8340 посетителей онлайн
24 222 88
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Ау, ребята, вы издеваетесь?

Когда началась война, в новой фазе, я воевавший с 2014 по 2015, зарекавшийся больше не идти на войну. 25 февраля я был в военкомате.

Мне, с момента службы, повезло встретить новых друзей, вот рили друзей, с которыми мы зачищали Ирпень и многое видели. А потом понеслось...

Мне мечталось, что по сравнению с 2014 многое изменилось - нифига. У меня есть одна форма выданная в/ч, вторая волонтеры (но написали в вещ аттестате, что я даже трусы ВСУ получил). Разгрузка, балаклава, берцы, шапка, ежедневная еда - это волонтеры. Вопреки мы побеждаем, благодаря волонтерам. Ребята, я надеялся, что с 2014 что-то поменялось. Почти ничего не поменялось, кроме организованности волонтеров - ребят, ВЫ красавцы!

Есть и про прод аттестаты (кто в теме в курсе), так вот по прод аттестатам - нас кормит ВСУ, но только это делали волонтеры, пока нас не перевели в новый батальон (более месяца кормили волонтеры, а по документам в/ч).

Нам перед Ирпенем дали 8 броников и 10 касок на несколько десятков человек. Мы все (в разы большее количество ребят), были с брониками и касками - спасибо волонтерам и "Майору" - нашему командиру!

Правда, потом в/ч хотела получить от нас все волонтёрские броники и каски - сосамба.

Оно конечно лучше для чмошников при власти, дабы я и подобные мне помалкивали - бо зрада. Я с 2014 слышал, что если правду говорить - нападут.

Как-то, месяц назад строит нас командир батальона и говорит: "какать надо мягко" (без шуток), а ещё, через время, он нас опять строит. Ждём его 55 минут, пока он появился перед личным составом (да, большинство взрослые люди не только по возрасту), а потом он, смотря в плитку, несёт чушь. Э

55 минут в построении, взрослые люди ждут Половинку, который Четверть. Который, как вообще все знают, благодаря "волшебству" стал командиром батальона. Это Киевский батальон.

Ау, ребята, вы издеваетесь?

Давайте я расскажу известную многим правду: ТРО ставят перед ВСУ, что отправляют без тяжёлого оружия, что дают 4 рожка. Что мясо. Это мои друзья. Я не буду говорить про потери личного состава - я все понимаю. Но вы блт (власть, командиры), вы не морозьтесь - отдайте семьям погибших положенное, и честь ребятам.

П.С.: надеюсь не везде так, но у наших так.

Документы перед "0" не оформляют (пацанов завозили в госпиталь с мусором, который выдал батальон, и врачи говорят: чел, ты турист по документам), и пацанам на "0" потом надо выезжать 2й раза, чтобы труп кента притянуть, чтобы его родным деньги дали. А ещё есть тема, которую впаривают семьям ТРОшников, помимо того, что он пропал (да, и увы), они (командиры) знают где он - Ваш сын.

Ещё есть у них тема: террористический акт (да, чтобы денег сэкономить).

Зебс смеяться с кцпв, но только мы не далеко ушли. И я хочу понять: там - на уровне Зеленского и ко это знают, или что?

Вот заебись история и драма семей, и других слов у меня нет.

Так понимаю, что мой увольнительный накрылся и злопамятный комбат (и не только) и т.д. начнут мне мстить.

Ребята, я сегодня в Киеве, про суицид не думаю. Всех обнял.

Топ комментарии
+48
Питання одне: а за кого ТИ голосував у 2019-му і за кого голосували твої родичі і знайомі? А потім починай скиглить і звинувачувать!!! Бо ми - "порохоботи", Вам, ідіотам, саме про це казали ще до ІІ туру виборів! А ти тут зараз "соплі розмазуєш" по "Цензору"!!!
показать весь комментарий
01.06.2022 13:26 Ответить
+43
Я запитав! Чекаю відповіді! Але скоріш всього отримаю одну з трьох:
- Я за него не галасавал!
-Я на выборы не хадил!
- Я галасавал пратив "барыги" Парашенка!"
Результат? Маємо скигління людини, яка змушена воювать при мінімуму озброєнь" (А якби залишився "ненависний Порох, то мали-б не "експериментальну" батарею "Нептунів", а кілька дивізіонів Був-би "Гетьман Сагайдачний" не затоплений, а озброєний "Нептунами" Може-б і "Грім-2" був-би у використанні - не треба-було-б клянчить РСЗО у американців"
Я ще в 2019-му році казав: прйде "Блазень" - почне вести Україну до капітуляціїї Буде руйнувать ВПК і знищувать економіку Так воно і вийшло!!!
показать весь комментарий
01.06.2022 14:07 Ответить
+43
Синок! Все "відродилося" В 2014 - не було чим воювать" При Порошенку все почало відроджуваться І коли все вийшло на рівень промислового виробництва - нші "втомлені від війн проголоували за "Блазня"! Прийшов "Блазень" який все "похєрив" і засипав усе "асфальтом"! В надії що все "потоне" при здачі України кацапам (я подивився на карту "покращення доріг" Всі напрями - від Росії до головних міст України! Це не "зрада" навіть Це "пособництво окупації!!) Однак ці клоуни не врахували головний чинник - "НАРОД" А він і "СТАВ ДИБКИ"!!! І зараз Росія твоя "зав"язла" в "ЖОПІ" і не знає що робить!
показать весь комментарий
01.06.2022 15:03 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Вопросы наверняка важные освещены в статье, но можна как-то понятнее доносить мысль?
показать весь комментарий
01.06.2022 13:25 Ответить
як ще розжувати, Президенти змінилися, система ні, все ті ж олігархи, все ті ж корупціонери, вся та сама сволота, слугі в коаліції з опзж, як би вони не називалися, все так же країна тримається завдяки людям яким на неї не наплювати. І зараз як і в 14-му той, хто каже правду - відгрібає неприємності, як от пан Бутусов нещодавно.
показать весь комментарий
01.06.2022 17:48 Ответить
кто на что учился.
если информация ценная, то получатель приноравливается к источнику, правило разведки и допросов.
показать весь комментарий
02.06.2022 07:01 Ответить
Да, это зависит от когнитивных способностей читающего.
показать весь комментарий
03.06.2022 00:47 Ответить
Питання одне: а за кого ТИ голосував у 2019-му і за кого голосували твої родичі і знайомі? А потім починай скиглить і звинувачувать!!! Бо ми - "порохоботи", Вам, ідіотам, саме про це казали ще до ІІ туру виборів! А ти тут зараз "соплі розмазуєш" по "Цензору"!!!
показать весь комментарий
01.06.2022 13:26 Ответить
+++ тут і добавляти нічого
показать весь комментарий
01.06.2022 13:32 Ответить
Цікаво. А якщо він за Порошенка голосував, ви що тоді будете казати? Чи ви думаєте, що тільки ви в білому, а всі навколо дебіли і в них за замовчуванням потрібно гімном розкидуватись як тільки вони сказали те, що вам не сподобалось? Бо істинний порохобот ніколи не скаже те, що не сподобається іншому порохоботу? Які ж ви всі плоскі.
показать весь комментарий
01.06.2022 13:42 Ответить
Я запитав! Чекаю відповіді! Але скоріш всього отримаю одну з трьох:
- Я за него не галасавал!
-Я на выборы не хадил!
- Я галасавал пратив "барыги" Парашенка!"
Результат? Маємо скигління людини, яка змушена воювать при мінімуму озброєнь" (А якби залишився "ненависний Порох, то мали-б не "експериментальну" батарею "Нептунів", а кілька дивізіонів Був-би "Гетьман Сагайдачний" не затоплений, а озброєний "Нептунами" Може-б і "Грім-2" був-би у використанні - не треба-було-б клянчить РСЗО у американців"
Я ще в 2019-му році казав: прйде "Блазень" - почне вести Україну до капітуляціїї Буде руйнувать ВПК і знищувать економіку Так воно і вийшло!!!
показать весь комментарий
01.06.2022 14:07 Ответить
Слухай ти сраколиз.шоколядни, тут в статті написано що «нічого не змінилося з 2014 року», коли твоя м@нд@вошка кучерява святкувала парадами іловайськ.
але ж звісно вам, хоч у очі…
показать весь комментарий
01.06.2022 14:25 Ответить
Синок! Все "відродилося" В 2014 - не було чим воювать" При Порошенку все почало відроджуваться І коли все вийшло на рівень промислового виробництва - нші "втомлені від війн проголоували за "Блазня"! Прийшов "Блазень" який все "похєрив" і засипав усе "асфальтом"! В надії що все "потоне" при здачі України кацапам (я подивився на карту "покращення доріг" Всі напрями - від Росії до головних міст України! Це не "зрада" навіть Це "пособництво окупації!!) Однак ці клоуни не врахували головний чинник - "НАРОД" А він і "СТАВ ДИБКИ"!!! І зараз Росія твоя "зав"язла" в "ЖОПІ" і не знає що робить!
показать весь комментарий
01.06.2022 15:03 Ответить
Про Мариуполь, шо здали, это в сейчас уже?
показать весь комментарий
01.06.2022 15:34 Ответить
"Занесло" кацапа!!!!
показать весь комментарий
01.06.2022 16:34 Ответить
Во - "попердолило!" Виявляється- і в здачі Маріуполя "Порошенко винен"!!!
Ребята! "спиніться хоч раз! Мізками працювать здатні!?
показать весь комментарий
01.06.2022 17:09 Ответить
Де ж їх взяти ті мізки, зільона цвіль фсьо з'їла.
показать весь комментарий
01.06.2022 18:41 Ответить
показать весь комментарий
01.06.2022 23:13 Ответить
От така я "падлюка"!!!
показать весь комментарий
02.06.2022 02:38 Ответить
Автор говорить про рік 2014- 2015. А зміни відчутні почались з 2016.
Протривали недовго, бо зебіла обрали ті, які втомились від війни, відповідно армію занедбали.
показать весь комментарий
01.06.2022 15:26 Ответить
та ж "Вільха" при кураторстві Турчинова пройшла всі вогневі випробування на полігоні. Повна готовність до серійного виробництва, дальність заявляли до 120 км..але в 2019 році стала непотрібна. А зараз і американські на 60 км просимо на колінах..Це як пояснити??? Хіба зараз кацапи так вільно хазяйнували би на о.Змііїний блокуючи нам всю акваторію моря??? Там би каміння не лишилось цілого....
показать весь комментарий
01.06.2022 14:26 Ответить
"Гетьман ..." "Нептунами" і не збирались озброювати - місця немає. Якщо нічого не плутаю ...
показать весь комментарий
01.06.2022 14:38 Ответить
"Я запитав! Чекаю відповіді! "Пздц у тебе самомнение зашкаливает!Мужик вообще-то воюет.по твоему он тебе лично должен ответить,пока ты дома пропердываешь диван?или из окопа строчишь?
Чекаю відповідь!
показать весь комментарий
01.06.2022 20:39 Ответить
З окопа чекаєш відповіді???))))
показать весь комментарий
01.06.2022 23:16 Ответить
Какие окопы?знаю этого старого хрена,он бы хоть до горшка дополз
показать весь комментарий
01.06.2022 23:55 Ответить
За шо ты ему респекты выписуешь хер его знает
показать весь комментарий
01.06.2022 23:57 Ответить
Дякую! Мені 40 в цьому році. Коли я пішов в ато мені було меньше) хай пишуть ботоферми - не зважайте. І дякую за підтримку!!
показать весь комментарий
03.06.2022 00:50 Ответить
Задав питання, сам же на нього відповів, сам розкидався лайном та 'а от як би' на відповідь, яку сам собі придумав.

Ваші 'як би' мені окреме задоволення приносять, бо на це як би можна придумати все, що душа забажає. Доходячи до того, що Порошенко обігрався б при першому ж пострілі, збіг у Європу і звідти би намагався погрожувати кулаком.

Ніхто! не знає, як би все було, тому замість спекуляцій і струсів повітря своїми 'а я ж казав!' займіться справами краще. Бо Люся також багато чого казала, що виявилося правдою. Людиною, достойною довіри це її все одно не зробило.
показать весь комментарий
12.06.2022 21:24 Ответить
Просто чоловік натякає, що дивитись треба в корінь!

Хіба не очевидно, що, якби на чолі держави після виборів 2019-го ставне ліцедєй, а професіонал в управлінні державою, економіці та політиці, все на сьогодні склалось би інакше?!
показать весь комментарий
01.06.2022 16:15 Ответить
А я не вважаю Порошенка професіоналом в названих вами областях. Я в ньому бачу бізнесмена, який добре знає і вміє користуватися саме нашою політичною практикою, яку і законсервував, коли прийшов, не зважаючи на запит на зміни. Чому, власне, і не був обраний вдруге не дивлячись на наявні перемоги.

Я не вважаю, що він був би гіршим за зе. Але мессії в ньому також не бачу і не певна, щоб зараз ситуація кардинально відрізнялася, залежно від особи президента. Бо всі проблеми, що були з нами завжди не поділися б нікуди. Тактично, да, щось було б інше. Стратегічно, ми були б там, де ми є зараз.
показать весь комментарий
12.06.2022 21:38 Ответить
Ну ти б хоч справжннього імені не постидався, щоб висловлюватись. Бо "тест тостера" це відсутність фантазії на 99,9%.. а ще заліз з Грузії..
показать весь комментарий
01.06.2022 21:42 Ответить
І що тепер? Я називаюсь так, як вважаю за потрібне і пишу звідти, де опинилася. Якщо це допомагає вам ігнорувати думку, яка вам не подобається - на здоров'я))
показать весь комментарий
12.06.2022 21:31 Ответить
це питання потрібно ставити перед голосуванням на наступних виборах.
І завдяки таким хлопцям вони мають відбутися
показать весь комментарий
01.06.2022 13:50 Ответить
Угу ... В останній момент хлопці, чомусь, на вибори не ідуть, а ідуть пенси і зе-боти ...
Результат відповідно ...
показать весь комментарий
01.06.2022 14:34 Ответить
Ну, в 19-му році не "пєнси" його обрали, а "стомлена маладьож" призивного віку тупа і сциклива.
показать весь комментарий
01.06.2022 18:45 Ответить
Ага . І тої "маладьожі" було 73% з тих ,хто прийшов на вибори ... От чому ******* такі притрушені ?
показать весь комментарий
01.06.2022 23:51 Ответить
А тепер порахуйте, який відсоток людей молодше 30ти взяв участь у виборах і може все ж таки розплющіть очі і визнайте, що такий в нас народ і він обрав лідера, на якого заслуговує.
У вас завжди хтось там винуватий. Ви особисто, певна річ, все б дуже правильно зробили.
показать весь комментарий
12.06.2022 21:42 Ответить
Людина пише, що з 2014-го ні чого не змінилося! Усєкаеш?
показать весь комментарий
01.06.2022 17:52 Ответить
супер, і одразу все в країні налагодилося і ми всі порохоби і зєлєботи, а інших-то у нас в країні звісно ж немає, зажили щасливо і довго! Навіть якщо він зєлєбот в кубі, це відмінає необхідність деолігархізації, тієї самої, без якої країна рано чи пізно буде зруйнована, без якої країною керують з урахуванням договорняків. яку нам всі Президенти обіцяюь і жоден навіть не розпочав?
показать весь комментарий
01.06.2022 17:53 Ответить
а что не ясно? коломойского деолигахизували сразу же. правда в США))
показать весь комментарий
02.06.2022 12:39 Ответить
Вы неуважно читали статтю. Людина чітко написала, що з 2014 майже нічого не змінилось у ставленні держави до забезпечення військовослужбовців. Тому мені здається, що він, його родичі і друзі за гетьмана в другому турі не голосували. Швидше за все і не жалкують. Хоча я вважаю, що Порошенко був би кращим рішенням.
показать весь комментарий
01.06.2022 20:29 Ответить
Треба ще розуміти, що в 2014 році армія була в такому розваленому стані, що на її відновлення знадобилися місяці й роки.
показать весь комментарий
02.06.2022 11:35 Ответить
Ну, якщо людина має відношення до армії - то вона знає, про що каже? Я багато від кого чую, що все так само залишилося.
То може він має рацію? І Порошенко не врятував би всіх, як нас намагаються запевнити боти, як би просидів на 3 роки більше і ми так би і були там, де ми є зараз?
показать весь комментарий
12.06.2022 21:47 Ответить
ясно понятно - в армию ни ногой
показать весь комментарий
01.06.2022 13:44 Ответить
Не ви це вирішуватиме. Хоча, оскільки у нас демократична країна, то є альтернатива 5 років ув'язнення і ганьба.
показать весь комментарий
01.06.2022 20:30 Ответить
Более месяца кормили волонтеры, а по документам в/ч Джерело: https://censor.net/ua/b3345248

Прошу вибачення у автора, це я за компом такий розумний, але це привід для кримінальної справи щодо командування в/ч, куди все списувалось. По датах і накладних.
Крім того, ще раз вибачаюсь, військові не зобов*язані виконувати злочинні накази.
показать весь комментарий
01.06.2022 14:31 Ответить
військові захищають свою країну - це не злочин, злочин тирити по кишенях, знаючи що волонтери все одно нагодують, одягнуть і підлікують.
показать весь комментарий
01.06.2022 17:54 Ответить
Хлопець знов пішов на фронт. Натякнув на мстивість командира і ще чітко написав, що життя самогубством закінчувати не збирається.
показать весь комментарий
02.06.2022 02:20 Ответить
Так на війні у командира, такі самі ризики. Раптом отримає кулю в потилицю від ДРГ
показать весь комментарий
02.06.2022 09:01 Ответить
Дякую. Досвід є. https://www.youtube.com/watch?v=wbi4hMD3r7Y&list=PLETIFC55-CjxYfnzVbID95Lol-_OoTvl3&index=2
показать весь комментарий
03.06.2022 00:52 Ответить
Це смс-ка кєнту чи публікація для всіх?
Я теж могу на професійному слензі писати так, щоб ніхто нічого не зрозумів, але навіщо це тут?
Тут не психоаналітики, до них у інше місце.
Я розумію, емоції, але на жаль (або на щастя) відсотків 90 в країні по фєнє нє ботают.
показать весь комментарий
01.06.2022 14:33 Ответить
усі, все зрозуміли, про що Ви написали ...
показать весь комментарий
01.06.2022 14:35 Ответить
Красавчєг 🤟 я написав в фб для друзів. Потім хлопці попросили змінити приватність. Автор нє дєбіл, бо це я

https://www.youtube.com/watch?v=wbi4hMD3r7Y&list=PLETIFC55-CjxYfnzVbID95Lol-_OoTvl3&index=2
показать весь комментарий
03.06.2022 00:54 Ответить
У МО є лінія для анонімних дзвінків ??
показать весь комментарий
01.06.2022 14:49 Ответить
там все чітко й зрозуміло, було б бажання розуміти
показать весь комментарий
02.06.2022 00:43 Ответить
Та всі в темі та в курсі, хто воює. Це був пост для друзів, потім попросили розширити на фейсбуці. Потім з'явилось на Цензорі. Я просто писав в свою стрічку ФБ.
Так що: я не витримував стилістику, я забив на якість. Я просто написав про те, що болить. Написав у себе в фейсбуці.
показать весь комментарий
03.06.2022 01:01 Ответить
Це - прямий результат вашого вибору 2019. Хоч ви тепер лусніть від злості. Я навіть більше скажу. Проголосуєте папріколу другий раз - відбудова неньки стане під дуже великим питанням, як і кацапська проблема. Зараз вам знову нарід гроші збирає, а волонтери за ті гроші все привозять та роздають, але всього цього могло й не статися, якби ви не кацапам в рота заглядали, коли вони всіма силами Турчинова, Порошенка та Гройсмана з гівном змішували за підтримки місцевих опзж, вілкулів та шаріїв, а проаналізували зміни 2014-2019 і чи варто й далі продовжувати той самий курс. Нарід обрав не спротив та війну, а ганьбу, хліб та видовища, - закономірно отримав і ганьбу, і війну, і видовища, от тільки з хлібом якось недобре вийшло... Нічо, оберете яневтіка ще раз - він під пильним керівництвом Єрмака закінчить почате, навіть не сумнівайтеся.
показать весь комментарий
01.06.2022 15:53 Ответить
пізно образи згадувати, треба країну рятувати, бо буде всім непереливки і зєлєботи і порохобити, всі будуть в дупі.
показать весь комментарий
01.06.2022 17:56 Ответить
Смерть на війні не розбирає, кого забрати - порохобота чи зєлєбота.
показать весь комментарий
02.06.2022 02:23 Ответить
ТРО ставят впереди ЗСУ???? Брехня!!!!..
показать весь комментарий
01.06.2022 16:24 Ответить
Можливо бувають такі випадки для перегруппування підрозділів саме ЗСУ.
показать весь комментарий
01.06.2022 17:33 Ответить
Мабуть сьогодні виступить якийсь радник ОП,та розповість про те що ВЛАДУзараз,критикувати не можна.Доречі!Все це підтверджує,що ВЛАДА готувалась до війни заздалегідь.Да так,що немає НІ-ЧО-ГО.
показать весь комментарий
01.06.2022 16:44 Ответить
Дивлюся на цікаву штуку: Автор "блогу" написав статтю По суті - висловив свою думку От тільки цікаво "кладе" "Фсьо прапала! Нас предали Ничево нет Нечем абараняться!" Цікаво "А на чий млин ти жорна точиш?!!! (* військовослужбовець")"?
показать весь комментарий
01.06.2022 16:47 Ответить
Тут море припущень може бути, так само як і забезпечення окремих в/ч - десь щось пішло не так.
Так само як і боєздатність окремих в/ч буває різна з різних причин. Підозрюю це є у всіх арміях в усі часи.
показать весь комментарий
01.06.2022 17:35 Ответить
"всьо" чи не "всьо" пропало, але ситуація з забезпеченням навіть зараз, через 3 місяці війни просто ХЄРОВА! Волонтери реально забезпечують всім, починаючи з пауербанків і закінчуєчи пікапами і касками! Касками(!!!), через 3 місці війни!!
показать весь комментарий
01.06.2022 19:21 Ответить
Він написав, що на душі накипіло. Виглядає це як зрада-зрадная, але це ж правда.
показать весь комментарий
01.06.2022 20:35 Ответить
Виглядае як правда.
показать весь комментарий
01.06.2022 20:43 Ответить
Дивні питання ...зеленському та компанії насрати на ваше ТРО з великої гірки. Яка була підготовка до бойових дій? Як були справи з формуванням бригад ТРО? Як зелений сучий парлпмент реагував на пропозицію партії "ЄС" про фінансування армії ще на 50 млрд.грн.?! Дороги ні на що було їм будувати?
показать весь комментарий
01.06.2022 18:24 Ответить
Питання просте - чому немає масових письмових скарг, заяв про злочин з описом та повідомленням про вручення у військову прокуратуру, СБУ і т. Д.?
На знаєте як працює бюрократія
? Від документів, які потім можна в суді надати - так просто не похєриш.

Просто постами в інеті справи не зміниш
показать весь комментарий
01.06.2022 18:57 Ответить
Ну і толку? написали хлопці в сбу з приводу затримки зп? і коли буде вирішене це питання? мабуть колись буде, а от сім'ї вже сьогодні щось передавати треба.. Питання просте: чому ПІД ЧАС ВІЙНИ ніхто цю бюрократію не контролює? Чому нема налогодженого зворотнього звязку з частинами? Чому бійцям крім своїх прямих зобов'язань потрібно ще кудись строчити якісь листи, щоб отримати те, що держава зобов'язалась зробити для них
показать весь комментарий
01.06.2022 19:26 Ответить
Тому що керівництво некомпетентне. Злочинної некомпптентне.
показать весь комментарий
01.06.2022 20:37 Ответить
Тому, що Більшість Мовчить. Ви не розумієте, як працює бюрократична машина.
Письмові скарги в різні інстанції оформлені належним чином - це серйозні документи - які можуть бути підставою для відкриття кримінальних справ та розгляду в судах. Як не Зараз то пізніше. Звичайно цьому потрібно приділяти час - і їх рухати. Але так працює демократія.
А писати пости в інтернеті - мародери не несуть жодної відповідальності
показать весь комментарий
02.06.2022 08:59 Ответить
Що за країна *****.ка?! Нема слів. Чи знайдеться хтось, хто застрелить хоч одну ку.рву яка всі ці роки рве країну на шматки?
показать весь комментарий
01.06.2022 21:05 Ответить
Вот честно многое правильно написал. Но несколько вещей с которыми я не согласен. Вот в ТРО было поставлено волонтерами и как помощь много очень дорогих и хороших вещей. После отхода с Киевской, Черниговской и Сумской области ТРО забрала себе по домам(не все но многие) ПНБ, тепловизоры, броники, а людей которых призвали в армию снабдить нечем было и поехали сборы денег с людей заново или военные покупали себе сами, зато на ОЛХ и ПРОМ появилось куча снаряжения. Я уже не говорю за стену плача "" ТРО которая разбила несколько коптеров об стену, а потом просили у волонтеров привезите еще. Все остальное адекватно. С комбатом не свезло видимо. (И да например львовская ТРО и Волынская были одеты как киборги, а часть Киевской ТРО бегали в джинсах и кроссовках)(Привет гос. гумонитарщикам.)
показать весь комментарий
01.06.2022 22:24 Ответить
когда уже эти чмошники при владе схаменуться,благодаря ТэрОвцам вы ещё на троне но ТЕРПЕЦЬ урвёц.ься
показать весь комментарий
01.06.2022 23:59 Ответить
"Ау, рібята, ви іздіваєтєсь? Мая мамка не може доєхать з Самари в маскву, шоб далєтєть в Кієв", - Олексій Гіренко

Ну, почнемо з мови. Так, я в першу чергу *******

Питання наступне

Яке саме ТРО ставлять?

Яке місто, район?

Перед якими підрозділами ЗСУ?

Зрештою, який саме БК дають, він хоч калібр знає?

Ітаго

Олексій Гіренко піздабол.
показать весь комментарий
02.06.2022 00:48 Ответить
бред. Идите воюйте. Мужей отправляйте
показать весь комментарий
03.06.2022 01:06 Ответить
Совкодрочерство.
Воно починається з суспільства, з простих людей, з "давай порєшаєм" замість відповідальності
і "мені всі винні". Чому у ЗСУ нема грандіозних змін, були короткий час з нормальним армейським меню, з постачанням озброєння інещо інше але МЕНТАЛІТЕТ ніхто міняти не схотів : "Мнє всє должни" і здєлайтє нам жізть как в Європє, залишаючи гори сміття після пікніків і ждучи що дядя чи ЖЕК замінить перегорілу лампочку на поверсі.
Чому дядя свого кума не пристроїть на тепленьке містечко, чому так не можна, як що народ любить "Сватів" і Голобородька з Бубочкою.
БО МИ НЕ ПРЕЗИДЕНТИ, МИ І Є ДЕРЖАВА - ЯКІ МИ, ТАКА І ДЕРЖАВА.
показать весь комментарий
02.06.2022 01:03 Ответить
Обращаюсь к ботам всех мастей: вы любую информацию превращаете в срач, кто из ваших работодателей лучше. Понимаю, именно за это вам и платят... Но даже мне читать противно. (Поэтому многие и не читают, еслишо). Представляю, что, читая, чувствуют наши сторонники за рубежом.

Человек смело засветил проблему, Цензор смело разместил (и пусть и дальше ставит, ибо это жизнь наших защитников и вообще наглым слугам лучше помолчать, а не нападать).
О ПРОБЛЕМЕ надо говорить, а не о том, кто из ваших хозяев больше воровал на войне...
показать весь комментарий
02.06.2022 07:37 Ответить
Про проблему й говорять. Про нинішнє руководство.
Й що за звичка записувати людей, що переживають за Україну, у "боти".
Досить вже повторювати кремлівські наративи, що у нас тут "боти", а не щирі борці за Україну.
Ну, а сам висловлювач про "ботів" - у білому пальті над схваткою, це ж зрозуміло.
показать весь комментарий
02.06.2022 11:41 Ответить
Ну насчет формы незнаю... Даже нам в нашем пригородном ДФТГ выдали зсушную форму.
показать весь комментарий
02.06.2022 12:45 Ответить
Многие замечания принимаются и согласен. Единственное, на что стоит обратить внимание:
Это был пост "для друзей" в ФБ.
Потом ребята попросили поменять приватность - пост стал доступен для всех.
Потом он появился на Цензоре.
Так что, если не нравится - не читайте, я не блогер, я просто написал пост для своих друзей
показать весь комментарий
02.06.2022 23:59 Ответить