10250 посетителей онлайн
4 917 25
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Депутати вже перемогли?

На світлині: генерал-лейтенант, начальник Генштабу ЗСУ - Сергія Шаптала, виступає перед депутатами у Верховній раді. Подивіться уважно, як реагують "слуги"???

У нашій країні, триває кровопролитна війна, кожного дня - гинуть українські воїни, десятки поранених, проте народні обранці поводяться, як на вечорницях.

Ніхто не знає, чого очікувати від росії, українській армії, не вистачає забезпечення, щоб вести бойові дії, більшість потреб - забезпечують волонтери, проте, депутати від партії "Слуга народу", вирішили, що вони "перемогли"...

Скажіть, будь ласка чи можливе подібне відношення до своїх військових у країні, де справді шанують свою армію ( США, Великобританія, Польща)?

Українці, хто з вас голосував за депутатів від партії "Слуга народу": Олексія Жмеренецького та Андрій Одарченко, саме їм дуже весело на фото? Запитайте у ваших обранців чи все гаразд на фронті? Запитайте, може вони під час виступу генерала Збройних сил України, обговорюють поставки дронів на фронт чи автомобілів?

Депутати минулого скликання, отримали свою оцінку від народу, вона - погана. Депутати від монобільшості, пробивають чергове дно і показують, що їм плювати на український народ, головне - втриматися при владі.

Ну, ну...

Цензор.НЕТ Изображение

Топ комментарии
+15
Абсолютна більшість Слуг виявились нікчемами, що танцюють під дудку-свірєль
зеєрмаківської ОП.
показать весь комментарий
14.12.2022 16:20 Ответить
+10
Сон розуму породжує слуг народа...
показать весь комментарий
14.12.2022 16:02 Ответить
+7
слуги богоізбраного народу.кляті продажні нікчеми.
показать весь комментарий
14.12.2022 16:58 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Сон розуму породжує слуг народа...
показать весь комментарий
14.12.2022 16:02 Ответить
Тут еще вопрос - какого народа ... ?
показать весь комментарий
14.12.2022 17:33 Ответить
Абсолютна більшість Слуг виявились нікчемами, що танцюють під дудку-свірєль
зеєрмаківської ОП.
показать весь комментарий
14.12.2022 16:20 Ответить
Жмеренецький - це в ВР представник в т.ч. працівників підприємства, по якому постійно прилітають іскендери та шахіди, бо завод виробляє ... скажімо так: продукцію для фронту.
показать весь комментарий
14.12.2022 16:48 Ответить
Від першої особи, чи-то державної чи корпоративної інституції, йдуть або підсилюючі хвилі компетентності й енергії, або послаблюючі - нехлюйства й безпорадності.
Цивілізація невпинно крокує від державного до корпоративного в організації і управлінні всіх вимірів людського буття.
Незважаючи на плачевні наслідки роботи зе-команди, в Україні поволі формується корпорація військовиків, що при підтримці громадянського суспільства крок за кроком відсуватимуть якнайдалі від влади тих, хто не готовий боротись з рашистською пітьмою, працюючи на перемогу України в цій війні.
показать весь комментарий
14.12.2022 16:55 Ответить
слуги богоізбраного народу.кляті продажні нікчеми.
показать весь комментарий
14.12.2022 16:58 Ответить
Треба розуміти досить просту річ, як кажуть , що таке незалежність? Після того як ми (виборці) їх (депутатів) туди обрали, від нас нічого не залежить. А чому? А тому, що депутат отримує виплати, нагороди, відкати не від виборців, а від лоббістів законів, або свого шефа із ОПи, де він розподіляє відкати від великого будівництва або від грального бізнесу або від олігархів за те, що держава у вигляді судей і прокурорів віддає їм найсмачніші шматки власності. Тому і не дивно, що у депутатів все в шоколаді, а в народу все погано. Треба щоб у виборців був механізм по відкликанню депутата, який дозволяє собі голосувати за антинародні закони. І тоді ці запроданці у раді будуть дивитися в рот не ОПі зеро, а ще й на виборців, які їх обрали.
показать весь комментарий
14.12.2022 17:21 Ответить
Припустимо, ви праві про механізм. Але де його взяти народу? Проблема в тому, що механізм мають створити самі депутати, а це не в їх інтересах. Н
показать весь комментарий
14.12.2022 17:32 Ответить
механізм вже на початку створення. Перший етап завершено: двома складами ВР на вимогу Майдану Гідності схвалено закон про вибори нардепів по відкритим спискам. Другий етап має бути - внесення змін в закон про статус нардепа про можливість його відкликання за невиконання передвиборчої програми. Є ще третій/четвертий, але на деталізацію потрібен час.
показать весь комментарий
14.12.2022 19:05 Ответить
очікую блекаут на дві години по графіку, часу немає.
показать весь комментарий
14.12.2022 19:06 Ответить
Или можно полсостава Рады переизбирать каждые два года как Конгресс в США. Тогда партия не может себе позволить держать выродков в составе.
показать весь комментарий
14.12.2022 19:16 Ответить
А если народ тупой и себя не уважает-то почему нет?Єта статья чисто в российском стиле-ДОКОЛЕ БОЯРЕ БУДУТ НАС Е......?
показать весь комментарий
14.12.2022 17:56 Ответить
В Україні не може не бути таких депутатів, бо у вас ідіотська система виборів зроблена під олігархат і ідіотів. В Америці або Англії голосують за Джона або за Джека від свого округу звідки вони є. Його там знають змалку і репутація там вище всього. Обирають і потім дивляться шо воно там робить, як голосує та як голосно аплодує і де. Те що Джон республіканець це стопятьсотдесяте. Якщо він не робить так, як хоче громада, він там більше ніколи сидіти не буде.

В Україні голосують за Йулю, за Пєтю, за Вакарчука, а в Раді після того сидять випадкові бл%ді, синочки і нужніє люді. НЕ БУДЕ У ВАС НОРМАЛЬНИХ ПОЛІТИКІВ пки ви це не поміняєте. Ніколи.
показать весь комментарий
14.12.2022 18:10 Ответить
якщо Україна повернеться до виключно мажоритарної системи виборів, як в USA чи UK, то це буде кроком назад, Бо практика засвідчила, що злочинці мають змогу купувати голоси на виборчих округах. А особливо ті злочинці, які мають фінансову підтримку від Хйла, Газпрому, роснефті, тощо.
показать весь комментарий
14.12.2022 19:11 Ответить
Шагом назад откуда? Сейчас у нас тупо кнопки, которые ничего не решают. Это полнейшая деградация.
показать весь комментарий
14.12.2022 19:17 Ответить
повинна вирішувати партія і її політична програма, обіцяна виборцям на початку виборчого процесу. от нехай тиснуть кнопки відповідно до виборчої програми. А виборці нехай порівнюють реалістичність програм і їх виконання.
показать весь комментарий
14.12.2022 23:54 Ответить
Сначала пусть избиратели перестанут голосовать за нереалистичные программы. Но я почему-то уверен, что кандидат, который скажет "Мы понизим коррупцию на 2 процента за пять лет" получит меньше голосов чем тот кто скажет "Мы победим коррупцию".
показать весь комментарий
15.12.2022 19:16 Ответить
А цю систему ви вважаєте кроком вперед?? Чому?

ну і якщо Українці і після такої війни і далі будуть продавати свої голоса, то навіщо їм взагалі країна?
показать весь комментарий
14.12.2022 19:46 Ответить
купити можна десять тисяч виборців, десь в цих межах; і ще тисяч двадцять-тридцять обманути - ну, це якраз в межах округу для одного туру по мажоритарці. І якраз цим займаються.
Купити виборців при виборах по відкритих списках - неможливо. Обманути... ну, це трапляється постійно, і цією хворобою ми ще маємо перехворіти... Втім, нею хворіють чи не в усіх країнах. Навіть в США - купилися же на популізм Трампа...
показать весь комментарий
15.12.2022 00:01 Ответить
Нужно просто покупать депутатов. Зачем покупать избирателей? Депутаты дешевле. Вот сейчас нашим олирархам не надо тратиться на независимых депутатов. Вот и вся логика тех самых списков, а не потому что выборы нечестные. Просто проводить депутатов по округам сложнее и потом они стоят дороже, так как независимые, чем скупить их оптом в партии. Оттого партийная система очень удобна для олигархата.
показать весь комментарий
15.12.2022 19:19 Ответить
до речі: Жмеренецький та Одарченко - мажоритарники... Симтоматично.
показать весь комментарий
14.12.2022 19:12 Ответить
бо депутатам від партії слуг клоуна все по х...ю, крім бабла
показать весь комментарий
14.12.2022 18:34 Ответить
Не вопрос кто они.... вопрос почему ...
показать весь комментарий
14.12.2022 20:48 Ответить
Депутати бабло ділять. Війна їх майже не торкнулася...
показать весь комментарий
14.12.2022 20:56 Ответить
8271 - внесення змін до ККУ і КУпАП щодо особливостей несення військової служби в умовах воєнного стану.
Що це? - чи прийнятий вже закон про демобілізацію, чи є достатнє забезпечення? Я вважаю, що спочатку треба розв'язувати ці проблеми, а тоді карати. А то таке враження, що відкривається скринька Пандори - карати всіх, хто не погоджується з командиром.
показать весь комментарий
14.12.2022 21:07 Ответить