8403 посетителя онлайн
15 760 94
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Що не так з військкоматами?

медик

Я довго думала писати, чи ні. Але. Якщо це залишити як є, то чим ми, бляха, відрізняємося від росіян?

Робота центрів комплектації (військоматів) це, суко, або їбучій совок, коли кількість мобілізованих важливіша за якість і гребуть всіх кого можуть, або цілеспрямована диверсія.

Для розуміння, з чим доводиться стикатися при огляді поповнення:

- гепатит

- СНІД

- серцеві захворювання,

- перенесені нещодавно інфаркти і інсульти

- психіатричні розлади в анамнезі

І багато чого іншого. В результаті чого медики вже в зоні бойових дій мають фільтрувати цей треш і повертати призовників вже звідси назадна ВЛК. Нам, блядь, робити більше нічого? Враховуючи інтенсивність бойових дій і навантаження на систему госпіталів все це виглядає знущанням. І викликає тільки одні побажання до людей, хто відповідальний за мобілізацію... (Викреслено цензурою)

Колеги, це тільки в нас такий пиздець, чи маєте що додати? Можно в особисті, якщо боїтесь в паблік.

Топ комментарии
+24
Не тошните , чистоплюй ! Не понятно , что многие в шоке от БЕСПРЕДЕЛА ДЕРЬМАКА ОП‼️Почему все ОПЗЖопники и миллиардеры преспокойно выезжают , вывозя миллиарды в Монако, Вену,Каламойша под крышей Зе ,‼️ВО ВРЕМЯ ВОЙНЫ клянчит помощь по всему миру ,недосуды" возвращают украденные миллиарды⁉️Сланное РНБО в упор не видит
показать весь комментарий
22.10.2022 12:58 Ответить
+23
Стикнувшись з роботою військкомату та ВЛК, погоджуюсь, що це «ібучий совок».
Центри комплектування, як і решту військових інститутів, до війни ніхто не готував.
Ніхто готувався до шашликів.
Якщо під час проходження ВЛК на питання «скарги є?» відповідати «немає», то через півгодини будеш «придатний до служби у з/с», чим би ти не хворів, СНІДом, ковідом…
І розбиратись, чи ти говориш правду, ніхто не буде, адже завдання ЦК відправити до війська заплановану зверху кількість осіб.
Що з ними буде далі, ЦК не стосується.
Якщо твоя хвороба не входить до радянського списку хвороб, згідно яких ти непридатний, то поїдеш до війська як миленький.
При цьому немало мобілізованих мають такі «букети» хвороб, що клопоту з ними вище голови у медиків війська, а толку нуль!
показать весь комментарий
22.10.2022 13:59 Ответить
+21
бабло не пахне-працівники військоматів після війни будуть одні із багатших в площині "середнього "класу....
показать весь комментарий
22.10.2022 13:10 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Люди з гепатитом, також ( також) зі СНІДОМ не можуть бути обмежені в правах. Хто не може - на ВЛК. Хто може - воює. Ніхто не знає приховані можливості людей.
показать весь комментарий
22.10.2022 12:34 Ответить
гепатит заразний ?? СНІД заразний ?? Можна покривлятися, але СНІД передається через кров.
А там наче війна, нє ??
показать весь комментарий
22.10.2022 15:26 Ответить
Медик працює з кров'ю так, ніби кожен пацієнт заразний. Тоді він вбережеться. Рідко коли кров пацієнта попадає у кров медика. Гепатит 'С", про який йдеться - не гепатит А, не хвороба Боткіна. Гепатит С носить близько 25 відсотків людей. Всіляких вірусів валом і тоді ніхто не йшов би в медицину, якби так боятися. А знаєте, скільки "ходить" туберкульозу? Заражається ослаблений організм, не зустрітися з туберкульозом неможливо і перша зустріч в 10-13 років, коли вперше позитивні проби Пірке, Манту і ми інкапсулюємо бацилу і носимо її.Пацієнт зі СНІДом, також людина , якщо він не постільної важкий. І борони Боже сказати десь, що у нього СНІД, два роки турми
показать весь комментарий
22.10.2022 17:25 Ответить
Де у статті йдеться про гепатит саме С? я бачу лише гепатит...
показать весь комментарий
23.10.2022 09:36 Ответить
Повірте, заразитися, перев'язуючи рану практично неможливо, абсурд
показать весь комментарий
22.10.2022 23:12 Ответить
Не тошните , чистоплюй ! Не понятно , что многие в шоке от БЕСПРЕДЕЛА ДЕРЬМАКА ОП‼️Почему все ОПЗЖопники и миллиардеры преспокойно выезжают , вывозя миллиарды в Монако, Вену,Каламойша под крышей Зе ,‼️ВО ВРЕМЯ ВОЙНЫ клянчит помощь по всему миру ,недосуды" возвращают украденные миллиарды⁉️Сланное РНБО в упор не видит
показать весь комментарий
22.10.2022 12:58 Ответить
как сказал мне недавно один коренной венец, "глядя на колличество авто VIP класса в вене, понимаешь, что все богатые украинцы переехали в вену, а все бедные воюют на фронте".
показать весь комментарий
23.10.2022 09:29 Ответить
бабло не пахне-працівники військоматів після війни будуть одні із багатших в площині "середнього "класу....
показать весь комментарий
22.10.2022 13:10 Ответить
Чувак який втік з України завдяки хабару прикордонникам розповідає про корупцію в війкоматах. Ахахаха. Дуже розсмішив.
показать весь комментарий
23.10.2022 08:51 Ответить
ти де зараз живеш?
показать весь комментарий
23.10.2022 16:19 Ответить
Невже ці здоровенні мордяки, що я бачу щоденно на Теслах, БМВ, Тойотах та Джипах - усі після інфаркту(інсульту) та гепатитом та СНІД?
показать весь комментарий
22.10.2022 13:54 Ответить
Стикнувшись з роботою військкомату та ВЛК, погоджуюсь, що це «ібучий совок».
Центри комплектування, як і решту військових інститутів, до війни ніхто не готував.
Ніхто готувався до шашликів.
Якщо під час проходження ВЛК на питання «скарги є?» відповідати «немає», то через півгодини будеш «придатний до служби у з/с», чим би ти не хворів, СНІДом, ковідом…
І розбиратись, чи ти говориш правду, ніхто не буде, адже завдання ЦК відправити до війська заплановану зверху кількість осіб.
Що з ними буде далі, ЦК не стосується.
Якщо твоя хвороба не входить до радянського списку хвороб, згідно яких ти непридатний, то поїдеш до війська як миленький.
При цьому немало мобілізованих мають такі «букети» хвороб, що клопоту з ними вище голови у медиків війська, а толку нуль!
показать весь комментарий
22.10.2022 13:59 Ответить
Ти підеш до війська, навік якщо й будеш хворий на будь-яку хворобу з того совкового списку. У квітні своїми очима бачив, як інвалід по зору зі всіма паперами про непридатність був зарахований у команду на відправку бо на думку окуліста він розгледів першу й третю строчку в таблиці Сівцева, бо як годиться, був в окулярах. На його щастя в той час у цк з'явився діючий військовослужбовець який підказав йому як треба оскаржити рішення ВЛК. На все воля будь-якого лікаря. А відповідальності - ніякої.
показать весь комментарий
22.10.2022 15:12 Ответить
Тут я з вами не погоджусь.
Якщо ви можете довести, що, відповідно до Акту обстеження стану здоров'я, у вас, скажімо, гіпертонія 3 степені, вас не мобілізують, тут система працює абсолютно чітко.
Підхід, Нажаль, абсолютно формальний: те, що із загальнолюдського підходу вважається серйозною хворобою, з точки зору Списку хвороб може таким не вважатись..
показать весь комментарий
22.10.2022 22:09 Ответить
Слухайте, не несіть дурниці. Інвалідність по зору дають тільки якщо гострота зору з корекцією (окуляри або лінзи) нижче 0,1 тобто людина не бачить навіть перший рядок таблиці - літери "ШБ". Тому інвалідність по зору в нього була можливо куплена. Але з гостротою зору 0,2 - 0,3 з корекцією все одно у військо не візьмуть, або візьмуть на посаду кухаря або санітара в госпіталь в останню чергу мобілізації, бо він обмежено придатний навіть в умовах військового часу.
показать весь комментарий
22.10.2022 23:44 Ответить
Та ні, не треба цьому дивуватися, спочатку вся медкомісія заключалася в питанні "як ви себе почуваєте?", хоча по великому рахунку ваша відповідь на це нікого не хвилювала. Я їхав з хлором, який працював на сто в Трускавці, так він ремонтував газон, який мер трускавця віддав як хабар воєнкомату, щоб ті не призвали двох його синів.
показать весь комментарий
22.10.2022 15:33 Ответить
А ще я спілкувався з батьком трьох неповнолітніх дітей, якому воєнкоматчики навішали локшину на вуха, що він має пройти місячні збори на полігоні і потім повернеться до дому. Хлопчина прозрів тільки коли вже був на нулі.
показать весь комментарий
22.10.2022 15:47 Ответить
кто кроме него будет его детей защищать от кацапов???
показать весь комментарий
22.10.2022 18:56 Ответить
Может его дети давно в ЕС, а вот кто будет их кормить, когда его убьют - это вопрос.
показать весь комментарий
22.10.2022 22:28 Ответить
Напевно деяких військоматчики по ходу цієї війни стануть якщо не мільярдерами, то мільйонерами точно і при тому не гривневими.
показать весь комментарий
22.10.2022 15:50 Ответить
В тебе є мозок писати таку хєрню? Які можуть бути доларові мільйонери у районних військоматах, де проживає від сили 50 тис людей?
Інша справа прикордонники у Закарпатській, Львівській областях, через які виїжджають портнови, мураєви та ін виродки.
показать весь комментарий
23.10.2022 07:49 Ответить
Абсолютно не згоден із автором. По-перше жінка-медик із вищою освітою, а пише матами, як просочений бомж-алкаш зі звалища. Війна не привід скотинитися до гидоти. По-друге, значить з волі автора здорові та міцні мужики повинні гинути на фронті, а гепатитні та спідозні наркомани мають спокійно ходити в тилу та заражати жінок та дітей. Це народна війна і під рушницю має бути поставлений кожен, незалежно від віку та хвороб.
показать весь комментарий
22.10.2022 16:04 Ответить
а ти розумієшь, що "спідозного" та "гепатитного" можуть поранити, і медик, або бійці що поруч, надаючи йому першу допомогу, можуть теж заразитися? не доходить до тебе рівень небезпеки, на який наражають військовослужбовців?
показать весь комментарий
22.10.2022 17:00 Ответить
Шановний,та це кацапський ********-провокатор,українець таке не напише.Це мудло вирішило,що воно хитровиїбане і ншхто його не кине до спаму))Хай це лайно кацапське тут трохи повисне,щоб всі бачили що воно таке є))
показать весь комментарий
22.10.2022 17:19 Ответить
P.S.Слідкуйте уважно хто йому лайкає))Такі ж уйобки,які ховаються тут за нашими прапорами
показать весь комментарий
22.10.2022 17:21 Ответить
Та й нік каже про те, що займається рекламою всіляких лохотронів. Тож на дві ставки працює.
показать весь комментарий
22.10.2022 17:39 Ответить
Нічого собі фантазії! Наче в окопі йде війна з гепатитниками та спідозниками.
Найперше чим можуть заразитись в окопі - це куля або осколок.
показать весь комментарий
23.10.2022 08:43 Ответить
звідкиля ви такі беретесь? вас десь спеціально розводять?
ти вважаєшь що до уламків або куль непогано б додати ще "спідозників" з "гепатитниками"?
чи то в тебе такі збочені фантазії?
показать весь комментарий
23.10.2022 09:41 Ответить
Про що б ти думав, сидячи в окопі?
Як дожити до ранку? Чи про спіди та гепатити?
показать весь комментарий
23.10.2022 12:06 Ответить
як співається в відомій пісні: дожити до ранку - "ето плюс! підхопивши при цьому спід або гєпатіт - "ета мінус"
показать весь комментарий
23.10.2022 12:12 Ответить
А якщо спідозника поранять і ти також поранений будеш надавати йому допомогу, то на додачу до поранення отримаєш бонусом СНІД.
показать весь комментарий
22.10.2022 21:09 Ответить
Ні, не отримаєте при наданні допомоги. Лише при анальному контакті і то не завжди.
показать весь комментарий
23.10.2022 13:26 Ответить
Я, як і більшість, вважав що СНІД передається через кров.
Та і медики на цьому наполягають.
Але ваші знання про анальні контакти вражають.
Сперечатися з профі не буду.
показать весь комментарий
23.10.2022 16:22 Ответить
Ну то підвищуйте свою обізнаність
показать весь комментарий
23.10.2022 16:26 Ответить
Дякую, але це вже самі.
показать весь комментарий
23.10.2022 16:31 Ответить
Сама наявність вірусу, носійство ( по 10-15 років) зі збереженням працездатності не може обмежувати людину. Людей зовсім без діагнозу нема майже, ступінь вираженості ускладнень обмежує. Але війна справді народна, потрібно копати траншеї, виконувати фізичну роботу та ін. І ще раз: медик ЗАВЖДИ працює з кров'ю так, ніби пацієнт умовно заразний. Заразитися СНІДом, перевищуючи рану - нонсенс, неможливо, пише статтю не медик, а той, хто картоплю копає, машину рихтує, хату мурує, а у військомат- нездатний.
показать весь комментарий
22.10.2022 23:05 Ответить
перев'язуючи
показать весь комментарий
22.10.2022 23:08 Ответить
ви, як я бачу, теж добре "обізнанні" в пораненнях по художнім фільмам!
коли у пораненного льеться або навіть плескає кров і час іде на секунди, боєць що поруч буде одягати стирильні рукавички, маску і перевʼязувати рану?!
він схопить турнікет і буде перетягувати голими руками, на яких може бути десятки порізів
показать весь комментарий
23.10.2022 09:47 Ответить
Не заразиться, і Ви не заразитеся, не бійтеся товариша в окопі, не бійтеся, заражаються не так
показать весь комментарий
23.10.2022 09:51 Ответить
перенесений інфаркт начебто не є причиною з якої можуть відмовити ?
показать весь комментарий
22.10.2022 18:15 Ответить
а взагалі люди у військоматах трохи зажиріли, хтось їх роботу зараз контролює, чи не до цього ?
показать весь комментарий
22.10.2022 18:17 Ответить
Ситуація у товариша, троє дітей на утриманні, але перша неповнолітня дитина у його жінки від першого шлюбу, жінка в декретній відпустці, молодшій дитині 2 роки, чи має право на відстрочку ?
показать весь комментарий
22.10.2022 18:21 Ответить
Так
показать весь комментарий
23.10.2022 07:50 Ответить
пока нет централизованной системы учета военнообязанных. поэтому гребут всех по максимуму, чтоб выполнить план.
а ещё сынки и родственнички тех кто находятся при власти всегда уклонялись и откупались.
показать весь комментарий
22.10.2022 18:53 Ответить
Чому немає? Військомат умовного Стрия, може за ім'ям і прізвищем знайти дані (військова спеціальність тощо) якогось харків'янина і призвати його до ЗСУ
показать весь комментарий
23.10.2022 07:44 Ответить
при описанной вами системе, нужно устраивать облавы и выискивать военнообязанных.
многие прячутся и говорят, что военкоматы о них забыли.
при адекватной централизованной системе люди, которых военкомат "потерял" должны объявляться в розыск а их банковские карты должны автоматически блокироваться.
показать весь комментарий
23.10.2022 12:01 Ответить
раньше хоть книжки (истории болезней) были в больничках, сейчас даже этого нет , есть тело с 18 до 60 - годен!... зато отменили осенний очередной призыв...имхо надо наоборот призывать молодых, не на ноль конечно...а научить жрать кашу и ходить на очко..хотя думаю и мы прийдем к этому..война с кацапией будет вечной...
показать весь комментарий
23.10.2022 10:40 Ответить
Людина військовий медик. Не просто людина, що сидитьтна дивані та строчить на Цензорі, але пише вибачте, дурню. Усі лікарські комісії првцюють згідно законі, та ВИКЛЮЧНО на підставі"



МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

14.08.2008 № 402

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 листопада 2008 р.
за № 1109/15800

Про затвердження Положення про військово-лікарську експертизу в Збройних Силах України

{Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства оборони" із доповненнями. Усе. Береш у руки перелік, вивчаєш, потім коментуєш про місце та роботу військоматів. Там і апро СНІД і про гепатити.
показать весь комментарий
22.10.2022 19:15 Ответить
Та да, в військах повний штиль і благодать )
показать весь комментарий
22.10.2022 20:52 Ответить
Ты о чем?
показать весь комментарий
22.10.2022 21:22 Ответить
У військоматі якщо ти живий - значить "годєн"
показать весь комментарий
24.10.2022 15:14 Ответить
Спершу відкрий перелік стану хвороб Міноборони, що деють підстави на звільнення від служби у военний час, потім дурниці будеш писати.
показать весь комментарий
24.10.2022 16:37 Ответить
Пані Катруся, ми ни у кацапстані щоб боятися висловлювати свою думку. А бракує українським військоматам хоча б цифровізації - уся документація ведеться на папері як у 90-ті. І пожежі, кур.а не бояться.
показать весь комментарий
22.10.2022 19:45 Ответить
От це і цікаво чому ? Цих комп*ютерів скрізь, як собак ...
Симтоматично ... Коли виникла новина про поширення повісток через "Дію" її швиденько прибрали. Чому б це ??
показать весь комментарий
22.10.2022 20:10 Ответить
Бо по поняттям Зе влади таким чином народ України може взяти владу у свої руки.
Чим більше беспредєла і хаоса, тим їм краще керувати Україною.
показать весь комментарий
22.10.2022 20:54 Ответить
Але робота ВЛК - особа розмова. Демобілізуватись за станом здоров'я неможливо. Ставлять тільки "Обмежено придатний" - навіть особам з ампутованою стопою, пухлиною мозку, вадами хребта, гіпертонією, штучними суглобами.
Це при тому, що в лютому до ТрО зараховували всіх без мед. комісії людей з різними болячками там дуже багато.
показать весь комментарий
22.10.2022 20:15 Ответить
В ТРО, ВСЕ, именно ВСЕ приходили добровольно, все все про свои болячки знали не хуже врачей.
показать весь комментарий
22.10.2022 21:25 Ответить
Так знали і йшли. І гідно служать. Значна кількість добровольців мають вік від 40 і вище.
Але... Хвороби загострюються в польових умовах. З'являються нові. Чим старше вік, тим цей процес скоріше.
ВЛК працює так, що люди, що прийшли добровільно, не отримують
об'єктивної оцінки свого здоров'я.
показать весь комментарий
23.10.2022 09:23 Ответить
Не придумывай небылиц. Брату за 60 было, добровольно пошел в ТРО. После травмы колена, был комисован. Сейчас собирает деньги на замену сустава.
показать весь комментарий
23.10.2022 10:56 Ответить
Мені не треба щось придумувати. В мене жінка служить зі мною в ТрО. Їй 54 роки, загострення хвороб хребта, не може носити бронежилет, каску, спорядження - висновок ВЛК - "обмежено придатна".
Побратим в моєму взводі 53 роки, ішемічна хвороба серця, гіпертонія, лежала в госпіталі - "обмежено придатний". З ним в госпіталі лежав боєць, дві пластини в хребті, інфаркт "обмежено придатний".
Другий побратим, теж под 50, штучний суглоб, захворювання опорно- рух. апарату - " обмежено придатний"
Взагалі, достатньо поспілкуватися в чергах ЦВЛК Госпітальна, 16, щоб зрозуміти масштаби проблеми.
показать весь комментарий
23.10.2022 11:31 Ответить
"Обмежено придатні" служать у воєнний час. Не служать "непридатні зі зняттям з військового обліку". Так зараз прийняли. Війна
показать весь комментарий
23.10.2022 13:10 Ответить
Так в тому і проблема: замість того, щоб визнати бійців з такими хворобами, (що не дозволяють виконувати службові обов'язки), "непридатними зі зняттям з військового обліку" і демобілізувати, їм надають статус "Обмежено придатні" і тримають в підрозділах ТрО..
показать весь комментарий
23.10.2022 13:34 Ответить
А потім, трапляється те, л чому пише авторка статті :
"...В результаті чого медики вже в зоні бойових дій мають фільтрувати цей треш і повертати призовників вже звідси назадна ВЛК. Нам, *****, робити більше нічого? Враховуючи інтенсивність бойових дій і навантаження на систему госпіталів все це виглядає знущанням..."
показать весь комментарий
23.10.2022 13:40 Ответить
У мене є знайомий, якого після ТРО, відправили на фронт, там він чимось захворів (ковід чи запалення легень, із якимись ускладненнями) і згодом він був комісований.
показать весь комментарий
23.10.2022 07:39 Ответить
Та чого після запалення легень комісований? Лікування, реабілітація, відпустка, і огляд на предмет придатності. Після перенесеної пневмонії навряд чи інвалід І групи.
показать весь комментарий
23.10.2022 08:02 Ответить
Я не вдавався до деталей, однак його комісували із-за перенесеної хвороби пов'язаної з якимись ускладненнями в легенях.
показать весь комментарий
23.10.2022 09:09 Ответить
Їм насрати, знайомий, має проблеми з хребтом, у військоматі годєн, приїхав до частини - переглянув "нормальний" лікар - нахєр - приїхав сюда - прийдеш через 2 тижні, ми тебе знову пошлемо, так сказали там.... Деякі так "гастролюють" уже по 5 раз....
показать весь комментарий
24.10.2022 16:44 Ответить
Зе влада вона така.
показать весь комментарий
22.10.2022 20:50 Ответить
А шо не так ? Війна ж до останнього пересічного, яка різниця коли і кого загребуть.
Головне ж розповідати що то у рашці все примусово і ловлять на вулицях. А в Запоріжжі таке ж саме- то нормально.
показать весь комментарий
22.10.2022 21:26 Ответить
В нас те саме. Не може людина із ВІЧ, гепатитом бути НА ПЕРЕДОВІЙ - при поранені це загрожує життю людей поруч, медиків. Також Людина із ВІЧ в армії має бути зобов'язана приймати АРВ терапію. Мають бути обмежена для хворих ІХС, особливо ГХ з високим ССР, з протезуванням клапанів серця, тощо. Це все прописано доречі.
Но блдь, військомати - це (видалено цензурою) якщо там не працює нормальна мед.комісія.
показать весь комментарий
22.10.2022 23:39 Ответить
Працюють згідно 402 Наказу, читайте наказ уважно. Автор дилетант, не медик ( не лікар, або недалека, без досвіду та знань, не вміє читати інструкції, не підготовлена). Це не гріх
показать весь комментарий
23.10.2022 00:02 Ответить
Звільняє від військового обов'язку один діагноз, але ступінь вираженості а). Можна мати п'ять чи десять діагнозів з графою г) чи в), але бути придатним у час війни. Просто одні воюють, а у інших синдром "картатої ковдри" ( бігти до врача) і тому пишуть псевдомедичні статті
показать весь комментарий
23.10.2022 08:22 Ответить
из уже бывшего круга знакомых, за лето двое их затьёв призывного возраста, двое "порешали" с военкоматом и уже в европе.
показать весь комментарий
23.10.2022 09:42 Ответить
Підтверджую - гребуть з інвалідністю 2 та 3 групи, хоча не повинні призивати. Довідки ВЛК складають з порушеннями вимог наказу 402, доводиться їх оскаржувати.
показать весь комментарий
23.10.2022 11:44 Ответить
Когда лежал на обследовании с прицелом на получение инвалидности-я видет столько "инвалидов" которые имея инвалидность лежали чтобы продлить ее и эти "инвалиды" могли работать ГРУЗЧИКАМИ! Причем "инвалиды" 1 группы!. Видите в Киеве молодых мужчин спортивного вида на дорогих автомобилях-среди них больше всего инвалидов а так-же опекунов инвалидов со свободным выездом за-границу. Мы ведь в Украине живем
показать весь комментарий
23.10.2022 18:23 Ответить
Забирать людей со спидом и гепатитом это сильно. Может людей не хватает.
показать весь комментарий
23.10.2022 12:31 Ответить
Катрусю треба керівником призначати,тоді все поміняється
показать весь комментарий
23.10.2022 16:21 Ответить
Автор така Катруся, як я Маруся. Дядько якийсь статтю написав,- не хоче в армію іти. Хай хтось
показать весь комментарий
23.10.2022 21:24 Ответить
Я сам хронически больной бывший инвалид(не стал продлевть инвалидность хоть и мог) и физически не годный. Я понимаю уровень коррупции в государстве и медицине и того что справку можно купить-вопрос только в сумме и связях. Поэтому только на этапе учебной военной подготовки можно отличить реально больного от симмулянта. К Сожалению. И я понимаю что я могу по этому пути-благодаря реалиям Украины как одного из самых коррумпированных государств Европы
показать весь комментарий
23.10.2022 18:19 Ответить
Ніт, такий пздь не тільки у вас. ТЦК можуть все. Мобілізувати осіб, які підлягали зняттю з військового обліку за станом здоров'я і не встигли оформити документи (з 24 лютого вони різко стали обмежено придатними), мобілізувати людей, що потребують систематичних доз інсуліну, мобілізувати громадян інших країн (!), користуючись тим, що пересічні громадяни не знають мобілізаційного законодавства (особливо вельми цікаву статтю 23 закону Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію) мобілізувати осіб, які НЕ підлягають мобілізації без їхнього на те бажання (і потім розповідати "Ви не скористались своїм правом").
А потім пачками тих мобілізованих намагаються запхати у бойові підрозділи, тому що звільнити більшість таких "цінних" кадрів закон не дозволяє (той, що дозволяє, є лише законопроєктом і який місяць валандається у ВРУ). І коли бойові підрозділи повертають тих "цінних" кадрів назад (зі словами "нам не потрібні ті, хто і сам собі ради не дасть, і інших підведе"), то їм ТЦК влаштовують дев'ять кіл пекла за те, що ті відмовляються стати добровольцями і "підводять хороших людей" (своєї провини ТЦК у недолугій організації роботи ніколи не визнають).
показать весь комментарий
23.10.2022 18:25 Ответить
Це ясно як 2х2=4 , що якщо наші військові комісари беруть хабарі щоб відмазати дітей корупціонерів, то ясно, що з іншої сторони вони повинні будуть загребати до армії хворих людей.
показать весь комментарий
23.10.2022 22:04 Ответить
"вигрібають" із усіх сіл, знаю на 150% село Ясинівка - майже 90% усіх "мужиків", в село Веселе торчинськ. гром. 30 повісток... В кожне село по 10-20 повісток як мінімум, рожищенський воєнкор приїхав з данбасу і "вислужується"... вже на 300% перевиконав план, але ж премії.... (Про нього багато люди говорять). На блокпостах роздають повістки, ходять по вулицях табунами 1-2 військових + 1 поліцейський.... У військоматі - якщо ти живий - 100% - годен!
Був випадок, що вручили повістку 17 річному, мати довго добивалася, а з неї ще й прикалювалися....
показать весь комментарий
24.10.2022 16:41 Ответить
Вибачте, поважна військова медикіня (так-так, це по новій постанові ВЦСПС ім. Фаріон), але не буває психіатричних розладів
Бувають психічні розлади.
Принаймні так вчать на 4-му курсі, коли вивчають психіатрію.
показать весь комментарий
24.10.2022 15:18 Ответить