9 691 30
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Цей день настав

медведев,крим,туреччина

Hayırlı olsun. Цей день настав. Hürriyet, що називають адміралом турецьких медій вперше в своїй 60 річній історії використав замість офіційної проте цілковито колоніальної назви Сімферополь - історичну справжню Aqmescit.

Hurriyet входить в групу Demirören близької до президента Туреччини Реджепа Таййипа Erdoganа.

Крим в Кольорах України без жодних ознак адміністративного кордону. В одному графічному рішенні одразу три меседжи.

Крим - це Україна,

Ніяких натяків на компроміси щодо його майбутнього.

Його сучасна столиця має повернути тюркську,а значить кримськотатарську назву.

А новина щось там гавкає нано-русіш про Судний день для України

С̶е̶в̶а̶с̶т̶о̶п̶о̶л̶ь̶ Aqyar: Hersones+Balaklava+ İnkerman

̶Ф̶е̶о̶д̶о̶с̶і̶я̶ Kefe

̶Є̶в̶п̶а̶т̶о̶р̶і̶я̶ Kezlev

̶Б̶і̶л̶о̶г̶і̶р̶с̶ь̶к̶ Qarasubazar

̶А̶р̶м̶я̶н̶с̶ь̶к̶ Ermeni Bazar

̶С̶а̶к̶і̶ Sağ

̶С̶т̶а̶р̶и̶й̶ ̶К̶р̶и̶м̶ Eski Qırım

̶С̶у̶д̶а̶к̶ Sudağ

̶

Топ комментарии
+15
Ніфіга не ясно, але дуже цікаво.
Може Турція санкції введе?)
показать весь комментарий
18.07.2022 09:52 Ответить
+8
Добре. Будьмо послідовними. Коли Туреччина поверне -- замість загарбницької -- офіційну назву Костянтинополь? (Нагадайте, пане Османе, де була Османська імперія, коли закладалося це місто?) І ще для десятків (чи сотень) населених пунктів на морському узбережжі?

Те саме стосується й Кіпру. То ж коли таке повернення до історичного станеться, тоді й будемо говорити про latynyzaciju й отуречування назв Кримської області України.
показать весь комментарий
18.07.2022 10:54 Ответить
+7
дай Боже щоб ми прихватили той Крим. А якщо турки так чи інакше за Крим без кацапів то це тільки плюс. А по поводу назв міст та населених пункиів Криму - так це історичні назви кримо-татарського народу. Ми ж вертаємо історичні назви замість кіровоградів та червоноамійськів, чому бі і в Криму не вернути
показать весь комментарий
18.07.2022 11:17 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Ніфіга не ясно, але дуже цікаво.
Може Турція санкції введе?)
показать весь комментарий
18.07.2022 09:52 Ответить
Зміна назв на етнічно-історичні буде правильно і чесно! +++ Кримськотатарська республіка в складі України! Все провести через рішення ВР...!
показать весь комментарий
18.07.2022 18:47 Ответить
Турки хотят за счет жизней украинцев себе немножко землицы прихватить?
показать весь комментарий
18.07.2022 10:30 Ответить
дай Боже щоб ми прихватили той Крим. А якщо турки так чи інакше за Крим без кацапів то це тільки плюс. А по поводу назв міст та населених пункиів Криму - так це історичні назви кримо-татарського народу. Ми ж вертаємо історичні назви замість кіровоградів та червоноамійськів, чому бі і в Криму не вернути
показать весь комментарий
18.07.2022 11:17 Ответить
"прихватили" !?? Альо !! Повернули !
показать весь комментарий
18.07.2022 11:37 Ответить
Добре. Будьмо послідовними. Коли Туреччина поверне -- замість загарбницької -- офіційну назву Костянтинополь? (Нагадайте, пане Османе, де була Османська імперія, коли закладалося це місто?) І ще для десятків (чи сотень) населених пунктів на морському узбережжі?

Те саме стосується й Кіпру. То ж коли таке повернення до історичного станеться, тоді й будемо говорити про latynyzaciju й отуречування назв Кримської області України.
показать весь комментарий
18.07.2022 10:54 Ответить
+5
"отуречення" ?? Там киримли живуть.

Так, проблєми з Кримом після війни будуть. Це було зрозуміло ще коли Україна погодилась у 90-х на повернення киримли до Криму.
показать весь комментарий
18.07.2022 11:36 Ответить
Тепер заходимо і читаємо (особливо приклади): https://www.quora.com/How-similar-and-mutually-intelligible-is-the-Tatar-language-to-Azerbaijani-and-Turkish

Так, саме отуречування. Тому що так звана кримсько-татарська мова -- це як рахівський діалект української: з турками у киримли майже mutual intelligibility.
показать весь комментарий
18.07.2022 12:13 Ответить
По-перше, за особисті образи скарга адміністрації.

По-друге, сподіваюся, Вас вчили в школі до незнайомих людей звертатися на «Ви». Якщо ні -- "прижухнути" тут доведеться точно не мені.

По-третє, замість ґуґл-транслейта почитайте які-небудь надійні академічні джерела, у яких зазначається, що так звана кримсько-татарська мова -- це три діалекти, які належать до трьох різних підгруп тюркських мов. А потім, користуючись такими ж авторитетними джерелами, порівняйте 100 базових слів південним діалектом «кримськотатарської мови» і стандартною турецькою.

P.S. Закликаю спрямовувати агресію у коментарях на кацапів, які тут періодично з'являються. Чвари між українцями ще ніколи до добра не приводили.
показать весь комментарий
19.07.2022 18:26 Ответить
Завантажте хоча б PDF книги: "Crimean Tatar", by Darya Kavitskaya (видавництво Єлського університету) і порівняйте казку про Насреддіна південним діалектом кримськотатарської і стандартною турецькою.
показать весь комментарий
19.07.2022 18:36 Ответить
Емм, де ви побачили повернення до Туреччини? Пан Пашаєв та власне те, кого він цитує каже що Крим - Україна. Все, про що він каже - після повернення Криму також дерусифікація його штучних назв, які були створені росією в різний час. Тобто повернення киримли назв, які там були до захоплення його росією у 18му сторіччі. Питання важливе, але наразі в правовому полі лише перейменування в рамках декомунізації. В рамках дерусифіукації наскільки мені відомо змінюються назви тільки російські на українські, тобто майже всі лишаються. Щодо решти, до якоїсь законодавчої основи це може бути просто різна назва для різної мови, типу Севастополь українською, Aqyar киримли. Але відновлення кримського коріння Криму безумовно потрібно, задля зменшення його "російськості", але це має бути законодавча база.
показать весь комментарий
18.07.2022 12:29 Ответить
Я невдало сформулював.
Проблєми будуть у нас з киримли. Нац. автономії їм буде замало. Підтягнеться Турція, занепокоєна Європа + ООН.
показать весь комментарий
18.07.2022 18:47 Ответить
Все це ніщо порівняно з проблемою кацапів в Криму.
показать весь комментарий
18.07.2022 22:28 Ответить
Греки й досі називають Константинополь.
показать весь комментарий
18.07.2022 15:15 Ответить
Про яке "отуречення" ти ліпиш? До чого тут турки? Крим їм ніколи не належав! Назви схожі на "турецькі" - однак вони тільки схожі, бо турецька мова і мова кримських татар відносяться до тюркської групи мов Це те саме, що звинуватить українців чи білорусів у "нав"язуванні" своїх назв міст на території Білорусі та України
Те що деякий час Кримське ханство перебувало у сателітних стосунках з Високою Портою - не значить що воно незалежність втратило Почитай уважно умови Кючук-Кайнарджійського договору між Російською імперією і Туреччиною, а потім подумай - чи варто дурниці городить?
показать весь комментарий
19.07.2022 06:45 Ответить
Батько Наш Бандера!!!
УкраЇна Мати!!!!!!!!!!!!
показать весь комментарий
18.07.2022 12:01 Ответить
Не дели шкуру неубитого медведя, Пашаев.
показать весь комментарий
18.07.2022 12:53 Ответить
Пашаев ничего не делит
показать весь комментарий
18.07.2022 17:06 Ответить
так, як ми 30років "господарювали" у криму, то татари цілком заслуговують на повернення своїх історичних топонімів. вони боролися за свою батьківщину так, що якби ми так бролися за крим, то кацапів там би не було.
показать весь комментарий
18.07.2022 13:49 Ответить
повернення своїх історичних топонімів - буде найменшою проблємою
показать весь комментарий
18.07.2022 18:51 Ответить
До турків та киримли, там ще греки були. І шо таке Херсонес, думаю кожен знає. А Херсон теж напевно будувався не на порожньому місці, тобто має свою історичну назву. Десь так...
показать весь комментарий
18.07.2022 14:19 Ответить
Назви в Криму повинні бути такими як вважають кримські татари. Це їх батьківщина.

Думаю, якщо ми повернемо Крим, то ми будемо дружити і нормально спілкуватись і з татарами, і з турками.

Тільки б Крим не був кацапським.
показать весь комментарий
18.07.2022 17:12 Ответить
Не розслабляйтесь - просто не буде. Хібащо якийсь час пройде до активних вирішень.
показать весь комментарий
18.07.2022 18:50 Ответить
Зміна назв на етнічно-історичні буде правильно і чесно! +++ Кримськотатарська республіка в складі України! Все провести через рішення ВР...!
показать весь комментарий
18.07.2022 18:46 Ответить
Угу ... Те що зараз є у Конституції, пересічному громадянинові мозок може зламати.
А Ви ще хочете нам федерацію влаштувати ??
показать весь комментарий
18.07.2022 18:49 Ответить
Cлава Богу, так не будет.
показать весь комментарий
18.07.2022 22:51 Ответить
Угу.Скажете,коли турки перестануть допомагати продавати крадене.
показать весь комментарий
19.07.2022 13:05 Ответить