9536 посетителей онлайн
11 990 32
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Беженцы, которые ничего не поняли

дождь

Ой, а что случилось? Почему же, почему же у "радикальной части латышского общества" вдруг, блядь, откуда ни возьмись на ровном месте взялся запрос на дерусификацию медийного и политического пространства?

Чего это они вдруг… Даже и не знаю.

Там сейчас вой, конечно, на либеральных болотах стоит знатный. Они так ничего и не поняли. Они не поняли, что они теперь не ревизоры из Метрополии, осчастливившие задрипанные Вильнюс, Ригу или Ревель своим посещением, а - беженцы. Вот, самые натуральные беженцы.

Ровно такие же, как сирийцы, малийцы или сенегальцы.

И разницы между вам никакой больше нет, ребят.

А значит, вы обязаны соблюдать закон на общих основаниях.

Но я не об этом.

Напомните мне, плз - я вам говорил, что они все, как один, в итоге будут защищать русское телевидение в Латвии. Русский язык в Украине. Русскую культуру в Грузии. Русский театр в Эстонии. Русские памятнике в Литве. Русских граждан в Крыму. Русский мир во всем мире.

Цензор.НЕТ Изображение
Цензор.НЕТ Изображение
Цензор.НЕТ Изображение

И это - один из самых лучших из них. Самый наилиберальный, антипутинский, антивоенный.

Русские в Латвии должны, говорит, сохраниться в культуре и языке.

А чего не в Северном Дегунино, блядь??

Про двух других уже просто молчу. Один не может не платить. У второго - Грузия фашистское государство, за то, что не пустило его осчастливить кабаки своим наивеличайшим соизволением после незаконного посещения Абхазии.

Одни фашисткие государства и пособники Путина кругом. Да что ж такое-то! Ай-яд-яй. Как же так вышло.

И это только то, что в два клика попалось после открытия ленты.

А там сейчас таких хороших русских - 99 процентов.

Когда ЗСУ начнут сухопутную операцию по освобождению Крыма. Они все. Как один. Не просто молчаливо согласятся. Закроют глазки. И сделают вид. Нет.

Требовать у Путина нанесения ядерного удара будут!

Ну, как же, это же радикальная часть украинского общества русский образ жизни ущемлять будет.

А он должен сохраниться в русской культуре и языке.

В Крыму.

В рамках проекта "Журналистика без посредников".

Подписывайтесь на меня на Патреон:

https://www.patreon.com/babchenko

Топ комментарии
+28
Фашиствующій Латвії респект! 👍 Так і треба з цими "лібералами" в трусіках. А краще ногою під зад і к радним бярьозкам.
показать весь комментарий
07.12.2022 11:53 Ответить
+11
А нічого що автор "руцкій"? Зі змістом згодні?
показать весь комментарий
07.12.2022 12:49 Ответить
+8
Будь-які шлосберги та шендеровичи, навальні та каспарови бояться закриття проекту "велика рассєя" так само, як і кремлівські пацюки.
Вони є "публічними персонами" лише в рамках цього проекту. Якщо від рассєї залишиться московський улус, то ким вони будуть?
Вакладач політилогії в німецькому провінційному універі, малопопулярний ізраїльський блогер (бо там таких багато) або ж віце-президент маловідомої ngo десь в Штатах.
Поки-що бачу двох людей, які підтримують (і роблять щось практичне) ідею демонтажа проекту "велика рассєя" - Марк Фейгін та Ілля Новіков.
показать весь комментарий
07.12.2022 13:31 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Харошиє рускіє в хароших трунах, погані в поганих
Інша справа громадянин країни Соха чи Сибірської республіки,
чи країни Ерзя або країни Татарстан.
показать весь комментарий
07.12.2022 11:47 Ответить
Дійсність трохи інша: хороші в могілах, а поганих по посадкам на Донбасі собаки доїдають...
показать весь комментарий
07.12.2022 14:40 Ответить
Фашиствующій Латвії респект! 👍 Так і треба з цими "лібералами" в трусіках. А краще ногою під зад і к радним бярьозкам.
показать весь комментарий
07.12.2022 11:53 Ответить
+100500.
показать весь комментарий
07.12.2022 12:51 Ответить
Кацап вернулся из Европы
В свои глухие *****,
- Ну что, презренные холопы! -
Как поживали без меня?

показать весь комментарий
07.12.2022 16:31 Ответить
Ну а чому наш автор пише тільки на "руцкій мові",да і стиль кацапський,матерний. Думаю,що треба починати з себе,це буде чесно.А московитів виправить тільки домовина,цей варварський народ _НЕВИЛІКОВАНИЙ.
показать весь комментарий
07.12.2022 12:37 Ответить
А нічого що автор "руцкій"? Зі змістом згодні?
показать весь комментарий
07.12.2022 12:49 Ответить
Автор давно не "руцкий", він для руцких пише. Проте, навіщо? Вони ж не порозумнішають.
показать весь комментарий
07.12.2022 14:44 Ответить
Я про походження а не мозок. Йому чешською писати?
показать весь комментарий
07.12.2022 15:10 Ответить
він на Сінаї. Йому що, ще ідіш вчити?
показать весь комментарий
07.12.2022 15:17 Ответить
Бедуїни Синайського півострова говорять ідиш ...???
Ви зробили мій день.
На ідиш вже євреї в Ізраїлі розуміють один із ста, а ви до синайських бедуїнів такі неправомірні вимоги висуваєте.
показать весь комментарий
07.12.2022 15:22 Ответить
маєш час і відповідні знання - поправляй. Без образ.
показать весь комментарий
07.12.2022 15:36 Ответить
Ну можна почати з того, що Синайський півострів був у складі Ізраїлю всього 12 років. Захопили його під час Шестиденної війни 67-го і віддали Єгипту в обмін на мирний договір 79-го. Не маю поняття, де Аркадій Бабченко зараз перебуває, але якщо на Синаї, то він якось більше в Єгипті, а не в Ізраїлі
показать весь комментарий
07.12.2022 15:57 Ответить
умовно кажучи, я заперечував що Дед в Празі. Я наскільки зрозумів його з попередніх постів - десь на Близькому Сході. Тому і вжив "Сінай".
показать весь комментарий
07.12.2022 16:39 Ответить
Идиш, мне кажется, используется сегодня только в Бруклине. А Израэлю за возрождение почти забытого родного языка - 👍👍👍
показать весь комментарий
08.12.2022 02:40 Ответить
Ідіш на "Сінаї" не схвалюється (все обмежується любителями літератури "ашкеназі" - німецькомовних євреїв Значна частина літератури написаної євреями-уродженцями країн Балтійського регіону написана саме цим діалектом)
показать весь комментарий
07.12.2022 15:34 Ответить
Вася, ти таки вася! Тут політика, а не знання українського правопису!
показать весь комментарий
07.12.2022 15:46 Ответить
Будь-які шлосберги та шендеровичи, навальні та каспарови бояться закриття проекту "велика рассєя" так само, як і кремлівські пацюки.
Вони є "публічними персонами" лише в рамках цього проекту. Якщо від рассєї залишиться московський улус, то ким вони будуть?
Вакладач політилогії в німецькому провінційному універі, малопопулярний ізраїльський блогер (бо там таких багато) або ж віце-президент маловідомої ngo десь в Штатах.
Поки-що бачу двох людей, які підтримують (і роблять щось практичне) ідею демонтажа проекту "велика рассєя" - Марк Фейгін та Ілля Новіков.
показать весь комментарий
07.12.2022 13:31 Ответить
Лічинки "рюзькава міра"... опариші метрополії...
показать весь комментарий
07.12.2022 14:35 Ответить
Бути в опозиції до ***** , це ще нічого не значить .
Хороший рускій , не той хто просто - не підтримує діючу владу в кремлі , не той хто до неї в опозиції , і навіть не той хто з нею воює . Хороший рускій це той хто має повагу до інших народів ,, шанує їх історію , культуру , традиції ,, визнає свої помилки , тощо .. Таких - одиниці , на жаль .
Серед журналістів " дождя " я таких не бачу . І латвійці теж мабуть - не побачили .
Як ******* казати в мордорі - нічєго лічного .. .
показать весь комментарий
07.12.2022 14:51 Ответить
"...задрипанные Вильнюс, Ригу или Ревель"
_________________________________________________________________________________

Вопрос к вам, Аркадий.
А почему вы Таллинн назвали утрированно, в его устаревшем велико-русском варианте - Ревель, а Вильнюс в его современном литовском произношении.
Несоответствие получается.
Рига, она была и есть Рига, но если Таллинн вы назвали Ревелем, то тогда и Вильнюс надо было называть Вильно
показать весь комментарий
07.12.2022 15:07 Ответить
Очевидно, у "бєженцОв" саме "Рєвєль" у моді Адже під боком "пєтєрбурХ". Тому вони щодо Таллінна нахабніші. Ви ж бачите, як вони іронізують з естонців. Щодо литовців я такого не чув
показать весь комментарий
07.12.2022 15:22 Ответить
Ось мені не дає спокою одна думка.
Естонія та Ленінградська область.
Одне сонце, одна земля, одна вода, одне море, одне повітря, одні й ті самі умови на всіх. Тож крихітна Естонія навіть за Союзу вважалася Європою, не кажучи про **********, коли вона стрімко рвонула вперед і єдина з пострадянських республік вийшла на європейський рівень життя, а Ленінградська область злидарює, спивається і вимирає.
показать весь комментарий
07.12.2022 15:34 Ответить
Додайте до того, що русскіє загалом мають велику частку угро-фінської генетики, як і ести...
Ести сформувалися під упливом данської та німецької традиції в умовах певної свободи та права. А русскіє? Там ніколи не було натяків на свободу. Візьміть етнічних німців, що емігрували до Німеччини вже після розпаду совка. Вони, великою мірою, так і залишилися совками.
показать весь комментарий
07.12.2022 16:51 Ответить
Так звана "Лєнінградская область", - це окупована кацапами Інгерманландія (Інгрія). Корінне населення, - інгерманландці (близькі до фінів і карелів). Ще 100 років тому інгерманландців було майже 20 тисяч. Але кацапська політика русифікації та репресій призвели до того, що тепер цей народ на межі повного зникнення. Їх залишилось всього близько 200.

Прапор Інгрії:

показать весь комментарий
07.12.2022 17:03 Ответить
І тебе "куснуть" можна! Ревель - не російська і навіть не естонська назва А німецька Первинна назва цього населеного пункту у історичних пам"ятках - "Коливань" (слов"янська вимова Можна поцікавиться у естонців їх справжню назву)
показать весь комментарий
07.12.2022 15:38 Ответить
Пардон "травень" френч, але я не писав, що Ревель це російська чи естонська назва. Я написав, що це загальновживаний великоросійський варіант царського часу.
показать весь комментарий
07.12.2022 15:45 Ответить
пане Аркадію, вони таки зрозуміли бодай одну річ, якщо є "бєжєнцамі". Ви їм казали: бєґітє, дуракі! Хоч це, але вони зрозуміли
показать весь комментарий
07.12.2022 15:20 Ответить
https://www.delfi.lt/ru/abroad/global/ih-poziciya-************-i-proukrainskaya-podolyak-ob-annulirovanii-licenzii-dozhdya.d?id=91957067 "Советник главы офиса президента Украины Михаил Подоляк считает, что руководство телеканала "Дождь" адекватно отреагировало на скандал, разразившийся после эфира, в котором Алексей Коростелев сказал о "помощи" мобилизованным. "Я считаю, что должен выступать везде" - сказал Подоляк, и что будет приходить в эфир "Дождя"" .
показать весь комментарий
07.12.2022 15:35 Ответить
Ну на кого працював Міша Подляк до того, як потрапив в ОПу, більшість читачів цензор.нет знає.
Для мене Міша і той чувак з "Дождя" - ментальні брати.
показать весь комментарий
07.12.2022 17:09 Ответить
Шлосберг з Шендеровичом хочуть щоб великоєвреї, малоєвреї і бєлоєвреї не забували рускій язик

Ну а якщо без жартів, то дємросію треба будувати там, в росії, а не на Заході. В Ню-Йорку й так на кожне Різдво ставлять балет "Nutcracker" ("Щєлкунчік") Чайковського - цього що, замало для любителів померлої рускойї культури ?
показать весь комментарий
07.12.2022 17:43 Ответить
А пізніше вони скажуть,що їх ущемляють і треба ввести війська!
показать весь комментарий
08.12.2022 09:02 Ответить