11074 посетителя онлайн
44 220 94
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Комплекс Петлюри або хто дозволив генералу Кривоносу захищати "Жуляни"?

кривонос

Ці фото зроблені в Аеропорт Київ - Kyiv Sikorsky Airport наприкінці лютого цього року. Коли було справді страшно. Коли доля столиці висіла на волосині. Коли багато урядовців та високих чинів з силових відомств зникли невідомо де. І коли удачний російський десант в "Жулянах" міг змінити хід цієї війни.

Дізнавшись в останніх числах лютого, що Сергій Кривонос на стратегічному обʼєкті, я одразу вирушив туди – запропонувати медичну підтримку #ПДМШ захисникам аеропорту. Вже наступної ночі ми везли бійця з гострим апендицитом до столичної лікарні швидкої допомоги. Відтоді я бував в аеропорту ледве не щодня.

На моїх очах строката публіка, що захищала повітряні ворота столиці: ЗСУшники, курсанти, нацики, добровольці – перетворювалась на організований підрозділ, а летовище – на фортецю. Командував цією трансформацією генерал Сергій Кривонос.

Цензор.НЕТ Изображение

Зараз Державне бюро розслідувань розслідує в рамках кримінального провадження, хто дозволив генералу Кривоносу захищати "Жуляни"!!! Ідіоти! Відповідь лежить на поверхні, але вам її не зрозуміти: йому не просто дозволила – його зобовʼязала взяти під контроль покинуті напризволяще повітряні ворота столиці честь офіцера та совість громадянина! А також Конституція України, яка стверджує: "Захист Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України є обов'язком громадян України" (ст. 65).

Якщо б у Президента були радники, які знають історію України не з імпрезок "95 кварталу", вони б могли розповісти Верховголовкому про трагічну історію взаємин Петлюри і Болбочана. Яка завершилась втратою незалежності та передчасною загибеллю обох.

Бо всі ми розуміємо, що влада не може подарувати Кривоносу не "самовільний" захист "Жулян", а авторитетну та переконливу критику її злочинної бездіяльності напередодні цієї війни. За яку ми вже заплатили тисячами загиблих на окупованих територіях і на фронті.

Друже-генерале, це черговий постріл влади собі в ногу. Останнім часом в неї таке хобі: стріляти по своїх. Не по батальйону "Монако" чи звʼязковому з цим батальйонам Трюхіну, а по тим, хто справді ладен покласти душу й тіло за нашу свободу і довів це не раз.

Панове слідчі, офіційно заявляю, що в лютому-березні 2022 року я багаторазово самовільно перебував у Аеропорт Київ - Kyiv Sikorsky Airport, робив і пив каву в аеропортових кавʼярнях, а також без дозволу їв тістечка та канапки, не розрахувавшись. Ба більше: несанкціоновано допомагав Galina Almazova організувати медичну допомогу захисникам аеропорту.

Прошу вважати співучасником злочину. Також готовий бути свідком, бо жодного ДБРівця за весь лютий-березень у "Жулянах" не зустрів...

Топ комментарии
+64
Пан Друзенко!А може вже прийшов час визнати,що якби не "порохоботські бариги",які " грабували країну та ЗСУ з 2014 по 2019" то в лютому 2022 і захищатись НЕ БУЛОБ ЧИМ.Бо з 2019 по лютий 2022 року ОБОРОННЕ ЗАМОВЛЕННЯ тупо зривалося.А ще визнати,що "порохоботи" були праві,коли ЧОТИРИ МІСЯЦІ волали на всіх каналах,що треба готувати країну до війни а не м'ясо закуповувати до 9 травня?А може пора спитати:"Хто керував ЗРИВОМ оборонного замовлення?"А ще спитати:"Як трапилось,що ДБР завело карну справу не проти бувшого міністра МО - Тарана та генерала Хомчака,які підготовували країну ДО ПОРАЗКИ в лютому 2022 а проти Народного Героя Генерала Кривоноса?Чи знову разом з ю.романенко та арестовичем будете розповідати,що порохоботи сіють розбрат між президентом та ЗСУ?
показать весь комментарий
29.08.2022 10:06 Ответить
+53
Звісно, що винен! Тут ...опа і вся та їхня шобла збиралися здати Київ і Україну (тому й не втекли), і урочисто доповісти *****, що завдання виконано, а всілякі Кривоноси, Марченки і тисячі відомих і невідомих героїв усе їм пересрали!
Тепер змушені здавати Україну довше і хитріше. Тому й намагаються судити ще живих героїв.
показать весь комментарий
29.08.2022 10:45 Ответить
+40
Карні справи на Пояркова, Федину, Чорновол, .... Зараз на Кривоноса. Кажуть, на помилках вчаться, дурні вчаться на власних помилках. Ця влада не вчиться зовсім. Це ж який діагноз?
показать весь комментарий
29.08.2022 10:53 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Пан Друзенко!А може вже прийшов час визнати,що якби не "порохоботські бариги",які " грабували країну та ЗСУ з 2014 по 2019" то в лютому 2022 і захищатись НЕ БУЛОБ ЧИМ.Бо з 2019 по лютий 2022 року ОБОРОННЕ ЗАМОВЛЕННЯ тупо зривалося.А ще визнати,що "порохоботи" були праві,коли ЧОТИРИ МІСЯЦІ волали на всіх каналах,що треба готувати країну до війни а не м'ясо закуповувати до 9 травня?А може пора спитати:"Хто керував ЗРИВОМ оборонного замовлення?"А ще спитати:"Як трапилось,що ДБР завело карну справу не проти бувшого міністра МО - Тарана та генерала Хомчака,які підготовували країну ДО ПОРАЗКИ в лютому 2022 а проти Народного Героя Генерала Кривоноса?Чи знову разом з ю.романенко та арестовичем будете розповідати,що порохоботи сіють розбрат між президентом та ЗСУ?
показать весь комментарий
29.08.2022 10:06 Ответить
Гена різко почав "перевзуваться"! Бо "власть міняється" І він почав відчувать задницею, що йому скоро почнуть задавать "незручні питання"!
показать весь комментарий
29.08.2022 16:27 Ответить
Звісно, що винен! Тут ...опа і вся та їхня шобла збиралися здати Київ і Україну (тому й не втекли), і урочисто доповісти *****, що завдання виконано, а всілякі Кривоноси, Марченки і тисячі відомих і невідомих героїв усе їм пересрали!
Тепер змушені здавати Україну довше і хитріше. Тому й намагаються судити ще живих героїв.
показать весь комментарий
29.08.2022 10:45 Ответить
Карні справи на Пояркова, Федину, Чорновол, .... Зараз на Кривоноса. Кажуть, на помилках вчаться, дурні вчаться на власних помилках. Ця влада не вчиться зовсім. Це ж який діагноз?
показать весь комментарий
29.08.2022 10:53 Ответить
Про які "помилки" Ви пишете?? Ви що, досі не зрозуміли, на кого працює бригада зє-95?
показать весь комментарий
29.08.2022 11:08 Ответить
Погано, що не вчиться і народ!...
показать весь комментарий
29.08.2022 11:22 Ответить
...вроджений дебілізм, а він не лікується...
показать весь комментарий
29.08.2022 20:42 Ответить
До речі Арестович вже полковника отримав.Це той хто в лютому срав цеглою і казав що Київ захоплять за пару тижнів.Ось так як холуї в пошані.
показать весь комментарий
30.08.2022 01:39 Ответить
А ФСБ требует с Зеленского реальных дел! Сдавать то Украину надо!
показать весь комментарий
29.08.2022 11:11 Ответить
Ви шо не зрозумiли досi, хто керуе нами, дiйсно ФСБ! Розвалюе краiну iз середини!
Убираются патриоты из власти, боевых генералов, которые могли своевременно спасти страну,отстранили, а то и посадили по надуманным причинам. Теперь взялись за тех, кто делал,и ещё может сделать что то в интересах страны, мешает зелёным ублюдкам открыто сдать страну.
Оказывается, по понятиям и в лучших традициях 95 квартала, защищать страну нельзя без разрешения. Но чьего разрешения, если вся ничтожная власть от страху обо...ралась и спряталась в подвале. Нонсенс! Да это священный долг каждого гражданина,читайте Конституцию гр.Зеленский!
Кстати о подвале. Предлагаю заварить входы и выходы и открыть, когда закончим войну победой, иначе не дадут своим постоянным предательством одолеть врага.
показать весь комментарий
29.08.2022 12:12 Ответить
Точно! Арестовичь так и говорил: после полномасштабного вторжения он видел многих известных обосс(р)авшимися, и не видел желающих оборонять страну. А он (Арестович) был в подземелье на Банковой и описывал то, что видел.
показать весь комментарий
29.08.2022 14:07 Ответить
В мене тільки одне питання - нахіба того хлопця з апендицитом було тягнути через все місто аж до ЛШМД?
Як найменше 6 лікарень з ургентною хірургією набагато ближче.
показать весь комментарий
29.08.2022 12:20 Ответить
А найближче - центральний військовий шпиталь, що на Госпітальній.
показать весь комментарий
29.08.2022 12:50 Ответить
На Щорса. )
показать весь комментарий
29.08.2022 14:19 Ответить
Ніфіга. Щорса, вірніше Коновальця, проходить нижче госпіталю. А сама територія госпіталю між Новогоспітальною та Госпітальною. Я там двічи "відпочивав", тож вибачайте.
показать весь комментарий
29.08.2022 15:04 Ответить
Я мав на увазі, що головний вхід з Щорса.
Не ображайтесь, яле я там "тусив" ще тоді, коли ви мабуть ще в дитячий садочок не ходили.
показать весь комментарий
29.08.2022 16:31 Ответить
І знову таки ні. Головний вхід з Новогоспітальної, яка, якраз, йде від бульвару Лесі до Щорса. В мене на розі Щорса та Новогоспітальної якраз офіс був, в буяремні девяності, в якомусь інституті, назви не памятаю. Якщо враховувати, що в школу я пішов в олімпійський рік, то коли ж ти там тусив, діду?
показать весь комментарий
29.08.2022 21:07 Ответить
Ще раз - раніще та Новогоспитальна була Щорса.
Щорса починалася від Лесі.
Ви просто цього не знаєте просто "по причине молодости лет". Не ображайтесь, то комплімент.
показать весь комментарий
30.08.2022 08:49 Ответить
Очевидна, погано прихована спроба "примазатися" до когорти видатних людей. Ну й набути собі політичний капітал. А куда ж без цього?
показать весь комментарий
29.08.2022 14:54 Ответить
Може радники Верховголовкома і знають хто такий Петлюра, але чомусь виникають сумніви що вони знають хто такий Болбочан.
показать весь комментарий
29.08.2022 12:29 Ответить
А де зник останнім часом з видосиків опухший зеленський ? мабуть опять в Оман поїхав на консультацію к путіну ?
показать весь комментарий
29.08.2022 12:39 Ответить
Налице плавна еволюція політичної свідомості пана Друзенка.Краще пізно,ніж ніколи.Зелень -то ганебна сторінка нашої славної історії.ЇЇ потрібно перегорнути .
показать весь комментарий
29.08.2022 12:49 Ответить
Шкода, що до цієї сторінки причетний і наш нарід...зелень то перегорнемо, а з людьми то як? Маю дуже великий сумнів, що всі поголовно "прозріли"
показать весь комментарий
29.08.2022 20:48 Ответить
Друзенко молодець. Таких людей треба підтримувати. Респект!
показать весь комментарий
29.08.2022 13:10 Ответить
Так ти вже підтримав Друзенка та обрав блазня. Ще мало?
показать весь комментарий
29.08.2022 13:14 Ответить
Друзенко - це по Стругацьким "человек всегда и всем неудовлетворённый".
Будете продовжувати респектувати?
показать весь комментарий
29.08.2022 14:22 Ответить
Мені стругацькі - не авторитет . Мені авторитет людина , котра зробила в своєму житті конкретну справу . І ця справа , мабуть справа його життя - ПДМШ .Все інше , що йде від Вас - це хляпання язиком .
показать весь комментарий
29.08.2022 15:43 Ответить
А зря.
Стругацькі зробили в житті набагато більше, ніж селф-хайпер Друзенко.
Вони створили цілий дуже великий прошарок людей в тому СССРі, що почали замислюватись.
показать весь комментарий
29.08.2022 16:34 Ответить
Не розумію слів "зря " , "селф-хайпер ", "СССРі " хоча мені і 62 роки . Як російський прошарок задумався від Стругацьких - видно неозброєним оком . ПДМШ також видно неозброєним оком . Тому у нас з Вами різне бачення . Москаль оцінив Стругацьких . Наші вояки гідно оцінять ПДМШ . Я в цьому впевнений ! Жодні Стругацькі не вартують , тої кількості життів врятованих ПДМШ . Для мене це-ФАКТ !
показать весь комментарий
29.08.2022 16:59 Ответить
Чудово ви все розумієте.
Просто выпендриваетесь.
І ще. Якщо ви такого поважного віку, то повинні пом'ятати - "Пусть люди лучше спрашивают, ПОЧЕМУ НЕ ставят памятников Потемкину, чем будут говорить - ЗА ЧТО это Потемкину памятники ставят" (С).
Имеющий в кармане мускус не кричит об этом на базаре.
показать весь комментарий
29.08.2022 20:19 Ответить
До Вас так і нічого не дійшло .
показать весь комментарий
29.08.2022 20:43 Ответить
Можливо ви просто не вмієте пояснити?
показать весь комментарий
30.08.2022 07:00 Ответить
Тих людей, які не з їх команди і які проявляють якусь несанкційну активність, вони шукають способ переслідувати.
Не здивуюсь, коли їх "розслідування" постановить, що Кривонос готував летовище для прийому кацапського десанту.
показать весь комментарий
29.08.2022 13:12 Ответить
І ще. Коли кацапи напали, то в патріотичних колах почали опасатись, що Зеленський втече. І напевно думали, кого ж, у випадку втечі Зе, поставити управляти країною і захищати від орків. Не можна ж залишитись без управління. Так ці придумали, що хтось там намірювався після втечі Зе поставити московського гауляйтера. Шахраї.
показать весь комментарий
29.08.2022 13:14 Ответить
Це мій висновок якому вже ТРИ роки -

показать весь комментарий
29.08.2022 14:19 Ответить
Є правильні думки і висновки друзенка, але коли він визнає свої помилки,коли вибачиться перед Порошенко--тоді можна сприймати його самого.як патріота .а не піарщика.
показать весь комментарий
29.08.2022 14:24 Ответить
Шановний пане Казимко, не звалюйте все з з хворої голови на здорову. Це Порошенко має вибачитись перед Друзенком і мільйонами українців за, м'яко кажучи, багато в чому не адекватне керівництво державою за часи своєї каденції, за брехню, за держрозкрадання. Лише один приклад - коли той на початках свого президентства з Берліну у 2014 році "ощасливив" українців "своїм" мирним планом, а насправді планом Меркель з подачі Путлєра, це призвело до програшних для України так званих "Мінських домовленостей" з усіма негативами аж по сьогодні. Проте, правда і в тому, що Порошенко деякими своїми діями на посаді президента засвідчив себе відвертим державником і українським патріотом. Зараз він своїм авторитетом і грошима докладається до перемоги України у війні над рашизмом, за що йому великий респект. Десь такою має бути правда без інсинуацій.
показать весь комментарий
29.08.2022 15:41 Ответить
У Вас протиріччя Ваших думок. Але головне МІНСЬКИ угоди дали Україні час на побудову армії і єкономіці,а також зупинили ворога і не дали широкомаштабної війни Бажано Вам думати і робити аналіз,а не пусті звинуватчення В Порошенко були помилкі (до речі як і влюбого керівника) але не було суцільних провалів і зрад,як це відбувається зараз.
показать весь комментарий
29.08.2022 16:08 Ответить
Цілком погоджуюсь з тим, що у Порошенка не було відвертої зради, як у нинішньої Зекоманди, але, як ви кажете, були помилки, які, як на мене, почасти можуть межувати з тією ж зрадою. Все ж мінські "угоди" дали більше переваг для рашки, для підготовки до повномасштабного вторгнення в Україну, що і є на сьогодні. Якщо це не так, то я запитую вас: де у необхідній кількості наші "Вільхи", "Громи", "Стугни", "Нептуни", аналоги яких ЗЕ клянчить по світу? Яких так бракувало для стримування ворога ще з 24 лютого. Скажете, що це вина Зекоманди. Погоджуюсь. Але не тільки, бо пан Порошенко своїми діями на посаді президента якраз і призвів до такої ситуації - привів до влади коміків, дилетантів, а почасти і зрадників України.
показать весь комментарий
29.08.2022 16:33 Ответить
Цікава розмова.Шкода ,що не на яву. А вам би довів багато і ВПЕВНЕНИЙ,що ви б погодились Бо були факти.конкретні події і числа. Дякую.
показать весь комментарий
29.08.2022 16:38 Ответить
Навзаєм, сподіваюсь колись трапиться така приємна нагода наочно поспілкуватися. Щоправда, ще треба вижити під щоденними рекетними обстрілами нашого міста. Хорони вас Бог і усю Україну!
показать весь комментарий
29.08.2022 16:43 Ответить
Дякую Взаїмно.
показать весь комментарий
29.08.2022 17:02 Ответить
Ні один суд,армія посіпак НЕ ДОВАЛИ в злочинах Порошенко ЯК не намагались А на оббріхування кинута ціла армі наших гнид і ворого-московії.
показать весь комментарий
29.08.2022 16:41 Ответить
Друзенко один из тех, кто рьяно пропихивал во власть ЗЄ
А теперь типа прозрел
Не верю.
Просто хочет отмыть свою испачканую зеленой плесенью репутацию
показать весь комментарий
29.08.2022 19:41 Ответить
Проросійську зелену команду гопників привів до влади не Порошенко, а недоросле, з психологією підлітка українське суспільство. 73% більшості здалося, що гарний хлопець, котрий на екрані, як Рембо винищив усе зло і розчерком пера може провести такі потрібні реформи, завершити війну, може те саме повторити і в житті. Наші люди готові вірити в діда мороза, добру фею, аби лиш самим не докладати зусиль. Війна багатьох протверезила, але скільки ще запоєм слухають колискові Арестовича!
показать весь комментарий
29.08.2022 16:54 Ответить
Запевняю вас, в тому що люди, які проголосували за Порошенка у 2014 році ( 55% ), з задоволенням проголосували б за нього і у 2019, якби той беззастережно головно надавав би перевагу Українській державі, його національним інтересам, а не власній корисливості та амбіціям. Саме це погубило його президентські перспективи, як ********* і нині "найвеличнішого" "світового" "державного діяча" Володимира Зеленського.
показать весь комментарий
29.08.2022 17:15 Ответить
А може все простіше ?
Виборці - ідіоти, безвідповідальні тупиці.
показать весь комментарий
29.08.2022 17:31 Ответить
Головне питання не в тому, як хто голосує, а в тому, хто контролює обрану (нехай і тупицями) владу. Як тут не погодитись з Валерієм Капрановим? Аж ніяк!
показать весь комментарий
29.08.2022 17:42 Ответить
ви контролюєте владу чи кріт єрмак ?
показать весь комментарий
29.08.2022 18:06 Ответить
Пропоную усім невігласам прислуховуватись не тільки до власної думки, а й до українських достойників, таких, як брати Капранови. Там є всі відповіді на ваші закиди.
показать весь комментарий
29.08.2022 18:23 Ответить
Якби ви чули Капранових, то не писали такої фігні.
показать весь комментарий
29.08.2022 18:31 Ответить
Яким власним користямивін віддавав перевагу? За його президенства він офіційно став біднішим.При ньому відвойували 2/3 Донбасу і врятували економіку від дефолту почалися важливі реформи.Війна зупинилася на Донбасі і в нас було часу зробити армію, економіка теж почала зростати.Нагадаю це все було під час війни,розриву торгових і економічних відносин, переорієнтації економіки і багато іншого.Але ж вам мабуть він мав за 5 років зробити життя як в Германії і війну виграти?
показать весь комментарий
30.08.2022 01:49 Ответить
Інтересно, то для вас фактична війна краща за мінські домовленості, які дозволяли нам зміцнити свої ЗС? Яка у цьому логіка ? Тоді в нас навіть навчених спеціалістів майже не було. Нагадати трагедію Зеленопілля ? Люди не вміли і не знали як воювати, як окопуватись, які прилади мають бути. І вони були легкою здобиччю для кацапів.
Дивіться на зраду і помилки Порошенка.
показать весь комментарий
29.08.2022 17:28 Ответить
Якщо ви цим дописом хочете заперечити нинішню широкомасштабну війну рашки проти України, то раджу приїхати у наше місто, і посидіти в моїй оселі разом зі мною під гуркіт рашистських ракет хоча б одну ніч, молячись, щоб не попало по тобі . І тим часом подумати про ваші "вигідні" мінські домовленості, які привели до таких "переваг", коли вже загинули тисячі українців. А може все таки була цьому альтернатива? Думай-те.
показать весь комментарий
29.08.2022 18:02 Ответить
це ви заперечили здоровому глуздові, коли проголосували за зе.
Я вам наглядно продемонструвала сили і засоби наших ЗСУ на початок війни.
Вони змогли би зупинити теперішній напад ?
показать весь комментарий
29.08.2022 18:03 Ответить
Для мене ваш Порошенко і зеленський - це не мої герої. Тут мій герой - це на чолі держави справжній український державник, а не кон'юнктурник. Ваші "демонстрації" ніщо перед українським духом і прагненням до свободи і Незалежності українського народу, будь де і в будь який час!
показать весь комментарий
29.08.2022 18:16 Ответить
При чому тут герої чи негерої ???
Ви чекаєте Ісуса Христа на посаді президента України ?
Та він вас не витримає !
показать весь комментарий
29.08.2022 18:18 Ответить
З неадекватом припиняю цивілізовану полеміку, бо це глухий кут переписування. Бувайте здорові і не кашляйте.
показать весь комментарий
29.08.2022 18:26 Ответить
Хто б згадував неадекватів...

Бачу, що вам пороблено.
показать весь комментарий
29.08.2022 18:30 Ответить
так завжди поводяться люди котрих фактами приперли до стіни, але вони занадто зарозумілі щоб признати свою неправоту
показать весь комментарий
29.08.2022 19:30 Ответить
Поки ви з такими ж "ідеалістами" будете шукать "Героя в сяючих латах" - ви "прої*ете Україну!!!
показать весь комментарий
30.08.2022 04:51 Ответить
Довбень!
показать весь комментарий
30.08.2022 21:03 Ответить
Я не хочу коментувати з точки зору політики ( порошенківські чи не порошенківські ) Факт один. Генерал зробив що написано в Конституції і що підсказала офіцерська честь. А то що роблять дбрівські шавки ( вернувшись з закарпатьско - Львівського котла на кінець травня початок червня ) то є йо…ний стид. І сук треба відправити на нульові позиції без бронежилета , каски та автоматом з одним магазином і хай там докажуть свою відданість Україні. Стверджую і хочу щоб так було - після перемоги влада в країні повинна належати тим , хто її захистив. І мінімум 5 років всі ті політики , дбр і другі сраколизи мають бути зачищені в українському суспільстві. Бо скоро дійдемо до того шо будуть судить солдат які стріляли в ворогів за статтею кримінального кодексу про навмисне вбивство.
показать весь комментарий
29.08.2022 18:10 Ответить
Квартальщики, як політичні шахраї, дорвались до корупційного корита і марнославства, відразу захопили приватизовані правоохоронні органи, які використовують на власний розсуд
показать весь комментарий
29.08.2022 18:56 Ответить
ДРУЗЕНКО

…бо Америка, США, ні до чого тут метафори використовувати, дуже небезпечно, бо все ж таки у Америки є свої інтереси. Скажемо, щоб не говорити абстрактно, набагато цікавіше дружити з Німеччиною, бо це потужна економіка, передбачуваний партнер,

НАВІТЬ ЦІНОЮ УКРАЇНИ (?!).

І НАВІТЬ З РОСІЯНАМИ ЧЕРЕЗ НІМЕЧЧИНУ ВИБУДОВУВАТИ СТОСУНКИ



http://w-n.com.ua/archives/182941

показать весь комментарий
29.08.2022 19:46 Ответить
ДРУЗЕНКО;

"СТЕПАН БАНДЕРА - НЕ МОЙ ГЕРОЙ. Я ВСЕГДА ЭТО ПУБЛИЧНО ПРИЗНАВАЛ.

Но Бандеру есть за что уважать. ЧЕЛОВЕК УМЕЛ УБИВАТЬ, страдать …

https://strana.ua/news/252370-portnov-i-druzenko-sport-v-facebook.html https://strana.ua/news/252370-portnov-i-druzenko-sport-v-facebook.html
показать весь комментарий
29.08.2022 19:48 Ответить
ДРУЗЕНКО:

Після плівок (Деркача) посадити одного Медведчука - це політичне переслідування, бо все, що зробив шкідливого для України Медведчук він міг би зробити без

організованого злочинного угруповування, в яке він входив з п'ятим президентом України


Якщо йому (ЗЄ) вдасться вдарити по цим сіамським близнюкам і довести до кінця, він дійсно стане №1.

Далі є проста пропозиція (від ЗЄ): «Чуваки, ви входите в правове поле,

ВИ ПЛАТИТЕ ВІДСТУПНІ за те, що вкрали, але я вам гарантую, що ваші діти зможуть успадкувати щось
.

Як тільки ви вийдете зі сцени, ніхто ж не безсмертний, то вас не порвуть».


http://w-n.com.ua/archives/182941



показать весь комментарий
29.08.2022 19:54 Ответить
Що зЕ, що пО - ОДНЕ ЛАЙНО! І не треба розмазуватми плебсу лайно по вухах, ЩО ОДНЕ Г, КРАЩЕ ДРУГОГО.
показать весь комментарий
29.08.2022 20:46 Ответить
ЗЕ членограй не міг втекти (а дуже хотілось) тому що пупкін дав команду прийняти парад на Хрещатику сруської армії. Ви розумієте з якого хера в цапів була парадна форма в танках? А склади з парадною формою під Києвом?
показать весь комментарий
29.08.2022 22:28 Ответить
Паранойа чи шо🤭 боже да ви тут хворі поголовно, читаю коменти в ****.. Реально бронелобиє
показать весь комментарий
30.08.2022 16:10 Ответить
Зєля тому і не втік, бо ждав визволителів. А тут якийсь генерал! Ну скільки можна?
показать весь комментарий
29.08.2022 22:43 Ответить
А якби такі придурки, як ти, не проголосували "па приколу", то кум твій не людей з передка вивозив, а жив з сім"єю і підвищував свій добробут в умовах миру Бо саме "зелений придурок" розвалив державу і привів її на край провалля! Спасибі таким як Порошенко, Залужний, Кривонос та десятки тисяч патріотів - за те, що втримали державу та не дали впасти!
показать весь комментарий
30.08.2022 04:59 Ответить
Залужний він ж зеленбот, він ж за зелених покидьків, він ж при владі
показать весь комментарий
30.08.2022 15:59 Ответить
У тебе в голові змалечку насрано? Чи тільки недавно "накладено"?
показать весь комментарий
30.08.2022 16:12 Ответить
Да насрано і накладено🤣 ти примітивний капєц
показать весь комментарий
30.08.2022 16:14 Ответить
Отакі дурачки збираються в кучу і потім воняють, самі того не розуміючи який ущерб приносять державі
показать весь комментарий
30.08.2022 16:16 Ответить
Чуєш, "свіжозаряджений"! Я з якої "кучі" вас дістають? Прямо "табунами" тут бігаєте! Не встигли "вилупиться - як уже "бикувать" починаєте! Кожний другий - "проффессор" і кожен третій - "геній"!
показать весь комментарий
30.08.2022 16:21 Ответить
Ти примітивний і думаєш так само.. Це як старі пердуни за комуністів голосують... Кращеб ти мовчав, ти тільки гірше робиш( неосознанно скоріше за все)
показать весь комментарий
30.08.2022 16:29 Ответить
В тебе з пащі уями смердить😂 піди краще рота прополощи ідор😉
показать весь комментарий
30.08.2022 16:25 Ответить
Цей феномен давно уже відомий. Ось https://www.youtube.com/watch?v=A2I5Sf6sa9s&list=RD0YCmjyRtNEc&index=8 тут можна оцінити результати досліджень.
показать весь комментарий
30.08.2022 18:34 Ответить
Може, Залужний - зашифрований рептілоїд? Повідай нам про то, о боте одноразовий Великий Гуру!
показать весь комментарий
30.08.2022 18:25 Ответить
Яночка Жопова бот Подоляка? Регестрація 29.08.2022))))
показать весь комментарий
30.08.2022 01:54 Ответить
Попович, жопу свою жирную завали
показать весь комментарий
30.08.2022 08:37 Ответить
О, еще одно подоляцкое чмо высралось. Подмыться,шалава не забудь, соблюдай гигиену
показать весь комментарий
30.08.2022 08:39 Ответить
Агенти ФСБ, в українській владі і силових структурах, підготовили летовища Гостомель і Жуляни для притому десанту рашистів, а завдяки українським патріотам і керівництву ЗСУ, все пішло не так як розраховували зрадники. А тепер, вони вимушені, з допомогою продажних силовиків і в т.ч. ДБР, порушувати кримінальні провадження, на активістів-захисників, для звіту перед путлером. Для цього вони з червня 2019 до 2022 років і не фінансували ЗСУ і нищили ракетну галузь
показать весь комментарий
30.08.2022 11:42 Ответить
Да ти больной ого ого🤭🤣
показать весь комментарий
30.08.2022 16:03 Ответить
Такие как ти могут и в плоскую землю поверить😑 2 варианта или тебе за єто платят или ти реально дурачок
показать весь комментарий
30.08.2022 16:06 Ответить
Дуже схоже на брудну політичну боротьбу за корупційне корито при владі ,чинної влади. Скоріш за все Єрмака і компанію.Тому як суспільство прагне замінити Єрмака на достойно діяча.Ось пан Кривоніс якраз дуже підходить на цю роль,та і Залужний підходить.Тим більше найблищих пару років військовий досвід буде значно авторитетніше ніж звичайні економічні політики. Довбаним Єрмакам і компанії це загроза відсторонення від корупційного збагачення,та більше ,відкриття кримінальної відповідальності. Скоро щось і на Залуженого відкриють щоб був на гачку. Або змусять увійти в ,,корупційну долю і мовчати,,.Так було завжди поки,чому має щось змінитись.Поки суспільство не навчиться юридично відстоювати справедливість доки це буде тривати. Такий собі вихід із рабства ,зміна світогляду від рабського до власника який вміє відстоювати свої права у всіх сферах,юридичних,політичних та військових.30 років пройшло,ще залишилось 10.
показать весь комментарий
30.08.2022 13:56 Ответить
Автор или сумасшедший, или рашисткий провокатор. Вы кого это нациками называете? Сволочь вы после такой статейки.
показать весь комментарий
30.08.2022 14:10 Ответить
Питання чому ДБР, яке мало бути незалежним є повністю залежним. Адже при Порошенку воно вже таке було. І після Порошенка. І якби не скандал з плівками, то Труба, ставленик Порошенка, досі був головою ДБР. Змінили голову та залишилась суть. Дивіться в корінь проблеми. Адже ще Порошенко протягував у Верховний суд своїх. Не треба було влаштовувати на посади людей під себе бо вони шукають прислужитись незалежно від того, хто нагорі. Абсолютно незалежні ДБР, Верховний суд, генеральна прокуратура, САП, НАБУ, СБУ - непідконтрольні президенту, а лише Верховній раді. Але час згаяно і тепер це реалізувати проблема. Так що подякуйте за ДБР самі знаєте кому. Звичайно, що з Зеленського треба буде спитати за захоплений південь, за відсутність готовності до війни - чесно провести розслідування. Але треба спитати і за Іловайськ, і за ігнорування даних розвідки при тому вторгненні, і за допущення оточення та захоплення Дебальцевого. Але вже не в Зеленського. Порошенко вклав якісь кошти в оборону України зараз, але скориставшись посадою він і заробив. Але і це не індульгенція від відповідальності. Ми є українці, а не порошенківці чи зеленківці.
показать весь комментарий
31.08.2022 08:17 Ответить
Що за мода називати НГУ нациками? Неначе люди подуріли. Національна Гвардія не звучить? Мене як військовослужбовця НГУ це ображає. Будь ласка поважайте людей, та називайте їх так як треба. Пацансько босяцьке нацики залиште для внутрішнього вжитку якщо вам важко вимовити Національна Гвардія
показать весь комментарий
01.09.2022 22:54 Ответить