показать весь комментарий
12.05.2022 11:31 Ответить
Заступник комбріга Джус мені особисто брехав, що мій чоловік на позиції, просто немає зв'язку з підрозділом. До того моменту, поки я не звернулась до ОК "Схід" - і статус чоловіка різко змінився на "зниклий безвісти". Нажаль, прізвищ безпосередніх командирів чоловіка (ротного, взводного) я не знаю. Бо їх, мобілізованих (а мій чоловік - резервіст, участник АТО, інвалід війни, знов пішов добровольцем в перший же день вторгнення) просто привезли у розпорядження бригади, записали "на олівець" та відразу кинули на бойові - у Волноваху, зв'язку не було тиждень. Тих, хто вийшов з оточення, зібрали і кинули на Нікольське та Володимирівку, з цього моменту зв'язок зник назовсім. Потім в стройовій мені сказали, що оформлений мій чоловік як сапер у саперному взводі, гадаю, що він про це й не знав, бо коли ми спілкувалися після його виходу з Волновахи, жодного слова про саперний взвод не було (чоловік сказал, що довелося бути стрілком, кулеметником, працювати на АГСі та навіть заміщати взводника). А у довідці про "зниклий безвісти", яку мені принесли після двох місяців звертань в усі можливі інстанції, чоловік вже записаний як стрілок.
показать весь комментарий
12.05.2022 18:30 Ответить
Тут отзыв может только сочувствие и боль... НЕ только за героев, но за то что в такой исторический момент страной правят такие же совки , как в окопах напротив. Ответ на вопрос "чим ми в цьому відрізняємось від русні?" пусть каждый украинец даст сам себе.
показать весь комментарий
12.05.2022 15:04 Ответить
нам дорогі кожна наша людина.
показать весь комментарий
12.05.2022 15:19 Ответить
А що ми знаємо взагалі про втрати армії? Загиблі, поранені, зниклі безвісти. Зато справно рапортують про втрати рашистів. Що нам до їхніх втрат?
показать весь комментарий
12.05.2022 20:02 Ответить
Велика частка зрадників у ОП.
Велика їх частка у ЗСУ.... седять тихо й гадять тихо.... СБУ.... СБУ під керівництвом Баканова..... погодьтеся не то СБУ яке має бути.... контррозвідка..... теж щось не чутно щоб кротів ловила.... та й як коли син співробітника ФСБ , хочь й отставного (а там "бьівших не бьівает"), у ОП седить як так треба, навіть після того як Америка сказали що він "токсичний" й можливо має зв'язки з фсб. Янєлох залишився: допомогати не можна заважати..... кому час поставить.
показать весь комментарий
13.05.2022 00:26 Ответить