4413 посетителей онлайн
6 797 39
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Чому депутати ОПЗЖ сидять у Раді, а не в тюрмі?

опзж

Я не розумію.

Я не розумію, чому депутати проросійської партії ОПЗЖ сидять у Раді, а не в тюрмі.

Я не розумію, чому представники ОПЗЖ, "Партії Шарія", інших проросійських сил сидять у міських і обласних органах влади.

Я. Не. Розумію.

Цих людей ніхто не примушував вступати до лав проросійських сил. Вони самі, добровільно, все усвідомлюючи брали партійні квитки, вішали значки на груди, поширювали російську пропаганду, подавали і голосували за антиукраїнські законопроекти. Вони виступали на телебаченні і пишалися тим, що вони проти України, проти Збройних Сил України, проти всього українського.

Я покладаю на них частину провини за війну. Я вважаю, що вони з ніг до голови забризкані кров‘ю українців. Я вважаю, що вони винні. Я звинувачую їх у цьому.

Те, що ці партії юридично заборонені, не змінило нічого по факту. Всі їхні депутати на місці – окрім тих, що переїхали на окуповані землі і стали там керувати від імені ворога. Вони просто позмінювали назви. Зкинули шкіру, як змія.

Всі вони тут, у владі. Шуфрич, Бойко, Рабинович, Льовочкін і всі інші. І вони вважають, що їхне місце у парламенті. Вони вважають, що їм нічого не буде.

Я вважаю інакше.

Я звертаюся до всіх, від кого це залежить, з вимогою зробити те, що мало бути зроблено роки тому: відкрити провадження проти всіх народних депутатів ОПЗЖ по відповідних статтях. Їхня антиукраїнська діяльність має бути оцінена та зважена на вагах українським правосуддям. А обвинувальний вирок, згідно Конституції, є підставою для позбавлення депутатського мандату.

А так як розслідування та суд це процес тривалий, а провина зрозуміла, я вимагаю негайно включити всіх депутатів ОПЗЖ у санкційні списки, заарештувати їхні рахунки та майно і не дати їм тим самим можливості заткнути грошима роти суддям та прокурорам. Я наполягаю, що жодні політичні вигоди від голосів у парламенті, жодні кулуарні домовленості, жодне кумовство не мають заважати справедливості.

Вони самі склали списки ворогів України. Ці списки – партійні. Вони самі записувались у ці списки, робили це добровільно і з задоволенням. Тепер ми маємо відпрацювати ці списки згори вниз, з парламенту і до місцевих рад. Всіх і кожного.

Ви підтримаєте?

Топ комментарии
+27
ОПЗЖ і Шарій під час виборів стали ситуативно союзниками Зелі зі слугами,їх об'єднала одна мета - Порох ворог для них, тому треба не гребуючи засобами знищити його репутацію, щоб зайняти місце опозиційних політиків. Ці антиукраїнські покидьки включаючи багатьох слуг потрапили в результаті вибору українського наріду в усі гілки влади і спільно почали нищити нашу державність, більше того вони продовжують це робити по сьогоднішній день. Лояльність зелених до цих партій можна пояснити тільки попередніми домовленостями, бо заборона партій з наступною зміною партї - це просто імітація боротьби влади з ворогами держави. Слуги і ОПЗЖ готуються спільно іти на вибори, тому вони створили неформальну коаліцію в парламенті
показать весь комментарий
28.10.2022 10:54 Ответить
+23
И, если учесть, что эти мрази, сразу, были бы назначены в окупационную власть, если бы орки захватили бы Киев и другие крупные города. Эти ******** их ждали.
показать весь комментарий
28.10.2022 11:14 Ответить
+19
Судити треба і ОПЗЖ і "слуг", бо все це одна шобла, у них одне антиукраїнське та антидержавне нутро, так само, як і у "партії шарія", все це збіговисько "ватників" різних сортів, саме тому зараз в парламенті "слуги" голосують разом з депутатами колишньої ОПЗЖ, просуваючи вже тепер, під час кривавої війни, промоскальські закони !!! І "слуги" і ОПЗЖ і "шарій" все це антидержавна шобла, яка руйнує українську незалежну державу зсередини. Так, "слуги" за останні місяці дещо змінили риторику і триндять на камеру "патріотичні" слова, але ж роблять далі те що й робили, разом з ОПЗЖ... Саме тому по кількості колаборантів, які співпрацюють з окупантами, "слуги" на другому місці після ОПЗЖ... А ось щодо "слуг" на фронті чомусь геть нічого не чути.. Бо москалі для "слуг" не вороги, а партнери...
показать весь комментарий
28.10.2022 12:30 Ответить
Комментировать
Сортировать:
ОПЗЖ і Шарій під час виборів стали ситуативно союзниками Зелі зі слугами,їх об'єднала одна мета - Порох ворог для них, тому треба не гребуючи засобами знищити його репутацію, щоб зайняти місце опозиційних політиків. Ці антиукраїнські покидьки включаючи багатьох слуг потрапили в результаті вибору українського наріду в усі гілки влади і спільно почали нищити нашу державність, більше того вони продовжують це робити по сьогоднішній день. Лояльність зелених до цих партій можна пояснити тільки попередніми домовленостями, бо заборона партій з наступною зміною партї - це просто імітація боротьби влади з ворогами держави. Слуги і ОПЗЖ готуються спільно іти на вибори, тому вони створили неформальну коаліцію в парламенті
показать весь комментарий
28.10.2022 10:54 Ответить

Порох сам знищив свою репутицію.Ніхто за нього це не робив.Торгівля на крові,наші добровольці,яких він посадив по тюрмах,корупція,-та всі самі знають,що він тут робив.Так що не треба тут розповідати усім,який Порох був гарний.А ці всі опіздезешники,як при Порохе не сиділи,так і при Зеленському сидіти не будуть,тому що це одна зграя.
показать весь комментарий
29.10.2022 02:43 Ответить
Согласен и с заголовком статьи и с вами. ОПЗЖ смогла появиться только по одной причине. Это переформат регионалов, которые должны были сесть или быть изгнанными из страны на следующий день после Майдана.
показать весь комментарий
29.10.2022 10:44 Ответить
У нас з 2014 по 2019 року будували демократичну країну, а не диктатуру. Що значить вигнати з країни, якщо ви хотіли такої демократії, то її тепер і отримали разом з війною.
показать весь комментарий
29.10.2022 12:37 Ответить
Про "торгівлю на крові" може якісь є судові рішення чи це просто припущення?
Торнадівці на ідейних явно не тягнули, тому на вирок заслужили. Регіонали повернулися до влади і повернулися з закордону завдяки Зелі, про Беню взагалі нічого сказати. Зате з 2019 року взялися садити патріотів і військовослужбовців періоду Пороха, але то таке. Зеля персонально веде бізнес з рашкою і під час війни з підсанкційними телепомийками , що вже говорити про Богуслаєва, в оточенні президента відверті зрадники, але винен Порох)
Не спдобався Порох, обрали на виборах Зелю, а тепер насолоджуйтесь вволю результатами його "правління", тільки не забувайте повторяти, що "попєрєднікі" винні в усьому!
показать весь комментарий
29.10.2022 12:35 Ответить
Вы это ведь сейчас не серьезно? Считаете, что за времена до Майдана и после него так и не насобиралось на некоторых личностей информации на пару пожизненных? Что луцик был гениальным ген. прокурором, который боролся с преступностью? Можно разводить философию. С 14-го по 19-й ни один, НИ ОДИН регионал не сел. Также без ответственности остались их марионетки по городам и регионам. Это лучше любого доказательства сговорняка.
показать весь комментарий
31.10.2022 15:43 Ответить
Те, що я рахую, значення жодного не має, бо в правовій державі керуються рішеннями судів. Регіонали натворили справ на довічне, а от судді мали не це свою "думку". Чому відбувся їх реванш в 2019 році, так обрали ворогом Пороха, а нарід проголосував як за зелених так і за блакитних. Порох зберіг державу і купу справ зробив для неї, але все за один термін і так було не можливо за таких обставин. Думаю, що можна було зробити більше, але вже як є.
Зеля зумів все занапастити повністю. чи міг зробити щось для держави, не міг, бо прийшов до влади на брехні, а за цей час нічого не змінилося, просто злити всю державу не вийшло у цього покидька через спротив народу.
Історія розсудить хто зробив для держави, а хто нашкодив. Зеля повністю продув президентську програму, бо довів країну до війни, зробивши привабливо-слабкою для агресії рашки.
показать весь комментарий
31.10.2022 22:08 Ответить
Или можно наконец признать русское влияние на украинскую политику и что Россия ставила нам нужных ей людей по возможности и клеветала на тех, кто ей мешал. Но ведь этого не может быть, что Россия формировала твое мнение, верно?
показать весь комментарий
29.10.2022 16:49 Ответить
Справедливости ради слід нагадати, що посадка добровольців - справа рук авакяна-аброськіна. Порох хотів відставити авакова, але в раді голосів не вистачило. Тим не менше, Порох, звісно, ще те лайно. До нього щось почало доходити, коли було вже пізно.
показать весь комментарий
29.10.2022 18:28 Ответить
Підписуюсь під кожним словом.
показать весь комментарий
28.10.2022 11:09 Ответить
И, если учесть, что эти мрази, сразу, были бы назначены в окупационную власть, если бы орки захватили бы Киев и другие крупные города. Эти ******** их ждали.
показать весь комментарий
28.10.2022 11:14 Ответить
Коли кацапи заходили у них були вже готові списки проукраїнських діячів, підготовлені тими ж риго-комуняко-манкуртами, і вони не гуманітарку по них видавали, а катували і розстрілювали.
показать весь комментарий
28.10.2022 11:18 Ответить
Щоби Узеленські щось робили проти своїх поплічників? Бджоли проти меду???

Я, наприклад, не бачу як демократичним шляхом всю цю наволоч притягнути до відповідальності. А в першу чергу - мутрий наріт!
показать весь комментарий
28.10.2022 11:29 Ответить
а його нема. Демократичний засіб просре наш "какая разніца" нарід. Вони знову підуть після перемоги і будуть голосувати за зеленського з його прибічниками, більша частина яких пов'язані з партією регіонів або опзж. І народ навіть не цікавиться за кого вони будуть голосувати, вони будуть дивитись серіал про "хероя" зеленського і волати за нього. Уви, але більшість як завжди не розуміє, що робить.
показать весь комментарий
28.10.2022 12:22 Ответить
Порошенко буде винен ще років 12. Наш мудрий нарід вибере оце що є , повторно . А вони будуть втирати лохам про те як Порох торгував на крові , як сажав добровольців. Їм докази не потрібні . Сказали торгував значить так іє.
показать весь комментарий
29.10.2022 08:24 Ответить
до ВР подогнать мусорные контейнеры и подписать ..для шуфрича.. ..для бойка.. ..для королевской.. ..для рабиновича.. и прочей ******************** ******** и всех в мусорку запихивать . можно по двое . бабы отдельно мужики отдельно --- контейнеры должны стоять до тех пор пока все членососы путина покинут наш паламент и как обычно шуфрича надо ********* за ..гражданский конфликт.. в УКРАИНЕ
показать весь комментарий
28.10.2022 11:30 Ответить
Рука руку моет!Мы боялись прихода к власти радикалов ,боялись резких изменений, посадок коррупционеров , боялись выхода из зоны комфорта!Получили то что заслужили - войну !И все равно после нашей победы нам надо решать все ту же проблему - выгонять из власти шваль и делать реформы!Мы не избежим этого процесса , разве только лечь под рашку , и все останется по-прежнему !Думай - ТЕ!
показать весь комментарий
28.10.2022 11:41 Ответить
Судити треба і ОПЗЖ і "слуг", бо все це одна шобла, у них одне антиукраїнське та антидержавне нутро, так само, як і у "партії шарія", все це збіговисько "ватників" різних сортів, саме тому зараз в парламенті "слуги" голосують разом з депутатами колишньої ОПЗЖ, просуваючи вже тепер, під час кривавої війни, промоскальські закони !!! І "слуги" і ОПЗЖ і "шарій" все це антидержавна шобла, яка руйнує українську незалежну державу зсередини. Так, "слуги" за останні місяці дещо змінили риторику і триндять на камеру "патріотичні" слова, але ж роблять далі те що й робили, разом з ОПЗЖ... Саме тому по кількості колаборантів, які співпрацюють з окупантами, "слуги" на другому місці після ОПЗЖ... А ось щодо "слуг" на фронті чомусь геть нічого не чути.. Бо москалі для "слуг" не вороги, а партнери...
показать весь комментарий
28.10.2022 12:30 Ответить
Вата любить силу. росія - (поки що) сила.
Якщо від3,14здтити росію, вата автоматично почне махати прапорцями того, хто це зробив.
показать весь комментарий
28.10.2022 12:39 Ответить
На нари і тільки. Вони відверті вороги України, на них кров тисяч українців - за грати!
показать весь комментарий
28.10.2022 13:29 Ответить
Це треба робити і буде зроблено. Тільки не цією укрсучвладою*.

* - укрсучвлада - українська ******* влада.
показать весь комментарий
28.10.2022 13:53 Ответить
Чи можливо собі уявити, що в російській думі сидять депутати, які відкрито виявляють проукраїнські погляди? Такого просто бути не може. Крапка. Ось якраз тому нам важко перемогти агресора. А якщо добавити сюди скільки агентів кремля сидить в наших органах влади (причому вони навіть не маскуються. Взяти, наприклад, того ж Богуслаєва, який завжди чітко заявляв про свою проросійську позицію), то стане зрозуміло, що наша перемога, так як ми її уявляємо, практично неможлива. Приходиться константувати дуже неприємний факт, що за всі 30 років нашої новітньоої історій в нас не було української влади. Була всяка:кримінальна, олігархічна, ніяка а найбільше проросійська. У великій мірі вона і зараз така.
показать весь комментарий
28.10.2022 14:36 Ответить
Не сидять...бо дерьмак, татаров теж не сидять...
показать весь комментарий
28.10.2022 14:59 Ответить
Це державна зрада.

І не тільки Богуслаєва, а саме головне - Зеленського і його поплічників. Справу звичайно замнуть.

Богуслава обміняють на чергову партію військовополонених ВСУ, але такі речі не мають терміну давності.
показать весь комментарий
28.10.2022 15:47 Ответить
Місто Ригів і опозжистів по тюрмам України як і тих хто і їх покриває зі Слуг олігархів.
показать весь комментарий
28.10.2022 18:03 Ответить
А зенаріка куди діти з його молодою єрмакофсбшоблою?? Вони всі з одного зміїного кубла.
показать весь комментарий
28.10.2022 18:03 Ответить
пан Гудименко мав би знати, що до буцегарні може призвести лише вирок суду. Але судді в нас, як і прокурори -- всі майже на 100% корумповані виродки. Будь кому з "опзж" відкупитися не проблема. Та й блаЗЄнський не поспішає відмовлятися від близьких йому за духом "опзж-истів".
показать весь комментарий
28.10.2022 20:10 Ответить
А хто за закони, потрібні Зелі, голосувати буде?
показать весь комментарий
28.10.2022 22:01 Ответить
Звісно, ми підтримуємо. Але подивіться на всі сумнівні голосування у Верховній раді. Там чітко видно коаліцію слуг з опзжопниками. Отже, проблема ширша і глибша. Проте, її все-одно треба вирішувати.
показать весь комментарий
28.10.2022 22:23 Ответить
Ну так як всі демонстрації, мирні протести заборонені - то і ніякої реакції кварталу95 на це все не буде.
Дожились. Кловунарій захопив владу а нарід з цим нічого зробити не може.
Такого ще в історії людства не було. Ми найперші.
показать весь комментарий
29.10.2022 07:20 Ответить
Проти 73% мудрого наріду не попреш.
показать весь комментарий
29.10.2022 08:26 Ответить
Після 24.02 у верховній раді зявилася нова більшість - ОПЖ-ЗЕ, які досить успішно знищують Україну зсередини. Тому вкрай тупо вважати, що Zeкоманда буде позбавляти своїх партнерів із жопоблоку депутатських мандатів - треба позбавляти саму ZeМанду влади в Україні.
показать весь комментарий
29.10.2022 10:22 Ответить
Тому що Україна корумпована держава і влада у руках московських агентів!
показать весь комментарий
29.10.2022 11:52 Ответить
Не буду писати про ВР, напишу про міську раду мого міста (назва не важлива, таких громад з такими ситуаціями хоч греблю гати). До війни "рулив" містом мер, ОПЗЖ ситуативно підтримували то його, то Слуг, виторговуючи собі блага. Після війни опзжисти мовчки підтримують всі ідеї колишньої опозиції, а нині більшості із Слуг і Батьківщини, які тепер самі "рулять" містом. Лише підтримка голосів з ОПЗЖ дає можливість Слугам+Ко "подвинути" мера і самим "присосатись" до фінансових потоків. Та вони кістьми ляжуть, але не здадуть ОПЗЖистів, як мінімум до нових виборів. І таких ситуацій - сотні.
P.S. Через 2 місяці після початку війни, в одного з опзшників провели обшук, ви б бачили як трясло депутатів більшості і вони аж публічно (на місцевому рівні) критикували СБУ за таке "неподобство", "мали його попередити про обшук - дітей злякали", "чого нас не попередили", "хай вмісто обшуків ідуть на фронт"......
показать весь комментарий
29.10.2022 12:29 Ответить
https://t.me/Chornovil_official/9500 Тарас Чорновіл повідомив , що
"Ріші Сунак пообіцяв розсекретити документи МІ6 з даними кремлівської агентури в Європі. Йдеться також і про агентурну мережу в Україні. ... У Лондоні найкраще знають, хто такий Зеленський, чому він ослаблював та роззброював свою армію напередодні вторгнення та хто його смикав за ниточки в Україні й у москві. Але публічних оголошень та відкритих дій не відбувалося. ... А ви задумайтеся: з чогось Борис Джонсон зміг сформувати такий сильний вплив на Зеленського? І справа не лише в особистих контактах! ... Мабуть, коли Джонсон терміново мчав до Києва, аби не дати Зеленському скоїти реальну зраду, то віз він не лише томик виступів Черчілля... Доки ви маєте в руках ниточки, за які можете смикати дуже сумнівного партнера, палити їх сенсу нема. Моя версія - заява Сунака - це нагадування Зеленському, що із спадковістю влади передається й спадковість компромату".

Кому буде цікаво - прочитайте весь пост Тараса, а не лише уривки-меседжі, які я тут надьоргав.
показать весь комментарий
29.10.2022 13:23 Ответить
Особливо місцеві ради треба прорідити
показать весь комментарий
29.10.2022 14:09 Ответить
Патамушо це ОПЖЗ ( абревіатура) винувате, а депутати зовсім не зрадники.
показать весь комментарий
29.10.2022 17:14 Ответить